ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
huseyin424
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ocak 2022 00:06
Son Ziyaret:
30 Ocak 2022 22:06
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüseyin Çelimli
Doğum Tarihi:
24 Ağustos 2002
Yaş:
23
İl:
Aydin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hüseyin Çelimli
SON 10 MESAJI
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=serghat]En önemli meseleyi en sona bırakmışsınız. Satış kanalı oluşturduğunuzda çok rahat bir şekilde işerinizi yürütürsünüz. İstanbul'da bir arkadaşla tanışmıştım merviden boşluğu gibi bir yerde malavi üretiyordu. Bin yavruya ulaşınca arıyor, toptancı da gelip alıyordu.
Balığı sizden alıp büyük şehirlerde satacak tipte toptancı bulursanız bence bu iş çözülür. Yerel petshoplara vereyim derseniz öyle bir fiyat verirler ki maliyetinin altında kalır, sizi zor durumda bırakıp ölü fiyatına almak için bilerek mal almazlar vs.
[/QUOTE]
Bak bunu bildiğim iyi oldu toptancılar lepistes fiyatını kaça alacaklar acaba
[QUOTE=baranashi]Ben sizin yerinizde olsam özel lepistes türlerine yönelirim, full redler hb pasteller bile çifti 50 tlden petshoplarda satılıyor.[/QUOTE]
Yerli Lepistes sonrasında özel türlere geçme gibi bir düşüncem var hayırlısı bakalım
[QUOTE=serghat]En önemli meseleyi en sona bırakmışsınız. Satış kanalı oluşturduğunuzda çok rahat bir şekilde işerinizi yürütürsünüz. İstanbul'da bir arkadaşla tanışmıştım merviden boşluğu gibi bir yerde malavi üretiyordu. Bin yavruya ulaşınca arıyor, toptancı da gelip alıyordu.
Balığı sizden alıp büyük şehirlerde satacak tipte toptancı bulursanız bence bu iş çözülür. Yerel petshoplara vereyim derseniz öyle bir fiyat verirler ki maliyetinin altında kalır, sizi zor durumda bırakıp ölü fiyatına almak için bilerek mal almazlar vs.
[/QUOTE]
Bak bunu bildiğim iyi oldu toptancılar lepistes fiyatını kaça alacaklar acaba
[QUOTE=baranashi]Ben sizin yerinizde olsam özel lepistes türlerine yönelirim, full redler hb pasteller bile çifti 50 tlden petshoplarda satılıyor.[/QUOTE]
Yerli Lepistes sonrasında özel türlere geçme gibi bir düşüncem var hayırlısı bakalım
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=brigantes]Ben Bursa'da yaşıyorum burda bile akvaryum hobisi bitme noktasında, 2 3 tane adam gibi akvaryum petshop kaldı diğer hepsi kedi köpek maması satıyor. Negatif konuşmayı sevmem ama elektriğe yüzde 130 zam geldikten sonra bu hobi tamamen biter gibime geliyor.
Bir ikinci husus kusura bakma ama 10bin lepistes üretebileceğinizi hiç düşünmüyorum :) söylemesi kolay. [/QUOTE][QUOTE=brigantes]Ben Bursa'da yaşıyorum burda bile akvaryum hobisi bitme noktasında, 2 3 tane adam gibi akvaryum petshop kaldı diğer hepsi kedi köpek maması satıyor. Negatif konuşmayı sevmem ama elektriğe yüzde 130 zam geldikten sonra bu hobi tamamen biter gibime geliyor.
Bir ikinci husus kusura bakma ama 10bin lepistes üretebileceğinizi hiç düşünmüyorum :) söylemesi kolay. [/QUOTE]
Evet doğru bazı yerlerde akvaryum hobisi bitme durumunda ama yeşertecek olanlar gene bizleriz gerekirse isteyen çocuklara hediye veririm problem olmaz yeterki saçma sapan şeylerle ilgileneceklerine bu hobiyle ilgilensinler 10 bin lepistes üretemeyecegini düşünüyorum demişsin yazımın başında daha önceden de tecrübem olduğunu söylemiştim o sıralar aylık 1500-2000 arası Yavru alıyordum neye dayanarak böyle dediniz anlamadım atması kolay tabi ağzı olan konuşuyor. 😁
[QUOTE=brigantes]Ben Bursa'da yaşıyorum burda bile akvaryum hobisi bitme noktasında, 2 3 tane adam gibi akvaryum petshop kaldı diğer hepsi kedi köpek maması satıyor. Negatif konuşmayı sevmem ama elektriğe yüzde 130 zam geldikten sonra bu hobi tamamen biter gibime geliyor.
Bir ikinci husus kusura bakma ama 10bin lepistes üretebileceğinizi hiç düşünmüyorum :) söylemesi kolay. [/QUOTE][QUOTE=brigantes]Ben Bursa'da yaşıyorum burda bile akvaryum hobisi bitme noktasında, 2 3 tane adam gibi akvaryum petshop kaldı diğer hepsi kedi köpek maması satıyor. Negatif konuşmayı sevmem ama elektriğe yüzde 130 zam geldikten sonra bu hobi tamamen biter gibime geliyor.
Bir ikinci husus kusura bakma ama 10bin lepistes üretebileceğinizi hiç düşünmüyorum :) söylemesi kolay. [/QUOTE]
Evet doğru bazı yerlerde akvaryum hobisi bitme durumunda ama yeşertecek olanlar gene bizleriz gerekirse isteyen çocuklara hediye veririm problem olmaz yeterki saçma sapan şeylerle ilgileneceklerine bu hobiyle ilgilensinler 10 bin lepistes üretemeyecegini düşünüyorum demişsin yazımın başında daha önceden de tecrübem olduğunu söylemiştim o sıralar aylık 1500-2000 arası Yavru alıyordum neye dayanarak böyle dediniz anlamadım atması kolay tabi ağzı olan konuşuyor. 😁
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=tosyalı]Okadar çok üretim tecrübeniz varsa petshoplarla uğraşmayın siz 2 liraya yerli lepistes ilanı açın zaten sıra olur almak isteyenler damızlık lepistes 2 liradan ama bunu istanbul ankara da kolay yaparsın aydın dan birde 100 tl gönderim ücreti isteyeceksin ve otomatikmen kaybediyorsun alıcıyı[/QUOTE]
Evet haklısınız ondan dolayı Denizlide de yapmayı düşünüyorum her iki yerde aydın gibi küçük bir şehirde yapmak zor yorumun için teşekkür ederim
[QUOTE=tosyalı]Okadar çok üretim tecrübeniz varsa petshoplarla uğraşmayın siz 2 liraya yerli lepistes ilanı açın zaten sıra olur almak isteyenler damızlık lepistes 2 liradan ama bunu istanbul ankara da kolay yaparsın aydın dan birde 100 tl gönderim ücreti isteyeceksin ve otomatikmen kaybediyorsun alıcıyı[/QUOTE]
Evet haklısınız ondan dolayı Denizlide de yapmayı düşünüyorum her iki yerde aydın gibi küçük bir şehirde yapmak zor yorumun için teşekkür ederim
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=Redfin]
selamlar, öncelikle allah kolaylık versin. ben deneyim amaçlı 3 çift melek balığımdam yavru aldım. yaklaşık 200 den fazla. akvaryumcular maalesef almıyor hep bir bahaneleri var. yani sıkıntılı bir iş.[/QUOTE]
Hmmm neden almıyorlar bişi dediler mi kaç petshopa sordunuz ?
[QUOTE=Redfin]
selamlar, öncelikle allah kolaylık versin. ben deneyim amaçlı 3 çift melek balığımdam yavru aldım. yaklaşık 200 den fazla. akvaryumcular maalesef almıyor hep bir bahaneleri var. yani sıkıntılı bir iş.[/QUOTE]
Hmmm neden almıyorlar bişi dediler mi kaç petshopa sordunuz ?
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=Kınayu]Ondan sonra sürekli Lepistes için anlaştığın petshop akvaryumcu neyse işte der esen güzel lepistes getiriyorsun birazda başka türler getir der sende ürün çeşitliği yok şaşırır kalırsın e dersin ben senle Lepistes getireceğim diye anlaşmıştım oda Cıchlid almak için bir yere gittim veya onlar getirdi onlarda Lepistes te varmış hemde senden daha ucuzdu ondan aldım der gene kalırsın iyice ters düşsen kızsan bir türlü alttan alsan bir türlü tam yukarı tükürsen Bıyık aşağı tükürsen Sakal misali .
İlk aldığı bir kaç parti balığın canlının parasını peşin güzel öderler ondan sonra yok çekim vardı yok senedim vardı yok kira geldi yok Elektrik çok geldi der bir sonraki balık alımına erteler onda verir bu sefer aldıklarını alacaklarını bir sonraki döneme erteler yani senin hep içeride bir veya iki balık parası alacağın kalır ondan sonra bir gün gidersin petshop akvaryumcu da başka biri var e bilmem kim nerede o devir etti bana ben aldım e benim alacaklarım vardı bulabilirsen al alabilirsen .
47-48 Yıldır bu hobinin her ayağında bulundum ben bunların dışında bir söylem yakınma işleyiş yakarış duymadım daha [:((][/QUOTE]
Maşallah bu petshop konusunda baya bilgilisin abim ama ben bir tek yerli lepistes değil özel türden birkactane ve transgenetik tetra zebra danio gibi üretimleri de düşünüyorum ama biliyorum bunlar için çok erken sadece[:'(]
[QUOTE=Kınayu]Ondan sonra sürekli Lepistes için anlaştığın petshop akvaryumcu neyse işte der esen güzel lepistes getiriyorsun birazda başka türler getir der sende ürün çeşitliği yok şaşırır kalırsın e dersin ben senle Lepistes getireceğim diye anlaşmıştım oda Cıchlid almak için bir yere gittim veya onlar getirdi onlarda Lepistes te varmış hemde senden daha ucuzdu ondan aldım der gene kalırsın iyice ters düşsen kızsan bir türlü alttan alsan bir türlü tam yukarı tükürsen Bıyık aşağı tükürsen Sakal misali .
İlk aldığı bir kaç parti balığın canlının parasını peşin güzel öderler ondan sonra yok çekim vardı yok senedim vardı yok kira geldi yok Elektrik çok geldi der bir sonraki balık alımına erteler onda verir bu sefer aldıklarını alacaklarını bir sonraki döneme erteler yani senin hep içeride bir veya iki balık parası alacağın kalır ondan sonra bir gün gidersin petshop akvaryumcu da başka biri var e bilmem kim nerede o devir etti bana ben aldım e benim alacaklarım vardı bulabilirsen al alabilirsen .
47-48 Yıldır bu hobinin her ayağında bulundum ben bunların dışında bir söylem yakınma işleyiş yakarış duymadım daha [:((][/QUOTE]
Maşallah bu petshop konusunda baya bilgilisin abim ama ben bir tek yerli lepistes değil özel türden birkactane ve transgenetik tetra zebra danio gibi üretimleri de düşünüyorum ama biliyorum bunlar için çok erken sadece[:'(]
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=Kınayu]
Selam ,
Şu gelen son zamlardan sonra kesin yapman lazım kardeşim [:'(]
10.000 balıktan bahsediyorsun kardeşim 1000 değil bak 10.000 balık mevcut bir işin varsa bilmem kaç balığa bakabilirsin de sürekli bir elin Üzerlerinde olmalı ilgi alakayı eksik etmemen lazım az sayıda balık canlı olunca hobi eğlenceli olan iş o zaman mecburiyet görev büyük iş olur oraya seni bağımlı kılar 10.000 balık canlı su değerleri bir bozuldu mu batır batır bir ölmeye başladılar mı Allah muhafaza astarı yüzünden pahalıya gelir. Ondan sonra balıkları canlıları yaşata bilmek için vereceğin maddi manevi emek boyunu aşar gibi me geliyor şaka değil yani yine sen bilirsin de .[/QUOTE]
Çok teşekkürler abi görüşün için
[QUOTE=Kınayu]
Selam ,
Şu gelen son zamlardan sonra kesin yapman lazım kardeşim [:'(]
10.000 balıktan bahsediyorsun kardeşim 1000 değil bak 10.000 balık mevcut bir işin varsa bilmem kaç balığa bakabilirsin de sürekli bir elin Üzerlerinde olmalı ilgi alakayı eksik etmemen lazım az sayıda balık canlı olunca hobi eğlenceli olan iş o zaman mecburiyet görev büyük iş olur oraya seni bağımlı kılar 10.000 balık canlı su değerleri bir bozuldu mu batır batır bir ölmeye başladılar mı Allah muhafaza astarı yüzünden pahalıya gelir. Ondan sonra balıkları canlıları yaşata bilmek için vereceğin maddi manevi emek boyunu aşar gibi me geliyor şaka değil yani yine sen bilirsin de .[/QUOTE]
Çok teşekkürler abi görüşün için
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
Herkese çok teşekkür ederim verdiğim karar şu yönde damızlık sayımı azaltacağım yarı yarıya bana sadece ek gelir olarak 400-500 damızlık la yol alacağım balkon dediğime bakmayın 40 metre kare gene işimi görür diye düşünüyorum yetmezse de dediğim gibi 110 metre kare civarında 2 evimiz var orayaa da yerleşebilirim r
Herkese çok teşekkür ederim verdiğim karar şu yönde damızlık sayımı azaltacağım yarı yarıya bana sadece ek gelir olarak 400-500 damızlık la yol alacağım balkon dediğime bakmayın 40 metre kare gene işimi görür diye düşünüyorum yetmezse de dediğim gibi 110 metre kare civarında 2 evimiz var orayaa da yerleşebilirim r
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
[QUOTE=muratdeg]Üretimhanede başarı sağlayacak bir üretici foruma gelip bu konuyu açar mı emin değilim. Öğrenmiş, tecrübe etmiş, bağlantıları kurmuş olmalı bence. [/QUOTE]
Burası Bilgi alışveriş platformu değil mi ben mi yanlış biliyorum sizlerin fikirlerini Tecrübelerini alıyorum ben bu işte yeni değilim sadece zor bir dönem aranızda petshoplara balık satan var mi onu sormuştum?
[QUOTE=kdrackgz]
Aylık 10000 adet balığı Aydında tüketebileceğinizi zannetmiyorum. Ciddi bir rakam.
Ayrıca etraflıca düşündünüz mü bilmiyorum. Sahip olmanız gereken akvaryum sayısı bile ciddi bir rakam.
Diyelim ki 10.000 adet yavru hedefine ulaştınız.
Bunlar hemen satışa hazır olmayacak büyütmeniz gerek.
Farz edelim ki 4 aylıkken satıyorsunuz.
Bu da demek oluyor ki ( rakamları kabaca yazdım) her an elinizde;
Yeni doğan=10000
1 aylık=10000
2 aylık=10000
3 aylık=10000
4 aylık =10000 adet olmak üzere toplam 50000 adet civarı balık olacak demektir. Bu en iyi ihtimalle üretiminizin hepsini satmanız durumundadır. Eğer satamazsanız elinizde daha çok balık olur. Tank başına 500 balık koysanız bile bu 100 adet akvaryuma denk geliyor. Rahat üremeleri için damızlıkları da geniş geniş yerleştirmelisiniz. Tank sayısı daha da artıyor. Ayrıca bu kadar balığı sağlıklı bir şekilde yetiştirmek için tüketmeniz gereken yemi hayal bile edemiyorum.
Bana çok riskli, para kazanma ihtimali düşük bir iş gibi geliyor. Eğer henüz bir yatırım yapmadıysanız vazgeçmenizi öneririm.
[/QUOTE]
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim evet haklısınız ayda 10.000 balık sadece aydın merkeze çok fazla gelir bundan dolayı bazı bağlantılar kurdum aydın söke Kuşadası denizli mersin gibi yerlerde bu iş için tanıdıklar aracı vazifesi görecek tanıdıklarım var onlarla konuştum kabul ettiler yer olarak eğer hedeflerime ulaşırsam ayda 10.000 balığa bakmak için boş 2 tane evimiz var oralara rahat bir şekilde tam tesis kurabilirim tek engel satış olacaktır benim için
[QUOTE=muratdeg]Üretimhanede başarı sağlayacak bir üretici foruma gelip bu konuyu açar mı emin değilim. Öğrenmiş, tecrübe etmiş, bağlantıları kurmuş olmalı bence. [/QUOTE]
Burası Bilgi alışveriş platformu değil mi ben mi yanlış biliyorum sizlerin fikirlerini Tecrübelerini alıyorum ben bu işte yeni değilim sadece zor bir dönem aranızda petshoplara balık satan var mi onu sormuştum?
[QUOTE=kdrackgz]
Aylık 10000 adet balığı Aydında tüketebileceğinizi zannetmiyorum. Ciddi bir rakam.
Ayrıca etraflıca düşündünüz mü bilmiyorum. Sahip olmanız gereken akvaryum sayısı bile ciddi bir rakam.
Diyelim ki 10.000 adet yavru hedefine ulaştınız.
Bunlar hemen satışa hazır olmayacak büyütmeniz gerek.
Farz edelim ki 4 aylıkken satıyorsunuz.
Bu da demek oluyor ki ( rakamları kabaca yazdım) her an elinizde;
Yeni doğan=10000
1 aylık=10000
2 aylık=10000
3 aylık=10000
4 aylık =10000 adet olmak üzere toplam 50000 adet civarı balık olacak demektir. Bu en iyi ihtimalle üretiminizin hepsini satmanız durumundadır. Eğer satamazsanız elinizde daha çok balık olur. Tank başına 500 balık koysanız bile bu 100 adet akvaryuma denk geliyor. Rahat üremeleri için damızlıkları da geniş geniş yerleştirmelisiniz. Tank sayısı daha da artıyor. Ayrıca bu kadar balığı sağlıklı bir şekilde yetiştirmek için tüketmeniz gereken yemi hayal bile edemiyorum.
Bana çok riskli, para kazanma ihtimali düşük bir iş gibi geliyor. Eğer henüz bir yatırım yapmadıysanız vazgeçmenizi öneririm.
[/QUOTE]
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim evet haklısınız ayda 10.000 balık sadece aydın merkeze çok fazla gelir bundan dolayı bazı bağlantılar kurdum aydın söke Kuşadası denizli mersin gibi yerlerde bu iş için tanıdıklar aracı vazifesi görecek tanıdıklarım var onlarla konuştum kabul ettiler yer olarak eğer hedeflerime ulaşırsam ayda 10.000 balığa bakmak için boş 2 tane evimiz var oralara rahat bir şekilde tam tesis kurabilirim tek engel satış olacaktır benim için
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
Evet durum sıkıntılı bu ekonomik krizde bir işe girişmek gerçekten zor tek şansım aydın da oturuyorum burada balık üreticisi hiç yok araştırdım bulamadım ondan en düşük fiyatı ben verebilirim diye düşünüyorum ama kararı petshoplarla konuştuktan sonra vereceğim
Evet durum sıkıntılı bu ekonomik krizde bir işe girişmek gerçekten zor tek şansım aydın da oturuyorum burada balık üreticisi hiç yok araştırdım bulamadım ondan en düşük fiyatı ben verebilirim diye düşünüyorum ama kararı petshoplarla konuştuktan sonra vereceğim
Üretim Hane Açıyorum Satış Yapabilirmiyim
Petshoplarla henüz daha konuşmadım ama bazı yerlere ilanlar koydum 4-5 günde 200 tane sipariş aldım devami gelir mi bilmiyorum
Petshoplarla henüz daha konuşmadım ama bazı yerlere ilanlar koydum 4-5 günde 200 tane sipariş aldım devami gelir mi bilmiyorum
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
