ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
egemen123
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Aralık 2017 10:27
Son Ziyaret:
10 Haziran 2018 17:21
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
egemen çelik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
egemen çelik
50 LT BİTKİLİ KARMA
4+1 full red lepistes
2+1 black ay moli
1 çöpçü
SON 10 MESAJI
Ne Oldugu Belirsiz
Şu camda sapisik olan sarimsi sey nedir salyangoz gibi biseye benziyor ben almadim onu sabah bakinca bi an gordum cok yavas hareket ediyor yakin zamanda akvaryuma balik almadim yeni disardan gelmis olamaz ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202271/311220171006291.jpg[/IMG]
Şu camda sapisik olan sarimsi sey nedir salyangoz gibi biseye benziyor ben almadim onu sabah bakinca bi an gordum cok yavas hareket ediyor yakin zamanda akvaryuma balik almadim yeni disardan gelmis olamaz ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202271/311220171006291.jpg[/IMG]
Akvaryum Bulanik
[QUOTE=ityo39]Biolife veya başka marka yüzen filtre vs bunlar size çözüm olmaz, suyun rengi şayet akvaryumda suyu boyayacak bir malzeme yoksa genellikle kafi miktarda filtrasyon olmadığından olur. Burada bahettiğim biyolojik filtrasyondur, bir dolu balığı nispeten küçük bir akvaryumda bakmaya çalışıyorsunuz bu da amonyak-nitrat hızla çoğalmasına sebep oluyor, şayet filtrasyon yeterli olursa bu zehirli amonyak gibi kimyasallar nitrit ve nitrata dönüşecek, en azından balık ölümlerinin önünü alacaksınız. Daha sonra da şayet balık sayısını azaltmayacaksanız haftada 2 en az %30 su değişimi şeklinde gitmenizi öneririm. Şu anda su değişimi balıklarınızı hayatta tutan yegane şey, sakın aksatmayın.
Bu tezi doğrulamak için nitrat testi edinebilir kendi gözlerinizle göreblirsiniz, ama bence paranızı testten ziyade dış filtre için harcayın. 140 litre akvaryum için çin malı dış filtre alacaksanız eğer en az 1000 litre kapasiteli filtre seçin...
Dış filtre edinene kadar su düzenleyici de yardımcı olacaktır balıkların sağlığı açısından onu da düzenli kullanın bence.
[/QUOTE]
abi benim önerim sunsun hw-603b bence şuanda hem maliyeti falza olmayan hemde iç filtreyle beraber kullanıldığında sorunu çözecektir
[QUOTE=ityo39]Biolife veya başka marka yüzen filtre vs bunlar size çözüm olmaz, suyun rengi şayet akvaryumda suyu boyayacak bir malzeme yoksa genellikle kafi miktarda filtrasyon olmadığından olur. Burada bahettiğim biyolojik filtrasyondur, bir dolu balığı nispeten küçük bir akvaryumda bakmaya çalışıyorsunuz bu da amonyak-nitrat hızla çoğalmasına sebep oluyor, şayet filtrasyon yeterli olursa bu zehirli amonyak gibi kimyasallar nitrit ve nitrata dönüşecek, en azından balık ölümlerinin önünü alacaksınız. Daha sonra da şayet balık sayısını azaltmayacaksanız haftada 2 en az %30 su değişimi şeklinde gitmenizi öneririm. Şu anda su değişimi balıklarınızı hayatta tutan yegane şey, sakın aksatmayın.
Bu tezi doğrulamak için nitrat testi edinebilir kendi gözlerinizle göreblirsiniz, ama bence paranızı testten ziyade dış filtre için harcayın. 140 litre akvaryum için çin malı dış filtre alacaksanız eğer en az 1000 litre kapasiteli filtre seçin...
Dış filtre edinene kadar su düzenleyici de yardımcı olacaktır balıkların sağlığı açısından onu da düzenli kullanın bence.
[/QUOTE]
abi benim önerim sunsun hw-603b bence şuanda hem maliyeti falza olmayan hemde iç filtreyle beraber kullanıldığında sorunu çözecektir
Akvaryum Bulanik
[QUOTE=MustafaaS]Hocam 70 50 40 akvaryum hemen hemen ic motor var 800 litre isitici gemi var 27 sari prenses 2-3 cm ve buyuk vatozum var 5 gun bile gitmiyor iciindeki su o sisedeki gibi oluyor ilk attigim fotoda[/QUOTE]
ilk önce iç filtre aşırı deerecede yetersiz bir dış filtre+iç filtre olarak kullanabilrisiniz ve eğerki 27 balıkta o litre içi cok fazla eğerki dış filtreyi temin edebilirseniz yine bi nebze biraz daha büyüyünceye kadar idare edebilirsiniz o balıkları ama acilen bi dış filtre almalısınız
[QUOTE=MustafaaS]Hocam 70 50 40 akvaryum hemen hemen ic motor var 800 litre isitici gemi var 27 sari prenses 2-3 cm ve buyuk vatozum var 5 gun bile gitmiyor iciindeki su o sisedeki gibi oluyor ilk attigim fotoda[/QUOTE]
ilk önce iç filtre aşırı deerecede yetersiz bir dış filtre+iç filtre olarak kullanabilrisiniz ve eğerki 27 balıkta o litre içi cok fazla eğerki dış filtreyi temin edebilirseniz yine bi nebze biraz daha büyüyünceye kadar idare edebilirsiniz o balıkları ama acilen bi dış filtre almalısınız
Akvaryum Bulanik
[QUOTE=MustafaaS]Een fazla 50 litre falan dir uzunlamasina 70 falandir
Hocma 5 tane bile balik koysam sisedeki su gibi oluyor baliklar saglikli ama akvaryum suyu kirleniyor o kadar cok yemde atmiyorum yuzen akilli flitre varmis youtubede herkez memnun sizin fikirleriniz neler[/QUOTE]
akvaryum ölüclerini tam olarak ve içindekinleri tam olarak tane tane yazarsanız sorununuza çözüm bulabilirim
[QUOTE=MustafaaS]Een fazla 50 litre falan dir uzunlamasina 70 falandir
Hocma 5 tane bile balik koysam sisedeki su gibi oluyor baliklar saglikli ama akvaryum suyu kirleniyor o kadar cok yemde atmiyorum yuzen akilli flitre varmis youtubede herkez memnun sizin fikirleriniz neler[/QUOTE]
akvaryum ölüclerini tam olarak ve içindekinleri tam olarak tane tane yazarsanız sorununuza çözüm bulabilirim
Mayalı Sistem Hakkında!
[QUOTE=Kınayu]İyide Egemen kardeşim karışım malzeme listesinde yazmışsın 2 bardak toz şeker şimdi 3 üçe çıkardın ya karar ver [:)][/QUOTE]
Abi listeyi yazan bendim sen diğer arkadaşla karıştırdın beni [:)))][:)))] benim vallahi abi yalan yok böyle bişeyde neden yalan söyleyeyim 1 ay cok rahat gidiyor yani sen nasıl kullanıyosun senin sistem nasıl anlatabilirmisin ?
[QUOTE=Kınayu]İyide Egemen kardeşim karışım malzeme listesinde yazmışsın 2 bardak toz şeker şimdi 3 üçe çıkardın ya karar ver [:)][/QUOTE]
Abi listeyi yazan bendim sen diğer arkadaşla karıştırdın beni [:)))][:)))] benim vallahi abi yalan yok böyle bişeyde neden yalan söyleyeyim 1 ay cok rahat gidiyor yani sen nasıl kullanıyosun senin sistem nasıl anlatabilirmisin ?
Mayalı Sistem Hakkında!
[QUOTE=Kınayu]Selamlar difüzör şartta mayalı sistem yaptınız 1 LT pet şişeye ve akşamları zaten kaptma gibi bir lükssünüz yok ancak geceleri çıkarıp dışarda veya evin bir köşesine koya bilirsiniz yaptığınız kap aşırı basınca dayanıklı değilse ki değil yazmışsınız.
Yanlız bir ay gitmesi baya manidar [:'(] Nasıl bir karışım yaptınız NASA ya götürseniz direk kaparlar sizin bu projeyi o zaman desenize [:)]
Bizde yapıyoruz genel kanı ve yapılan şekilde 15 günden fazla gitmiyor ? Siz içine ne katıyorsunuzda bizimkinin iki katı gidiyor pardonda [:?][/QUOTE]
[:)))] kendi yaptığım bi karışım diğil bi siteden bakmıştım yazıyım hemen
1 litrelik pet şişe icin bu ölcüleri kullanıyorum ve pet şişem basınca dayanıklı herhalde bi sorun cıkmadı 2 aydır :)
difüzör olarakta enjöktörden kendim el yapımı yaptım güzel oldu gibi duruyor bakalım zamanla nasıl olucak
site linkini verebilirim tabi başka sitenin linkini vermek yasak diğilse forumda ?
2 su bardağı toz şeker
1,5 çay kaşığı maya
1 çay kaşığı karbonat
1 tatlı kaşığı süt [EDIT]egemen123,2017-12-21 09:49:30[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar difüzör şartta mayalı sistem yaptınız 1 LT pet şişeye ve akşamları zaten kaptma gibi bir lükssünüz yok ancak geceleri çıkarıp dışarda veya evin bir köşesine koya bilirsiniz yaptığınız kap aşırı basınca dayanıklı değilse ki değil yazmışsınız.
Yanlız bir ay gitmesi baya manidar [:'(] Nasıl bir karışım yaptınız NASA ya götürseniz direk kaparlar sizin bu projeyi o zaman desenize [:)]
Bizde yapıyoruz genel kanı ve yapılan şekilde 15 günden fazla gitmiyor ? Siz içine ne katıyorsunuzda bizimkinin iki katı gidiyor pardonda [:?][/QUOTE]
[:)))] kendi yaptığım bi karışım diğil bi siteden bakmıştım yazıyım hemen
1 litrelik pet şişe icin bu ölcüleri kullanıyorum ve pet şişem basınca dayanıklı herhalde bi sorun cıkmadı 2 aydır :)
difüzör olarakta enjöktörden kendim el yapımı yaptım güzel oldu gibi duruyor bakalım zamanla nasıl olucak
site linkini verebilirim tabi başka sitenin linkini vermek yasak diğilse forumda ?
2 su bardağı toz şeker
1,5 çay kaşığı maya
1 çay kaşığı karbonat
1 tatlı kaşığı süt [EDIT]egemen123,2017-12-21 09:49:30[/EDIT]
Mayalı Sistem Hakkında!
[QUOTE=ONRAYDN]Muhtemelen hava taşı difüzör görevi görmüyordur, ben hiç o şekilde kullanmadım... Gece ya da akvaryum aydınlatması kapalı olduğunda ne yapıyorsunuz peki mayalı sistemde?[/QUOTE]
şuanda kendim el yapımı difüzör yaptım güzel şekilde calışıyor geceleri mayalı sistem acık duruyor taşma-patlama gibi bi sıkıntı olmadı yaklaşık 2 aydır kullanıyorum 1 litrelik şişede yapılı 1 ay kadar kesintisiz co2 veriyor
[QUOTE=brigantes]Ista 3in1 Difüzör almanızı tavsiye ederim hava taşıyla bir etkisi olmaz. [/QUOTE][QUOTE=brigantes]Ista 3in1 Difüzör almanızı tavsiye ederim hava taşıyla bir etkisi olmaz. [/QUOTE]
öneriniz için teşşekürler kendim el yapımı difüzör aldım güzel bi şekilde çalışıyor co2 dağııyor akvaryumun içinde
[QUOTE=ONRAYDN]Muhtemelen hava taşı difüzör görevi görmüyordur, ben hiç o şekilde kullanmadım... Gece ya da akvaryum aydınlatması kapalı olduğunda ne yapıyorsunuz peki mayalı sistemde?[/QUOTE]
şuanda kendim el yapımı difüzör yaptım güzel şekilde calışıyor geceleri mayalı sistem acık duruyor taşma-patlama gibi bi sıkıntı olmadı yaklaşık 2 aydır kullanıyorum 1 litrelik şişede yapılı 1 ay kadar kesintisiz co2 veriyor
[QUOTE=brigantes]Ista 3in1 Difüzör almanızı tavsiye ederim hava taşıyla bir etkisi olmaz. [/QUOTE][QUOTE=brigantes]Ista 3in1 Difüzör almanızı tavsiye ederim hava taşıyla bir etkisi olmaz. [/QUOTE]
öneriniz için teşşekürler kendim el yapımı difüzör aldım güzel bi şekilde çalışıyor co2 dağııyor akvaryumun içinde
Mayalı Sistem Hakkında!
[QUOTE=ONRAYDN]
İlla difüzör olmasına gerek yok aslında hava taşı ile kullanan çok var, zaten burada önemli olan suyun içinde çözünmesi ve suyun üzerine çıkmıyor olması. Bunun yerine şırıngalar ile de kendi difüzörünüzü yapabilirsiz,hava taşından daha faydalı olacaktır. Yapımı çok kolay, maliyeti çok düşüktür.
Linki paylaşıyorum;
https://www.akvaryum.com/Forum/co2_difuzor_yapimi__nasil_yapilir_resimli_ve_yazili_anlatim_k662493.asp
https://www.youtube.com/watch?v=gIgyWrgofyg
[/QUOTE]
teşekkür ederim bendeki sıkıntıda o zaten suyun içinde dolşamadan direk su üstüne cıkıyor hava taşına bağlı olduğunda
[QUOTE=ONRAYDN]
İlla difüzör olmasına gerek yok aslında hava taşı ile kullanan çok var, zaten burada önemli olan suyun içinde çözünmesi ve suyun üzerine çıkmıyor olması. Bunun yerine şırıngalar ile de kendi difüzörünüzü yapabilirsiz,hava taşından daha faydalı olacaktır. Yapımı çok kolay, maliyeti çok düşüktür.
Linki paylaşıyorum;
https://www.akvaryum.com/Forum/co2_difuzor_yapimi__nasil_yapilir_resimli_ve_yazili_anlatim_k662493.asp
https://www.youtube.com/watch?v=gIgyWrgofyg
[/QUOTE]
teşekkür ederim bendeki sıkıntıda o zaten suyun içinde dolşamadan direk su üstüne cıkıyor hava taşına bağlı olduğunda
Mayalı Sistem Hakkında!
[QUOTE=burakksk]Forumda çok konu mevcut.[/QUOTE]
benim karşıma cıkmadıdı bildiğinz faydalana bilceğim bi konu varsa oranın linkini atabilrmisiniz :)[:?]
[QUOTE=burakksk]Forumda çok konu mevcut.[/QUOTE]
benim karşıma cıkmadıdı bildiğinz faydalana bilceğim bi konu varsa oranın linkini atabilrmisiniz :)[:?]
Mayalı Sistem Hakkında!
Hepinize merhabalar benim mayalı sistem co2 im var cokta güzel işliyor ama difüzör olarak el yapımı bişey yapamadım ve yuvarlak olan hava taşlarından 1 ine bağladım şuan o şekilde duruyor bu faydalı olurmu yoksa difüzör almak zorundamıyım ?[:?]
Hepinize merhabalar benim mayalı sistem co2 im var cokta güzel işliyor ama difüzör olarak el yapımı bişey yapamadım ve yuvarlak olan hava taşlarından 1 ine bağladım şuan o şekilde duruyor bu faydalı olurmu yoksa difüzör almak zorundamıyım ?[:?]
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
