ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
m_esin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mayıs 2012 16:36
Son Ziyaret:
29 Kasım 2017 16:58
Toplam Mesaj:
23 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Esin
Doğum Tarihi:
28 Ağustos 1980
Yaş:
45
İl:
Erzincan
Meslek:
Harita Teknikeri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
150x50x50 Mdf den Akvaryum ve sump.
SON 10 MESAJI
Ham Mdf 'den 150x50x55h Akvaryum ve Sump Yapımı
Merhaba Koray Bey,
Biraz geç bir cevap olacak kusura bakmayın. Epoksi ile ilgili hiç bir sorun yaşamadık. 1,5 cm iken aldığımız 21 adet ilangi yavrularını kayıpsız büyüttük. ilk altı ay sadece ayda bir %25 su değişimi yaptık. Son 1.5 sene ne dip çekimi ne samp temizliği hiç birşey yapmadık. Sadece yem atıp balıklarımızı seyrettik.Suyumuz her zaman berrak kum üzeri her zaman temiz idi. Dışkılar kayaların arasında birikip yok olup gidiyordu. Ön camda çatlak oluşana kadar her şey güzel gidiyordu.Çatlamanın sebebini de zeminin beton olmamasına bağlıyoruz. Akvaryum prefabrik bir ofis odasında bulunuyordu. Eğer hala akvaryum yapmadıysanız şiddetle tavsiye ederim. Ek olarak playwoodun kısa yüzeyine epoksiyi bolca sürün.Biz o kısımlara su gelmeyecek nasıl olsa diye 1 katman sürmüştük ama eninde sonunda su geliyor :). Kurumasını bekleyerek (1-2 gün) 3 katman olarak uygulayın.Alt dolabıda siz yapacaksanız bizim kadar abatmanıza gerek yok 5x5 bile yeterli gelir.Son olarak ön camı yapıştırırken tabana oturtmayın. Bizim hatamız o oldu.Mutlaka altına camı biraz yukarda tutacak bişeyler koyun , slikon kuruyunca alırsınız. Ufak tefek esnemelerde silikonun esnekliği kurtarır.
iyi hobiler.
Merhaba Koray Bey,
Biraz geç bir cevap olacak kusura bakmayın. Epoksi ile ilgili hiç bir sorun yaşamadık. 1,5 cm iken aldığımız 21 adet ilangi yavrularını kayıpsız büyüttük. ilk altı ay sadece ayda bir %25 su değişimi yaptık. Son 1.5 sene ne dip çekimi ne samp temizliği hiç birşey yapmadık. Sadece yem atıp balıklarımızı seyrettik.Suyumuz her zaman berrak kum üzeri her zaman temiz idi. Dışkılar kayaların arasında birikip yok olup gidiyordu. Ön camda çatlak oluşana kadar her şey güzel gidiyordu.Çatlamanın sebebini de zeminin beton olmamasına bağlıyoruz. Akvaryum prefabrik bir ofis odasında bulunuyordu. Eğer hala akvaryum yapmadıysanız şiddetle tavsiye ederim. Ek olarak playwoodun kısa yüzeyine epoksiyi bolca sürün.Biz o kısımlara su gelmeyecek nasıl olsa diye 1 katman sürmüştük ama eninde sonunda su geliyor :). Kurumasını bekleyerek (1-2 gün) 3 katman olarak uygulayın.Alt dolabıda siz yapacaksanız bizim kadar abatmanıza gerek yok 5x5 bile yeterli gelir.Son olarak ön camı yapıştırırken tabana oturtmayın. Bizim hatamız o oldu.Mutlaka altına camı biraz yukarda tutacak bişeyler koyun , slikon kuruyunca alırsınız. Ufak tefek esnemelerde silikonun esnekliği kurtarır.
iyi hobiler.
Hobihane Yunus ( Havuzun Faydaları Syf 3 )
Furkan Bey,
Hacimin ne kadar önemli olduğunu gösterdiğiniz için teşekkürler. Yanlız 2. sayfadaki yüzen strafor üzerinde duran üçlü priz bana tehlikeli geldi. Hala o şekildemi çalışıyor havuzunuz ?[EDIT]m_esin,2015-07-21 16:33:57[/EDIT]
Furkan Bey,
Hacimin ne kadar önemli olduğunu gösterdiğiniz için teşekkürler. Yanlız 2. sayfadaki yüzen strafor üzerinde duran üçlü priz bana tehlikeli geldi. Hala o şekildemi çalışıyor havuzunuz ?[EDIT]m_esin,2015-07-21 16:33:57[/EDIT]
tropheuslardan biri farklı hangi tür acaba?
Yüzgeçleri kızarmayan ,bedeni sararmamış ve diğerlerine göre küçük kalan balıklarınız da ilangi. Bende yavrudan ilangi büyütüyorum.22 balıkta 2 balığım sizinki ile aynı.Bi nevi yanık kalma denebilir.
Yüzgeçleri kızarmayan ,bedeni sararmamış ve diğerlerine göre küçük kalan balıklarınız da ilangi. Bende yavrudan ilangi büyütüyorum.22 balıkta 2 balığım sizinki ile aynı.Bi nevi yanık kalma denebilir.
Arkadaş Akvaryum - Yeni ithalat Bol resim SAYFA:2
[QUOTE=Iskarmoz][QUOTE=m_esin]Bu aslan balığı veya kurbağa balığı dediğiniz tür Sakarya Nehrinde var desem inanırmısınız ? Gerçi hala varmı bilmiyorum ama benim yanlışlıkla tuttuğum zamanlar doksanların başı olması lazım. Sakarya nehrinin karadenize döküldüğü yer Karasu/Yenimahalle' de nehir kenarında, büyük çınar ağaçlarının altında kahveler vardır. Bu kahvelerin önündeki iskeleden mantarlı olta ya ekmek takıp kızılkanat , sütbalığı dediğimiz balıklardan tutardım. Bir keresinde yem gidince boş kancayı yaklaşık 20 cm su yüksekliği olan bi yere yatırıp oltayı iskeleye dayadım. Yemi hazırlayıp oltayı elime alıp kaldırınca kanca biyere takılmış gibi gelmedi.İkinci defa asıldığımda bu bahsedilen balık üstünden çamurlar aka aka oltanın ucunda bütün kanatlarını açmış duruyordu. Kahve milletide balığı görünce başıma toplandı. Yaşlılardan biri Ben 60 senedir burdayım böyle bi balık görmedim demişti hiç unutmam. Ozamanlar akvaryumdan haberim olmadığı için heba ettim tabi balığı. Umarım neslini devam ettiriyordur .
[/QUOTE]
Kaya balığını ve horozbinayı iyi bilirim. Kaya balığı da çok gelirdi balık tutarken.Horozbina da değildi.Horozbinaları Düzce/Akçakoca limanında bolca görebilirsiniz. Aslında Bu Batrachomoeus trispinosus dediğin balığa renk ve kafa yapısı olarak benziyor ama benim yakaladığım daha tıknaz yapıdaydı.Yani Mintax kutusuna koyduğumda gövdesi tabana tam oturuyordu aşağı yukarı. Kaya balığı veya yayın balığı yavrusu gibi ince uzun değildi. Geçenlerde Universitelerimizin hazırlamış olduğu Sakarya Nehri Faunasını incelemiştim ama böyle bi balık görememiştim. Sonuçta dünya üzerindeki herşey keşfedilmedi.
m_esin 2014-03-20 08:43:48
[QUOTE=Iskarmoz][QUOTE=m_esin]Bu aslan balığı veya kurbağa balığı dediğiniz tür Sakarya Nehrinde var desem inanırmısınız ? Gerçi hala varmı bilmiyorum ama benim yanlışlıkla tuttuğum zamanlar doksanların başı olması lazım. Sakarya nehrinin karadenize döküldüğü yer Karasu/Yenimahalle' de nehir kenarında, büyük çınar ağaçlarının altında kahveler vardır. Bu kahvelerin önündeki iskeleden mantarlı olta ya ekmek takıp kızılkanat , sütbalığı dediğimiz balıklardan tutardım. Bir keresinde yem gidince boş kancayı yaklaşık 20 cm su yüksekliği olan bi yere yatırıp oltayı iskeleye dayadım. Yemi hazırlayıp oltayı elime alıp kaldırınca kanca biyere takılmış gibi gelmedi.İkinci defa asıldığımda bu bahsedilen balık üstünden çamurlar aka aka oltanın ucunda bütün kanatlarını açmış duruyordu. Kahve milletide balığı görünce başıma toplandı. Yaşlılardan biri Ben 60 senedir burdayım böyle bi balık görmedim demişti hiç unutmam. Ozamanlar akvaryumdan haberim olmadığı için heba ettim tabi balığı. Umarım neslini devam ettiriyordur .
[/QUOTE]
Bahsettiğiniz balık kesinlikle Batrachomoeus trispinosus veya yakın bir tür değil. Büyük ihtimalle bir Horozbina veya Kaya Balığı türüdür, ülkemizde sığ tuzlu ve acı sularda sıkça görülürler. Belki küçük bir Yayın Balığı da olabilir ama Kurbağabalığı Hint-Pasifik okyanuzlarının kıyı bölgelerinde ve bu okyanuslara dökülen yerlerde görülür (Amerikalar kısmında değil).
[/QUOTE]Kaya balığını ve horozbinayı iyi bilirim. Kaya balığı da çok gelirdi balık tutarken.Horozbina da değildi.Horozbinaları Düzce/Akçakoca limanında bolca görebilirsiniz. Aslında Bu Batrachomoeus trispinosus dediğin balığa renk ve kafa yapısı olarak benziyor ama benim yakaladığım daha tıknaz yapıdaydı.Yani Mintax kutusuna koyduğumda gövdesi tabana tam oturuyordu aşağı yukarı. Kaya balığı veya yayın balığı yavrusu gibi ince uzun değildi. Geçenlerde Universitelerimizin hazırlamış olduğu Sakarya Nehri Faunasını incelemiştim ama böyle bi balık görememiştim. Sonuçta dünya üzerindeki herşey keşfedilmedi.
Arkadaş Akvaryum - Yeni ithalat Bol resim SAYFA:2
[QUOTE=red1arwana]sarıkanat balığı çok güzel zehirli akvaryumda beslenirdi mavi kanatları var ben kendisini beğeniyorum[/QUOTE]
Fırat gibi konuştun :). Zehirli akvaryum hangisi oluyor ?
[QUOTE=red1arwana]sarıkanat balığı çok güzel zehirli akvaryumda beslenirdi mavi kanatları var ben kendisini beğeniyorum[/QUOTE]
Fırat gibi konuştun :). Zehirli akvaryum hangisi oluyor ?
Arkadaş Akvaryum - Yeni ithalat Bol resim SAYFA:2
Bu aslan balığı veya kurbağa balığı dediğiniz tür Sakarya Nehrinde var desem inanırmısınız ? Gerçi hala varmı bilmiyorum ama benim yanlışlıkla tuttuğum zamanlar doksanların başı olması lazım. Sakarya nehrinin karadenize döküldüğü yer Karasu/Yenimahalle' de nehir kenarında, büyük çınar ağaçlarının altında kahveler vardır. Bu kahvelerin önündeki iskeleden mantarlı olta ya ekmek takıp kızılkanat , sütbalığı dediğimiz balıklardan tutardım. Bir keresinde yem gidince boş kancayı yaklaşık 20 cm su yüksekliği olan bi yere yatırıp oltayı iskeleye dayadım. Yemi hazırlayıp oltayı elime alıp kaldırınca kanca biyere takılmış gibi gelmedi.İkinci defa asıldığımda bu bahsedilen balık üstünden çamurlar aka aka oltanın ucunda bütün kanatlarını açmış duruyordu. Kahve milletide balığı görünce başıma toplandı. Yaşlılardan biri Ben 60 senedir burdayım böyle bi balık görmedim demişti hiç unutmam. Ozamanlar akvaryumdan haberim olmadığı için heba ettim tabi balığı. Umarım neslini devam ettiriyordur .
m_esin 2014-03-18 08:01:46
Bu aslan balığı veya kurbağa balığı dediğiniz tür Sakarya Nehrinde var desem inanırmısınız ? Gerçi hala varmı bilmiyorum ama benim yanlışlıkla tuttuğum zamanlar doksanların başı olması lazım. Sakarya nehrinin karadenize döküldüğü yer Karasu/Yenimahalle' de nehir kenarında, büyük çınar ağaçlarının altında kahveler vardır. Bu kahvelerin önündeki iskeleden mantarlı olta ya ekmek takıp kızılkanat , sütbalığı dediğimiz balıklardan tutardım. Bir keresinde yem gidince boş kancayı yaklaşık 20 cm su yüksekliği olan bi yere yatırıp oltayı iskeleye dayadım. Yemi hazırlayıp oltayı elime alıp kaldırınca kanca biyere takılmış gibi gelmedi.İkinci defa asıldığımda bu bahsedilen balık üstünden çamurlar aka aka oltanın ucunda bütün kanatlarını açmış duruyordu. Kahve milletide balığı görünce başıma toplandı. Yaşlılardan biri Ben 60 senedir burdayım böyle bi balık görmedim demişti hiç unutmam. Ozamanlar akvaryumdan haberim olmadığı için heba ettim tabi balığı. Umarım neslini devam ettiriyordur .
Ham Mdf 'den 150x50x55h Akvaryum ve Sump Yapımı
Kum ve taşlar konulduktan sonraki hali.Taşlar Fırat Nehrinden toplandı.


m_esin 2014-01-29 07:59:43
Kum ve taşlar konulduktan sonraki hali.Taşlar Fırat Nehrinden toplandı.


Ham Mdf 'den 150x50x55h Akvaryum ve Sump Yapımı
Mdf ve kereste kesim dahil : 350 TL
Eposki Reçine : 68 Tl kargo dahil
Epoksi Boya : 35 TL +20 TL kargo
Depo bağlantı adaptörleri
+çekvalf+Kulanmadığımız bir kaç dirsek : 53 tl Kargo dahil
Nalburiye(rulolar,fırçalar
,silikon tabancası,vidalar,çiviler
,sıvacı süngeri,tutkal,matkap ucu) : 70 tl
Camlar :50 tl
Mobilya Boyaları (akrilik ve eskitme) : 48 tl kargo dahil
Sista Silikon (2 adet) : 20 tl
Pvc borular ve dirsekler : 45 tl
Silis Kum 40 kg :52 tl Kargo dahil
Şu ana kadar toplam maliyet bu hocam 811 tl ediyo sanırım. Pahalı gelebilir ama mahrumiyet bölgesinde olunca böyle oluyor biraz. Büyük şehirlerde bu maliyet biraz daha aşağı çekilebilir.
Mdf ve kereste kesim dahil : 350 TL
Eposki Reçine : 68 Tl kargo dahil
Epoksi Boya : 35 TL +20 TL kargo
Depo bağlantı adaptörleri
+çekvalf+Kulanmadığımız bir kaç dirsek : 53 tl Kargo dahil
Nalburiye(rulolar,fırçalar
,silikon tabancası,vidalar,çiviler
,sıvacı süngeri,tutkal,matkap ucu) : 70 tl
Camlar :50 tl
Mobilya Boyaları (akrilik ve eskitme) : 48 tl kargo dahil
Sista Silikon (2 adet) : 20 tl
Pvc borular ve dirsekler : 45 tl
Silis Kum 40 kg :52 tl Kargo dahil
Şu ana kadar toplam maliyet bu hocam 811 tl ediyo sanırım. Pahalı gelebilir ama mahrumiyet bölgesinde olunca böyle oluyor biraz. Büyük şehirlerde bu maliyet biraz daha aşağı çekilebilir.
Akvaryum destekçisi
Dostum bu ebatta bir akvaryumu yapman için yapıştırma sehpası büyük kolaylık sağlayacaktır.Yanlız bu sehpadaki akvaryumun köşelerinin oturduğu yerin hatasız 90 derece olması gerekiyor.Bunuda kolay kolay hiç bir usta el işi ile tezgahta falan sağlayamaz.Mutlaka milimetrik hatalar yapar. Biz arkadaşla daha yeni mdf den akvaryum yaptık.Mobilyacıyla anlaştık o bi yerde mdf yi cnc tezgahta kestirdi.Ölçüleri kontrol ettiğimizde mükemmeldi, hata bulamadık.Arkadaşların dediği gibi iki tanesi kaldırmayabilir.
bizim konumuzada buradan http://www.akvaryum.com/Forum/iste_bugun_yaptigim_akvaryumum_k747048.asp bakabilirsin. Yani bir kere yapılacak bir akvaryum için bukadar masrafa girmeye değermi oda tartışılır tabiki.
m_esin 2014-01-23 16:44:57
Dostum bu ebatta bir akvaryumu yapman için yapıştırma sehpası büyük kolaylık sağlayacaktır.Yanlız bu sehpadaki akvaryumun köşelerinin oturduğu yerin hatasız 90 derece olması gerekiyor.Bunuda kolay kolay hiç bir usta el işi ile tezgahta falan sağlayamaz.Mutlaka milimetrik hatalar yapar. Biz arkadaşla daha yeni mdf den akvaryum yaptık.Mobilyacıyla anlaştık o bi yerde mdf yi cnc tezgahta kestirdi.Ölçüleri kontrol ettiğimizde mükemmeldi, hata bulamadık.Arkadaşların dediği gibi iki tanesi kaldırmayabilir.
bizim konumuzada buradan http://www.akvaryum.com/Forum/iste_bugun_yaptigim_akvaryumum_k747048.asp bakabilirsin. Yani bir kere yapılacak bir akvaryum için bukadar masrafa girmeye değermi oda tartışılır tabiki.
Ham Mdf 'den 150x50x55h Akvaryum ve Sump Yapımı
Ali Bey,
12,13,14 üncü resimlerde görünen akvaryumun üstüne vidaladığımız bir parça var. İki pencere açılmış yekpare bir mdf tabakası o. Onu taktıktan sonra akvaryum iyice rijit hale geldi. Ah birde 5 e 10 ları zımparalatsaydık ozaman işçilik daha mükemmel olacaktı.
Birde akvaryumda 4+4 lamine cam kullandık diyemidir nedir? Suyu doldurduktan sonra akvaryumun karşısına geçip baktığımızda akvaryum eni dar gözüküyor.Durduğumuz yere görede akvaryum arkası ileri geri hareket ediyor gibi gözüküyor.Tam ortadan akvaryuma doğru eğilip bakıldığında akvaryum arkası kavisli gözüküyor.Bunun sebebi lamine cam mıdır acaba ? yada biz kalitesiz cammı aldık ?
Ali Bey,
12,13,14 üncü resimlerde görünen akvaryumun üstüne vidaladığımız bir parça var. İki pencere açılmış yekpare bir mdf tabakası o. Onu taktıktan sonra akvaryum iyice rijit hale geldi. Ah birde 5 e 10 ları zımparalatsaydık ozaman işçilik daha mükemmel olacaktı.
Birde akvaryumda 4+4 lamine cam kullandık diyemidir nedir? Suyu doldurduktan sonra akvaryumun karşısına geçip baktığımızda akvaryum eni dar gözüküyor.Durduğumuz yere görede akvaryum arkası ileri geri hareket ediyor gibi gözüküyor.Tam ortadan akvaryuma doğru eğilip bakıldığında akvaryum arkası kavisli gözüküyor.Bunun sebebi lamine cam mıdır acaba ? yada biz kalitesiz cammı aldık ?
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
