ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
jetblacklife
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Haziran 2011 17:08
Son Ziyaret:
31 Mart 2026 16:05
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Bacak
Doğum Tarihi:
07 Temmuz 1990
Yaş:
35
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Bacak
SON 10 MESAJI
Bitkilerin İsimleri Nedir Arkadaşlar?
Arkadaşlar bu bitkiler hakkında bilgisi olup isimlerinin ne olduğunu paylaşırsanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909091.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu bitkiler hakkında bilgisi olup isimlerinin ne olduğunu paylaşırsanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909091.jpg[/IMG]
Mygos Plant Plus Kullananlar
Arkadaşlar armatür geldi,dünden beri kullanmaktayım gelişmeleri paylaşıcam. Yalnız kullanan arkadaşlara sorum olucak 3 kademeli olduğu için armatür hangi kademesinde kullanıyorsunuz?
Arkadaşlar armatür geldi,dünden beri kullanmaktayım gelişmeleri paylaşıcam. Yalnız kullanan arkadaşlara sorum olucak 3 kademeli olduğu için armatür hangi kademesinde kullanıyorsunuz?
Mygos Plant Plus Kullananlar
Mygos Plant Plus armatür siparşini bugün vermiş bulunuyorum, akvaryumda ki co2 göstergesi yeşil durumda,takviye olarak ta tropica specialised nutrition kullanıyorum,sadece ışıklandırmam zayıftı o da gelince tekrar konu hakkında paylaşımda bulunucam.Şuan ki durum bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/170220201526131.jpg[/IMG][EDIT]jetblacklife,2020-02-17 15:27:57[/EDIT]
Mygos Plant Plus armatür siparşini bugün vermiş bulunuyorum, akvaryumda ki co2 göstergesi yeşil durumda,takviye olarak ta tropica specialised nutrition kullanıyorum,sadece ışıklandırmam zayıftı o da gelince tekrar konu hakkında paylaşımda bulunucam.Şuan ki durum bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/170220201526131.jpg[/IMG][EDIT]jetblacklife,2020-02-17 15:27:57[/EDIT]
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=TCEmrebey]
Merhaba Hocam
Ben kullanıyorum Mygos PLant Plus yakl.şık 7 ay oldu. Bitkilerim Montecarlo. Aslında bitkilerin fotosentez yapması cok güzel. Ama diatom yada Siyah Fırça Yosunu var uzun süredir tam hangisi bilmiyorum yani şöyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220202233081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551231.jpg[/IMG]
Belki de su değişim yapmadım uzzun sürelerce ondan kaynajlı olabilir yada belki fazla gübreleme yaptım. ısıkla alakalı olup olmadığını bilmiyorum o yüzden suçu ışıkta aramam. Genel Anlamda memnunum dediğimi gibi sadece yosun sıkıntısı oldu. ama bitki gelişimi çok hızlı içiniz rahat olabilir[/QUOTE]
Siyah sakal sorunu bende de oldu daha yeni kurtuldum ışıktansa eğer tekrar başetmek istemem onla :D umarım ışık kaynaklı değildir. Siyah sakal sorunu için önerim sana eğer çıkartma şansın yoksa bitkileri excel kullan ilk gün 4 kapak sonraki her gün 1 er kapak düzenli olarak kullandım ve o şekilde kurtuldum ve ışıklandırma süren 6 saatten fazlası olmasın,bende de bir süre ışık sürekli açık kalmıştı ondan sonra siyah sakal sorunu oluştu ama dediğim şekilde kurtulabilirsin sende ya da akvaryumda moss yok ise Sae balıklarıda etkili bu sorun karsısınsa ama bende moss olduğu için alıp koyamadım akvaryuma
[QUOTE=TCEmrebey]
Merhaba Hocam
Ben kullanıyorum Mygos PLant Plus yakl.şık 7 ay oldu. Bitkilerim Montecarlo. Aslında bitkilerin fotosentez yapması cok güzel. Ama diatom yada Siyah Fırça Yosunu var uzun süredir tam hangisi bilmiyorum yani şöyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220202233081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551231.jpg[/IMG]
Belki de su değişim yapmadım uzzun sürelerce ondan kaynajlı olabilir yada belki fazla gübreleme yaptım. ısıkla alakalı olup olmadığını bilmiyorum o yüzden suçu ışıkta aramam. Genel Anlamda memnunum dediğimi gibi sadece yosun sıkıntısı oldu. ama bitki gelişimi çok hızlı içiniz rahat olabilir[/QUOTE]
Siyah sakal sorunu bende de oldu daha yeni kurtuldum ışıktansa eğer tekrar başetmek istemem onla :D umarım ışık kaynaklı değildir. Siyah sakal sorunu için önerim sana eğer çıkartma şansın yoksa bitkileri excel kullan ilk gün 4 kapak sonraki her gün 1 er kapak düzenli olarak kullandım ve o şekilde kurtuldum ve ışıklandırma süren 6 saatten fazlası olmasın,bende de bir süre ışık sürekli açık kalmıştı ondan sonra siyah sakal sorunu oluştu ama dediğim şekilde kurtulabilirsin sende ya da akvaryumda moss yok ise Sae balıklarıda etkili bu sorun karsısınsa ama bende moss olduğu için alıp koyamadım akvaryuma
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=PsyArt]Plant Plus serisinde direkt olarak mavi yok. Mavi ile pembenin karışımı bir renk oluşturduklarını söylemekte üretici. Ben de 100 cm lowtech icin plant plus aldim daha çok yeni oldugu icin yorum yapamayacagim. Ama genel anlamda lowtech için kullananlar memnun. Hightech olacaksa daha güçlü bir sistem gerekebilir. Fiyat aslinda piyasaya bakildiginda fena sayilmaz. DIY bir urunun fiyati da zaten 100 cm icin 300-500 arası olabiliyor. Garantili urun almak tercihim oldugu için satin aldim. Beyaz+Pembe+Beyaz dizilim var ve bu dizilimler icinde 3 darkli mod ile caliştirabiliyorsunuz. Ürünun 100 cm i 65 w. Piyasada maalesef ithalat çok az oldugu icin alternatif urün yok.[/QUOTE]
Tecrübe edindikçe paylaşırmısınız burdan acaba
[QUOTE=PsyArt]Plant Plus serisinde direkt olarak mavi yok. Mavi ile pembenin karışımı bir renk oluşturduklarını söylemekte üretici. Ben de 100 cm lowtech icin plant plus aldim daha çok yeni oldugu icin yorum yapamayacagim. Ama genel anlamda lowtech için kullananlar memnun. Hightech olacaksa daha güçlü bir sistem gerekebilir. Fiyat aslinda piyasaya bakildiginda fena sayilmaz. DIY bir urunun fiyati da zaten 100 cm icin 300-500 arası olabiliyor. Garantili urun almak tercihim oldugu için satin aldim. Beyaz+Pembe+Beyaz dizilim var ve bu dizilimler icinde 3 darkli mod ile caliştirabiliyorsunuz. Ürünun 100 cm i 65 w. Piyasada maalesef ithalat çok az oldugu icin alternatif urün yok.[/QUOTE]
Tecrübe edindikçe paylaşırmısınız burdan acaba
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=AlperTasci]Yaklaşık 4 aydır 200 lt lik tankımda kullanmaktayım ve çok memnunum.[/QUOTE]
Benim akvaryumda 200 litre, bitkiler için fayda görebileyim yeter bana zaten, yorumlarda hep olumlu yönde sanırım bu hafta alıcam. 550 tl gibi bir fiyatı vardı en son
[QUOTE=AlperTasci]Yaklaşık 4 aydır 200 lt lik tankımda kullanmaktayım ve çok memnunum.[/QUOTE]
Benim akvaryumda 200 litre, bitkiler için fayda görebileyim yeter bana zaten, yorumlarda hep olumlu yönde sanırım bu hafta alıcam. 550 tl gibi bir fiyatı vardı en son
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=CGDSNLR]Mert bey kardeşim,
Selam , evet ben aldım ve 2 aydır kullanıyorum , fazlası ile memnunum ancak biraz pahalı ve fakat bir o kadarda kaliteli , tavsiyem sana lütfen kırmızı , mavi , ve beyaz ışık olarak al , çünkü ileride çok faydasını görürsün , özellikle de bitkili tankta ve tabi ki beyaz led sayısı çok daha fazla olsun kolay gelsin.[:)] [/QUOTE]
Teşekkürler ,dikkate alıcam yorumunuzu
[QUOTE=CGDSNLR]Mert bey kardeşim,
Selam , evet ben aldım ve 2 aydır kullanıyorum , fazlası ile memnunum ancak biraz pahalı ve fakat bir o kadarda kaliteli , tavsiyem sana lütfen kırmızı , mavi , ve beyaz ışık olarak al , çünkü ileride çok faydasını görürsün , özellikle de bitkili tankta ve tabi ki beyaz led sayısı çok daha fazla olsun kolay gelsin.[:)] [/QUOTE]
Teşekkürler ,dikkate alıcam yorumunuzu
Mygos Plant Plus Kullananlar
Arkadaşlar bu marka armatürü bitkili akvaryumun için almayı düşünüyorum,daha önce kullanan var mı, bu armatür hakkında ne düşünüyorsunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728451.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu marka armatürü bitkili akvaryumun için almayı düşünüyorum,daha önce kullanan var mı, bu armatür hakkında ne düşünüyorsunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728451.jpg[/IMG]
Fullred Albino Lepistes Kuyruk Beyazlaması
[QUOTE=Yavuzkuzey]Full red alpino lepistesler su değerlerinden etkilenir bakımı zordur özellikle su değişimine özen gösterilmelidir arkadaşlarında dediği gibi su değişimini yüzde 30 yap [/QUOTE]
Bu haftadan itibaren öyle yapıcam teşekkürler
[QUOTE=Yavuzkuzey]Full red alpino lepistesler su değerlerinden etkilenir bakımı zordur özellikle su değişimine özen gösterilmelidir arkadaşlarında dediği gibi su değişimini yüzde 30 yap [/QUOTE]
Bu haftadan itibaren öyle yapıcam teşekkürler
Fullred Albino Lepistes Kuyruk Beyazlaması
[QUOTE=Beta_balik]Tankınızda toplamda 28 balık var. 180 litre için çok fazla bir sayı değil ama daha azot döngüsü oturmadan koyduğunuz için ilk başta su değerlerinde biraz bozulma olmuş olması muhtemel. Aşağıdaki linki okuyarak demek istediğim şeyi daha iyi anlayabilirsiniz. [:iyi:] (Yalnız amonyak dışkılardan ziyade balığın solungaçlarından suya karışır)
[URL]https://medium.com/cofishco/akvaryumda-azot-d%C3%B6ng%C3%BCs%C3%BC-bde176dc58c6[/URL]
Dediğiniz gibi su değişim miktarını arttırarak bu süreci kayıpsız anlatabilirsiniz. Linkte yazıyor mu emin değilim ama azot döngüsü tam olarak 6 ay sonra oluşur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim inceliyorum hemen
[QUOTE=Beta_balik]Tankınızda toplamda 28 balık var. 180 litre için çok fazla bir sayı değil ama daha azot döngüsü oturmadan koyduğunuz için ilk başta su değerlerinde biraz bozulma olmuş olması muhtemel. Aşağıdaki linki okuyarak demek istediğim şeyi daha iyi anlayabilirsiniz. [:iyi:] (Yalnız amonyak dışkılardan ziyade balığın solungaçlarından suya karışır)
[URL]https://medium.com/cofishco/akvaryumda-azot-d%C3%B6ng%C3%BCs%C3%BC-bde176dc58c6[/URL]
Dediğiniz gibi su değişim miktarını arttırarak bu süreci kayıpsız anlatabilirsiniz. Linkte yazıyor mu emin değilim ama azot döngüsü tam olarak 6 ay sonra oluşur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim inceliyorum hemen
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
