ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tbltbl
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mayıs 2018 00:06
Son Ziyaret:
03 Mart 2025 17:04
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mira Unluel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mira Unluel
SON 6 MESAJI
Bitkilerim Ölüyor, Nerede Yanlış Yapıyorum?
[QUOTE=z.b.s.k]Işığınız yetersiz gibi duruyor ama kullandığınız ampul tipini hiç tecrübe etmediğim için emin olamıyorum. Ama co2 için kesinlikle yetersiz olacaktır. Siz mayalı sistem için aceleci olmayın biraz araştırın gerçekten sizi ne kadar yararı ne kadar zararı olur. Size mayalı sistem öneren arkadaşların tanklarına bakın onlar nasıl faydalanmışlar ne katmış ne götürmüş! Bitki türlerinizi araştırın ne kadar ihtiyaç duyuyorlar co2’ye. [/QUOTE]
Ne yazık ki bitkileri görerek aldım, hiç birisinin ismini bilmiyorum. Ampülü yarın değiştireceğim, en güçlüsünü de alabilirim problem değil.
[QUOTE=z.b.s.k]Işığınız yetersiz gibi duruyor ama kullandığınız ampul tipini hiç tecrübe etmediğim için emin olamıyorum. Ama co2 için kesinlikle yetersiz olacaktır. Siz mayalı sistem için aceleci olmayın biraz araştırın gerçekten sizi ne kadar yararı ne kadar zararı olur. Size mayalı sistem öneren arkadaşların tanklarına bakın onlar nasıl faydalanmışlar ne katmış ne götürmüş! Bitki türlerinizi araştırın ne kadar ihtiyaç duyuyorlar co2’ye. [/QUOTE]
Ne yazık ki bitkileri görerek aldım, hiç birisinin ismini bilmiyorum. Ampülü yarın değiştireceğim, en güçlüsünü de alabilirim problem değil.
Bitkilerim Ölüyor, Nerede Yanlış Yapıyorum?
[QUOTE=z.b.s.k]Işık süreniz bence ideal sürelerden ama ışık kuvvetinizi fotoğraftan anlayamadım. Gübrelerin ne olduğunu ilk mesajda çok açık yazmamışsınız sanırım potasyumun yanında bir de all inclusive kullanıyorsunuz. Gübre miktarını kendi hacminize göre hesaplayın arkasında yazar. Co2 kullanacaksanız nitrat, fosfat ve Demir de kullanmanız gerekecek. All inclusive yerine de trace.
Kolay gelsin. [/QUOTE]
18W/6400K 220V yazıyor üstadım. Teşekkür ederim. Doğrudur, potasyum ve karma olandan kullanıyorum.
[QUOTE=z.b.s.k]Işık süreniz bence ideal sürelerden ama ışık kuvvetinizi fotoğraftan anlayamadım. Gübrelerin ne olduğunu ilk mesajda çok açık yazmamışsınız sanırım potasyumun yanında bir de all inclusive kullanıyorsunuz. Gübre miktarını kendi hacminize göre hesaplayın arkasında yazar. Co2 kullanacaksanız nitrat, fosfat ve Demir de kullanmanız gerekecek. All inclusive yerine de trace.
Kolay gelsin. [/QUOTE]
18W/6400K 220V yazıyor üstadım. Teşekkür ederim. Doğrudur, potasyum ve karma olandan kullanıyorum.
Bitkilerim Ölüyor, Nerede Yanlış Yapıyorum?
[QUOTE=MertZerde][URL]http://www.akvaryumda.com/diy-co2-difuzor-yapimi-resimli-anlatim/[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/co2_difuzor_yapimi_k895615.asp[/URL][URL]https://www.bitkiliakvaryum.com/mayali-co2-sistemi.html[/URL]
Buyrun kendiniz yapabileceğiniz bir difüzör. En etkililer bunlar oluyor ve diğerleri hep yumuşayıp kabarcıkları suda çözünmeyecek kadar büyük oluyor. Mayalıya geçiş yapana kadar soda kullanımında bitkilerinizde tekrar aynı şekilde kıvrılmalar olursa tekrar tekrar kullanabilirsiniz. Diğer yandan pek etkili olmasada co2 ve kalsiyum ihtiva edecek olan haşlanmış yumurtanın haşladığınız suyunu soğuduktan sonra akvaryumunuza ekleyebilirsiniz. Kalsiyum sağlar ama co2 fazla sağlamayacak, yinede elinizdeki malzemelerle destek sağlamış olursunuz.
Bitkileriniz ölüp gidecek diye endişelenmeyin şuan tüm yapraklarını bile dökebilirler. Akvaryuma adapte olduktan sonra max 1 ayda yeni yapraklar ve sürgünler başlayacaktır. Diğer yandan aydınlatmanız yeterli gelicekmi bunuda tartışmamız gerekiyor, Kullandığınız aydınlatma sisteminide açıklarsanız bir eksiğide göz ardı etmeyecek olabiliriz.[/QUOTE]
Işığım bu Mert bey. Yarın yapacağım mayalı sistemi. Bu akvaryumda Flowerhorn olur mu diye düşünüyorum bazen ama vazgeçiyorum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/270520180047281.jpg[/IMG]
[QUOTE=z.b.s.k]Bitkileriniz o kadar kötü durumda değil hatta çoğu gayet iyi durumda. Co2 kullanırsanız elbette daha iyi olur ama kullanılmanın şart olduğu bitkiler değil sizinkiler. Bence mayalı sistem gibi dengenin kontrol edilmesinin zor olduğu bir sistemdeyse bu bitkiler için hiç co2 vermemek daha mantıklı olur. Sıvı co2 dediğiniz şey excel’dir. Daha doğru söylemek gerekirse sıvı karbon kaynağıdır co2 değildir. Kullanmayın. Bilgi isteyen bir konu ve bir kaç başka amaçla kullanılabiliyor.
Kullandığınız gübrelerin ne olduğunu, tank ölçülerinizi, ışığınızı ve süresini, ne zaman kurulum yaptığınızı, tabanda ne ve ne kadar kullandığınızı yazarsanız daha rahat yardımcı olunabilir. [/QUOTE]
İlk mesajda yazdığım gibi kullanıyorum bitkileri. Ölçü olarak 55 litre su var akvaryumun içerisinde. Kurulumu 3 hafta önce yaptım, siyah hagen kum kullandım. Günde 8 saat (4-3ara-4) olarak veriyorum.
[QUOTE=MertZerde][URL]http://www.akvaryumda.com/diy-co2-difuzor-yapimi-resimli-anlatim/[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/co2_difuzor_yapimi_k895615.asp[/URL][URL]https://www.bitkiliakvaryum.com/mayali-co2-sistemi.html[/URL]
Buyrun kendiniz yapabileceğiniz bir difüzör. En etkililer bunlar oluyor ve diğerleri hep yumuşayıp kabarcıkları suda çözünmeyecek kadar büyük oluyor. Mayalıya geçiş yapana kadar soda kullanımında bitkilerinizde tekrar aynı şekilde kıvrılmalar olursa tekrar tekrar kullanabilirsiniz. Diğer yandan pek etkili olmasada co2 ve kalsiyum ihtiva edecek olan haşlanmış yumurtanın haşladığınız suyunu soğuduktan sonra akvaryumunuza ekleyebilirsiniz. Kalsiyum sağlar ama co2 fazla sağlamayacak, yinede elinizdeki malzemelerle destek sağlamış olursunuz.
Bitkileriniz ölüp gidecek diye endişelenmeyin şuan tüm yapraklarını bile dökebilirler. Akvaryuma adapte olduktan sonra max 1 ayda yeni yapraklar ve sürgünler başlayacaktır. Diğer yandan aydınlatmanız yeterli gelicekmi bunuda tartışmamız gerekiyor, Kullandığınız aydınlatma sisteminide açıklarsanız bir eksiğide göz ardı etmeyecek olabiliriz.[/QUOTE]
Işığım bu Mert bey. Yarın yapacağım mayalı sistemi. Bu akvaryumda Flowerhorn olur mu diye düşünüyorum bazen ama vazgeçiyorum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/270520180047281.jpg[/IMG]
[QUOTE=z.b.s.k]Bitkileriniz o kadar kötü durumda değil hatta çoğu gayet iyi durumda. Co2 kullanırsanız elbette daha iyi olur ama kullanılmanın şart olduğu bitkiler değil sizinkiler. Bence mayalı sistem gibi dengenin kontrol edilmesinin zor olduğu bir sistemdeyse bu bitkiler için hiç co2 vermemek daha mantıklı olur. Sıvı co2 dediğiniz şey excel’dir. Daha doğru söylemek gerekirse sıvı karbon kaynağıdır co2 değildir. Kullanmayın. Bilgi isteyen bir konu ve bir kaç başka amaçla kullanılabiliyor.
Kullandığınız gübrelerin ne olduğunu, tank ölçülerinizi, ışığınızı ve süresini, ne zaman kurulum yaptığınızı, tabanda ne ve ne kadar kullandığınızı yazarsanız daha rahat yardımcı olunabilir. [/QUOTE]
İlk mesajda yazdığım gibi kullanıyorum bitkileri. Ölçü olarak 55 litre su var akvaryumun içerisinde. Kurulumu 3 hafta önce yaptım, siyah hagen kum kullandım. Günde 8 saat (4-3ara-4) olarak veriyorum.
Bitkilerim Ölüyor, Nerede Yanlış Yapıyorum?
[QUOTE=MertZerde]Co2 kullanmak zorundasınız bitkileriniz basit bitkiler değil güya. Sıvı co2 hiç tercih edilmeyen bir yöntemdir ve masraf olucaktır. Verdiğim link gözünüzü korkutmuş olabilir ancak şu kadar basit bir tarif:
2.5 litre kola şişesine:
1 su bardağı şeker
1 litre su
Varsa 1-2 çay kaşığı karbonat
2 tatlı kaşığı kuru maya
Varsa çok çok az sıvı gübre. Bu gübre farketmeksizin her türlü sıvı olan gübre olabilir.
Şişenin kapağından bir hava hortumu geçirip ucuna kendiniz difüzör yapabilir yada petshoptan co2 difüzör alabilirsiniz 25-30 liraya, aliexpressten 10 lira gibi bir fiyatada temin edebilirsin.
Şuanlık bitkilerini kurtarmak için sabah ışıkları açtığın vakit bir şişe ılık sade maden suyu (soda) dökebilirsin. Eğer akvaryumda balık karides felan varsa bu şişeyi mutlaka oda sıcaklığında kapağını açıp beklet. Bu sodaların içindeki gaz co2 dir ve geçicide olsa bitkileriniz için gerekli co2yi sağlar.[/QUOTE]
Çok teşekküre derim yorumunuz için fakat korkum şu an yarın difüzör bulamamam. Ankara'da yaşıyorum fakat Co2 difüzör gibi ürünler satan bir akvaryum görmedim henüz. Şimdi koydum maden suyunu, karideslerim vardı fakat öldüler. Akvaryumum 55-60 litre civarında bu yüzden yeterli olur mu bilemiyorum, ayarını nasıl yaparım onu da bilemiyorum açıkçası.
[QUOTE=MertZerde]Co2 kullanmak zorundasınız bitkileriniz basit bitkiler değil güya. Sıvı co2 hiç tercih edilmeyen bir yöntemdir ve masraf olucaktır. Verdiğim link gözünüzü korkutmuş olabilir ancak şu kadar basit bir tarif:
2.5 litre kola şişesine:
1 su bardağı şeker
1 litre su
Varsa 1-2 çay kaşığı karbonat
2 tatlı kaşığı kuru maya
Varsa çok çok az sıvı gübre. Bu gübre farketmeksizin her türlü sıvı olan gübre olabilir.
Şişenin kapağından bir hava hortumu geçirip ucuna kendiniz difüzör yapabilir yada petshoptan co2 difüzör alabilirsiniz 25-30 liraya, aliexpressten 10 lira gibi bir fiyatada temin edebilirsin.
Şuanlık bitkilerini kurtarmak için sabah ışıkları açtığın vakit bir şişe ılık sade maden suyu (soda) dökebilirsin. Eğer akvaryumda balık karides felan varsa bu şişeyi mutlaka oda sıcaklığında kapağını açıp beklet. Bu sodaların içindeki gaz co2 dir ve geçicide olsa bitkileriniz için gerekli co2yi sağlar.[/QUOTE]
Çok teşekküre derim yorumunuz için fakat korkum şu an yarın difüzör bulamamam. Ankara'da yaşıyorum fakat Co2 difüzör gibi ürünler satan bir akvaryum görmedim henüz. Şimdi koydum maden suyunu, karideslerim vardı fakat öldüler. Akvaryumum 55-60 litre civarında bu yüzden yeterli olur mu bilemiyorum, ayarını nasıl yaparım onu da bilemiyorum açıkçası.
Bitkilerim Ölüyor, Nerede Yanlış Yapıyorum?
[QUOTE=MertZerde]Merhaba co2 kullanıyormusunuz ? Balıklarımızın nefes almaları için nasıl oksijen gerekiyorsa bitkilerimiz için co2 sağlamalıyız. Evinizdeki malzemelerle Mayalı co2 yapabilirsiniz [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mayali_co2_tum_sistemin_detayli_yapim_asamasi__fotografli__k658108.asp[/URL][/QUOTE]
Merhaba, hayır co2 kullanmıyorum. Sıvı co2 almayı düşünüyorum ama, elzem midir bu mayalı sistem yoksa sıvı co2 yeterli olur mu? Cevabınız için teşekkür ederim.
[QUOTE=MertZerde]Merhaba co2 kullanıyormusunuz ? Balıklarımızın nefes almaları için nasıl oksijen gerekiyorsa bitkilerimiz için co2 sağlamalıyız. Evinizdeki malzemelerle Mayalı co2 yapabilirsiniz [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mayali_co2_tum_sistemin_detayli_yapim_asamasi__fotografli__k658108.asp[/URL][/QUOTE]
Merhaba, hayır co2 kullanmıyorum. Sıvı co2 almayı düşünüyorum ama, elzem midir bu mayalı sistem yoksa sıvı co2 yeterli olur mu? Cevabınız için teşekkür ederim.
Bitkilerim Ölüyor, Nerede Yanlış Yapıyorum?
Merhaba, akvaryumumu büyük bir hevesle kurdum fakat yanlış yaptığım şeyler var sanıyorum çünkü herhangi bir gelişme sağlayamadım. Şu an Reeflowers potasyum ve Reeflowers sıvı gübre kullanıyorum, gübreyi haftada 2 ml potasyumu ise 2 günde bir 2 ml olarak kullanıyorum (akvaryumcumun söylediği miktarlar). Bunun önüne geçebilmek için ne yapmam lazım, artık çok mu geç tüm bitkiler ölüp gidecek mi bilmek istiyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182254421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182254541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182255091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182255271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182255421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182255581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182256111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182258191.jpg[/IMG]
Merhaba, akvaryumumu büyük bir hevesle kurdum fakat yanlış yaptığım şeyler var sanıyorum çünkü herhangi bir gelişme sağlayamadım. Şu an Reeflowers potasyum ve Reeflowers sıvı gübre kullanıyorum, gübreyi haftada 2 ml potasyumu ise 2 günde bir 2 ml olarak kullanıyorum (akvaryumcumun söylediği miktarlar). Bunun önüne geçebilmek için ne yapmam lazım, artık çok mu geç tüm bitkiler ölüp gidecek mi bilmek istiyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182254421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182254541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182255091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182255271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182255421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182255581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182256111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206132/260520182258191.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
