ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BabySoul
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3059
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Nisan 2014 00:28
Son Ziyaret:
20 Haziran 2026 01:33
Toplam Mesaj:
4368 [0.98 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Savaş Dursun
Doğum Tarihi:
04 Mayıs 1979
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Su Kaplumbağası
Alt kabuk altında üreme organına yakın kısımdaki desenlerden. [URL]https://www.turgaybora.org/prenses_sayfa7.htm[/URL]
Alt kabuk altında üreme organına yakın kısımdaki desenlerden. [URL]https://www.turgaybora.org/prenses_sayfa7.htm[/URL]
Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir
Kuyruk erimesi olabilir, ya da kendi kuyruğunu kendisi de ısırabilir ve şayet öyleyse ben daha düzelen ve ısırmayı kesen bir betta görmedim. Isıtıcının yakacağını sanmam, içeride elle tutabilieceğin seviyede bir ısı olur(su ile soğur o ısıtıcı cam tüpü). Erime var ise anti bakteriyal ilaçlar, kendi ısırıyorsa karekteri değişmez ve sürekli bunu yapar.[EDIT]BabySoul,2026-06-20 01:05:59[/EDIT]
Kuyruk erimesi olabilir, ya da kendi kuyruğunu kendisi de ısırabilir ve şayet öyleyse ben daha düzelen ve ısırmayı kesen bir betta görmedim. Isıtıcının yakacağını sanmam, içeride elle tutabilieceğin seviyede bir ısı olur(su ile soğur o ısıtıcı cam tüpü). Erime var ise anti bakteriyal ilaçlar, kendi ısırıyorsa karekteri değişmez ve sürekli bunu yapar.[EDIT]BabySoul,2026-06-20 01:05:59[/EDIT]
Dış Filtre İçin Malzeme Önerisi
[QUOTE=akvryumbaliklazm]Eheim ecco pro 300 dış filtrem var. 3 gündür çalışıyor ikinci el yeni aldım aldığım kişi sıfır alıp 10 gün kullanmış öyle gözüküyor temiz. Sesin nedeni ne olabilir? Ne yapabilirim?[/QUOTE]
Tıkırtı sesi suyu çekip vermediği zamanda ki pervane sesidir, kafa motoru ile suyun içindeki emiş boru ucundan su verirsen manuel full doldurmuş olursun ve sirkülasyon başlar. Filtreyi tam doldurmazsan hışırırtı, kabarcık/hava sesleri ara ara olur.
[QUOTE=akvryumbaliklazm]Eheim ecco pro 300 dış filtrem var. 3 gündür çalışıyor ikinci el yeni aldım aldığım kişi sıfır alıp 10 gün kullanmış öyle gözüküyor temiz. Sesin nedeni ne olabilir? Ne yapabilirim?[/QUOTE]
Tıkırtı sesi suyu çekip vermediği zamanda ki pervane sesidir, kafa motoru ile suyun içindeki emiş boru ucundan su verirsen manuel full doldurmuş olursun ve sirkülasyon başlar. Filtreyi tam doldurmazsan hışırırtı, kabarcık/hava sesleri ara ara olur.
Beta Balığım Hasta
Betta'yı ne boyda/yaşta aldığınızı bilmek zor, ama betta balklarının ömrünün ortalama 2-3 yıl aralığında olması, balığın yaşlı olma durumu da söz konusu olabilir. Kondisyon için yukarıda arkadaş söylemiş zaten canlı yem(artemia, su piresi, micro kurt) destekleyebilirsin.
Betta'yı ne boyda/yaşta aldığınızı bilmek zor, ama betta balklarının ömrünün ortalama 2-3 yıl aralığında olması, balığın yaşlı olma durumu da söz konusu olabilir. Kondisyon için yukarıda arkadaş söylemiş zaten canlı yem(artemia, su piresi, micro kurt) destekleyebilirsin.
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160920/010220252040211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160920/010220252040211.jpg[/IMG]
Beta Üretimi
[QUOTE=YagizEfe551905]Bu ürünü aldım. Siz neden nasıl bir sorun yaşadınız nelere dikkat etmem gerekir ?
https://www.hepsiburada.com/multiteknik-rexva-25x80-karbon-isitici-film-dijital-termostatli-pm-HBC00001OYYIW
[/QUOTE]
Karbon ısıtıcı %100 başarılı değildir, genelde yavruları teklerken onlarca/yüzlerce küçük kapların ısısını sağlamak için kullanılır. Ve büyük çoğunlukla termostat kablo ucundaki prob bozulur ya da direk termostat ayar cihazı bozulur. Bunların kimi içten 12 v kimi harici 12v adaptör ile çalışır. Yani her şekilde karbon ısıtıcı pad haric bozulabilecek 3 ayrı durumla karşılaşılması olasıdır. Benim elimde bile sadece 3 metrelik tek bir karbon pad kullanmama rağmen 4-5 termostat, bir o kadar prob, adaptör hatta yedek karbon pad var. Zamanla bozulur demiyorum illa ki bozuluyor :)[EDIT]BabySoul,2025-02-01 20:36:20[/EDIT]
[QUOTE=YagizEfe551905]Bu ürünü aldım. Siz neden nasıl bir sorun yaşadınız nelere dikkat etmem gerekir ?
https://www.hepsiburada.com/multiteknik-rexva-25x80-karbon-isitici-film-dijital-termostatli-pm-HBC00001OYYIW
[/QUOTE]
Karbon ısıtıcı %100 başarılı değildir, genelde yavruları teklerken onlarca/yüzlerce küçük kapların ısısını sağlamak için kullanılır. Ve büyük çoğunlukla termostat kablo ucundaki prob bozulur ya da direk termostat ayar cihazı bozulur. Bunların kimi içten 12 v kimi harici 12v adaptör ile çalışır. Yani her şekilde karbon ısıtıcı pad haric bozulabilecek 3 ayrı durumla karşılaşılması olasıdır. Benim elimde bile sadece 3 metrelik tek bir karbon pad kullanmama rağmen 4-5 termostat, bir o kadar prob, adaptör hatta yedek karbon pad var. Zamanla bozulur demiyorum illa ki bozuluyor :)[EDIT]BabySoul,2025-02-01 20:36:20[/EDIT]
Beta Üretimi
Isıtıcın yok ama balık besliyorsun ve bir de üretmek istiyorsun. Bence google ya da forum ansiklopedisinde bir oku betta için ideal ısı nedir, su şartları nedir diye. Sürekli sabit 27-28 derece ısısı varsa suyun beslemeye devam et ama yoksa bu hobiyi bırak. Betta bonny ise yerli üretim, kokusu ise inanılmaz kötü bir sıvı bir, bir kaç şişe kullanmamarağmen işe yarayıp yaramadığını görmedim. Reeflower ürünlerini zaten oldum olası sevmem. Hele etçil betta yemini yeşil yapmaları da çok enteresandı. Zaten 100 balıktan 2-3 tanesi anca yiyordu. O 5 lt akvaryuma ısıtıcı koyup yavru alsanda tekleme yapacağın kaplara ihtiyacın olacak ileride. Buna maddi imkanın yoksa yapma..
Isıtıcın yok ama balık besliyorsun ve bir de üretmek istiyorsun. Bence google ya da forum ansiklopedisinde bir oku betta için ideal ısı nedir, su şartları nedir diye. Sürekli sabit 27-28 derece ısısı varsa suyun beslemeye devam et ama yoksa bu hobiyi bırak. Betta bonny ise yerli üretim, kokusu ise inanılmaz kötü bir sıvı bir, bir kaç şişe kullanmamarağmen işe yarayıp yaramadığını görmedim. Reeflower ürünlerini zaten oldum olası sevmem. Hele etçil betta yemini yeşil yapmaları da çok enteresandı. Zaten 100 balıktan 2-3 tanesi anca yiyordu. O 5 lt akvaryuma ısıtıcı koyup yavru alsanda tekleme yapacağın kaplara ihtiyacın olacak ileride. Buna maddi imkanın yoksa yapma..
Betta Kuyruk Erimesi Hastalığı Ve Tedavi Yöntemler
[QUOTE=Rabios]Merhaba, Beta balığımın ilk aldığımızda ki yüzgeçlerinin canlılığı kalmadı kuyruğunda da kopmalar var. Biz kaza geçirdik fanus kırılınca daha büyük bir fanus almış oldum içindeki taşları yıkarken lavabodaki küçülmüş naftalin toplarını da taşlarla fanusa koymuşum fanus büyük olunca 4gün sonra farkettim hemen suyunu değiştirdim sıfırdan su yaptım o panikle. İki hafta geçti üstünden balığım arada dipte sanki taşlara kafasını saklıyormuş gibi buluyorum yem zamanı yine hareketleniyor baya ama eski hali yok hiç kuyruğu gitmiş resmen bugün petshop a anlattım durumu bana contra lchthyo önerdi fanus 5damla at 5gün sonra suyu değiştir her suyunu değiştirince aynı işlemi yap dedi eve geldim araştırdım baya dediği gibi bir işemden daha dikkat gerektiren başka bir kapta yapılması gerekn bir işlem beklettim daha bilgili birimden yardım istiyorum balığa eziyet oldu bizim ev ama yaşatmak istiyorum[/QUOTE]
Fanusta ne betta, ne japon be başka balık bakılmaz. Isıtıcı şarttır, ayrıca fanusun numaralı gözlük camından farkı yoktur. Bu şartlar sağlanmadığında, hastalanması normaldir. Akvaryum ve ısıtıcı almazsa olmazdır.
[QUOTE=Rabios]Merhaba, Beta balığımın ilk aldığımızda ki yüzgeçlerinin canlılığı kalmadı kuyruğunda da kopmalar var. Biz kaza geçirdik fanus kırılınca daha büyük bir fanus almış oldum içindeki taşları yıkarken lavabodaki küçülmüş naftalin toplarını da taşlarla fanusa koymuşum fanus büyük olunca 4gün sonra farkettim hemen suyunu değiştirdim sıfırdan su yaptım o panikle. İki hafta geçti üstünden balığım arada dipte sanki taşlara kafasını saklıyormuş gibi buluyorum yem zamanı yine hareketleniyor baya ama eski hali yok hiç kuyruğu gitmiş resmen bugün petshop a anlattım durumu bana contra lchthyo önerdi fanus 5damla at 5gün sonra suyu değiştir her suyunu değiştirince aynı işlemi yap dedi eve geldim araştırdım baya dediği gibi bir işemden daha dikkat gerektiren başka bir kapta yapılması gerekn bir işlem beklettim daha bilgili birimden yardım istiyorum balığa eziyet oldu bizim ev ama yaşatmak istiyorum[/QUOTE]
Fanusta ne betta, ne japon be başka balık bakılmaz. Isıtıcı şarttır, ayrıca fanusun numaralı gözlük camından farkı yoktur. Bu şartlar sağlanmadığında, hastalanması normaldir. Akvaryum ve ısıtıcı almazsa olmazdır.
Smart 25 Watt Isıtmıyor
[QUOTE=CevdetSERBEST]
Bozuk ısıtıcıdan bahsetmiyoruz , sıfır ısıtıcıdan bahsediyoruz . Birde ısıtıcı su dışında çalıştırılamaz. [K]Hatırladığım kadarıyla ısıtıcı lamba yandımı ısıtıyor söndügünde beklemeye geciyor.[/K]
Işık yanıp sönüyorsa çalışıyor demektir , 3 - 4 ısı farkı için 3 - 4 saat beklemen gerkir hemen isitamaz .[/QUOTE]
Sıfır olması bozuk olmadığı anlamına gelmiyor, Hatalı üretim ve koşullara bağlı olarak bozulabilir. Bu sebeple de sadece ısıtıcı değil aldığın her ürün de bozuk çıkma ihtimali olabilir. Hiç mi hepsiburada, trendyol, amazona iade ettiğin arızalı ürün olmadı? [K] Bahsettiğin şey termostat devresidir,[/K] ayarlanan ısıya gelen termostat devreyi kapatır ve ışık söner, ama rezistans arızalı ise o ısıya gelmez ve o devre kapanmaz. O lamba dediğin şey termostata bağlıdır, fön makinesi alıp, arızası rezistans olan ve ışığı yanan ısıtıcıya tutarsan termsotatta ki ayarlı ısıya gelince çıt sesi gelir ve termostat devreyi kapatıp ışığı, yani akımı keser. Termostat'ın çalışması demek ısıtıcı ısıtıyor demek değildir. Termostat doğru algılamıyorsa, suyu ya istenilen sıcaklığa yükseltemez ya da fazla ısıtır.[EDIT]BabySoul,2024-11-10 22:46:28[/EDIT]
[QUOTE=CevdetSERBEST]
Bozuk ısıtıcıdan bahsetmiyoruz , sıfır ısıtıcıdan bahsediyoruz . Birde ısıtıcı su dışında çalıştırılamaz. [K]Hatırladığım kadarıyla ısıtıcı lamba yandımı ısıtıyor söndügünde beklemeye geciyor.[/K]
Işık yanıp sönüyorsa çalışıyor demektir , 3 - 4 ısı farkı için 3 - 4 saat beklemen gerkir hemen isitamaz .[/QUOTE]
Sıfır olması bozuk olmadığı anlamına gelmiyor, Hatalı üretim ve koşullara bağlı olarak bozulabilir. Bu sebeple de sadece ısıtıcı değil aldığın her ürün de bozuk çıkma ihtimali olabilir. Hiç mi hepsiburada, trendyol, amazona iade ettiğin arızalı ürün olmadı? [K] Bahsettiğin şey termostat devresidir,[/K] ayarlanan ısıya gelen termostat devreyi kapatır ve ışık söner, ama rezistans arızalı ise o ısıya gelmez ve o devre kapanmaz. O lamba dediğin şey termostata bağlıdır, fön makinesi alıp, arızası rezistans olan ve ışığı yanan ısıtıcıya tutarsan termsotatta ki ayarlı ısıya gelince çıt sesi gelir ve termostat devreyi kapatıp ışığı, yani akımı keser. Termostat'ın çalışması demek ısıtıcı ısıtıyor demek değildir. Termostat doğru algılamıyorsa, suyu ya istenilen sıcaklığa yükseltemez ya da fazla ısıtır.[EDIT]BabySoul,2024-11-10 22:46:28[/EDIT]
Smart 25 Watt Isıtmıyor
[QUOTE=CevdetSERBEST]Smart yazısının altinda bir lamba var o yaniyormu , o yanması lazım o yanmıyorsa isitmaz o yanar yanar ken isitma yapar belli bir süre sonra soner sonra tekrar bellibir sure sonra yanar , o yanmıyorsa isiticinin ayarını yükselt hangi derecede yanıyor saborda birak , sonra 2 derece 2 derece yuselterek istediğiniz isiyi cam dereceye gire ayarlarsin , 2 derece yükseltme leri 2 saatte bir yapman lazim ısıtıcı tam isiktip dursun.[/QUOTE]
Demek istediğin ışık yanınca çalışıyor demekse, şu fotoğraftaki ısıtıcı kırmızı ışık yanmasına rağmen çalışmıyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160920/031120241837111.jpg[/IMG]
Isıtıcı çalışıyorsa rezistans telleri kırmızıya döner, ayarlanan ısıya gelmiyorsa ise termostatı bozuktur, ayarlanan değil algıladığı bozuk ayara gelince durur.
[QUOTE=CevdetSERBEST]Smart yazısının altinda bir lamba var o yaniyormu , o yanması lazım o yanmıyorsa isitmaz o yanar yanar ken isitma yapar belli bir süre sonra soner sonra tekrar bellibir sure sonra yanar , o yanmıyorsa isiticinin ayarını yükselt hangi derecede yanıyor saborda birak , sonra 2 derece 2 derece yuselterek istediğiniz isiyi cam dereceye gire ayarlarsin , 2 derece yükseltme leri 2 saatte bir yapman lazim ısıtıcı tam isiktip dursun.[/QUOTE]
Demek istediğin ışık yanınca çalışıyor demekse, şu fotoğraftaki ısıtıcı kırmızı ışık yanmasına rağmen çalışmıyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160920/031120241837111.jpg[/IMG]
Isıtıcı çalışıyorsa rezistans telleri kırmızıya döner, ayarlanan ısıya gelmiyorsa ise termostatı bozuktur, ayarlanan değil algıladığı bozuk ayara gelince durur.
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
KULLANICILAR
- 79 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
aktugsedat,
tukabu,
Rıdvan459,
darknessmania,
sina cen,
EKAR,
Stoke,
Gökdeniz Kale,
Hoppala,
florasan,
Cyber_Scout,
OKIRATLI,
0rnn,
Abudullah,
TheDS,
Kuduoglu,
Urar,
kdrackgz,
DigitalPen,
Ancalagon,
SJess,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
BilalM.,
forthehordex,
exCaLiSTa,
tfrt1,
ali özer,
by__cg,
syerli,
Standart Moss,
Kaangzkr,
LeafyAqua,
ternapi,
Goldfish2000,
tetikk,
Hknçkl,
scorpion26,
MCY4,
Kemalk41,
ArifhbsAquatics,
Enez,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
