ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nysmedic
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Haziran 2023 19:20
Son Ziyaret:
16 Ekim 2024 16:08
Toplam Mesaj:
18 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nisa arslan
Doğum Tarihi:
10 Mayıs 2001
Yaş:
25
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Nisa arslan
SON 10 MESAJI
Kuyruğu Kopmuş Lepistes
[QUOTE=aslan678777]Karantina kabı al ya da plastik kapta gözlemle akvaryumda hangi balıklar var[:?][/QUOTE]
Akvaryumdaki balıkları yukarıda yazmıştım şu ana kadar sadece dişi lepistesleri kovaliyordu onlar mı kuyruğunu kopardı acaba?
[QUOTE=suürmüh]
Diğer balıklar tarafından ısırılmışa benziyor. Plastik saklama kabı, yavruluk vb. kullanabilirsin. Hastalık gibi görünmediğinden saklama kabını yavruluk şeklinde kullanıp aynı akvaryumun içerisinde iyileşmesini sağlayabilirsin. Diğer balıklardan korumanız gerekiyor. Eğer diğer balıklar tarafından yapılmamışsa ve/veya diğer balıklardan ayırdığınız halde kuyrukta deformasyonlar devam ederse, kuyruk erimesi (hastalık belirtisi) olabilir. Ayırıp gözlemlemenizi öneririm.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Dediğinizi yapıp 5 litrelik bi saklama kabına aldım ve içine hava taşı koydum. Korkum şu ki bu kap için isiticim yok iyice zarar görür mü acaba ve sizce akvaryumdaki hangi tür kuyruğu ısırmış olabilir?
[QUOTE=aslan678777]Karantina kabı al ya da plastik kapta gözlemle akvaryumda hangi balıklar var[:?][/QUOTE]
Akvaryumdaki balıkları yukarıda yazmıştım şu ana kadar sadece dişi lepistesleri kovaliyordu onlar mı kuyruğunu kopardı acaba?
[QUOTE=suürmüh]
Diğer balıklar tarafından ısırılmışa benziyor. Plastik saklama kabı, yavruluk vb. kullanabilirsin. Hastalık gibi görünmediğinden saklama kabını yavruluk şeklinde kullanıp aynı akvaryumun içerisinde iyileşmesini sağlayabilirsin. Diğer balıklardan korumanız gerekiyor. Eğer diğer balıklar tarafından yapılmamışsa ve/veya diğer balıklardan ayırdığınız halde kuyrukta deformasyonlar devam ederse, kuyruk erimesi (hastalık belirtisi) olabilir. Ayırıp gözlemlemenizi öneririm.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Dediğinizi yapıp 5 litrelik bi saklama kabına aldım ve içine hava taşı koydum. Korkum şu ki bu kap için isiticim yok iyice zarar görür mü acaba ve sizce akvaryumdaki hangi tür kuyruğu ısırmış olabilir?
Kuyruğu Kopmuş Lepistes
50 litre akvaryumumda Lepistes(5), çöpçü (4), cüce vatoz (1) ve Transgenetik Tetra(7) besliyorum. Lepisteslerimden birinin kuyruğunda majör bir deformasyon var, nasıl tedavi etmeliyim? Karantina tankım yok. Tek isiticim var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/020820230736101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/020820230735131.jpg[/IMG]
50 litre akvaryumumda Lepistes(5), çöpçü (4), cüce vatoz (1) ve Transgenetik Tetra(7) besliyorum. Lepisteslerimden birinin kuyruğunda majör bir deformasyon var, nasıl tedavi etmeliyim? Karantina tankım yok. Tek isiticim var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/020820230736101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/020820230735131.jpg[/IMG]
Salyangozum Ölmüş Mü?
[QUOTE=bettasever16]Salyangozlar oldukça ilginç canlılar bazen neyi neden yaptığını anlamak zor ölü olduğundan aynı şekilde şüphelendiğinizde ve şüpheniz ileri seviye de ise yine de akvaryumdan aldığınız bir kavanoz su içerisine koyun ve gözlemleyin derim böylece olası bir kötü senaryoda su değerleri de bozulmak sizde minik arkadaşınızın durumunu daha iyi tetkik edebilirsiniz. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim aklımda bulunacak. Açıkçası ilk panikte bile kıyamadım öylece atmaya, yapacağım hata muhtemelen doğrudan musluk suyuyla dolu bi kavanoza koymak olurdu. Artık ne yapacağımı biliyorum teşekkür ederim yardımcı olan herkese. [:3]
[QUOTE=bettasever16]Salyangozlar oldukça ilginç canlılar bazen neyi neden yaptığını anlamak zor ölü olduğundan aynı şekilde şüphelendiğinizde ve şüpheniz ileri seviye de ise yine de akvaryumdan aldığınız bir kavanoz su içerisine koyun ve gözlemleyin derim böylece olası bir kötü senaryoda su değerleri de bozulmak sizde minik arkadaşınızın durumunu daha iyi tetkik edebilirsiniz. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim aklımda bulunacak. Açıkçası ilk panikte bile kıyamadım öylece atmaya, yapacağım hata muhtemelen doğrudan musluk suyuyla dolu bi kavanoza koymak olurdu. Artık ne yapacağımı biliyorum teşekkür ederim yardımcı olan herkese. [:3]
Salyangozum Ölmüş Mü?
[QUOTE=XNevermore]
Uyuyakalmış olabilir [:D] ben de 1 sene elma salyangozu besledim böyle bir şey yaptığını hatırlamıyorum.[/QUOTE]
İlk günden bunu yapınca inanılmaz korktum [:lol:] teşekkür ederim şuan canlı olduğundan eminim sanırım havasını boşaltıyor [:geek:]
Son durum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231942121.jpg[/IMG]
Neredeyse 5 saatlik macerası sonunda cama tekrar tutundu[:3]
[QUOTE=XNevermore]
Uyuyakalmış olabilir [:D] ben de 1 sene elma salyangozu besledim böyle bir şey yaptığını hatırlamıyorum.[/QUOTE]
İlk günden bunu yapınca inanılmaz korktum [:lol:] teşekkür ederim şuan canlı olduğundan eminim sanırım havasını boşaltıyor [:geek:]
Son durum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231942121.jpg[/IMG]
Neredeyse 5 saatlik macerası sonunda cama tekrar tutundu[:3]
Salyangozum Ölmüş Mü?
[QUOTE=humeyra]Hemen ölmüş olarak düşünmeyin benimki neredeyse 4 saat falan ölü gibiydi hatta ben suyun kalitesini bozmasın diye içinden alıp bir kavanoza koyacaktım sonradan etli kısmına dokununca hafifçe hareket etti meğer uyuyormuş
siz de tereddütte kaldığınızda etli kısmına tamamen kapalıysa da kapak kısmına dokunup vs anlamaya çalışın[/QUOTE]
Korktuğum için kurdanla puluna hafifçe dokundum etli kısmını biraz dışarı çıkardı iyi bir işaret mi bu? Bunu yazana kadar antenlerini de çıkardı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231615511.jpg[/IMG]
Çok panik oldum ilk kez akvaryum kurduğum için kusuruma bakmayın [:'(]
[QUOTE=sametyildiz]
Öldüğünü sanmıyorum. Salyangozlar bulundukları konumu beğenmediğinde bu tarz davranışlar gösterip kendini akıntıya bırakabiliyor. Elinize alıp bir dışarı çıkarırsanız öldüklerini kendilerini salıyorlar diye biliyorum. Bir deneyebilirsin. Tank da balıklarınız varsa balıklar genellikle bir salyangoz öldüğünde içini boşaltana kadar mideye indiriyor.[/QUOTE]
Balıklar bu ilgi göstermedi şu anlık. Fileye alıp kokladım bi koku da yok. sanırım hareket de etti filedeyken puluna hafif dokundum suya koyunca kendini açtı ama hala yüzeyde
[QUOTE=humeyra]Hemen ölmüş olarak düşünmeyin benimki neredeyse 4 saat falan ölü gibiydi hatta ben suyun kalitesini bozmasın diye içinden alıp bir kavanoza koyacaktım sonradan etli kısmına dokununca hafifçe hareket etti meğer uyuyormuş
siz de tereddütte kaldığınızda etli kısmına tamamen kapalıysa da kapak kısmına dokunup vs anlamaya çalışın[/QUOTE]
Korktuğum için kurdanla puluna hafifçe dokundum etli kısmını biraz dışarı çıkardı iyi bir işaret mi bu? Bunu yazana kadar antenlerini de çıkardı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231615511.jpg[/IMG]
Çok panik oldum ilk kez akvaryum kurduğum için kusuruma bakmayın [:'(]
[QUOTE=sametyildiz]
Öldüğünü sanmıyorum. Salyangozlar bulundukları konumu beğenmediğinde bu tarz davranışlar gösterip kendini akıntıya bırakabiliyor. Elinize alıp bir dışarı çıkarırsanız öldüklerini kendilerini salıyorlar diye biliyorum. Bir deneyebilirsin. Tank da balıklarınız varsa balıklar genellikle bir salyangoz öldüğünde içini boşaltana kadar mideye indiriyor.[/QUOTE]
Balıklar bu ilgi göstermedi şu anlık. Fileye alıp kokladım bi koku da yok. sanırım hareket de etti filedeyken puluna hafif dokundum suya koyunca kendini açtı ama hala yüzeyde
Salyangozum Ölmüş Mü?
[QUOTE=KingOfBacons]Salyangozlar böyle üste çıkmaz büyük ihtimalle Allah'ın yanına gitmiş Allah rahmet eylesin kardeşim[/QUOTE]
Forumda biraz bakınca bazı arkadaşların başına da geldiğini ve arada bir içlerine hava alıp böyle yuzduklerini sonra dibe geri indiklerini yazmışlar.
[:?]Benimki de bu sabah iç filtremin dibinde yukarı tirmaniyordu hava almış olabilir mi?
Daha net bir bilgisi olan var mı acaba?
[QUOTE=KingOfBacons]Salyangozlar böyle üste çıkmaz büyük ihtimalle Allah'ın yanına gitmiş Allah rahmet eylesin kardeşim[/QUOTE]
Forumda biraz bakınca bazı arkadaşların başına da geldiğini ve arada bir içlerine hava alıp böyle yuzduklerini sonra dibe geri indiklerini yazmışlar.
[:?]Benimki de bu sabah iç filtremin dibinde yukarı tirmaniyordu hava almış olabilir mi?
Daha net bir bilgisi olan var mı acaba?
Salyangozum Ölmüş Mü?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231540161.jpg[/IMG]
Salyangozum ölmüş mü?[:((]
Yaklaşık yarım saattir böyle bir yere tutunmuyor[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231540161.jpg[/IMG]
Salyangozum ölmüş mü?[:((]
Yaklaşık yarım saattir böyle bir yere tutunmuyor[:'(]
50 Litre Akvaryum Tavsiye
[QUOTE=Alp3]Lepistesler zaten sürekli yavrulayan bi tür yakın zamanda dolup taşar. Yavrular yem olursa ayrı. Transgenetikler lepistes yavrusu bırakmayabilirler ve karides görürlerse karidesleri de avlayacaklardır öyle bir hata yaptım siz yapmayın bol bitikili olmıcaksa ki bol bitkili olsa bile karidesler stres olucaklar ve bazıları yine yem olucaktır. Karides, neon tetra (transgenetik değil) lı bir akvaryum yaparsanız ve isteğe bağlı salyangoz, çöpçü ya da cüce vatoz eklerseniz hem canlılar için daha uygun olucaktıt hem de görüntü ve sizin zevkiniz açısından daha iyi olucaktır bence. [/QUOTE] Neon tetradan yana tercih kullanayım öyleyse, teşekkür ederim.
[QUOTE=Alp3]Lepistesler zaten sürekli yavrulayan bi tür yakın zamanda dolup taşar. Yavrular yem olursa ayrı. Transgenetikler lepistes yavrusu bırakmayabilirler ve karides görürlerse karidesleri de avlayacaklardır öyle bir hata yaptım siz yapmayın bol bitikili olmıcaksa ki bol bitkili olsa bile karidesler stres olucaklar ve bazıları yine yem olucaktır. Karides, neon tetra (transgenetik değil) lı bir akvaryum yaparsanız ve isteğe bağlı salyangoz, çöpçü ya da cüce vatoz eklerseniz hem canlılar için daha uygun olucaktıt hem de görüntü ve sizin zevkiniz açısından daha iyi olucaktır bence. [/QUOTE] Neon tetradan yana tercih kullanayım öyleyse, teşekkür ederim.
Akvaryuma Pet Şişe Konur Mu?
[QUOTE=xxsametkeskinxx]
Koyduğun her neyse dışına yapıştırıcı surup kayaları tek tek ona yapıştırabilirsin [/QUOTE]
Yapıştırıcı kullanmaya çekiniyorum açıkçası suya zarar verme ihtimalinden dolayı
[QUOTE=xxsametkeskinxx]
Koyduğun her neyse dışına yapıştırıcı surup kayaları tek tek ona yapıştırabilirsin [/QUOTE]
Yapıştırıcı kullanmaya çekiniyorum açıkçası suya zarar verme ihtimalinden dolayı
50 Litre Akvaryum Tavsiye
Bitkili 50 litrelik bir tank kuruyorum. İç filtre şimdilik çok güçlü değil Aklımda transgenetik tetra, nerite ya da elma salyangozu, kiraz ya da rili karidesi ve cüce vatoz veya çöpçü almak var. Canlıların sayı durumuna göre ileride akvaryum düzeni oturunca lepistes de almak istiyorum. Sayı olarak öneriniz nedir bu canlılardan kaçar tane alabilirim ve bu tarz bir akvaryumda cüce vatoz mu yoksa çöpçü mü mantıklı olur?
İç filtrem 4w 400LH, ısıtıcı 100w, köşe filtrem var ancak hava motoru bir hafta içinde gelecek. İç filtrem tahminimce yetersiz bir ay bunla idare edip yenileyebilirim. Dekorda cinsini bilmediğim başlangıç seviyesi bitkiler var ve siyah kum kullandım. Arka plan için de öneriye açığım.
Ölçüler 65x35x25
Bitkili 50 litrelik bir tank kuruyorum. İç filtre şimdilik çok güçlü değil Aklımda transgenetik tetra, nerite ya da elma salyangozu, kiraz ya da rili karidesi ve cüce vatoz veya çöpçü almak var. Canlıların sayı durumuna göre ileride akvaryum düzeni oturunca lepistes de almak istiyorum. Sayı olarak öneriniz nedir bu canlılardan kaçar tane alabilirim ve bu tarz bir akvaryumda cüce vatoz mu yoksa çöpçü mü mantıklı olur?
İç filtrem 4w 400LH, ısıtıcı 100w, köşe filtrem var ancak hava motoru bir hafta içinde gelecek. İç filtrem tahminimce yetersiz bir ay bunla idare edip yenileyebilirim. Dekorda cinsini bilmediğim başlangıç seviyesi bitkiler var ve siyah kum kullandım. Arka plan için de öneriye açığım.
Ölçüler 65x35x25
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 17:10
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
Deathgrip,
sina cen,
~Emre,
Hasan117,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Hsrt,
Deoxyss,
yeekim,
Sfenks111,
Alperentngnyk,
ahmetfiratozkaya,
CUMHUR,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
mollok,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
koray0684,
ciways,
MuratOzdemir,
bysmokin,
umutak,
ferhattt,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
1xbet apk_qsPl,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Alibicimcilci,
riderfish,
Fatihsm,
şansal,
Flytheshrimp,
Hoper,
JujuSeri,
peace41,
Umt61,
ercane,
Aqualandakvaryum,
Denizhann,
Wolkan,
OKIRATLI,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
