ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Buğra Karayazılı
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Haziran 2013 20:12
Son Ziyaret:
13 Mart 2014 13:17
Toplam Mesaj:
102 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Buğra Karayazılı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Buğra KARAYAZILI
SON 10 MESAJI
akvaryum.com sana hiç yakışmadı
[QUOTE=mehmed]İki karşıt görüş görüş arasında kalan küçük bir çocuk zorunuza mı gitti ? Berkin'in resminin paylaşılması siyasi bir olay değil bence Berkin ne sağda ne solda olaylarla ilgisi olmayan bir insan nasıl siyasi bir simge olur ? Berkin sadece ve sadece bizleri korumak için para alan polislerin öldürdüğü bir çocuk.
[QUOTE=mehmed]İki karşıt görüş görüş arasında kalan küçük bir çocuk zorunuza mı gitti ? Berkin'in resminin paylaşılması siyasi bir olay değil bence Berkin ne sağda ne solda olaylarla ilgisi olmayan bir insan nasıl siyasi bir simge olur ? Berkin sadece ve sadece bizleri korumak için para alan polislerin öldürdüğü bir çocuk.
Şehit olan polislere allah rahmet eylesin. Berkin polis şiddetinin (polisler isteyerek yapsın yada yapmasın) geldiği en son noktadır.
[/QUOTE]
Yesinler masum çocuğu.Babası DHKP-C tutuklusu (şuan serbest), ablası şemdinli de terörist, yukarıdaki video da DHKP-C tutuklularının serbest kaldığı gün halay çeken mi masum ? Sizin gözlerinize perde inmemiş, siz kör olmuşsunuz.
akvaryum.com sana hiç yakışmadı
Hobiyi siyasete karıştırıp, farklı düşünenlerin olduğunu bildiği halde reklam peşine koşan forum yönetimini alkışlamak lazım.Dün bir yorum yazdım bu konuya;
Buğra Karayazılı 2014-03-13 11:45:54
Hobiyi siyasete karıştırıp, farklı düşünenlerin olduğunu bildiği halde reklam peşine koşan forum yönetimini alkışlamak lazım.Dün bir yorum yazdım bu konuya;
''Bu akşam Tunceli olaylarında ölen POLİSİMİZ içinde bir konu açarsınız DUYARLI forum yönetimi.''
Dikkat ederseniz yazı yok.Çünkü duyarlı olduğunu iddia eden forum yönetimi yazıyı sildi.Ama ben inatla başka konulara da yazdım cümlemi.
Şimdi bana yok ben vatanımı seviyorum, yok küçücük çocuk öldü, yok biz ülkeyi şu partiden bu partiden kurtarcaz gibi abuk sabuk şeyler yazmayın.Demokrasi istiyoruz diye bir tarafını yırtanlar bugün polisimize saldırıp, ortalık yakıp yıkıyor.(Böyle bir zihniyetin getireceği demokrasiyi siz düşünün...) Ve dolaylı olarak yakılan yıkılan her yerin parası bizden de alınacak.
Biz vatan, millet sevgisini böyle öğrenmedik.Biz vatanımızı sizin gibi sevmedik.Ben ve benim gibi düşünen herkes için ŞEHİT; VATANI UĞRUNA ÖLENDİR. Vatanın güvenlik güçlerine ne için, kim için olduğu belli olmayan saldırılarda ölenler DEĞİL....!
(Hadi bunu da silin.)
Pisces - Yeni Distribütörlüğü...
[QUOTE=tolgaa1907]hayırlı olsun Buğra bey . insallah en kısa zamanda ankara da da ithalat yapan abilerimiz cıkar bızde faydalanırız
[/QUOTE]
[QUOTE=tolgaa1907]hayırlı olsun Buğra bey . insallah en kısa zamanda ankara da da ithalat yapan abilerimiz cıkar bızde faydalanırız
[/QUOTE]
Sağolun Tolga bey.Umarım dileğiniz kısa sürede gerçekleşir 

27.02.2014 İthalatı
Erkan abi hayırlı, uğurlu olsun ithalatın.
Erkan abi hayırlı, uğurlu olsun ithalatın.
230 akvaryumluk Malawiizmir showroom kuruluyor...
Bu kadar emek ve çaba kesinlikle karşılığını bulacaktır.Baştan beri hep buna inandım.Allah utandırmasın kardeşim.
Bu kadar emek ve çaba kesinlikle karşılığını bulacaktır.Baştan beri hep buna inandım.Allah utandırmasın kardeşim.
Nadir Tür** Tropheus Isonga-foto 1- 4 video 3 syf.
Fatih bey maşallah çok güzel görüntüler.Baskın erkeğiniz sürekli saldırı pozisyonunda
yakında torun tombalak sahibi olursunuz
Bu arada tank ölçüleriniz baya büyük sanırım balıklar içinde kayboluyor resmen.

Buğra Karayazılı 2014-02-26 14:26:46
Fatih bey maşallah çok güzel görüntüler.Baskın erkeğiniz sürekli saldırı pozisyonunda
yakında torun tombalak sahibi olursunuz
Bu arada tank ölçüleriniz baya büyük sanırım balıklar içinde kayboluyor resmen.

Pisces - Yeni Distribütörlüğü...
[QUOTE=Burak PEKDEMİR]Hayırlı olsun
[QUOTE=Burak PEKDEMİR]Hayırlı olsun
Sizin bu işi üstlenmeniz bizim gibi hobiciler için daha iyi oldu Umarım sorunsuz şekilde bu işin altından kalkarsınız Benim istediğim malawi türleri için sizinle iletişime geçmemden sonra lidya değilde başka firmadan sipariş vermiştim ama onlarda yeterli ilgi olmadığından ithalatı yapmamıştı Şimdi akvaryum aldım ama siz üstlenecekseniz ben yine 2 aya kalmaz balık getirticek duruma gelirim Sizde zaten şuan planlama aşamasındaymışsınız Sizi hiç tanımasamda attığınız mesajlardan ve özel mesajlardan bende o güveni oluşturdunuz
Yolunuz açık olsun sitedeki hobiciler destek olacaktır
[/QUOTE]
Burak bey iltifatınız için teşekkür ederim.Sadece klavyeden yazılan bir kaç cümleden samimiyetimi hissettirebildiysem ne mutlu bana.Organizasyonumuz tamamlanırsa inşallah bilgilendirme yapacağım.
Pisces - Yeni Distribütörlüğü...
[QUOTE=COBRA]Öncelikle hem geçmiş, hemde hayırlı olsun.Olayın beni ilgilendiren kısmı üstlendiğiniz distribütörlüğün gereği ne aralıklarla ithalat yapmayı planlıyorsunuz?Stoktan mı çalışacaksınız, yoksa ön talepler doğrultusunda mı ithalatı şekillendireceksiniz.Olayın bu kısımları hakkında detaylı bilgiler paylaşırsanız biz hobiciler de rotamızı ona göre şekillendirebiliriz.
[QUOTE=COBRA]Öncelikle hem geçmiş, hemde hayırlı olsun.Olayın beni ilgilendiren kısmı üstlendiğiniz distribütörlüğün gereği ne aralıklarla ithalat yapmayı planlıyorsunuz?Stoktan mı çalışacaksınız, yoksa ön talepler doğrultusunda mı ithalatı şekillendireceksiniz.Olayın bu kısımları hakkında detaylı bilgiler paylaşırsanız biz hobiciler de rotamızı ona göre şekillendirebiliriz.
Saygılar, selamlar....
[/QUOTE]
Sağolun Kerem bey.Şuan tam olarak sistem belli değil ve biraz süreye ihtiyacımız var.Ben gelişmeleri paylaşacağım.
Pisces - Yeni Distribütörlüğü...
Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar,
Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar,
Öncelikle belirtmek istediğim en önemli konu bu konu şikayet değil, BİLGİLENDİRME amacı ile açılmıştır.
Bildiğiniz üzere geçtiğimiz Aralık ayında Pisces firması ile alakalı bir tanıtım konusu açtım ve Lidya Akvaryum ile ortak bir çalışma sonucu ithalat yaptık.Bu ithalat da ki rolüm firma ile iletişime geçen kişi olarak Pisces-Lidya arasında oluşacak diyaloğa yardımcı olmaktı.Nitekim güzel bir ortam oluşturuldu ve ithalat belirli koşulların yerine getirilmesi vaadi ile gerçekleşti.Ve belirtmek isterim ki benim bu ithalatta hiç bir şekilde maddi katkım olmadı.Tabiri caizse bu iki firma arasında köprü görevi görüyordum diyebilirim.Daha sonrasında takip etmişsinizdir 2. ithalat tanıtımı yapıldı ve orada bu ithalat ile alakam olmadığını özellikle belirttim.
Üzülerek söylüyorum ki Lidya akvaryum köprü görevi gördüğüm bu diyaloğu malesef en önemli koşulu yerine getirmeyerek yıktı.Balıklar geldikten sonra ödenmesi gereken tutarı ödemeyerek tarafımı zan altında bırakmış ve köprüleri yıkmıştır.29 Aralık tarihinden bugüne kadar Pisces firması ile gerek telefon gerek mail yolu ile görüşüp paranın ödenmesini beklemelerini eğer ödenmez ise parayı ödeyeceğimi ve distribütörlük anlaşmasının tek taraflı fesih edilmesini söyledim.Bugün gelen mail ile anlaşma iptal edilmiştir.Şuan Pisces firmasının sitesine girdiğinizde Türkiye distribütörü olarak sadece benim bilgilerimi görebilirsiniz.Pisces firmasının isteği üzerine Türkiye den bir avukat ile anlaşıp Lidya Akvaryumun, Pisces firmasının herhangi bir video veya fotoğrafını kullanması durumunda telif hakları ihlalinden suç duyurusunda bulunacaktır.
Arkadaşlar olayın çok fazla ayrıntısı var ancak yüzeysel olarak anlatmaya çalıştım.Bu firma ile oluşan diyaloğumuzun bu kötü noktaya gelmesi gerçekten çok üzücü.Dediğim gibi benim hiç bir maddi yatırımım olmadığı bir durumda şikayet açmam saçma olurdu.Bu yüzden sizleri konu ile alakalı bilgilendirmek istedim.Aksi iddia edilen bir durum olursa Pisces firması sahibi Yuval Cohen i sitemize kayıt ederek olayı aydınlatmasını sağlayabilirim.
Saygılarımla.
http://www.pisces-il.com/
Tropheus mpimbwe türü
[QUOTE=Averroes][QUOTE=Buğra Karayazılı][QUOTE=Averroes]Beyler tropheus da o kadar keskin ayrımlar henüz yok. Moorii yi sp. red, sp. black ve moorii, olarak 3 e böldüler, sonra sp.ikola yı sp black dan ayırdılar ama halen hepsi moorii sayılabilir. Yani ikola, kiriza, ilangi cipimbi teknik olarak moorii sayılabilir, ama farklı tür de sayılabilir. Tartışmaya gerek yok bence.
[/QUOTE]
[QUOTE=Averroes][QUOTE=Buğra Karayazılı][QUOTE=Averroes]Beyler tropheus da o kadar keskin ayrımlar henüz yok. Moorii yi sp. red, sp. black ve moorii, olarak 3 e böldüler, sonra sp.ikola yı sp black dan ayırdılar ama halen hepsi moorii sayılabilir. Yani ikola, kiriza, ilangi cipimbi teknik olarak moorii sayılabilir, ama farklı tür de sayılabilir. Tartışmaya gerek yok bence.
Sp Species kelimesinin kısaltmasıdır, gayri resmi, latince olmayan isimlendirmeler de kullanıyorlar. Malum isimlendirme latince yapıılıyor, kırmızı isimli demek için species red sp. red diyorlar. ama bu isimlendirme gayri resmi bilimsel değil henüz.
[/QUOTE]
Mustafa bey kim 3 e böldü Allah aşkına söyleyin.Söylediğiniz bu zaman kadar yapılan araştırmaları tamamen silecek boyutta.Bana söylediklerinizi destekleyecek bir tane kaynak gösterin.... Tamamen kulaktan dolma bilgilerle yazılıyor bunlar.Elimizde teknoloji var, kaynak var, açıp okumak yerine, 3-5 hobicinin deli saçması yakıştırmalarıyla hareket ediyoruz.
Adamlar 1896 yılında balığın üzerine araştırma yapıyormuş ve makaleler yazmış biz hala inkar çabasındayız.2005 yılında Avusturya, Graz Üniversitesi Zooloji Anabilim Dalı bu türü Filocoğrafyasını üzerine düzinelerce test yapmış ve gen haritasını çıkarmış.Bütün türlere ait DNA testleri yaparak başlıklar altına toplamış.Bunların hepsini ispatlayacak belgeyi internet üzerinde bulabildim.Gerekirse makalenin bütün çevirisini yapıp yayınlayacağım.
Yeter ki kulaktan dolma bilgileri savunmaya çalışmayın...
[/QUOTE]Buğra bey o lütfen makalelere göz gezdiriniz, tür isimlendirme nasıl yapılmış dikkat ediniz. Beni komik şeylerle itham etmeden 2 kere düşünün çok dikkatli olun. Sonra pişman olmayasınız.
Ne demek istediğimi sanırım anlamadınız, bu tür ayrımları sunidir. Bu türlerin hepsi aslında moorii ye dahildir, neticede hepsi mooriidir dedim. sp. red, sp. ikola ve sp. black diye tür ayrımı sanaldır. Benzer balıkları kolayca gruplamak için oluştrulmuştur.
İşin aslı renk ile sınıflandırma yapılmaz. Mesela, "cilanga" ile" ilangi"yi rengine bakarak onları ayırıp sınıflandıramazsınız. Birisi kırmızı diye sp. red türü birisi sarı diye moorii türü ayıramazsınız bilimsel olarak.Bu yöntem sadece ticari olarak kolaylık olsun diye bunlar uydurulmuştur. Sınıflandırmada morfolojik farklılıklar olmalıdır. Genetik farklar olmadır. Bu balıklar birbirinin aynısın tıpksıdır. Karıştrısanız bir daha ayrımazsınız.
Bu arada "Sp grubu " diye bi grup yok. Sp zaten tür kelimesinin kısaltmasıdır. Türkçesidir.
Hatta sizin habire yazdığınız Graz üniversitesinin yazdığı makalede " ikolayı" "Tropheus moorii ikola" diye yazmışlar.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3029815/pdf/114_2010_Article_751.pdf
http://www.akvaryum.com/Forum/f_0_ve_f_1_balik_arasindaki_fark_k524149.asp
http://www.nature.com/hdy/journal/v112/n2/full/hdy201378a.html
Sizin bahsettiğiniz makalenin benzerini ben forumda yıllar önce ben forumda paylaşmıştım forumda. Yani bunları forumda ilk gören siz değilsiniz. Muhtemelen okumadınız, hatta göz atmadınız, eğer baksaydınız, bilimsel ortamda ikolanın Tropheus moorii ikola olarak geçtiğini bilirdiniz" sp black ikola" veya "tropheus sp ikola" olarak geçmediğini bilirdiniz. Bu yüzden bu konularda bilmişlik taslamanın anlamsızlığını vurguladım,kısacası, kibarca kim nasıl söylerse söylesin. Doğrunun daha doğrusu var. En doğrusunu bilmeden milleti düzeltmeye kalkarsanız birileride sizin yanlışınızı düzeltir.
Akedemik yayınlarda "sp red", "sp grubu", "sp black", falan diye tür belirtseler adama gülerler.
Mustafa bey çok düşünerek cevap yazayım istedim size.Umarım pişman etmezsiniz beni.Sizin suni dediğiniz ayırımlar gen testleri sonunda oluşmuş ayrımlardır.Nitekim bana incelemeden gönderdiğiniz linkte ki fotoğrafı gözden kaçırmışsınız.Fotoğrafta kırılmanın nasıl meydana geldiğini anlatıyor.Ve dikkat edin Sp.Ikola terimi nasıl kullanılıyor...
Ayrıca yine inceleyin o makalenizi.Orada Tropheusu sadece 2 türe ayırıyor.Birisi Tropheus Moori , diğeri ise Tropheus Polli diyor.Allah aşkına daha okumadan bana linki nasıl atabiliyorsunuz?
Gönderdiğiniz makalede paylaşılan fotoğraf....
Bu fotoğrafı destekleyen yazım ise şu idi; foto
Başlangıçta Tropheus Moori, Tropheus Duboisi, Tropheus Bricardi ve Tropheus Annectens olarak 4 ana türde akvaryumlarda beslenen tropheuslar, kırılma yoluyla oluştuğu tahmin edilen,T. sp. “İkola”, T sp. “Black” , T sp.”Red”, ve T sp. “Mpimbwe" olarak günümüzde 8 ayrı türden oluşmaktadır
fotoğrafı dikkatle inceler ve makaleyi okursanız hangimizin komik duruma düştüğünü anlayabileceğinizi düşünüyorum...Yani ticari kolaylık olsun diye bir şey atılmadı ortaya.Kırılmalar sonucu grupların genişlediğinden bahsediliyor.Ama ticari boyutta isimlerin takıldığına zaten bende katılıyorum.Real İlangi gibi saçma sapan bir isim mesela.
Grup kastım yok benim.Kırılmalar sonucu oluşan türlere Sp.Red, Sp.Black dense de genetik farklılıklarının olduğunu söylemeye çalışıyorum.Sırt yüzgecinden, anal yüzgecine, üzerinde ki beneklerden, fizyolojik yapısına kadar çeşitli farklılıklar olduğunu anlatmaya çalışıyorum.
Bu arada Sp.Ikola benim kişisel yorumum değil incelediğim kaynaklardaki terimdir.Bilmişlik taslamak için kendi yorumum olması gerekmez mi? Sp grubu alt açılımı Sp.red, Sp.Ikola Sp. Mpimbwe ve Sp. Black tir.Ama yine söylüyorum incelediğim belgeler yazıyor bunu.
Yıllar önce dediğiniz konu 2012 Ocak ayı olan mı? Şöyle yazmışsınız;
Moorii grubunda ağzı yapısı hiç bir zaman f0 gibi olmaz, dikkat ettyseniz f1 nekadar rengi güzel olursa olsun ağzı yapısı farklı olur, ancak idda ediyorum çok iyi kan bir kirizayı f1 inin f0 dan ayırt edemezsiniz.
Bu da çok komik geldi bana mesela.Kusura bakmayın ama siz ya ne savunduğunuzu bilmiyorsunuz yada bana şaka yapıyorsunuz.Gönderdiğiniz linkleri okuyorum ve bana karşı neyi savunduğunuzu anlayamıyorum.Çünkü bu linklerde Tropheus un 2 tür olduğu savunuluyor.Eğer böyleyse zaten tartışmamıza gerek yok ki.
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
KULLANICILAR
- 84 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
berkant68,
tukabu,
Savas37,
Redrainbow,
TheDS,
darknessmania,
Ancalagon,
sina cen,
darkaura,
OKIRATLI,
florasan,
EKAR,
forthehordex,
Hoppala,
0rnn,
Kuduoglu,
_rammstein_,
Urar,
ibmsony,
serhatankara,
DigitalPen,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
BilalM.,
LeafyAqua,
rdm23,
efkango,
BarışSavaş,
Street Parrot,
ternapi,
Assamite,
Brdk64,
zafer3885,
emre12ozkan,
CagriTURK,
ufukcingay,
JujuSeri,
oguzozt,
enginhayta,
zekigonlum,
Furkan2026,
nniiaa,
Manguday,
Pumpet,
lojistisyen,
stopsound,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

