ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
ozel91
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ocak 2010 19:35
Son Ziyaret:
04 Nisan 2014 03:13
Toplam Mesaj:
179 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Ali ÖZEL
Doğum Tarihi:
08 Ekim 1991
Yaş:
27
İl:
Sakarya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

ALİ ÖZER

SON 10 MESAJI

30 Lt Kurulum
Teşekkürler tavsiyeler için. Melih bey sizin göstertikleriniz güzel ama fiyat bakımından beni zorlayacak cinsten o yüzden onları alamam heralde...Bu arada tasarruflu ampul ün değerleri ne olmalı??
30 Lt Kurulum
30 litre civarlarında bi akvaryum aldım, tabana hagen kum düşünüyorum canlı olarakta büyük ihtimal karides türleri olacak..Asıl sorun bu kadar küçük bir akvaryumda nasıl bir aydınlatma kullanacağımı bilmiyorum..ve taban bitkisine de karar veremedim bir türlü yardımcı olursanız sevinirim..Teşekkürler şimdidenozel912011-03-10 00:15:51
Yeni bir bitkili doğuyor!Sayfa 3 yeni fotolar...Yardımınızı bekliyor.
[QUOTE=Bitkili_Buğra] [QUOTE=ozel91]Öss öğrencisi dramı diye acındırma kendini :)) Bizde geçtik bu yollardan hatta bende akvaryumu öss senesinde yani geçen sene kurmuştum :) Öss yi pekte etkilediğini söyleyemiyeceğim şahsen..Akvaryuma gelince o da güzel olur inş. :)[/QUOTE]
Akvaryumu etkiliyor ya... Utangaç
[/QUOTE]




Valla benim akvaryumu etkileyen tek şey paraydı hala da öyle gerçi :)) 
Bir Bitkili de Benden
Çok güzel bir akvaryum tebrikler..Ama naçizane tavsiyem ağaçın etrafını rahatlatarak ağaçı biraz daha ön plana çıkarmanız :)
Yeni bir bitkili doğuyor!Sayfa 3 yeni fotolar...Yardımınızı bekliyor.
Öss öğrencisi dramı diye acındırma kendini :)) Bizde geçtik bu yollardan hatta bende akvaryumu öss senesinde yani geçen sene kurmuştum :) Öss yi pekte etkilediğini söyleyemiyeceğim şahsen..Akvaryuma gelince o da güzel olur inş. :)
Hobi Hanemden Kareler
Balıklarınız çok sağılıklı görünüyor tebrik ederim öncelikle ama sormak istediğim bir şey var. Hobihanenin zevki nedir onu anlamıyorum ben. Benim için akvaryum deyince böyle görünüş olarak güzel yada güzel olmaya çalışan tanklar geliyo ama dikkat ettiğim kadarıyla hobihanelerde görsellik 0. Yani amaç daha çok çeşit balık mı beslemek??
20 litre bitkili
Tebrik ederim, bu aralar ben de tam olarak böyle bir akvaryum kuracağım. Sizinkinden tek farkı taban olacak sanırım. Taban olarak hagen düşünüyorum. İnşallah benimki de sizinki gibi başarılı olur.Adem TANIŞ2011-01-20 09:57:22
Malawi için öneriler...
Tamam dediğiniz gibi yapacağım..Teşekkürler
Malawi için öneriler...
Önerileriniz için teşekkürler..demasoni de besleyebilirim kararsızım..bir de sayı konusunda yardımcı olabilirmisiniz..ilk defa malawi beslicem tecrübesizim ve uzun zamandır forumdan uzaktım..Bu taşların salınım yapıp yapmadığını tuzruhu dökerek mi anlıyorduk?
Malawi için öneriler...
100 lt bir akvaryumum var ve yavru sarı prenses beslemek istiyorum..Büyükleri için yetersiz bir miktar olduğunun farkındayım...Sarı prensesin yanına bir öneriniz var mı??

2. si ise bugün dere kenarından taşlar topladım..Bunların salınıp yapıp yapmadığını tuzruhu dökerek mi anlıyorduk bir de hangi işlemlerden sonra akvaryuma koyuyoruz?

3. sü  şu an canlı doğuran türlerini beslediğim yaklaşık bir yıllık bir düzen var ( su,bakteriler falan)...Acaba bu düzeni bozup 0 dan mı kurayım yoksa herhangi bir değişiklik yapmadan direk malawileri aynı suda besleyebilirmiyim??

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,762,057 Mesaj
  • 403,955 Konu
  • 91 Forum
  • 143,000 Forum Üyesi
  • 1,450 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,733 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.