ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Yakup ÖZDEMİRCİ
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Haziran 2008 20:32
Son Ziyaret:
30 Nisan 2019 19:35
Toplam Mesaj:
1254 [0.31 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Yakup ÖZDEMİRCİ
Doğum Tarihi:
09 Temmuz 1976
Yaş:
42
İl:
Ankara
Meslek:
Memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Yakup ÖZDEMİRCİ

SON 10 MESAJI

62. Akvaryum.com 1.si
Fatih bey sizi küçümsediğimi düşünmenizi istemem.Ama bir tropheusu fotoğraflamak ile bir beta balığını fotoğraflamanın arasında fark olduğunu ve kategorlendirilse daha iyi olacağını düşünüyorum.Sizinde fotoğrafınızın beta balıkları arasında düzenlenen bir yarışmada birinci olması gerekir.Diğer balıklarla aynı kefeye koymak bence yanlış.
62. Akvaryum.com 1.si
Tebrik ederim.Benimde bu konudaki fikrim yavaş yüzen balıkları fotoğraflamak çok kolay.Çok güzel kareler alınabiliyor.Kategoriyi değiştirerek yarışma yapılması bence daha iyi olur.Bu benim şahsi fikrim tabi ki.Türler arasında ayrıca bir yarışma düzenlense çok daha yararlı olur bence.
Yeni F0 İlangi Kolonim "Yeni Foto Eklendi"
Vezir bey size özel mesajla da bildirdim.Anlatmaya çalıştım.Balıklarınızın F0 olmadığını.Ama bir türlü inanmak istemiyorsunuz.Akvaryum forumda çok bilgili arkadaşlar mevcut.Lütfen bir konu açarak veya buradan fikirlerini yazmalarını istirham ediyorum.Siz inanmıyorsunuz ama F0 olmadığına yarın bir gün yine sizin gibi bilmeyen bir arkadaşa F0 olduğunu inandırmaya çalışmazsınız diye umut ediyorum.Ayrıca bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır.

Moba-Leptosoma-Microlepidotus syf8 yeni video
Hocam hakikaten çok güzel bir akvaryumun var. Otur karşısına sıkılmadan usanmadan sabahlara kadar izle. Maşallah.. Bülent ÖNER2014-05-05 21:55:29
XL bant duboisi maswalarım.yeni fotof.3-4 de
Adaş maşallah.Durdun durdun turnayı gözünden vurdun.Bol bol yavrular alırsın inşallah.
Yeni Gözdelerim Black Kirizalar güncel 2.sayfada
Metin kardeşim bantları gerçekten çok gğzel.Kalem gibi maşallah.Kriza gibi krizabunlar.Maşallah.
F0 İkola bol fotoğraf syf:5'te video syf:6
Furkan yavru yokmu daha balıklardan.
Biyotop Kurulum. İlangiler ve Kum Kelebekleri Eklendi. Sayfa :10 ve 12
Ebubekir kardeşim hayırlı uğurlu olsun şimdiden.Kayalar bolca toplandığına göre çok hoş bir ortam yapıcağa benziyorsun.Sabırsızlıkla bekliyoruz.
Yeni Gelen Petrochromis Famula Video Sayfa 6 da
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim.emin olun foto koyacam ama şuan için iki tanesinin ağzı dolu rahatsız etmek istemiyorum.Bol bol foto koyacam size söz.

[QUOTE=Hasan KARAKUŞ]Yakup abim yeni türün hayırlı uğurlu sağlıklı olsunlar inşallah.
 
Video kesmedi resimleride eklersen bahtiyar oluruz abim.
 
Sağlıklı ve keyifli hobiler dilerim.
 
Ankaraya sevgi ve selamlar abim.
[/QUOTE]
Resimleri inşallah çok yakın zamanda eklerim hasanım.Sağolasın tekrardan.

[QUOTE=KAAN SAN]Abi hayırlı olsun çok güzel bir tür edinmişsin. Oturduğu zaman fotoğraflarını da bekliyoruz. Saygılar..[/QUOTE] 

KAan kardeşim balıklar oturdu hatta iki taneside dolu maşallah.Yakın zamanda eklerim inşallah.

[QUOTE=DAMATFERİT06]Yakup usta yeni fotoları koymanı sabırsızlıkla bekleyen bir ahali var
[/QUOTE]

Ferit kardeşim inşallah yakın zamanda eklemeye çalışıcam.
Yakup ÖZDEMİRCİ2014-02-13 00:18:05
Nadir Tür** Tropheus Isonga-foto 1- 4 video 3 syf.
Fatih bey gerçekten çok güzel bir tür.Ben çok beğendim.Maşallah bol yavrularını alırsınız.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,620,351 Mesaj
  • 384,241 Konu
  • 91 Forum
  • 133,721 Forum Üyesi
  • 1,402 Özel Forum Üyesi
  • 28 Kıdemli Akvarist
  • 1,498 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.