ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mmuratfatih
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ekim 2016 15:07
Son Ziyaret:
11 Mart 2017 16:07
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Videoda Kullanılanları Bilen Var Mı?
Çok teşekkürler ilginiz için.
Çok teşekkürler ilginiz için.
Videoda Kullanılanları Bilen Var Mı?
Merhaba, Youtube'da akvaryum dizaynı yapan James Findley adlı bitkili akvaryum kurulumu yapan tasarımcı videolarına rastladım. Belki bir çoğunuz izlemişsinizdir fakat forumda aradım, bulamadım. Aşağıda yer alan videoda ve bir çok videoda gördüğüm kadarıyla tabanı kurarken baharat tarzında toz birşeyler döküyor. Bunların tam olarak ne olduğunu bileniniz var mı?
Bu videoda 2:03'te başlayarak 3 adet farklı mataryerl kullanılmış. Bilenler yardım ederse sevinirim. [VID]https://www.youtube.com/watch?v=4Xs4jW1xtV0[/VID]
Merhaba, Youtube'da akvaryum dizaynı yapan James Findley adlı bitkili akvaryum kurulumu yapan tasarımcı videolarına rastladım. Belki bir çoğunuz izlemişsinizdir fakat forumda aradım, bulamadım. Aşağıda yer alan videoda ve bir çok videoda gördüğüm kadarıyla tabanı kurarken baharat tarzında toz birşeyler döküyor. Bunların tam olarak ne olduğunu bileniniz var mı?
Bu videoda 2:03'te başlayarak 3 adet farklı mataryerl kullanılmış. Bilenler yardım ederse sevinirim. [VID]https://www.youtube.com/watch?v=4Xs4jW1xtV0[/VID]
Kuartz Mı Hagen (siyah Kuartz) Mi Kullanmalıyım?
[QUOTE=ismailakay]Adı geçen marka hagen mi yoksa aqua deco mu? Artık her siyah kuma hagen demeye başlandı asıl marka aqua deco[/QUOTE]
Aslında hagen olmadığını biliyorum ama herkes hagen dediği için hagen yazdım. Parantez içinde siyah quartz yazma nedenim de buydu aslında :) Benim merak ettiğim siyah quartz kum içerisinde demir olduğu söyleniyor ve bunun bitkilere iyi geleceği yönünde bir görüş hakim. Başka quartz kumlar da aynı işi görür mü yoksa illa siyah mı olmalı onu merak etmiştim ben.
[QUOTE=ismailakay]Adı geçen marka hagen mi yoksa aqua deco mu? Artık her siyah kuma hagen demeye başlandı asıl marka aqua deco[/QUOTE]
Aslında hagen olmadığını biliyorum ama herkes hagen dediği için hagen yazdım. Parantez içinde siyah quartz yazma nedenim de buydu aslında :) Benim merak ettiğim siyah quartz kum içerisinde demir olduğu söyleniyor ve bunun bitkilere iyi geleceği yönünde bir görüş hakim. Başka quartz kumlar da aynı işi görür mü yoksa illa siyah mı olmalı onu merak etmiştim ben.
Kuartz Mı Hagen (siyah Kuartz) Mi Kullanmalıyım?
Çok teşekkür ederim. O halde alta lav kırığı, üstüne Quartz kum kullanmam yeterli olacaktır. Çok teşekkürler ilginiz için.
Çok teşekkür ederim. O halde alta lav kırığı, üstüne Quartz kum kullanmam yeterli olacaktır. Çok teşekkürler ilginiz için.
Kuartz Mı Hagen (siyah Kuartz) Mi Kullanmalıyım?
Merhabalar,
90 litrelik Bitkili akvaryum kuracağım fakat akvaryum kumu konusunda kararsız kaldım. Tabana en alta Lav kırığı, üzerine aquaclay kullanmayı düşünüyorum. En üste ise genelde siyah kuartz kum önerilmiş forumda ama merak ettiğim konu şu, kuartz kumda siyah ile diğer renkler arasında fark var mıdır?
Siyah kum akvaryumculardan alacağım için biraz daha maliyetli oluyor, Eğer renk fark etmiyor herhangi bir kuartz kum oluyor ise su arıtmacılardan temin edip tasarruf etmeyi planlıyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Ayrıca bir sorum daha var, bahsettiğim taban dizaynı ile Kuartz kum üzerinde tabanı komple kaplayacak bitki yetiştirmek mümkün mü? AKvaryum tabanında yeşil bir bitki örtüsü görmek istiyorum. Bu konuda fikirlerinizi öğrenmek isterim.
Merhabalar,
90 litrelik Bitkili akvaryum kuracağım fakat akvaryum kumu konusunda kararsız kaldım. Tabana en alta Lav kırığı, üzerine aquaclay kullanmayı düşünüyorum. En üste ise genelde siyah kuartz kum önerilmiş forumda ama merak ettiğim konu şu, kuartz kumda siyah ile diğer renkler arasında fark var mıdır?
Siyah kum akvaryumculardan alacağım için biraz daha maliyetli oluyor, Eğer renk fark etmiyor herhangi bir kuartz kum oluyor ise su arıtmacılardan temin edip tasarruf etmeyi planlıyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Ayrıca bir sorum daha var, bahsettiğim taban dizaynı ile Kuartz kum üzerinde tabanı komple kaplayacak bitki yetiştirmek mümkün mü? AKvaryum tabanında yeşil bir bitki örtüsü görmek istiyorum. Bu konuda fikirlerinizi öğrenmek isterim.
Yeni Akvaryum Kurulumu, Tavsiye.
Merhaba değerli üyeler,
Yaklaşık 1 ay önce 30 lt ile başlamış olduğum hobiyi biraz daha geliştirmeye karar verdim. Bir akvaryumcuda 80cmlik bombeli bir akvaryumun uygun fiyata 2. el satışına denk geldim ve dibinde eski sahibinin birlikte verdiği midye kırığı kum ile birlikte 65 tl gibi bir rakama aldım. Akvaryum durumu gayet iyi, biraz kireç lekesi vardı araştırmalarım sonucunda kimyasal kullanmadan limon ve jilet yardımı ile temizledim, pırıl pırıl oldu.
Şu an aktif kullandığım ve 30 lt olan akvaryumumda 2 albino vatoz, 4 çöpçü, 20den fazla lepistes ve bir o kadar da yavrusu bulunuyor. İç filtre olarak 670lt/saat yazan bir adet iç filtre, 200w smart ısıtıcı ve siyah quartz kum , yapay bitki var, aydınlatıcı olarak da pembe led ışığım var. Yem olarak tetra chickled ve ahm granül yem kullanıyorum.
Şu anki akvaryumumda yosun problemi yaşıyprum ve konu ile ilgili olarak karartma yapmama ve ilaç kullanmama rağmen yosun azaldı berrak bir hal aldı ama yeşil renk devam ediyor.
İlk akvaryumumda sizlere danışmadan kurulum yapmış ve pişman olmuştum, bu yüzden ikinci akvaryumumda sizlere danışmadan ve araştırmadan kuruluma geçmek istemedim.
İlk olarak dış filtre kullanmaya karar verdim, lifetech şu an hepsiburada'da indirimde ve 838 modeli ile 835 modeli arasında 6 lira fark olduğu için ilerde daha büyük bir akvaryuma geçme ihtimali yüzünden 838 modelini sipariş verdim.
Isıtıcı olarak 200w smart ısıtıcı düşünüyorum.
Kum konusu en çok ikilemde kaldığım konu, midye kırığı konusunda genel olarak ph değeri açısından şikayet ediliyor, canlı bitki beslemek istiyorum ve o yüzden bu kumu kullanıp kullanmama konusunda çok kararsız kaldım. Sizden gelecek tavsiyeye göre ya kullanacağım ya da yeni bir kum alacağım. İşi şansa bırakmak istemiyorum :)
Aydınlatıcı olarak yine led ışık kullanmayı düşünüyorum, 50 cmlik bir led yeterli olur sanırım.
Elodea ve tilki kuyruğu yetiştirmek istiyorum, daha kolay ve az uğraştırıcı olacaktır diye tahmin ediyorum.
Sizden özellikle kum konusunda yardımcı olmanızı rica ediyorum, ayrıca yanlış yaptığım ve gözünüze çarpan bir nokta varsa lütfen belirtmekten çekinmeyin. Zamanım ve sabrım var, acele etmek ve hata yapmak istemiyorum :)
Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler..
Merhaba değerli üyeler,
Yaklaşık 1 ay önce 30 lt ile başlamış olduğum hobiyi biraz daha geliştirmeye karar verdim. Bir akvaryumcuda 80cmlik bombeli bir akvaryumun uygun fiyata 2. el satışına denk geldim ve dibinde eski sahibinin birlikte verdiği midye kırığı kum ile birlikte 65 tl gibi bir rakama aldım. Akvaryum durumu gayet iyi, biraz kireç lekesi vardı araştırmalarım sonucunda kimyasal kullanmadan limon ve jilet yardımı ile temizledim, pırıl pırıl oldu.
Şu an aktif kullandığım ve 30 lt olan akvaryumumda 2 albino vatoz, 4 çöpçü, 20den fazla lepistes ve bir o kadar da yavrusu bulunuyor. İç filtre olarak 670lt/saat yazan bir adet iç filtre, 200w smart ısıtıcı ve siyah quartz kum , yapay bitki var, aydınlatıcı olarak da pembe led ışığım var. Yem olarak tetra chickled ve ahm granül yem kullanıyorum.
Şu anki akvaryumumda yosun problemi yaşıyprum ve konu ile ilgili olarak karartma yapmama ve ilaç kullanmama rağmen yosun azaldı berrak bir hal aldı ama yeşil renk devam ediyor.
İlk akvaryumumda sizlere danışmadan kurulum yapmış ve pişman olmuştum, bu yüzden ikinci akvaryumumda sizlere danışmadan ve araştırmadan kuruluma geçmek istemedim.
İlk olarak dış filtre kullanmaya karar verdim, lifetech şu an hepsiburada'da indirimde ve 838 modeli ile 835 modeli arasında 6 lira fark olduğu için ilerde daha büyük bir akvaryuma geçme ihtimali yüzünden 838 modelini sipariş verdim.
Isıtıcı olarak 200w smart ısıtıcı düşünüyorum.
Kum konusu en çok ikilemde kaldığım konu, midye kırığı konusunda genel olarak ph değeri açısından şikayet ediliyor, canlı bitki beslemek istiyorum ve o yüzden bu kumu kullanıp kullanmama konusunda çok kararsız kaldım. Sizden gelecek tavsiyeye göre ya kullanacağım ya da yeni bir kum alacağım. İşi şansa bırakmak istemiyorum :)
Aydınlatıcı olarak yine led ışık kullanmayı düşünüyorum, 50 cmlik bir led yeterli olur sanırım.
Elodea ve tilki kuyruğu yetiştirmek istiyorum, daha kolay ve az uğraştırıcı olacaktır diye tahmin ediyorum.
Sizden özellikle kum konusunda yardımcı olmanızı rica ediyorum, ayrıca yanlış yaptığım ve gözünüze çarpan bir nokta varsa lütfen belirtmekten çekinmeyin. Zamanım ve sabrım var, acele etmek ve hata yapmak istemiyorum :)
Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler..
Lepistesin Hasta Olup Olmadığımı Tespit Edemiyorum
Herkese Merhaba,
Geçen hafta almış olduğum ve ilk deneyimim olan lepisteslerimden biri dün gece öldü. Bir kaç gündür dipte tek başına hareketsiz duruyordu, kuyruğunda canlılık kalmamıştı ve birkaç beyaz nokta olduğunu sandığım benek gördüm. ne olur ne olmaz diyerek ayrı bir bölmeye koymak amacıyla yavruluk içerisine yerleştirdim ve akabinde birkaç saat içinde öldü. Resimleri aşağıda yer alıyor:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161539321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161540001.jpg[/IMG]
Bir başka balığımda ise resimde görüldüğü gibi gövde kısmındaki parlaklık kayboldu, sanki balık üzerinde bir katman oluşmuş gibi ama emin olamıyorum. Ne olur ne olmaz diye onu da diğer balıklardan ayırdım. Resimlerini ekledim, bu iki balığın arasında bir hastalık vb bağlantısı olabilir mi? Varsa nasıl bir yol izlemem gerekir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161543021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161543061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161543091.jpg[/IMG]
Kullandığım yem ahm spiraluna,
akvaryum sıcaklığı 28 derecede sabit,
Akvaryumu kurarken mavi damladan ekledim, her su eklediğimde eklediğim suya bağlı olarak damla sayısını ayarlayarak ilave ediyorum.
Cevaplarınız için teşekkürler şimdiden.
Herkese Merhaba,
Geçen hafta almış olduğum ve ilk deneyimim olan lepisteslerimden biri dün gece öldü. Bir kaç gündür dipte tek başına hareketsiz duruyordu, kuyruğunda canlılık kalmamıştı ve birkaç beyaz nokta olduğunu sandığım benek gördüm. ne olur ne olmaz diyerek ayrı bir bölmeye koymak amacıyla yavruluk içerisine yerleştirdim ve akabinde birkaç saat içinde öldü. Resimleri aşağıda yer alıyor:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161539321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161540001.jpg[/IMG]
Bir başka balığımda ise resimde görüldüğü gibi gövde kısmındaki parlaklık kayboldu, sanki balık üzerinde bir katman oluşmuş gibi ama emin olamıyorum. Ne olur ne olmaz diye onu da diğer balıklardan ayırdım. Resimlerini ekledim, bu iki balığın arasında bir hastalık vb bağlantısı olabilir mi? Varsa nasıl bir yol izlemem gerekir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161543021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161543061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/201020161543091.jpg[/IMG]
Kullandığım yem ahm spiraluna,
akvaryum sıcaklığı 28 derecede sabit,
Akvaryumu kurarken mavi damladan ekledim, her su eklediğimde eklediğim suya bağlı olarak damla sayısını ayarlayarak ilave ediyorum.
Cevaplarınız için teşekkürler şimdiden.
Lepistes - Canlı Bitki Tavsiye Ve Önerisi
Çok teşekkür ederim,
Eve gider gitmez motorun yerini değiştireceğim. Ve tabi en kısa zamanda canlı bitki temin ediyorum.
Çok teşekkür ederim,
Eve gider gitmez motorun yerini değiştireceğim. Ve tabi en kısa zamanda canlı bitki temin ediyorum.
Lepistes - Canlı Bitki Tavsiye Ve Önerisi
Cevaplar için teşekkür ederim,
Akvaryumcunun söylediği cümle aynen şu oldu: " nasılsa bu balıkların bir kısmı telef olacak, fazla alman daha iyi olur". Güvenmekle hata ettim sanırım kendisine.
Bir süre balık sayı dengesini yavruluk ve yavrular için ayrı akvaryum kullanmadan sağlayacağım muhtemelen. Dediğim gibi yavruları gördüm fakat dün akşamdan beri bulamıyorum.
Motor konusundaki önerinize katılıyorum hocam, bu resmi ilk gün çekmiştim ve balıkların tamamı motorun arka kısmına geçip hareketsiz bir şekilde beklemeye başladılar. Akvaryumcuya ":)" gidip sorduğumda ise bana bir vana verdi ve filtrenin ucuna takmamı ve havayı biraz kısmamı söyledi. Bir nebze olsun balıkların hareketliliğinin arttığını söyleyebilirim.
Akvaryum dibindeki kumu değiştirmeli miyim sizce? Yoksa yeni akvaryuma geçene kadar beni idare etmeli mi sizce? Şu anki kumun türünün ne olduğu hakkında hiç bir bilgim yok.
Cevaplar için teşekkür ederim,
Akvaryumcunun söylediği cümle aynen şu oldu: " nasılsa bu balıkların bir kısmı telef olacak, fazla alman daha iyi olur". Güvenmekle hata ettim sanırım kendisine.
Bir süre balık sayı dengesini yavruluk ve yavrular için ayrı akvaryum kullanmadan sağlayacağım muhtemelen. Dediğim gibi yavruları gördüm fakat dün akşamdan beri bulamıyorum.
Motor konusundaki önerinize katılıyorum hocam, bu resmi ilk gün çekmiştim ve balıkların tamamı motorun arka kısmına geçip hareketsiz bir şekilde beklemeye başladılar. Akvaryumcuya ":)" gidip sorduğumda ise bana bir vana verdi ve filtrenin ucuna takmamı ve havayı biraz kısmamı söyledi. Bir nebze olsun balıkların hareketliliğinin arttığını söyleyebilirim.
Akvaryum dibindeki kumu değiştirmeli miyim sizce? Yoksa yeni akvaryuma geçene kadar beni idare etmeli mi sizce? Şu anki kumun türünün ne olduğu hakkında hiç bir bilgim yok.
Lepistes - Canlı Bitki Tavsiye Ve Önerisi
Öncelikle herkese merhaba,
Yaklaşık bir hafta önce biraz araştırma biraz da yönlendirme ile 50cmlik bir akvaryum edindim. Başta japon balığı beslemek için almış olsam da lepistes beslemeye karar vererek gerekli hazırlıkları yaptım ve ankarada bir kaç farklı akvaryumcuyu gezerek onların da yönlendirmeleri ile akvaryumumu hazırladım.
Bir adet iç filtre, bir ısıtıcı, bir termostat ve pembe - led ışık ile akvaryumu kurduk. Alta da siyah renkte ince bir kum döşedik. Akvaryumum içinde iki adet süs bitkisi, iki dekor yer alıyor.
Akvaryumum japon balığına göre alındığı için şu andaki lepistes sayısına çok çok küçük geliyor, akvaryumcuya tereddütlerimi bildirmiş olmama rağmen 17d 7e lepistes verdi. 2 adet de albino vatoz balığım var. muhtemelen çok kısa süre sonra daha büyük bir akvaryuma geçmem gerekecek bunun da farkındayım. Daha ikinci günden lepistesin bir tanesi yavruladı. (Gerçi şu an neredeler hiç bir fikrim yok, ya çok iyi saklanıyorlar ya da yem oldular)
Lepistes canlı doğuran bir balık olduğunu bildiğimden, yavruların içinde saklanabileceği bitkilere benzer süsler koymayı tercih ettim fakat canlı bitki daha çok hoşuma gidiyor ve doğal ortama en yatkın olacağı için canlı bitki yetiştirmeyi de düşünüyorum akvaryumumda. Bakımı kolay ve başlangıç seviyesi için bir bitki önerebilirseniz çok sevinirim,
Herkese şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/181020161518311.jpg[/IMG][EDIT]mmuratfatih,2016-10-18 15:19:18[/EDIT]
Öncelikle herkese merhaba,
Yaklaşık bir hafta önce biraz araştırma biraz da yönlendirme ile 50cmlik bir akvaryum edindim. Başta japon balığı beslemek için almış olsam da lepistes beslemeye karar vererek gerekli hazırlıkları yaptım ve ankarada bir kaç farklı akvaryumcuyu gezerek onların da yönlendirmeleri ile akvaryumumu hazırladım.
Bir adet iç filtre, bir ısıtıcı, bir termostat ve pembe - led ışık ile akvaryumu kurduk. Alta da siyah renkte ince bir kum döşedik. Akvaryumum içinde iki adet süs bitkisi, iki dekor yer alıyor.
Akvaryumum japon balığına göre alındığı için şu andaki lepistes sayısına çok çok küçük geliyor, akvaryumcuya tereddütlerimi bildirmiş olmama rağmen 17d 7e lepistes verdi. 2 adet de albino vatoz balığım var. muhtemelen çok kısa süre sonra daha büyük bir akvaryuma geçmem gerekecek bunun da farkındayım. Daha ikinci günden lepistesin bir tanesi yavruladı. (Gerçi şu an neredeler hiç bir fikrim yok, ya çok iyi saklanıyorlar ya da yem oldular)
Lepistes canlı doğuran bir balık olduğunu bildiğimden, yavruların içinde saklanabileceği bitkilere benzer süsler koymayı tercih ettim fakat canlı bitki daha çok hoşuma gidiyor ve doğal ortama en yatkın olacağı için canlı bitki yetiştirmeyi de düşünüyorum akvaryumumda. Bakımı kolay ve başlangıç seviyesi için bir bitki önerebilirseniz çok sevinirim,
Herkese şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190121/181020161518311.jpg[/IMG][EDIT]mmuratfatih,2016-10-18 15:19:18[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları aquaticathearmi, 10:50
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
