ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cüneytkaptan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2013 12:31
Son Ziyaret:
04 Ocak 2014 11:06
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
cüneyt ışıtman
Doğum Tarihi:
30 Haziran 1955
Yaş:
71
İl:
Balikesir
Meslek:
Emekli Uzakyol gemi kaptanı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
cüneyt ışıtman
SON 10 MESAJI
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
[QUOTE=knifefish]Cüneyt bey,konuya iştirak etmeniz asla kirlilik değil destektir benim için!Bende öneri ve fikirlerinizi dikkate alırım,ben ve diğer dostlarımızında ilgisini çeken fikirleiniz umarım dilediğiniz zaman start alır!Destekleyeceğimizden emin olun,sevgi ile kalın...
[/QUOTE]
[QUOTE=knifefish]Cüneyt bey,konuya iştirak etmeniz asla kirlilik değil destektir benim için!Bende öneri ve fikirlerinizi dikkate alırım,ben ve diğer dostlarımızında ilgisini çeken fikirleiniz umarım dilediğiniz zaman start alır!Destekleyeceğimizden emin olun,sevgi ile kalın...
[/QUOTE]
Sv.Recep bey çok incesiniz teşekkürler...
Başta Recep SARMA,Galip SELVİ,Melih AYDIN,Fatih ÖZDEMİR,Ve tüm dostlarıma çok teşekkürler sağ olun var olun.
Saygı ve sevgilerimle
Saygı ve sevgilerimle
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
Sv.Melih,Oturduğum evin mevcut artezyeninden ayrı olarak deponun yanına bana ait bir artezyen daha açtıracağım.( fiyat aldım 40 tl/metre üzerinden) 25 metreden içme suyu çıkıyor.Herhangi bir motora ihtiyaç olmadan sıcaklığı 10-15 derece civarında,dakikada 10 lt su alınabiliyor.
Sv.Recep bey,Teşekkürler ve her zaman beklerim buraya... Ayrıca bu böyle olmayacak,sizin açtığınız güzelim konunuzu yeteri kadar kirletmeye başladım.İnşallah projem start aldığında değerli fikirlerinizi alabilmek için yeni bir başlık ile bu konuyu gündeme getireceğim...
Sevgili dostlar,Şimdiye kadar verdiğiniz katkılara çok çok teşekkür eder,Hepinize mutlu günler sağlıklı balıklar dilerim...
Saygı ve Sevgilerimle
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
Sv.Recep bey,
Sv.Recep bey,
Evet değişik planlarım var ama,içine girdikçe karmaşıklaşan bir proje gibi gözüküyor.Aslında doğadan alınan 1.nesil bir canlıyı (mümkün olduğunca mutlu olarak) yaşatmak bir hayli zor.Sanıyorum öncelikle İÜ Su ürünleri Fakültesi'nden bir danışman edinerek,bir yazışma trafiği başlatmam gerekiyor.Ayrıca ortalama olarak 1 lt/dakika, bir daimi su değişimi gerekecek diye düşünüyorum.Bu da günde 1,5 ton su demektir.(gideri mevcut kanalizasyona vermeyi ve kısmende bahçe sulamada kullanmayı düşünüyorum.)
Bu arada burada her türlü teknemiz mevcut Galip ve Sizi yolunuz düşerse balığa çıkmaya beklerim.
Saygı ve Sevgilerimle
Bu arada burada her türlü teknemiz mevcut Galip ve Sizi yolunuz düşerse balığa çıkmaya beklerim.
Saygı ve Sevgilerimle
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
[QUOTE=34GLP39] Cüneyt Bey, sizin tecrübeleriniz mutlaka benden fazladır ancak beslemeyi düşündüğünüz türü ya da türleri bilmediğimden yazdıklarını okurken her satırda sizle birlikte bende tankı kurdum sanki :) Bu bir kere yapılacak bir sistem olacak tahminimce. Filtreleme konusunda ilk aklıma gelen su değerlerinin anlık değişmeleri başta sıcaklık mutlaka farklı olacak diye düşünüyorum. Farklı alternatifler de düşünmek gerekli.
Düşüncenizin gerçekleşmesi dileği ile saygılar.
[/QUOTE]
[QUOTE=34GLP39] Cüneyt Bey, sizin tecrübeleriniz mutlaka benden fazladır ancak beslemeyi düşündüğünüz türü ya da türleri bilmediğimden yazdıklarını okurken her satırda sizle birlikte bende tankı kurdum sanki :) Bu bir kere yapılacak bir sistem olacak tahminimce. Filtreleme konusunda ilk aklıma gelen su değerlerinin anlık değişmeleri başta sıcaklık mutlaka farklı olacak diye düşünüyorum. Farklı alternatifler de düşünmek gerekli.
Düşüncenizin gerçekleşmesi dileği ile saygılar.
[/QUOTE]
Sv.Galip kardeşim,
Tesbitlerinizde çok haklısınız.Aslında bu tank'da tek tür düşünüyorum.Ve,haklarında çok da bilgi sahibi olmadığımız (yemek ve avcılık hariç) yurdumuzdaki dere ve göllerde bulunan balıklar üzerine yoğunlaşmaya başladım.
(Türleri çok olan Alabalık,Turna,sazan gibi).Su kesintisiz akacağı iç su değerleri,kirlilik,ısı ve oksijen sorunum olmayacaktır diye düşünüyorum.Tür tesbitinden sonra sistemin kurulum projesi gelecek.
Bol selamlar....
Tesbitlerinizde çok haklısınız.Aslında bu tank'da tek tür düşünüyorum.Ve,haklarında çok da bilgi sahibi olmadığımız (yemek ve avcılık hariç) yurdumuzdaki dere ve göllerde bulunan balıklar üzerine yoğunlaşmaya başladım.
(Türleri çok olan Alabalık,Turna,sazan gibi).Su kesintisiz akacağı iç su değerleri,kirlilik,ısı ve oksijen sorunum olmayacaktır diye düşünüyorum.Tür tesbitinden sonra sistemin kurulum projesi gelecek.
Bol selamlar....
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
[QUOTE=knifefish]Cüneyt bey merhaba,evet haklısınız emekli olduktan sonra çok severek ilgilendiğim hobiye daha fazla zaman ayırıyorum!Daha fazla araştırıp,en kaliteli türleri edinip üretip paylaşmaya çalışıyorum.Vazgeçemeyeceğim türlerin her biri için ayrı tank kurdum,böylece hem balıklarım hem ben oldukça mutluyuz!Diğer ürettiğim türler içinde uygun üretim ve boylandırma tankları kurdum kendimce.Düşünceniz beni heyecanlandırdı,ölçüler müthiş!Yaklaşık 2000 lt ve çok çok iyi,benim evim 6.katta ve tanklarımın toplamı 2500 lt civarı.Düşündüğünüz hacim için evinizin uygunmuş fakat ön taraf cam,diğer taraflar için farklı bir malzeme seçeneği için bir bilgim yok maalesef!Fikir verip kafanızı karıştırmakta istemem,70cm yükseklik içeriye müdahalede beni pek zorlamıyor.Kolumun tamamını sokmak zorunda kalsamda genelde uç aparatları değiştirilebilen bir kol kullanıyorum,geneldede temizlik dışında tanklarımın içine çok müdahale etmem.Düşüncenizi projeye döker ve uygulamaya geçerseniz konunuzun takipçisi olurum.İlginize çok teşekkür ederim,sevgi ve saygı bizden...
Fatih merhaba,tankımı ve balıklarımı beğenmene sevindim!İyi dileklerin içinde teşekkür ederim.Hepimize sağlıklı balıklar dilerim...
[/QUOTE] Sv.Recep Bey,
[QUOTE=sorceres]Cüneyt abi olayı sadece 70h yükseklik ile değerlendirmemek lazım. Düşündüğünüz tankın eni de oldukça fazla. Yani 280x40x70h olsaydı müdehalede bir sıkıntı yaşamazdınız ama en 1 metreyi bulunca bayağı bir zorlanırsınız eminim. Arka tarafa eliniz yetmeyecektir bile.[/QUOTE] Sv.Melih AYDIN,
[QUOTE=fffatih]Muhteşem ölçü ve kapasite, harika balıklar. Maşallah.. Allah nazarlardan saklasın.[/QUOTE] Sv.Fatih ÖZDEMİR,Güzel dileklerine teşekkürler ederim...
[QUOTE=knifefish]Cüneyt bey merhaba,evet haklısınız emekli olduktan sonra çok severek ilgilendiğim hobiye daha fazla zaman ayırıyorum!Daha fazla araştırıp,en kaliteli türleri edinip üretip paylaşmaya çalışıyorum.Vazgeçemeyeceğim türlerin her biri için ayrı tank kurdum,böylece hem balıklarım hem ben oldukça mutluyuz!Diğer ürettiğim türler içinde uygun üretim ve boylandırma tankları kurdum kendimce.Düşünceniz beni heyecanlandırdı,ölçüler müthiş!Yaklaşık 2000 lt ve çok çok iyi,benim evim 6.katta ve tanklarımın toplamı 2500 lt civarı.Düşündüğünüz hacim için evinizin uygunmuş fakat ön taraf cam,diğer taraflar için farklı bir malzeme seçeneği için bir bilgim yok maalesef!Fikir verip kafanızı karıştırmakta istemem,70cm yükseklik içeriye müdahalede beni pek zorlamıyor.Kolumun tamamını sokmak zorunda kalsamda genelde uç aparatları değiştirilebilen bir kol kullanıyorum,geneldede temizlik dışında tanklarımın içine çok müdahale etmem.Düşüncenizi projeye döker ve uygulamaya geçerseniz konunuzun takipçisi olurum.İlginize çok teşekkür ederim,sevgi ve saygı bizden...
Fatih merhaba,tankımı ve balıklarımı beğenmene sevindim!İyi dileklerin içinde teşekkür ederim.Hepimize sağlıklı balıklar dilerim...
[/QUOTE] Sv.Recep Bey,
İlginize çok teşekkür ederim,Henüz acelem yok uzun bir araştırma ve inceleme süreci içindeyim.
Yaşadığım yerde(Edremit-Akçay) su sorunumuz yok. 30-40 metreden çıkan doğal suyu içiyoruz(burada atık su bedeli olarak ayda 8 tl dışında herhangi bir su kullanım bedeli yoktur.).Ve yazın 2-3 ay dışında 1,5-2 metreye kadar kendi basıncı ile çıkıyor (kafa motoruna bile gerek yok ve ücretsiz).Bu özelliğinden yararlanabilecek bazı türler bile yetiştirebilirim.
Bu küçük havuzun çeperlerini büyük bir ihtimal ile burada sık bulunan kayrak taşından inşa edeceğim,suya olabilecek salınımını araştırıyorum.Ön cam da aslında daha küçük olacak (240*60 cm 19mm).Su kendi kendine değişeceğinden sump konusunda kararsızım.
Proje start aldığında seve seve bir başlık açmaya çalışacağım.
Başta şahsınız olmak üzere Tüm site dostlarına sağlıklı ve keyifli güler dilerim.
Saygı ve Sevgilerimle
[QUOTE=sorceres]Cüneyt abi olayı sadece 70h yükseklik ile değerlendirmemek lazım. Düşündüğünüz tankın eni de oldukça fazla. Yani 280x40x70h olsaydı müdehalede bir sıkıntı yaşamazdınız ama en 1 metreyi bulunca bayağı bir zorlanırsınız eminim. Arka tarafa eliniz yetmeyecektir bile.[/QUOTE] Sv.Melih AYDIN,
İlgine çok teşekkür ederim.Tank'a müdehale arkadaki depo içinden merdiven yolu ile olacak,Çok gerekirse (örneğin yılda bir)Boşken tankın içine bizzat girmekde mümkün olabilir.Çünki deponun tabanına ,aynı akvaryumda olacağı gibi ısı izolasyonu yapılmış 80*80*40h ölçülerinde(balıkları kısa süreliğine aktarmak için) birde havuz yapacağım.
Ankaraya bol selamlar.öğrenim sürecinde başarılar dilerim.
Saygı ve Sevgilerimle
[QUOTE=fffatih]Muhteşem ölçü ve kapasite, harika balıklar. Maşallah.. Allah nazarlardan saklasın.[/QUOTE] Sv.Fatih ÖZDEMİR,Güzel dileklerine teşekkürler ederim...
Saygı ve Sevgilerimle
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
Sv.Recep Bey,
Sv.Recep Bey,
Sanıyorum genç denecek bir yaş da emekli olmuşsunuz.Ancak bu güzel hobiniz sayesinde emeklilik hayatı çok kolay ve keyifli geçmekte.Bende bir zamanlar İstanbulda(1970 sonları-1980 başları)Kayışdağı'ında üretimhane çalıştırıyor Anadolu'ya gönderiyordum.(o zamanlar lepistes,tetra,kılıçkuyruk,melek Vb.)
Güzel günlerdi...
Size bir sorum olacak,Yaşadığım ev giriş katı ve salonun dış duvarına yapışık 6 m2 kadar bir depom var.
salonun o dış duvarına gömme bir tank yapmayı düşünüyorum 280*100*70h boyutlarında ancak acaba sadece önde cam kullansam ve diğer yanlarını fayans yada mermer gibi bir malzeme ile kaplanacak havuz şeklinde düşünsem nasıl olur.Ve de 70 cm yüksekli içeriye müdehale etmek için zorluk çıkartıyormu...
Şimdiden teşekkürler.
Saygı ve Sevgilerimle
Ne kadar?
[QUOTE=berke0017] Merhabalar. Akvaryum işini çok seviyorum. Üretimhanenin ne kadar zor olduğunu sizlerden suysam da bir üretimhane açmayı planlıyorum. Kuracağım akvaryumun boyutlarını ayarladım ve fiyatlarını da aldım ama kaç adet balık koyacağım ve fiyatlar uygun mu o konuda emin değilim.
37 kez okunmuş ancak kimse cevap vermemiş. Eğer bilginiz varsa ne olur cevap verin.
[/QUOTE]
SEVGİLİ BERKE,
[QUOTE=berke0017] Merhabalar. Akvaryum işini çok seviyorum. Üretimhanenin ne kadar zor olduğunu sizlerden suysam da bir üretimhane açmayı planlıyorum. Kuracağım akvaryumun boyutlarını ayarladım ve fiyatlarını da aldım ama kaç adet balık koyacağım ve fiyatlar uygun mu o konuda emin değilim.
Ölçüler:
160*80*50h 10mm cam+ kayıt kuşak(3 adet)=300 tl adedi
130*60*50h 10mm cam+ kayıt kuşak(6 adet)=240 tl adedi
125*50*40h (yavru boylandırma tankları 12 adet) 8mm cam + kayıt kuşak= 190tl
160 cm olanlarda kaç yunus yada frontoza olursa frontoza,130 cm olanlarda kaç sp-mp-iceman-bp-demasoni-saulosi (bazı türleri çıkartabilirim ve her akvaryuma ayrı tür koyacağım büyük ihtimalle)
Sizce kaç balık koyabilirim en ideal üretim için ve akvaryum fiyatları uygun mudur yoksa kazık mı yiyeceğim?
37 kez okunmuş ancak kimse cevap vermemiş. Eğer bilginiz varsa ne olur cevap verin.
Öncelikle yaptıracağın tankların toplam fiyatı 4620 tl tutuyor.Ben Edremit-Akçay'da yaşıyorum ve buradaki büyük bir cam toptancısından senin için aldığım fiyatlar aşağıda,üstelik hepsi 10 mm.
160*80*50h 10mm cam+ kayıt kuşak(3 adet)=260 tl adedi
130*60*50h 10mm cam+ kayıt kuşak(6 adet)=200 tl adedi
125*50*40h (yavru boylandırma tankları 12 adet) 8mm cam + kayıt kuşak= 140 tl
Toplam: 3660 tl (yuvarlak hesap 3600 tl) yani 1000 tl daha düşük yaptırabiliyorsun.
İkinci olarak, Eski bir üretimhane sahibi olarak,bana göre üretim tanklarında yükseklik 40 cm'i geçmemeli.Öte yandan tank enlerinin 50 cm den daha fazla olması balıkların gözlemlenmesini zorlaştırır.
Üçüncü olarak,Balık türlerinin hepsi kendine özgü olduğundan,önce türleri kesinleştirip sonra,detaylı araştırma yapmak gerekir diye düşünüyorum.
Saygı ve Sevgilerimle
AKVARYUM YAPTIRACAĞIM
Arkadaşlar,cam cama bir akvaryum yaptırmak için camcıdan bir teklif aldım acaba uygunmudur.?cüneytkaptan 2013-03-07 20:25:01
Arkadaşlar,cam cama bir akvaryum yaptırmak için camcıdan bir teklif aldım acaba uygunmudur.?
ölçüler: 125*40*50 h 10mm 140 tl (kapaksız sadece tank)
Ayrıca kayıt,destek şart olurmu.?
Şimdiden teşekkürler,saygı ve sevgilerimle...
125*60*60 akvaryum
Güncel cam fiyatlarını bilmiyorum ama şağıdaki link sana bazı fikirler verecektir...
Güncel cam fiyatlarını bilmiyorum ama şağıdaki link sana bazı fikirler verecektir...
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Akvaryum severlere merhabalar,
Akvaryum severlere merhabalar,
Seneler önce 70'li yıllarda aşağıdaki green terör'ü bir arkadaşım ile ilk defa ürettiğimiz zamanlar geldi birden aklıma.O zamanlar faydalanabileceğimiz siteniz gibi böylesine kaynakların var olabileceğini düşünemezdik bile,nereden nereye...
Tek kelimeyle çok kaliteli bir grup kurmuşsunuz Başta yöneticiler olmak üzere hepinizi tebrik ederim.
Saygı ve Sevgilerimle
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
erkanmazici,
sina cen,
Laetacara,
Urar,
Hidro Dinamik,
sedatkaryurek,
altanilker,
Jotunheim,
Savas37,
MDForensic,
TheDS,
Ozzgur,
mrah,
benji,
yeekim,
reano,
aktugsedat,
Formicasmind,
EKAR,
bilginstein,
Balikcidede,
murat efe,
dream07,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
fetocan,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
HalilSefaa,
miracemir,
egecinar,
1xbet app_xska,
kdrustun,
osmandbnl,
Alikadir,
Sufisu,
mirac06,
byzikzak,
riderfish,
İbrahim dur,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Savvah,
burak1996,
TolgaÜNAL,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Alpbaba,
capitano,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


