ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kötüsüleyman
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Haziran 2013 16:55
Son Ziyaret:
02 Ağustos 2013 16:10
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kötü Süleyman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
E-Ticaret
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kötüsüleyman
SON 10 MESAJI
Tekrar Ciklet Akvaryumu
Chiclid bana uzak olsun.
Kötüsüleyman 2013-06-17 14:56:04
Chiclid bana uzak olsun.
ne gıcık bir balık türüdür , akvaryumun düzenini bozar. Taşları dekoru devirir. Birbirlerine sürekli sataşır.
Yıllarımı verdim. Ama bir daha mı? asla.
ayrıca Zebra hiç tavsiye etmem. Zira eş tuttuklarında akvaryumu diğerlerine dar ederler.
:)
Bitkili Akvaryum ve Işıklandırma hakkında
Kötüsüleyman 2013-06-17 14:35:25
Selamlar,
Sonunda akvaryumum hazır.
Tüm önerileriniz için tekrar teşekkür ederim. Kumu tekrar kaldıramadım çünkü altına gübreli bitki kumu sermiştim. onun yerine su seviyesini düşürerek 60-63 cm seviyelerinde dengeledim.
Fluval 405 motor ve eski atman motorumu bağladım.
Sağdaki yeşil bitki co2 istemeyen arsız bir bitki. co2 masrafının altına girmemek adına bu tarz kolay büyüyen ve co2 ye ihtiyaç duymayan bitkilerle yoluma devam etme kararı aldım. Co2 olayı Bana bildiğiniz para tuzağı gibi geliyor. Sonuçta bu işi zevk için yapıyoruz ancak bu zevk cebimizi baltalamamalı.
Günde bir damla crystal water, JBL sıvı gübre ve vitamin kullanacağım. Bugün hava taşı ve balıklarımı da ilave edeceğim. Poster arkada emanet duruyor henüz tam yapıştırmadım.
Bitince de karşısına oturup soğuk biramı yudumlamayı planlıyorum. İnanılmaz bir mutluluk. :)
Çok uğraştım ama buna deydi, hatta ışıklandırma tesisatını yaparken pense ve karga burrun tutmaktan avuçlarım şişti. :)
CO2 ye ihtiyaç duymayan bitki önerileriniz var mı? forumda bu başlıkları arattım ama henüz denk gelemedim. Önerilerinize açığım.
Bitkili Akvaryum ve Işıklandırma hakkında
Evet uzun uğraşlarım sonucu, Florasanlarıma kavuştum . 2X54 W Sylvania Grolux ve 2X54W Sylvania Aquastar 2 adet de (QTP5 2X )Osram 2X54 Elektronik Balastı bağladım. Osram Balastları bağlamakta başta oldukça zorlandım ancak aşağıdaki şemayı bulunca işi çözdüm.
Kötüsüleyman 2013-06-14 11:14:04
Evet uzun uğraşlarım sonucu, Florasanlarıma kavuştum . 2X54 W Sylvania Grolux ve 2X54W Sylvania Aquastar 2 adet de (QTP5 2X )Osram 2X54 Elektronik Balastı bağladım. Osram Balastları bağlamakta başta oldukça zorlandım ancak aşağıdaki şemayı bulunca işi çözdüm.
Bunun dışında su seviyesini biraz azaltıp ışığın etkisini kuvvetlendirdim. şu an sadece 2 groluxu bağladım, yarın da aquastarları bağlayacağım.
CO2 konusunda da şu kararı verdim. Kesinlikle CO2 ye ihtiyaç duymayan bitkilerle başlayacağım. Biraz Tecrübe kazanana dek bu şekilde ilerlemekte fayda var. Tüplü CO2 sistemi şu anda 300-400 TL arası bir maliyet oluşturuyor ve şu an bu maliyetin altına girmek istemiyorum.
Bitki Adı Nedir? Co2'siz Bitki Önerileriniz
[QUOTE=yusufkorkmaz]Co2 maliyeti olan bir şey değil, tabiki kendin yaparsan. 1 bardak şeker, 3 bardak su, 2-3 çay kaşığı maya, hava taşı, hortum, 2,5 l kola şişesi. forumda bolca konu mevcut bununla ilgili. [/QUOTE]
[QUOTE=yusufkorkmaz]Co2 maliyeti olan bir şey değil, tabiki kendin yaparsan. 1 bardak şeker, 3 bardak su, 2-3 çay kaşığı maya, hava taşı, hortum, 2,5 l kola şişesi. forumda bolca konu mevcut bununla ilgili. [/QUOTE]
Benim gibi akvaryumu 420 Lt değilse tabi :/
Bitkili Akvaryum ve Işıklandırma hakkında
[QUOTE=bandirmali]
[QUOTE=Galathir]Süleyman bey çok yüksek bir tankta bitki büyütmek için floresanlardan istediğiniz verimi alamayabilirsiniz. Yerinizde olsam power led düşünürüm. İlk yatırım maliyeti biraz yüksek fakat en az 50000 saatlik dayanım süresi ve düşük elektrik sarfiyatı sebebiyle 3. aydan itibaren kendisini amorti etmekte. Sizin için 150 adet 1 wattlık power led yeterli olacaktır. Bu alternatifi düşünürseniz eğer ışıklandırma kombinasyonu için yardımcı olabilirim. h=70cm lik tankın en dibindeki bitki bile rahatlıkla ışıktan faydalanacaktır.[/QUOTE]
[QUOTE=Yusuf_06]Süleyman bey benimde akvaryumum aynı bu şekilde yol yakın iken size tavsiyem siddetle olan bir tavsiyedir hemde beni iyi dinleyin...
Arkadaşlar,
CO2 tüplü sistemler arasında benim akvaryumuma uygun bir öneriniz var mıdır?
Kötüsüleyman 2013-06-12 15:37:51
[QUOTE=bandirmali]
Balast konusunda model olarak farklılık varmı bilmiyorum ama uygun fiyat derseniz şuna da bir bakın derim. http://www.n11.com/balast-osram-floresan-quicktronic-professional-qtp5-2x54w-t-5-elektronik-P11911423
[/QUOTE]of of of içim sızladı :/ Balasttan iyi kazık yemişim.
Neyse bir dahaki sefere balastı buradan alıcaz artık.
[QUOTE=Galathir]Süleyman bey çok yüksek bir tankta bitki büyütmek için floresanlardan istediğiniz verimi alamayabilirsiniz. Yerinizde olsam power led düşünürüm. İlk yatırım maliyeti biraz yüksek fakat en az 50000 saatlik dayanım süresi ve düşük elektrik sarfiyatı sebebiyle 3. aydan itibaren kendisini amorti etmekte. Sizin için 150 adet 1 wattlık power led yeterli olacaktır. Bu alternatifi düşünürseniz eğer ışıklandırma kombinasyonu için yardımcı olabilirim. h=70cm lik tankın en dibindeki bitki bile rahatlıkla ışıktan faydalanacaktır.[/QUOTE]
Teşekkürler dostum. Şimdilik 2 X T5 Grolux 54 W + 2 X T5 Aquastar _ 216 W siparişi verdim.
Bu işde acemi olduğum için sanıyorum biraz da yaşayarak öğreneceğim. Eğer bu ışıklandırma işe yaramaz ise sana mutlaka dönerim. Özel mesajdan mailini bırakırsan sevinirim.
Tşk.
[QUOTE=Yusuf_06]Süleyman bey benimde akvaryumum aynı bu şekilde yol yakın iken size tavsiyem siddetle olan bir tavsiyedir hemde beni iyi dinleyin...
Akvaryum bitkiler için çok yüksek bu çok bariz.
Yüksek ışık gerekiyor ki buda metal halide veya t5 florasan ile mümkün metal halide ısı üretir çok elektrik ister o yüzden t5 yapmanız lazım .
Bu kadarı yetermi ? Hayır...
Yapmanız gereken şu hiiiç üşenmeden akvaryumu komple boşaltın zemini yükselteceğiz.
Zemini doğal görüntü yakalamak için dağlı tepeli girintili çıkıntılı yapın.
Altına hindistan cevizi torfu taş kaya veya benim tavsiyem lav kırığı koyabilirsiniz.
Yerinizde olsam law kayalarından yükseltiler yapar aralarını law kumu ile doldurur sonra üzerine kum koyardım.
15 20 cm yükselsin korkmayın büyük büyük parçalar koyun (Hafif olsun cam kırılmasın ağırsa altına strafor ped koyun) .
Zemin bu şekilde iken bitkileriniz güzel olmaz çok çok zorlanırsınız.
Kolay gelsin...
[/QUOTE]
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Evde volkanik kayalarım mevcut henüz dizayn etmedim. Şu an sadece dipte siyah kum ve 2 kat gübrem var. Tavsiyelerinize uyup kaya ile inişli çıkışlı bir zemin hazırlayacağım. Akvaryumunuza ait bir fotoğraf paylaşabilirseniz çok sevinirim.
Tşk.
CO2 tüplü sistemler arasında benim akvaryumuma uygun bir öneriniz var mıdır?
Yada evde yapılan sistemlerle idare edebilir miyim? akvaryum 420 lt.
Bitkili Akvaryum ve Işıklandırma hakkında
Eh, Kolay olmayacağı kesin.
Eh, Kolay olmayacağı kesin.
Ancak Akvaryum arkadaşımın eski chiclid akvaryumu. Yani havadan geldi. Dolayısıyla seçim şansım pek olmadı :S
Sizce böyle bir akvaryum da ev yapımı bir co2 sistemi işimi görür mü?
bu konudaki gibi mesela?
Bitkili Akvaryum ve Işıklandırma hakkında
Arkadaşlar Selam,
Kötüsüleyman 2013-06-12 10:31:01
Arkadaşlar Selam,
Uzun araştırmalarım sonucu Daylightstar malesef bulamadım. Bulduklarımda faiş fiyatlı idi.
En Sonunda 420 lt lik akvaryumum için Me-fa Dis Ticaret Ltd.Sti. isimli firmadan en uygun fiyatı aldım.
T5 54W GROLUX SYLVANIA | 2 ADET | 23,50 TL | 47,00 TL |
T5 54W AQUASTAR SYLVANIA | 2 ADET | 18,50 TL | 37,00 TL |
2x54W T5ELEKTRONİK BALAST OSRAM | 2 ADET | 35,00 TL | 70,00 TL |
154,00 TL | |||
KDV | 27,72 TL | ||
TOPLAM | 181,72 TL |
Toplamda 216 wattlıkbir sistem oluşturdum. Söylediğiniz gibi 60 cm den yüksek akvaryumlara tavsiye edilmiyor. Ancak benim verdiğim ölçünün bürüt olduğunu hatırlatmak isterim. Akvaryumun tabanında extra bir destek cam daha var ve en az 5 cm kalınlığında siyah kum+gübre karışımı var.
Yukarıdanda 5-6 cm lik boşluk bıraktığınızda gerekli mesafe sağlanmış oluyor.
Gönlümden geçen grolüx+daylightstar kombinasyonu idi. ancak malesef bulamadığım için grolux+aquastar a döndüm. Umarım daha sonra üzülmem.
,bu arada bu sistemin zarar görmemesi için buhar camı almam gerekiyormuş sanırım? ne olduğuna dair bilginiz var mı? camcılarda bulunur mu?
Bir de böyle büyük bir akvaryumda yetiştirilebilecek bitkiler konusunda da tavsiyelerinizi bekliyorum.Bu hafta motorum gelecek, (Fluval 405) ve akabinde bitki dikimine başlayacağım.
Bu konu benim gibi yeni başlayan birisine umarım faydalı olur. Ne çektiğimi görmesi açısından.
Bitkili Akvaryum ve Işıklandırma hakkında
Arkadaşlar,
Arkadaşlar,
Dün karaköyün altını üstüne getirdim.
2 adet T5 54W Sylvania grolux (115cm)
2 adet T5 54 W Sylvania Daylightstar (115Cm)
aradım tüm gün. Ancak Yokkk Yokkk Yokkkkkk! Daylightstarın T5 ini bulamazsın dediler. Mecbur T8 ni araştırıyorum şimdi. Ayrıca çok enteresan camında koskoca Sylvania amblemi olan dükkanlara girdim. Ona rağmen yok.
Akvaryumcular ve internetteki sylvanialar ise tam bir para tuzağı!!
Alternatif lamba öneriniz var mı? Lambayı takacağım kapak 120CM. 3 adet kapağım var. Ben iki kapağa ikişer adet 54W lık ampul takacagım. ihtiyacım olan 220 Watt.
Ne zormuş tropik akvaryum kurmak. Daha ışıklandırma aşamasını bile çözemedim.
Saygılar
Bitkili Akvaryum ve Işıklandırma hakkında
Aydınlatmayı takacağım kapağın uzunluğu 120 cm. 3 adet kapak var. her biri ikili alıyor.
Bir tane uzun mu kullanmalıyım yoksa kısa, ikili mi yapmalıyım? Aşağıda resmi var. içindekiler eski yenileriyle değişecek.

Ayrıca henüz farklarını tam anlayamadım. sylvania grolux ün hangii modelini almalıyım? 210 watt demişsiniz ancak bu wattı yakalamam için sylvania grolux ün hangi boyundan kaç adet almalıyım?
aquastar ve grolux ise kaçar adet almalıyım?
T8 mi kullanmalıyım T5 mi?
Yoksa acaba elektrikten tasarruf için tasarruflu ampül mü kullanmalıyım? grolux ün etkisini hangi marka ve model tasarruflu ampül verir?
Kafamda deli sorular. :) acemi olmak ne kötü.
Kötüsüleyman 2013-06-09 20:35:03
Aydınlatmayı takacağım kapağın uzunluğu 120 cm. 3 adet kapak var. her biri ikili alıyor.
Bir tane uzun mu kullanmalıyım yoksa kısa, ikili mi yapmalıyım? Aşağıda resmi var. içindekiler eski yenileriyle değişecek.

Ayrıca henüz farklarını tam anlayamadım. sylvania grolux ün hangii modelini almalıyım? 210 watt demişsiniz ancak bu wattı yakalamam için sylvania grolux ün hangi boyundan kaç adet almalıyım?
aquastar ve grolux ise kaçar adet almalıyım?
T8 mi kullanmalıyım T5 mi?
Yoksa acaba elektrikten tasarruf için tasarruflu ampül mü kullanmalıyım? grolux ün etkisini hangi marka ve model tasarruflu ampül verir?
Kafamda deli sorular. :) acemi olmak ne kötü.
Bitkili Akvaryum ve Işıklandırma hakkında

Arkadaşlar Merhaba,
Önce bitkili akvaryum konusunda ve bu forumda acemi olduğumu belirtmek isterim. Umarım konuyu yanlış yerde açmamışımdır.
brüt 125X70X50 yaklaşık 420 Lt lik bir akvaryuma sahibim. Akvaryumun arka sırasına yeşil sazlık tipi bitkiler ekeceğim. İleride ön taraflara da geniş yapraklı değişik bir kaç bitki daha ekmek istiyorum.Tropik bir akvaryum yapmak istiyorum. (melek, neon,silvershark,lepistes, salyangoz-tatlı su minaresi.)
Siyah kum kullanıyorum ve altına gübre serdim ve bitki vitamini attım. Şu an suyun oturmasını bekliyorum. bir kaç gün içinde ışıklandırmasını yapacağım.
Sizden tavsiyeler rica ediyorum. Ne tarz bir ışık kullanmalıyım? Florasan mı yoksa led mi?
Belirli bir marka ve model var mı?
Bitkiler için özel bir tavsiyeniz varmı. Ve bu malzemeleri internet üzerinden nerelerden satın alabilirim?
Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Kötüsüleyman 2013-06-09 19:43:28

Arkadaşlar Merhaba,
Önce bitkili akvaryum konusunda ve bu forumda acemi olduğumu belirtmek isterim. Umarım konuyu yanlış yerde açmamışımdır.
brüt 125X70X50 yaklaşık 420 Lt lik bir akvaryuma sahibim. Akvaryumun arka sırasına yeşil sazlık tipi bitkiler ekeceğim. İleride ön taraflara da geniş yapraklı değişik bir kaç bitki daha ekmek istiyorum.Tropik bir akvaryum yapmak istiyorum. (melek, neon,silvershark,lepistes, salyangoz-tatlı su minaresi.)
Siyah kum kullanıyorum ve altına gübre serdim ve bitki vitamini attım. Şu an suyun oturmasını bekliyorum. bir kaç gün içinde ışıklandırmasını yapacağım.
Sizden tavsiyeler rica ediyorum. Ne tarz bir ışık kullanmalıyım? Florasan mı yoksa led mi?
Belirli bir marka ve model var mı?
Bitkiler için özel bir tavsiyeniz varmı. Ve bu malzemeleri internet üzerinden nerelerden satın alabilirim?
Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl pianoƒish, 04:58
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
