ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ibrahimcagatay
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Aralık 2018 22:17
Son Ziyaret:
06 Ocak 2019 10:09
Toplam Mesaj:
3 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağatay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağatay
SON 3 MESAJI
Yeni Başladığım Akvaryum Maceramda Bilinmeyenlerim
Tavsiyeleriniz için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Dış filtrede dediğiniz gibi substrast temin edip kullandım. Dizilimi ise yaparken 3 bölmeli filtre kovasının ilkine yani en alt bölmesine seramik üstüne elyaf orta bölmeye substrat üstüne elyaf en üst bölmeye de elyaf üstüne mavi sünger yerleştirdim çalıştırdım. Umarım kumun yapmış olduğu bulanıklığı ortadan kaldırırım. Balık sayısını 12’ye düşürdüm. Bunların ikisi çöpçü 10’u japon. 100 litrelik akvaryum için fazla mı evet sanırım fazla ama ha diyince de kopamıyor insan. aylardır baktığım balıklar sonuçta. Zaten boyutları da ahım şahım büyüklülte değil. Onun haricinde siz tecrübeli akvaristler filre yerleşkesi doğru mu? Sizce filtre 7/24 çalışırken aktif karbonun da içinde daimi olarak yer alması gerekir mi?
Tavsiyeleriniz için ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Dış filtrede dediğiniz gibi substrast temin edip kullandım. Dizilimi ise yaparken 3 bölmeli filtre kovasının ilkine yani en alt bölmesine seramik üstüne elyaf orta bölmeye substrat üstüne elyaf en üst bölmeye de elyaf üstüne mavi sünger yerleştirdim çalıştırdım. Umarım kumun yapmış olduğu bulanıklığı ortadan kaldırırım. Balık sayısını 12’ye düşürdüm. Bunların ikisi çöpçü 10’u japon. 100 litrelik akvaryum için fazla mı evet sanırım fazla ama ha diyince de kopamıyor insan. aylardır baktığım balıklar sonuçta. Zaten boyutları da ahım şahım büyüklülte değil. Onun haricinde siz tecrübeli akvaristler filre yerleşkesi doğru mu? Sizce filtre 7/24 çalışırken aktif karbonun da içinde daimi olarak yer alması gerekir mi?
Yeni Başladığım Akvaryum Maceramda Bilinmeyenlerim
Herkese öneri ve tavsiyeleri için teşekkür ederim. Öncelikli kanıya baktığımda balık sayısının azaltılması konusunda karar vermem gerekiyor. 12 japon balığım var 4 tane de çöpçü. 1 çöpçü ile 3 japonumu ne yazıkki iade edeceğim. Sanırım 12 balık da fazla gelmeyecektir. Nihayetinde 9 japon 3 çöpçü kalacak. Daha doğrusu kıyamıyorum ayrılmaya.
Kum miktarını arkalı 4-5 cm ön kısmı 2-3 cm kalınlıkta tutarsanız akvaryum berraklaşır dediniz denedim az bir silüs kum vardı artırdım kumu ama bulanıklık çok çok arttı. Halbuki kumu defalarca yıkadım suda beklettim. Neden bu kum böyle bulanıklaşıyor anlamadım. Ayrıca birkaç gün sonrada akvaryum içindeki sarımsı tenkli silüs kum koyu bir renk metal alıyor. Ne yapmalıyım?
İç filtryi çıkarmamı söylüyorsunuz ama iç filtrenin gerekliliğine inanıyorum nihayetinde kaba pislikleri alıyor ve akvaryumdaki dış filtrenin çekemediği tüm pislikleri içinde topluyor. Evet eheim aldım kaliteli olsun diye ama sandığımdan hacmi geniş çıktı ve akvaryumda biraz görüldüğü üzere yer kapladı. Fakat çıkardığım takdirde japonların çok fazla dışkıladığını düşünürsek iç filtresiz pislik çok oluyor ve suyun dengesi kirden dışkıdan geçilmiyor. Tabi bu benim 4 aylık gözlemlerim sizler ne düşünürsünüz merak ediyprum
Herkese öneri ve tavsiyeleri için teşekkür ederim. Öncelikli kanıya baktığımda balık sayısının azaltılması konusunda karar vermem gerekiyor. 12 japon balığım var 4 tane de çöpçü. 1 çöpçü ile 3 japonumu ne yazıkki iade edeceğim. Sanırım 12 balık da fazla gelmeyecektir. Nihayetinde 9 japon 3 çöpçü kalacak. Daha doğrusu kıyamıyorum ayrılmaya.
Kum miktarını arkalı 4-5 cm ön kısmı 2-3 cm kalınlıkta tutarsanız akvaryum berraklaşır dediniz denedim az bir silüs kum vardı artırdım kumu ama bulanıklık çok çok arttı. Halbuki kumu defalarca yıkadım suda beklettim. Neden bu kum böyle bulanıklaşıyor anlamadım. Ayrıca birkaç gün sonrada akvaryum içindeki sarımsı tenkli silüs kum koyu bir renk metal alıyor. Ne yapmalıyım?
İç filtryi çıkarmamı söylüyorsunuz ama iç filtrenin gerekliliğine inanıyorum nihayetinde kaba pislikleri alıyor ve akvaryumdaki dış filtrenin çekemediği tüm pislikleri içinde topluyor. Evet eheim aldım kaliteli olsun diye ama sandığımdan hacmi geniş çıktı ve akvaryumda biraz görüldüğü üzere yer kapladı. Fakat çıkardığım takdirde japonların çok fazla dışkıladığını düşünürsek iç filtresiz pislik çok oluyor ve suyun dengesi kirden dışkıdan geçilmiyor. Tabi bu benim 4 aylık gözlemlerim sizler ne düşünürsünüz merak ediyprum
Yeni Başladığım Akvaryum Maceramda Bilinmeyenlerim
Öncelikle herkese iyi akşamlar. Uzun süredir birçok konuda burada tecrübeli üyelerin mesajlarını okuyor ihtiyacım olan konularda sizlerin buraya aktardıkları bilgilerinizden faydalanıyorum. 4 aydır akvaryum hobisine merak sardım. Sağdan soldan forumlardan petshoplardan aldığım bilgiler ışığında bu işi kendi bütçemede uygun şekilde yapmaya gayret ediyorum. Balıkları seviyorum ve kendime göre bir akvaryum kurdum. Aklımda şuan binlerce soru olsa da vakti olanlardan birkaç konuda destek rica ediyorum.
1- 100 Litrelik akvaryumum var 4’ü çöpçü olmak üzere toplam 16 balığım var. Balıkların tamamı japon. Japonların türleri farklı ama şükür balıklar arasında herhangibir ihtilaf yaşanmıyor. Koiler hızlılar teleskop aslanbaş yavaş ama sorun yaşamıyorlar. Bu hacme bu sayı fazla mı?
2- Akvaryuma bitki düşündüm ama bakımı zor olur düşüncesiyle önce çakıl ardından ondan vazgeçip silis kum kullandım. Silis kumun suyun berraklığını etkilediğini görüyorum. Halbuki defalarca yıkadım koymadan önce. Bana kalsa kum koymayacağım fakat balıklar için zeminde biraz da olsa bulunduruyorum bu konuda ne tavsiye edersiniz?
3- akvaryumda resimde görüyorsunuz 4 adet küçük dekor var. Bunlar balıklar içim bir sıkıntı teşkil eder mi? Şimdiye kadar bir sorun yaşamadım ama siz ne düşünüyorsunuz?
4- dış filtre iç filtre ısıtıcı hava taşı derken akvaryuma yerleştirdiğim bu ürünler gördüğünüz üzere doğru yerleştirilmiş mi? Sizce ürünleri yerleştirme konusunda bir hatam yanlışım var mı?
5- akvaryum kapağına led ışık yaptırdım florasanlar çok yoruyor ve en basit durumda arıza yapıyor ama ledde akvaryuma biraz yaklaştığımda fazlasıyla gözümü alıyor onunda resmini paylaşacağım. Benim gözlerimi alıp rahatsızlık oluşturan bu durum balıkların sağlığını etkiler mi?
6- ne ben ne de balıkları temin ettiğim petshopçu balıkların yaşlarını bilmiyor. Biliyorum dese de biraz sallıyor. Japon Balıklarından cikletler gibi seri yavru alınır mı? Yavrulayacak balığı nasıl anlarım? Sanırım akvaryumda kovalamacalara bakarak 2 dişi olduğunu düşünüyorum ama petshopçu yaşları küçük çiftleşmeleri mümkün değil diyor.
7- dış filtre konusu benim için ayrı bir dünya. Jebo 625 mi ne ondan var ve elime geldiği şekilde dizdim kurdum çalıştırdım şuan çalışıyor diye düşünüyorum su çekil verişi var ama çekişi sanki zayıf. Bu filtrelerde ya da benimkinde aktif karbonun sanki kömür kokusu yaptığını düşünüyorum. Karbonu çöpe attım sadece seramik olarak adlandırılan malzeme ve süngerler var. Bu filtrelemede en iyi verimi nasıl alabilirim?
8- balıklarıma 4-5 çeşit yem veriyorum. Sürekli aynı yemi vermiyorum. Kimi zaman sarımsaklı yem kimi zaman tablet yem kimi zaman kuru kahverengi sert olan kovadan bölme yem veriyorum. Bu konuda bir tavsiyeniz var mı?
9- hava motoru çok fazla gürültü yaptığı için onu geceleri kaptmak zorunda kalıyorum. Ama ısıtıcı iç filtre ve dış filtre 7/24 açık bu herhangibir sorun teşkil eder mi?
10- resimlerden gördüğünüz ölçüde bakarsanız bu işi uzun zamandır yapan arkadaşlar sizce bu su berrak mı bulanık mı? Bana berrak gelmiyor bunun için ne yapmalıyım?
11- akvaryumu kapklı kullanmadığımda ve dış filtre aktifken oldukça kokusuz bir ortamı var. Ama kapğı taktığımda az da olsa rahatsız edici bir koku çıkıyor kapak kaldırdığımda. Bu filtrenin işlevsizliği mi yoksa kapaklı akvaryumlar için normal olan bir durum mudur?
Şimdiden vereceğiniz cevaplar ve tavsiyeler için teşekkür ederim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211622/201220182242041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211622/201220182242131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211622/201220182242231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211622/201220182242301.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese iyi akşamlar. Uzun süredir birçok konuda burada tecrübeli üyelerin mesajlarını okuyor ihtiyacım olan konularda sizlerin buraya aktardıkları bilgilerinizden faydalanıyorum. 4 aydır akvaryum hobisine merak sardım. Sağdan soldan forumlardan petshoplardan aldığım bilgiler ışığında bu işi kendi bütçemede uygun şekilde yapmaya gayret ediyorum. Balıkları seviyorum ve kendime göre bir akvaryum kurdum. Aklımda şuan binlerce soru olsa da vakti olanlardan birkaç konuda destek rica ediyorum.
1- 100 Litrelik akvaryumum var 4’ü çöpçü olmak üzere toplam 16 balığım var. Balıkların tamamı japon. Japonların türleri farklı ama şükür balıklar arasında herhangibir ihtilaf yaşanmıyor. Koiler hızlılar teleskop aslanbaş yavaş ama sorun yaşamıyorlar. Bu hacme bu sayı fazla mı?
2- Akvaryuma bitki düşündüm ama bakımı zor olur düşüncesiyle önce çakıl ardından ondan vazgeçip silis kum kullandım. Silis kumun suyun berraklığını etkilediğini görüyorum. Halbuki defalarca yıkadım koymadan önce. Bana kalsa kum koymayacağım fakat balıklar için zeminde biraz da olsa bulunduruyorum bu konuda ne tavsiye edersiniz?
3- akvaryumda resimde görüyorsunuz 4 adet küçük dekor var. Bunlar balıklar içim bir sıkıntı teşkil eder mi? Şimdiye kadar bir sorun yaşamadım ama siz ne düşünüyorsunuz?
4- dış filtre iç filtre ısıtıcı hava taşı derken akvaryuma yerleştirdiğim bu ürünler gördüğünüz üzere doğru yerleştirilmiş mi? Sizce ürünleri yerleştirme konusunda bir hatam yanlışım var mı?
5- akvaryum kapağına led ışık yaptırdım florasanlar çok yoruyor ve en basit durumda arıza yapıyor ama ledde akvaryuma biraz yaklaştığımda fazlasıyla gözümü alıyor onunda resmini paylaşacağım. Benim gözlerimi alıp rahatsızlık oluşturan bu durum balıkların sağlığını etkiler mi?
6- ne ben ne de balıkları temin ettiğim petshopçu balıkların yaşlarını bilmiyor. Biliyorum dese de biraz sallıyor. Japon Balıklarından cikletler gibi seri yavru alınır mı? Yavrulayacak balığı nasıl anlarım? Sanırım akvaryumda kovalamacalara bakarak 2 dişi olduğunu düşünüyorum ama petshopçu yaşları küçük çiftleşmeleri mümkün değil diyor.
7- dış filtre konusu benim için ayrı bir dünya. Jebo 625 mi ne ondan var ve elime geldiği şekilde dizdim kurdum çalıştırdım şuan çalışıyor diye düşünüyorum su çekil verişi var ama çekişi sanki zayıf. Bu filtrelerde ya da benimkinde aktif karbonun sanki kömür kokusu yaptığını düşünüyorum. Karbonu çöpe attım sadece seramik olarak adlandırılan malzeme ve süngerler var. Bu filtrelemede en iyi verimi nasıl alabilirim?
8- balıklarıma 4-5 çeşit yem veriyorum. Sürekli aynı yemi vermiyorum. Kimi zaman sarımsaklı yem kimi zaman tablet yem kimi zaman kuru kahverengi sert olan kovadan bölme yem veriyorum. Bu konuda bir tavsiyeniz var mı?
9- hava motoru çok fazla gürültü yaptığı için onu geceleri kaptmak zorunda kalıyorum. Ama ısıtıcı iç filtre ve dış filtre 7/24 açık bu herhangibir sorun teşkil eder mi?
10- resimlerden gördüğünüz ölçüde bakarsanız bu işi uzun zamandır yapan arkadaşlar sizce bu su berrak mı bulanık mı? Bana berrak gelmiyor bunun için ne yapmalıyım?
11- akvaryumu kapklı kullanmadığımda ve dış filtre aktifken oldukça kokusuz bir ortamı var. Ama kapğı taktığımda az da olsa rahatsız edici bir koku çıkıyor kapak kaldırdığımda. Bu filtrenin işlevsizliği mi yoksa kapaklı akvaryumlar için normal olan bir durum mudur?
Şimdiden vereceğiniz cevaplar ve tavsiyeler için teşekkür ederim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211622/201220182242041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211622/201220182242131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211622/201220182242231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211622/201220182242301.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
