ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mrrking
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
54
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Mart 2022 21:39
Son Ziyaret:
15 Aralık 2025 23:41
Toplam Mesaj:
153 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Krm Ngy
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Cardinal Tetraların Sudan Atlaması
Bende yeni kardinal tetra ekledim bugun bir tane dışarıda ölü vardı.. Seachem Stressguard aldım deneyeceğim bakalım. Sizde atlamalar devam ediyormu?
Bende yeni kardinal tetra ekledim bugun bir tane dışarıda ölü vardı.. Seachem Stressguard aldım deneyeceğim bakalım. Sizde atlamalar devam ediyormu?
Akvaryumu Taşırken Sorun Çıktı Ne Yapmalıyım
Ben olsam akvaryumu çöpe atmak yerine 10 cm gibi yükseklikte oalcak şekilde az su doldururum. İçine dekor yaparım suda yetişen bir kaç büyük bitki koyup görsel olarak kullanırım ve içinede nano bir kaç tane balık veya karides atarım.
Tabana fazla yükte binmez güzel bir görsellikte olur akvaryumda çöpe gitmemiş olur. Bir süre sonra çatlasada içinde fazla su olmadığı için boşaltmasıda kolay olur.[EDIT]mrrking,2025-10-03 11:52:20[/EDIT]
Ben olsam akvaryumu çöpe atmak yerine 10 cm gibi yükseklikte oalcak şekilde az su doldururum. İçine dekor yaparım suda yetişen bir kaç büyük bitki koyup görsel olarak kullanırım ve içinede nano bir kaç tane balık veya karides atarım.
Tabana fazla yükte binmez güzel bir görsellikte olur akvaryumda çöpe gitmemiş olur. Bir süre sonra çatlasada içinde fazla su olmadığı için boşaltmasıda kolay olur.[EDIT]mrrking,2025-10-03 11:52:20[/EDIT]
Creaqua Bubblegun Difüzörü
Bu difuzoru aldım ama direk co2 hortumuna geri su basıyor. Damla sayaclı regulatorle kullanacagım ama kafam karıştı kapalıyken komple damla sayacına su mu basacak yani? Siz kullandınızmı?
Bu difuzoru aldım ama direk co2 hortumuna geri su basıyor. Damla sayaclı regulatorle kullanacagım ama kafam karıştı kapalıyken komple damla sayacına su mu basacak yani? Siz kullandınızmı?
Otocat Sağ Kalabilecek Mi?
[QUOTE=Ayberk1634]Merhabalar;
Bu tarz aşılamalarda aydınlatmanız kapalı olsun stresi biraz daha azaltmak adına stresten ötürü geçici bir durum olabilir ama otoların narin olduklarını agresif balıklarla çok tercih edilmemesi gerektiğini düşünüyorum.
Genellikle community bitkili biraz daha yüksek hacimli tanklarda daha çok yakıştırıyorum, temizlik ekibi olarak neriteler üzerinden gidebilirsiniz benim hali hazır tankımda 3 boynuzlu 3 zebra olmak üzere bulunuyorlar ve gerçekten aşırı çalışkanlar.
Sizlere de cevap vermiş olayım çoğunu dinlendirilmiş su ile de bakabilirsiniz çok çok özel türe girmediğiniz sürece ama kaliteli hazır su diyecekseniz abant su içlerinden yumuşak su değerlerini taşıyan su deneyimle sabittir. Canlı ekleme kısmında ki sağlıklı nokta oturmuş bir tanka düzgün aşılama şu zamana kadar hiç bir şekilde bakteri kültürü kullanmadım. Tank stabil ve kurulum üzerinden gerekli zaman geçtiyse kayıp yaşamanız o kadar daha zor tabi ki tedarik ettiğiniz yerlerde çok önemli.
Pigme cory kısmı ise temizlik ekibi olarak bence aman aman bir özellikleri yok genellik tembellikle meşguller benimkiler yemleme dahil nerdeyse tüm gün yaprak üstünde yatıyorlar aşırı ürkekler sürekli bir saklanma hali var tankta iyi bir bitkilendirilme yapılması gerekiyor sürü halinde bakılması gerekiyor ve aşırı narinler hızlı kayıplar yaşıyobiliyorsunuz. Ama izlemesi keyifli ve çok şirin canlılar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179691/250920250015071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179691/250920250015141.jpg[/IMG][/QUOTE]
yavruykenmi almıştınız belli bir boydamıydı? ilk akvaryumda topragın altı komple yosundu 4-5 tane küçük kiraz karides eklediğimde topragn altnda cam kenarlarında bütün yosunları temizlediler ama gelişmişken ekleyince yosun yemiyor diyenler de olmuştu [:)))][EDIT]mrrking,2025-09-25 01:24:15[/EDIT]
[QUOTE=Ayberk1634]Merhabalar;
Bu tarz aşılamalarda aydınlatmanız kapalı olsun stresi biraz daha azaltmak adına stresten ötürü geçici bir durum olabilir ama otoların narin olduklarını agresif balıklarla çok tercih edilmemesi gerektiğini düşünüyorum.
Genellikle community bitkili biraz daha yüksek hacimli tanklarda daha çok yakıştırıyorum, temizlik ekibi olarak neriteler üzerinden gidebilirsiniz benim hali hazır tankımda 3 boynuzlu 3 zebra olmak üzere bulunuyorlar ve gerçekten aşırı çalışkanlar.
Sizlere de cevap vermiş olayım çoğunu dinlendirilmiş su ile de bakabilirsiniz çok çok özel türe girmediğiniz sürece ama kaliteli hazır su diyecekseniz abant su içlerinden yumuşak su değerlerini taşıyan su deneyimle sabittir. Canlı ekleme kısmında ki sağlıklı nokta oturmuş bir tanka düzgün aşılama şu zamana kadar hiç bir şekilde bakteri kültürü kullanmadım. Tank stabil ve kurulum üzerinden gerekli zaman geçtiyse kayıp yaşamanız o kadar daha zor tabi ki tedarik ettiğiniz yerlerde çok önemli.
Pigme cory kısmı ise temizlik ekibi olarak bence aman aman bir özellikleri yok genellik tembellikle meşguller benimkiler yemleme dahil nerdeyse tüm gün yaprak üstünde yatıyorlar aşırı ürkekler sürekli bir saklanma hali var tankta iyi bir bitkilendirilme yapılması gerekiyor sürü halinde bakılması gerekiyor ve aşırı narinler hızlı kayıplar yaşıyobiliyorsunuz. Ama izlemesi keyifli ve çok şirin canlılar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179691/250920250015071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179691/250920250015141.jpg[/IMG][/QUOTE]
yavruykenmi almıştınız belli bir boydamıydı? ilk akvaryumda topragın altı komple yosundu 4-5 tane küçük kiraz karides eklediğimde topragn altnda cam kenarlarında bütün yosunları temizlediler ama gelişmişken ekleyince yosun yemiyor diyenler de olmuştu [:)))][EDIT]mrrking,2025-09-25 01:24:15[/EDIT]
Otocat Sağ Kalabilecek Mi?
Bende pigme cory ve bu balıktan eklemek istiyorum bu nedenle nano balıkları araştırıyorum.
Genel olarak nano balıklarda türlerine göre 5-6 -10 ar adetlerde eklenmesi önerilmiş ve kesinlikle suyun tds değerleri ph'ı konularında farklı farklı yazılar var
Bir de akvaryumda alg falan yoksa bu balıkların besinsizlikten öldükleri söylenmiş bu nedenle beslenme saatlerini iyi araştırıp gerekirse oto yem sistemi kurmak lazım diye düşünüyorum.
Ben daha önceki akvaryuma galaxy rasbora eklemeden önce stressguard tarzı bir ürün desteğiyle önce suyu hazırlamıştım.
Ekledikten sonra da bu ürüne devam etmiştim. 1 hafta 10 gün gibi bir sürede ortada zibidilik yapıp üremeye başlamışlardı.
RO sistemim olmadığı için akvaryuma sürekli erikli su falan koyup su değişimlerinide bu kaliteli sularla yapıyordum hiç stres/ ölüm vs olmamıştı.[EDIT]mrrking,2025-09-24 23:26:29[/EDIT]
Bende pigme cory ve bu balıktan eklemek istiyorum bu nedenle nano balıkları araştırıyorum.
Genel olarak nano balıklarda türlerine göre 5-6 -10 ar adetlerde eklenmesi önerilmiş ve kesinlikle suyun tds değerleri ph'ı konularında farklı farklı yazılar var
Bir de akvaryumda alg falan yoksa bu balıkların besinsizlikten öldükleri söylenmiş bu nedenle beslenme saatlerini iyi araştırıp gerekirse oto yem sistemi kurmak lazım diye düşünüyorum.
Ben daha önceki akvaryuma galaxy rasbora eklemeden önce stressguard tarzı bir ürün desteğiyle önce suyu hazırlamıştım.
Ekledikten sonra da bu ürüne devam etmiştim. 1 hafta 10 gün gibi bir sürede ortada zibidilik yapıp üremeye başlamışlardı.
RO sistemim olmadığı için akvaryuma sürekli erikli su falan koyup su değişimlerinide bu kaliteli sularla yapıyordum hiç stres/ ölüm vs olmamıştı.[EDIT]mrrking,2025-09-24 23:26:29[/EDIT]
Bks Tüp Üzerinde Hava Yazıyor Co2 Kullanılır Mı ?
Bugün Ankarada canvar gaz'a gidip regulatoru kontrol ettirdim ufak kaçak olan bir yeri tamir etti ve genel kontrolünü gerçekleştirdi. Tüpe takmadan bir baktırayım demiştim iyiki gitmişim. Özellikle yeniden kurarken bence kontrol şart. BKS tüpü kargoya vermiş.. Kargoyla gidip geliyosa zaten evde sabitledikten sonra bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. 2025 üretim tüp gönderiyor bu açıdan güzel. 5 senede bir muayenesi oluyormuş.[EDIT]mrrking,2025-09-24 23:11:45[/EDIT]
Bugün Ankarada canvar gaz'a gidip regulatoru kontrol ettirdim ufak kaçak olan bir yeri tamir etti ve genel kontrolünü gerçekleştirdi. Tüpe takmadan bir baktırayım demiştim iyiki gitmişim. Özellikle yeniden kurarken bence kontrol şart. BKS tüpü kargoya vermiş.. Kargoyla gidip geliyosa zaten evde sabitledikten sonra bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. 2025 üretim tüp gönderiyor bu açıdan güzel. 5 senede bir muayenesi oluyormuş.[EDIT]mrrking,2025-09-24 23:11:45[/EDIT]
80x45x40 Lowtech Tanıtım
Çok güzel gerçekten böyle akvaryumları gördükçe insanların neden bir adetten fazla akvayrum yaptığını daha iyi anlıyorum.[EDIT]mrrking,2025-09-22 23:46:50[/EDIT]
Çok güzel gerçekten böyle akvaryumları gördükçe insanların neden bir adetten fazla akvayrum yaptığını daha iyi anlıyorum.[EDIT]mrrking,2025-09-22 23:46:50[/EDIT]
Bks Tüp Üzerinde Hava Yazıyor Co2 Kullanılır Mı ?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Sitesinde bayiler var nereden sipariş verdiniz?
Bşrde rekor ve bağlantılar sizdeki regülatör tüp uyumu için bilgiyi okuyacak yer nerede ben baktım pek göremedim.
5 tank co² gerektiyor oldu bende diy 201 yerine 5 lt tüpe geçip co² çoklayıcı ile dağıtsam mı diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Ben direk kendilerine sitelerindeki satış mailine mail attım ve satın aldım. Bayiden mi gönderirler bilmiyorum açıkçası.
Bendeki regulator standart co2 tüpleri için zaten bu nedenle ekstra bir baglantı araştırmadım.
Bu 2.67 lt bks tüpleri istanın basit regulatorleriylede kullananlar olmuş sorun olacağını sanmıyorum zaten vereceğim 2 snde 1 damla falan olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/220920251941221.jpg[/IMG]
[QUOTE=Cyber_Scout]
Sitesinde bayiler var nereden sipariş verdiniz?
Bşrde rekor ve bağlantılar sizdeki regülatör tüp uyumu için bilgiyi okuyacak yer nerede ben baktım pek göremedim.
5 tank co² gerektiyor oldu bende diy 201 yerine 5 lt tüpe geçip co² çoklayıcı ile dağıtsam mı diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Ben direk kendilerine sitelerindeki satış mailine mail attım ve satın aldım. Bayiden mi gönderirler bilmiyorum açıkçası.
Bendeki regulator standart co2 tüpleri için zaten bu nedenle ekstra bir baglantı araştırmadım.
Bu 2.67 lt bks tüpleri istanın basit regulatorleriylede kullananlar olmuş sorun olacağını sanmıyorum zaten vereceğim 2 snde 1 damla falan olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/220920251941221.jpg[/IMG]
Bks Tüp Üzerinde Hava Yazıyor Co2 Kullanılır Mı ?
Bende bugün 2.67lt bks co2 tüp siparişi verdim. Eskiden aliexpressten aldıgım regulatoru soda co2 tüpü ile connectorle kullanmıştım şimdi normal co2 tüp ile deneyeceğim bakalım nasıl olacak...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/220920251823161.jpg[/IMG]
Bende bugün 2.67lt bks co2 tüp siparişi verdim. Eskiden aliexpressten aldıgım regulatoru soda co2 tüpü ile connectorle kullanmıştım şimdi normal co2 tüp ile deneyeceğim bakalım nasıl olacak...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/220920251823161.jpg[/IMG]
Sakal Yosunu İstilası
Bence co2 ışık açılmadan 1 saat önce açılıp kapanacak şekilde 6 saat ışıklandırmaya 6 saat co2 olarak ideal olurdu.
Işık / co2 vs mevcut düzeni bozmadan bitki miktarını arttırırsanız yosunun zamanla azalması muhtemel. Bence durduk yere akvaryumdaki düzeni bozmamak lazım.
Bunun dışında ilk akvaryumumda yaptığım gözlemlere göre ilk aylarda akvaryum oturana kadar farklı farklı yosunlar olabiliyor ancak düzenli su değişimi ile bunlar kendiliğinden kayboluyor.
Örneğin bende 2. 3. aylarda sakal yosunu vs bir sürü süreç atlatmıştım ancak ekstra bir efor sarfetmeden su değişimi ve düzeni koruyarak hepsini zamanla yendim.[EDIT]mrrking,2025-09-21 21:09:51[/EDIT]
Bence co2 ışık açılmadan 1 saat önce açılıp kapanacak şekilde 6 saat ışıklandırmaya 6 saat co2 olarak ideal olurdu.
Işık / co2 vs mevcut düzeni bozmadan bitki miktarını arttırırsanız yosunun zamanla azalması muhtemel. Bence durduk yere akvaryumdaki düzeni bozmamak lazım.
Bunun dışında ilk akvaryumumda yaptığım gözlemlere göre ilk aylarda akvaryum oturana kadar farklı farklı yosunlar olabiliyor ancak düzenli su değişimi ile bunlar kendiliğinden kayboluyor.
Örneğin bende 2. 3. aylarda sakal yosunu vs bir sürü süreç atlatmıştım ancak ekstra bir efor sarfetmeden su değişimi ve düzeni koruyarak hepsini zamanla yendim.[EDIT]mrrking,2025-09-21 21:09:51[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Akvaryum Su Kaçırıyor berat76, 02:49
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Fh-1904 Yedek Parça LeafyAqua, 02:02
Filtreleme Seçenekleri - Balıklarım Uzun Zamandır Çok Korkuyorlar JujuSeri, 01:52
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Geniz Yakan Koku alp3r, 00:38
Bitki Akvaryumları Genel - Amazon Molly Ehtiyar, 00:17
Canlı Doğuranlar - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 23:29
Yeni Üye Forumu - Yerli Sularda A. Mento Bulduk Rafayel, 23:01
Diğer Tatlı Su Canlıları - İlk Defa Lapistes Besliyorum BerkBey, 21:54
Yeni Üye Forumu - Neolamprologus Multifasciatus sorbiek, 21:42
Tanganyika Cichlidleri Tanıtımı - Yeniden Bitkili Tanka Dönüş nagmus, 21:09
Akvaryum Tanıtımı - Dıy Peltierli Termostatlı Akvaryum Soğutucu Deneme koray ulusoy, 18:35
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Gül Bitkim Neden Soluyor? erkanmazici, 18:31
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Amatör balıkçı, 15:57
Kedi Balıkları Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:16
Akvaryum Tanıtımı - Betta Yanına Nano Balık Mı, Yeni Tank Mı? NotEvenBeginner, 14:40
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Lepistes Hobicisi Olmak İstiyorum User1881, 11:05
Yeni Üye Forumu - Sobo Sf 550f Bypass Sorunu mustafakrml, 09:41
Filtreleme Seçenekleri - Halsiz Ve Denge Problemi Olan Balığım mustafakrml, 09:35
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumcu Önerisi Cyber_Scout, 07:50
Yeni Üye Forumu - Yeni Başladım Ve Birçok Hata Yaptım egemenc, 03:47
Yeni Üye Forumu - Özel Tür Lepistes Nerden Bulabilirim? farmany, 00:02
Yeni Üye Forumu - 80x50x25cm Akvaryum İçin 4mm Cam? GhostKoi, 22:42
Yeni Üye Forumu - Aquael Ultramax 1500 Uğultu Islık Sesi Burakaydn, 22:25
Filtreleme Seçenekleri - Nitrit Seviyesi pianoƒish, 22:11
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Karides Tankı alp3r, 19:19
Akvaryum Tanıtımı - Deep Sea coolbites, 18:19
Akvaryum Tanıtımı - Bu Nedir capodicapii, 17:53
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Tür Önerisi JujuSeri, 17:46
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Denizli Akvaristleri ve Akvaryumcuları H4S4N, 17:22
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sıvı Gübre Ne Kadar Kullanılması Gerek ? LeafyAqua, 15:11
Taban ve Gübreleme - 10 Yıl Aradan Sonra.. kocoglu, 14:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Flowerhorn Çifti Hsrt, 07:01
Orta ve Kuzey Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Yeni Kurulan Akvaryumda Oluşan Sorun Sekizo, 01:57
Yeni Üye Forumu - Evden Uzaktayım... Tortuga7, 00:46
Yeni Üye Forumu - Lampeye Killifish,pseudomogil Gertrude Akvaryumu Senaquatics, 23:54
Akvaryum Tanıtımı - Karides + Sivrisinek Rasbora? Senaquatics, 23:36
Omurgasızlar - Ankara Betta Satan Akvaryumcu Önerisi Talhaa0, 22:27
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Camının Birleşimindeki Lekeler KaaNeet, 21:53
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Vatozumun Türü Nedir? Ehtiyar, 21:09
Cinsiyet ve Tür Belirleme - İç Filtre Motoru Erdinc.B, 19:22
Yeni Üye Forumu - Japon Balığının Pulları Kaparmış ahmetfiratozkaya, 15:16
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu ogurcay, 15:02
Akvaryum Tanıtımı - Seachem Stability Hk. İlksen Şahin, 14:26
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı MelihSvS, 12:48
Akvaryum Tanıtımı - Karideslerim Neden Öldü 🪦⚰️ riderfish, 10:18
Omurgasızlar - Akvaryum İçin Kum Önerisi Orhan76, 09:14
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - İstanbul’da Discus Umutoty, 08:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 03:06
Akvaryum Tanıtımı - Elma Saylangozu Hakkında Yardım Eder Misiniz ? Sekizo, 01:14
Yeni Üye Forumu - Sobo 901f Ultra Viole 800 Lt urzais, 20:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ultra Clear Cam Akvaryum Furkann 06:10
- 100cm Akvaryum Arıyorum sarunas 04:12
- Fluval Fx6 Dış Filtre (sadece 6 Ay Kullanıldı) idiopatik 02:07
- Saf Kan Endler ENDLERIUM07 01:47
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 00:44
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:27
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 00:23
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 00:23
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:36
- Tayvan Bee M510 22:50
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 22:50
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:42
- Christmass Moss emregungor 22:20
- Myriophyllum Tuberculatum emregungor 22:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 22:19
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 22:19
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 21:44
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 21:44
- Yunus Ciklet Uygun Fiyat Kaliteli Yavru UKSTUDIO 21:41
- Creaqua Gübre Seti + Flora Carbon + Af Red Boost UKSTUDIO 21:41
- L144 Blueice Dişiler hero14 21:36
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 21:21
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 21:21
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 21:20
- 🌿 Akvaryum Gübreleri🌲 Npk➕️ Fe➕ Excel kilic88 21:19
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 21:02
- L144 Longfin Yavrular ÖĞRÜNÇ 20:52
- Afrika Cichlidleri devito 20:42
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 20:37
- Karışık Karides- Lepistes Otu Ea1905 20:10
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 19:45
- Hobiye Son.malzemeleri Satıyorum. Update-02/05/26 osmandbnl 18:54
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:22
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:22
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:22
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:00
- Rotala Red/green,sessiflora,tilki Kuyruğu, Moss iori86 14:57
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 14:23
- Frogbit - Su Üstü Bitkisi 10 Tl Dikkat! ALTEMUR 14:22
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 13:33
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:20
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:20
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:20
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:20
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:20
- Hobiyi Bıraktım SJess 13:11
- Yati Kökü- Lily Pipe - Co2 İnce Ayar Vanası - Co2 Mehari 12:55
- Medaka Yavruları ternapi 12:44
- L144 Mavi Göz Vatozlar Kalite Beslemek İsteyenlere FULL RED MEHMET 12:14
KULLANICILAR
- 27 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

