ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
LeChichlid
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Şubat 2016 22:38
Son Ziyaret:
16 Mart 2016 06:46
Toplam Mesaj:
42 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hamza uğur Özdemir
Doğum Tarihi:
29 Nisan 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hamza uğur Özdemir
SON 10 MESAJI
Sonunda Bitkili ;d
[QUOTE=mavigitar]İlk bitkili akvaryumum için kum alırken cebimdeki para yetmeyince en ucuz olan sizinkine benzeyen siyahlı beyazlı neredeyse çakıl gibi bir kum almıştım. Herkes kumun uygun değil dedi gören herkes ama ben o kumda öyle verimli bitki yetiştirdim ki inanamazsın. Bence bir sıkıntı yok filtre göremiyorum fotoğrafta filtre yoksa sadece filtre ile kurulumu tamamlayabilirsin. Ayrıca Elodealar çok arsız bitkilerdir. Çok çabuk büyürler hızlı köklenirler. Çok uzayanları kesip, kestiğin yerden tekrar dikebilirsin onlarda 1 hafta gibi bir sürede neredeyse diktiğinden 2 katı boyuna çıkacaktır. Hayırlı olsun [:)]
Ayrıca ufak bir eleştirim olacak forum ile ilgili umarım başlığını gereksiz yere meşgul etmem ama gene sizide ilgilendirecek durumlar var bu eleştirim içinde.
Örnek vermek gerekirse; ilk defa akvaryum hobisine merak saran biri bu forumu görse ve dese ki biraz bilgilenelim sonra akvaryum kuralım sorun yaşamayalım ve forumda okumaya başlasa... Forumun genelinde bulunan bilgilerin %10 u kadarı (üyelerin yazdığı) işine yarar ve gerisi tamamen kafa karıştırır nitelikte. Ve bu kafası karışmış akvaryum meraklısı ben en iyisi bu işe girmiyim der. Gerekli bilgilerden daha fazla buradaki akvaryum sevdalılarının tamamen kişisel ve hiçbir dayanağı olmayan bilgileri arasında kaybolup giderler. Özellikle CO2 ile ilgili bilgi almak istedim forumdan... nasıl kullanılır, ne kadar kullanılır ve sürekli kullanmak gerekir mi? gibi sorulara hiçbir mantıklı cevap bulamadım. Satıcıların ticari kaygıları yüzünden insanlarda şaşırmış durumda herkes başka bir şey söylüyor çünkü. Akvaryumcular elindeki malı satabilmek için gerekli olmayan bir çok şeyi öneriyor bu ürünü satın alan hobici aldığı bu yanlış bilgiyi burada yazmaya başlıyor sonra çıkıp başka biri o öyle olmaz yanlış almışsın bunuda alman lazım diyor bu mevzu uzayıp gidiyor.
Çok konuştum kusura kalmayın. Tekrar hayırlı olsun[:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
İnş sağlıklı büyürler [:)))] küçük bir sunsun şelale aparatlı filtre var.
[QUOTE=Bugrasaygi]
Resimden mi kaynaklı bilemiyorum au bulanık gibi sanki filtrasyon ekipmaniniz nedir ?[/QUOTE]
Aslında dış filtrem var ama çok akıntı yaptığı için kullanamıyorum malesef şimdi sunsun saatte 300l iç filtresi var.
[QUOTE=Mehmet1212]Beyaz olanlar ne hocam karışım galiba [/QUOTE]
Aynen beyazın ne olduğunu bilmiyorum ama hagenle aynı kalınlıkta.
[QUOTE=mavigitar]İlk bitkili akvaryumum için kum alırken cebimdeki para yetmeyince en ucuz olan sizinkine benzeyen siyahlı beyazlı neredeyse çakıl gibi bir kum almıştım. Herkes kumun uygun değil dedi gören herkes ama ben o kumda öyle verimli bitki yetiştirdim ki inanamazsın. Bence bir sıkıntı yok filtre göremiyorum fotoğrafta filtre yoksa sadece filtre ile kurulumu tamamlayabilirsin. Ayrıca Elodealar çok arsız bitkilerdir. Çok çabuk büyürler hızlı köklenirler. Çok uzayanları kesip, kestiğin yerden tekrar dikebilirsin onlarda 1 hafta gibi bir sürede neredeyse diktiğinden 2 katı boyuna çıkacaktır. Hayırlı olsun [:)]
Ayrıca ufak bir eleştirim olacak forum ile ilgili umarım başlığını gereksiz yere meşgul etmem ama gene sizide ilgilendirecek durumlar var bu eleştirim içinde.
Örnek vermek gerekirse; ilk defa akvaryum hobisine merak saran biri bu forumu görse ve dese ki biraz bilgilenelim sonra akvaryum kuralım sorun yaşamayalım ve forumda okumaya başlasa... Forumun genelinde bulunan bilgilerin %10 u kadarı (üyelerin yazdığı) işine yarar ve gerisi tamamen kafa karıştırır nitelikte. Ve bu kafası karışmış akvaryum meraklısı ben en iyisi bu işe girmiyim der. Gerekli bilgilerden daha fazla buradaki akvaryum sevdalılarının tamamen kişisel ve hiçbir dayanağı olmayan bilgileri arasında kaybolup giderler. Özellikle CO2 ile ilgili bilgi almak istedim forumdan... nasıl kullanılır, ne kadar kullanılır ve sürekli kullanmak gerekir mi? gibi sorulara hiçbir mantıklı cevap bulamadım. Satıcıların ticari kaygıları yüzünden insanlarda şaşırmış durumda herkes başka bir şey söylüyor çünkü. Akvaryumcular elindeki malı satabilmek için gerekli olmayan bir çok şeyi öneriyor bu ürünü satın alan hobici aldığı bu yanlış bilgiyi burada yazmaya başlıyor sonra çıkıp başka biri o öyle olmaz yanlış almışsın bunuda alman lazım diyor bu mevzu uzayıp gidiyor.
Çok konuştum kusura kalmayın. Tekrar hayırlı olsun[:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
İnş sağlıklı büyürler [:)))] küçük bir sunsun şelale aparatlı filtre var.
[QUOTE=Bugrasaygi]
Resimden mi kaynaklı bilemiyorum au bulanık gibi sanki filtrasyon ekipmaniniz nedir ?[/QUOTE]
Aslında dış filtrem var ama çok akıntı yaptığı için kullanamıyorum malesef şimdi sunsun saatte 300l iç filtresi var.
[QUOTE=Mehmet1212]Beyaz olanlar ne hocam karışım galiba [/QUOTE]
Aynen beyazın ne olduğunu bilmiyorum ama hagenle aynı kalınlıkta.
[QUOTE=mavigitar]İlk bitkili akvaryumum için kum alırken cebimdeki para yetmeyince en ucuz olan sizinkine benzeyen siyahlı beyazlı neredeyse çakıl gibi bir kum almıştım. Herkes kumun uygun değil dedi gören herkes ama ben o kumda öyle verimli bitki yetiştirdim ki inanamazsın. Bence bir sıkıntı yok filtre göremiyorum fotoğrafta filtre yoksa sadece filtre ile kurulumu tamamlayabilirsin. Ayrıca Elodealar çok arsız bitkilerdir. Çok çabuk büyürler hızlı köklenirler. Çok uzayanları kesip, kestiğin yerden tekrar dikebilirsin onlarda 1 hafta gibi bir sürede neredeyse diktiğinden 2 katı boyuna çıkacaktır. Hayırlı olsun [:)]
Ayrıca ufak bir eleştirim olacak forum ile ilgili umarım başlığını gereksiz yere meşgul etmem ama gene sizide ilgilendirecek durumlar var bu eleştirim içinde.
Örnek vermek gerekirse; ilk defa akvaryum hobisine merak saran biri bu forumu görse ve dese ki biraz bilgilenelim sonra akvaryum kuralım sorun yaşamayalım ve forumda okumaya başlasa... Forumun genelinde bulunan bilgilerin %10 u kadarı (üyelerin yazdığı) işine yarar ve gerisi tamamen kafa karıştırır nitelikte. Ve bu kafası karışmış akvaryum meraklısı ben en iyisi bu işe girmiyim der. Gerekli bilgilerden daha fazla buradaki akvaryum sevdalılarının tamamen kişisel ve hiçbir dayanağı olmayan bilgileri arasında kaybolup giderler. Özellikle CO2 ile ilgili bilgi almak istedim forumdan... nasıl kullanılır, ne kadar kullanılır ve sürekli kullanmak gerekir mi? gibi sorulara hiçbir mantıklı cevap bulamadım. Satıcıların ticari kaygıları yüzünden insanlarda şaşırmış durumda herkes başka bir şey söylüyor çünkü. Akvaryumcular elindeki malı satabilmek için gerekli olmayan bir çok şeyi öneriyor bu ürünü satın alan hobici aldığı bu yanlış bilgiyi burada yazmaya başlıyor sonra çıkıp başka biri o öyle olmaz yanlış almışsın bunuda alman lazım diyor bu mevzu uzayıp gidiyor.
Çok konuştum kusura kalmayın. Tekrar hayırlı olsun[:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
İnş sağlıklı büyürler [:)))] küçük bir sunsun şelale aparatlı filtre var.
[QUOTE=Bugrasaygi]
Resimden mi kaynaklı bilemiyorum au bulanık gibi sanki filtrasyon ekipmaniniz nedir ?[/QUOTE]
Aslında dış filtrem var ama çok akıntı yaptığı için kullanamıyorum malesef şimdi sunsun saatte 300l iç filtresi var.
[QUOTE=Mehmet1212]Beyaz olanlar ne hocam karışım galiba [/QUOTE]
Aynen beyazın ne olduğunu bilmiyorum ama hagenle aynı kalınlıkta.
[QUOTE=mavigitar]İlk bitkili akvaryumum için kum alırken cebimdeki para yetmeyince en ucuz olan sizinkine benzeyen siyahlı beyazlı neredeyse çakıl gibi bir kum almıştım. Herkes kumun uygun değil dedi gören herkes ama ben o kumda öyle verimli bitki yetiştirdim ki inanamazsın. Bence bir sıkıntı yok filtre göremiyorum fotoğrafta filtre yoksa sadece filtre ile kurulumu tamamlayabilirsin. Ayrıca Elodealar çok arsız bitkilerdir. Çok çabuk büyürler hızlı köklenirler. Çok uzayanları kesip, kestiğin yerden tekrar dikebilirsin onlarda 1 hafta gibi bir sürede neredeyse diktiğinden 2 katı boyuna çıkacaktır. Hayırlı olsun [:)]
Ayrıca ufak bir eleştirim olacak forum ile ilgili umarım başlığını gereksiz yere meşgul etmem ama gene sizide ilgilendirecek durumlar var bu eleştirim içinde.
Örnek vermek gerekirse; ilk defa akvaryum hobisine merak saran biri bu forumu görse ve dese ki biraz bilgilenelim sonra akvaryum kuralım sorun yaşamayalım ve forumda okumaya başlasa... Forumun genelinde bulunan bilgilerin %10 u kadarı (üyelerin yazdığı) işine yarar ve gerisi tamamen kafa karıştırır nitelikte. Ve bu kafası karışmış akvaryum meraklısı ben en iyisi bu işe girmiyim der. Gerekli bilgilerden daha fazla buradaki akvaryum sevdalılarının tamamen kişisel ve hiçbir dayanağı olmayan bilgileri arasında kaybolup giderler. Özellikle CO2 ile ilgili bilgi almak istedim forumdan... nasıl kullanılır, ne kadar kullanılır ve sürekli kullanmak gerekir mi? gibi sorulara hiçbir mantıklı cevap bulamadım. Satıcıların ticari kaygıları yüzünden insanlarda şaşırmış durumda herkes başka bir şey söylüyor çünkü. Akvaryumcular elindeki malı satabilmek için gerekli olmayan bir çok şeyi öneriyor bu ürünü satın alan hobici aldığı bu yanlış bilgiyi burada yazmaya başlıyor sonra çıkıp başka biri o öyle olmaz yanlış almışsın bunuda alman lazım diyor bu mevzu uzayıp gidiyor.
Çok konuştum kusura kalmayın. Tekrar hayırlı olsun[:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
İnş sağlıklı büyürler [:)))] küçük bir sunsun şelale aparatlı filtre var.
[QUOTE=Bugrasaygi]
Resimden mi kaynaklı bilemiyorum au bulanık gibi sanki filtrasyon ekipmaniniz nedir ?[/QUOTE]
Aslında dış filtrem var ama çok akıntı yaptığı için kullanamıyorum malesef şimdi sunsun saatte 300l iç filtresi var.
[QUOTE=Mehmet1212]Beyaz olanlar ne hocam karışım galiba [/QUOTE]
Aynen beyazın ne olduğunu bilmiyorum ama hagenle aynı kalınlıkta.
Sonunda Bitkili ;d
[QUOTE=Mehmet1212]Eline saglık güzel olmuş. Sadece mangrow kökün cok büyük olmuş ve kumunda uygun degil sanırsam [:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Kumda hagen var ve misket gübre alıcam sorun olmaz sanırsam [:D]
[QUOTE=Mehmet1212]Eline saglık güzel olmuş. Sadece mangrow kökün cok büyük olmuş ve kumunda uygun degil sanırsam [:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Kumda hagen var ve misket gübre alıcam sorun olmaz sanırsam [:D]
Sonunda Bitkili ;d
Merhaba arkadaşlar malawiden bitkiliye geçiş yaptım ve sonunda bitkilerim geldi. İlk defa akvaryuma bitki ektim sizce nasıl oldu?
Canlılar ;
Şimdilik 1 erkek 2 dişi lepistes
Bitkiler;
13 kök elodea
Bir bağ lilaeopsis
Akvaryum hacmi;
46 litre
Aydınlatma ;
Tasarruflu 6500K ampul
Lilaeopsisler;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183410/DSC_0178.JPG[/IMG]
Elodealar ve genel görünüm;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183410/DSC_0177.JPG[/IMG]
[:cool:][:D][:D][:D][:D]
Merhaba arkadaşlar malawiden bitkiliye geçiş yaptım ve sonunda bitkilerim geldi. İlk defa akvaryuma bitki ektim sizce nasıl oldu?
Canlılar ;
Şimdilik 1 erkek 2 dişi lepistes
Bitkiler;
13 kök elodea
Bir bağ lilaeopsis
Akvaryum hacmi;
46 litre
Aydınlatma ;
Tasarruflu 6500K ampul
Lilaeopsisler;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183410/DSC_0178.JPG[/IMG]
Elodealar ve genel görünüm;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183410/DSC_0177.JPG[/IMG]
[:cool:][:D][:D][:D][:D]
Hagen Üstüne
Hanenin üstüne mi altınamı koyayım?
Hanenin üstüne mi altınamı koyayım?
Yati Kökünden Ağaç Yapımı
Çok güzel olmuş ellerine sağlık abi [:)][:)))][:iyi:]
Çok güzel olmuş ellerine sağlık abi [:)][:)))][:iyi:]
Hastalarmı
[QUOTE=mesutok]Sorun muhtemelen şu strese girdiler ortamlarını değiştirdin belki akvaryum ufak sen ortalığı doldurunca onlar akıntısız yerlere kaçmaya durmaya başladılar, o eklediklerini çıkarırsan muhtemelen eskisi gibi olacaklardır diyedüşünüyorum. Akvaryumu mümkün olduğunca kalabalıklaştırmamak lazım özellikle küçük ibr akvaryumsa 50 litre gibi falan. Çünkü balıklara yüzme alanı pek kalmayabiliyor aşırı kalabalık yapınca aksesuarlarla.[/QUOTE]
Akvaryum böyle değişdi çıkaramam yeni koyduklarımı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183410/DSC_0137.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183410/IMG_20160305_193307.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183410/IMG_20160305_193307.jpg[/IMG]
Bitki ekicrm balıklar o motorun üstünde duruo ısı 24derece
[QUOTE=mesutok]Sorun muhtemelen şu strese girdiler ortamlarını değiştirdin belki akvaryum ufak sen ortalığı doldurunca onlar akıntısız yerlere kaçmaya durmaya başladılar, o eklediklerini çıkarırsan muhtemelen eskisi gibi olacaklardır diyedüşünüyorum. Akvaryumu mümkün olduğunca kalabalıklaştırmamak lazım özellikle küçük ibr akvaryumsa 50 litre gibi falan. Çünkü balıklara yüzme alanı pek kalmayabiliyor aşırı kalabalık yapınca aksesuarlarla.[/QUOTE]
Akvaryum böyle değişdi çıkaramam yeni koyduklarımı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183410/DSC_0137.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183410/IMG_20160305_193307.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183410/IMG_20160305_193307.jpg[/IMG]
Bitki ekicrm balıklar o motorun üstünde duruo ısı 24derece
Hastalarmı
Arkadaşlar bitkisiz akvaryumum vardı fakat bitkikendirmek istedim ve hagen kum mango kökü ve 2kaya aldım bitkiler gelio. Neyse kökle kayayı koyduğumdan beri balıklar motorun üstünde duruo arada sırada geziyorlar ama yine oraya gidiyorlar sorun ne olabilir?
Arkadaşlar bitkisiz akvaryumum vardı fakat bitkikendirmek istedim ve hagen kum mango kökü ve 2kaya aldım bitkiler gelio. Neyse kökle kayayı koyduğumdan beri balıklar motorun üstünde duruo arada sırada geziyorlar ama yine oraya gidiyorlar sorun ne olabilir?
Çok Hoş Taşlar!
Arkadaşlar geçen arka bahçede bu taşları bulduk renkleri çok hoş akvaryuma koyabilirmiyim [:)))][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183410/DSC_0168.JPG[/IMG]
Arkadaşlar geçen arka bahçede bu taşları bulduk renkleri çok hoş akvaryuma koyabilirmiyim [:)))][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183410/DSC_0168.JPG[/IMG]
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
tukabu,
nazemert,
darkaura,
Ancalagon,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
OKIRATLI,
forthehordex,
berkayakkann,
knnynr,
Hoppala,
0rnn,
rdm23,
TheDS,
Kuduoglu,
oguzozt,
Urar,
florasan,
DigitalPen,
JujuSeri,
osmandbnl,
Ahmet Said,
yeekim,
osmangunay,
Manguday,
odiox,
şansal,
nniiaa,
erdo_bg,
ThanatoZek,
TOLGA1453,
zafer3885,
ternapi,
harun reşit,
HarunYILDIRIM,
CevdetSERBEST,
Rafayel,
Standart Moss,
EKAR,
Ehtiyar,
Tortuga7,
Malawi34,
Cyber_Scout,
murat efe,
denizim20,
İnci Kefali,
LeafyAqua,
EmiirKaan,
IgorVladimir,
Gökdeniz Kale,
altuntasseref,
Hidro Dinamik,
Kaya Özyurt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
