ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AltayAtillaKurt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2023 21:16
Son Ziyaret:
03 Ağustos 2025 17:23
Toplam Mesaj:
40 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Altay Atilla Kurt
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Altay Atilla Kurt
SON 10 MESAJI
Akvaryum Aydınlatma Önerisi
Naptınız aydınlatmayı?
Naptınız aydınlatmayı?
Aquamins Black Sand
[QUOTE=Hidro Dinamik]
İkiside kullanılabilir, bitkilere göre karar vermek daha doğru olacaktır. 3 5 mm kumda kökten sürgün veren bitkilerde ben verimli bulmuyorum. Özellikle saz bitkisi aynı noktadan kök vermeye çalıştı, çoğalmadı. Marsilea hirsuta bitkisini sadece 3 5mm kumda denedim, kökleri sert olduğundan bir şekilde çoğalıyor. Yani bitki kökten çoğalsa da kökünün sertliğinin önem arz ettiğini söyleyebilirim.
Normal budanarak çoğaltılabilen bitkilerde (gül, limon, bacopa vb.) iri kum daha avantajlı. Kumun ağırlığından dolayı pleco gibi balıklar kolayca çıkaramıyor bitkiyi, kök gelişimindede bir sorun görmedim.
İki kum boyutuda bitkilerinize uyuyorsa geriye görsel açıdan değerlendirmek kalıyor. Şahsen dere kumunda iri olanı, siyah kumda ince olanı daha estetik buluyorum.[/QUOTE]
Yani açıkçası size ne kadar teşekkür etsem az. 2 gündür araştırmadığım site ve kaynak kalmamıştı.
Işık ve gübre ile basit bitkiler bakacağım. Dolap uygulamasından bir paket aldım.
Elodoa, Super Red Repens, Foxtail, Octopus, Tütün, Java Fern, Anubias var.
1.5 mmye uygun kolay bitkileri tavsiyeleriniz varsa beklerim [:)]
[QUOTE=Hidro Dinamik]
İkiside kullanılabilir, bitkilere göre karar vermek daha doğru olacaktır. 3 5 mm kumda kökten sürgün veren bitkilerde ben verimli bulmuyorum. Özellikle saz bitkisi aynı noktadan kök vermeye çalıştı, çoğalmadı. Marsilea hirsuta bitkisini sadece 3 5mm kumda denedim, kökleri sert olduğundan bir şekilde çoğalıyor. Yani bitki kökten çoğalsa da kökünün sertliğinin önem arz ettiğini söyleyebilirim.
Normal budanarak çoğaltılabilen bitkilerde (gül, limon, bacopa vb.) iri kum daha avantajlı. Kumun ağırlığından dolayı pleco gibi balıklar kolayca çıkaramıyor bitkiyi, kök gelişimindede bir sorun görmedim.
İki kum boyutuda bitkilerinize uyuyorsa geriye görsel açıdan değerlendirmek kalıyor. Şahsen dere kumunda iri olanı, siyah kumda ince olanı daha estetik buluyorum.[/QUOTE]
Yani açıkçası size ne kadar teşekkür etsem az. 2 gündür araştırmadığım site ve kaynak kalmamıştı.
Işık ve gübre ile basit bitkiler bakacağım. Dolap uygulamasından bir paket aldım.
Elodoa, Super Red Repens, Foxtail, Octopus, Tütün, Java Fern, Anubias var.
1.5 mmye uygun kolay bitkileri tavsiyeleriniz varsa beklerim [:)]
Bitki İçin 1.5 Mm Vs 3.5 Mm [aquamins California]
Merhaba, bitki akvaryumum için bu sefer Aquamins California Black Sand markasını almayı düşünüyorum Atakan Petshop'tan.
Derekumu kullanmayı düşünmüyorum, isteğim kumun siyah olması. Vitasand veya diğer markalar da bütçemi aşıyor.
Aquamins'i canlı doğuran bitkili tankı için 1.5 mm mi almalıyım yoksa 3.5 mm mi?
https://atakanpetshop.com/aquamins-california-black-sand-1-5mm-bitki-kumu-10kg
https://atakanpetshop.com/aquamins-california-black-sand-3-5mm-bitki-kumu-10kg
Merhaba, bitki akvaryumum için bu sefer Aquamins California Black Sand markasını almayı düşünüyorum Atakan Petshop'tan.
Derekumu kullanmayı düşünmüyorum, isteğim kumun siyah olması. Vitasand veya diğer markalar da bütçemi aşıyor.
Aquamins'i canlı doğuran bitkili tankı için 1.5 mm mi almalıyım yoksa 3.5 mm mi?
https://atakanpetshop.com/aquamins-california-black-sand-1-5mm-bitki-kumu-10kg
https://atakanpetshop.com/aquamins-california-black-sand-3-5mm-bitki-kumu-10kg
Aquamins Black Sand
[QUOTE=mertmentes]Merhaba bitkili akvaryum için taban da lav kırığı aquaclay aquabasis plus en üste de siyah kum kullanacağım aklımda 2 marka var reeflowersin siyah bitki kumu 25kg si 1200 civari ve aquamins diye bir markanın ata*** petshop diye bir yerde satılıyor ve 20kg si 650 tl 1.5mm ve 3.5mm boyutları var sizce kullanılır mı fiyat açısından beni çok rahatlatır ama derseniz çok kötü kesin kullanma uzak dur geç olur biraz zorlanırım ama diğerini alırım bir de hangi boyutunu almalıyım teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/130320250741501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kullandınız mı?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Reeflowers black sand 1-2 mm ve Aquamins 1.5mm kumları kullanıyorum, ikisindede sorun yaşamadım.
Aquamins içinde daha küçük parçalar olduğundan yıkama sırasında biraz fazla zorladı o kadar. Dikkate alınacak bir fark mı bilmem ama Aquamins çuvalla gelirken, Reeflowers kovayla geliyor.[/QUOTE]
Aquamins 1.5mm ve 3.5mm arasında kararsız kaldım, canlı doğuran bitkili tankım için, sizce hangi mm seçmeliyim
[QUOTE=mertmentes]Merhaba bitkili akvaryum için taban da lav kırığı aquaclay aquabasis plus en üste de siyah kum kullanacağım aklımda 2 marka var reeflowersin siyah bitki kumu 25kg si 1200 civari ve aquamins diye bir markanın ata*** petshop diye bir yerde satılıyor ve 20kg si 650 tl 1.5mm ve 3.5mm boyutları var sizce kullanılır mı fiyat açısından beni çok rahatlatır ama derseniz çok kötü kesin kullanma uzak dur geç olur biraz zorlanırım ama diğerini alırım bir de hangi boyutunu almalıyım teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254089/130320250741501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Kullandınız mı?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Reeflowers black sand 1-2 mm ve Aquamins 1.5mm kumları kullanıyorum, ikisindede sorun yaşamadım.
Aquamins içinde daha küçük parçalar olduğundan yıkama sırasında biraz fazla zorladı o kadar. Dikkate alınacak bir fark mı bilmem ama Aquamins çuvalla gelirken, Reeflowers kovayla geliyor.[/QUOTE]
Aquamins 1.5mm ve 3.5mm arasında kararsız kaldım, canlı doğuran bitkili tankım için, sizce hangi mm seçmeliyim
Küp Nano Bitkili Akvaryum
[QUOTE=DemAktas]Ölçüler: 30 x 30 x 30
Canlı Türleri: Lepistes ve Karides
Bitki Türleri: Monte Carlo, Lotus Zenkeri, Juncus Repens, Fissidens Sp. Fox
Tankın Yaşı: 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Haqos Askı Dış filtre, Armatürk 30 cm aydınlatma, limon tuzu ve karbonatlı co2 karışım.
Tasarım ve Dekorasyon: Tabanda Aquamins California Black Sand, Creaqua Twigy dal parçaları ile kendimce yapmış olduğum bir dal parçası.
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 10 yıldır akvaryumum olmasa da iyi kötü buraları takip etmeyi bırakamadım ve sonunda karşıma çıkan ufak fırsatlarla malzemeleri toparlayıp böyle küçük ve amatörce bir bitkili akvaryuma giriş yaptım. Tabi bu işin sonu yok. İnsan istedikçe daha da istiyor ve bitmiyor [:D]
Neyse arkadaşlar çok basitçe anlatmak gerekirse küçük dallarla yapmış olduğum ağaca Moss sardım. Akvaryum küçük olunca juncus repenslerin arkada çok kaybolmayacağını düşünerek arka planda onları kullandım. Tabi ki her zaman hayalimde bir zemin bitkisi vardı bu sebeple bu işe basit olarak monte carlo ile giriş yaparak yola devam ettim. İlerleyen süreçte lotus soğanı elime geçti ve akvaryumun boş bir köşesine bıraktım. Hızlı geliştiğini biliyordum ama bu kadar kök canavarı olduğunu bilmiyordum gerçektende. Şimdilik böyle. Monte carlolar biraz daha kaplama işini bitirince büyük ihtimal daha farklı tasarımlara girişeceğim. Şimdiden teşekkür ederim. Olumlu olumsuz tüm yorumlarınıza da açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318531.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, kullandığınız kumdan memnun musunuz ve 1.5 mm mi 3.5 mm mi?
[QUOTE=DemAktas]Ölçüler: 30 x 30 x 30
Canlı Türleri: Lepistes ve Karides
Bitki Türleri: Monte Carlo, Lotus Zenkeri, Juncus Repens, Fissidens Sp. Fox
Tankın Yaşı: 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Haqos Askı Dış filtre, Armatürk 30 cm aydınlatma, limon tuzu ve karbonatlı co2 karışım.
Tasarım ve Dekorasyon: Tabanda Aquamins California Black Sand, Creaqua Twigy dal parçaları ile kendimce yapmış olduğum bir dal parçası.
Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 10 yıldır akvaryumum olmasa da iyi kötü buraları takip etmeyi bırakamadım ve sonunda karşıma çıkan ufak fırsatlarla malzemeleri toparlayıp böyle küçük ve amatörce bir bitkili akvaryuma giriş yaptım. Tabi bu işin sonu yok. İnsan istedikçe daha da istiyor ve bitmiyor [:D]
Neyse arkadaşlar çok basitçe anlatmak gerekirse küçük dallarla yapmış olduğum ağaca Moss sardım. Akvaryum küçük olunca juncus repenslerin arkada çok kaybolmayacağını düşünerek arka planda onları kullandım. Tabi ki her zaman hayalimde bir zemin bitkisi vardı bu sebeple bu işe basit olarak monte carlo ile giriş yaparak yola devam ettim. İlerleyen süreçte lotus soğanı elime geçti ve akvaryumun boş bir köşesine bıraktım. Hızlı geliştiğini biliyordum ama bu kadar kök canavarı olduğunu bilmiyordum gerçektende. Şimdilik böyle. Monte carlolar biraz daha kaplama işini bitirince büyük ihtimal daha farklı tasarımlara girişeceğim. Şimdiden teşekkür ederim. Olumlu olumsuz tüm yorumlarınıza da açığım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158958/110320252318531.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, kullandığınız kumdan memnun musunuz ve 1.5 mm mi 3.5 mm mi?
Sarı Prenses Korkaklığı Ve İç Filtre Ucu
[QUOTE=EvoPac]
Sokağa çıkma yasağı olduğu için geçici çözüm olarak yaptım. Pazartesi kısmet olursa son parçayı da alacağım. Bu vida baloncuk ince ayarı yapıyor bu arada tırtıklı olduğu için. [:)]
Güzel canlılar [:D][/QUOTE]
Bu akvaryuma ne oldu
[QUOTE=EvoPac]
Sokağa çıkma yasağı olduğu için geçici çözüm olarak yaptım. Pazartesi kısmet olursa son parçayı da alacağım. Bu vida baloncuk ince ayarı yapıyor bu arada tırtıklı olduğu için. [:)]
Güzel canlılar [:D][/QUOTE]
Bu akvaryuma ne oldu
Bu Balığımın Nesi Var
[QUOTE=onlmrc]
Hastalık Belirtileri: çok güçsüz, yem yemiyor, bir gözünde beyaz saydam bir parça var, herhangi bir dekora sürtünme gözlemleyemedim
Akvaryum Kapasitesi (litre): 275 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: şeker pembe, mavi orkide, calico
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 28 derece 8-9 arası ph
Filitrasyon: tetra ex 1200 plus
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: 10 günde bir baktomix forte kullanıyorum 2 kapak ve su değişimlerinde 1 yemek kaşığı kaya tuzu eritip döküyorum.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): değişiklik yapmadım haftada bir veya 2 haftada bir dinlendirilmiş suyla su değişimi yapıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235257/020120241730201.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba sorunu çözebildiniz mi? Balık yaşıyor mu? Ayrıca baktomix faydası gördünüz mü?
[QUOTE=onlmrc]
Hastalık Belirtileri: çok güçsüz, yem yemiyor, bir gözünde beyaz saydam bir parça var, herhangi bir dekora sürtünme gözlemleyemedim
Akvaryum Kapasitesi (litre): 275 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: şeker pembe, mavi orkide, calico
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 28 derece 8-9 arası ph
Filitrasyon: tetra ex 1200 plus
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: 10 günde bir baktomix forte kullanıyorum 2 kapak ve su değişimlerinde 1 yemek kaşığı kaya tuzu eritip döküyorum.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): değişiklik yapmadım haftada bir veya 2 haftada bir dinlendirilmiş suyla su değişimi yapıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235257/020120241730201.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba sorunu çözebildiniz mi? Balık yaşıyor mu? Ayrıca baktomix faydası gördünüz mü?
6 Sarı Prensesin Cinsiyetleri Nedir [fotoğraflı]
[QUOTE=Gökdeniz Kale]Ciklet sever biri olarak, elimden gelsede yardım edebilsem ama anüs-ventten cinsiyet belirlemedim daha önce.
Maalesef forumda eskisi gibi cikletci de yok.
6. fotoğraftaki balığa alttan bakınca bende kırma diye düşündüm ama balığın tam hâlini görünce her şey anlaşılıyor. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim, sağ olun.
[QUOTE=turko18]Evet gerçekten de 6. balık da erkek dışardan çekim ile daha net duruyor zaten birkaç haftaya tam anlamıyla anlarsınız baktınız denge çok kötü aldığınız yer yardımcı olur, olmalı. Hayırlı olsun
Gerçekten benim de hasta güzel bir erkek balığım var dedim bilirse bu forumdakiler bilir ses soluk çıkmadı ama forumda biraz gezindiğim de Ciklet türlerine ilgi hayli azalmış bana göre de en zevklisi küçükten alıp büyütüp yavru alıp o yavruları büyütmek tabi diğer türlere nazaran daha meşakkatli de gelebilir tercih meselesi.[/QUOTE]
Keşke olsa, olacağını düşünmüyorum, alırken dediğim gibi 1 erkek 5 dişi olarak satın aldım uzak bir ilçeden. Oksijensiz tekrar götürmek dert anlayacağınız. Elimdeki erkekleri parça parça ya da toptan elden çıkarıp dişi eklemeye çalışacağım ya da toptan farklı bir türe de geçebilirim. Bu şekilde dolandırılmak beni çok üzdü. Forum eskisi gibi aktif değil, günümüz ekonomik şartlarında akvaryuma olan ilgi de azalıyor haliyle.
[QUOTE=Gökdeniz Kale]Ciklet sever biri olarak, elimden gelsede yardım edebilsem ama anüs-ventten cinsiyet belirlemedim daha önce.
Maalesef forumda eskisi gibi cikletci de yok.
6. fotoğraftaki balığa alttan bakınca bende kırma diye düşündüm ama balığın tam hâlini görünce her şey anlaşılıyor. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim, sağ olun.
[QUOTE=turko18]Evet gerçekten de 6. balık da erkek dışardan çekim ile daha net duruyor zaten birkaç haftaya tam anlamıyla anlarsınız baktınız denge çok kötü aldığınız yer yardımcı olur, olmalı. Hayırlı olsun
Gerçekten benim de hasta güzel bir erkek balığım var dedim bilirse bu forumdakiler bilir ses soluk çıkmadı ama forumda biraz gezindiğim de Ciklet türlerine ilgi hayli azalmış bana göre de en zevklisi küçükten alıp büyütüp yavru alıp o yavruları büyütmek tabi diğer türlere nazaran daha meşakkatli de gelebilir tercih meselesi.[/QUOTE]
Keşke olsa, olacağını düşünmüyorum, alırken dediğim gibi 1 erkek 5 dişi olarak satın aldım uzak bir ilçeden. Oksijensiz tekrar götürmek dert anlayacağınız. Elimdeki erkekleri parça parça ya da toptan elden çıkarıp dişi eklemeye çalışacağım ya da toptan farklı bir türe de geçebilirim. Bu şekilde dolandırılmak beni çok üzdü. Forum eskisi gibi aktif değil, günümüz ekonomik şartlarında akvaryuma olan ilgi de azalıyor haliyle.
6 Sarı Prensesin Cinsiyetleri Nedir [fotoğraflı]
[QUOTE=Gökdeniz Kale]Nerede bu forumun Malawicileri, Tanganyikacıları??
[/QUOTE]
Sağ olun hocam konuyu güncel tuttuğunuz için, teşekkür ederim.
[QUOTE=turko18]Merhaba, eğer yanlış görmüyorsam 1 2 ve 3. fotoğraflardaki balıklar erkek olmalı, 4 5 ve 6. fotoğraflardaki balıklar dişi olmalı, yanlışım varsa daha tecrübeli arkadaşlar yanıt verirse daha doğru olur, anüs-vent dışında balık vücut ve davranışlarında da cinsiyetini belli eder erkekler daha hızlı boylanır dişiler geriden gelir, erkekler daha çabuk renk alır özellikle siyah yeleleri hemen oluşmaya başlar ve davranışları da baskıcı etrafındakileri darlar bir halde olur bir de 6. foto tropheus gibi geldi veya sarı prenses ile neyin kırması? Fena durmuyor, sağlıcakla[/QUOTE]
Hocam ilgilenip cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim.
1-2-3. fotoğraftaki balıkların anüs-vent büyüklükleri hemen hemen aynı olduğu için erkek olduklarını düşünüyorum.
4. fotoğraftaki kesin dişi diye düşünüyorum, vent kısmı çok büyük.
5. fotoğraftaki balıktan emin değilim, dişi de olabilir erkek de olabilir, %50 %50 şans
6. fotoğraftaki ise ağzı tamamen siyahlaşmış erkek derim ama vente baktığımda büyük gibi de duruyor ama o da erkek olması lazım.
İşin en kötüsü, ben 1 erkek 5 dişi olarak aldım, tam tersi 5 erkek 1 dişi çıktı, açıkçası çok üzgünüm.
6. fotoğraftaki Tropheus değil, kırma da değil, ağzı siyahlaşmış erkek sarı prenses.
Elimde genel olarak balıkların gözüktüğü, ağzı siyah sarı prensesin de gözüktüğü şöyle toplu bir fotoğraf var: https://r.resimlink.com/PjWNsapDiJ.jpg
Yine şöyle toplu bir fotoğraf da var: https://r.resimlink.com/pt0FOHvma3.jpg
[QUOTE=Gökdeniz Kale]Nerede bu forumun Malawicileri, Tanganyikacıları??
[/QUOTE]
Sağ olun hocam konuyu güncel tuttuğunuz için, teşekkür ederim.
[QUOTE=turko18]Merhaba, eğer yanlış görmüyorsam 1 2 ve 3. fotoğraflardaki balıklar erkek olmalı, 4 5 ve 6. fotoğraflardaki balıklar dişi olmalı, yanlışım varsa daha tecrübeli arkadaşlar yanıt verirse daha doğru olur, anüs-vent dışında balık vücut ve davranışlarında da cinsiyetini belli eder erkekler daha hızlı boylanır dişiler geriden gelir, erkekler daha çabuk renk alır özellikle siyah yeleleri hemen oluşmaya başlar ve davranışları da baskıcı etrafındakileri darlar bir halde olur bir de 6. foto tropheus gibi geldi veya sarı prenses ile neyin kırması? Fena durmuyor, sağlıcakla[/QUOTE]
Hocam ilgilenip cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim.
1-2-3. fotoğraftaki balıkların anüs-vent büyüklükleri hemen hemen aynı olduğu için erkek olduklarını düşünüyorum.
4. fotoğraftaki kesin dişi diye düşünüyorum, vent kısmı çok büyük.
5. fotoğraftaki balıktan emin değilim, dişi de olabilir erkek de olabilir, %50 %50 şans
6. fotoğraftaki ise ağzı tamamen siyahlaşmış erkek derim ama vente baktığımda büyük gibi de duruyor ama o da erkek olması lazım.
İşin en kötüsü, ben 1 erkek 5 dişi olarak aldım, tam tersi 5 erkek 1 dişi çıktı, açıkçası çok üzgünüm.
6. fotoğraftaki Tropheus değil, kırma da değil, ağzı siyahlaşmış erkek sarı prenses.
Elimde genel olarak balıkların gözüktüğü, ağzı siyah sarı prensesin de gözüktüğü şöyle toplu bir fotoğraf var: https://r.resimlink.com/PjWNsapDiJ.jpg
Yine şöyle toplu bir fotoğraf da var: https://r.resimlink.com/pt0FOHvma3.jpg
6 Sarı Prensesin Cinsiyetleri Nedir [fotoğraflı]
Merhaba, anüs ve vent kısımları belli olacak şekilde 6 sarı prensesi fotoğrafladım, rica etsem bilgili arkadaşlar yorumlayabilir mi?
1. sarı prenses: https://r.resimlink.com/Zj4Exy-M.jpeg
2. sarı prenses: https://r.resimlink.com/LAgSyC.jpeg
3. sarı prenses: https://r.resimlink.com/wCWpqgK.jpeg
4. sarı prenses: https://r.resimlink.com/G6MiZ.jpeg
5. sarı prenses: https://r.resimlink.com/NKROE210rgw.jpeg
6. sarı prenses: https://r.resimlink.com/_KWZaUSD.jpeg
Konu güncel, yardımcı olabilecek birilerini arıyorum
Merhaba, anüs ve vent kısımları belli olacak şekilde 6 sarı prensesi fotoğrafladım, rica etsem bilgili arkadaşlar yorumlayabilir mi?
1. sarı prenses: https://r.resimlink.com/Zj4Exy-M.jpeg
2. sarı prenses: https://r.resimlink.com/LAgSyC.jpeg
3. sarı prenses: https://r.resimlink.com/wCWpqgK.jpeg
4. sarı prenses: https://r.resimlink.com/G6MiZ.jpeg
5. sarı prenses: https://r.resimlink.com/NKROE210rgw.jpeg
6. sarı prenses: https://r.resimlink.com/_KWZaUSD.jpeg
Konu güncel, yardımcı olabilecek birilerini arıyorum
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
