ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
dragunylmz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Eylül 2013 18:11
Son Ziyaret:
20 Ekim 2013 21:08
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
özhan
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1995
Yaş:
31
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bitkisiz Canlı Doğuran Akvaryumdan Bitkiliye Geçiş
[QUOTE=BlueFall]Plastik kapak ilk başladığımda bana da engel olmuştu. Sonra iptal ettim. Şöyle yapabilirsin Bir soba borusu alıp aldığın yere ortadan kestir. Bunun sonucunda elinde yarım daire şeklinde birşey olcak. İçini alimunyum folyo ile kaplayıp alacağın lambaları buna monte edebilirsin. Balast takmasınıda tanıdığın bir elektçiye rica et. ücret alacağını sanmıyorum. Soba borusunun üst kısmınıda kırtasiyeden alacağın bir fon kağıdıyla kaplarsın. Şık durur bence. Bu sistemin maliyeti yok denecek kadar az.
dragunylmz 2013-09-13 14:59:05
[QUOTE=BlueFall]Plastik kapak ilk başladığımda bana da engel olmuştu. Sonra iptal ettim. Şöyle yapabilirsin Bir soba borusu alıp aldığın yere ortadan kestir. Bunun sonucunda elinde yarım daire şeklinde birşey olcak. İçini alimunyum folyo ile kaplayıp alacağın lambaları buna monte edebilirsin. Balast takmasınıda tanıdığın bir elektçiye rica et. ücret alacağını sanmıyorum. Soba borusunun üst kısmınıda kırtasiyeden alacağın bir fon kağıdıyla kaplarsın. Şık durur bence. Bu sistemin maliyeti yok denecek kadar az.
Halihazırdaki ışık sisteminle bitki yetiştirmen çok zor.
Anlamadıysan şekil çizip anlatabilirim.
[/QUOTE]abi bu biraz kaba durur salonda kötü görüntü olabilir..ben bunun yerine kapağa led şerit çekmeyi düşünüyorum ve üstüne de silikon sürcem paslanmaması için..biraz daha araştırıyım gerekli malzemeler felan maliyeti bide önemli tabi öyle yapmak daha bi kafama yattı
Bitkisiz Canlı Doğuran Akvaryumdan Bitkiliye Geçiş
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz]abi son soru vallaha :D başka sormicam :D şimdi ışıklandırmayı değiştircem t8 alıcam az baktım fiyatı da hem uygun şimdi o t8 için balans felan gerekiyomus onu nasıl kurucam ya bende hiç bişey yok benim aydınlatma da zaten fişli fişe takıyorum açılıyo takıyorum kapanıyo o nasıl olcak balans olayı felan nasıl oluyor onu biliyo musun :D[/QUOTE]
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz]abi son soru vallaha :D başka sormicam :D şimdi ışıklandırmayı değiştircem t8 alıcam az baktım fiyatı da hem uygun şimdi o t8 için balans felan gerekiyomus onu nasıl kurucam ya bende hiç bişey yok benim aydınlatma da zaten fişli fişe takıyorum açılıyo takıyorum kapanıyo o nasıl olcak balans olayı felan nasıl oluyor onu biliyo musun :D[/QUOTE]
İstediğin kadar soru sorabilirsin sorun yok
Balast işini şekil üzerinde anlatmak gerek ama bir deneyeyim yinede. Önce elektrikçiden gidip lamba sayısı kadar balast alıyorsun. Alırken lambanın kaç watt olduğunu söylüyorsun ona göre sana balast veriyor. Balast şehir elektriğini lambanın istediği voltaja indiriyor. Yani adaptör gibi birşey. Balastın üzerinde bir giriş birde çıkış var. Şehir elektriğini kablolarla girişlere veriyorsun çıkıştanda kablolarla lambaya bağlıyorsun. ASlında forumdan "dıy armatür" yapımını araştırabilirsin. Bir araştır anlamadığın yerleri sorarsın yine.
[/QUOTE]Abi baktım da pek anlayamadım ya akvaryum plastik kapak olduğu için pek uygun olmuyo led armatür yapmayı düşündüm onda da gerekli malzemeleri anlayamadım aynı şekilde floresan için gerekli malzemeleri felan bulamadım :D şimdilik dalgıç florasanı akvaryuma yan şekilde arka cama yapıştırdım böyle idare eder gibi geliyo iki üç gün sonra bitkiler büyürse bu seneyi böyle geçirmeyi düşünüyorumBitkisiz Canlı Doğuran Akvaryumdan Bitkiliye Geçiş
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz]
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz]
lepistes abi ayrıntılı olarak türlerini bilmiyorum ama bi tane anne kaldı gerisi onun yavruları .. sabaha göre biraz daha canlılar biraz daha oturması gerekiyodu galia akvaryumun ben çok aceleciyim hemen olsun bitsin diye balıkları çok erken koydum suya abi
[/QUOTE]
Yarına kadar bekleyelim, düzelmezse tekrar konuşuruz. Akvaryum hobisinde sabır çok önemli,hele bitki gelişiminde 
[/QUOTE]abi son soru vallaha :D başka sormicam :D şimdi ışıklandırmayı değiştircem t8 alıcam az baktım fiyatı da hem uygun şimdi o t8 için balans felan gerekiyomus onu nasıl kurucam ya bende hiç bişey yok benim aydınlatma da zaten fişli fişe takıyorum açılıyo takıyorum kapanıyo o nasıl olcak balans olayı felan nasıl oluyor onu biliyo musun :D
Bitkisiz Canlı Doğuran Akvaryumdan Bitkiliye Geçiş
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz][QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz] saol abi :)abi balıklar biraz cansız duruyo o neden olabilir iç filtre aynı zamanda hava veriyodu ama onu dış filtreye çevirdim balıklara o2 gitmiyo artık ondan dolayı cansız duruyo olabilirler mi ?[/QUOTE]
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz][QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz] saol abi :)abi balıklar biraz cansız duruyo o neden olabilir iç filtre aynı zamanda hava veriyodu ama onu dış filtreye çevirdim balıklara o2 gitmiyo artık ondan dolayı cansız duruyo olabilirler mi ?[/QUOTE]
Yeni su değişimi yaptıysan ondan olabilir, eğer ortamda oksijen yoksa nefes almak için suyun yüzeyine yaklaşıp ağızlarıyla suyun hemen yüzeyinden oksijen almaya çalışırlar. Normal geziniyorlarsa ama cansız bir durumsa başka bir sorun var demektir. yakın zamanda su değişimi yaptınmı?
[/QUOTE] ilk yaptığım dış hava filtresi su kaçırdı ve su yarıya indi onun üstüne su ekledim üstüne mürekkep katmayı unuttum ondan olabilir mi dün yaptım abi su değişikliğini bekletilmiş suyu direk döktüm[/QUOTE]
Mürekkepten kastın metilen mavisi ise onu hastalık yokken suya katmanın bir manası yok. Bence keyfi olarak kullanma. Dinlendirilmiş su ile değişim yaptıysan oksjiensizlikle ilgili bir durum olduğunu sanmıyorum. Peki balıkların türleri ne, yem yiyorlar mı, normalin dışında ne gibi davranışları var?
Bu arada benim tank için söylediklerinden dolayı teşekkür ederim 

MAvi ışık kullanmanı tavsiye etmem bu arada. Yosunlanmaya neden olduğu ve balıkları strese soktuğu yönünde yazılar okumuştum.
[/QUOTE]
lepistes abi ayrıntılı olarak türlerini bilmiyorum ama bi tane anne kaldı gerisi onun yavruları .. sabaha göre biraz daha canlılar biraz daha oturması gerekiyodu galia akvaryumun ben çok aceleciyim hemen olsun bitsin diye balıkları çok erken koydum suya abi
Bitkisiz Canlı Doğuran Akvaryumdan Bitkiliye Geçiş
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz] saol abi :)abi balıklar biraz cansız duruyo o neden olabilir iç filtre aynı zamanda hava veriyodu ama onu dış filtreye çevirdim balıklara o2 gitmiyo artık ondan dolayı cansız duruyo olabilirler mi ?[/QUOTE]
dragunylmz 2013-09-12 19:12:50
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz] saol abi :)abi balıklar biraz cansız duruyo o neden olabilir iç filtre aynı zamanda hava veriyodu ama onu dış filtreye çevirdim balıklara o2 gitmiyo artık ondan dolayı cansız duruyo olabilirler mi ?[/QUOTE]
Yeni su değişimi yaptıysan ondan olabilir, eğer ortamda oksijen yoksa nefes almak için suyun yüzeyine yaklaşıp ağızlarıyla suyun hemen yüzeyinden oksijen almaya çalışırlar. Normal geziniyorlarsa ama cansız bir durumsa başka bir sorun var demektir. yakın zamanda su değişimi yaptınmı?
[/QUOTE] ilk yaptığım dış hava filtresi su kaçırdı ve su yarıya indi onun üstüne su ekledim üstüne mürekkep katmayı unuttum ondan olabilir mi dün yaptım abi su değişikliğini bekletilmiş suyu direk döktüm... ve ışık çok yetersiz galiba..Bitkisiz Canlı Doğuran Akvaryumdan Bitkiliye Geçiş
[QUOTE=BlueFall]Öğrenme isteğin ve çabalamanı takdir ediyorum. Doğru yolda ilerliyorsun zamanla bilgi ve tecrübe kazandıkça çok daha iyi bir hale geleceğinden şüphem yok. Başlangıç için güzel bir akvaryum.
dragunylmz 2013-09-12 19:02:41
[QUOTE=BlueFall]Öğrenme isteğin ve çabalamanı takdir ediyorum. Doğru yolda ilerliyorsun zamanla bilgi ve tecrübe kazandıkça çok daha iyi bir hale geleceğinden şüphem yok. Başlangıç için güzel bir akvaryum.
Dış filtrende çok şirin ayrıca
belki daha büyük bir şişe ve daha çok malzeme kullanabilirsen daha iyi bir filtreleme yapar gibime geliyor. Ayrıca kullandığın hava hortumu dar olduğundan filtre motorunu zorlayabilir ve pisliklerle dolup kolay tıkanabilir. bence biraz daha kalınca bir hortumla değiştirebilirsen daha iyi olur. Birde akvaryum arkasına siyah bir fon yapıştırabilirsin.
[/QUOTE] saol abi :)abi balıklar biraz cansız duruyo o neden olabilir iç filtre aynı zamanda hava veriyodu ama onu dış filtreye çevirdim balıklara o2 gitmiyo artık ondan dolayı cansız duruyo olabilirler mi ? bide senin tanka baktım da harbi on numara olmus bitkiler felan :D
belki daha büyük bir şişe ve daha çok malzeme kullanabilirsen daha iyi bir filtreleme yapar gibime geliyor. Ayrıca kullandığın hava hortumu dar olduğundan filtre motorunu zorlayabilir ve pisliklerle dolup kolay tıkanabilir. bence biraz daha kalınca bir hortumla değiştirebilirsen daha iyi olur. Birde akvaryum arkasına siyah bir fon yapıştırabilirsin.Bitkisiz Canlı Doğuran Akvaryumdan Bitkiliye Geçiş
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz]:D low tech abi hepsini hagene sabitledim kilic kuyruk degil tilki kuyruk benzeri bisey :D[/QUOTE]
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz]:D low tech abi hepsini hagene sabitledim kilic kuyruk degil tilki kuyruk benzeri bisey :D[/QUOTE]
Tamam low teche uygun bitkiler seçmişsin. Birde fotoğraf paylaşırsan hem ben hem diğer arkadaşlar daha sağlıklı yardımcı olacaktır.
[/QUOTE]abi fazla net değil ama bu :D eksiklerim neler yada fazla olan şeyler yardımcı olursanız daha iyi bi akvaryum olur :)
Bitkisiz Canlı Doğuran Akvaryumdan Bitkiliye Geçiş
:D low tech abi hepsini hagene sabitledim kilic kuyruk degil tilki kuyruk benzeri bisey :D
:D low tech abi hepsini hagene sabitledim kilic kuyruk degil tilki kuyruk benzeri bisey :D
Bitkisiz Canlı Doğuran Akvaryumdan Bitkiliye Geçiş
abi kurdum akvaryumu..hagen kum aldım zemine serdim bi zeytin bi eledoa bide kılıçkuyruk benzeri bişey alıp tabana direk sabitledim doğru mu yaptım hagenin üstüne başka bişey koymak felan gerekir mi ?dragunylmz 2013-09-10 20:11:45
abi kurdum akvaryumu..hagen kum aldım zemine serdim bi zeytin bi eledoa bide kılıçkuyruk benzeri bişey alıp tabana direk sabitledim doğru mu yaptım hagenin üstüne başka bişey koymak felan gerekir mi ?
Bitkisiz Canlı Doğuran Akvaryumdan Bitkiliye Geçiş
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz]abi cok teşekkür ederim öncelikle :) abi high tech kurmak çok zor bi iş olmasa gerek sadece kum masrafı var anladığım kadarıyla öğrenci bütcesi de kısıtlı malum elimden geldiğince uğraşıcam high tech kurucam yanlız bi sorum var co2 yi ışığı ve gübreyi hallettik diyelim peki filtre konusunda hava verebilen iç filtre mi tercih edilmeli yoksa dış filtre mi ? iç filtrem var ama internetten baktığım yerler sayesinde basit bi mekanizmayla dış filtreye çevirebilirim hangisi etkili olur ? co2 gitmeyecek şekilde nasıl olur yani senin tercihin nedir nasıl yapılmalıdır sana göre :)
dragunylmz 2013-09-09 14:30:34
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=dragunylmz]abi cok teşekkür ederim öncelikle :) abi high tech kurmak çok zor bi iş olmasa gerek sadece kum masrafı var anladığım kadarıyla öğrenci bütcesi de kısıtlı malum elimden geldiğince uğraşıcam high tech kurucam yanlız bi sorum var co2 yi ışığı ve gübreyi hallettik diyelim peki filtre konusunda hava verebilen iç filtre mi tercih edilmeli yoksa dış filtre mi ? iç filtrem var ama internetten baktığım yerler sayesinde basit bi mekanizmayla dış filtreye çevirebilirim hangisi etkili olur ? co2 gitmeyecek şekilde nasıl olur yani senin tercihin nedir nasıl yapılmalıdır sana göre :)
edit : abi bi yıl yetsin yeter üniversiteye geçince tüplü sisteme ve daha büyük akvaryumlara geçerim zaten :)
[/QUOTE]Üniversiteye başlayınca sık sık ev değiştirme problemi olmayacaksa ve masrafına razıysan high tech sistem kurabilirsin.Bende üniversite yıllarında çok niyet ettim ama sürekli ev değiştirdiğimizden cesaret edemedim akvaryum hobisine. Şimdi ise rahat rahat uğraşıyorum akvaryumla ve emeğinin karşılığını alıyor insan. Kum dışında da masraf çok ne yazık ki bitki için t5 lambalar lazım ve bunlar pahalı, Bunları armatürlü haliyle alırsan masrafın daha da artar. armatürsüz alırsan t5 ler için uygun balastlar alıp kendin armatür yapmalısın ozaman da işler sarpa sarar. Bunların dışında co2 için tüplü sistem kullanacaksan tüp bittiğinde doldurmak ayrı bir masraf, Yine başka bir konu sıvı gübre kullanmalısın ve bunlar bittikçe yenisini almalısın vs. yani öğrenci bütçesiyle high tech sistem zor gibi.
Filtre konusuna gelince mümkünse dış filtre al. Bu senin için yatırım yapmak gibi birşey olacak. İiyi bir filtre alırsan yıllarca kullanırsın. İlerde asıl akvaryuma geçtiğinde en azından dış filtren elinde hazır olur. HEmde asıl akvaryuma geçerkenki sürede rahat etmiş olursun. İlla kendim yapacağım diyorsan high tech sistem yine zor gibi. Çünkü high tech sistem için iyi bir filtreleme şart.
BEnce sen sonuç olarak madem öğrencisin low techle başla, bitkiler,co2 kullanımı, gübre arasındaki ilişkileri iyice öğrenmiş olursun. Kolay bitkilerle başlarsın. Anubias,eledoa,cabomba,saz, gül gibi.. bu bitkiler co2 ve sıvı gübre olmadan da yetişebilir. Sık su değişimi yaparak bitkiler için besin sağlamış olursun.co2 kullanmayacağın ve dolayısıyla co2 nin uçma riski olmayacağı için istediğin filtreyi de kendin yapabilirsin.
[/QUOTE]
abi çok sağol vallaha ilk başta çok korktum diğer forumlar gibi olur burası da dalga geçip sorularımı yarıda bırakırlar diye ama hiç öyle olmadı çok teşekkür ederim sağolasın :) ev problemi olmayacak abi ben low tech başlıyım o zaman co2 yi mayalı sistem yaparım gerektiği kdar co2 sağlanır ordan zaten ucuna bide difüzör takarım bide dış filtre iş tamam eyvallah abi çok teşekkürler :) abi forumda kum satan var mı bitki gibi onunla ilgili bilgin var mı ?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.










