ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cagatayilk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Temmuz 2013 16:24
Son Ziyaret:
19 Ekim 2013 17:29
Toplam Mesaj:
21 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağatay Özen
Doğum Tarihi:
22 Eylül 1980
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Görsel Yönetmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağatay Özen
SON 10 MESAJI
Astronot yem yemiyor
2 challenger 3 astronot 1 cüce albino vatozu 200 Litrede mi bakıyorsunuz.. Boyutları nedir.. Çünkü hem arkadaşların tecrübesinden, hem de makalelerden okuduğum kadarıyla 200 Litre akvaryumda en fazla 1 tane astronot ideal. Buna rağmen ben 2 tane boyları 8 cm olan Astronot besleyerek başladım.. Ayrıca Challenger'in çok büyük boyutlara geldiğini okumuştum.



Bugün 6. günümüz.. Bu fotoğrafları dün akşam çektim.. Mango kökünün üstüne taş koydum batması için...
cagatayilk 2013-08-20 16:24:33
2 challenger 3 astronot 1 cüce albino vatozu 200 Litrede mi bakıyorsunuz.. Boyutları nedir.. Çünkü hem arkadaşların tecrübesinden, hem de makalelerden okuduğum kadarıyla 200 Litre akvaryumda en fazla 1 tane astronot ideal. Buna rağmen ben 2 tane boyları 8 cm olan Astronot besleyerek başladım.. Ayrıca Challenger'in çok büyük boyutlara geldiğini okumuştum.



Bugün 6. günümüz.. Bu fotoğrafları dün akşam çektim.. Mango kökünün üstüne taş koydum batması için...
Astronot yem yemiyor
[QUOTE=asabijapon]Ben 3 cm den büyük astronot almazdım. O zaman akşamına size alışıyorlar. Sayı çok olunca kavgaları ve gece akvaryumdan uçmaları sorun oluyordu. Eş tutmazlarsa baskın olan hepsini döverdi ki bende hiç eş tutmadılar :). [/QUOTE]
Cenk Bildir 2013-08-19 18:33:13
[QUOTE=asabijapon]Ben 3 cm den büyük astronot almazdım. O zaman akşamına size alışıyorlar. Sayı çok olunca kavgaları ve gece akvaryumdan uçmaları sorun oluyordu. Eş tutmazlarsa baskın olan hepsini döverdi ki bende hiç eş tutmadılar :). [/QUOTE]
Uzaktan izledim bahsettiğim durum ben yokken de oluyor. Biri diğerini hırpalamaya çalışıyor malesef.. 7-8 cm iken bu durum oluyorsa ilerisini hiç düşünemiyorum..
Astronot yem yemiyor
[QUOTE=asabijapon]İri boy aldığınız için size alışmaları uzun sürmüş sanırım.
[QUOTE=asabijapon]İri boy aldığınız için size alışmaları uzun sürmüş sanırım.
Sayı arttıkça kavga artar. Ancak eş tutma ihtimali olan 2 taneyi seçip diğerlerini ayırarak yapabilirsiniz. eski astronot tecrübelerime göre böyle.
[/QUOTE]
İkiside 7 ve ya 8 cm boyundalar... Şiddetli bir kavgaları görmedim ama ben akvaryumun karşışına geçince anlattığım durum oluyor...
Yine Yeniden (Oscar)
Bende senin gibi aynı düşünce ile 2 tane alip sağlikli olmalarini on planda tuttum... Ama bu konuda sen daha tecrubelisin ve benim Astronot ile maceram 6 günlük henüz... Ve de sen haklı çıkabilirsin bu konuda bugün bunu biraz gördüm... Bir Astronotum digerini zaman zaman karnına doğru ısırmaya çalışıyor.. Özellikle ben akvaryumun karşısına geçince olmaya başladı bu durum bugün.. Daha tecrübeliler iyi bilir bu balıklarda kıskançlık durumu var mı? yani sahiplerini diğer balıktan kıskanıp bu tür yaklaşımlar gösterirmi bilmiyorum... Eğer böyle ise sizen gibi yapıp 2 tane daha Astronot alabilirim.. Büyüyünce eş tutma durumuna göre diğer ikisini ya da sonunda 1 tanesi bırakıp yola devam edebilirim.. Tecrübeliler bu konuda fikir verebilir...
Bende senin gibi aynı düşünce ile 2 tane alip sağlikli olmalarini on planda tuttum... Ama bu konuda sen daha tecrubelisin ve benim Astronot ile maceram 6 günlük henüz... Ve de sen haklı çıkabilirsin bu konuda bugün bunu biraz gördüm... Bir Astronotum digerini zaman zaman karnına doğru ısırmaya çalışıyor.. Özellikle ben akvaryumun karşısına geçince olmaya başladı bu durum bugün.. Daha tecrübeliler iyi bilir bu balıklarda kıskançlık durumu var mı? yani sahiplerini diğer balıktan kıskanıp bu tür yaklaşımlar gösterirmi bilmiyorum... Eğer böyle ise sizen gibi yapıp 2 tane daha Astronot alabilirim.. Büyüyünce eş tutma durumuna göre diğer ikisini ya da sonunda 1 tanesi bırakıp yola devam edebilirim.. Tecrübeliler bu konuda fikir verebilir...
Astronot yem yemiyor
[QUOTE=Boss]Öncelikle tür seçiminden dolayı ve sayıyı az tuttuğunuz için size teşekkür ediyorum.Gelelim sorununuza astro balıkları genellikle insanlarla iletişimi yüksek olan ve çabuk büyüyen balıklardır.Şuanda alışma evresinde oldukları için tedirgin oluyorlardır muhtemelen.Siz onların bu alışma sürecini hızlandırmak adına akvaryuma fazla müdahalede bulunmayın bu sıralar elinizi sokmayın ışığı açmayın ani hareketlerden kaçının zamanla size ve verdiğiniz yemlere alışacaklar hiç kaygılanmayın.[/QUOTE]
Sanırım nazar değdirdim yada tecrübesizlikten ilk uyarıyı aldım bugün balıklardan... 2 tane alip sağlikli olmalarini ön planda tuttum... Bir Astronotum diğerini zaman zaman karnına doğru ısırmaya çalışıyor.. Isırmaya çalıştığı ona tepki vermiyor ve kaçmıyor. Özellikle ben akvaryumun karşısına geçince olmaya başladı bu durum bugün.. Daha tecrübeliler iyi bilir bu balıklarda kıskançlık durumu var mı? yani sahiplerini diğer balıktan kıskanıp bu tür yaklaşımlar gösterirmi bilmiyorum... Eğer böyle ise 2 tane daha Astronot alabilirim.. Büyüyünce eş tutma durumuna göre diğer ikisini ya da sonunda 1 tanesi bırakıp yola devam edebilirim.. Tecrübelilerin bu konuda fikirlerini bekliyorum.cagatayilk 2013-08-19 16:33:28
[QUOTE=Boss]Öncelikle tür seçiminden dolayı ve sayıyı az tuttuğunuz için size teşekkür ediyorum.Gelelim sorununuza astro balıkları genellikle insanlarla iletişimi yüksek olan ve çabuk büyüyen balıklardır.Şuanda alışma evresinde oldukları için tedirgin oluyorlardır muhtemelen.Siz onların bu alışma sürecini hızlandırmak adına akvaryuma fazla müdahalede bulunmayın bu sıralar elinizi sokmayın ışığı açmayın ani hareketlerden kaçının zamanla size ve verdiğiniz yemlere alışacaklar hiç kaygılanmayın.[/QUOTE]
5 gün oldu bugün. Dün itibariyle özellikle mango kökünü koyduktan sonra 2 gündür çok hareketliler ve ben akvaryuma yaklaşınca kaçmıyorlar... Akvaryumun karşışına geçince cama yapışacak gibi oluyorlar.. Yem kutusunu gösterince çılgına dönüyorlar.. 2 çeşit yem veriyorum.. Tetra ve Sera markalı. Ciğer ve benzeri şeyler henüz vermedim..İki astronot birbirlerinden hiç ayrılmıyor ve yanak yanağa yüzüyorlar neredeyse.. Şu ana kadar bağımsız yüzdüklerini görmedim. Resmen resital sunuyorlar ikisi bir arada benzetme yaparsak bale yapıyorlar. Tabi bilemiyorum ikiside erkek mi yada birisi dişimi onu öğrenmek için çok erken.. Ama iki erkek bu kadar iyi ve neredeyse birbirlerine bütünleşmiş durumda yüzüyorsa şaşırtıcı...
Sanırım nazar değdirdim yada tecrübesizlikten ilk uyarıyı aldım bugün balıklardan... 2 tane alip sağlikli olmalarini ön planda tuttum... Bir Astronotum diğerini zaman zaman karnına doğru ısırmaya çalışıyor.. Isırmaya çalıştığı ona tepki vermiyor ve kaçmıyor. Özellikle ben akvaryumun karşısına geçince olmaya başladı bu durum bugün.. Daha tecrübeliler iyi bilir bu balıklarda kıskançlık durumu var mı? yani sahiplerini diğer balıktan kıskanıp bu tür yaklaşımlar gösterirmi bilmiyorum... Eğer böyle ise 2 tane daha Astronot alabilirim.. Büyüyünce eş tutma durumuna göre diğer ikisini ya da sonunda 1 tanesi bırakıp yola devam edebilirim.. Tecrübelilerin bu konuda fikirlerini bekliyorum.
Yine Yeniden (Oscar)
İlk izlenimlerimi paylaşıyım Oscar balığında çok yeniyim. 5 gün önce 2 astronot balığı aldım... İlk 3 gün motorun arkasına saklanıyorlardı ve yemlerini zorla yiyorlardı.. Dün itibariyle özellikle mango kökünü koyduktan sonra 2 gündür çok hareketliler ve ben akvaryuma yaklaşınca kaçmıyorlar... Yem kutusunu gösterince çılgına dönüyorlar.. 2 çeşit yem veriyorum.. Tetra ve Sera markalı. Ciğer ve benzeri şeyler henüz vermedim.. Bilmiyorum sizinkilerde yavru iken böylemiydi.. İşin ilginç tarafı iki astronot birbirlerinden hiç ayrılmıyor ve yanak yanağa yüzüyorlar neredeyse.. Şu ana kadar bağımsız yüzdüklerini görmedim. Resmen resital sunuyorlar ikisi bir arada benzetme yaparsak bale yapıyorlar. Tabi bilemiyorum ikide erkek mi yada birisi dişimi onu öğrenmek için çok erken.. Ama iki erkek bu kadar iyi ve neredeyse birbirlerine bütünleşmiş durumda yüzüyorsa şaşırtıcı... Sizin yazısınızı okuduktan sonra ben ileride aynı sorunu yaşarmıyım diye düşünmeden edemedim. Bu durumda birisini ayırmak olur çözüm ama tabi alıştıktan sonra zor bir durum olacak.
İlk izlenimlerimi paylaşıyım Oscar balığında çok yeniyim. 5 gün önce 2 astronot balığı aldım... İlk 3 gün motorun arkasına saklanıyorlardı ve yemlerini zorla yiyorlardı.. Dün itibariyle özellikle mango kökünü koyduktan sonra 2 gündür çok hareketliler ve ben akvaryuma yaklaşınca kaçmıyorlar... Yem kutusunu gösterince çılgına dönüyorlar.. 2 çeşit yem veriyorum.. Tetra ve Sera markalı. Ciğer ve benzeri şeyler henüz vermedim.. Bilmiyorum sizinkilerde yavru iken böylemiydi.. İşin ilginç tarafı iki astronot birbirlerinden hiç ayrılmıyor ve yanak yanağa yüzüyorlar neredeyse.. Şu ana kadar bağımsız yüzdüklerini görmedim. Resmen resital sunuyorlar ikisi bir arada benzetme yaparsak bale yapıyorlar. Tabi bilemiyorum ikide erkek mi yada birisi dişimi onu öğrenmek için çok erken.. Ama iki erkek bu kadar iyi ve neredeyse birbirlerine bütünleşmiş durumda yüzüyorsa şaşırtıcı... Sizin yazısınızı okuduktan sonra ben ileride aynı sorunu yaşarmıyım diye düşünmeden edemedim. Bu durumda birisini ayırmak olur çözüm ama tabi alıştıktan sonra zor bir durum olacak.
Astronot yem yemiyor
Bugün 4. Gün Astronot balıklarım dünden belli yemlerini yiyor... Yemelerinde bir problem yok... Yanlız motorun arkasında çok duruyorlar.. Yüzmüyorlarmı tabiki yüzüyorlar... Ama motorun arkasında bu kadar durma sebeblerini çözemedim.. Benimle henüz irtibatta değiller.. Biraz ürkek gibiler hala.. Onları alıştırmak için başka neler yapabilirim? Deneyimli arkadaşlar yardımcı olabilir mi? Bu arada iyice gözlemledim beyaz benek veya bir başka hastalıkları yok, renkleri gayet canlı. Biraz önce parmağa hareketlendiler yem verdim yediler.. Tekrar motorun oraya sonra:).. Mango Kökünü henüz koyamadım o kadar kaynatmama rağmen batmıyor.. Ne önerirsiniz?cagatayilk 2013-08-17 17:23:23
Bugün 4. Gün Astronot balıklarım dünden belli yemlerini yiyor... Yemelerinde bir problem yok... Yanlız motorun arkasında çok duruyorlar.. Yüzmüyorlarmı tabiki yüzüyorlar... Ama motorun arkasında bu kadar durma sebeblerini çözemedim.. Benimle henüz irtibatta değiller.. Biraz ürkek gibiler hala.. Onları alıştırmak için başka neler yapabilirim? Deneyimli arkadaşlar yardımcı olabilir mi? Bu arada iyice gözlemledim beyaz benek veya bir başka hastalıkları yok, renkleri gayet canlı. Biraz önce parmağa hareketlendiler yem verdim yediler.. Tekrar motorun oraya sonra:).. Mango Kökünü henüz koyamadım o kadar kaynatmama rağmen batmıyor.. Ne önerirsiniz?
Astronot yem yemiyor
Dün sabah 200 Litre akvaryuma 2 tane boyları 8 cm olan Astronot aldım... İlk gün dipde durdular ve yüzmediler. Bu sabah uyandigimda gizli olarak odaya girmeden yaklasik 2 saat takip ettim...Gayet iyi ve birarada yapişik ikiz misali yüzüyorlar. Sonra odaya girdim yemlerini vermek icin. Yem bu arada tetra doromin. Beni görünce motorun altına girdiler ürkek bakışlarla:) Odadan çıktim yine yüzmeye devam...Biraz önce kankurdu verdim ama onuda yemiyorlar.Bu arada ben yokken odada yüzmeleri sanatsal:) Neredeyse 2 gün olmasına rağmen yem yemediler...Balıkların alışma devresi olduğu siz değerli dostlardan duymuştum ancak bu durum nasıl aşılacak. Yemleri beğenmeme durumları olabilir mi ve bu balıklar ne kadar yemeden durabilir böyle?
Cenk Bildir 2013-08-17 17:18:25
Dün sabah 200 Litre akvaryuma 2 tane boyları 8 cm olan Astronot aldım... İlk gün dipde durdular ve yüzmediler. Bu sabah uyandigimda gizli olarak odaya girmeden yaklasik 2 saat takip ettim...Gayet iyi ve birarada yapişik ikiz misali yüzüyorlar. Sonra odaya girdim yemlerini vermek icin. Yem bu arada tetra doromin. Beni görünce motorun altına girdiler ürkek bakışlarla:) Odadan çıktim yine yüzmeye devam...Biraz önce kankurdu verdim ama onuda yemiyorlar.Bu arada ben yokken odada yüzmeleri sanatsal:) Neredeyse 2 gün olmasına rağmen yem yemediler...Balıkların alışma devresi olduğu siz değerli dostlardan duymuştum ancak bu durum nasıl aşılacak. Yemleri beğenmeme durumları olabilir mi ve bu balıklar ne kadar yemeden durabilir böyle?
Bu arada 1 hafta önce aldığım ve suda kaynatarak beklettiğim Mango kökünü akvaryuma koyamıyorum çünkü batmıyor...
Astronot balığı tek yaşar mı?
Elden Tetra yem ve Kan kurdu verdim ancak yeltenmediler bile. Ben yokken yüzüp, ben varken dibe gömülmeleri
30 saate yakındır birşey yemediler. Ne kadar dayanıyor bu balıklar böyle yemeden..cagatayilk 2013-08-15 14:14:43
Elden Tetra yem ve Kan kurdu verdim ancak yeltenmediler bile. Ben yokken yüzüp, ben varken dibe gömülmeleri
30 saate yakındır birşey yemediler. Ne kadar dayanıyor bu balıklar böyle yemeden..Astronot balığı tek yaşar mı?
Bu sabah uyandigimda gizli olarak odaya girmeden yaklasik 2 saat takip ettim...Gayet iyi ve birarada yapişik ikiz misali yüzüyorlar. Sonra odaya girdim yemlerini vermek icin. Yem bu arada Terta. Beni görünce motorun altına girdiler ürkek bakışlarla:) Odadan çıktim yine yüzmeye devam...Demin kankurdu verdin ama onuda yemiyorlar.Ben yokken odada yüzmeleri sanatsal:)cagatayilk 2013-08-15 10:40:59
Bu sabah uyandigimda gizli olarak odaya girmeden yaklasik 2 saat takip ettim...Gayet iyi ve birarada yapişik ikiz misali yüzüyorlar. Sonra odaya girdim yemlerini vermek icin. Yem bu arada Terta. Beni görünce motorun altına girdiler ürkek bakışlarla:) Odadan çıktim yine yüzmeye devam...Demin kankurdu verdin ama onuda yemiyorlar.Ben yokken odada yüzmeleri sanatsal:)
SON MESAJLAR
- 10 Yıl Aradan Sonra.. kocoglu, 09:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
darkaura,
Hoppala,
ezzalisi,
heserx,
Mithrandirr,
sina cen,
yeekim,
Feanor,
0rnn,
kocoglu,
wtreals,
florasan,
iEmre,
riderfish,
İsmail YILDIRIM,
BadgeR,
Omer1881,
MiSoSiKiaN,
burakinal,
Kuduoglu,
fikret43,
SeaWorld,
EKAR,
Kınayu,
Sfenks111,
SalihNarci,
zen666,
osmandbnl,
Emerse,
ridvancetin,
dream07,
upeker,
priemka_jhOt,
Eldurmaz,
Öğretmen Ali,
ciways,
nikon_,
Keweln09,
ersin1981,
nadirsivri,
umitlee,
Thunderbird,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
