ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Clear06
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
88
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ekim 2015 19:07
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2024 14:47
Toplam Mesaj:
274 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
12 Eylül 1987
Yaş:
38
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Karma Güney Amerikan Ciklet
Smtbey bende sizin gibi bu KARMA AMERIKAN macerama baslarken hep cift olsun istiyordum.siz yine ufak almayi dusunuyorsunuz ben direk damizlik 30 cm lik sow boy baliklari aldim.yanliz orta amerikan olunca biraz sorun oldu tabi.sonra GUNEY AMERIKA turune donunce huzur bulmus oldum.sizinde yapacaginiz dogru bu zaten GUNEY AMERIKA! suan icin yanlis yaptiginiz bisey yok.kum silis ve isikta o kadar onemli degil.bitki isini koklere anubias sararak halledersiniz ama onemli olan canlilar.size tek tavsiyem haydut ciklet ve geophagus kolonisi yapip 1 cift melek 1 cift severum ile guzel huzurlu bi akvaryum yapabilirsiniz.ayrica bende ankaradayim ve hali hazirda elimde rotkeil yavrularim ve severum ciftim var.saglikli hobiler dilerim
Smtbey bende sizin gibi bu KARMA AMERIKAN macerama baslarken hep cift olsun istiyordum.siz yine ufak almayi dusunuyorsunuz ben direk damizlik 30 cm lik sow boy baliklari aldim.yanliz orta amerikan olunca biraz sorun oldu tabi.sonra GUNEY AMERIKA turune donunce huzur bulmus oldum.sizinde yapacaginiz dogru bu zaten GUNEY AMERIKA! suan icin yanlis yaptiginiz bisey yok.kum silis ve isikta o kadar onemli degil.bitki isini koklere anubias sararak halledersiniz ama onemli olan canlilar.size tek tavsiyem haydut ciklet ve geophagus kolonisi yapip 1 cift melek 1 cift severum ile guzel huzurlu bi akvaryum yapabilirsiniz.ayrica bende ankaradayim ve hali hazirda elimde rotkeil yavrularim ve severum ciftim var.saglikli hobiler dilerim
Hypselecara Temporalis Yumurta Ayırma.
Hocam ayni olay benim basima geldi zamaninda anubiasin yapragindaydi yumurtalar ayirmam gerekiyordu sudan cikarmadan yogurt kovasiyla alip ayni suyla ayni isidaki tanka ekledip tabiki hava ve metilende cok onemli.yumurtalari yogurt kovasindan aktarirken 5 10 sn cikarip uzerine metilen damlatmanizda ayrica mantarlasma konusunda cok faydali olacagi dusuncesindeyim. Yani bu karma tankta imkaniniz varsa kesinlikle yumurtalari ayirin.ama mango kokunden nasil alcaksiniz kokunuz cok buyuk.
Bi denememdede soyle yapmistim onuda paylasayim sizinle.tabi burda amacimiz deneme yanilma yontemiyle karsilastigimiz durumlari aktarmak.bundada basarili olmustum
Disi ve erkegi yumurtalari buyutecegimiz tanka aldim.icerisinde duz kaya ve her zman yumurtladiklari anubias ida koydum.sonra anubiasa yumurtladilar.yumurtalad 2 3 baktilar yavas yavas yediklerini hissettigimde stresten olsa gerek hemen ana tankka ekledim ciftleri yumurtalar kaldi.bu sekildede yapabilirsiniz.yumurtlama tankina alin cifti yumurta dizdiklerinde ayirin hemen.ama tabi takip etmeniz lazim surekli.iyi hobiler.ayrica saglikli bol bol yavrulariniz olsun ins. Yavrular buyusun isterim ama hocam :)))
Hocam ayni olay benim basima geldi zamaninda anubiasin yapragindaydi yumurtalar ayirmam gerekiyordu sudan cikarmadan yogurt kovasiyla alip ayni suyla ayni isidaki tanka ekledip tabiki hava ve metilende cok onemli.yumurtalari yogurt kovasindan aktarirken 5 10 sn cikarip uzerine metilen damlatmanizda ayrica mantarlasma konusunda cok faydali olacagi dusuncesindeyim. Yani bu karma tankta imkaniniz varsa kesinlikle yumurtalari ayirin.ama mango kokunden nasil alcaksiniz kokunuz cok buyuk.
Bi denememdede soyle yapmistim onuda paylasayim sizinle.tabi burda amacimiz deneme yanilma yontemiyle karsilastigimiz durumlari aktarmak.bundada basarili olmustum
Disi ve erkegi yumurtalari buyutecegimiz tanka aldim.icerisinde duz kaya ve her zman yumurtladiklari anubias ida koydum.sonra anubiasa yumurtladilar.yumurtalad 2 3 baktilar yavas yavas yediklerini hissettigimde stresten olsa gerek hemen ana tankka ekledim ciftleri yumurtalar kaldi.bu sekildede yapabilirsiniz.yumurtlama tankina alin cifti yumurta dizdiklerinde ayirin hemen.ama tabi takip etmeniz lazim surekli.iyi hobiler.ayrica saglikli bol bol yavrulariniz olsun ins. Yavrular buyusun isterim ama hocam :)))
Karma Güney Amerika (güncelleme Son Sayfada)
Son durum nedir hocam.bende buna benzer bi guney amerika karmasi yapmayi dusunuyorum suan.
1 cift melek
1 cift cutteri
1 cift haydut alcam
Elimde fazlacada severum var q cift rotkeil ve 1 cift te red severum birakcam kendime.ayrica tankiniza severum eklemeyi dusundunuzmu hic renk katar.[:nazar:]
Son durum nedir hocam.bende buna benzer bi guney amerika karmasi yapmayi dusunuyorum suan.
1 cift melek
1 cift cutteri
1 cift haydut alcam
Elimde fazlacada severum var q cift rotkeil ve 1 cift te red severum birakcam kendime.ayrica tankiniza severum eklemeyi dusundunuzmu hic renk katar.[:nazar:]
Tedavi Edilebilmiş Balıklar & Tedavi Yöntemleri
Emeginize saglik gercekten.ben kafada delik hastaligini goremedim konularda uzun uzun okumama ragmen bulamadim veya yok sanirim.yardimci olursaniz sevinirim.
Emeginize saglik gercekten.ben kafada delik hastaligini goremedim konularda uzun uzun okumama ragmen bulamadim veya yok sanirim.yardimci olursaniz sevinirim.
Hole In The Head ( Kafada Delik Hastalığı )
Arkadaslar benimde 25 cm civarinda aldigim midasta vardi.tam kafasinin ordasinda bi delik.ve bi kac yerinde.alirlamaz farkettim zaten.ayri bi kovaya ayirmadim.duzenli ve sık su degisimi yaptim.baligi kaliteli guzel yemlerle besledim muz armut givi meyveleri leblebi gibi yapip bile verdim.2 ayin sonunda ne delik kaldi ne bisey tam yersine balik kafa yapmaya basladi aldigimda sariydi rengi kipkirmizi oldu.yani dmeek istedigim bizim elimizde su dengesi temiz su ve iyi beslenme bu olayi cozer.kimse 1 2 haftada çozum beklemedin 3 5 gunde olcak birsey degil uzun sureli oluyor gelisme.yalniz ilerlemis baliklarda kovada flaggy uygulmasi ve sarimsakli yemleme konusunada katiliyorum.3 5 gun olmasada uzun surecte duzelicektir
Arkadaslar benimde 25 cm civarinda aldigim midasta vardi.tam kafasinin ordasinda bi delik.ve bi kac yerinde.alirlamaz farkettim zaten.ayri bi kovaya ayirmadim.duzenli ve sık su degisimi yaptim.baligi kaliteli guzel yemlerle besledim muz armut givi meyveleri leblebi gibi yapip bile verdim.2 ayin sonunda ne delik kaldi ne bisey tam yersine balik kafa yapmaya basladi aldigimda sariydi rengi kipkirmizi oldu.yani dmeek istedigim bizim elimizde su dengesi temiz su ve iyi beslenme bu olayi cozer.kimse 1 2 haftada çozum beklemedin 3 5 gunde olcak birsey degil uzun sureli oluyor gelisme.yalniz ilerlemis baliklarda kovada flaggy uygulmasi ve sarimsakli yemleme konusunada katiliyorum.3 5 gun olmasada uzun surecte duzelicektir
.: 3d Arka Fon - 3d Modül Filtre - 3d Modül Yavruluk :.
[QUOTE=Nuada]
Dediğiniz şekilde olmaz bence. Tabanda işe yarar ama arka camda tehlikeli. Ben yaptığım kayaları elimle bile batıramıyordum. Strafor suda kolay batmıyor.
Epoksi felan kullanmadı ben. O kısımları yanlış okumuşsunuz. Onlar alternatif yöntem. Ben strafora direk derz uyguladım. Başka işlem yok.[/QUOTE]
Nuada akvaryumum 200*50 olcusunde.arka fon fiyati aldim xps sttafora derz ile yapan bi arkadas 200 tl fiyat verdi.simdi benim akvaryuma 4 tane strafor rahat gider slikondu derzdi boyaydi 100 tl belkide 150 tl yi bulur ve 2 veya 3 hafta surer bir emek var isin ucunda bide ilk tecrube elimiz aliskin degil.bu isi bilen daha once yapmis biriyle benimki bir olmaz.sizce ugrasmadan 200 tlye yaptirmalimiyim.yoksa kendim yapmalimiyim? Öneriniz tavsiyeniz nedir.hic ugrasma yaptir mi dersiniz. Yoksa kesinlikle kendiniz yapmalisiniz mi dersiniz.dusunceniz benim icin cok onemli Saygıdeger Nuada..
Bir konudada dusunceni almak isterim fon bitip hazir hale geldiginde en son 1 kat yat vernigi atmak istiyorum.sizin dusunceniz nedir daha oncd hic yapan olmamis.rastlamadim yani.
[QUOTE=Nuada]
Dediğiniz şekilde olmaz bence. Tabanda işe yarar ama arka camda tehlikeli. Ben yaptığım kayaları elimle bile batıramıyordum. Strafor suda kolay batmıyor.
Epoksi felan kullanmadı ben. O kısımları yanlış okumuşsunuz. Onlar alternatif yöntem. Ben strafora direk derz uyguladım. Başka işlem yok.[/QUOTE]
Nuada akvaryumum 200*50 olcusunde.arka fon fiyati aldim xps sttafora derz ile yapan bi arkadas 200 tl fiyat verdi.simdi benim akvaryuma 4 tane strafor rahat gider slikondu derzdi boyaydi 100 tl belkide 150 tl yi bulur ve 2 veya 3 hafta surer bir emek var isin ucunda bide ilk tecrube elimiz aliskin degil.bu isi bilen daha once yapmis biriyle benimki bir olmaz.sizce ugrasmadan 200 tlye yaptirmalimiyim.yoksa kendim yapmalimiyim? Öneriniz tavsiyeniz nedir.hic ugrasma yaptir mi dersiniz. Yoksa kesinlikle kendiniz yapmalisiniz mi dersiniz.dusunceniz benim icin cok onemli Saygıdeger Nuada..
Bir konudada dusunceni almak isterim fon bitip hazir hale geldiginde en son 1 kat yat vernigi atmak istiyorum.sizin dusunceniz nedir daha oncd hic yapan olmamis.rastlamadim yani.
.: 3d Arka Fon - 3d Modül Filtre - 3d Modül Yavruluk :.
3 sorum cok onemli yani şöyle.arka camda slikon kullanmak istemiyorum.arka cama 3 cm bosluk birakip straforu dumduz siyahla derzleyip bu kayalari ssrafota yapistircam. Akvaryumun tabaninida bu arka straforu bi sttaforla slikonlayip onde dogru gelcek ve kum ve agir kaya koydugum zaman sudan cikmayacak.sizce bu denenebilirmi? Yani cama slikon kullanmak istemiyorum.ha illak olmaz derseniz nodül gibi yapip mecbur yapcm
Bu yazdiginiz konu gercekten inanilmaz derecede emege saygiyi hakediyor.gercekten butun bilgi birikiminizi paylasip insanlari aydinlarmissiniz.bense xps strafordan sekil vererek scalika isimli urundende yardim alarak sekil verme isini yapmayi dusunuyorum.yalniz tam olarak epoksi elyafi be macunu demissiniz oralari anlayamadim nasil uyguluyoruz scalicayi ayni derz gibi cekip kuruduktan sonrami sekil veriyoruz.straforu oyup sekil verdikten sonra birazda scalica ile sekil vermem mumkunmu biraz bu kısmı acarmısinin benim icin rica etsem. Gercekten emeginize saglik..
3 sorum cok onemli yani şöyle.arka camda slikon kullanmak istemiyorum.arka cama 3 cm bosluk birakip straforu dumduz siyahla derzleyip bu kayalari ssrafota yapistircam. Akvaryumun tabaninida bu arka straforu bi sttaforla slikonlayip onde dogru gelcek ve kum ve agir kaya koydugum zaman sudan cikmayacak.sizce bu denenebilirmi? Yani cama slikon kullanmak istemiyorum.ha illak olmaz derseniz nodül gibi yapip mecbur yapcm
Bu yazdiginiz konu gercekten inanilmaz derecede emege saygiyi hakediyor.gercekten butun bilgi birikiminizi paylasip insanlari aydinlarmissiniz.bense xps strafordan sekil vererek scalika isimli urundende yardim alarak sekil verme isini yapmayi dusunuyorum.yalniz tam olarak epoksi elyafi be macunu demissiniz oralari anlayamadim nasil uyguluyoruz scalicayi ayni derz gibi cekip kuruduktan sonrami sekil veriyoruz.straforu oyup sekil verdikten sonra birazda scalica ile sekil vermem mumkunmu biraz bu kısmı acarmısinin benim icin rica etsem. Gercekten emeginize saglik..
Tesekkurler
Konu kaldirilabilir.tesekkurler[EDIT]Angelfish,2018-03-31 00:36:42[/EDIT]
Konu kaldirilabilir.tesekkurler[EDIT]Angelfish,2018-03-31 00:36:42[/EDIT]
.: 3d Arka Fon - 3d Modül Filtre - 3d Modül Yavruluk :.
[QUOTE=Nuada]Son hali bu şekilde. 4k izleyebilirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=CHvuAo1emnk[/VID][/QUOTE]
Merhabalar mukemmel bir uygulama yapmissiniz o kadar cok kisiye ilham kaynagi oldunuzki.benimdr musadenizle sorularim var.cevaplarsabiz cok sevinirim
1 sorum modulleri ama slikonladik su doldurduk aradan 7 ay gecti ve onun düsüp camı kirma olasiligi varmi
2 sorum vidyodaki arka fon distan cami siyaha mi boyadiniz.yoksa icten siyah strafor uzerine modulmu
3 ve son sorumda cama slikonlamadan strafora slikonlayip straforu L seklinde yapip suda yuzmesini dngelleyebilirmiyiz.cok tesekkurler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178434/180320182023541.jpg[/IMG]
Yapmak istedigim fon bu. Yardimci olurmusunuz nasil yapabilirim.cok arastirdim ama daha once tecrube edinmis hobiciler olarak size cok basit geldigine eminim.ama benim gozumde inanilmaz buyudu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178434/180320182023541.jpg[/IMG]
Yapmak istedigim fon bu. Yardimci olurmusunuz nasil yapabilirim.cok arastirdim ama daha once tecrube edinmis hobiciler olarak size cok basit geldigine eminim.ama benim gozumde inanilmaz buyudu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178434/180320182023541.jpg[/IMG]
Yapmak istedigim fon bu. Yardimci olurmusunuz nasil yapabilirim.cok arastirdim ama daha once tecrube edinmis hobiciler olarak size cok basit geldigine eminim.ama benim gozumde inanilmaz buyudu
Özur dilerim gonder butonuna tikladikca defalarca arka arkaya gondermis.
[QUOTE=Nuada]Son hali bu şekilde. 4k izleyebilirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=CHvuAo1emnk[/VID][/QUOTE]
Merhabalar mukemmel bir uygulama yapmissiniz o kadar cok kisiye ilham kaynagi oldunuzki.benimdr musadenizle sorularim var.cevaplarsabiz cok sevinirim
1 sorum modulleri ama slikonladik su doldurduk aradan 7 ay gecti ve onun düsüp camı kirma olasiligi varmi
2 sorum vidyodaki arka fon distan cami siyaha mi boyadiniz.yoksa icten siyah strafor uzerine modulmu
3 ve son sorumda cama slikonlamadan strafora slikonlayip straforu L seklinde yapip suda yuzmesini dngelleyebilirmiyiz.cok tesekkurler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178434/180320182023541.jpg[/IMG]
Yapmak istedigim fon bu. Yardimci olurmusunuz nasil yapabilirim.cok arastirdim ama daha once tecrube edinmis hobiciler olarak size cok basit geldigine eminim.ama benim gozumde inanilmaz buyudu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178434/180320182023541.jpg[/IMG]
Yapmak istedigim fon bu. Yardimci olurmusunuz nasil yapabilirim.cok arastirdim ama daha once tecrube edinmis hobiciler olarak size cok basit geldigine eminim.ama benim gozumde inanilmaz buyudu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178434/180320182023541.jpg[/IMG]
Yapmak istedigim fon bu. Yardimci olurmusunuz nasil yapabilirim.cok arastirdim ama daha once tecrube edinmis hobiciler olarak size cok basit geldigine eminim.ama benim gozumde inanilmaz buyudu
Özur dilerim gonder butonuna tikladikca defalarca arka arkaya gondermis.
Malawi Arka Fon Yapım Aşaması - Modül Kaya
Bi modül suya batiyormu.nasil sabitleniyor silikonlami
Bi modül suya batiyormu.nasil sabitleniyor silikonlami
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 00:27
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
