ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
inferno28
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2017 21:38
Son Ziyaret:
18 Nisan 2017 21:53
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet başaran
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kütahya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ahmet başaran
SON 10 MESAJI
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Gustlof]Inferno bizim de balıklarımız öldü. Yem vermeyi kesmeliydiniz. Yazdıklarınızdan yem yerse düzelir gibi bir umudunuz olduğunu anladim. İç parazit olan baliga her turlu ilaçtan cok yem vermeyi kesmek, tek başına bir tanka almak ve bol hava vermek gerekiyor. Bunları yapmadiysaniz hic bir ilaç düzeltmezdi. Baliginiza üzüldüm.
Umarım bu başlık işe yarar.[/QUOTE]
İşte üstad burada kimi verdiğiniz yemi flagly de bekletip verin yazmış bende öyle yaptım. İsyanımda ona zaten belki kurtaracaktım. Piskolojim bozuldu.
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Bey yeni gördüm yazınızı, çok üzüldüm.. Çok geçmiş olsun. "2.5 senedir ailemden bir fert artık yok" demeniz beni çok etkiledi, inşallah son kaybınız olur ve bir daha yaşamazsınız..[/QUOTE]
Teşekkür ederim. İnanın benim için çok zor. Hele son anları hiç gitmiyor gözümün önünden. Benim için bir balık değildi.
[QUOTE=Gustlof]Inferno bizim de balıklarımız öldü. Yem vermeyi kesmeliydiniz. Yazdıklarınızdan yem yerse düzelir gibi bir umudunuz olduğunu anladim. İç parazit olan baliga her turlu ilaçtan cok yem vermeyi kesmek, tek başına bir tanka almak ve bol hava vermek gerekiyor. Bunları yapmadiysaniz hic bir ilaç düzeltmezdi. Baliginiza üzüldüm.
Umarım bu başlık işe yarar.[/QUOTE]
İşte üstad burada kimi verdiğiniz yemi flagly de bekletip verin yazmış bende öyle yaptım. İsyanımda ona zaten belki kurtaracaktım. Piskolojim bozuldu.
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Bey yeni gördüm yazınızı, çok üzüldüm.. Çok geçmiş olsun. "2.5 senedir ailemden bir fert artık yok" demeniz beni çok etkiledi, inşallah son kaybınız olur ve bir daha yaşamazsınız..[/QUOTE]
Teşekkür ederim. İnanın benim için çok zor. Hele son anları hiç gitmiyor gözümün önünden. Benim için bir balık değildi.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
Balığım bugün öldü.Sitede yardımcı olmaya çalışan sadece bir üye kendisine sonsuz teşekkür ederim.Yöneticilerden yada kendine usta diyenlerden bir tane yazı cevap vs yok.Benim açtığım konuyu görüp,yazdığım mesajları görüp buraya tek kelime yazmayanları Allah a havale ediyorum.Ama şu sebep ama bu sebep sonuçta 2.5 senedir ailemden bir fert artık yok.
Bu yazdıklarıma yorum yaparsınız artık ustalar yöneticiler vs vs vs ......
Fanusta da yaşar hiçbirşeye gerek yok deyip bana balıkları satan şerefsizi de unutmamak lazım aslında.
Balığım bugün öldü.Sitede yardımcı olmaya çalışan sadece bir üye kendisine sonsuz teşekkür ederim.Yöneticilerden yada kendine usta diyenlerden bir tane yazı cevap vs yok.Benim açtığım konuyu görüp,yazdığım mesajları görüp buraya tek kelime yazmayanları Allah a havale ediyorum.Ama şu sebep ama bu sebep sonuçta 2.5 senedir ailemden bir fert artık yok.
Bu yazdıklarıma yorum yaparsınız artık ustalar yöneticiler vs vs vs ......
Fanusta da yaşar hiçbirşeye gerek yok deyip bana balıkları satan şerefsizi de unutmamak lazım aslında.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]Dropsy olan balık zaten şişer ve hareketleri, yem yemesi yavaşlar. Bu şişkinlik hava kesesini de baskılar. Siz tedaviye devam edin. Flagy yanında Sera Bakto Tabs yemini ısrarla tavsiye ediyorum.[/QUOTE]
Yemi bulamadım kütahya da.Resmen kendini salınca dibe vuruyor çarpıyor garibim.Sanırım 5 gün veya daha fazla tedaviye devam edeceğim.
[QUOTE=Emyy]Dropsy olan balık zaten şişer ve hareketleri, yem yemesi yavaşlar. Bu şişkinlik hava kesesini de baskılar. Siz tedaviye devam edin. Flagy yanında Sera Bakto Tabs yemini ısrarla tavsiye ediyorum.[/QUOTE]
Yemi bulamadım kütahya da.Resmen kendini salınca dibe vuruyor çarpıyor garibim.Sanırım 5 gün veya daha fazla tedaviye devam edeceğim.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]Şeffaf dışkı iç parazit belirtisi evet. Tedaviyi hemen uygulayınız.
Flagy emdirilmiş yemi yalnızca hasta balığınıza, Sera bakto tabs yemini bütün balıklarınıza yediriniz.[/QUOTE]
Tedaviye (flagly) başladım bugün 3. günü fakat balık yüzeye çıkmakta çok zorlanıyor yalpalıyor ve kendini bırakınca anında taş gibi dibe çöküyor başka birşey mi var acaba?Hava kesesi felan mı patladı ?
[QUOTE=Gustlof]Balığı ayrı tanka alin ve hava motorouyla hava vermeye başlayın. Tank yoksa kova leğen gibi bir şey de olur. Yem vermeyi kesin mutlaka. Sazansıgillerde bu tedaviyi hiç yapmadım ama yardımcı olabilirim sorun devam ediyorsa.[/QUOTE]
Ozan bey bana mı yazdınız anlayamadım ama balık halen hasta bir önceki mesajda durumu yazdım.Yardımcı olursanız sevinirim.
[QUOTE=Emyy]Şeffaf dışkı iç parazit belirtisi evet. Tedaviyi hemen uygulayınız.
Flagy emdirilmiş yemi yalnızca hasta balığınıza, Sera bakto tabs yemini bütün balıklarınıza yediriniz.[/QUOTE]
Tedaviye (flagly) başladım bugün 3. günü fakat balık yüzeye çıkmakta çok zorlanıyor yalpalıyor ve kendini bırakınca anında taş gibi dibe çöküyor başka birşey mi var acaba?Hava kesesi felan mı patladı ?
[QUOTE=Gustlof]Balığı ayrı tanka alin ve hava motorouyla hava vermeye başlayın. Tank yoksa kova leğen gibi bir şey de olur. Yem vermeyi kesin mutlaka. Sazansıgillerde bu tedaviyi hiç yapmadım ama yardımcı olabilirim sorun devam ediyorsa.[/QUOTE]
Ozan bey bana mı yazdınız anlayamadım ama balık halen hasta bir önceki mesajda durumu yazdım.Yardımcı olursanız sevinirim.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]Evet pullar dikleşmiş. Flagy tedavisi uygulamaya başlamanızda fayda var, hala yem yiyordur inşallah. Bir de sera bakto tabs yemini temin etmenizi tavsiye ederim. Satışı yapan yeri bulmanız zor ama internetten alabilirsiniz, ben çok faydasını gördüm. Tedaviye vakit kaybetmeden başlayınız.[/QUOTE]
Dışkısını görebildim sonunda şeffaf sanırım iç parazit var değil mi? Balık dipte yem yiyor şimdilik sıkıntı yok.
[QUOTE=Emyy]Evet pullar dikleşmiş. Flagy tedavisi uygulamaya başlamanızda fayda var, hala yem yiyordur inşallah. Bir de sera bakto tabs yemini temin etmenizi tavsiye ederim. Satışı yapan yeri bulmanız zor ama internetten alabilirsiniz, ben çok faydasını gördüm. Tedaviye vakit kaybetmeden başlayınız.[/QUOTE]
Dışkısını görebildim sonunda şeffaf sanırım iç parazit var değil mi? Balık dipte yem yiyor şimdilik sıkıntı yok.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]
Tedaviye başlamadan önce teşhisi net koymak gerek. En iyisi pullarının net görülebileceği bir fotoğraf veya video eklemeniz.[/QUOTE]
Genelde bu durumda ara ara dahada fazlalaşıyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195728/250320171419281.jpg[/IMG]
[QUOTE=Emyy]
Tedaviye başlamadan önce teşhisi net koymak gerek. En iyisi pullarının net görülebileceği bir fotoğraf veya video eklemeniz.[/QUOTE]
Genelde bu durumda ara ara dahada fazlalaşıyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195728/250320171419281.jpg[/IMG]
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Pullar bazen kabarıyor bazen inik.
Şuan karantinaya aldım dılkısını göremedim.
Flagly tedavisine başlamalımıyım dropsy mi acaba?
Konu açtım foruma fakat emin olamadım dropsy mi?
Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Pullar bazen kabarıyor bazen inik.
Şuan karantinaya aldım dılkısını göremedim.
Flagly tedavisine başlamalımıyım dropsy mi acaba?
Konu açtım foruma fakat emin olamadım dropsy mi?
Japon Balığı Ve Dibe Çökme
Şiş olduğu zaman pullarda dikleşme oluyor. 50lt akvaryum malesef müsait değil, hakkından da gelemeyiz gibi geliyor Başta bilsek hiç başlamazdık. Fakat araştıracağım 2.5 senedir ailemizin ferdi oldular.
Yarın ayırıp bir kontrol edeyim balığı sağlam. Umarım kabızdır.
Bu siyah benekler hakkında bilginiz var mı? Kuyruk uçları siyahlaştı 1 tane benek vardı gövdesinde şimdi 3 tane olmuş toplu iğne ucu kadar.
Şiş olduğu zaman pullarda dikleşme oluyor. 50lt akvaryum malesef müsait değil, hakkından da gelemeyiz gibi geliyor Başta bilsek hiç başlamazdık. Fakat araştıracağım 2.5 senedir ailemizin ferdi oldular.
Yarın ayırıp bir kontrol edeyim balığı sağlam. Umarım kabızdır.
Bu siyah benekler hakkında bilginiz var mı? Kuyruk uçları siyahlaştı 1 tane benek vardı gövdesinde şimdi 3 tane olmuş toplu iğne ucu kadar.
Japon Balığı Ve Dibe Çökme
2 balığım var akvaryum sanırım 10 lt sıksık su değişimi yapıyorum. Uzun zamandır aynı yemi kullanıyorum sanırım bu yanlışmış pony yem veriyordum.
En belirgin balık kendini saldımı direkt dibe çöküyor.
Şimdi üstünde çok ufak siyah benekler çıkmaya başladı.
Ben önce nitrat zehirlenmesi sandım sonra kabız a yöneldim çünkü hafif şiş ama kabız olunca dışkısı uzar diye okudum bunu görmedim belki dipde durduğu için uzamıyor. [:(]
2 balığım var akvaryum sanırım 10 lt sıksık su değişimi yapıyorum. Uzun zamandır aynı yemi kullanıyorum sanırım bu yanlışmış pony yem veriyordum.
En belirgin balık kendini saldımı direkt dibe çöküyor.
Şimdi üstünde çok ufak siyah benekler çıkmaya başladı.
Ben önce nitrat zehirlenmesi sandım sonra kabız a yöneldim çünkü hafif şiş ama kabız olunca dışkısı uzar diye okudum bunu görmedim belki dipde durduğu için uzamıyor. [:(]
Japon Balığı Ve Dibe Çökme
2 adet japon balığım var.Birçok sitede bir dünya kou okudum.Daha önce defalarca dibe oturma oldu su değişimleriyle haloluyordu bu sefer balığım düzelmedi.
Sorun şu:Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Birde kuyruğunda kararmalar başlamıştı şimdi üstünde 2 siyah benek çıktı çok küçük.
Lütfen yardımcı olun benim için balıklar çok önemli.2.5 sene oldu ailemizden birey onlar.
2 adet japon balığım var.Birçok sitede bir dünya kou okudum.Daha önce defalarca dibe oturma oldu su değişimleriyle haloluyordu bu sefer balığım düzelmedi.
Sorun şu:Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Birde kuyruğunda kararmalar başlamıştı şimdi üstünde 2 siyah benek çıktı çok küçük.
Lütfen yardımcı olun benim için balıklar çok önemli.2.5 sene oldu ailemizden birey onlar.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
