ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DtBalik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
18
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ekim 2023 00:11
Son Ziyaret:
08 Haziran 2024 15:31
Toplam Mesaj:
48 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ilkehan zaman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Its okey.
SON 10 MESAJI
Yeni 700lt Kurulum - Planlama Önerileri
Böyle güzel bir akvaryuma şeffaf borulardan oluşmuş, ısıtıcısı dış flitrenin içinde, içerdeki estetiği bozmayacak güzel bir dış flitre lazım bence :) Oase BioMaster thermo 850 ya da 600. Isıtıcınızı görüyorum ama flitre kurulumu yapmadınız mı? Yapmadıysanız belki değerlendirmek istersiniz.
Akvaryumunuz beni oldukça heyecanlandırdı. Tasarım çok hoş. Belki Sağ tarafa farklı bir konsept, sola ayrı… krişi avantajınıza daha iyi çevirebilirsiniz.
Lütfen balıklar geldiğinde de paylaşmayı eksik etmeyin. Sevgiler
Böyle güzel bir akvaryuma şeffaf borulardan oluşmuş, ısıtıcısı dış flitrenin içinde, içerdeki estetiği bozmayacak güzel bir dış flitre lazım bence :) Oase BioMaster thermo 850 ya da 600. Isıtıcınızı görüyorum ama flitre kurulumu yapmadınız mı? Yapmadıysanız belki değerlendirmek istersiniz.
Akvaryumunuz beni oldukça heyecanlandırdı. Tasarım çok hoş. Belki Sağ tarafa farklı bir konsept, sola ayrı… krişi avantajınıza daha iyi çevirebilirsiniz.
Lütfen balıklar geldiğinde de paylaşmayı eksik etmeyin. Sevgiler
Aqua Blue Otomatik Yemleme
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231301311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231301341.jpg[/IMG]
Ürün oldukça basit.
Dört programlı. Günde maksimum 4 kez yemleme yapabiliyorsunuz.
Saatin altındaki kareler programları oluyor. Çark düğmesine basılı tutunca ilk olarak saat ayarlanıyor.
Bir kere basınca programları ayarlamaya başlıyor.
İlk programın saatini girdikten sonra tekrar çarka basınca yukarı aşağı tuşlarıyla aletin kaç kere döneceği ayarlanıyor. Ne kadar çok tur atarsa o kadar çok yem atıyor haliyle.
Sonra tekrar çarka basınca diğer programın saatini ve kaç tur atacağını ayarlıyorsunuz. Bu işlemi iki kere daha yaptıktan sonra alet kurulmuş oluyor.
Programlarda değişiklik yapmak isterseniz aynı işlemi tekrarlıyorsunuz.
Eğer günde 1 yemleme yapmak isterseniz kutuyu boş bırakıyorsunuz. Yani tur sayısı girmiyorsunuz. Ayrıca yemleme haznesinin kapağındaki mandalı büyüterek ya da küçülterek yem atma miktarını ayarlıyorsunuz.
Yem haznesi cihazdan uzaklaştırılacak şekilde çekilerek çıkıyor ve doldurulabiliyor.
Ürün dijital açıdan kaliteli kusursuz hissettirdi. Lakin ana dijital kısımı çevreleyen siyah plastik adi petrol kokulu plastik. En azından oldukça sert, kolay kırılmaz. Yem haznesinde herhangi bir koku yok.
Kendinden sıkıştırmalı bir sistemle geliyor. Cama sıkıştırılabiliyor. Yok ben kapağa koycam bir yere sıkıştırmayacam derseniz kapağa takmak için çift taraflı bantla geliyor. Sıkıştırma aparatını söküp kapağa aleti sabitleyebilirsiniz.
Ürün 2 adet AA pille çalışıyor. Kutudan pil çıkmıyor.
Benim aldığım ürün vergisiyle 480 liraya geldi. Benim fiyatımda kargo dahil. Diğer ürünlerde kargo dahil olmadan 250/300 liralara satılıyor. Kargoyu ayrıca ödüyorsunuz.
Bundan emin değilim ama bence kargo dahil olmayan ürün alın. Ürünün vergisi daha düşük çıkabilir. Kargoyu da ayrıca ödersiniz.
Son olarak bu üründe marka peşinde koşmaya gerek yok. En fazla 1 ay evden uzaklaşırsınız ve bu ürün işinizi görür. Türkiyedeki benzer dijital cihazlara aciliyetten para vermektense çinden getirtin. Hazırda dursun köşede. Basit analog cihazlara bile 500 liranın üstünde fiyatlar vermeye değmeyeceğini düşünüyorum.
Herkese mutlu günler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231311511.jpg[/IMG]
—açma kaptma tuşunun altındaki manuel tuşu oluyor. Bir kere basınca cihaz bir tam tutuyor. Ne kadar düşeceğini test etmek kontrol etmek için faydalı. Böylelikle kapak açıklığının ne kadar olması gerektiği rahatlıkla hazırlanabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231301311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231301341.jpg[/IMG]
Ürün oldukça basit.
Dört programlı. Günde maksimum 4 kez yemleme yapabiliyorsunuz.
Saatin altındaki kareler programları oluyor. Çark düğmesine basılı tutunca ilk olarak saat ayarlanıyor.
Bir kere basınca programları ayarlamaya başlıyor.
İlk programın saatini girdikten sonra tekrar çarka basınca yukarı aşağı tuşlarıyla aletin kaç kere döneceği ayarlanıyor. Ne kadar çok tur atarsa o kadar çok yem atıyor haliyle.
Sonra tekrar çarka basınca diğer programın saatini ve kaç tur atacağını ayarlıyorsunuz. Bu işlemi iki kere daha yaptıktan sonra alet kurulmuş oluyor.
Programlarda değişiklik yapmak isterseniz aynı işlemi tekrarlıyorsunuz.
Eğer günde 1 yemleme yapmak isterseniz kutuyu boş bırakıyorsunuz. Yani tur sayısı girmiyorsunuz. Ayrıca yemleme haznesinin kapağındaki mandalı büyüterek ya da küçülterek yem atma miktarını ayarlıyorsunuz.
Yem haznesi cihazdan uzaklaştırılacak şekilde çekilerek çıkıyor ve doldurulabiliyor.
Ürün dijital açıdan kaliteli kusursuz hissettirdi. Lakin ana dijital kısımı çevreleyen siyah plastik adi petrol kokulu plastik. En azından oldukça sert, kolay kırılmaz. Yem haznesinde herhangi bir koku yok.
Kendinden sıkıştırmalı bir sistemle geliyor. Cama sıkıştırılabiliyor. Yok ben kapağa koycam bir yere sıkıştırmayacam derseniz kapağa takmak için çift taraflı bantla geliyor. Sıkıştırma aparatını söküp kapağa aleti sabitleyebilirsiniz.
Ürün 2 adet AA pille çalışıyor. Kutudan pil çıkmıyor.
Benim aldığım ürün vergisiyle 480 liraya geldi. Benim fiyatımda kargo dahil. Diğer ürünlerde kargo dahil olmadan 250/300 liralara satılıyor. Kargoyu ayrıca ödüyorsunuz.
Bundan emin değilim ama bence kargo dahil olmayan ürün alın. Ürünün vergisi daha düşük çıkabilir. Kargoyu da ayrıca ödersiniz.
Son olarak bu üründe marka peşinde koşmaya gerek yok. En fazla 1 ay evden uzaklaşırsınız ve bu ürün işinizi görür. Türkiyedeki benzer dijital cihazlara aciliyetten para vermektense çinden getirtin. Hazırda dursun köşede. Basit analog cihazlara bile 500 liranın üstünde fiyatlar vermeye değmeyeceğini düşünüyorum.
Herkese mutlu günler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231311511.jpg[/IMG]
—açma kaptma tuşunun altındaki manuel tuşu oluyor. Bir kere basınca cihaz bir tam tutuyor. Ne kadar düşeceğini test etmek kontrol etmek için faydalı. Böylelikle kapak açıklığının ne kadar olması gerektiği rahatlıkla hazırlanabilir.
Aqua Blue Otomatik Yemleme
Güncelleme1:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/151120232346081.jpg[/IMG]
Ürün gümrükten geçti.
Güncelleme1:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/151120232346081.jpg[/IMG]
Ürün gümrükten geçti.
Neon Tetra Sorunu
[QUOTE=54muga]Sadece kuyruklarında var vücutlarında benek yok sanki kuyruk erimesinin ilk aşaması gibi eve gidince eklerim foto çekebilirsem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204548/310320180024031.jpg[/IMG]
Fotoğrafta göründüğü gibi kuyrukta beyazlıklar var ama vücutları temiz neden olabilir acaba [/QUOTE]
Merhaba! Bu konununun akınetini merak ettip. Fotoğraftan teşhis koyan olmamış hala. Konu eski de olsa foruma girerseniz haber verebilir misiniz? Ya da bu yazıyı gören birileri bu balığa me olmuş? Teşekkürler.
[QUOTE=54muga]Sadece kuyruklarında var vücutlarında benek yok sanki kuyruk erimesinin ilk aşaması gibi eve gidince eklerim foto çekebilirsem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204548/310320180024031.jpg[/IMG]
Fotoğrafta göründüğü gibi kuyrukta beyazlıklar var ama vücutları temiz neden olabilir acaba [/QUOTE]
Merhaba! Bu konununun akınetini merak ettip. Fotoğraftan teşhis koyan olmamış hala. Konu eski de olsa foruma girerseniz haber verebilir misiniz? Ya da bu yazıyı gören birileri bu balığa me olmuş? Teşekkürler.
Adi Salyangoz Nasıl Giderebilirim ?
Katil salyangoz bunları hortumuyla hüpletir kokteyl niyetine. Doğal çözüm.
[QUOTE=vanetic]Merhaba, katil salyangozların karideslere zararı var mıdır?[/QUOTE]
Benimkiler arasında yakınlaşma dahi olmadı. Problem çıkmaz diye düşünüyorum.
Katil salyangoz bunları hortumuyla hüpletir kokteyl niyetine. Doğal çözüm.
[QUOTE=vanetic]Merhaba, katil salyangozların karideslere zararı var mıdır?[/QUOTE]
Benimkiler arasında yakınlaşma dahi olmadı. Problem çıkmaz diye düşünüyorum.
Beyaz Benek Hastalığı Yeni Başladım Hobiye
Merhaba, ben de kendimce kendi balıklarımı tedavi etmeye çalışıyorum. Benim de karantina tankım yok. Kendimce bir şeyler deniyorum. Fikir olur belki size. Doğrusunu yanlışını bilmiyorum.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/baliklarim_hastalanmis_olabilir_mi_k995027.asp[/URL]
İsterseniz bir bakın. İmkanlar dahilinde banyo sanırım en uygun gibi.
Merhaba, ben de kendimce kendi balıklarımı tedavi etmeye çalışıyorum. Benim de karantina tankım yok. Kendimce bir şeyler deniyorum. Fikir olur belki size. Doğrusunu yanlışını bilmiyorum.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/baliklarim_hastalanmis_olabilir_mi_k995027.asp[/URL]
İsterseniz bir bakın. İmkanlar dahilinde banyo sanırım en uygun gibi.
Balıklarım Hastalanmış Olabilir Mi?
[QUOTE=Tustwis]
Neon tetralarınızda neon hastalığı var. Transgenetiğinizde iç parazit belirtileri var ama net bir şey söyleyemem.[/QUOTE]
Transgenetiği kaybettik. Çok üzücü oldu 2. Haftadan balık kaybı. Neon hastalığı nedir bir araştırayım.
Yeni bir günden herkese merhaba. Fotoğraflarla gelişmeleri aktaracağım. Balıklarım için hızla harekete geçmek istedim. Sonları sarı transgenetik tetra gibi olsun istemedim.
İlk olarak fotoğraflarımla beraber akvaryumcuma gittim. Çok korkulacak bir şey olmadığını kuyruğu lekeli balıklarıma metilen mavisi bayosu yaptırmamı önerdi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/121120231738161.jpg[/IMG]
[B]Solda gördüğünüz şişede 6 damla olmak üzere metilen mavisi var. Sağda gördüğünüz şişe ise akvaryuma aktarmadan önce balık kepçesini ve balıkları tabiri caizse duruladığım bölge.
Balıkları yakalamak gerçekten zor oldu. Özellikle kırmızı burun ve karideslerden birer tane malesef yakalayamadım. Dekorları da oynatamıyorum. Çıkmalarını bekleyeceğim.
Balıkları tekrar yakalamakta zorluk çekmemek için kendimce yavruluk tarzı bir şey yaptım. Bıçağı ısıtarak başka bir şişeyi deldim. Ardından çiçeyi durulayıp kuruladım. Bu ne kadar sağlıklı olur plastik artığı kalmış mıdır sıkıntı çıkarır mı bilmiyorum.[/B]
[K]Eğer sakıncası yoksa tüm balıkları 2 aralıkla gün arayla metilen mavisiyle 5 dakika olmak kaydıyla 2 kez bayo yaptırıp ardından sadece hastalığı olan 2/3 balıkla işlemlere devam etmek istiyorum. [/K]
Bu konuda tecrübesizim. Yorum ve düşüncelerinizi ya da doğru yolda olduğumu ya da düzeltilebilecek şeyleri belirtirseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/121120231743211.jpg[/IMG]
[QUOTE=Tustwis]
Neon tetralarınızda neon hastalığı var. Transgenetiğinizde iç parazit belirtileri var ama net bir şey söyleyemem.[/QUOTE]
Transgenetiği kaybettik. Çok üzücü oldu 2. Haftadan balık kaybı. Neon hastalığı nedir bir araştırayım.
Yeni bir günden herkese merhaba. Fotoğraflarla gelişmeleri aktaracağım. Balıklarım için hızla harekete geçmek istedim. Sonları sarı transgenetik tetra gibi olsun istemedim.
İlk olarak fotoğraflarımla beraber akvaryumcuma gittim. Çok korkulacak bir şey olmadığını kuyruğu lekeli balıklarıma metilen mavisi bayosu yaptırmamı önerdi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/121120231738161.jpg[/IMG]
[B]Solda gördüğünüz şişede 6 damla olmak üzere metilen mavisi var. Sağda gördüğünüz şişe ise akvaryuma aktarmadan önce balık kepçesini ve balıkları tabiri caizse duruladığım bölge.
Balıkları yakalamak gerçekten zor oldu. Özellikle kırmızı burun ve karideslerden birer tane malesef yakalayamadım. Dekorları da oynatamıyorum. Çıkmalarını bekleyeceğim.
Balıkları tekrar yakalamakta zorluk çekmemek için kendimce yavruluk tarzı bir şey yaptım. Bıçağı ısıtarak başka bir şişeyi deldim. Ardından çiçeyi durulayıp kuruladım. Bu ne kadar sağlıklı olur plastik artığı kalmış mıdır sıkıntı çıkarır mı bilmiyorum.[/B]
[K]Eğer sakıncası yoksa tüm balıkları 2 aralıkla gün arayla metilen mavisiyle 5 dakika olmak kaydıyla 2 kez bayo yaptırıp ardından sadece hastalığı olan 2/3 balıkla işlemlere devam etmek istiyorum. [/K]
Bu konuda tecrübesizim. Yorum ve düşüncelerinizi ya da doğru yolda olduğumu ya da düzeltilebilecek şeyleri belirtirseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/121120231743211.jpg[/IMG]
Balıklarım Hastalanmış Olabilir Mi?
Evet okudum ama sarı balıkta benek olmamasına rağmen ilk yorgun düşenin o olması kafamı karıştırdı.
Evet okudum ama sarı balıkta benek olmamasına rağmen ilk yorgun düşenin o olması kafamı karıştırdı.
Balıklarım Hastalanmış Olabilir Mi?
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba sadece konu başlığını anlayabilmek için konuya girdim. Yazım hatasını düzeltmenizi tavsiye ederim. [/QUOTE]
Uyarınız için teşekkür ederim. Fotoğrafı telefondan çekip atarken dokunmatik klavyenin azizliğine uğramışım
Evet sanırım hastalandılar. Akvaryumum içinde metilen mavisi yerine spotex beyaz benek veya dış parazit ilacı kullanmalı mıyım? Talimatlara uygun olarak. Doğru teşhis ve tedavi bu mudur? Sarı tetrada benek görememiş olmama rağmen yorgun düşmesi acaba başka bir şey mi var diye şüpheye düşürdü.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba sadece konu başlığını anlayabilmek için konuya girdim. Yazım hatasını düzeltmenizi tavsiye ederim. [/QUOTE]
Uyarınız için teşekkür ederim. Fotoğrafı telefondan çekip atarken dokunmatik klavyenin azizliğine uğramışım
Evet sanırım hastalandılar. Akvaryumum içinde metilen mavisi yerine spotex beyaz benek veya dış parazit ilacı kullanmalı mıyım? Talimatlara uygun olarak. Doğru teşhis ve tedavi bu mudur? Sarı tetrada benek görememiş olmama rağmen yorgun düşmesi acaba başka bir şey mi var diye şüpheye düşürdü.
Balıklarım Hastalanmış Olabilir Mi?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 80/90
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: tetra vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece
Filitrasyon: sunsun iç flitre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftada bir. Akvaryum 2 haftalık. 1 kez su değişti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232117541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232117551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232121361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232121401.jpg[/IMG]
Bu balığımda bitkin düşünce bardağa ayırdım. Pipetle yüzeyine üfleyip dalgalandırıyorum. Yerde yatıyordu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232123511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124131.jpg[/IMG]
Sarı tetrama ışık altında da baktım ama benek yok ama birkaç balığımda benekler var. Sarı tetra bitkinken diğer tetralarsa hareketli. [EDIT]DtBalik,2023-11-11 21:39:10[/EDIT]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 80/90
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: tetra vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece
Filitrasyon: sunsun iç flitre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftada bir. Akvaryum 2 haftalık. 1 kez su değişti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232117541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232117551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232121361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232121401.jpg[/IMG]
Bu balığımda bitkin düşünce bardağa ayırdım. Pipetle yüzeyine üfleyip dalgalandırıyorum. Yerde yatıyordu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232123511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124131.jpg[/IMG]
Sarı tetrama ışık altında da baktım ama benek yok ama birkaç balığımda benekler var. Sarı tetra bitkinken diğer tetralarsa hareketli. [EDIT]DtBalik,2023-11-11 21:39:10[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
