ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KaanKurtulan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Nisan 2017 09:52
Son Ziyaret:
12 Ocak 2019 18:02
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kaan
SON 7 MESAJI
Hangi Dış Filtreyi Almalıyım
Benim 30 lt bir akvaryumum var Nano tank ve 6 tane balık yaşıyor. Gerçi sayı az görüne bilir ama bu tank ta kullandığım Fluval 106 filtre bu tanka baya bi fazla bilemi. İnanılmaz güçlü debisi var bu yüzden musluğunu kısmak zorunda kalıyorum. Yoksa balıklarım sersem oluyor. Filtrenin içi full dolu girişte 4 adet fluval filtre süngeri +alt kat tabanda fluval orjinal filtre elyafı+üstte bio seramik+2. katta tekrar elyaf+Fluval zeocarb+filtre süngeri şeklinde yerleşim yaptım ve çok memnunum. 6 ay filtreye dokunmasam oluyor. Günde 7 saat çalışmasıda kafi daha fazlası canlıları yoruyor. Tek sevmediğimşey filtere boruları çok kalın ve emiş borusuyla akış borusuda buna binaen çok kalın ve kaba. Bunun haricinde sevmediğim hiç birşeyi yok. Su sızdırması sadece ilk çalışmada kontrol et iç conta iyi oturmuşsa sorun olmuyor.Yanlız tekrar söylüyorum küçük nano akvaryumlar için biraz fazla güçlü büyük akvaryumlar için tercih edilebilir bence. Özellikle tuzlu su akvaryumlarına öneririm. Bu arada malzeme kalitesi çok güzel bunu belirtmeden geçmiycem. Habide en çok can sıkan yanı. Filtreyi değiştirirken conta sağlam tutuğundan başlık kısmı çok zor ayrılıyor. Keşke üste bitane elle tutma nok tası veya kova askısı gibi birşey yapsalarmış. Neyse sonuç çok güzel bir ürün 100 lt akvaryuma göre diyorlar ama bana sorarsan gönül rahatlığıyla 150 - 170 lt kadar kullanabilirsin. Benden bukadar. akvaryum forumda iyi eğlenceler dilerim.[:)]
Benim 30 lt bir akvaryumum var Nano tank ve 6 tane balık yaşıyor. Gerçi sayı az görüne bilir ama bu tank ta kullandığım Fluval 106 filtre bu tanka baya bi fazla bilemi. İnanılmaz güçlü debisi var bu yüzden musluğunu kısmak zorunda kalıyorum. Yoksa balıklarım sersem oluyor. Filtrenin içi full dolu girişte 4 adet fluval filtre süngeri +alt kat tabanda fluval orjinal filtre elyafı+üstte bio seramik+2. katta tekrar elyaf+Fluval zeocarb+filtre süngeri şeklinde yerleşim yaptım ve çok memnunum. 6 ay filtreye dokunmasam oluyor. Günde 7 saat çalışmasıda kafi daha fazlası canlıları yoruyor. Tek sevmediğimşey filtere boruları çok kalın ve emiş borusuyla akış borusuda buna binaen çok kalın ve kaba. Bunun haricinde sevmediğim hiç birşeyi yok. Su sızdırması sadece ilk çalışmada kontrol et iç conta iyi oturmuşsa sorun olmuyor.Yanlız tekrar söylüyorum küçük nano akvaryumlar için biraz fazla güçlü büyük akvaryumlar için tercih edilebilir bence. Özellikle tuzlu su akvaryumlarına öneririm. Bu arada malzeme kalitesi çok güzel bunu belirtmeden geçmiycem. Habide en çok can sıkan yanı. Filtreyi değiştirirken conta sağlam tutuğundan başlık kısmı çok zor ayrılıyor. Keşke üste bitane elle tutma nok tası veya kova askısı gibi birşey yapsalarmış. Neyse sonuç çok güzel bir ürün 100 lt akvaryuma göre diyorlar ama bana sorarsan gönül rahatlığıyla 150 - 170 lt kadar kullanabilirsin. Benden bukadar. akvaryum forumda iyi eğlenceler dilerim.[:)]
Paraziquantel İlacını Nerede Bulabilirim?
Sayın hakanturken108 daha net resimler aldım bu akşam resimlere dikkat ederseniz özellikle dip balıklarımda (cüce vatozlarda) gizlendiği için pek görülmemekte ben hala parazit olduğunun üstünde duruyorum. Resimleri ekliyorum.
Bu arada ilacı buldum vetedaviye başlama kararı aldım bu gece itibari ile başladım çok strese girmiyceklerini umuyorum. Pazar ana tankı ve filtreyi sterile edicem vebalıkları gözlemliycem. Umarım en kısa sürede iyileşirler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170113111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170114061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170114491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170116281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170120571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170121261.jpg[/IMG]
Ayrıca bugün dikkat ederek 2-3 balığımda beyaz veya şeffafımsı dışkı gözlemledim. Muhtwmel iç parazit kapmış olabilirler diye düşünüyorum. Bunun için 3 gün sürdüreceğim dış tedavi ardından iç parazit tedaviside uygulamayı düşünmekteyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170136451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170138531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170141381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170142101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170136451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170151381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170152421.jpg[/IMG][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-29 08:39:03[/EDIT]
Sayın hakanturken108 daha net resimler aldım bu akşam resimlere dikkat ederseniz özellikle dip balıklarımda (cüce vatozlarda) gizlendiği için pek görülmemekte ben hala parazit olduğunun üstünde duruyorum. Resimleri ekliyorum.
Bu arada ilacı buldum vetedaviye başlama kararı aldım bu gece itibari ile başladım çok strese girmiyceklerini umuyorum. Pazar ana tankı ve filtreyi sterile edicem vebalıkları gözlemliycem. Umarım en kısa sürede iyileşirler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170113111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170114061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170114491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170116281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170120571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170121261.jpg[/IMG]
Ayrıca bugün dikkat ederek 2-3 balığımda beyaz veya şeffafımsı dışkı gözlemledim. Muhtwmel iç parazit kapmış olabilirler diye düşünüyorum. Bunun için 3 gün sürdüreceğim dış tedavi ardından iç parazit tedaviside uygulamayı düşünmekteyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170136451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170138531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170141381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170142101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170136451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170151381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170152421.jpg[/IMG][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-29 08:39:03[/EDIT]
Paraziquantel İlacını Nerede Bulabilirim?
Merhaba arkadaşlar bu gun evden çıkmadan evvel biraz dikkatlice baktım ve sanırım birkaç balığım yemek yemeyi reddediyor ve sadece su yüzüne yakın bir yerde durmayı tercih ediyor. Ve bir balığımdada solungacı kıp kırmızı duruyor akvaryumda parazit kapma ihtimalleri üzerinde duruyorum. Burada okuduğum kadarı ile paraziquantelndiye bir ilaç varmış. Bunu nasıl ve nerden satın alabilirim. Ve bunu kaç lt ye ne kadar uygulamam gerekli biraz bilgi alabilirmiyim sizlerden?
Bunlar resimleri ve üstte görünen kırmızı beyaz balık belirgin biçimde solungacı kızarmıs durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208361.jpg[/IMG][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-28 12:11:13[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar bu gun evden çıkmadan evvel biraz dikkatlice baktım ve sanırım birkaç balığım yemek yemeyi reddediyor ve sadece su yüzüne yakın bir yerde durmayı tercih ediyor. Ve bir balığımdada solungacı kıp kırmızı duruyor akvaryumda parazit kapma ihtimalleri üzerinde duruyorum. Burada okuduğum kadarı ile paraziquantelndiye bir ilaç varmış. Bunu nasıl ve nerden satın alabilirim. Ve bunu kaç lt ye ne kadar uygulamam gerekli biraz bilgi alabilirmiyim sizlerden?
Bunlar resimleri ve üstte görünen kırmızı beyaz balık belirgin biçimde solungacı kızarmıs durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208361.jpg[/IMG][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-28 12:11:13[/EDIT]
Herkese Merhaba. Küçuk Akvaryumda Su Sorunsali.
Deneyimlerimi aktarayım ; öncelikle çevremde hiçbir yerde test kiti bulamadım. Netten sipariş etmek gerekli ama çok pahalı görünüyordu bu ayki bütçem buna müsayit değil tabi[:$] Dolayısıyla bende 10 lt tankta beyazlayan suya nitrivec ekledim. Yaklasık 5 cc kadar suda bulanıklık az çözüldü lakin yeterli olmadı ve nitrivec in faidesini çok görmedim. Bende bu sabah tankın suyunu bosalttım ve tuzla ovalayarak temizledim. Temizlerken fark ettiğim şey akvaryum camında sümüksü bir mukoza mevcuttu. Tuzla güzelce ovup ekipmenlarımıda tekrar hijyene ettim. 1-2 saat evvelinde yeni su koydum ve arıtıcıyı çalıştırıp beklemeye aldım. Bakalım akşama yine beyazlama olacak mı görücem.
Diğer ana tankımda hafif sararma devam ediyor. Hatta birazdavbkoyulmaya başladı ama kokun yok gibi bişey, buda sanırım amonyak miktarıyla alakalı olabilir. Şayet küçük tankım düzelirse eğer. Balıklarımı oraya alıp suyunu tammen değiştiricem ve akvaryum kumumu oksijenli suyla dezenfekte etmeyi düşünüyorum. Bel ki bio filtre süngerlerime de oksijenli su uygulayarak sonrasında klorlu suya yatırıp amonyak ve sodyum etkisinden arındırabilirim diye düşünüyorum. Herkese güzel akvaryumlu günler dilerim.
Bu arada Vasil hocam konuma yazan ve ilgi gösteren tek sen oldun bilahare tekrar, tekrar teşekkür ederim.[:)]
Saygılar
Deneyimlerimi aktarayım ; öncelikle çevremde hiçbir yerde test kiti bulamadım. Netten sipariş etmek gerekli ama çok pahalı görünüyordu bu ayki bütçem buna müsayit değil tabi[:$] Dolayısıyla bende 10 lt tankta beyazlayan suya nitrivec ekledim. Yaklasık 5 cc kadar suda bulanıklık az çözüldü lakin yeterli olmadı ve nitrivec in faidesini çok görmedim. Bende bu sabah tankın suyunu bosalttım ve tuzla ovalayarak temizledim. Temizlerken fark ettiğim şey akvaryum camında sümüksü bir mukoza mevcuttu. Tuzla güzelce ovup ekipmenlarımıda tekrar hijyene ettim. 1-2 saat evvelinde yeni su koydum ve arıtıcıyı çalıştırıp beklemeye aldım. Bakalım akşama yine beyazlama olacak mı görücem.
Diğer ana tankımda hafif sararma devam ediyor. Hatta birazdavbkoyulmaya başladı ama kokun yok gibi bişey, buda sanırım amonyak miktarıyla alakalı olabilir. Şayet küçük tankım düzelirse eğer. Balıklarımı oraya alıp suyunu tammen değiştiricem ve akvaryum kumumu oksijenli suyla dezenfekte etmeyi düşünüyorum. Bel ki bio filtre süngerlerime de oksijenli su uygulayarak sonrasında klorlu suya yatırıp amonyak ve sodyum etkisinden arındırabilirim diye düşünüyorum. Herkese güzel akvaryumlu günler dilerim.
Bu arada Vasil hocam konuma yazan ve ilgi gösteren tek sen oldun bilahare tekrar, tekrar teşekkür ederim.[:)]
Saygılar
Herkese Merhaba. Küçuk Akvaryumda Su Sorunsali.
Hoşbuldum Va_sil bey. Henüz elimde nitrivec yok bu gun alicam ve aksama koymayi dusunuyorum. 10 lt lik bir tank. Eklemeyi unuttum öncesinde su sorunsalı için test etmem gerekli.
Flod yapmak istemiyorum. Bu yüzden buraya yazacağım. Bu konu hakkında fikirleri olanlar varsa veya ilk akvaryum hakkında fikir yada filtre dizilimi önerileri olanlar varsa lütfen fikirlerinizi belirtin. Belkide ben bişeyleri yanlış yapıyorda olabilirim. Yardım ve fikir önerileriniz bekliyorum. [:)][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-26 12:01:06[/EDIT]
Hoşbuldum Va_sil bey. Henüz elimde nitrivec yok bu gun alicam ve aksama koymayi dusunuyorum. 10 lt lik bir tank. Eklemeyi unuttum öncesinde su sorunsalı için test etmem gerekli.
Flod yapmak istemiyorum. Bu yüzden buraya yazacağım. Bu konu hakkında fikirleri olanlar varsa veya ilk akvaryum hakkında fikir yada filtre dizilimi önerileri olanlar varsa lütfen fikirlerinizi belirtin. Belkide ben bişeyleri yanlış yapıyorda olabilirim. Yardım ve fikir önerileriniz bekliyorum. [:)][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-26 12:01:06[/EDIT]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Herkeze bir merhaba, mutlu, umutlu ve güzel günler dilerim.
Herkeze bir merhaba, mutlu, umutlu ve güzel günler dilerim.
Herkese Merhaba. Küçuk Akvaryumda Su Sorunsali.
Merhaba arkadaşlar. İsmim Kaan. Ben aranıza bu gün katıldım, lakin kısa bir süredir forumunuzu takip ediyodum.
Akvaryum merakım küçük yaşlardan beri var ve canlı doğuranlardan (lepistes, moli, kılıç kuyruk vb.) pek çok balık besledim. Hatta 60 ltlik birtankta 120 -150 arası balık ürettim geçmişte. Lakin sonrasında dikkat etmeden aldığım bir canlı doğuran sebebiyle hepsi rahatsızlandı ve öldüler.[:((]
Nitekim uzun bir ara verdim ve şimdilerde 25 lt ve 10 lt 2adet tankım var. 25 lt olanda yaklaşik 12 canlı doğuran var. 4 moli, 1 lepistes 4 kılıç kuyruk 2 çopcü ve 2 vatoz. Birsüre evvelinde akvaryumu büyütme kararı aldım. Yaklaşık 120 - 150 lt arası bir akvaryum almak için hazırlık yapmayabaşladım. Başta fluval 106 model bir filtre aldım (çok memnunum[:iyi:]) ve bazı akvaryum bitkilerini yetiştirmek icin çinden çeşitli tohumlar getirttim. Bu arada 2. Küçük akvaryumu ayarladım. Amaç bunda bitkileri uygun Co2, sıcaklik ve gübrelemeyle büyütmek ve çogaltmak tabi. Neyse konuyu çok dağıtmadan.
Dün bazı balıklarımın gebe olduğunu farkettim [:)] ve küçuk akvaryumu bitkilerden once onlara açmaya karar verdim. [:)]
Lakin bu sabah büyük bir sorunla karşilastim kuçuk akvaryuma aldığım balıkların suyu bem beyazdı [x(] tabi bunun görünce şok oldum akşam suya civit mavisi ve akvaryum hazırlayıci bakteri solüsyonu damlattim. Ama su sabaha bembeyaz olmus ve baliklarim suda deli gibi bi yukari bi assagi yuzdugunu gordum ve hemen baliklarimi eski tankina alarak sudam 1 - 2 lt kadarini diger tanktaki ile degisim yaptim baliklarim rahatladı ve sakin sakin yuzmeye basladilar. Lakin su bembeyaz kaldi aksam test kitiyle kontrol yapmam lazim suyu bitkilere ve baliklara uygun hale getirmeye calisicam.
Bir ihtimal suyun nitrik asidi artmis ve buda baliklarimin dis mukozasina zarara vermis olabilir diye dusunuyorum. Bunun icin nitrivec çözüm olabilir belki diye düşünüyorum. Bir diger ihtimalse suda bakteri patlamasi olmus olabilir. Bunun icinde galiba akvaryumu tuzla ovup sifirdan kurmam gerekli. Aksam attiğim hazırlayıci sorun yaratmis olabilir. Simdilik dusuncem bu yanda.
Birde eski akvaryumumda yakin zamanda elektrik kesilmesi sebebi ile meydan gelen su soğuması sebebi ile soka girerek olen baliklatrim oldu son olarakta renkte hafif bir sararma var bu hosuma gitmiyor. Sanirim bunuda akvaryum bacteri topaklayici veya su berraklastirici kullanarak gerisini filtremin halletmesini bekleyerek duzenini saglayabilirim diye dusunmekteyim.
Forumda benden cok daha usta kisiler var ve bu konuda bu ustalarımızında bfikirlerinimalmak isterim. Birde kristal berrakliga ulasabilmek icin ne yapmaliyim bu konuda fikri olan varsa ve tecrubelerini paylasirsa mutlu olurum.
Buarda fluval 106 filtre dizilimim asagidan yukari dogru
İlk akısta Biyolojik süngerler
Fluval Biomax ( ustune biraz elyaf koyup amonyak yok edici koymayi dusunuyorum fuluval amonia remover)
Filtre kartusu
Sera siporax (yakin zamana kadar fluval zeo karbon vardi kotu bakteri olusumunu engellemek icin 1 ay durduktan sonra cikarttim)
Elyaf (bildiğimiz yorgan elyafı ben disardan alip ekledim [:D] amac son cikista filtre pompasindan berrak bir su cikmasini saglamak)
Merhaba arkadaşlar. İsmim Kaan. Ben aranıza bu gün katıldım, lakin kısa bir süredir forumunuzu takip ediyodum.
Akvaryum merakım küçük yaşlardan beri var ve canlı doğuranlardan (lepistes, moli, kılıç kuyruk vb.) pek çok balık besledim. Hatta 60 ltlik birtankta 120 -150 arası balık ürettim geçmişte. Lakin sonrasında dikkat etmeden aldığım bir canlı doğuran sebebiyle hepsi rahatsızlandı ve öldüler.[:((]
Nitekim uzun bir ara verdim ve şimdilerde 25 lt ve 10 lt 2adet tankım var. 25 lt olanda yaklaşik 12 canlı doğuran var. 4 moli, 1 lepistes 4 kılıç kuyruk 2 çopcü ve 2 vatoz. Birsüre evvelinde akvaryumu büyütme kararı aldım. Yaklaşık 120 - 150 lt arası bir akvaryum almak için hazırlık yapmayabaşladım. Başta fluval 106 model bir filtre aldım (çok memnunum[:iyi:]) ve bazı akvaryum bitkilerini yetiştirmek icin çinden çeşitli tohumlar getirttim. Bu arada 2. Küçük akvaryumu ayarladım. Amaç bunda bitkileri uygun Co2, sıcaklik ve gübrelemeyle büyütmek ve çogaltmak tabi. Neyse konuyu çok dağıtmadan.
Dün bazı balıklarımın gebe olduğunu farkettim [:)] ve küçuk akvaryumu bitkilerden once onlara açmaya karar verdim. [:)]
Lakin bu sabah büyük bir sorunla karşilastim kuçuk akvaryuma aldığım balıkların suyu bem beyazdı [x(] tabi bunun görünce şok oldum akşam suya civit mavisi ve akvaryum hazırlayıci bakteri solüsyonu damlattim. Ama su sabaha bembeyaz olmus ve baliklarim suda deli gibi bi yukari bi assagi yuzdugunu gordum ve hemen baliklarimi eski tankina alarak sudam 1 - 2 lt kadarini diger tanktaki ile degisim yaptim baliklarim rahatladı ve sakin sakin yuzmeye basladilar. Lakin su bembeyaz kaldi aksam test kitiyle kontrol yapmam lazim suyu bitkilere ve baliklara uygun hale getirmeye calisicam.
Bir ihtimal suyun nitrik asidi artmis ve buda baliklarimin dis mukozasina zarara vermis olabilir diye dusunuyorum. Bunun icin nitrivec çözüm olabilir belki diye düşünüyorum. Bir diger ihtimalse suda bakteri patlamasi olmus olabilir. Bunun icinde galiba akvaryumu tuzla ovup sifirdan kurmam gerekli. Aksam attiğim hazırlayıci sorun yaratmis olabilir. Simdilik dusuncem bu yanda.
Birde eski akvaryumumda yakin zamanda elektrik kesilmesi sebebi ile meydan gelen su soğuması sebebi ile soka girerek olen baliklatrim oldu son olarakta renkte hafif bir sararma var bu hosuma gitmiyor. Sanirim bunuda akvaryum bacteri topaklayici veya su berraklastirici kullanarak gerisini filtremin halletmesini bekleyerek duzenini saglayabilirim diye dusunmekteyim.
Forumda benden cok daha usta kisiler var ve bu konuda bu ustalarımızında bfikirlerinimalmak isterim. Birde kristal berrakliga ulasabilmek icin ne yapmaliyim bu konuda fikri olan varsa ve tecrubelerini paylasirsa mutlu olurum.
Buarda fluval 106 filtre dizilimim asagidan yukari dogru
İlk akısta Biyolojik süngerler
Fluval Biomax ( ustune biraz elyaf koyup amonyak yok edici koymayi dusunuyorum fuluval amonia remover)
Filtre kartusu
Sera siporax (yakin zamana kadar fluval zeo karbon vardi kotu bakteri olusumunu engellemek icin 1 ay durduktan sonra cikarttim)
Elyaf (bildiğimiz yorgan elyafı ben disardan alip ekledim [:D] amac son cikista filtre pompasindan berrak bir su cikmasini saglamak)
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
Feanor,
florasan,
abunil,
Hoppala,
riderfish,
MiSoSiKiaN,
ternapi,
Koksal Gurkan,
ALTEMUR,
ciways,
Prudentia,
ibmsony,
Mithrandirr,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
platinium,
İsmail YILDIRIM,
Amati340,
silver,
altuntasseref,
Ozzgurr,
ilterisdoğukan,
fikret43,
forthehordex,
karidesrehberi,
Emerse,
Canberk18,
sina cen,
ballantines,
0rnn,
AquaShirmp,
ahmetfiratozkaya,
KarayeL,
Gökdeniz Kale,
gokalp674,
EmiirKaan,
Oquanus,
ByOscar:),
Kınayu,
ArifhbsAquatics,
yeekim,
Aspendos,
Conix,
oguzozt,
ahmet22,
ozan_1903,
userhamit,
Can78,
3dtarik,
Ahmet55,
M_usta,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
