ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
alican2000
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Nisan 2011 23:07
Son Ziyaret:
06 Haziran 2011 14:47
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Can IŞIK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali Can IŞIK
SON 7 MESAJI
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
Recep bey balıklarınız muhteşem gözüküyor acaba akvaryumdaki balıkları nereden buldunuz ve fiyatları ne civarlarda ? yılan balığı ve bıçak balığına adeta aşık oldum.
Recep bey balıklarınız muhteşem gözüküyor acaba akvaryumdaki balıkları nereden buldunuz ve fiyatları ne civarlarda ? yılan balığı ve bıçak balığına adeta aşık oldum.
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
[QUOTE=barbarossa] Şayet 1 e ve 1 d green terror alırsanız ve GT'ler eş tutarsa, oscarlarınızı büyük ihtimalle kaybedersiniz. Öte yandan uzun balık dediğiniz, tatlı su müreni veya arowana ise, malesef bu balıklar tankınız için uygun değil. 375 'lik hacimde iri ve agresif amerikanların karma yapılması oldukça risklidir. Eğer karma düşünüyorsanız, sajika, severum gibi ılımlı türlerden karma yapmayı düşünün. Aksi halde tek tür bakın. Hem siz yorulmazsınız/hevesiniz de kaçmaz hem de balıklara eziyet etmemiş olursunuz. Son olarak yanlış anlamadıysam, 50 m3 dediğiniz 50 L olsa gerek ve bu hacimde oscarların yanık kalmış ve daha da agresifleşmiş olabileceğini düşünüyorum. [/QUOTE]
İşten dolayı m3 yazmışım hiç farkında değilim Lt olacaktı.
Dediğiniz türleri araştıracağım olmazsa yanlarına balık eklemeyeceğim.
Balıklarım çok uysal hatta elimi sokup kendilerine dokundurtuyorlar.bugüne kadar hemen hemen ilk 2 yıl boyunca 2 ay dışında hiç canlı yem harici veya tavuk cigeri dışında bir yem kullanmadım.Yanık konusunda 2 yılda 23 cm oldu evet bu tarz hızlı büyüyen balıklar için bu ölçü çok normal değil ama yine de epey bir boy attılar.diğer 50 Lt lik akvaryumu canlı doğuran doldurup balıklarıma haftada 2 kez canlı yem verecek şekilde doldurmayı planlıyorum...
[QUOTE=barbarossa] Şayet 1 e ve 1 d green terror alırsanız ve GT'ler eş tutarsa, oscarlarınızı büyük ihtimalle kaybedersiniz. Öte yandan uzun balık dediğiniz, tatlı su müreni veya arowana ise, malesef bu balıklar tankınız için uygun değil. 375 'lik hacimde iri ve agresif amerikanların karma yapılması oldukça risklidir. Eğer karma düşünüyorsanız, sajika, severum gibi ılımlı türlerden karma yapmayı düşünün. Aksi halde tek tür bakın. Hem siz yorulmazsınız/hevesiniz de kaçmaz hem de balıklara eziyet etmemiş olursunuz. Son olarak yanlış anlamadıysam, 50 m3 dediğiniz 50 L olsa gerek ve bu hacimde oscarların yanık kalmış ve daha da agresifleşmiş olabileceğini düşünüyorum. [/QUOTE]
İşten dolayı m3 yazmışım hiç farkında değilim Lt olacaktı.
Dediğiniz türleri araştıracağım olmazsa yanlarına balık eklemeyeceğim.
Balıklarım çok uysal hatta elimi sokup kendilerine dokundurtuyorlar.bugüne kadar hemen hemen ilk 2 yıl boyunca 2 ay dışında hiç canlı yem harici veya tavuk cigeri dışında bir yem kullanmadım.Yanık konusunda 2 yılda 23 cm oldu evet bu tarz hızlı büyüyen balıklar için bu ölçü çok normal değil ama yine de epey bir boy attılar.diğer 50 Lt lik akvaryumu canlı doğuran doldurup balıklarıma haftada 2 kez canlı yem verecek şekilde doldurmayı planlıyorum...
Astoronotlarımın büyümesini istemiyorum ,bunun için ne yapabilirim?
Arkadaşım bende senin gibiydim. yaklaşık 55-60 Lt lik akvaryumda 2 adet astronotumu 1 cm bile değilken aldım şuanda 23 cm ve 21 cm boylarındalar.Bende öğrenciydim ve şehir dışındaydım imkan olmadı başka akvaryum ve malzemelerini almaya. Şimdi işe başladım canavarlarıma 2 yıl boyunca çektirdiğim eziyeti 125X50X60 lık akvaryumumla bu hafta bitiriyorum. Büyütmemek değil sorun cidden istiyorsan bırak büyüsün ama kendine samimi olarak deki büyük akvaryuma geçene kadar kaç yılın var bu balıklar ne olur ozamana kadar.Ben sırf bunun planını yaparak astronotlarımı 1cm bile değillerken aldım.
Arkadaşım bende senin gibiydim. yaklaşık 55-60 Lt lik akvaryumda 2 adet astronotumu 1 cm bile değilken aldım şuanda 23 cm ve 21 cm boylarındalar.Bende öğrenciydim ve şehir dışındaydım imkan olmadı başka akvaryum ve malzemelerini almaya. Şimdi işe başladım canavarlarıma 2 yıl boyunca çektirdiğim eziyeti 125X50X60 lık akvaryumumla bu hafta bitiriyorum. Büyütmemek değil sorun cidden istiyorsan bırak büyüsün ama kendine samimi olarak deki büyük akvaryuma geçene kadar kaç yılın var bu balıklar ne olur ozamana kadar.Ben sırf bunun planını yaparak astronotlarımı 1cm bile değillerken aldım.
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
Sertachk merhaba tekrar Ex2400 ü aldım.Girdap olayını çok araştırdım fakat musluklardan kısma yapılabileceğini söylüyor üstadlar busebepten ex2400 e karar verdim.siparişimi dün verdim bugün akşam üzeride mobilyası geliyor. Sanıyorum bu akşam akvaryumun suyunu doldurmaya başlarım.
Sertachk merhaba tekrar Ex2400 ü aldım.Girdap olayını çok araştırdım fakat musluklardan kısma yapılabileceğini söylüyor üstadlar busebepten ex2400 e karar verdim.siparişimi dün verdim bugün akşam üzeride mobilyası geliyor. Sanıyorum bu akşam akvaryumun suyunu doldurmaya başlarım.
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
[QUOTE=sertachk]
Sertacbey akvaryumun icinin cok hareketli olacagi konusunda endiseliyim bende fakat okudugum kadariyla akvaryum hacminin yaklasik 3-4 katini cevirebilmesi gerekiyormus dis filtrenin.375x4=1500Lt ediyor.yine okudugum kadariyla 2400lt saatlik ceviren bu ex2400 un gercek degeri 1200-1500 Lt imis yani tam benim akvaryumuma uygun gibi geldi bana. Ama denendi diyorsunuz simdi cok kararsiz kaldim diger bir tercihim olan EHEIM 2228 i de alabilirim ama onun debisi 1050 LT yazan ceviren 550 LT olsa akvaryumum icin yetersiz olmaz mi ?
[QUOTE=sertachk]
Hocam eğer 2400 lük dış filteryi almadıysanız 1200 lüğünü alın..Demedi demeyin akvaryum da girdap olur..Bu boyutta akvaryum da denendi onun için bu kadar rahat yorum yapıyorum..
Saygılar
[/QUOTE]Sertacbey akvaryumun icinin cok hareketli olacagi konusunda endiseliyim bende fakat okudugum kadariyla akvaryum hacminin yaklasik 3-4 katini cevirebilmesi gerekiyormus dis filtrenin.375x4=1500Lt ediyor.yine okudugum kadariyla 2400lt saatlik ceviren bu ex2400 un gercek degeri 1200-1500 Lt imis yani tam benim akvaryumuma uygun gibi geldi bana. Ama denendi diyorsunuz simdi cok kararsiz kaldim diger bir tercihim olan EHEIM 2228 i de alabilirim ama onun debisi 1050 LT yazan ceviren 550 LT olsa akvaryumum icin yetersiz olmaz mi ?
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
Efe bey cevabiniz icin tesekkur ederim.
Balik konusunda haklisiniz adeti toplam 4 adet yapmak en mantiklisi gibi gozukuyor.Isiklandirma konusunda mesajimda yazmistim akvaryum kapagi ve mobilyasi bittikten sonra dusunecegim.Bunun sebebi alacagim isik ve boyut olarak karar verememis olmam.Once bir mobilyayi goreyim ona gore belki akvaryumun yarisini aydinlatacak sekilde bir isiklandirma yapabilirim.Arka fon olarakta 3Dli okyanus goruntulu bir arka fon gordum sanirim onu alacagim.Yorumunuz icin tesekkur ederim balik konusunda haklisiniz.
Efe bey cevabiniz icin tesekkur ederim.
Balik konusunda haklisiniz adeti toplam 4 adet yapmak en mantiklisi gibi gozukuyor.Isiklandirma konusunda mesajimda yazmistim akvaryum kapagi ve mobilyasi bittikten sonra dusunecegim.Bunun sebebi alacagim isik ve boyut olarak karar verememis olmam.Once bir mobilyayi goreyim ona gore belki akvaryumun yarisini aydinlatacak sekilde bir isiklandirma yapabilirim.Arka fon olarakta 3Dli okyanus goruntulu bir arka fon gordum sanirim onu alacagim.Yorumunuz icin tesekkur ederim balik konusunda haklisiniz.
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
Arkadaşlar Merhaba,
Aranıza yeni katılıyorum çok acemi bir akvarist olma adayıyım.2 Gün önce 375 Lt lik akvaryumumun siparişini verdim.Bugün kendi çizimim olan mobilyayıda marangoza ilettim.Ve şuanda gece 2:45 malzeme seçimimide sizlerin onayına sunmak üzere hazırladım.Sizlerden ricam malzeme listeme bakmanız ve eksikleri gedikleri yanlışları bana iletmeniz.
Kısaca kendimle ilgili bilgi vereyim 2 yıl önce aldığım ve ne olduğu belirsiz 1-2 cm arası olan 2 adet Astronot ve 1 adet vatoz balığıma 2 yıl boyunca aileden uzak üniversite öğrencisi olmamdan dolayı 50 m3 lük bir akvaryumda baktım.2 yıl boyunca kurbağa canlı balık çekirge ve tavuk ciğeri ile besledim şuandaki boyları Astronotlar 23cm ve 21 cm civarındalar vatozum ise 15 cm boyunda.Kimse kızmasın 50 m3 de bunlara eziyet çektirilirmi kardeşim diye. Okul bitti,işe girdim ve ilk işim benimle birlikte eziyet çeken balıklarıma huzuru sağlayabilmek için güzel bir ortam hazırlamak oldu gördüğünüz gibi. Listemi alta yazıyorum sanıyorum haftaya pazar gününe kadar alışverişimi tamamlayacağım sizlerin görüşleri çok önemli benim için çünkü inanın hayatında hava motoru, dış filtre , hava taşı gibi malzemeleri bile görmemiş biriyim :)
Not:Akvaryum içine eğer astronotlarımla aynı boyutlarda bulabilirsem 2 adet green terror ve 2 adet şu uzun vahşi bir balık vardı yılan gibi adını unuttum ondan eklemeyi düşünüyorum.Yani toplam 6 adet olacaklar vantuzu saymazsak :)
Akvaryum =125X50X60 ( buhar camı dirsek kemer var 10 mm cam)
Dış Filtre =TetraTec EX 2400 Full dolu
İç Filtre =Aquael Turbo 350L/H (ne olur ne olmaz diye aldım bulunsun)
Hava Motoru =TetraTec APS 400 çift çıkışlı
Isıtıcı = TetraTec 300W
Dip Süpürgesi= Sera Akvaryum Dip süpürgesi 60cm / hava motoruna bağlı çalışıyormuş
Hava Taşı = RS Electrical hava taşı 90cm
Kum = Quartz ince kum (daha ucuz biryer bulamadım ankara içi varsa bildiğiniz onuda
yazarmısınız ?
Evet arkadaşlar şimdilik durum bu.Işıklandırma için mobilya gelince araştırma yapıcam.Lütfen bana yorumlarınızı yazarmısınız eksik ve ya yanlış birşey var mı ? Cevaplarınızı ilgiyle okuycam TEŞEKKÜRLER.
Arkadaşlar Merhaba,
Aranıza yeni katılıyorum çok acemi bir akvarist olma adayıyım.2 Gün önce 375 Lt lik akvaryumumun siparişini verdim.Bugün kendi çizimim olan mobilyayıda marangoza ilettim.Ve şuanda gece 2:45 malzeme seçimimide sizlerin onayına sunmak üzere hazırladım.Sizlerden ricam malzeme listeme bakmanız ve eksikleri gedikleri yanlışları bana iletmeniz.
Kısaca kendimle ilgili bilgi vereyim 2 yıl önce aldığım ve ne olduğu belirsiz 1-2 cm arası olan 2 adet Astronot ve 1 adet vatoz balığıma 2 yıl boyunca aileden uzak üniversite öğrencisi olmamdan dolayı 50 m3 lük bir akvaryumda baktım.2 yıl boyunca kurbağa canlı balık çekirge ve tavuk ciğeri ile besledim şuandaki boyları Astronotlar 23cm ve 21 cm civarındalar vatozum ise 15 cm boyunda.Kimse kızmasın 50 m3 de bunlara eziyet çektirilirmi kardeşim diye. Okul bitti,işe girdim ve ilk işim benimle birlikte eziyet çeken balıklarıma huzuru sağlayabilmek için güzel bir ortam hazırlamak oldu gördüğünüz gibi. Listemi alta yazıyorum sanıyorum haftaya pazar gününe kadar alışverişimi tamamlayacağım sizlerin görüşleri çok önemli benim için çünkü inanın hayatında hava motoru, dış filtre , hava taşı gibi malzemeleri bile görmemiş biriyim :)
Not:Akvaryum içine eğer astronotlarımla aynı boyutlarda bulabilirsem 2 adet green terror ve 2 adet şu uzun vahşi bir balık vardı yılan gibi adını unuttum ondan eklemeyi düşünüyorum.Yani toplam 6 adet olacaklar vantuzu saymazsak :)
Akvaryum =125X50X60 ( buhar camı dirsek kemer var 10 mm cam)
Dış Filtre =TetraTec EX 2400 Full dolu
İç Filtre =Aquael Turbo 350L/H (ne olur ne olmaz diye aldım bulunsun)
Hava Motoru =TetraTec APS 400 çift çıkışlı
Isıtıcı = TetraTec 300W
Dip Süpürgesi= Sera Akvaryum Dip süpürgesi 60cm / hava motoruna bağlı çalışıyormuş
Hava Taşı = RS Electrical hava taşı 90cm
Kum = Quartz ince kum (daha ucuz biryer bulamadım ankara içi varsa bildiğiniz onuda
yazarmısınız ?
Evet arkadaşlar şimdilik durum bu.Işıklandırma için mobilya gelince araştırma yapıcam.Lütfen bana yorumlarınızı yazarmısınız eksik ve ya yanlış birşey var mı ? Cevaplarınızı ilgiyle okuycam TEŞEKKÜRLER.
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
K3r3m,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
waterproof,
Omer901,
Deoxyss,
Berat kaplan,
esatterdogann,
yeekim,
Sfenks111,
sinor,
reano,
yns325,
ALTEMUR,
EKAR,
mollok,
mesut alak,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
Makkaya,
lZer0l,
Tolga8995,
bysmokin,
İlksen Şahin,
boraulukaya,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Mustafa Uzlu,
SuperSport,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
Osmanlı19,
egecinar,
berkc,
SantaCruzz,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
tukabu,
AquaShirmp,
Huzeyfe.ylc,
Standart Moss,
Legionsgamer,
şansal,
Flytheshrimp,
Phos,
Pandkoal,
YAYD06,
JujuSeri,
TuRKeR,
OKIRATLI,
Brdk64,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
