ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Arda B.
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Kasım 2019 11:27
Son Ziyaret:
2 Saat 37 Dakika önce
Toplam Mesaj:
15 [0.14 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
15 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Arda bozkurt
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Arda bozkurt

SON 10 MESAJI

Co2 Mayalı Sistem Gece Sorun Olur Mu ?
[QUOTE=Kull4n1c14d1]Mayalı sistemi önermem. Co2 difüzör alırsanız daha garantili olur.[/QUOTE] Neden önermiyorsunuz. Difüzörü de kendim yapıcam çünkü o fiyata ben ekstradan balıklar alıcam.
O zaman karbonatlı karışım yaparım.
Beta Akvaryumu
[QUOTE=EMRECAN12]Arkadaşlar merhaba.40 litrelik bir tankım var beta akvaryumu yapmaya karar verdim ikiye bölüp bir erkek bir dişi almayı düşünüyorum.fotografta gördüğünüz gibi kök kullandım ama ismini bilmiyorum soylersenizy sevinirim ve bu köklerin yanına yapay bitki koymak istiyorum bir sakınca olurmu yada bu kökleri saracak bitki var mı yardımcı olursanız sevinirim.Bu arada içindeki iç filtreyi cikarticam şimdilik kumda pislik varsa temizledim diye koydum.

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212738/150120200027321.jpg[/IMG][/QUOTE]
Abim araya cam mubahbetini bende düşündüm yavruları ayırmak için düşünmüştüm .
Camcıya gidiyorsun sana ortası yuvarlak şekilde kesik yada kare şeklinde kesik cam kesiyor sende üzerine akvaryum silokunu ile sineklik yapıştırıyorsun.Hiç sıkıntı yapmıyor.Yaptıktan sonra silikonlu cam istersen 1 gün falan tuzlu suda beklet hem silikon kokusu gider.Hemde sineklikte ki mikrobu kırarsın.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218676/150120201044081.jpg[/IMG]
Altum...
[QUOTE=Aquapisto]Herkese günaydınlar öncelikle, arkadaşlar önemli bir sorum olacak sizlere yakın zamanda almış olduğum altumlarımı görenler bilenler vardır altumlarımın birinin dış çevresinde baş kısmından sol yüzgece doğru bir oluşum gördüm ne olduğuna anlam veremedim ilk defa karşılaştığım bir şey sanki güneşe çıkarsınız yanarsınız ve soyulursunuz adeta onun gibi duruyor balığımın yem yemesi iştahı yerinde herhangi bir sersem hallerini de görmedim yardımcı olacak arkadaşlar şimdiden mesajlarınızı beklemedeyim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220098/150120200922581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220098/150120200923491.jpg[/IMG][/QUOTE] Abim bende bu hastalığı ilk defa gördüm ama benim balığımda bunun biraz daha farklısı vardı %50su (dinlendirilmiş)değişimi yaptım.
Biraz vitamin verdim 3günde toparladı.Balığında yazdığınız gibi iştahında sorunu yoksa bence dene derim.Birazda suyunuzun kalitesi bozulmuş gibi .[EDIT]Arda B.,2020-01-15 10:35:09[/EDIT]
Mayalı Sistem Gece Önerisi
[QUOTE=Baroxia][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220133/150120200952481.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba;
Mayalı sistemimi 2.5 litre için 2 bardak şeker ve 4 çay kaşığı maya ile kurdum(hatta 10 kaşık ile de denedim).Her seferinde akşam çok iyi çalışan sistemin hortumunu gece dışarı çıkardım. Bunu forumlardaki önerilere istinaden yaptım.Yaklaşık 4 denememde de sabah gaz çıkışı alamadım. Malum kış geldi.Didim bile akşamları soğuk oluyor. Bununla mı alakalı acaba yada hiç çıkarmadan bir akşam deneyeyim mi. Yani gece de co2 sistemi açık kalsa balıklara bir zararı dokunur mu? Istanın diffüzör ünü kullanıyorum ve güçlü bir iç filtrem var.Ne yapacağımı bilemiyorum. [/QUOTE]
Abim valla bende buna benzer bir konu açtım cevap gelmedi.
Ama geceleri hava motoru ya da iç filtren açıksa sıkıntı olmaz .
Çünkü iki alette suya oksijen vericek[;)] Bu arada akvaryumun çok güzel olmuş maşşallah[:nazar:]
Akvaryumumu Büyütmek İstiyorum
[QUOTE=Ajedrez]Merhabalar,

Yaklaşık 3 yıldır benimle olan 3 Japon, 3 de çöpçü balığım var. Uzun zamandır güzel bir görsellik sunacak, biraz daha geniş bir akvaryum sahibi olmak istiyorum. 1 m. genişliğinde bir akvaryum alacak olsam ne gibi noktalara dikkat etmem gerekir? Öyle bir akvaryuma nasıl bir filtre kullanmamı önerirsiniz? Balıklarımı çok seviyorum, çok da meraklıyım fakat bilmeden bir iş yapmak istemiyorum. Hem onların rahat ve mutlu olmasını sağlayacak, hem de bana güzel bir manzara sunacak tüm önerilerinize açığım.


Şimdiden teşekkürler.[/QUOTE]
1m uzunluk 40cm yükseklik 6mm
1m uzunluk 50cm yükseklik 8mm
1m uzunluk60cmyükseklik10mm
Bende yapmayı planlamıştım bir aralar cam kalınlığı ile ilgi forumda resim bulmuştum onuda kendime göre bir kenara yazmıştım .Belki lazım olur...
Bu arada akvaryumun yüksekliği artıkça suyun basıncıda artar yani camın kalınlığıda .
Co2 Mayalı Sistem Gece Sorun Olur Mu ?
Selamlar,forumda bitkili akvaryumları gördüm ve ilgimi çekti bende araştırdım ve forumda gördüğüm dıy mayalı co2 yapmaya karar verdim.Ama aklıma takılan bir soru var.Co2 gece ışıkla birlikte kullanıcam ama balıklara gece sıkıntı yaratırmı ?? Akvaryumda sadece pipo filtre ile hava motoru 8 saat çalışıyor.(Gündüzleri)
( Geceleri birşey çalıştıramam çünkü gece ses yapıyorlar.Bilen bilir zaten.[:D] Akvaryumum 55 litre.)
Yavru Tankı 20*20*20
[QUOTE=bettasever16]Bence çıkma cam bulup camcıya kestir ondan akvaryum yap, Camcılarda belkide pvc işi yapanlarda bolca mevcut oluyor ve bu şekilde ucuza geliyor. Şansını bir dene ve en azından 50*30*30 bir akvaryum yaptır daha mutlu olursun[/QUOTE]cam sıkıntı değil yakınım var çıkmaları denk geldikçe alıyorum da ısıtıcı sorunum var o yüzden geçici olarak düşünüyorum.20 gün küçük akvaryumda dursalar küçük bir ısıtıcı alıp 50*30*30 akvaryumuna geçicem. O yüzden küçük düşündüm .Forumda 10 litreye kadar ev ısısına görö ısıtıcı gerek olmadığını okudum...
Yavru Tankı 20*20*20
Merhaba ,american zebra balıklarım var.1takım balıklarım 3defa yavrularını yediler .Bende yeni çıkacak yavruları ayırmak istiyorum .Bunun içinde elimde olan camları değerlendirmek istiyorum .20*20*20 ebatlarında küçük akvaryum yapmayı düşünüyorum.Evin ısısı gece gündüz 26 ile 28 arası zaten akvaryum 8litre sadece hava taşı koymayı düşünüyorum üstünede buhar camı koyucam sizce ısıtıcı koymasam sıkıntı olur mu? Çünkü elimde 2tane ısıtıcı var ikisininde boyu yetmiyor.... Sizce ne yapmalıyım[:?] (Bu ay ısıtıcı alamam...)
(Geçici olarak 20*20*20 akvaryumunda tutmayı düşünüyorum.20gün dursalar yeter sonra 50*30*30a geçirir ısıtıcı alırım)[EDIT]Arda B.,2019-12-27 23:41:28[/EDIT]
Galiba Balığım Hasta
[QUOTE=çulsuz]Bu gibi durumlarda hele de yavrular varken ilaç işlerine hiç girmemek gerekiyor. Siz düzenli su değişimlerine devam edin hatta yüzdesini azaltıp sıklaştırabilirsiniz bu süreçte. İyileşecektir. [/QUOTE] Çok teşekkürler bende ilaç almaya gidiyordum.İyi ki yazdınız.[EDIT]Arda B.,2019-12-20 12:53:06[/EDIT]
Galiba Balığım Hasta
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218676/191220191948421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218676/191220191951011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218676/191220191951101.jpg[/IMG]
Selamlar , amarikan zebra balığım (dişi) bu gün fark ettim kafasının yan tarafında küçük balon gibi şeffaf bir şey çıkmış.
Artı olarak o tarıfın alt kısmında sanki mantar olmuş bakarsanız sevinirim.Yavrularıda var 6günlük.( Erkek ile hep birbirini kavalıyorlar ve sanırım bazen ısırıyorlar ) Dişinin ne gibi sıkıntısı var???????
Yem yeme,yüzme falan normal[EDIT]Arda B.,2019-12-19 23:01:31[/EDIT]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

KULLANICILAR

  • 404 Online Kullanıcı, 220 Üye

Online Kullanıcılar

Aquarisma, Kaspas, Goksen, akvar_ist, scorpion2884, alicichlid, kemosentez, akyamaner, Feeb, emarult, Alcynone, ferdisahin, nzmyksl, AmazonDream, MehmetDEMIRTAS, MURATKARAGOZ, mahmut1905, gambler, ternapi, A. İhsan Akşen, HarunYldrm, Sezgin Karabıyık, omer417, nolimetangere, kadirik, arapaima, serhat480, CsKa, Gökhan1907, calderon, Sedatcb, Serkanjb, Fishloverxx, Ladres, Grolux, Tugberk, CERANOXE, RuFKaD, erimgorgulu, gurkangokce, Serkahan, SERCAN06, AlenSariarslan, ankara0606, jueJ., SaddenDeath, erdimtnn, MalawianKeeper, Said Sığar, ihsan95, mereny, budak_murat, ibdeat, Selcen&Ergün, FurkanKöse59, CrazyRipper, sina cen, karhanakin, Apoca1ypse, zeynelyaman, frgmgdn, raymalifalitiko, yigit3558, Remediless, i_yilmaz, Cozkan, semih3922, scorpion26, lemur, tomtombala, Astronotus, eray80, MaxKrone, capo di capi, alyanak, Supervenenis, meka130, FerhatKaya, cankan_06_3, johannastephen, oguzkaymakcicom, rhino, mcmert, M.bybrt, keremmina11, Mert D., yasnergn, Osmanlı🇹🇷, Oğuz.K, Burak85, s.burus, ruhunazenin, KILLIFISH, Ahmet Haşim, omerali06, sinanb85, Melih Arslan, corax, kurtbey1905, cameroon06, BlackGoat, MiSoSiKiaN, Traveller, RobinsonDefoe, sarıyerli 1970, monster, pasha1988, Hasann1903, Cicek, egeturkmen, baymehmet, basarir54, brk55, erten, icelebi, vendetta99, ProScotch, serkantezel, edabilsel, -RBG-, idiopatik, Chensy, Balikcidede, cansani, borutrampet, mrtgrgn16, tarik-ata2xx, Wayreth, blueWORLD, aykutmu, iezgi, UnalCevahir, yucesoy83, eakgundogdu, m4n4q4, Kemal45, iakyol, OrhuN Sarı, AliCeylann, erginsogut, mkursun, a.gumrah, drersayan, bakaya, ozgurrrrr, Catleo, Habitat, newbornfish, Carl, Fatih Gökbörü, ertcavdar, emre yaşar, ErenBatmazz, Shiba, aldemirim, Ali.65, aires, Acemibalik34, scary13, deatless22, Ayokyil, ÖĞRÜNÇ, erdalakçay, ErincGurler, aquagarden, Mete Duru, Ilkay54, Alina_Meleğim, icozhasan, emircanerdogan, mustafa_t, Muhammet Mustafa, EmrullahBoslu, mrtmct58, Talha, Bshkk, captain_55, Erkan78, gngulerr, Mesut.39, Judge_Fish, esmerr, onurbaseryusuf, Bahadir, Kingslayer44, KÖYLÜ, aktivist06, turkiSHrimp, toprakzan, kvancozkan, DRARH, cobankartal, zgrcskn, aslasensiz, MŞEN, juliussezar, OKIRATLI, Kemalk41, Kronoss, fikretbavuk, ardaozcan, hak45, ShowaSanshoku, lazdelikanli, Ankaragucu, Yusuf5516, flea, grsy, aksuharun, muhoni, lebowskia, philip, satürn77, samato, Alpacino35, sadansinav, zorroBlack, Apistotales, tatlisarap, soliter83, lim10ata7,

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.