ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Haziran 2011 22:44
Son Ziyaret:
15 Mayıs 2015 19:18
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
serdar yelgel
Doğum Tarihi:
17 Nisan 1980
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
serdar yelgel
SON 4 MESAJI
sorun tetrada mı bendemi mutlaka okuyunuz
[QUOTE=Anadolu Pet][QUOTE=vahdet]Sevgili arkadasım güzel bir konuya deginmişsin. Tetra ile ilgili bende sorun yasadım ,benim sorunum şöyle idi dış filitre aldım tetra1200 en iyisi diye almaz olsaydım ,kullanmaya başladım filitreyi temizlemek için açtım ,açmaz olaydım temizledim taktım çalıştırmaya başladım aradan biraz vakit geçti birde ne göreyiö evde halı parke ıslanmış,filitre kıyısından su veriyor bu formda araştırma yaptım bazı guruplarda giriş çıkış vanalarının altındaki conto (oring) takılmadan geliyormuş .Buna dayanarak filitrem garantili diye tuttum götürdüm aldıgım yere anlattım sorunu servise yolladılar 4 gün sonra aldım .tabi akvaryuma degil bu defa kavoda çalıştırdım filitreyi ,sorun yoktu.aldım filitreyi akvaryuma kurdum çalıştırdım .su kacagı yok ama elektirikler gitti yarım saat sonra geldi akvaryuma gittim ne olsun bizim okadar para verip aldıgımız kalıtelı urun yine su kacırıyor yıne halı ıslandı parke ıslandı farketmesem akvaryumun suyu bıtecek balıklarım olucek, hadi yine filitreyi söktüm ,aldıgım yere götürdüm bıraktım 30 gün gecti haber yok malum bir ürünün en fazla belli bir günü var servis süresi olarak bu servis süresi dolunca bazı haklara sahip oluyoruz ya ama ne haklar, gittim birde ne göreyim filitre nen nasıl bıraktıysam aynı bıraktıgım yerden kaldırılmamış bile ,haklı olarak kızdım madem sorun var niye düzeltmiyosun dedim ben bu ürünü alırken ne güzel anllattın şimdi ne oldu dedim verilen cevap içler acısı bursada iki tane toptancı var bu ürünü bizim aldıgımız toptancı artık getirmiyor yapacak birsey yok denildi servisiylede arası acık ondan denildi ,yahu arkadas ben malı senden aldım beni ilgilendirmez senin toptancın dediysemde malesef meger tetra bu tip arızalı filitrelerin cogunu degistirmemiş, alanın elinde patlamış dava açsan ne olacak dava acman için bile 500 tl sınırın var artı zaman kaybın yandın aALLAH yandın kızdım çöpe attım filitreyi dandik bir dış filitre aldım ne su kacagı ne bir sorun bozulsa bile yahu alttarafı 75 tl deyip atarım hiç olmazise sinir olmam o kdar para verdim malesef . tetraya şikayette bulunmak istedim ama nerde yani düzen kurulu düzen ,türkçe veb sayfası yok sikayet hakkın olsada şikayeti önemseyen yok .Mmalının arkasında dim dik duran yerlerden alamk lazım tetra benim için adeta bir kabus oldu internette bir araastırma yaptım bu su kacagı olayından madur olan ınsanlar dolu gercekten vatandası dikkate alsalar bu tür sorunlar olmaz bozuk parti mallar elimizde kalmaz .Geçmis olsun demekten başka birsey gelmiyor elimden aynı dertleri bende yasadım şimti arkadasım birşey danışsa bana asla tetra önermiyorum neden arkasında durmuyolar topu ondan ona ondan buna atıyorlar sen burda sinirden delir kimin umrunda politikası yapıyorlar .Geçmiş olsun arkadsım [/QUOTE] Anadolu Pet ile görüştünüzmü?
[QUOTE=Dadash06]Ben tetra'nin bu kadar aciz oldugunu gercekten bilmiyordum. Birde Alman mali diye geciniyorlar. Tum magdur arkadaslarima gecmis olsun diyorum. Burada reklamini yapmak olmaz ama ben baska bir Alman mali kullaniyorum ve gerek teknik destek, gerek yedek parca destegi, gerek saglamlik ve sessizligi konusunda hicbir suphem kalmadi. Dis filtremi degistirirken bir ara Tetratec 1200 dusundum ama iyi ki yanasmamisim. Son anda baska bir markaya yoneldim. Elimde cok az kalan yem parcaciklarini da kullandiktan sonra artik tetranin hicbir urunune para vermeyecegim. Bu kadar insani magdur edenler iflas bayragi cekmeye mahkumdurlar. Tum tanidiklarima da bu yazilarinizi okutacagim. Tekrar tekrar gecmis olsun arkadaslarim..[/QUOTE] Merhaba,
anadolu pet olarak cevap yazmıssınız cok güzel ben daha once anadolu petle gorustum bozuk olan 2 tetra ısıtıcımı sunpet balmumcuyu bıraktım 1 isi 3 ay sonra geldı ve dıgerı hala gelıcek bırakma tarıhım 20.11.2011 hala gelıcek ya yenısı ya eskısı beklemedeyız 2 ay sonra 1 sene olucak ama hala ortalarda yok diğer ısıtıcalarımı da götürdüm ama artık anadolu pete goturucekmısız helekı dagıtım elemanınızın alaycı tavırından sonra neyse
bız anadolu petle gorustuk pekı sız de bı sunpetle gorusun konuyla ılgıı ahmet beyın bılgısı var sızde bır gorusun
ıyı forumlar
[QUOTE=Anadolu Pet][QUOTE=vahdet]Sevgili arkadasım güzel bir konuya deginmişsin. Tetra ile ilgili bende sorun yasadım ,benim sorunum şöyle idi dış filitre aldım tetra1200 en iyisi diye almaz olsaydım ,kullanmaya başladım filitreyi temizlemek için açtım ,açmaz olaydım temizledim taktım çalıştırmaya başladım aradan biraz vakit geçti birde ne göreyiö evde halı parke ıslanmış,filitre kıyısından su veriyor bu formda araştırma yaptım bazı guruplarda giriş çıkış vanalarının altındaki conto (oring) takılmadan geliyormuş .Buna dayanarak filitrem garantili diye tuttum götürdüm aldıgım yere anlattım sorunu servise yolladılar 4 gün sonra aldım .tabi akvaryuma degil bu defa kavoda çalıştırdım filitreyi ,sorun yoktu.aldım filitreyi akvaryuma kurdum çalıştırdım .su kacagı yok ama elektirikler gitti yarım saat sonra geldi akvaryuma gittim ne olsun bizim okadar para verip aldıgımız kalıtelı urun yine su kacırıyor yıne halı ıslandı parke ıslandı farketmesem akvaryumun suyu bıtecek balıklarım olucek, hadi yine filitreyi söktüm ,aldıgım yere götürdüm bıraktım 30 gün gecti haber yok malum bir ürünün en fazla belli bir günü var servis süresi olarak bu servis süresi dolunca bazı haklara sahip oluyoruz ya ama ne haklar, gittim birde ne göreyim filitre nen nasıl bıraktıysam aynı bıraktıgım yerden kaldırılmamış bile ,haklı olarak kızdım madem sorun var niye düzeltmiyosun dedim ben bu ürünü alırken ne güzel anllattın şimdi ne oldu dedim verilen cevap içler acısı bursada iki tane toptancı var bu ürünü bizim aldıgımız toptancı artık getirmiyor yapacak birsey yok denildi servisiylede arası acık ondan denildi ,yahu arkadas ben malı senden aldım beni ilgilendirmez senin toptancın dediysemde malesef meger tetra bu tip arızalı filitrelerin cogunu degistirmemiş, alanın elinde patlamış dava açsan ne olacak dava acman için bile 500 tl sınırın var artı zaman kaybın yandın aALLAH yandın kızdım çöpe attım filitreyi dandik bir dış filitre aldım ne su kacagı ne bir sorun bozulsa bile yahu alttarafı 75 tl deyip atarım hiç olmazise sinir olmam o kdar para verdim malesef . tetraya şikayette bulunmak istedim ama nerde yani düzen kurulu düzen ,türkçe veb sayfası yok sikayet hakkın olsada şikayeti önemseyen yok .Mmalının arkasında dim dik duran yerlerden alamk lazım tetra benim için adeta bir kabus oldu internette bir araastırma yaptım bu su kacagı olayından madur olan ınsanlar dolu gercekten vatandası dikkate alsalar bu tür sorunlar olmaz bozuk parti mallar elimizde kalmaz .Geçmis olsun demekten başka birsey gelmiyor elimden aynı dertleri bende yasadım şimti arkadasım birşey danışsa bana asla tetra önermiyorum neden arkasında durmuyolar topu ondan ona ondan buna atıyorlar sen burda sinirden delir kimin umrunda politikası yapıyorlar .Geçmiş olsun arkadsım [/QUOTE] Anadolu Pet ile görüştünüzmü?
[QUOTE=Dadash06]Ben tetra'nin bu kadar aciz oldugunu gercekten bilmiyordum. Birde Alman mali diye geciniyorlar. Tum magdur arkadaslarima gecmis olsun diyorum. Burada reklamini yapmak olmaz ama ben baska bir Alman mali kullaniyorum ve gerek teknik destek, gerek yedek parca destegi, gerek saglamlik ve sessizligi konusunda hicbir suphem kalmadi. Dis filtremi degistirirken bir ara Tetratec 1200 dusundum ama iyi ki yanasmamisim. Son anda baska bir markaya yoneldim. Elimde cok az kalan yem parcaciklarini da kullandiktan sonra artik tetranin hicbir urunune para vermeyecegim. Bu kadar insani magdur edenler iflas bayragi cekmeye mahkumdurlar. Tum tanidiklarima da bu yazilarinizi okutacagim. Tekrar tekrar gecmis olsun arkadaslarim..[/QUOTE] Merhaba,
Sadece Forum'u biraz karıştırırsanız bile hem Tetra'nın Hem de Anadolu Pet'in ürünlerinin ne kadar arkasında olduğunu göreceksiniz. Ürünleri yetkili satıcılarından evrakları ile birlikte aldıktan sonra hiç sorun yaşamadan bu ürünleri yıllardır kullananlar var. Gerekli Türkçe desteği Anadolu Pet'in ürünlerin içerisine koyduğu Kullanım Klavuzundan, Anadolu Pet'in yetkili satıcılarından, www.anadolupet.com.tr adresinden, ve 0216 346 34 67 numaralı telefondan her zaman alabilirsiniz.
İyi günler.
[/QUOTE]anadolu pet olarak cevap yazmıssınız cok güzel ben daha once anadolu petle gorustum bozuk olan 2 tetra ısıtıcımı sunpet balmumcuyu bıraktım 1 isi 3 ay sonra geldı ve dıgerı hala gelıcek bırakma tarıhım 20.11.2011 hala gelıcek ya yenısı ya eskısı beklemedeyız 2 ay sonra 1 sene olucak ama hala ortalarda yok diğer ısıtıcalarımı da götürdüm ama artık anadolu pete goturucekmısız helekı dagıtım elemanınızın alaycı tavırından sonra neyse
bız anadolu petle gorustuk pekı sız de bı sunpetle gorusun konuyla ılgıı ahmet beyın bılgısı var sızde bır gorusun
ıyı forumlar
yunus cinsiyet ?
[QUOTE=eseslim] Bak dostum ben 60 akvaryumluk bir hobihane sahibiyim.Ama balıklarının hali harap.Ben bu işte prof değilim,30 yılımı harcamış olmama rağmen;zaten kimse olamaz bence.Sadece balıklarına eziyet etme.Önce şu suyuna bir bak.Sonra balıklarına.Saygılar. [/QUOTE]
profilinde yasın 32 diyor 30 senedir bu ıstesın madem 2 yasında mı başladın bu işe ayrıca 30 sene once malawi chicledlerini malawi golunden baska yerde goremezssın
balıklar su anki izlenimlerimle yuzde 80 dişi fakat ya fotolar net değil yada dış filtren yetersiz eğerki sadece iç filtre kullanıyosan en yakın zamanda bır dıs fıltre edin eheim 2215 akvaryumuna fazlasıyla yeterlı olacaktır
sen her ıhtımale karsı 1 tane guzel bır erkek yunus al ama bu balıklarından en az 2-3 cm buyuk olsun şimdiden bol yavrular :)
[QUOTE=eseslim] Bak dostum ben 60 akvaryumluk bir hobihane sahibiyim.Ama balıklarının hali harap.Ben bu işte prof değilim,30 yılımı harcamış olmama rağmen;zaten kimse olamaz bence.Sadece balıklarına eziyet etme.Önce şu suyuna bir bak.Sonra balıklarına.Saygılar. [/QUOTE]
profilinde yasın 32 diyor 30 senedir bu ıstesın madem 2 yasında mı başladın bu işe ayrıca 30 sene once malawi chicledlerini malawi golunden baska yerde goremezssın
balıklar su anki izlenimlerimle yuzde 80 dişi fakat ya fotolar net değil yada dış filtren yetersiz eğerki sadece iç filtre kullanıyosan en yakın zamanda bır dıs fıltre edin eheim 2215 akvaryumuna fazlasıyla yeterlı olacaktır
sen her ıhtımale karsı 1 tane guzel bır erkek yunus al ama bu balıklarından en az 2-3 cm buyuk olsun şimdiden bol yavrular :)
sorun tetrada mı bendemi mutlaka okuyunuz
Aynen arkadaşım ellerindeki malı satana kadar ondan sonra dünya umurlarında değil ben tövbe ettim tetranın hiç bir ürününü arkadaşlarıma önermiyorum yazık güzelim markayı maffettiler biz hobicileri de mağdur ettiler sattıkları ayıplı malla kalırlar bir kere satarlar ama bu olaylar yayıldıkca Anadolu pette ıflas bayraklarını diker
sorun tetrada mı bendemi mutlaka okuyunuz
Merhaba arkadaşlar
Merhaba arkadaşlar
önce kendimi tanıtıyım benim kendi capımda ufak bir hobihanem var (20) ana tanklı ... asıl sorunum tetray la eylül 2011 de 8 adet tetra ısıtıcı aldım (300) watlık toplu aldıgım ıcın teleskop akvaryum 63 lıra satıs fıyatı olan tetraları 50 tlden aldım ve akvaryumlarıma yerlestırdım ılk bır hafta sorun olmadı
1 haftadan sonra yunus akvaryumumda kı tetra ısıtıcı ıstenılen sıcaklıga geldıkten sonra resıdans calısmamıs ve muhtemel sonuc 10 adet yunus kolonısınden 5 adet yunus kaldı sonrakı haftada bembalrımın akvaryumunda aynı olay gerceklestı neysekı bembalarımı sag salim kurtuldu bu 2 ısıtıcıyı kenara koydum kenarda dursun dedim yarın öbür gün eminönüne gecersem garantısınden yararlanırım dedim neyse ..Bir gün besiktasdan balmımcuya giderken sağ tarafta sunpet akvaryumu gördüm hos bı yer gırıyım bıraz yem bakarım bıde yedek ısıtıcı alırım diye girdim orda bir bey agırladı beni Ahmet bey gercekten işinin erbabı ıyı bır esnaftı konustuk tetrayı anlattım dedi getir ben ılgılenırım saolsun ılgılendı ısıtıcıları gonderdı 20 aralık 2011 de teslım ettım..2 adet ısıtıcıyı ve bana 1 mart 2012 de 1 tanesı degişmiş olarak geldı onca telefon gorusmesınden sonra tetrayla diğeri hala ortada yok neyse onuda gectım bırakın onu en kötü olay gecen sabah yasandı sabah hobıhaneme balıkları yemlemeye cıktım cıkmaz olsaydım bır de ne görüyüm ılangı akvaryumu 17 adet ilangi haşlanmıs evet yanlıs okumuyosunuz haşlanmıs ılangı olmus ısıtıcı tetra gene Alllah .. nedıyım artık
gerıye kalan dıger 5 tane tetranın ısıtıcısını da akvaryumlardan cıkardım attım
şimdi tetra eğer ki bu yazıyı okuyorsan
benım ılk 2 ısıtıcım bozuldugunda ben bunları garantıye gonderdıgımde bana kullanmam ıcın neden ısıtıcı vermiyorsun senin hatan yuzunden ben tekrar ısıtıcı almak zorundamıyım 3 aydır ısıtıcı beklıyorum
daha söylemek ıstedıgım cok sey var ama sizi mahkemeye verecegimden dolayı hiç bir sey yazmıyorum
Sevgili hobici arkadaslar sakın ama sakın benim düştüğüm hataya siz düşmeyin Tetra mı aman sakın bu hatayı yapmayın 50 kere 100 kere düşünün yemin ediyorum size çin malı dandık ısıtıcılar 20 tl lık daha hıc bır sorunla karsılasmadım bu tetranın 1200 luk 5 tane dıs fıltresı var çöp baska bıseye yaramaz onlar içinde bir sürü ugrastım bana diyolarkı getir kadıköyde bir yere en az 1 ay bizde kalıcak kontrol edıcez arkadasım ben sıze 5 fıltreyı getırdıgımde ben kullanıcam ?
YAZIKLAR OLSUN SANA TETRA YAZIKLAR OLSUN SANA ANODOLU PET ( BÖYLE MÜSTERI MEMNUNIYETI OLMAZ )
serdar Yelgel
0541 803 40 94
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
