ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mustafa61
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ekim 2015 20:44
Son Ziyaret:
15 Kasım 2018 23:05
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mustafa özad
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mustafa özad
SON 10 MESAJI
Tropheusa Yeni Başladım
[QUOTE=SelimSelim]Kaya tuzunu fazla kaçırdığınızı düşünüyorsanız hemen su değişimi yapın tankın 4/1'ini boşaltın dip çektim yaparak ve yeni su ekleyin, yoksa balılar yavaş yavaş ölmeye başlayabililer
[:kotu:][/QUOTE] Su değişimi yaptım.İlginiz için teşekkürler. Bu arada hasta olduğunu düşündüğüm balık artık yemek yiyor. Arkalarda durmaya devam ediyor ama artık yeme istekli olduğunu gözlemledim
[QUOTE=SelimSelim]Kaya tuzunu fazla kaçırdığınızı düşünüyorsanız hemen su değişimi yapın tankın 4/1'ini boşaltın dip çektim yaparak ve yeni su ekleyin, yoksa balılar yavaş yavaş ölmeye başlayabililer
[:kotu:][/QUOTE] Su değişimi yaptım.İlginiz için teşekkürler. Bu arada hasta olduğunu düşündüğüm balık artık yemek yiyor. Arkalarda durmaya devam ediyor ama artık yeme istekli olduğunu gözlemledim
Tropheusa Yeni Başladım
[QUOTE=SelimSelim][QUOTE=mustafa61]Yaklaşık 10 gün önce 2 erkek 6 dişi oranında damızlık altı nkonde aldım.Fakat akvaryumun bu balıklara göre çok küçük olduğunu bilmiyordum.Ayriyetten akvaryumumda 4 tane Black Kriza var. Akvaryumun boyutu 70x50x50 bu yüzden biraz moralim bozuldu.Kısa sürede de daha büyük bir akvaryum alma ihtimalim yok.Akvaryumumda bir iç ve bir dış motor var. Isıtıcımın ayarını 30 yapmama rağmen suyumun sıcaklığı 26,5 gözüküyor.Suyumun ph derecesi Allaha emanet. Kaya tuzu atıyorum ama ph değerini ölçemediğim için kaç olduğunu bilmiyorum.Ayrıca Nkonde erkeklerimden birini 2 gün önce yeme ilgisiz olduğunu farkettim. Camda sürekli gidip geliyor yeme hiç bakmıyor. Görünüşüde sağlıklı gibi gözüküyor ama bilemedim.Bu sabah yem attığımda yeme ilgili gibi gözüktü ama yine de yem yediğinden emin değilim. Biraz pasif kalıyor yemmi seçiyor acaba.Balıklarımı böyle bir akvaryuma sıkıştırdığım için gerçekten baya üzüldüm sağlıklarını kaybetmeden satsammı acaba. Yem yemeyen balığım için tavsiyeleriniz bekliyorum [IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178969/1_image.jpg[/IMG][/QUOTE]
[:cik:][:cik:][:cik:] kaya tuzunu fazla attıysan balık bu yüzden de yemden uzak duruyor olabilir, muhtemelen kaya tuzunu fazla kullandınız ve balıklarınız yavaş yavaş oksijen almakta güçlük çekmeye başladılar ve ilk izlenimlerinizde balıklar daha yavaş hareket etmeye başlıyor, git gide daha da yükseklerde sabit duruyorlarsa bu demektirki fazla tuz dibe çökmüş ve balıklar tuzdan çok fena rahatsız olmuşlar demektir, balıklarınızın üstünde beyaz tabaka oluşacak, daha sonra oldukları yerde yavaş yavaş yere doğru batacak ve kumun üstünde hareketsiz bir şekilde kalırlar daha sonra da ölmeye başlayacaklardır en kötüsü toplu ölüm olacaktır (başıma geldiği için iyi biliyorum =(( [:kotu:])[/QUOTE] Evet Kaya tuzunu fazla kaçırmış olabilirim.Az önce akvaryuma baktım balıkların geneli tepede yüzüyordu. Bazıları sanki yem atmıştım gibi en tepeye çıkıp 1 , 2 saniye kalıp iniyor . Yinede o balıkta başka bi şey var diye düşünüyorum çünkü diğer balıklara göre çok isteksiz
[QUOTE=SelimSelim][QUOTE=mustafa61]Yaklaşık 10 gün önce 2 erkek 6 dişi oranında damızlık altı nkonde aldım.Fakat akvaryumun bu balıklara göre çok küçük olduğunu bilmiyordum.Ayriyetten akvaryumumda 4 tane Black Kriza var. Akvaryumun boyutu 70x50x50 bu yüzden biraz moralim bozuldu.Kısa sürede de daha büyük bir akvaryum alma ihtimalim yok.Akvaryumumda bir iç ve bir dış motor var. Isıtıcımın ayarını 30 yapmama rağmen suyumun sıcaklığı 26,5 gözüküyor.Suyumun ph derecesi Allaha emanet. Kaya tuzu atıyorum ama ph değerini ölçemediğim için kaç olduğunu bilmiyorum.Ayrıca Nkonde erkeklerimden birini 2 gün önce yeme ilgisiz olduğunu farkettim. Camda sürekli gidip geliyor yeme hiç bakmıyor. Görünüşüde sağlıklı gibi gözüküyor ama bilemedim.Bu sabah yem attığımda yeme ilgili gibi gözüktü ama yine de yem yediğinden emin değilim. Biraz pasif kalıyor yemmi seçiyor acaba.Balıklarımı böyle bir akvaryuma sıkıştırdığım için gerçekten baya üzüldüm sağlıklarını kaybetmeden satsammı acaba. Yem yemeyen balığım için tavsiyeleriniz bekliyorum [IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178969/1_image.jpg[/IMG][/QUOTE]
[:cik:][:cik:][:cik:] kaya tuzunu fazla attıysan balık bu yüzden de yemden uzak duruyor olabilir, muhtemelen kaya tuzunu fazla kullandınız ve balıklarınız yavaş yavaş oksijen almakta güçlük çekmeye başladılar ve ilk izlenimlerinizde balıklar daha yavaş hareket etmeye başlıyor, git gide daha da yükseklerde sabit duruyorlarsa bu demektirki fazla tuz dibe çökmüş ve balıklar tuzdan çok fena rahatsız olmuşlar demektir, balıklarınızın üstünde beyaz tabaka oluşacak, daha sonra oldukları yerde yavaş yavaş yere doğru batacak ve kumun üstünde hareketsiz bir şekilde kalırlar daha sonra da ölmeye başlayacaklardır en kötüsü toplu ölüm olacaktır (başıma geldiği için iyi biliyorum =(( [:kotu:])[/QUOTE] Evet Kaya tuzunu fazla kaçırmış olabilirim.Az önce akvaryuma baktım balıkların geneli tepede yüzüyordu. Bazıları sanki yem atmıştım gibi en tepeye çıkıp 1 , 2 saniye kalıp iniyor . Yinede o balıkta başka bi şey var diye düşünüyorum çünkü diğer balıklara göre çok isteksiz
Tropheusa Yeni Başladım
[QUOTE=The_ÜSTAD_06]Küçük akvaryumda strese girmiş olabilir. Bazı ilaçlar var forumda nasıl kullanıldıkları anlatılmış oradan bir araştırın. Bloat olma ihtimali yüksek..[/QUOTE] Bir iki gündür hareketleri normalleşmeye başladı sanki. Daha önceden yem attığımda sanki yem yiyecekmiş gibi yukarı çıkıp yem yemeden aşağı iniyordu.Şimdi ağzına yem aldığını gördüm. Dün ilk defa salatalık yedi.Ama hala diğer balıklara göre daha ilgisiz.
[QUOTE=The_ÜSTAD_06]Küçük akvaryumda strese girmiş olabilir. Bazı ilaçlar var forumda nasıl kullanıldıkları anlatılmış oradan bir araştırın. Bloat olma ihtimali yüksek..[/QUOTE] Bir iki gündür hareketleri normalleşmeye başladı sanki. Daha önceden yem attığımda sanki yem yiyecekmiş gibi yukarı çıkıp yem yemeden aşağı iniyordu.Şimdi ağzına yem aldığını gördüm. Dün ilk defa salatalık yedi.Ama hala diğer balıklara göre daha ilgisiz.
Tropheusa Yeni Başladım
Balıkları vereceğim kişiye sağlıklı bir şekilde teslim etmek istediğim için yeme ilgisiz olan balığım için ne yapmalıyım. Daha öncede söylediğim gibi balık sürekli camda yüzüyor yem attığım zaman diğer balıklara katılıyor ama biraz isteksiz ve yem yediğini göremedim. Ben bunu farkedeli 4 gün oldu ama daha önceden de yemiyormuydu bilmiyorum.
Balıkları vereceğim kişiye sağlıklı bir şekilde teslim etmek istediğim için yeme ilgisiz olan balığım için ne yapmalıyım. Daha öncede söylediğim gibi balık sürekli camda yüzüyor yem attığım zaman diğer balıklara katılıyor ama biraz isteksiz ve yem yediğini göremedim. Ben bunu farkedeli 4 gün oldu ama daha önceden de yemiyormuydu bilmiyorum.
Tropheusa Yeni Başladım
Yaklaşık 10 gün önce 2 erkek 6 dişi oranında damızlık altı nkonde aldım.Fakat akvaryumun bu balıklara göre çok küçük olduğunu bilmiyordum.Ayriyetten akvaryumumda 4 tane Black Kriza var. Akvaryumun boyutu 70x50x50 bu yüzden biraz moralim bozuldu.Kısa sürede de daha büyük bir akvaryum alma ihtimalim yok.Akvaryumumda bir iç ve bir dış motor var. Isıtıcımın ayarını 30 yapmama rağmen suyumun sıcaklığı 26,5 gözüküyor.Suyumun ph derecesi Allaha emanet. Kaya tuzu atıyorum ama ph değerini ölçemediğim için kaç olduğunu bilmiyorum.Ayrıca Nkonde erkeklerimden birini 2 gün önce yeme ilgisiz olduğunu farkettim. Camda sürekli gidip geliyor yeme hiç bakmıyor. Görünüşüde sağlıklı gibi gözüküyor ama bilemedim.Bu sabah yem attığımda yeme ilgili gibi gözüktü ama yine de yem yediğinden emin değilim. Biraz pasif kalıyor yemmi seçiyor acaba.Balıklarımı böyle bir akvaryuma sıkıştırdığım için gerçekten baya üzüldüm sağlıklarını kaybetmeden satsammı acaba. Yem yemeyen balığım için tavsiyeleriniz bekliyorum [IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178969/1_image.jpg[/IMG]
Yaklaşık 10 gün önce 2 erkek 6 dişi oranında damızlık altı nkonde aldım.Fakat akvaryumun bu balıklara göre çok küçük olduğunu bilmiyordum.Ayriyetten akvaryumumda 4 tane Black Kriza var. Akvaryumun boyutu 70x50x50 bu yüzden biraz moralim bozuldu.Kısa sürede de daha büyük bir akvaryum alma ihtimalim yok.Akvaryumumda bir iç ve bir dış motor var. Isıtıcımın ayarını 30 yapmama rağmen suyumun sıcaklığı 26,5 gözüküyor.Suyumun ph derecesi Allaha emanet. Kaya tuzu atıyorum ama ph değerini ölçemediğim için kaç olduğunu bilmiyorum.Ayrıca Nkonde erkeklerimden birini 2 gün önce yeme ilgisiz olduğunu farkettim. Camda sürekli gidip geliyor yeme hiç bakmıyor. Görünüşüde sağlıklı gibi gözüküyor ama bilemedim.Bu sabah yem attığımda yeme ilgili gibi gözüktü ama yine de yem yediğinden emin değilim. Biraz pasif kalıyor yemmi seçiyor acaba.Balıklarımı böyle bir akvaryuma sıkıştırdığım için gerçekten baya üzüldüm sağlıklarını kaybetmeden satsammı acaba. Yem yemeyen balığım için tavsiyeleriniz bekliyorum [IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178969/1_image.jpg[/IMG]
Tropheusum Yem Yemiyor
[QUOTE=blossking][QUOTE=mustafa61]Akvaryumun boyutu 70x50x50 , mercan kırığı kum , iç filtre ve dış filtre var. Balık görünüş olarak sağlıklı duruyor ama yem attığımda yemlere hiç bakmıyor. Sadece hızlı bir şekilde camda gidip geliyor. Şuan foto atamıyacağım . Onunla beraber aldığım diğer balıklar akvaryuma alıştılar ama o hala alışamadı.Bu şekilde yem yememeye devam ederse ölmesinden korkuyorum.Yaptıpım su değişimlerinde sadece akvaryuma kaya tuzu atıyorum.Isıtıcımın ayarı 30 dereceyi gösteriyor ama termometre 26,5 gösteriyor.Suyun ph derecesini de bilmiyorum o Allaha emanet.
[/QUOTE]
Tahminimce baliginiz yogun bi streste olup cikamamis vede akvaryumunuz da bu tur icin yetersiz kapasitede tropheus turleri en az 300 litrelik genis hacimli akvaryumlarda bakilmasi baliklar icin rahat bir ortam olur. Buyukihtimalle yuksek bi streste olup o stresten cikamamis olabilir [/QUOTE] Peki ne yapmamı önerirsiniz şuan akvayumu değiştiremem
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178969/image.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178969/1_image.jpg[/IMG][
[QUOTE=blossking][QUOTE=mustafa61]Akvaryumun boyutu 70x50x50 , mercan kırığı kum , iç filtre ve dış filtre var. Balık görünüş olarak sağlıklı duruyor ama yem attığımda yemlere hiç bakmıyor. Sadece hızlı bir şekilde camda gidip geliyor. Şuan foto atamıyacağım . Onunla beraber aldığım diğer balıklar akvaryuma alıştılar ama o hala alışamadı.Bu şekilde yem yememeye devam ederse ölmesinden korkuyorum.Yaptıpım su değişimlerinde sadece akvaryuma kaya tuzu atıyorum.Isıtıcımın ayarı 30 dereceyi gösteriyor ama termometre 26,5 gösteriyor.Suyun ph derecesini de bilmiyorum o Allaha emanet.
[/QUOTE]
Tahminimce baliginiz yogun bi streste olup cikamamis vede akvaryumunuz da bu tur icin yetersiz kapasitede tropheus turleri en az 300 litrelik genis hacimli akvaryumlarda bakilmasi baliklar icin rahat bir ortam olur. Buyukihtimalle yuksek bi streste olup o stresten cikamamis olabilir [/QUOTE] Peki ne yapmamı önerirsiniz şuan akvayumu değiştiremem
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178969/image.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/178969/1_image.jpg[/IMG][
Tropheusum Yem Yemiyor
Akvaryumun boyutu 70x50x50 , mercan kırığı kum , iç filtre ve dış filtre var. Balık görünüş olarak sağlıklı duruyor ama yem attığımda yemlere hiç bakmıyor. Sadece hızlı bir şekilde camda gidip geliyor. Şuan foto atamıyacağım . Onunla beraber aldığım diğer balıklar akvaryuma alıştılar ama o hala alışamadı.Bu şekilde yem yememeye devam ederse ölmesinden korkuyorum.Yaptıpım su değişimlerinde sadece akvaryuma kaya tuzu atıyorum.Isıtıcımın ayarı 30 dereceyi gösteriyor ama termometre 26,5 gösteriyor.Suyun ph derecesini de bilmiyorum o Allaha emanet.
Akvaryumun boyutu 70x50x50 , mercan kırığı kum , iç filtre ve dış filtre var. Balık görünüş olarak sağlıklı duruyor ama yem attığımda yemlere hiç bakmıyor. Sadece hızlı bir şekilde camda gidip geliyor. Şuan foto atamıyacağım . Onunla beraber aldığım diğer balıklar akvaryuma alıştılar ama o hala alışamadı.Bu şekilde yem yememeye devam ederse ölmesinden korkuyorum.Yaptıpım su değişimlerinde sadece akvaryuma kaya tuzu atıyorum.Isıtıcımın ayarı 30 dereceyi gösteriyor ama termometre 26,5 gösteriyor.Suyun ph derecesini de bilmiyorum o Allaha emanet.
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
