ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
YavuzAli87
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ocak 2013 16:57
Son Ziyaret:
17 Haziran 2026 15:47
Toplam Mesaj:
56 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Oğuzalp
Doğum Tarihi:
30 Ocak 1987
Yaş:
39
İl:
Adana
Meslek:
Kimya Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali Oğuzalp
Kimya Mühendisi
Ceyhan/Adana
SON 10 MESAJI
Bloody Mary Ve Kırmızı Sakura
[QUOTE=Abacus]Öncelikler herkese selamlar,
Bitkili bir L333 tankım var. İçine hem doğal ortam oluşsun diye hem dip temizliği hemde bitkiler için[B] Bloddy Mary[/B]ler eklemiştim.
Akvaryum ısısı 28 olmasına rağmen karideslerimde yumurtalar görmeye başladım ve bu tankta üretim çok istemiyorum.
Ayırıca 4 adet daha (Kırmızı sakura, neon, black rose ve renklerini beğenmediğim karma) karides akvaryumum var.
Amacım güzel bir ırk yaratmak olduğu için bir adet karma akvaryum bile yaptım.
Sorum şu: [B]Sakura ile Blody çifleşip ara bir ırk oluşturur mu?[/B] [:?]
Tankımın ilk zmanlrındaki görseli:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191520/261120171306161.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ben de aynı sorunun cevabını ararken bu konuyu gördüm. Net bir cevap henüz verilmemiş. Ben de red sakura besliyorum. Tanka bloody mary eklersem, çiftleşme sonucunda yavrular da kırmızı mı olur, yoksa zamanla şeffaf veya kahverengi karidesler mi elde edilir? Bu çiftleşmeyi tecrübe eden var mıdır?
Teşekkürler.
[QUOTE=Abacus]Öncelikler herkese selamlar,
Bitkili bir L333 tankım var. İçine hem doğal ortam oluşsun diye hem dip temizliği hemde bitkiler için[B] Bloddy Mary[/B]ler eklemiştim.
Akvaryum ısısı 28 olmasına rağmen karideslerimde yumurtalar görmeye başladım ve bu tankta üretim çok istemiyorum.
Ayırıca 4 adet daha (Kırmızı sakura, neon, black rose ve renklerini beğenmediğim karma) karides akvaryumum var.
Amacım güzel bir ırk yaratmak olduğu için bir adet karma akvaryum bile yaptım.
Sorum şu: [B]Sakura ile Blody çifleşip ara bir ırk oluşturur mu?[/B] [:?]
Tankımın ilk zmanlrındaki görseli:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191520/261120171306161.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ben de aynı sorunun cevabını ararken bu konuyu gördüm. Net bir cevap henüz verilmemiş. Ben de red sakura besliyorum. Tanka bloody mary eklersem, çiftleşme sonucunda yavrular da kırmızı mı olur, yoksa zamanla şeffaf veya kahverengi karidesler mi elde edilir? Bu çiftleşmeyi tecrübe eden var mıdır?
Teşekkürler.
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=dorsigera]Ali bey, akvaryumda bir taban malzemesi yok. Tamamen çürümüş ve dağılmış catappa yaprağı ile meşe ve çınar yaprakları var. İyi balıklar...[/QUOTE]
Taban bitkisi ekemiyor olmanız bir dezavantaj olsa da doğal ortamlarına çok yakın bir oluşum söz konusu. Epey zaman almıştır heralde bu hali alması.
Cevabınız için teşekkürler. Tebrik ederim.[EDIT]YavuzAli,2015-07-07 09:44:08[/EDIT]
[QUOTE=dorsigera]Ali bey, akvaryumda bir taban malzemesi yok. Tamamen çürümüş ve dağılmış catappa yaprağı ile meşe ve çınar yaprakları var. İyi balıklar...[/QUOTE]
Taban bitkisi ekemiyor olmanız bir dezavantaj olsa da doğal ortamlarına çok yakın bir oluşum söz konusu. Epey zaman almıştır heralde bu hali alması.
Cevabınız için teşekkürler. Tebrik ederim.[EDIT]YavuzAli,2015-07-07 09:44:08[/EDIT]
Cüce Amerikan Dünyası
Fikret Bey,
Paylaştığınız akvaryumda taban malzemesi nedir acaba? Çok doğal görünüyor.
Teşekkürler.
Fikret Bey,
Paylaştığınız akvaryumda taban malzemesi nedir acaba? Çok doğal görünüyor.
Teşekkürler.
Ramirezi Yem
Tercihen dondurulmuş olarak satılan "ocean nutrition blood worm" , bulamazsanız "ROTIFISH" markasının kurutulmuş kan kurdunu tavsiye ederim. Bu balıkların uzun vadede sağlıklı olmaları için bir diğer önemli konu da, yumuşak ve hafif de olsa asidik su.
Kolay gelsin.
[EDIT]YavuzAli,2015-06-28 17:38:30[/EDIT]
Tercihen dondurulmuş olarak satılan "ocean nutrition blood worm" , bulamazsanız "ROTIFISH" markasının kurutulmuş kan kurdunu tavsiye ederim. Bu balıkların uzun vadede sağlıklı olmaları için bir diğer önemli konu da, yumuşak ve hafif de olsa asidik su.
Kolay gelsin.
[EDIT]YavuzAli,2015-06-28 17:38:30[/EDIT]
Cüce Amerikan Dünyası
Apistoların üreyebileceği su şartlarını oluşturmak için uygun taban malzemesi seçimi konusunda, sorularıma gösterilen ilgi ve verilen faydalı bilgiler için herkese teşekkür ederim.
Verilen cevaplardan ortak bir çıkarım yapmak gerekirse, suya yumuşatıcı ve pH düşürücü yönde salınım yapan hazır marka kumlar dışında herkesin ortak noktada buluştuğu tek taban sanırım lav kırığı. Her ne kadar, siyah arka fon ve kökler-dallar ile birlikte görsel olarak bej rengin hakim olduğu ince dere kumu veya silis bir taban tercih etsem de tercihim lav kırığı olacak gibi görünüyor.
Tekrar teşekkürler.
Apistoların üreyebileceği su şartlarını oluşturmak için uygun taban malzemesi seçimi konusunda, sorularıma gösterilen ilgi ve verilen faydalı bilgiler için herkese teşekkür ederim.
Verilen cevaplardan ortak bir çıkarım yapmak gerekirse, suya yumuşatıcı ve pH düşürücü yönde salınım yapan hazır marka kumlar dışında herkesin ortak noktada buluştuğu tek taban sanırım lav kırığı. Her ne kadar, siyah arka fon ve kökler-dallar ile birlikte görsel olarak bej rengin hakim olduğu ince dere kumu veya silis bir taban tercih etsem de tercihim lav kırığı olacak gibi görünüyor.
Tekrar teşekkürler.
Cüce Amerikan Dünyası
Dere kumu çokça kullanılıyor ve tavsiye ediliyor fakat fiyat olarak da görünüm olarak da silis kum daha uygun ancak 1-2 mm ve daha kalın silis kum az bulunuyor. Bulunsa da, safsızlıklardan arınmış olup olmadığı ve suya salınım yapıp yapmayacağı ile ilgili insanın içine kuşku düşüyor. Bundan dolayı, markası belli olan ve daha önce başka kişilerin kullanımı ile salınım yapmadığı garantilenmiş olan ve ayrıca birkaç kök de bitki yetiştirebileceğim bir taban arıyorum.
Akvaryumun tabanı 150 cm - 60 cm. 1 cm taban kalınlığı için 9 kg taban malzemesi kullanmam gerekiyor. Eğer daha küçük bir tabanım olsaydı hiç uğraşmaz ada amazonia alırdım.
10 kg 1-3 mm lav kırığı kumu 27 TL buldum. Dere kumu olarak tahmin ettiğiniz markanın 19 kg kovası 65 Tl civarında. En ucuz tercih olarak görünen silis kum ise 25 kg torbası yaklaşık 50 TL olarak satılıyor.
Kurulum sonrası değişimi en zor olan şey taban malzemesi olduğu için sizleri bu kadar meşgul ediyorum, kusura bakmayın. Kurulumu tamamlayıp akvaryumumu osmoz suyuyla doldurduktan sonra, sera super peat, mangrove kütükleri ve meşe yaprakları kullanmama rağmen yüksek iletkenlik ve pH değerleri okuyarak tekrar başa dönmek istemiyorum.
Teşekkürler.
[EDIT]YavuzAli,2015-06-22 18:43:54[/EDIT]
Dere kumu çokça kullanılıyor ve tavsiye ediliyor fakat fiyat olarak da görünüm olarak da silis kum daha uygun ancak 1-2 mm ve daha kalın silis kum az bulunuyor. Bulunsa da, safsızlıklardan arınmış olup olmadığı ve suya salınım yapıp yapmayacağı ile ilgili insanın içine kuşku düşüyor. Bundan dolayı, markası belli olan ve daha önce başka kişilerin kullanımı ile salınım yapmadığı garantilenmiş olan ve ayrıca birkaç kök de bitki yetiştirebileceğim bir taban arıyorum.
Akvaryumun tabanı 150 cm - 60 cm. 1 cm taban kalınlığı için 9 kg taban malzemesi kullanmam gerekiyor. Eğer daha küçük bir tabanım olsaydı hiç uğraşmaz ada amazonia alırdım.
10 kg 1-3 mm lav kırığı kumu 27 TL buldum. Dere kumu olarak tahmin ettiğiniz markanın 19 kg kovası 65 Tl civarında. En ucuz tercih olarak görünen silis kum ise 25 kg torbası yaklaşık 50 TL olarak satılıyor.
Kurulum sonrası değişimi en zor olan şey taban malzemesi olduğu için sizleri bu kadar meşgul ediyorum, kusura bakmayın. Kurulumu tamamlayıp akvaryumumu osmoz suyuyla doldurduktan sonra, sera super peat, mangrove kütükleri ve meşe yaprakları kullanmama rağmen yüksek iletkenlik ve pH değerleri okuyarak tekrar başa dönmek istemiyorum.
Teşekkürler.
[EDIT]YavuzAli,2015-06-22 18:43:54[/EDIT]
Cüce Amerikan Dünyası
Cevabınız için teşekkürler Bilen Bey.
Rahat olarak kullanabileceğimi söylediğiniz silis kum için boyut belirtmemişsiniz. 0 numara ince silis kum da uygun olur mu? Bitki olarak sadece vallisnerialar, subulata ve echinodorus türleri düşünüyorum.
Teşekkürler.
Cevabınız için teşekkürler Bilen Bey.
Rahat olarak kullanabileceğimi söylediğiniz silis kum için boyut belirtmemişsiniz. 0 numara ince silis kum da uygun olur mu? Bitki olarak sadece vallisnerialar, subulata ve echinodorus türleri düşünüyorum.
Teşekkürler.
Cüce Amerikan Dünyası
Cevabınız için teşekkür ederim fakat hafif de olsa bitki düşündüğüm için silis tercih etmiyorum.
Sağolun.
Cevabınız için teşekkür ederim fakat hafif de olsa bitki düşündüğüm için silis tercih etmiyorum.
Sağolun.
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=capo di capi]Kullanabilirsiniz Ali Bey sıkıntı olmaz. Her ikisi ile de apisto besledim şahsen bir eksisini görmedim..jbl manadonun yanında Jbl sanzibarla besleyen arkadaşım da var.. O da bir sıkıntısını yaşamadı.. manadoyla discus bile besleniyor..Son olarak lav kumuyla apisto :
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/112546/1_IMG_0244.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/112546/1_IMG_0240.JPG[/IMG][/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkürler. Soruyu sormamdaki amaç, JBL manado ve lav kırığının suya salınım yapıp yapmadığını öğrenmekti. Örneğin manadonun discus için kullanılıyor olması salınım yapmadığını ispatlamıyor maalesef. Üreme düşünülmüyorsa veya yavru büyütülüyorsa 7 üzeri ph ve 200 - 600 ms iletkenlik değerlerinde dahi discus beslenebileceği biliniyor. Fakat iş, apistoların veya ramirezilerin yumurtalarının açılabilmesine geldiğinde taban malzemesinin bu açıdan değerlendirilmesi ayrı bir önem kazanıyor. Şuan dere kumu ve lav kırığı arasında gidip gelmekteyim açıkçası.
Paylaştığınız resimler için çok teşekkürler. Acaba lav kırığı kullandığınız tank veya tanklarda apistolardan yavru alma durumunuz oldu mu?
Cevabınız için şimdiden teşekkürler.[EDIT]YavuzAli,2015-06-21 16:01:54[/EDIT]
[QUOTE=capo di capi]Kullanabilirsiniz Ali Bey sıkıntı olmaz. Her ikisi ile de apisto besledim şahsen bir eksisini görmedim..jbl manadonun yanında Jbl sanzibarla besleyen arkadaşım da var.. O da bir sıkıntısını yaşamadı.. manadoyla discus bile besleniyor..Son olarak lav kumuyla apisto :
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/112546/1_IMG_0244.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/112546/1_IMG_0240.JPG[/IMG][/QUOTE]
Cevabınız için çok teşekkürler. Soruyu sormamdaki amaç, JBL manado ve lav kırığının suya salınım yapıp yapmadığını öğrenmekti. Örneğin manadonun discus için kullanılıyor olması salınım yapmadığını ispatlamıyor maalesef. Üreme düşünülmüyorsa veya yavru büyütülüyorsa 7 üzeri ph ve 200 - 600 ms iletkenlik değerlerinde dahi discus beslenebileceği biliniyor. Fakat iş, apistoların veya ramirezilerin yumurtalarının açılabilmesine geldiğinde taban malzemesinin bu açıdan değerlendirilmesi ayrı bir önem kazanıyor. Şuan dere kumu ve lav kırığı arasında gidip gelmekteyim açıkçası.
Paylaştığınız resimler için çok teşekkürler. Acaba lav kırığı kullandığınız tank veya tanklarda apistolardan yavru alma durumunuz oldu mu?
Cevabınız için şimdiden teşekkürler.[EDIT]YavuzAli,2015-06-21 16:01:54[/EDIT]
Cüce Amerikan Dünyası
Arkadaşlar, apistolar için taban malzemesi olarak ince 2-3 mm lav kırığı uygun olur mu? Deneyen oldu mu acaba?
Bir sorum da jbl manado ile ilgili. Birkaç yabancı forumda ph ve sertlik değerlerini yükselttiğini okumuştum. Kullanan ve bu bilginin doğru olup olmadığını bilen, apistolar için kullanılıp kullanılamayacağı ile ilgili bilgi verebilecek olan var mıdır?
Teşekkürler.[EDIT]YavuzAli,2015-06-20 16:18:40[/EDIT]
Arkadaşlar, apistolar için taban malzemesi olarak ince 2-3 mm lav kırığı uygun olur mu? Deneyen oldu mu acaba?
Bir sorum da jbl manado ile ilgili. Birkaç yabancı forumda ph ve sertlik değerlerini yükselttiğini okumuştum. Kullanan ve bu bilginin doğru olup olmadığını bilen, apistolar için kullanılıp kullanılamayacağı ile ilgili bilgi verebilecek olan var mıdır?
Teşekkürler.[EDIT]YavuzAli,2015-06-20 16:18:40[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
