ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
casualities
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Eylül 2015 09:50
Son Ziyaret:
30 Eylül 2016 13:52
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Koray Erdal
Doğum Tarihi:
17 Eylül 1982
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Marketing
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
- If it doesn't sell, it isn't creative.
SON 7 MESAJI
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
[QUOTE=Tunc Berk]İçerideki hava kabarcıklarınin hareketinden bana fazla gibi geldi.
Karşı cama çarpıp tekrar filtre çıkışına doğru dönen bir akıntı var bu akıntı canlıların canını sıkar bence.
Rp-400 kurup denemenizi tavsiye ederim birde.
Sizin dış filtreye ihtiyacınız yok.[/QUOTE]
Tamamdır, diğer filtreyle de deneyeceğim. Bu şekilde kaç gün beklemek lazım acaba, balık tercih etmeden önce? Biraz araştırdım yine, japon balığı ile başlamak iyi olur diye düşünüyorum. Sağlıklı, temiz, sorunsuz bir 6 ay geçirebilirsem; ondan sonra karar vermek iyi olabilir. Ne dersiniz?
[QUOTE=Tunc Berk]İçerideki hava kabarcıklarınin hareketinden bana fazla gibi geldi.
Karşı cama çarpıp tekrar filtre çıkışına doğru dönen bir akıntı var bu akıntı canlıların canını sıkar bence.
Rp-400 kurup denemenizi tavsiye ederim birde.
Sizin dış filtreye ihtiyacınız yok.[/QUOTE]
Tamamdır, diğer filtreyle de deneyeceğim. Bu şekilde kaç gün beklemek lazım acaba, balık tercih etmeden önce? Biraz araştırdım yine, japon balığı ile başlamak iyi olur diye düşünüyorum. Sağlıklı, temiz, sorunsuz bir 6 ay geçirebilirsem; ondan sonra karar vermek iyi olabilir. Ne dersiniz?
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
Merhabalar tekrar, aşağıdaki linkte paylaşılabilir bağlantı var. Google Photos üzerinden direk izleyebilmeniz lazım.
Buna göre, farklı videoları inceledim ve açıkçası normal gibi geldi. Tabi en kısıkta şu an. Sizin yorumunuzu da merak ediyorum. Akvaryuma su, aquatan ve nitrivec konmasının üzerinden tam 24 saat geçti, o zamandan beri çalışıyor. Ayrıca dış filtreye ihtiyacım var mıdır yine de?
https://goo.gl/photos/Z2XxPT12MnE9VsHQA
[EDIT]casualities,2015-09-22 18:45:02[/EDIT]
Merhabalar tekrar, aşağıdaki linkte paylaşılabilir bağlantı var. Google Photos üzerinden direk izleyebilmeniz lazım.
Buna göre, farklı videoları inceledim ve açıkçası normal gibi geldi. Tabi en kısıkta şu an. Sizin yorumunuzu da merak ediyorum. Akvaryuma su, aquatan ve nitrivec konmasının üzerinden tam 24 saat geçti, o zamandan beri çalışıyor. Ayrıca dış filtreye ihtiyacım var mıdır yine de?
https://goo.gl/photos/Z2XxPT12MnE9VsHQA
[EDIT]casualities,2015-09-22 18:45:02[/EDIT]
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
Tamamdır, muhakkak göndereceğim. Bu arada videoda dikkatimi çeken EHEIM'in neredeyse dibe konmuş olması. Hiç bu şekilde düşünmemiştim. Sanki altında boşluk olması gerekiyormuş gibi bir düşüncem vardı. [:)]
Tamamdır, muhakkak göndereceğim. Bu arada videoda dikkatimi çeken EHEIM'in neredeyse dibe konmuş olması. Hiç bu şekilde düşünmemiştim. Sanki altında boşluk olması gerekiyormuş gibi bir düşüncem vardı. [:)]
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
Akşam 19:00'dan sonra fotoğrafını paylaşabileceğim ofiste olduğum için. Sonuçta altındaki motor suyu çekiyor değil mi? Güçlü olduğu için sürekli bir akıntı vardır. Tüh.
Kendi filtresi takılı değil, akvaryumla beraber ayrıca kutuda geliyor, normal takıyorsunuz cama vantuzla. Tepesinde fıskiye olduğu için çok ses yapıyor ve çıkarmama rağmen ses azalmadı. Ben de hem gözüme ufak geldiği için hem de birebir kapasiteli bir ürün almanın doğru olmayacağını düşünerek EHEIM'i aldım. Ancak hata etmişim demek ki [:)][EDIT]casualities,2015-09-22 11:30:31[/EDIT]
Akşam 19:00'dan sonra fotoğrafını paylaşabileceğim ofiste olduğum için. Sonuçta altındaki motor suyu çekiyor değil mi? Güçlü olduğu için sürekli bir akıntı vardır. Tüh.
Kendi filtresi takılı değil, akvaryumla beraber ayrıca kutuda geliyor, normal takıyorsunuz cama vantuzla. Tepesinde fıskiye olduğu için çok ses yapıyor ve çıkarmama rağmen ses azalmadı. Ben de hem gözüme ufak geldiği için hem de birebir kapasiteli bir ürün almanın doğru olmayacağını düşünerek EHEIM'i aldım. Ancak hata etmişim demek ki [:)][EDIT]casualities,2015-09-22 11:30:31[/EDIT]
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
Tamamdır, balıkları koymadan önce kafa motorunu mutlaka çıkartmış olacağım. Ancak EHEIM iç filtre kalsa olmaz mı? [:)] Tepesindeki debi ayarını minimuma getirince çok hafif bir sirkülasyon oluyor sanırım. Bir de cihazın tabanıyla akvaryum tabanı arasında 3 cm boşluk var, bu avantaj olabilir mi bu durumda?
Bu arada evet, şelale filtrede kartuş mevcut.
Tamamdır, balıkları koymadan önce kafa motorunu mutlaka çıkartmış olacağım. Ancak EHEIM iç filtre kalsa olmaz mı? [:)] Tepesindeki debi ayarını minimuma getirince çok hafif bir sirkülasyon oluyor sanırım. Bir de cihazın tabanıyla akvaryum tabanı arasında 3 cm boşluk var, bu avantaj olabilir mi bu durumda?
Bu arada evet, şelale filtrede kartuş mevcut.
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
Teşekkürler cevabınız için.
Uzun vadede akvaryum değişimi yapacağımı düşünerek hava motorunu ve iç filtreyi aldım aslında. Şelale tipi filtre ve kafa motoru da bir arkadaşımdan ikinci el olarak hediye gibi geldi diyebilirim. Kullanma şartım tabi ki yok, kafa motorunu bu ilk kurulumda suda sirkülasyon olsun ve kumun pisliği daha rahat emilsin diye çalıştırıyorum. Şu anda hakikaten bir "El Nino" durumu mevcut [:)]
Discus'u birazcık araştırınca belirttiğiniz gibi uygun olmayacak bu akvaryum. Ufak, saklanma çabası olan, hareketli balık(lar) beslemek doğru olacaktır diye düşünüyorum. O halde dış filtre konusunda bir açığım var ve bunu çözmem gerekiyor. Diğer malzemeler ile belki bir nano akvaryum kurabilirim [:)]
Teşekkürler cevabınız için.
Uzun vadede akvaryum değişimi yapacağımı düşünerek hava motorunu ve iç filtreyi aldım aslında. Şelale tipi filtre ve kafa motoru da bir arkadaşımdan ikinci el olarak hediye gibi geldi diyebilirim. Kullanma şartım tabi ki yok, kafa motorunu bu ilk kurulumda suda sirkülasyon olsun ve kumun pisliği daha rahat emilsin diye çalıştırıyorum. Şu anda hakikaten bir "El Nino" durumu mevcut [:)]
Discus'u birazcık araştırınca belirttiğiniz gibi uygun olmayacak bu akvaryum. Ufak, saklanma çabası olan, hareketli balık(lar) beslemek doğru olacaktır diye düşünüyorum. O halde dış filtre konusunda bir açığım var ve bunu çözmem gerekiyor. Diğer malzemeler ile belki bir nano akvaryum kurabilirim [:)]
Hailea A50 Akvaryum Kurulumu/genel Tavsiye Ricası
Merhabalar,
Geçtiğimiz hafta itibariyle, 2 yaşındaki oğluma fanusta hediye olarak gelen Japon balığı ile birlikte bu hobiye adım atmış bulundum. Beklendiği üzere, araştırma yapıp uygun akvaryum, filtre vs. ayarlayana kadar 2 gün içerisinde öldü.
Bunun bir daha yaşanmaması için birkaç gündür özellikle yabancı forumları takip ettim, gerekli cihaz ve koşulları okudum. Aklımdaki kurulumu da netleştirince bu işe bütçe ayırarak satın alımlarımı yaptım.
Öncelikle [B]Hailea A50[/B] model akvaryum aldım [B]60L'lik[/B]. İç filtre olarak [B]EHEIM Pickup 2012 (225-570L)[/B] kullanıyorum. Ayrıca suyun içinde sirkülasyon olması için [B]ATMAN CT AT202[/B] aldım ve kullanıyorum. Daha sonra kullanabileceğimi düşünerek ayrıca [B]EHEIM 3701 (100L)[/B] hava motoru aldım. Dış filtre olarak ikinci el, temiz, şelale tipi [B]ATMAN HF0400[/B] aldım ancak henüz kullanmaya başlamadım. Tabanda yaklaşık 4-5 cm kalınlığında olmak üzere, siyah ve normal kum karışımı bulunmakta. Ayrıca ufak boyda bir çöl kütüğü ve volkanik kaya yerleştirdim. Amacım daha sonra çöl kütüğü üzerinde "[B]java moss[/B]" yetiştirmek. Bunun dışında bir paket aktif karbon aldım ve henüz ne şekilde kullanacağıma emin olamadığım için duruyor. Dün akşam itibariyle, akvaryumu kurdum, çeşme suyuyla doldurdum. İç filtre ve kafa motorunu çalıştırdım. SERA marka Aquatan ve Nitrivec ekledim. Herşey yolunda gibi, suyun bulanıklığı oldukça azaldı, herhangi bir koku yok.
Akvaryuma ne zaman balık koymamı önerirsiniz? Dış filtreyi de şimdiden kullanmaya başlayayım mı? Aktif karbonu bu şelale tipi dış filtrenin yuvasına olduğu gibi dökecek miyim yoksa elyafla sıkıştırmak mı gerekir? Ya da şelale tipi doğru bir tercih midir? Tekrar japon balığı beslemek istediğimden emin değilim, genel görünüşleri itibariyle DISCUS ve TETRA NEON'lar ilgimi çekiyor. 1 ya da 2 adet DISCUS ile birlikte 5-6 adet TETRA NEON bu şekilde bir akvaryum için fazla mı gelir? "Java Moss" eklemek istediğimi yazmıştım, bunun için verebileceğiniz bir tavsiye var mıdır? İç filtrenin kendi oksijen kapasitesi yeterli mi? Hava motorunu da sisteme eklemek gerekir mi?
Genel olarak sorularım bu şekilde, tabi ki bunların dışında tavsiyeleriniz de benim için oldukça önemli olacaktır.
Aşağıdaki bağlantıda, akvaryumun güncel olarak görüntüsü mevcut. Suyu kondu, Aquatan ve Nitrivec eklendi. Bu şekilde tam 24 saat sonrasını görebilirsiniz. Görüntüde, iç filtre çalışıyor sadece.
https://goo.gl/photos/Z2XxPT12MnE9VsHQA
Teşekkürler,[EDIT]casualities,2015-09-22 18:43:34[/EDIT]
Merhabalar,
Geçtiğimiz hafta itibariyle, 2 yaşındaki oğluma fanusta hediye olarak gelen Japon balığı ile birlikte bu hobiye adım atmış bulundum. Beklendiği üzere, araştırma yapıp uygun akvaryum, filtre vs. ayarlayana kadar 2 gün içerisinde öldü.
Bunun bir daha yaşanmaması için birkaç gündür özellikle yabancı forumları takip ettim, gerekli cihaz ve koşulları okudum. Aklımdaki kurulumu da netleştirince bu işe bütçe ayırarak satın alımlarımı yaptım.
Öncelikle [B]Hailea A50[/B] model akvaryum aldım [B]60L'lik[/B]. İç filtre olarak [B]EHEIM Pickup 2012 (225-570L)[/B] kullanıyorum. Ayrıca suyun içinde sirkülasyon olması için [B]ATMAN CT AT202[/B] aldım ve kullanıyorum. Daha sonra kullanabileceğimi düşünerek ayrıca [B]EHEIM 3701 (100L)[/B] hava motoru aldım. Dış filtre olarak ikinci el, temiz, şelale tipi [B]ATMAN HF0400[/B] aldım ancak henüz kullanmaya başlamadım. Tabanda yaklaşık 4-5 cm kalınlığında olmak üzere, siyah ve normal kum karışımı bulunmakta. Ayrıca ufak boyda bir çöl kütüğü ve volkanik kaya yerleştirdim. Amacım daha sonra çöl kütüğü üzerinde "[B]java moss[/B]" yetiştirmek. Bunun dışında bir paket aktif karbon aldım ve henüz ne şekilde kullanacağıma emin olamadığım için duruyor. Dün akşam itibariyle, akvaryumu kurdum, çeşme suyuyla doldurdum. İç filtre ve kafa motorunu çalıştırdım. SERA marka Aquatan ve Nitrivec ekledim. Herşey yolunda gibi, suyun bulanıklığı oldukça azaldı, herhangi bir koku yok.
Akvaryuma ne zaman balık koymamı önerirsiniz? Dış filtreyi de şimdiden kullanmaya başlayayım mı? Aktif karbonu bu şelale tipi dış filtrenin yuvasına olduğu gibi dökecek miyim yoksa elyafla sıkıştırmak mı gerekir? Ya da şelale tipi doğru bir tercih midir? Tekrar japon balığı beslemek istediğimden emin değilim, genel görünüşleri itibariyle DISCUS ve TETRA NEON'lar ilgimi çekiyor. 1 ya da 2 adet DISCUS ile birlikte 5-6 adet TETRA NEON bu şekilde bir akvaryum için fazla mı gelir? "Java Moss" eklemek istediğimi yazmıştım, bunun için verebileceğiniz bir tavsiye var mıdır? İç filtrenin kendi oksijen kapasitesi yeterli mi? Hava motorunu da sisteme eklemek gerekir mi?
Genel olarak sorularım bu şekilde, tabi ki bunların dışında tavsiyeleriniz de benim için oldukça önemli olacaktır.
Aşağıdaki bağlantıda, akvaryumun güncel olarak görüntüsü mevcut. Suyu kondu, Aquatan ve Nitrivec eklendi. Bu şekilde tam 24 saat sonrasını görebilirsiniz. Görüntüde, iç filtre çalışıyor sadece.
https://goo.gl/photos/Z2XxPT12MnE9VsHQA
Teşekkürler,[EDIT]casualities,2015-09-22 18:43:34[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 17:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Koksal Gurkan,
scorpion26,
Kuduoglu,
Kemalk41,
Esatzn,
Myz26,
ugurbaran,
Manguday,
Emin190306,
altuntasseref,
0rnn,
forthehordex,
Kadircankaya,
umutak,
Cyber_Scout,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
IgorVladimir,
florasan,
zimdaldil,
MertSoyumert,
Fatihsm,
sina cen,
√olkaπ,
ciways,
yeekim,
mmtbs,
Pandkoal,
Hidro Dinamik,
altum123,
Rafayel,
Denizhann,
Legionsgamer,
prisonbreak,
BuRAK,
ssener,
alipaksi,
oguzozt,
oktay42,
fffurkan9,
sinor,
Miller,
AquaShirmp,
Fortressguy,
ssAquascape,
harun reşit,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
