ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
egemen123
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Aralık 2017 10:27
Son Ziyaret:
10 Haziran 2018 17:21
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
egemen çelik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
egemen çelik
50 LT BİTKİLİ KARMA
4+1 full red lepistes
2+1 black ay moli
1 çöpçü
SON 10 MESAJI
Ne Oldugu Belirsiz
Şu camda sapisik olan sarimsi sey nedir salyangoz gibi biseye benziyor ben almadim onu sabah bakinca bi an gordum cok yavas hareket ediyor yakin zamanda akvaryuma balik almadim yeni disardan gelmis olamaz ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202271/311220171006291.jpg[/IMG]
Şu camda sapisik olan sarimsi sey nedir salyangoz gibi biseye benziyor ben almadim onu sabah bakinca bi an gordum cok yavas hareket ediyor yakin zamanda akvaryuma balik almadim yeni disardan gelmis olamaz ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202271/311220171006291.jpg[/IMG]
Akvaryum Bulanik
[QUOTE=ityo39]Biolife veya başka marka yüzen filtre vs bunlar size çözüm olmaz, suyun rengi şayet akvaryumda suyu boyayacak bir malzeme yoksa genellikle kafi miktarda filtrasyon olmadığından olur. Burada bahettiğim biyolojik filtrasyondur, bir dolu balığı nispeten küçük bir akvaryumda bakmaya çalışıyorsunuz bu da amonyak-nitrat hızla çoğalmasına sebep oluyor, şayet filtrasyon yeterli olursa bu zehirli amonyak gibi kimyasallar nitrit ve nitrata dönüşecek, en azından balık ölümlerinin önünü alacaksınız. Daha sonra da şayet balık sayısını azaltmayacaksanız haftada 2 en az %30 su değişimi şeklinde gitmenizi öneririm. Şu anda su değişimi balıklarınızı hayatta tutan yegane şey, sakın aksatmayın.
Bu tezi doğrulamak için nitrat testi edinebilir kendi gözlerinizle göreblirsiniz, ama bence paranızı testten ziyade dış filtre için harcayın. 140 litre akvaryum için çin malı dış filtre alacaksanız eğer en az 1000 litre kapasiteli filtre seçin...
Dış filtre edinene kadar su düzenleyici de yardımcı olacaktır balıkların sağlığı açısından onu da düzenli kullanın bence.
[/QUOTE]
abi benim önerim sunsun hw-603b bence şuanda hem maliyeti falza olmayan hemde iç filtreyle beraber kullanıldığında sorunu çözecektir
[QUOTE=ityo39]Biolife veya başka marka yüzen filtre vs bunlar size çözüm olmaz, suyun rengi şayet akvaryumda suyu boyayacak bir malzeme yoksa genellikle kafi miktarda filtrasyon olmadığından olur. Burada bahettiğim biyolojik filtrasyondur, bir dolu balığı nispeten küçük bir akvaryumda bakmaya çalışıyorsunuz bu da amonyak-nitrat hızla çoğalmasına sebep oluyor, şayet filtrasyon yeterli olursa bu zehirli amonyak gibi kimyasallar nitrit ve nitrata dönüşecek, en azından balık ölümlerinin önünü alacaksınız. Daha sonra da şayet balık sayısını azaltmayacaksanız haftada 2 en az %30 su değişimi şeklinde gitmenizi öneririm. Şu anda su değişimi balıklarınızı hayatta tutan yegane şey, sakın aksatmayın.
Bu tezi doğrulamak için nitrat testi edinebilir kendi gözlerinizle göreblirsiniz, ama bence paranızı testten ziyade dış filtre için harcayın. 140 litre akvaryum için çin malı dış filtre alacaksanız eğer en az 1000 litre kapasiteli filtre seçin...
Dış filtre edinene kadar su düzenleyici de yardımcı olacaktır balıkların sağlığı açısından onu da düzenli kullanın bence.
[/QUOTE]
abi benim önerim sunsun hw-603b bence şuanda hem maliyeti falza olmayan hemde iç filtreyle beraber kullanıldığında sorunu çözecektir
Akvaryum Bulanik
[QUOTE=MustafaaS]Hocam 70 50 40 akvaryum hemen hemen ic motor var 800 litre isitici gemi var 27 sari prenses 2-3 cm ve buyuk vatozum var 5 gun bile gitmiyor iciindeki su o sisedeki gibi oluyor ilk attigim fotoda[/QUOTE]
ilk önce iç filtre aşırı deerecede yetersiz bir dış filtre+iç filtre olarak kullanabilrisiniz ve eğerki 27 balıkta o litre içi cok fazla eğerki dış filtreyi temin edebilirseniz yine bi nebze biraz daha büyüyünceye kadar idare edebilirsiniz o balıkları ama acilen bi dış filtre almalısınız
[QUOTE=MustafaaS]Hocam 70 50 40 akvaryum hemen hemen ic motor var 800 litre isitici gemi var 27 sari prenses 2-3 cm ve buyuk vatozum var 5 gun bile gitmiyor iciindeki su o sisedeki gibi oluyor ilk attigim fotoda[/QUOTE]
ilk önce iç filtre aşırı deerecede yetersiz bir dış filtre+iç filtre olarak kullanabilrisiniz ve eğerki 27 balıkta o litre içi cok fazla eğerki dış filtreyi temin edebilirseniz yine bi nebze biraz daha büyüyünceye kadar idare edebilirsiniz o balıkları ama acilen bi dış filtre almalısınız
Akvaryum Bulanik
[QUOTE=MustafaaS]Een fazla 50 litre falan dir uzunlamasina 70 falandir
Hocma 5 tane bile balik koysam sisedeki su gibi oluyor baliklar saglikli ama akvaryum suyu kirleniyor o kadar cok yemde atmiyorum yuzen akilli flitre varmis youtubede herkez memnun sizin fikirleriniz neler[/QUOTE]
akvaryum ölüclerini tam olarak ve içindekinleri tam olarak tane tane yazarsanız sorununuza çözüm bulabilirim
[QUOTE=MustafaaS]Een fazla 50 litre falan dir uzunlamasina 70 falandir
Hocma 5 tane bile balik koysam sisedeki su gibi oluyor baliklar saglikli ama akvaryum suyu kirleniyor o kadar cok yemde atmiyorum yuzen akilli flitre varmis youtubede herkez memnun sizin fikirleriniz neler[/QUOTE]
akvaryum ölüclerini tam olarak ve içindekinleri tam olarak tane tane yazarsanız sorununuza çözüm bulabilirim
Mayalı Sistem Hakkında!
[QUOTE=Kınayu]İyide Egemen kardeşim karışım malzeme listesinde yazmışsın 2 bardak toz şeker şimdi 3 üçe çıkardın ya karar ver [:)][/QUOTE]
Abi listeyi yazan bendim sen diğer arkadaşla karıştırdın beni [:)))][:)))] benim vallahi abi yalan yok böyle bişeyde neden yalan söyleyeyim 1 ay cok rahat gidiyor yani sen nasıl kullanıyosun senin sistem nasıl anlatabilirmisin ?
[QUOTE=Kınayu]İyide Egemen kardeşim karışım malzeme listesinde yazmışsın 2 bardak toz şeker şimdi 3 üçe çıkardın ya karar ver [:)][/QUOTE]
Abi listeyi yazan bendim sen diğer arkadaşla karıştırdın beni [:)))][:)))] benim vallahi abi yalan yok böyle bişeyde neden yalan söyleyeyim 1 ay cok rahat gidiyor yani sen nasıl kullanıyosun senin sistem nasıl anlatabilirmisin ?
Mayalı Sistem Hakkında!
[QUOTE=Kınayu]Selamlar difüzör şartta mayalı sistem yaptınız 1 LT pet şişeye ve akşamları zaten kaptma gibi bir lükssünüz yok ancak geceleri çıkarıp dışarda veya evin bir köşesine koya bilirsiniz yaptığınız kap aşırı basınca dayanıklı değilse ki değil yazmışsınız.
Yanlız bir ay gitmesi baya manidar [:'(] Nasıl bir karışım yaptınız NASA ya götürseniz direk kaparlar sizin bu projeyi o zaman desenize [:)]
Bizde yapıyoruz genel kanı ve yapılan şekilde 15 günden fazla gitmiyor ? Siz içine ne katıyorsunuzda bizimkinin iki katı gidiyor pardonda [:?][/QUOTE]
[:)))] kendi yaptığım bi karışım diğil bi siteden bakmıştım yazıyım hemen
1 litrelik pet şişe icin bu ölcüleri kullanıyorum ve pet şişem basınca dayanıklı herhalde bi sorun cıkmadı 2 aydır :)
difüzör olarakta enjöktörden kendim el yapımı yaptım güzel oldu gibi duruyor bakalım zamanla nasıl olucak
site linkini verebilirim tabi başka sitenin linkini vermek yasak diğilse forumda ?
2 su bardağı toz şeker
1,5 çay kaşığı maya
1 çay kaşığı karbonat
1 tatlı kaşığı süt [EDIT]egemen123,2017-12-21 09:49:30[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar difüzör şartta mayalı sistem yaptınız 1 LT pet şişeye ve akşamları zaten kaptma gibi bir lükssünüz yok ancak geceleri çıkarıp dışarda veya evin bir köşesine koya bilirsiniz yaptığınız kap aşırı basınca dayanıklı değilse ki değil yazmışsınız.
Yanlız bir ay gitmesi baya manidar [:'(] Nasıl bir karışım yaptınız NASA ya götürseniz direk kaparlar sizin bu projeyi o zaman desenize [:)]
Bizde yapıyoruz genel kanı ve yapılan şekilde 15 günden fazla gitmiyor ? Siz içine ne katıyorsunuzda bizimkinin iki katı gidiyor pardonda [:?][/QUOTE]
[:)))] kendi yaptığım bi karışım diğil bi siteden bakmıştım yazıyım hemen
1 litrelik pet şişe icin bu ölcüleri kullanıyorum ve pet şişem basınca dayanıklı herhalde bi sorun cıkmadı 2 aydır :)
difüzör olarakta enjöktörden kendim el yapımı yaptım güzel oldu gibi duruyor bakalım zamanla nasıl olucak
site linkini verebilirim tabi başka sitenin linkini vermek yasak diğilse forumda ?
2 su bardağı toz şeker
1,5 çay kaşığı maya
1 çay kaşığı karbonat
1 tatlı kaşığı süt [EDIT]egemen123,2017-12-21 09:49:30[/EDIT]
Mayalı Sistem Hakkında!
[QUOTE=ONRAYDN]Muhtemelen hava taşı difüzör görevi görmüyordur, ben hiç o şekilde kullanmadım... Gece ya da akvaryum aydınlatması kapalı olduğunda ne yapıyorsunuz peki mayalı sistemde?[/QUOTE]
şuanda kendim el yapımı difüzör yaptım güzel şekilde calışıyor geceleri mayalı sistem acık duruyor taşma-patlama gibi bi sıkıntı olmadı yaklaşık 2 aydır kullanıyorum 1 litrelik şişede yapılı 1 ay kadar kesintisiz co2 veriyor
[QUOTE=brigantes]Ista 3in1 Difüzör almanızı tavsiye ederim hava taşıyla bir etkisi olmaz. [/QUOTE][QUOTE=brigantes]Ista 3in1 Difüzör almanızı tavsiye ederim hava taşıyla bir etkisi olmaz. [/QUOTE]
öneriniz için teşşekürler kendim el yapımı difüzör aldım güzel bi şekilde çalışıyor co2 dağııyor akvaryumun içinde
[QUOTE=ONRAYDN]Muhtemelen hava taşı difüzör görevi görmüyordur, ben hiç o şekilde kullanmadım... Gece ya da akvaryum aydınlatması kapalı olduğunda ne yapıyorsunuz peki mayalı sistemde?[/QUOTE]
şuanda kendim el yapımı difüzör yaptım güzel şekilde calışıyor geceleri mayalı sistem acık duruyor taşma-patlama gibi bi sıkıntı olmadı yaklaşık 2 aydır kullanıyorum 1 litrelik şişede yapılı 1 ay kadar kesintisiz co2 veriyor
[QUOTE=brigantes]Ista 3in1 Difüzör almanızı tavsiye ederim hava taşıyla bir etkisi olmaz. [/QUOTE][QUOTE=brigantes]Ista 3in1 Difüzör almanızı tavsiye ederim hava taşıyla bir etkisi olmaz. [/QUOTE]
öneriniz için teşşekürler kendim el yapımı difüzör aldım güzel bi şekilde çalışıyor co2 dağııyor akvaryumun içinde
Mayalı Sistem Hakkında!
[QUOTE=ONRAYDN]
İlla difüzör olmasına gerek yok aslında hava taşı ile kullanan çok var, zaten burada önemli olan suyun içinde çözünmesi ve suyun üzerine çıkmıyor olması. Bunun yerine şırıngalar ile de kendi difüzörünüzü yapabilirsiz,hava taşından daha faydalı olacaktır. Yapımı çok kolay, maliyeti çok düşüktür.
Linki paylaşıyorum;
https://www.akvaryum.com/Forum/co2_difuzor_yapimi__nasil_yapilir_resimli_ve_yazili_anlatim_k662493.asp
https://www.youtube.com/watch?v=gIgyWrgofyg
[/QUOTE]
teşekkür ederim bendeki sıkıntıda o zaten suyun içinde dolşamadan direk su üstüne cıkıyor hava taşına bağlı olduğunda
[QUOTE=ONRAYDN]
İlla difüzör olmasına gerek yok aslında hava taşı ile kullanan çok var, zaten burada önemli olan suyun içinde çözünmesi ve suyun üzerine çıkmıyor olması. Bunun yerine şırıngalar ile de kendi difüzörünüzü yapabilirsiz,hava taşından daha faydalı olacaktır. Yapımı çok kolay, maliyeti çok düşüktür.
Linki paylaşıyorum;
https://www.akvaryum.com/Forum/co2_difuzor_yapimi__nasil_yapilir_resimli_ve_yazili_anlatim_k662493.asp
https://www.youtube.com/watch?v=gIgyWrgofyg
[/QUOTE]
teşekkür ederim bendeki sıkıntıda o zaten suyun içinde dolşamadan direk su üstüne cıkıyor hava taşına bağlı olduğunda
Mayalı Sistem Hakkında!
[QUOTE=burakksk]Forumda çok konu mevcut.[/QUOTE]
benim karşıma cıkmadıdı bildiğinz faydalana bilceğim bi konu varsa oranın linkini atabilrmisiniz :)[:?]
[QUOTE=burakksk]Forumda çok konu mevcut.[/QUOTE]
benim karşıma cıkmadıdı bildiğinz faydalana bilceğim bi konu varsa oranın linkini atabilrmisiniz :)[:?]
Mayalı Sistem Hakkında!
Hepinize merhabalar benim mayalı sistem co2 im var cokta güzel işliyor ama difüzör olarak el yapımı bişey yapamadım ve yuvarlak olan hava taşlarından 1 ine bağladım şuan o şekilde duruyor bu faydalı olurmu yoksa difüzör almak zorundamıyım ?[:?]
Hepinize merhabalar benim mayalı sistem co2 im var cokta güzel işliyor ama difüzör olarak el yapımı bişey yapamadım ve yuvarlak olan hava taşlarından 1 ine bağladım şuan o şekilde duruyor bu faydalı olurmu yoksa difüzör almak zorundamıyım ?[:?]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
