ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HaSsReT
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Nisan 2014 23:17
Son Ziyaret:
01 Mayıs 2016 15:32
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hasret kipel
Doğum Tarihi:
25 Temmuz 1993
Yaş:
32
İl:
Sivas
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[IMG]http://i64.tinypic.com/2ajyhrt.jpg[/IMG]
HaSsReT
SON 10 MESAJI
Demasoni
Balığın yandan çekilmiş fotoğrafı olursa daha net olur. Birde balık 2-3 gün yem yemezse büyük ihtimal ağzına yumurta almıştır. Birde balığını kusturacaksan 15. günde kustur.Balık ağzından yavruları atarsa akvaryumdaki diğer balıklara yem olur. Kuluçka makinan varsa 4-5 gün sonra kusturabilirsin.
Balığın yandan çekilmiş fotoğrafı olursa daha net olur. Birde balık 2-3 gün yem yemezse büyük ihtimal ağzına yumurta almıştır. Birde balığını kusturacaksan 15. günde kustur.Balık ağzından yavruları atarsa akvaryumdaki diğer balıklara yem olur. Kuluçka makinan varsa 4-5 gün sonra kusturabilirsin.
Demasoni Yavruda Yüzme Problemi
Bunun tek bir açıklaması var filtre. Sudaki dalgalanma fazla olduğundan balık sürekli yüzme ihtiyacı doğuruyor buda yavruda kötü sonuçlar verebilir.[EDIT]HaSsReT,2016-02-05 01:22:39[/EDIT]
Bunun tek bir açıklaması var filtre. Sudaki dalgalanma fazla olduğundan balık sürekli yüzme ihtiyacı doğuruyor buda yavruda kötü sonuçlar verebilir.[EDIT]HaSsReT,2016-02-05 01:22:39[/EDIT]
Şişme Havuzda Canlı Doğurgan Yavruları
Bunu demek istediniz herhalde. [:)] kafama yattı.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=xAaQ9AAWAv8[/VID]
[QUOTE=senior]
Sebilden teknik olarak iyi anlayan birinin yardımı ile yapılabılır diye düşünüyorum.Sebil konusunda teknik anlamda fazla bilgi sahibi değilim ama projeniz uygulanabılır ve faydalı bir proje bence..Birgün sistemi yaparsanız görmeyi çok isterim.Üretimde bizde sebilden sayenizde faydalanabiliriz..[:iyi:]
Erhan bey A.s ..Nispeten iyi durumda,fazla çürüğü olmayan ve mümkünse motoru üzerinde ve çalışan hurda bir buzdolabı alarak işe başlarız.(hem motoru üzerinde,hem nispeten iyi durumda hemde hurda [:)] ) Bu ince ayrıntıya girmeden devam edeyim..Bildiğiniz üzere buzdolapları yapıları gereği havayı içlerinde tutarlar.Hurda buzdolabınının arkasındaki ızgaraları vs söküp sırtüstü koymak istediğimiz alana yerleştiririz.Buzdolabı içerisinde istemediğiniz bölümleri sökebilirsiniz.İçini tamamen boşaltıp sadece dış kasasının kalabileceği gibi akvaryumlar için uygun olan silikon ile içinde suyun akıp dışarı çıkacağı her deliği kapatarak o şekildede kullanılabılır.Buzdolabının içindeki lamba ve sıcaklık ayar düğmesinin bulunduğu alanlar en çok işçilik yapılacak yerlerdir.Buraları silikonlamakta birkaç dakikanızı alır.Buzdolabının kompresörü ile işiniz yoksa silikonlama işiniz bittikten sonra suyu içine doldurabiliriz.Buzdolabının katlarını oluşturan rafları kullanarak ayrı ayrı bölümlerde farklı boylarda yada türlerde balıkları besleyebilirsiniz.Buzluğu ayrı bir akvaryum gibi düşünüp farklı şekilde değerlendirebilirsiniz.(doğumhane,karantina,sump vb).Yada tüm buzdolabını bir bütün olarak kullanıp boylatma tankı olarak kullanabilirsiniz.Ortalama bir buzdolabı içine enaz 700lt kadar su alır.Boyutlarına göre bu artar yada azalabilir.Yalıtımlı olması sayesınde içindeki suyu belirli bir ısıda tutmak için harcanan enerji miktarı,aynı boyuttakı bir akvaryum için harcanan enerji miktarından çok daha azdır.Patlama gibi akvaryumlara özgü tehlikeleri yaşatmaz..[/QUOTE]
Birde Dikkatimi çeken bir şey buldum.Buzdolabı yaparken içine naylon serilebilir garanti olması için.[:)][:)]
Bunu demek istediniz herhalde. [:)] kafama yattı.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=xAaQ9AAWAv8[/VID]
[QUOTE=senior]
Sebilden teknik olarak iyi anlayan birinin yardımı ile yapılabılır diye düşünüyorum.Sebil konusunda teknik anlamda fazla bilgi sahibi değilim ama projeniz uygulanabılır ve faydalı bir proje bence..Birgün sistemi yaparsanız görmeyi çok isterim.Üretimde bizde sebilden sayenizde faydalanabiliriz..[:iyi:]
Erhan bey A.s ..Nispeten iyi durumda,fazla çürüğü olmayan ve mümkünse motoru üzerinde ve çalışan hurda bir buzdolabı alarak işe başlarız.(hem motoru üzerinde,hem nispeten iyi durumda hemde hurda [:)] ) Bu ince ayrıntıya girmeden devam edeyim..Bildiğiniz üzere buzdolapları yapıları gereği havayı içlerinde tutarlar.Hurda buzdolabınının arkasındaki ızgaraları vs söküp sırtüstü koymak istediğimiz alana yerleştiririz.Buzdolabı içerisinde istemediğiniz bölümleri sökebilirsiniz.İçini tamamen boşaltıp sadece dış kasasının kalabileceği gibi akvaryumlar için uygun olan silikon ile içinde suyun akıp dışarı çıkacağı her deliği kapatarak o şekildede kullanılabılır.Buzdolabının içindeki lamba ve sıcaklık ayar düğmesinin bulunduğu alanlar en çok işçilik yapılacak yerlerdir.Buraları silikonlamakta birkaç dakikanızı alır.Buzdolabının kompresörü ile işiniz yoksa silikonlama işiniz bittikten sonra suyu içine doldurabiliriz.Buzdolabının katlarını oluşturan rafları kullanarak ayrı ayrı bölümlerde farklı boylarda yada türlerde balıkları besleyebilirsiniz.Buzluğu ayrı bir akvaryum gibi düşünüp farklı şekilde değerlendirebilirsiniz.(doğumhane,karantina,sump vb).Yada tüm buzdolabını bir bütün olarak kullanıp boylatma tankı olarak kullanabilirsiniz.Ortalama bir buzdolabı içine enaz 700lt kadar su alır.Boyutlarına göre bu artar yada azalabilir.Yalıtımlı olması sayesınde içindeki suyu belirli bir ısıda tutmak için harcanan enerji miktarı,aynı boyuttakı bir akvaryum için harcanan enerji miktarından çok daha azdır.Patlama gibi akvaryumlara özgü tehlikeleri yaşatmaz..[/QUOTE]
Birde Dikkatimi çeken bir şey buldum.Buzdolabı yaparken içine naylon serilebilir garanti olması için.[:)][:)]
Şişme Havuzda Canlı Doğurgan Yavruları
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar yanlarda metal destekleyicileri var olabilir.Havuzun tam ölçüleri ne kadar Acaba? Bende yuvarlak olarak vardı doldurmuştum ama baklık koymadım.Hiçbir zaman su dinleniyordu.Gayet işe yaramıştı.Alttan ısı kaybı olacağını demiş arkadaşlar salonda koyacağınız yerde altına sert stroforlar.Koyarsınız.ısıyı alttan kayebetmessiniz.Olur biter.Su ısındıktan sonra soğuması okadar kolay olmayacaktır.Tabi bunun yerine polyester havuzlardanda düşüne bilirsiniz.Saygılar [/QUOTE]
122x122x30 cm KARE HAVUZ. Strafot koymayı düşünüyorum birde üstüne file çekmeyi düşünüyorum zıplamalara karşı.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar yanlarda metal destekleyicileri var olabilir.Havuzun tam ölçüleri ne kadar Acaba? Bende yuvarlak olarak vardı doldurmuştum ama baklık koymadım.Hiçbir zaman su dinleniyordu.Gayet işe yaramıştı.Alttan ısı kaybı olacağını demiş arkadaşlar salonda koyacağınız yerde altına sert stroforlar.Koyarsınız.ısıyı alttan kayebetmessiniz.Olur biter.Su ısındıktan sonra soğuması okadar kolay olmayacaktır.Tabi bunun yerine polyester havuzlardanda düşüne bilirsiniz.Saygılar [/QUOTE]
122x122x30 cm KARE HAVUZ. Strafot koymayı düşünüyorum birde üstüne file çekmeyi düşünüyorum zıplamalara karşı.
Şişme Havuzda Canlı Doğurgan Yavruları
Yarım tonluk akvaryumlarında patlama ihtimali var. [:)] Arkadaşlar evde 7 tane tank var. Akvaryumdan bıktım havuza geçeceğim yoksa cam parası belimi büküyor. Aynı ölçülere yakın bir akvaryum sadece camını almam 200-250TL. Havuza vereceğim para 100 TL.En kötü japonları boylandırmak için düşünüyorum en azından 100 litrelik tanktan kurtulurlar. [:)))][:)))]
Yarım tonluk akvaryumlarında patlama ihtimali var. [:)] Arkadaşlar evde 7 tane tank var. Akvaryumdan bıktım havuza geçeceğim yoksa cam parası belimi büküyor. Aynı ölçülere yakın bir akvaryum sadece camını almam 200-250TL. Havuza vereceğim para 100 TL.En kötü japonları boylandırmak için düşünüyorum en azından 100 litrelik tanktan kurtulurlar. [:)))][:)))]
Şişme Havuzda Canlı Doğurgan Yavruları
[QUOTE=Morpheus34]Evin salonunda değilde ben depoda cüce vatozlar için daha önce 3 boğumlu 120 cm çaplı şişme havuzu denemiştim pratik olarak mantıklı ama eksilerini düşününce hiç bulaşma
eksileri=1-nekadar iyi şişirirsen şişir malzemesi plastik olduğu için kısa sürede formunu kaybediyor ve yumuşuyor . 2-formunu kaybettiğinde boğum araları temizlik için sıkıntı oluşturuyor 3- motoru özellikle ısıtıcıyı takmak için özel aparatlar yapman gerekiyor (ne yaparsan yap sağlıklı olmuyor) 4-balıkları sadece üstten gördüğün için büyümelerini hastalıklarını hamile olup olmadığını vs suyun temizliğinden akvaryumdaki kadar net emin olamıyorsun yem yediklerini hatta nekadar yediklerini bile takip edemiyorsun 5- ve son olarak sen şişirdikce suyun basıncından formu bozulan havuzu tekrar şişiriyorsun ve sonra bi sabah bi bakıyosun havuz gümlemiş [:)))] ben şanslıydım ara boğumdan açılmıştı ve evin salonunda değildi ,patladığında bi an seni düşünemedim[:geek:][/QUOTE]
Boğumlu havuz değil havuz şekli şöyle:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161337/206349463_tn120_0.jpg[/IMG]
122x122x30 cm KARE HAVUZ.
Ayrıca Isıtıcı kullanmayı düşünmüyorum ortam sıcaklığının yeterli olduğunu düşünüyorum. Filtre olarakta pipo filtre kullanmayı düşünüyorum.[EDIT]HaSsReT,2016-02-03 23:18:07[/EDIT]
[QUOTE=Morpheus34]Evin salonunda değilde ben depoda cüce vatozlar için daha önce 3 boğumlu 120 cm çaplı şişme havuzu denemiştim pratik olarak mantıklı ama eksilerini düşününce hiç bulaşma
eksileri=1-nekadar iyi şişirirsen şişir malzemesi plastik olduğu için kısa sürede formunu kaybediyor ve yumuşuyor . 2-formunu kaybettiğinde boğum araları temizlik için sıkıntı oluşturuyor 3- motoru özellikle ısıtıcıyı takmak için özel aparatlar yapman gerekiyor (ne yaparsan yap sağlıklı olmuyor) 4-balıkları sadece üstten gördüğün için büyümelerini hastalıklarını hamile olup olmadığını vs suyun temizliğinden akvaryumdaki kadar net emin olamıyorsun yem yediklerini hatta nekadar yediklerini bile takip edemiyorsun 5- ve son olarak sen şişirdikce suyun basıncından formu bozulan havuzu tekrar şişiriyorsun ve sonra bi sabah bi bakıyosun havuz gümlemiş [:)))] ben şanslıydım ara boğumdan açılmıştı ve evin salonunda değildi ,patladığında bi an seni düşünemedim[:geek:][/QUOTE]
Boğumlu havuz değil havuz şekli şöyle:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/161337/206349463_tn120_0.jpg[/IMG]
122x122x30 cm KARE HAVUZ.
Ayrıca Isıtıcı kullanmayı düşünmüyorum ortam sıcaklığının yeterli olduğunu düşünüyorum. Filtre olarakta pipo filtre kullanmayı düşünüyorum.[EDIT]HaSsReT,2016-02-03 23:18:07[/EDIT]
120 Litre İçin Tür Tavsiyesi
Canlı doğurgan ve bitki dolu güzel bir tank olur [:3][:3][:3][:)][:)][:)][:)][:)))][:)))][:)))][:)))]
Canlı doğurgan ve bitki dolu güzel bir tank olur [:3][:3][:3][:)][:)][:)][:)][:)))][:)))][:)))][:)))]
Şişme Havuzda Canlı Doğurgan Yavruları
Arkadaşlar evimde boş bir salon var.Ev merkezi sistem olduğu için evin ısısı 22 derecenin altına düşmüyor. Saat 06:00 dan saat 01:00 kadar günde 19 saat kalorifer yanıyor. Yazın zaten hava sıcak evin içi. Şişme havuz alıp canlı doğurgan yavrularını içine atsam sıkıntı olur mu?
ALTERNATİF =
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=xAaQ9AAWAv8[/VID][EDIT]HaSsReT,2016-02-04 18:34:57[/EDIT]
Arkadaşlar evimde boş bir salon var.Ev merkezi sistem olduğu için evin ısısı 22 derecenin altına düşmüyor. Saat 06:00 dan saat 01:00 kadar günde 19 saat kalorifer yanıyor. Yazın zaten hava sıcak evin içi. Şişme havuz alıp canlı doğurgan yavrularını içine atsam sıkıntı olur mu?
ALTERNATİF =
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=xAaQ9AAWAv8[/VID][EDIT]HaSsReT,2016-02-04 18:34:57[/EDIT]
Son Günlerdeki Tatsızlık
Lepistes genelde yüzey ve orta kısımda yüzen bir balık belkide sıkıntı yoktur.
Lepistes genelde yüzey ve orta kısımda yüzen bir balık belkide sıkıntı yoktur.
Lepistes Balığı İçin Hava Motoru Gerekli Mi?
Sana sorsalar denizin altında oksijen tüpü gerekir mi diye. Ne dersin? En fazla 2 dk dayanırım dersin. Balıkta o hesap bir süre dayanır ama sonrası kötü bir sonuçla biter. [:x]
Sana sorsalar denizin altında oksijen tüpü gerekir mi diye. Ne dersin? En fazla 2 dk dayanırım dersin. Balıkta o hesap bir süre dayanır ama sonrası kötü bir sonuçla biter. [:x]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:24
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
ezzalisi,
Kınayu,
ternapi,
altuntasseref,
0rnn,
zen666,
Jenerator,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
omererbas,
Jeveux,
EKAR,
osmandbnl,
riderfish,
GETS34,
syerli,
DigitalPen,
Mithrandirr,
Hoppala,
ciways,
sina cen,
Tuby,
tukabu,
kocoglu,
tuncaysargin,
yeekim,
ozherele_zwoi,
Muhammet memiş,
Cz08,
MuratOzdemir,
scorpion26,
ozherele_xpPa,
Taha⚡,
alecozan,
Hiko,
KadirEmre,
Aguamentist,
Hsrt,
Oğul Hüseyin,
Feanor,
oguzsel,
djally,
BarışSavaş,
Mesaquarium,
Phos,
Umt61,
Ozzgur,
wtreals,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
