ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gülce Özerkan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ocak 2025 11:37
Son Ziyaret:
29 Aralık 2025 19:18
Toplam Mesaj:
21 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gülce Özerkan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Mugla
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gülce Özerkan
SON 10 MESAJI
Betta Balığım Dropsy Mi Oldu?
[QUOTE=bendeniztayfun]Merhaba fotodan pek bir şey anlaşılmıyor daha net kareler yollarsanız daha iyi olur. [/QUOTE]
Yerinde durmadığı için çok çekemiyorum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249161.jpg[/IMG]
[QUOTE=bendeniztayfun]Merhaba fotodan pek bir şey anlaşılmıyor daha net kareler yollarsanız daha iyi olur. [/QUOTE]
Yerinde durmadığı için çok çekemiyorum [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252249161.jpg[/IMG]
Betta Balığım Dropsy Mi Oldu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252136101.jpg[/IMG]
Arkadaşlar, birkaç gündür dış enfeksiyon ile uğraşıyorum ve pulları, kuyruğu iyileşmeye başladı. Ama karnı biraz şiş geldi bana sizce dropsy mi eğer evetse ne gibi bir tedavi başlamalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/180320252136101.jpg[/IMG]
Arkadaşlar, birkaç gündür dış enfeksiyon ile uğraşıyorum ve pulları, kuyruğu iyileşmeye başladı. Ama karnı biraz şiş geldi bana sizce dropsy mi eğer evetse ne gibi bir tedavi başlamalıyım?
Betta Hastalık
[QUOTE=Japon & Beta]
Nitrozone işinizi görür. Pamuk gibi olarak tarif ettiğiniz şeyi de kuyruk erimesini de çözer. Tek yem değil de 2-3 Yem kullanmanız daha iyi olabilir. Benim betalarimin da iştahlı yediği yemler var iştahsız yedigi yemler var. En iyisi canlı tabi.
Bu arada balığı hareketlendirme konusunda Crystalpro betta minerals ürünü %100 işinizi görür. Tabi nitrozone ile aynı anda kullanmayın. hastalık tedavi etmeye yönelik değil de takviye gibi.[/QUOTE]
İyi günler, sanırım enfeksiyonun kaynağını buldum. Çürümüş cattappa yaprakları, hemen akvaryumdan çıkardım yaprakları tazeledim. Ve 2. Günde balıkta iyileşme belirtileri başladı kuyruğu düzeldi, düşen pullar yenilenmeye başladı. Bugün nitrozone elime ulaştı 5mg akvaryuma ekledim. Normalde karantinaya almam gerekiyormuş ama uğraşmak istemedim, filtremi kapattım ışıkları söndürdüm bekliyorum. Sizce ilacı kullanmaya devam edeyim mi yoksa balıkta hastalık ilerlemezse daha eklemeyeyimi sormak istedim?
[QUOTE=Japon & Beta]
Nitrozone işinizi görür. Pamuk gibi olarak tarif ettiğiniz şeyi de kuyruk erimesini de çözer. Tek yem değil de 2-3 Yem kullanmanız daha iyi olabilir. Benim betalarimin da iştahlı yediği yemler var iştahsız yedigi yemler var. En iyisi canlı tabi.
Bu arada balığı hareketlendirme konusunda Crystalpro betta minerals ürünü %100 işinizi görür. Tabi nitrozone ile aynı anda kullanmayın. hastalık tedavi etmeye yönelik değil de takviye gibi.[/QUOTE]
İyi günler, sanırım enfeksiyonun kaynağını buldum. Çürümüş cattappa yaprakları, hemen akvaryumdan çıkardım yaprakları tazeledim. Ve 2. Günde balıkta iyileşme belirtileri başladı kuyruğu düzeldi, düşen pullar yenilenmeye başladı. Bugün nitrozone elime ulaştı 5mg akvaryuma ekledim. Normalde karantinaya almam gerekiyormuş ama uğraşmak istemedim, filtremi kapattım ışıkları söndürdüm bekliyorum. Sizce ilacı kullanmaya devam edeyim mi yoksa balıkta hastalık ilerlemezse daha eklemeyeyimi sormak istedim?
Betta Hastalık
[QUOTE=Japon & Beta]
Akvaryum tuzu bitkilere zarar verir mi bilemiyorum ama Betanıza zarar verir. Betalarda kesinlikle tuz kullanmıyoruz. Solunumlarını direkt etkileyip ölüme kadar götürebilir. Tuz kullandım ölmedi diyenler olsa da güvenilir bir yöntem değil.
Kurulum gayet güzel olmuş. Balıkta çok ciddi bir problem olduğunu düşünmüyorum. Gözlemleyin. Hangi yemleri kullanıyorsunuz?
Kafasındaki pullaşma ve kuyruk erimesi için Crystalpro Nitrozone ürününü öneririm. Kuyruk erimesini ben bu şekilde çözdüm. Fakat hemen ilaç vermeye gerek olduğunu düşünmüyorum. Biraz gözlemlemek iyi olabilir.
[/QUOTE]
Yem olarak seranın betta yemini kullanıyorum, daha öncede bir bettamı kuyruk erimesinden kaybetmiştim o yüzden bu sefer ilaç kullanmaya karar verdim. Balık biraz çekingen şuanda ve yemi iştahla yemiyor, Söylediğiniz ilaç pul kaybınada işe yarar mı acaba?
[QUOTE=Japon & Beta]
Akvaryum tuzu bitkilere zarar verir mi bilemiyorum ama Betanıza zarar verir. Betalarda kesinlikle tuz kullanmıyoruz. Solunumlarını direkt etkileyip ölüme kadar götürebilir. Tuz kullandım ölmedi diyenler olsa da güvenilir bir yöntem değil.
Kurulum gayet güzel olmuş. Balıkta çok ciddi bir problem olduğunu düşünmüyorum. Gözlemleyin. Hangi yemleri kullanıyorsunuz?
Kafasındaki pullaşma ve kuyruk erimesi için Crystalpro Nitrozone ürününü öneririm. Kuyruk erimesini ben bu şekilde çözdüm. Fakat hemen ilaç vermeye gerek olduğunu düşünmüyorum. Biraz gözlemlemek iyi olabilir.
[/QUOTE]
Yem olarak seranın betta yemini kullanıyorum, daha öncede bir bettamı kuyruk erimesinden kaybetmiştim o yüzden bu sefer ilaç kullanmaya karar verdim. Balık biraz çekingen şuanda ve yemi iştahla yemiyor, Söylediğiniz ilaç pul kaybınada işe yarar mı acaba?
Betta Hastalık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/160320250137241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251750031.jpg[/IMG]
Arkadaşlar selam. Bettamda bugün çok hafif bir kuyruk erimesi ve kafasının üstünde beyaz lekelerle karşılaştım. Sanırım pullar kopmuş. Ama mantar olduğunu düşünmüyorum pamuk gibi bir görüntüsü yok çünkü. Akvaryum 25×25 küp, filtrem az debili şelale filtre ve suyun ısısı 28 derece acaba bir yere sürtüp enfeksiyon kapmış olabilir mi diye düşündüm, önereceğiniz ilaç var mı. Birde akvaryum tuzunu direkt akvaryuma katabilir miyim, bitkilere bir zarar verir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/160320250137241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251750031.jpg[/IMG]
Arkadaşlar selam. Bettamda bugün çok hafif bir kuyruk erimesi ve kafasının üstünde beyaz lekelerle karşılaştım. Sanırım pullar kopmuş. Ama mantar olduğunu düşünmüyorum pamuk gibi bir görüntüsü yok çünkü. Akvaryum 25×25 küp, filtrem az debili şelale filtre ve suyun ısısı 28 derece acaba bir yere sürtüp enfeksiyon kapmış olabilir mi diye düşündüm, önereceğiniz ilaç var mı. Birde akvaryum tuzunu direkt akvaryuma katabilir miyim, bitkilere bir zarar verir mi?
Blackwater Küp Betta Tankı
Ölçüler: 25×25×25
Canlı Türleri: Betta bakmayı düşünüyorum ama bir öneriniz varsa duymak isterim :)
Bitki Türleri: Java fern, anubias nana, lysimachia sp, frogbit, tankın üzerinde pothos sarmaşığı kullandım
Tankın Yaşı: 2 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: küçük bir şelale filtre ile yurt dışından aldığım nano bitkilere özel led
Tasarım ve Dekorasyon: taban olarak dere kumu ve siyah hagen kum, hardscape içinse siyah lav kayası ve driftwood kullandım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251750031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251745151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251745201.jpg[/IMG]
Hobiye yeni başladım, bu 2. Nano tankım. Tankın düzeni ve bitkilerin yeri hakkında önerileriniz varsa yazın lütfen [:)]
Ölçüler: 25×25×25
Canlı Türleri: Betta bakmayı düşünüyorum ama bir öneriniz varsa duymak isterim :)
Bitki Türleri: Java fern, anubias nana, lysimachia sp, frogbit, tankın üzerinde pothos sarmaşığı kullandım
Tankın Yaşı: 2 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: küçük bir şelale filtre ile yurt dışından aldığım nano bitkilere özel led
Tasarım ve Dekorasyon: taban olarak dere kumu ve siyah hagen kum, hardscape içinse siyah lav kayası ve driftwood kullandım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251750031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251745151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254057/130220251745201.jpg[/IMG]
Hobiye yeni başladım, bu 2. Nano tankım. Tankın düzeni ve bitkilerin yeri hakkında önerileriniz varsa yazın lütfen [:)]
Nitrit Seviyesi Yüksek
[QUOTE=Orhan76]
Sizi yanlış yönlendirmemek için her iki ürünün de web sayfasından kullanım miktarlarını yolluyorum,
https://www.sera.de/tr/ueruen/tatli-su-akvaryumu/sera-bio-nitrivec/
https://www.sera.de/tr/ueruen/tatli-su-akvaryumu/sera-toxivec/
Yalnız ekleme yaptığınız su kaç litreyse ona göre kullanın.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim[:iyi:]
[QUOTE=Orhan76]
Sizi yanlış yönlendirmemek için her iki ürünün de web sayfasından kullanım miktarlarını yolluyorum,
https://www.sera.de/tr/ueruen/tatli-su-akvaryumu/sera-bio-nitrivec/
https://www.sera.de/tr/ueruen/tatli-su-akvaryumu/sera-toxivec/
Yalnız ekleme yaptığınız su kaç litreyse ona göre kullanın.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim[:iyi:]
Nitrit Seviyesi Yüksek
Birde kullanımı hakkında ürünün açıklamasında bir bilgi bulamadım 30 litreye ne kadar dökmem gerekir?
Birde kullanımı hakkında ürünün açıklamasında bir bilgi bulamadım 30 litreye ne kadar dökmem gerekir?
Nitrit Seviyesi Yüksek
[QUOTE=Orhan76]
Acilen yemlemeyi minimum seviyeye çekerek, sera toxivec kullanmanızı tavsiye ederim. Nitrivec bakteri kültürü olup bakterileşmenin oturması ve normal azot döngüsüne geçilmesi zaman alır. Bu nedenle acil durumlar için toxivec elinizin altında bulundurun. Bununla beraber önceden de belirttiğim gibi en azından bu 2 haftalık süreç geçene kadar düzenli su testleri ve su değişimlerine devam ediniz.[/QUOTE]
Anladım sağolun sera toxivec sanırım sudaki toxic maddeleri temizlemeye yardımcı oluyor
[QUOTE=Orhan76]
Acilen yemlemeyi minimum seviyeye çekerek, sera toxivec kullanmanızı tavsiye ederim. Nitrivec bakteri kültürü olup bakterileşmenin oturması ve normal azot döngüsüne geçilmesi zaman alır. Bu nedenle acil durumlar için toxivec elinizin altında bulundurun. Bununla beraber önceden de belirttiğim gibi en azından bu 2 haftalık süreç geçene kadar düzenli su testleri ve su değişimlerine devam ediniz.[/QUOTE]
Anladım sağolun sera toxivec sanırım sudaki toxic maddeleri temizlemeye yardımcı oluyor
Nitrit Seviyesi Yüksek
Güncelleme: arkadaşlar bio nitrivec'i kullanmaya dün başladım. Bugün suyu ölçtüğümde nitrit 8 ml ile tavandı. Hemen %60'lık bir su değişimi yaptım 4'e düştü. Balıklar normal hareketlerine devam ediyorlar ama acaba bu durum ne kadar sürecek, merak ediyorum. Hergün küçük su değişimlerine devam ediyorum. Bio nitrivec etkisini ne zaman gösterir, ne zaman haftada bir su değişimine düşmem gerekir, bilgi verebilir misiniz?
Güncelleme: arkadaşlar bio nitrivec'i kullanmaya dün başladım. Bugün suyu ölçtüğümde nitrit 8 ml ile tavandı. Hemen %60'lık bir su değişimi yaptım 4'e düştü. Balıklar normal hareketlerine devam ediyorlar ama acaba bu durum ne kadar sürecek, merak ediyorum. Hergün küçük su değişimlerine devam ediyorum. Bio nitrivec etkisini ne zaman gösterir, ne zaman haftada bir su değişimine düşmem gerekir, bilgi verebilir misiniz?
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
oktay42,
yeekim,
0rnn,
altuntasseref,
Arch.Hüseyin,
yokte,
sina cen,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
nniiaa,
Kınayu,
EKAR,
jaloreef,
HaydarGul,
mertt1925,
frekaze,
888starz_pyol,
Burak çetin,
fffurkan9,
lojistisyen,
m170,
Tortuga7,
Ehtiyar,
Tata,
Ozzgurr,
AQUAGREEN,
ilterisdoğukan,
TheDS,
AlpayFerdiNAR,
WilliamMup,
smithiseek,
Redko,
MertSoyumert,
Cyber_Scout,
JujuSeri,
Koksal Gurkan,
jezey,
BilalM.,
Jotunheim,
Stoke,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
