ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
dodo4132
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Mayıs 2006 00:16
Son Ziyaret:
11 Mart 2012 18:32
Toplam Mesaj:
78 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sinan Mani
Doğum Tarihi:
29 Mart 1981
Yaş:
45
İl:
Zonguldak
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
80*40*28
200 wat atman ısıtıcı, ehiem 2006 iç filitre,atman ef1 dış filitre. 4 papağan ciklet,3 yunus
SON 10 MESAJI
Isıtıcı (Cam Tamiri)
[QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132][QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[/QUOTE] Kullanım sürelerinin uzun olması açısından vakumlandığını belirtmiştim. ampul gibi hemen kesmez tabiki. ayrıca ısıtıcı içindeki vakumun ısıtıcı soğuduğunda özelliğini yitirmesi gibi bir durum söz konusu olamaz. eğer bahsettiğiniz şekilde vakumun kaybolması durumu oluşuyor ise bu ısıtıcı su alıyor anlamına gelmektedir. Ayrıca içinde hava kalmış olan ısıtıcı sargı rezistans telleri oksit gibi kararmalar oluşturur. bu vakumu bozulmuş ısıtıcılarda görülmektedir ve belli bir süre sonunda ısıtıcı telleri kopar.[/QUOTE]
Sanırım suya tamamen sokulmadığı halde ısıtıcı içinde oluşan neme de hiç dikkat etmediniz. Ve etrafınızda ki ısıtıcı mantığı ile çalışan cihazları hiç incelemediniz, bakmadınız. Bir ara kurutma makinenizin tellerine bir bakmanızı rica edeceğim sizden en kolay onlarda görebilirsiniz kullanılan tel aynı ısıtıcıdaki gibidir. Yine aynı teli katalitiklerdeki elektrikli ısıtıcı bölümünde de görebilirsiniz.
Size vakumlama yapılmasının nedenini anlatmaya çalıştım ama yeniden daha iyi açıklamak gerekirse. Bahsettiğimiz ampul örneğinde kullanılan tel çok incedir ve "hava ile temas ettiği anda tel yanar". İçeride hava olmazsa ateşde olmaz. Vakumlamanın sebebi budur bu gibi durumlar dışında vakumlama yapılmaz.
[/QUOTE]dodo4132 2010-02-13 21:58:28
[QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132][QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
1-genleşen ve ısıtıcı içinde kalan havanın oluşturacağı basınç cam tüpü kırar bunun sonucunda direk akvaryuma şebeke elektriğinin iletilmesine yol açar.
2-ısıtıcı resistansları havayla temas etmediği için ömürleri uzun olur. örnek armut lamba içindeki havanın boşaltılmasıyla aydınlatma teli uzun ömürlü olur.
Geceleri rahat uyumak ve gözünüzün arkada kalmasını istemiyorsanız dikkate alın derim.
[/QUOTE]Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[/QUOTE] Kullanım sürelerinin uzun olması açısından vakumlandığını belirtmiştim. ampul gibi hemen kesmez tabiki. ayrıca ısıtıcı içindeki vakumun ısıtıcı soğuduğunda özelliğini yitirmesi gibi bir durum söz konusu olamaz. eğer bahsettiğiniz şekilde vakumun kaybolması durumu oluşuyor ise bu ısıtıcı su alıyor anlamına gelmektedir. Ayrıca içinde hava kalmış olan ısıtıcı sargı rezistans telleri oksit gibi kararmalar oluşturur. bu vakumu bozulmuş ısıtıcılarda görülmektedir ve belli bir süre sonunda ısıtıcı telleri kopar.[/QUOTE]
Sanırım suya tamamen sokulmadığı halde ısıtıcı içinde oluşan neme de hiç dikkat etmediniz. Ve etrafınızda ki ısıtıcı mantığı ile çalışan cihazları hiç incelemediniz, bakmadınız. Bir ara kurutma makinenizin tellerine bir bakmanızı rica edeceğim sizden en kolay onlarda görebilirsiniz kullanılan tel aynı ısıtıcıdaki gibidir. Yine aynı teli katalitiklerdeki elektrikli ısıtıcı bölümünde de görebilirsiniz.
Size vakumlama yapılmasının nedenini anlatmaya çalıştım ama yeniden daha iyi açıklamak gerekirse. Bahsettiğimiz ampul örneğinde kullanılan tel çok incedir ve "hava ile temas ettiği anda tel yanar". İçeride hava olmazsa ateşde olmaz. Vakumlamanın sebebi budur bu gibi durumlar dışında vakumlama yapılmaz.
[/QUOTE]
Kurutma makinesi telleri ve normal ısıtıcı rezistans telleri akvaryum içindeki ısıtıcıyla bir tutulamaz. çalışma alanları farklıdır. bahsettiğiniz ısıtıcılar basınç altında çalıştırılmadığından vakumlama yapılmaz. akvaryum ısıtıcısı cam tüp içinde suya daldırılarak çalıştırılır. ve dolayısı ile basınç altında çalışmaktadır. ve ayrıca akvaryumumda şimdiye kadar 3 tane ısıtıcı değiştirmek zorunda kaldım. ve hiç bir ısıtıcımın içinde neme rastlamadım. zaten nem varsa vakumlama kaybolmuş demektir. vakumsuz olarak ısıtıcı camı değiştirirseniz öyle nemle karşılaşırsınız. Yinede herşey sizin inandığınız gibi olsun.
Isıtıcı (Cam Tamiri)
[QUOTE=aliberk]
10 dk yanmış bir lambanın üzerine elini koy bakalım ısıyı hissetmiyecekmisin.
[QUOTE=aliberk]
dodo4132 eğer vakumlama olsaydı termostaki gibi ısıyı iletmezdi.
[/QUOTE]Isıtıcı (Cam Tamiri)
[QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[/QUOTE] Kullanım sürelerinin uzun olması açısından vakumlandığını belirtmiştim. ampul gibi hemen kesmez tabiki. ayrıca ısıtıcı içindeki vakumun ısıtıcı soğuduğunda özelliğini yitirmesi gibi bir durum söz konusu olamaz. eğer bahsettiğiniz şekilde vakumun kaybolması durumu oluşuyor ise bu ısıtıcı su alıyor anlamına gelmektedir. Ayrıca içinde hava kalmış olan ısıtıcı sargı rezistans telleri oksit gibi kararmalar oluşturur. bu vakumu bozulmuş ısıtıcılarda görülmektedir ve belli bir süre sonunda ısıtıcı telleri kopar.
[QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
1-genleşen ve ısıtıcı içinde kalan havanın oluşturacağı basınç cam tüpü kırar bunun sonucunda direk akvaryuma şebeke elektriğinin iletilmesine yol açar.
2-ısıtıcı resistansları havayla temas etmediği için ömürleri uzun olur. örnek armut lamba içindeki havanın boşaltılmasıyla aydınlatma teli uzun ömürlü olur.
Geceleri rahat uyumak ve gözünüzün arkada kalmasını istemiyorsanız dikkate alın derim.
[/QUOTE]Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[/QUOTE] Kullanım sürelerinin uzun olması açısından vakumlandığını belirtmiştim. ampul gibi hemen kesmez tabiki. ayrıca ısıtıcı içindeki vakumun ısıtıcı soğuduğunda özelliğini yitirmesi gibi bir durum söz konusu olamaz. eğer bahsettiğiniz şekilde vakumun kaybolması durumu oluşuyor ise bu ısıtıcı su alıyor anlamına gelmektedir. Ayrıca içinde hava kalmış olan ısıtıcı sargı rezistans telleri oksit gibi kararmalar oluşturur. bu vakumu bozulmuş ısıtıcılarda görülmektedir ve belli bir süre sonunda ısıtıcı telleri kopar.
Akvaryum Elektrik Maliyeti Hesaplama Tablosu
Sağol hocam yararlı bir tablo olmuş. zaten metrik hesaplar okadar gerekli değil. en iyi metrik hesaplarımı yaptım diyen bile yanılmış olur. - + 3 tl fazla yada daha az yansır faturaya oda ısıtıcı farkından kaynaklanır.dodo4132 2010-02-13 01:44:25
Sağol hocam yararlı bir tablo olmuş. zaten metrik hesaplar okadar gerekli değil. en iyi metrik hesaplarımı yaptım diyen bile yanılmış olur. - + 3 tl fazla yada daha az yansır faturaya oda ısıtıcı farkından kaynaklanır.
Isıtıcı (Cam Tamiri)
Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
1-genleşen ve ısıtıcı içinde kalan havanın oluşturacağı basınç cam tüpü kırar bunun sonucunda direk akvaryuma şebeke elektriğinin iletilmesine yol açar.
2-ısıtıcı resistansları havayla temas etmediği için ömürleri uzun olur. örnek armut lamba içindeki havanın boşaltılmasıyla aydınlatma teli uzun ömürlü olur.
Geceleri rahat uyumak ve gözünüzün arkada kalmasını istemiyorsanız dikkate alın derim.
Papağan balığımın yavruları
Bende papağan balığı hastasıyım. Gözünüz aydın hayırlı uğurlu olsun yavrularınız. Bendede 4 tane var. Renkleri daha gri boyları küçük 2.5 cm civarında kırmızı renklere ulaşmadılar. Şimdiye kadar beslediğim balıklar içinde en cana yakın balık türü papağan ciklet. Genlerle oynama olayına gelince bunu bir çok balık türünde yapıyorlar zaten. Hangimiz elimizdeki balığın saf olduğuna eminki.dodo4132 2010-02-11 19:01:47
Bende papağan balığı hastasıyım. Gözünüz aydın hayırlı uğurlu olsun yavrularınız. Bendede 4 tane var. Renkleri daha gri boyları küçük 2.5 cm civarında kırmızı renklere ulaşmadılar. Şimdiye kadar beslediğim balıklar içinde en cana yakın balık türü papağan ciklet. Genlerle oynama olayına gelince bunu bir çok balık türünde yapıyorlar zaten. Hangimiz elimizdeki balığın saf olduğuna eminki.
Birde yavruların resimlerini yayınlarsanız sevinirim.
papağanlarımın rengi siyah
Yunus ve sarı prensesler ilerde yapmayı planladığım tank için misafir konumundalar. 2 ay civarı sabretmeleri gerekecek. Küçük oldukları için şu anda problem yaşamıyorum. Gayet iyi anlaşıyor gibi görünüyorlar. Henüz bir kavga yada kovalama görmedim. Teksorun bu papağanların rengi kafamı karıştırıyor. Büyümeleri yavaş oluyor galiba papağan balıklarının. Tank küçüklüğüde etken tabiki.
Yunus ve sarı prensesler ilerde yapmayı planladığım tank için misafir konumundalar. 2 ay civarı sabretmeleri gerekecek. Küçük oldukları için şu anda problem yaşamıyorum. Gayet iyi anlaşıyor gibi görünüyorlar. Henüz bir kavga yada kovalama görmedim. Teksorun bu papağanların rengi kafamı karıştırıyor. Büyümeleri yavaş oluyor galiba papağan balıklarının. Tank küçüklüğüde etken tabiki.
papağanlarımın rengi siyah
1 ay önce 4 tane papağan aldım daha küçükler. Olumsuz yönlerinide biliyorum. (Hatırlatma yapacak arkadaşlar olabilir) Sorun şu bu balılar gri-siyah boyları kuruklarıyla birlikte 2.5 cm bunun renkleri kırmızı olacakmı acaba. Akvaryumcu olur dedi. Aldığım günden bu güne tetra red parrot renklendirici yemi kullanıyorum. papağanların kırmızı rengi yada turuncu rengi almaları ne kadar zaman alır. Papağan konusunda tecrübe edinmiş arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Teşekkürler.
1 ay önce 4 tane papağan aldım daha küçükler. Olumsuz yönlerinide biliyorum. (Hatırlatma yapacak arkadaşlar olabilir) Sorun şu bu balılar gri-siyah boyları kuruklarıyla birlikte 2.5 cm bunun renkleri kırmızı olacakmı acaba. Akvaryumcu olur dedi. Aldığım günden bu güne tetra red parrot renklendirici yemi kullanıyorum. papağanların kırmızı rengi yada turuncu rengi almaları ne kadar zaman alır. Papağan konusunda tecrübe edinmiş arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Teşekkürler.
Hava Motorunun Sesini Yok Etme!ISINMA PROBLEMİ YOK
dodo4132 2010-01-31 16:01:49
Hava motoru elektro mekanik bir alettir. Dolayısı ile bir üreteç değildir. İçine aldığı havayı sıkıştırıp itme gücüyle akvaryuma verir. İçinde hava yoksa sıkıştıracak havada olmaz. dolayısı ile akvaryuma hava basamaz. Hava almalıki hava basabilsin. pompanın içine hava çekerseniz hava basar. su çekerseniz su basar. Hava motorlarının hava üretebilme gibi bir becerileri olsaydı komple kavuçukla kaplanmış olarak imal edillirdi böylece motorun dış dünyayla bağlantısı kesilir ve ses problemide yaşıyor olmazdık.
BATI KARADENİZ HOBİCİLERİ
Merhaba. Ben Zonguldak merkezdeyim. Daha önce melek ve canlı doğurganlar besliyordum. 1 hafta önce 3 sarprenses 2 portakal prenses 2 beyaz prenses. 2 mavi prenses 2 yunus alarak beslemeye başladım hayırlısı. Balıklarımın ortalama boyları 3 cm. ilerde çoğaldıklarında paylaşıma başlarız inşallah.
Merhaba. Ben Zonguldak merkezdeyim. Daha önce melek ve canlı doğurganlar besliyordum. 1 hafta önce 3 sarprenses 2 portakal prenses 2 beyaz prenses. 2 mavi prenses 2 yunus alarak beslemeye başladım hayırlısı. Balıklarımın ortalama boyları 3 cm. ilerde çoğaldıklarında paylaşıma başlarız inşallah.
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
KULLANICILAR
- 79 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
aktugsedat,
tukabu,
Rıdvan459,
darknessmania,
sina cen,
EKAR,
Stoke,
Gökdeniz Kale,
Hoppala,
florasan,
Cyber_Scout,
OKIRATLI,
0rnn,
Abudullah,
TheDS,
Kuduoglu,
Urar,
kdrackgz,
DigitalPen,
Ancalagon,
SJess,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
BilalM.,
forthehordex,
exCaLiSTa,
tfrt1,
ali özer,
by__cg,
syerli,
Standart Moss,
Kaangzkr,
LeafyAqua,
ternapi,
Goldfish2000,
tetikk,
Hknçkl,
scorpion26,
MCY4,
Kemalk41,
ArifhbsAquatics,
Enez,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
