ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
efsane18
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
23
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Eylül 2006 12:59
Son Ziyaret:
17 Ocak 2024 13:38
Toplam Mesaj:
144 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muhammed Kılıçaslan
Doğum Tarihi:
28 Temmuz 1991
Yaş:
34
İl:
Kocaeli
Meslek:
Bilgisayar Öğretmeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muhammed KILIÇASLAN
SON 10 MESAJI
Resimdeki Balığın Türü Nedir?
Teşekkürler yorumlarınız için bende cae olduğundan şüphelenmiştim ama sarı renkli olunca başka bir tür mü acaba diye düşünüp sorma gereksinimi duydum. İnşallah ilerde bahsedildiği gibi bir sıkıntı olmaz.
Teşekkürler yorumlarınız için bende cae olduğundan şüphelenmiştim ama sarı renkli olunca başka bir tür mü acaba diye düşünüp sorma gereksinimi duydum. İnşallah ilerde bahsedildiği gibi bir sıkıntı olmaz.
Resimdeki Balığın Türü Nedir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14442/280420212148051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14442/280420212148441.jpg[/IMG]
Değerli dostlar, pet shop tan alg yiyici diye aldığım bu balığın türü nedir acaba? Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Herkese iyi forumlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14442/280420212148051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14442/280420212148441.jpg[/IMG]
Değerli dostlar, pet shop tan alg yiyici diye aldığım bu balığın türü nedir acaba? Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Herkese iyi forumlar.
Yeni Kurduğum Akvaryumun Şoku
Akvaryuma koyduğun köklerde, bu şekilde pamuksu yapı üretir. Vatozlar bunu yemeye bayılır. Forumda araştırarak detaylı bilgi elde edebilirsin.
Akvaryuma koyduğun köklerde, bu şekilde pamuksu yapı üretir. Vatozlar bunu yemeye bayılır. Forumda araştırarak detaylı bilgi elde edebilirsin.
Dip Çekimi Ve Su Değişimi
[QUOTE=dogankekik]
Jeneca marka internetten aldım 68 tl çok uzun ömürlü olur mu bilmem ama bir yıl dayanırsa güzeldir benim için. Siyah hortumu ayarlanabiliyor başlatma su seviyesi var o noktaya kadar suya sokup çalıştırınca gayet güzel çekim yapıyor. Pillede çalışıyor ama adaptörle debisi daha iyi.[/QUOTE]
Dipteki pislikleri filesine toplayıp suyu tekrar akvaryuma geri veriyor değil mi? Pratik gözüktü ama bu mantıkla çalışıyorsa akvaryumu bulandırır mı acaba diye aklıma takıldı.[EDIT]efsane18,2020-01-14 20:28:05[/EDIT]
[QUOTE=dogankekik]
Jeneca marka internetten aldım 68 tl çok uzun ömürlü olur mu bilmem ama bir yıl dayanırsa güzeldir benim için. Siyah hortumu ayarlanabiliyor başlatma su seviyesi var o noktaya kadar suya sokup çalıştırınca gayet güzel çekim yapıyor. Pillede çalışıyor ama adaptörle debisi daha iyi.[/QUOTE]
Dipteki pislikleri filesine toplayıp suyu tekrar akvaryuma geri veriyor değil mi? Pratik gözüktü ama bu mantıkla çalışıyorsa akvaryumu bulandırır mı acaba diye aklıma takıldı.[EDIT]efsane18,2020-01-14 20:28:05[/EDIT]
Dip Çekimi Ve Su Değişimi
Dip çekme sifonunun markasını modelini paylaşır mısınız? Ve kısaca çalışma mantığından bahsederseniz sevinirim.[EDIT]efsane18,2020-01-14 13:39:25[/EDIT]
Dip çekme sifonunun markasını modelini paylaşır mısınız? Ve kısaca çalışma mantığından bahsederseniz sevinirim.[EDIT]efsane18,2020-01-14 13:39:25[/EDIT]
50x50x50 Küp Akvaryım Tasarımı Hakkında
[QUOTE=CGDSNLR]Selam Muhammed bey,
İlgi ne demek ben teşekkür ederim , ayrıca başımıza gelenleri paylaşıyoruz şurada dostça , tam da konu paylaşıma gelmişken bu kök için de bir önerim hatta denediğim bir şey var, bilmiyorum ama yakınlarınızda marangozcu var mı acaba niye? eğer var ise ben zamanında böyle bir kökü o marangozlardan birine usturuplu onların özel aletleri ile sanki doğalmış gibi 3 parçaya bölüştürmüştüm, çünkü dediğiniz gibi devamlı size sıkıntı yaratacak hele ileride bitkiler büyüyünce daha da sıkıntı sadece bir öneri kolay gelsin ,[:iyi:][;)][/QUOTE]
Selam Çağdaş bey,
Önerileriniz doğrultusunda bir kestirme işlemi yapabilirim yada kökü ters koymayı düşündüm. Bitkiler kökü tuttu keşke daha önce düşünseymişim diyorum :) Şimdilik bu şekilde kullanmaya devam edeceğim ilerde genel bir bakım vs yaptığımda bu fikirler aklım da olsun ona göre değişiklik yaparım. Tekrar teşekkür ediyorum size de kolay gelsin.
[QUOTE=CGDSNLR]Selam Muhammed bey,
İlgi ne demek ben teşekkür ederim , ayrıca başımıza gelenleri paylaşıyoruz şurada dostça , tam da konu paylaşıma gelmişken bu kök için de bir önerim hatta denediğim bir şey var, bilmiyorum ama yakınlarınızda marangozcu var mı acaba niye? eğer var ise ben zamanında böyle bir kökü o marangozlardan birine usturuplu onların özel aletleri ile sanki doğalmış gibi 3 parçaya bölüştürmüştüm, çünkü dediğiniz gibi devamlı size sıkıntı yaratacak hele ileride bitkiler büyüyünce daha da sıkıntı sadece bir öneri kolay gelsin ,[:iyi:][;)][/QUOTE]
Selam Çağdaş bey,
Önerileriniz doğrultusunda bir kestirme işlemi yapabilirim yada kökü ters koymayı düşündüm. Bitkiler kökü tuttu keşke daha önce düşünseymişim diyorum :) Şimdilik bu şekilde kullanmaya devam edeceğim ilerde genel bir bakım vs yaptığımda bu fikirler aklım da olsun ona göre değişiklik yaparım. Tekrar teşekkür ediyorum size de kolay gelsin.
Balığın Türü Konusunda
Ahli' ye benziyor.
Ahli' ye benziyor.
50x50x50 Küp Akvaryım Tasarımı Hakkında
[QUOTE=CGDSNLR]Tekrar selam Muhammed bey,
Purigenin'in iş yapacağından emindim çok güzel , geldik şimdi ikinci aşamaya , ancak burada nacizane bir önerim olacak ki şudur , esasen purigen ve diatomit kum aslen aynı işlevi yerine getiriyor farklı kimyasal yollardan sadece fark zaman yani fiyat farkı da bu yüzden ,eeee ticari sebeplerde var tabi ki ancak bahsiniz üzere kalan problem acaba tortuların uçuşması ve dipteki balık atıkları yani fiziksel ve gözle görünür halde , öyleyse şahsi tavsiyem bir iki dip çekimi ve en az %40 su değişimi bu sırada da anlattığınız gibi filtrenizin emiş gücünü etkileyen yati kökünü emişi daha az etkileyecek bir noktaya almak hem böylece akvaryumda elde ettiğimiz dengeyi de çok bozmadan bir çözüm aramış oluruz eğer olmaz ise ki en az 1 hafta gözlemlemek lazım ona göre B ve C planlarına geçeriz diyorum ne dersiniz?[;)][/QUOTE]
İlginiz için tekrar teşekkür ederim Çağdaş Bey,
Önerileriniz doğrultusunda dekora müdahale ettim tabi dar alanda büyük bir kök olunca çok fazla seçim şansımız olmuyor. Bu yüzden kumu filtrenin emiş borusuna doğru yokuş yapmaya çalıştım. Şimdi düşünüyorum da kökü keşke böyle kalın ve geniş bir ebatta almasaymışım :) Dip çekimlerle sorun çözülüyor tabi ki suyun berraklığından memnunum. Sadece dip çekimi sık yapılması gereken bir kurulum oldu :) O beni yoracak gibi hobi için katlanıyorum ona da :)
[QUOTE=CGDSNLR]Tekrar selam Muhammed bey,
Purigenin'in iş yapacağından emindim çok güzel , geldik şimdi ikinci aşamaya , ancak burada nacizane bir önerim olacak ki şudur , esasen purigen ve diatomit kum aslen aynı işlevi yerine getiriyor farklı kimyasal yollardan sadece fark zaman yani fiyat farkı da bu yüzden ,eeee ticari sebeplerde var tabi ki ancak bahsiniz üzere kalan problem acaba tortuların uçuşması ve dipteki balık atıkları yani fiziksel ve gözle görünür halde , öyleyse şahsi tavsiyem bir iki dip çekimi ve en az %40 su değişimi bu sırada da anlattığınız gibi filtrenizin emiş gücünü etkileyen yati kökünü emişi daha az etkileyecek bir noktaya almak hem böylece akvaryumda elde ettiğimiz dengeyi de çok bozmadan bir çözüm aramış oluruz eğer olmaz ise ki en az 1 hafta gözlemlemek lazım ona göre B ve C planlarına geçeriz diyorum ne dersiniz?[;)][/QUOTE]
İlginiz için tekrar teşekkür ederim Çağdaş Bey,
Önerileriniz doğrultusunda dekora müdahale ettim tabi dar alanda büyük bir kök olunca çok fazla seçim şansımız olmuyor. Bu yüzden kumu filtrenin emiş borusuna doğru yokuş yapmaya çalıştım. Şimdi düşünüyorum da kökü keşke böyle kalın ve geniş bir ebatta almasaymışım :) Dip çekimlerle sorun çözülüyor tabi ki suyun berraklığından memnunum. Sadece dip çekimi sık yapılması gereken bir kurulum oldu :) O beni yoracak gibi hobi için katlanıyorum ona da :)
50x50x50 Küp Akvaryım Tasarımı Hakkında
[QUOTE=CGDSNLR]Selam Muhammed bey ,
Bende aynen bahsettiğiniz gibi kendinden fileli 2 adet purigen var ve ben onları üst üste koydum , bilmiyorum yardımı olur mu ama bir bilgi sadece purigen, sentetik bir karışım , önemli olan filtrenin içinde akvaryum suyunun bütün yüzeylere temas etmesini sağlamak amaç , yani o filtrenin içinde bence öyle veya böyle yüzeyine temas eder , yalnız bir konuda haklı olabilirsiniz purigenin hacmi yani tek torba az gelmiş olabilir çizimden uyandım , az gelme demeyelim de süreyi kısaltmak adına 2 torba daha mantıklı olabilir , bu arada diatomit kedi kumu çözümü cebimizde dursun olmadı ki imkansız bence kendimden biliyorum ona döneriz.[:)] [/QUOTE]
Selam Çağdaş bey,
Purigen işini yapıyor sanırım suyum kristal berraklığında olmasına karşın daha öncede bahsettiğim gibi vatozların fazla dışkılamasına bağladığım suda uçuşan tortular devam ediyor. Çizimde purigenin kenarlarında boş kalan yerlere de öneriniz doğrultusunda diatomit kedi kumu koysam daha uygun bir çözüm olacak. Durumla ilgili genel kanım ise filtrem biyolojik filtrasyonu gayet başarılı bir şekilde yerine getiriyor. Fakat mekanik filtrasyonda (akvaryumun ortasında bulunan yati kökünden olsa gerek) yetersiz kalıyor.
[QUOTE=CGDSNLR]Selam Muhammed bey ,
Bende aynen bahsettiğiniz gibi kendinden fileli 2 adet purigen var ve ben onları üst üste koydum , bilmiyorum yardımı olur mu ama bir bilgi sadece purigen, sentetik bir karışım , önemli olan filtrenin içinde akvaryum suyunun bütün yüzeylere temas etmesini sağlamak amaç , yani o filtrenin içinde bence öyle veya böyle yüzeyine temas eder , yalnız bir konuda haklı olabilirsiniz purigenin hacmi yani tek torba az gelmiş olabilir çizimden uyandım , az gelme demeyelim de süreyi kısaltmak adına 2 torba daha mantıklı olabilir , bu arada diatomit kedi kumu çözümü cebimizde dursun olmadı ki imkansız bence kendimden biliyorum ona döneriz.[:)] [/QUOTE]
Selam Çağdaş bey,
Purigen işini yapıyor sanırım suyum kristal berraklığında olmasına karşın daha öncede bahsettiğim gibi vatozların fazla dışkılamasına bağladığım suda uçuşan tortular devam ediyor. Çizimde purigenin kenarlarında boş kalan yerlere de öneriniz doğrultusunda diatomit kedi kumu koysam daha uygun bir çözüm olacak. Durumla ilgili genel kanım ise filtrem biyolojik filtrasyonu gayet başarılı bir şekilde yerine getiriyor. Fakat mekanik filtrasyonda (akvaryumun ortasında bulunan yati kökünden olsa gerek) yetersiz kalıyor.
50x50x50 Küp Akvaryım Tasarımı Hakkında
[QUOTE=CGDSNLR]Sayın Muhammed bey kolaylıklar dilerim ,
Her türlü olumsuzluğa rağmen bence çok güzel görünüyor , lütfen cesaretiniz kırılmasın .Purigen güzel ve etkili bir çözüm ama naçizane fikrim 2 gün çok erken bir süre , ben ancak etkisini 1 hafta içinde gördüm 100 lt. tankım da bence acele etmeyin illa ki etkisini gösterecektir , diyelim ki olmadı o zaman size alternatif önerim Diatom kedi kumu iri taneli olanından, hem ucuz hem çok etkili , ben her ikisini de kullanıyorum , üstelik nitrit ve nitrat dengesine de yardımcı oluyor yabancı kaynaklı bir siteden aldığım bilgiye göre ,o yüzden çareler tükenmez pes etmedikçe....[;)][:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Desteğiniz için çok teşekkür ederim [:)] Bende bu tatsızlıkları yeni kurulum olmasına bağlıyorum inşallah zamanla istediğim görünüme kavuşurum. Belki purigen tam verimli çalışamamış da olabilir. Seachem purigeni 100 gr lık fileli paket olarak aldım. Dış filtrem eheim 250 yuvarlak şekilde olduğu için hazneyi tam kaplamadı 2 paket alıp yan yana mı sermeliydim kenarlarında boşluk kalmayacak şekilde diye aklıma takılmıştı. Örnek olarak göstermem gerekirse; [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14442/311220192200401.png[/IMG] filtreye bu şekilde yerleştirmem hatalı mı oldu acaba[:?][EDIT]efsane18,2019-12-31 22:03:18[/EDIT]
[QUOTE=CGDSNLR]Sayın Muhammed bey kolaylıklar dilerim ,
Her türlü olumsuzluğa rağmen bence çok güzel görünüyor , lütfen cesaretiniz kırılmasın .Purigen güzel ve etkili bir çözüm ama naçizane fikrim 2 gün çok erken bir süre , ben ancak etkisini 1 hafta içinde gördüm 100 lt. tankım da bence acele etmeyin illa ki etkisini gösterecektir , diyelim ki olmadı o zaman size alternatif önerim Diatom kedi kumu iri taneli olanından, hem ucuz hem çok etkili , ben her ikisini de kullanıyorum , üstelik nitrit ve nitrat dengesine de yardımcı oluyor yabancı kaynaklı bir siteden aldığım bilgiye göre ,o yüzden çareler tükenmez pes etmedikçe....[;)][:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Desteğiniz için çok teşekkür ederim [:)] Bende bu tatsızlıkları yeni kurulum olmasına bağlıyorum inşallah zamanla istediğim görünüme kavuşurum. Belki purigen tam verimli çalışamamış da olabilir. Seachem purigeni 100 gr lık fileli paket olarak aldım. Dış filtrem eheim 250 yuvarlak şekilde olduğu için hazneyi tam kaplamadı 2 paket alıp yan yana mı sermeliydim kenarlarında boşluk kalmayacak şekilde diye aklıma takılmıştı. Örnek olarak göstermem gerekirse; [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14442/311220192200401.png[/IMG] filtreye bu şekilde yerleştirmem hatalı mı oldu acaba[:?][EDIT]efsane18,2019-12-31 22:03:18[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
