ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ilker85
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
89
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Aralık 2015 12:50
Son Ziyaret:
17 Ocak 2019 17:42
Toplam Mesaj:
142 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ilker yaşar
Doğum Tarihi:
05 Mayıs 1985
Yaş:
41
İl:
Sakarya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ilker yaşar
SON 10 MESAJI
Tül Kuyruk Ve Teleskop Japonlarım
[QUOTE=doadoa]Japonların boyutları ne kadar küçük gözüküyolar, tahmini 3 yaş mı?[/QUOTE]
hepsinin akvaryuma girişi aynı anda olmadı mesela teleskoplar en son geldiler aralarında boyut farkı bundan kaynaklı en eskisi 2 senelik büyük kırmızı japonlar..özel ırktan sonra bir dönem boş bıraktım akvaryumu ...
[QUOTE=doadoa]Japonların boyutları ne kadar küçük gözüküyolar, tahmini 3 yaş mı?[/QUOTE]
hepsinin akvaryuma girişi aynı anda olmadı mesela teleskoplar en son geldiler aralarında boyut farkı bundan kaynaklı en eskisi 2 senelik büyük kırmızı japonlar..özel ırktan sonra bir dönem boş bıraktım akvaryumu ...
Tül Kuyruk Ve Teleskop Japonlarım
[QUOTE=adige42]Maşallah İlker bey sade güzel bir kurulum [QUOTE=adige42]Maşallah İlker bey sade güzel bir kurulum olmuş. Sağlıkla besleyin balıklarınızı. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Kadir bey sizin konunuzuda takip ediyorum su değişimi ile ilgili sıkıntı yaşamışsınız son durum iyidir inşallah geçmiş olsun.. hiç çeşmeden direk su değiştirmedim sizinkiler alışıkdı herhalde klor işi kötü olmuş..Özel ırklar çok zor ve nazik ondan bende böyle bir geçiş yaptım 3 yıl oldu iyiler çok şükür...
[QUOTE=adige42]Maşallah İlker bey sade güzel bir kurulum [QUOTE=adige42]Maşallah İlker bey sade güzel bir kurulum olmuş. Sağlıkla besleyin balıklarınızı. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Kadir bey sizin konunuzuda takip ediyorum su değişimi ile ilgili sıkıntı yaşamışsınız son durum iyidir inşallah geçmiş olsun.. hiç çeşmeden direk su değiştirmedim sizinkiler alışıkdı herhalde klor işi kötü olmuş..Özel ırklar çok zor ve nazik ondan bende böyle bir geçiş yaptım 3 yıl oldu iyiler çok şükür...
Tül Kuyruk Ve Teleskop Japonlarım
[QUOTE=dınay][:nazar:][:nazar:][:nazar:] MaşaALLAH Akvaryumun sadeliği güzel balıklara geniş alan kalmış[:iyi:] japonlarında kuyrukları süper biz bunlara eskiden gelin balığı derdik. Teleskopları değiştirmeyi düşünürseniz, yeni alacağınız teleskopların vucutları yumurta biçiminde olmasına dikkat edin.[/QUOTE]
Teleskopları tül kuyruk bulamadığım için tek kuyruk almıştım keyifleri iyi maşallah değişim kolay olmuyor uzun zaman bakınca.. tabi ilerde değişim yaparsam bende oval vücutlu tül kuyruklu olanlardan almayı düşünürüm..
[QUOTE=dınay][:nazar:][:nazar:][:nazar:] MaşaALLAH Akvaryumun sadeliği güzel balıklara geniş alan kalmış[:iyi:] japonlarında kuyrukları süper biz bunlara eskiden gelin balığı derdik. Teleskopları değiştirmeyi düşünürseniz, yeni alacağınız teleskopların vucutları yumurta biçiminde olmasına dikkat edin.[/QUOTE]
Teleskopları tül kuyruk bulamadığım için tek kuyruk almıştım keyifleri iyi maşallah değişim kolay olmuyor uzun zaman bakınca.. tabi ilerde değişim yaparsam bende oval vücutlu tül kuyruklu olanlardan almayı düşünürüm..
Tül Kuyruk Ve Teleskop Japonlarım
Ölçüler:100x40x50=200 litre
Canlı Türleri: 5 Adet tül kuyruk japon , 3 adet teleskop japon , 1adet cüce vatoz
Bitki Türleri: Anubias nana 1 kök , anubias barteri 1 kök
Tankın Yaşı: 3
Filtrasyon ve Işıklandırma: Saatte 1000lt su pompalayan aquatıclıfe dış filtre , sağ köşede hava taşı ile ek oksijen , 1 adet 30 wat sylvanıa grolüx pembe floresan.
Tasarım ve Dekorasyon: Bej renk ince silis kum , tanburlanmış yuvarlak doğal taşlar , 2 kök bitki , dıştan turkuaz sprey boya ile boyanan arka cam.
Özel ırk japondan sonra kurduğum yaklaşık üç yıldır baktığım güncelleme ve vidyo konusunda geç kaldığım akvaryumum arkadaşlar.[:)] çekim parlama yönünden çok iyi olmadı kusura bakmayın artık.[;)]
Yorum ve görüşlerinize açığım herkeze iyi günler , iyi hobiler ...
[VID]null[/VID][VID]https://youtu.be/8-zyQyZsnaY[/VID][EDIT]ilker85,2019-01-16 16:19:07[/EDIT]
Ölçüler:100x40x50=200 litre
Canlı Türleri: 5 Adet tül kuyruk japon , 3 adet teleskop japon , 1adet cüce vatoz
Bitki Türleri: Anubias nana 1 kök , anubias barteri 1 kök
Tankın Yaşı: 3
Filtrasyon ve Işıklandırma: Saatte 1000lt su pompalayan aquatıclıfe dış filtre , sağ köşede hava taşı ile ek oksijen , 1 adet 30 wat sylvanıa grolüx pembe floresan.
Tasarım ve Dekorasyon: Bej renk ince silis kum , tanburlanmış yuvarlak doğal taşlar , 2 kök bitki , dıştan turkuaz sprey boya ile boyanan arka cam.
Özel ırk japondan sonra kurduğum yaklaşık üç yıldır baktığım güncelleme ve vidyo konusunda geç kaldığım akvaryumum arkadaşlar.[:)] çekim parlama yönünden çok iyi olmadı kusura bakmayın artık.[;)]
Yorum ve görüşlerinize açığım herkeze iyi günler , iyi hobiler ...
[VID]null[/VID][VID]https://youtu.be/8-zyQyZsnaY[/VID][EDIT]ilker85,2019-01-16 16:19:07[/EDIT]
Güncel Video Ve Resimler 11.sayfa (ryukinler)
Maşallah nazar değmesin gayet güzel balıklar..Ortadaki saksıdaki bitki sol arka yada ön köşede olsa orta alan daha açık ve hoş görünebilir diyorum kendi adıma..Tabi zevk meselesi bu tartışılmaz.. sağlıkla bakın inşallah iyi hobiler..[:iyi:]
Maşallah nazar değmesin gayet güzel balıklar..Ortadaki saksıdaki bitki sol arka yada ön köşede olsa orta alan daha açık ve hoş görünebilir diyorum kendi adıma..Tabi zevk meselesi bu tartışılmaz.. sağlıkla bakın inşallah iyi hobiler..[:iyi:]
Orando Ve Riachu Düz Akvaryumda Yaşarmı
[QUOTE=doadoa]Alakası yok. Yurtdışındaki profesyoneller cama cam akvaryumları tercih ediyorlar çünkü japon balıkları çok fazla atık üretiyor. Temiz sağlıklı akvaryum daha mühim. Kumsuzluktan değil kirli sudan stress olurlar.[/QUOTE]
Tercih etmek başka şey balığın cinsine göre uygun ortamı hazırlamak başka şey arkadaşım.Düzenli su değişimi yapılan bir akvaryumda atık sorunu diye bir şey olmaz.Ayrıca akvaryumdaki atıkların akvaryumun kumlu olması ile ilgili ispatlanmış bir bilgi varsa öğrenmek isterim..Alakası yok demekle iş bitmiyor yani savunduğun görüşü destekleyen bir bilgi yoksa yanlış yönlendirme yapmayada gerek yok değilmi.
[QUOTE=Dogubaba]Hanginizin dediği doğru arkadaşlar ona göre 350 lt akvaryuma silis alacam ya da almayacam :) bende kum koyma taraftarı değilim [/QUOTE]
Ben balığın ortamına uygun olanı size söyledim siz kum koyma taraftarı değilseniz tabi ki koymayabilirsiniz .Kumsuz akvaryumda da yaşarlar sonuçta ama bence bir canlı beslerken önemli olan şey o canlının istedikleridir besleyenin değil.Yani ben istiyorum diyip japonun yanına ciklet türleri koyamayız yada balığa istediğimiz kadar yem verip sağlıklı yaşamasını bekleyemeyiz herşeyin bir oluru var uygunu var demek istiyorum..Tercih sizin bu konuda forumda tecrübe sahibi başka kişilerden de görüş alabilirsiniz iyi günler..
[QUOTE=doadoa]Alakası yok. Yurtdışındaki profesyoneller cama cam akvaryumları tercih ediyorlar çünkü japon balıkları çok fazla atık üretiyor. Temiz sağlıklı akvaryum daha mühim. Kumsuzluktan değil kirli sudan stress olurlar.[/QUOTE]
Tercih etmek başka şey balığın cinsine göre uygun ortamı hazırlamak başka şey arkadaşım.Düzenli su değişimi yapılan bir akvaryumda atık sorunu diye bir şey olmaz.Ayrıca akvaryumdaki atıkların akvaryumun kumlu olması ile ilgili ispatlanmış bir bilgi varsa öğrenmek isterim..Alakası yok demekle iş bitmiyor yani savunduğun görüşü destekleyen bir bilgi yoksa yanlış yönlendirme yapmayada gerek yok değilmi.
[QUOTE=Dogubaba]Hanginizin dediği doğru arkadaşlar ona göre 350 lt akvaryuma silis alacam ya da almayacam :) bende kum koyma taraftarı değilim [/QUOTE]
Ben balığın ortamına uygun olanı size söyledim siz kum koyma taraftarı değilseniz tabi ki koymayabilirsiniz .Kumsuz akvaryumda da yaşarlar sonuçta ama bence bir canlı beslerken önemli olan şey o canlının istedikleridir besleyenin değil.Yani ben istiyorum diyip japonun yanına ciklet türleri koyamayız yada balığa istediğimiz kadar yem verip sağlıklı yaşamasını bekleyemeyiz herşeyin bir oluru var uygunu var demek istiyorum..Tercih sizin bu konuda forumda tecrübe sahibi başka kişilerden de görüş alabilirsiniz iyi günler..
Akvaryum Tanıtımı (videolu)
[QUOTE=ofarukoz]Kumu değiştireli 3 gün oluyor hala en ufak bir gelişme ne yazık ki yok. Filtreden de şüphelendim. Filtreyi bi ara çıkarmıştım. Haliyle içindeki bakteriler kuruyup öldü. Tekrar yıkamadan çalıştırdığım için akvaryum içi ölü bakterilerle dolmuş olabilir. Hatta dış filtreye doktorların kullanmış olduğu virüse kadar engelleyen ağız maskelerinden koydum nafile.
[:((]Son durum bu arkadaşlar. Yapacak birşeyim kalmadı. 2 günde bir %15 lik su değişimi yaptım 1 hafta boyunca. Böyle kabulleneceğim artık. Yinede önerisi olan varsa her zaman açığım. [:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208895/111020182330071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208895/111020182330081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208895/111020182330091.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncelikle yaptığınız dış filtre akvaryumdaki suyu saatte 3-4 kez çevirmiyor ise filtre devirdaim gücü yetersizdir su temizlenmez..Eğer dış filtre motor gücü yeterliyse o zaman filtre dizilimi ve filtreye koyulan malzemeler önemli.. bu konudada suyun ilk girişinden itibaren : 1- seramik halka 2- kalın gözenekli sünger +elyaf 3-siporax,substart gibi vb. ürünler 4-diatomit kedi kumu..Bu dizilimi uygularsanız önce mekanik sonra biyolojik filtreleme yaparak bakteri döngüsünü hızlandırabilirsiniz..Benim gibi diatomit kedi kumu kullanan arkadaşların netteki akvaryum vidyolarına ve kullanma şekline bakabilirsiniz..Ayrıca eğer akvaryum kurulumunuz yeni ise bakteri oluşması açısından akvaryuma su değişimi haricinde müdahele etmemek ve sabırlı olmak gerekir.Bu konuda piyasada bulunan bakteri ilaçlarından alıp kullanarak da yine oluşumu hızlandırabilirsiniz..Yani kısacası suyu temizleyen filtrede oluşan oturmuş bakterilerdir bunun için yapılması gerekenleri size nacizane anlatmaya çalıştım ..Gereken netliği sağlarsınız inşallah iyi hobiler ..[EDIT]ilker85,2018-10-15 01:47:45[/EDIT]
[QUOTE=ofarukoz]Kumu değiştireli 3 gün oluyor hala en ufak bir gelişme ne yazık ki yok. Filtreden de şüphelendim. Filtreyi bi ara çıkarmıştım. Haliyle içindeki bakteriler kuruyup öldü. Tekrar yıkamadan çalıştırdığım için akvaryum içi ölü bakterilerle dolmuş olabilir. Hatta dış filtreye doktorların kullanmış olduğu virüse kadar engelleyen ağız maskelerinden koydum nafile.
[:((]Son durum bu arkadaşlar. Yapacak birşeyim kalmadı. 2 günde bir %15 lik su değişimi yaptım 1 hafta boyunca. Böyle kabulleneceğim artık. Yinede önerisi olan varsa her zaman açığım. [:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208895/111020182330071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208895/111020182330081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208895/111020182330091.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncelikle yaptığınız dış filtre akvaryumdaki suyu saatte 3-4 kez çevirmiyor ise filtre devirdaim gücü yetersizdir su temizlenmez..Eğer dış filtre motor gücü yeterliyse o zaman filtre dizilimi ve filtreye koyulan malzemeler önemli.. bu konudada suyun ilk girişinden itibaren : 1- seramik halka 2- kalın gözenekli sünger +elyaf 3-siporax,substart gibi vb. ürünler 4-diatomit kedi kumu..Bu dizilimi uygularsanız önce mekanik sonra biyolojik filtreleme yaparak bakteri döngüsünü hızlandırabilirsiniz..Benim gibi diatomit kedi kumu kullanan arkadaşların netteki akvaryum vidyolarına ve kullanma şekline bakabilirsiniz..Ayrıca eğer akvaryum kurulumunuz yeni ise bakteri oluşması açısından akvaryuma su değişimi haricinde müdahele etmemek ve sabırlı olmak gerekir.Bu konuda piyasada bulunan bakteri ilaçlarından alıp kullanarak da yine oluşumu hızlandırabilirsiniz..Yani kısacası suyu temizleyen filtrede oluşan oturmuş bakterilerdir bunun için yapılması gerekenleri size nacizane anlatmaya çalıştım ..Gereken netliği sağlarsınız inşallah iyi hobiler ..[EDIT]ilker85,2018-10-15 01:47:45[/EDIT]
Orando Ve Riachu Düz Akvaryumda Yaşarmı
[QUOTE=Ceyhun24]Japon balıkların sadece kumdan oluşan akvaryumu sevdiklerini biliyorum aynı şey özel türler içinde geçerlimi[:)][/QUOTE
Japon balıkları ağzına alabilecekleri oranda ince kumları sever örneğin silis kum gibi .Kum içersindeki yem kalıntılarını kumu ağızlarına alarak eleyip yemeleri seyir bakımından da güzel bir görüntüye neden olur ..Tabi tercih olarak kumsuz akvaryumlarda oldukça çok olmasına rağmen kişisel fikrim japon akvaryumunda 3-5 cm yükseklikde ince kum mutlaka olmalı..Bu hayvanların daha stresssiz ortama sahip olmaları ve kumun bakteri tutarak genel döngüye fayda sağlaması açısından önemlidir..Gerisi sizin tercihiniz fakat bence hertür japon için kum olmassa olmaz bir malzemedir..Ayrıca sadece kum derken kumun üzerine anubias gibi japonların yiyemeyeceği sert yapraklı bitkiler yada yuvarlak kenarları sivri olmayan taşlar ile dekor da yapılabilir ..Tabi bunu yaparken akvaryumun tabanını aşırı derecede kapamayacak şekilde yapmak dipde dolaşmayı seven japonlar için yararlı olacaktır..Tercih sizin iyi hobiler..
[QUOTE=Ceyhun24]Japon balıkların sadece kumdan oluşan akvaryumu sevdiklerini biliyorum aynı şey özel türler içinde geçerlimi[:)][/QUOTE
Japon balıkları ağzına alabilecekleri oranda ince kumları sever örneğin silis kum gibi .Kum içersindeki yem kalıntılarını kumu ağızlarına alarak eleyip yemeleri seyir bakımından da güzel bir görüntüye neden olur ..Tabi tercih olarak kumsuz akvaryumlarda oldukça çok olmasına rağmen kişisel fikrim japon akvaryumunda 3-5 cm yükseklikde ince kum mutlaka olmalı..Bu hayvanların daha stresssiz ortama sahip olmaları ve kumun bakteri tutarak genel döngüye fayda sağlaması açısından önemlidir..Gerisi sizin tercihiniz fakat bence hertür japon için kum olmassa olmaz bir malzemedir..Ayrıca sadece kum derken kumun üzerine anubias gibi japonların yiyemeyeceği sert yapraklı bitkiler yada yuvarlak kenarları sivri olmayan taşlar ile dekor da yapılabilir ..Tabi bunu yaparken akvaryumun tabanını aşırı derecede kapamayacak şekilde yapmak dipde dolaşmayı seven japonlar için yararlı olacaktır..Tercih sizin iyi hobiler..
Japon Baligi Yem Sorunu
[QUOTE=Sheyda27]Ben yemlerin suya bekleyilip verildiginde besin degerlerini biraz kaybettigini dusunuyorum bu sebeple yemi batirmak yetine batan yemleri tercih edebilirsiniz.mesela jbl gold pearls harika batan temel yemlerdrn sera granugreen de batan yemlerden.yem alirken bu bilgilere de dikkat etmenizi oneriririm.[/QUOTE]
Jbl gold pearls batan yem olsada sert bir yemdir bu sebepten direk vermek benim gözlemlediğim balığı yoruyor..bu yemden bende kullanıyorum yıllardır ıslak ve kuru olarak attığımda kuru iken balıkları sindirim açısından biraz daha zorladığını gördüm..Tabi bu kullanana kalmış illa böyle olacak diye bir şey yok amaç balıkları yormadan kabız yapmadan beslemek ..
[QUOTE=Sheyda27]Ben yemlerin suya bekleyilip verildiginde besin degerlerini biraz kaybettigini dusunuyorum bu sebeple yemi batirmak yetine batan yemleri tercih edebilirsiniz.mesela jbl gold pearls harika batan temel yemlerdrn sera granugreen de batan yemlerden.yem alirken bu bilgilere de dikkat etmenizi oneriririm.[/QUOTE]
Jbl gold pearls batan yem olsada sert bir yemdir bu sebepten direk vermek benim gözlemlediğim balığı yoruyor..bu yemden bende kullanıyorum yıllardır ıslak ve kuru olarak attığımda kuru iken balıkları sindirim açısından biraz daha zorladığını gördüm..Tabi bu kullanana kalmış illa böyle olacak diye bir şey yok amaç balıkları yormadan kabız yapmadan beslemek ..
Japon Baligi Yem Sorunu
[QUOTE=ksktmy]Granul yem verdikten sonra baliklari dikkatlice izledim.Galiba granul yemler dibe cokmedigi icin hemen yemiyorlar.Su yuzuyine cikarlarsa granul yemi yiyiyorlar.Baliklari yem icin su yuzeyine alistirmak istemiyorum.Pul yemde sıkıntı yok fakat bu granul yemlerin dibe batmasi icin ne onerirsiz?[/QUOTE]
Bir çay tabağı içerisine akvaryumdan az miktarda su alıp granül yemleri içine atın ve beş dakika bekletin yemler su içerisinde yumuşar ve akvaryuma döktüğünüzde dibe batar ..Ayrıca bu şekilde kabızlığı ve yemin sindirim zorluğunu da önlemiş olursunuz..
[QUOTE=ksktmy]Granul yem verdikten sonra baliklari dikkatlice izledim.Galiba granul yemler dibe cokmedigi icin hemen yemiyorlar.Su yuzuyine cikarlarsa granul yemi yiyiyorlar.Baliklari yem icin su yuzeyine alistirmak istemiyorum.Pul yemde sıkıntı yok fakat bu granul yemlerin dibe batmasi icin ne onerirsiz?[/QUOTE]
Bir çay tabağı içerisine akvaryumdan az miktarda su alıp granül yemleri içine atın ve beş dakika bekletin yemler su içerisinde yumuşar ve akvaryuma döktüğünüzde dibe batar ..Ayrıca bu şekilde kabızlığı ve yemin sindirim zorluğunu da önlemiş olursunuz..
SON MESAJLAR
- Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Kuduoglu,
Koksal Gurkan,
florasan,
sina cen,
nazemert,
Öğretmen Ali,
forthehordex,
ternapi,
yeekim,
Abidin Acun,
DigitalPen,
0rnn,
Hoppala,
tukabu,
nniiaa,
MiSoSiKiaN,
OKIRATLI,
Urar,
EKAR,
layper,
JujuSeri,
Leo,
altuntasseref,
osmandbnl,
osmangunay,
Frkn,
Ancalagon,
alperibis,
Manguday,
YAYD06,
DenizOlsam,
enginhayta,
mutlubaba,
Mustafasesen,
Rafayel,
Ercankurt,
şansal,
Thunderbird,
reano,
Bozajuniors,
gryzopodemnoe oboryd,
sinor,
uurcan,
Brkgrsy,
Ylmzuslu,
fffurkan9,
Savas37,
İnci Kefali,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
