ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
edacomert
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mart 2017 17:50
Son Ziyaret:
12 Ocak 2020 11:36
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Eda Cömert
SON 10 MESAJI
Mesleğiniz Nedir?
Merhabalar konuyu şimdi gördüm ilgimi çekti farklı hayatlar, farklı dünyalar. Ne kadar da güzeliz böyle [:)] Ben de Giresun da bir Anadolu lisesinde okurken 2 yıl boyunca hayalim olan Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik mesleği için harekete geçtim. Fakat sınavda Türkiye deki devlet üniversiteleri için yetecek kadar puan alamadım. Ardından ailemin zaman kaybetme bekleme demesiyle Kıbrıs Girne Amerikan Üniversinde %50 bursla PDR bölümüne yerleştim. Tabi ki çevrenin ağzı hiç durmadı bende inat ettim Derslerime çalıştım ve Kırmızı cüppe ile mezun oldum yani özel üniversitelere göre iyi bir ortalamayla geçen sene mezun oldum 🙏🏽 KPSS den 72.5 puan aldım ama bu sene alımlar azaldı ve iki sene önce 52 ile atanan bölüm 75 civarıyla kapattı yani şu an işsizim[:(] bir yıl dinlendim ama şimdi ise KPSS ye bir yıl daha çalışarak atanmak için çabalayacağım. Umarım herkes bir gün hayal ettiği işi yapar ve hayal ettiği insanlarla mutlu olur. [:)][:nazar:]
Merhabalar konuyu şimdi gördüm ilgimi çekti farklı hayatlar, farklı dünyalar. Ne kadar da güzeliz böyle [:)] Ben de Giresun da bir Anadolu lisesinde okurken 2 yıl boyunca hayalim olan Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik mesleği için harekete geçtim. Fakat sınavda Türkiye deki devlet üniversiteleri için yetecek kadar puan alamadım. Ardından ailemin zaman kaybetme bekleme demesiyle Kıbrıs Girne Amerikan Üniversinde %50 bursla PDR bölümüne yerleştim. Tabi ki çevrenin ağzı hiç durmadı bende inat ettim Derslerime çalıştım ve Kırmızı cüppe ile mezun oldum yani özel üniversitelere göre iyi bir ortalamayla geçen sene mezun oldum 🙏🏽 KPSS den 72.5 puan aldım ama bu sene alımlar azaldı ve iki sene önce 52 ile atanan bölüm 75 civarıyla kapattı yani şu an işsizim[:(] bir yıl dinlendim ama şimdi ise KPSS ye bir yıl daha çalışarak atanmak için çabalayacağım. Umarım herkes bir gün hayal ettiği işi yapar ve hayal ettiği insanlarla mutlu olur. [:)][:nazar:]
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=canmehmet]Minik yavrular bugün yüzmeyi öğrendiler [:)][/QUOTE] maşallah ya [:nazar:]
[QUOTE=IrfanAlm]Eheim 2211 alınabilir. Güzel 50 60 cmlik akvaryum, dere kumu mutluluğun formülü açık:)[/QUOTE]
İnşallah en kısa zamanda [:3][:)]
[QUOTE=canmehmet]Minik yavrular bugün yüzmeyi öğrendiler [:)][/QUOTE] maşallah ya [:nazar:]
[QUOTE=IrfanAlm]Eheim 2211 alınabilir. Güzel 50 60 cmlik akvaryum, dere kumu mutluluğun formülü açık:)[/QUOTE]
İnşallah en kısa zamanda [:3][:)]
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=canmehmet]Ben artık kullanmıyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182339/280420172028251.jpg[/IMG]
Bir sıkıntı yaşamadım dediğim gibi. Fakat illa iç filtre düşünüyorsanız kaliteli alın. Çin mallarından hayır yok[/QUOTE]
Haklısınız ama en uygun buydu o ara bütçem buna müsaitti bunu aldım [:)] o suyun içindekiler ne minik minik olanlar
[QUOTE=canmehmet]Ben artık kullanmıyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182339/280420172028251.jpg[/IMG]
Bir sıkıntı yaşamadım dediğim gibi. Fakat illa iç filtre düşünüyorsanız kaliteli alın. Çin mallarından hayır yok[/QUOTE]
Haklısınız ama en uygun buydu o ara bütçem buna müsaitti bunu aldım [:)] o suyun içindekiler ne minik minik olanlar
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=canmehmet]İç filtre kullanmıyorum o yüzden bir fikrim yok. Fakat hava motoru olarak eheim marka kullanıyorum çok sessiz.[/QUOTE]
Ama sizce iç filtre temizlik için gerekmez mi?
[QUOTE=canmehmet]İç filtre kullanmıyorum o yüzden bir fikrim yok. Fakat hava motoru olarak eheim marka kullanıyorum çok sessiz.[/QUOTE]
Ama sizce iç filtre temizlik için gerekmez mi?
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=canmehmet]Hobiye ilk başladığımda iç filtre kullanıyordum. Hep balıklarım ölüyordu. Ne zamanki sessiz hava motoru aldım pipo filtre taktım balık ölümlerim son buldu. Bir çok balıktan yavru aldm ve büyüttüm. Artık iç filtre kullanmıyorum. Belki çin malı değilde kaliteli iç filtre alınırsa o zaman işe yarayabilir.[/QUOTE]
Önerdiğiniz marka ve fiyatını belirtirseniz memnun olurum
[QUOTE=canmehmet]Hobiye ilk başladığımda iç filtre kullanıyordum. Hep balıklarım ölüyordu. Ne zamanki sessiz hava motoru aldım pipo filtre taktım balık ölümlerim son buldu. Bir çok balıktan yavru aldm ve büyüttüm. Artık iç filtre kullanmıyorum. Belki çin malı değilde kaliteli iç filtre alınırsa o zaman işe yarayabilir.[/QUOTE]
Önerdiğiniz marka ve fiyatını belirtirseniz memnun olurum
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=IrfanAlm]
Bunlar hep bakım kaynaklı değilde ithal balıklardan dolayı başımıza gelen sorunlar. Yapabileceklerinizi yapıyorsunuz umarım kurtulur.[/QUOTE]
Büyük ihtimalle ve sanırım su hacmim az olduğundan da kaynaklı. Akvaryumu büyüttüğüm zaman daha iyi işler çıkacağına inanıyorum. İlginiz için teşekkürler [:)]
[QUOTE=IrfanAlm]
Bunlar hep bakım kaynaklı değilde ithal balıklardan dolayı başımıza gelen sorunlar. Yapabileceklerinizi yapıyorsunuz umarım kurtulur.[/QUOTE]
Büyük ihtimalle ve sanırım su hacmim az olduğundan da kaynaklı. Akvaryumu büyüttüğüm zaman daha iyi işler çıkacağına inanıyorum. İlginiz için teşekkürler [:)]
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=IrfanAlm]Son durum nedir?:)[/QUOTE]
Yaramız olduğu için mikrofish tedavisi uyguluyoruz. Gün aşırı dip çekimi yapıp yeniden 3 damla civarı mikrofish damlatıyorum. Ayrıca fito isimli merhemi kullanıyorum yarasına sürüyorum. Fakat bu sırada diğer balığım siyahlaşmaya ve dipte durmaya başladı [:(] kuyruğu tel tel oldu baya hasta. Ama yem yemesi ve beni gördüğündeki tepkileri sağlıklı balıklarla aynı
[QUOTE=IrfanAlm]Son durum nedir?:)[/QUOTE]
Yaramız olduğu için mikrofish tedavisi uyguluyoruz. Gün aşırı dip çekimi yapıp yeniden 3 damla civarı mikrofish damlatıyorum. Ayrıca fito isimli merhemi kullanıyorum yarasına sürüyorum. Fakat bu sırada diğer balığım siyahlaşmaya ve dipte durmaya başladı [:(] kuyruğu tel tel oldu baya hasta. Ama yem yemesi ve beni gördüğündeki tepkileri sağlıklı balıklarla aynı
Japon Balığı Yarası
[QUOTE=MaviYesil]Geçmiş olsun.
Pulların da ezilmiş olduğundan bir sıkışma veya sürtme sonucu yaralanmış gibi görünüyor. Mantar henüz yok, ama her an başlayabilir.
Japonların bağışıklık sistemleri çok güçlüdür. Öncelikle bence kendisinin iyileşmesini denemelisiniz. Günlük su değişimleri ile iyileşmeye destek olabilirsiniz.
Ancak bu dönemde balığı çok iyi gözlemlemelisiniz. Yara üzerinde ve çevresinde beyazlaşma enfeksiyon ve mantar başlangıcını gösterir. Bu durumda yapabileceğiniz bir kaç tedavi var. Hemen etki gösterecek bir şey istiyorsanız sabah, akşam yaranın üzerini kurulayarak krem uygulayabilirsiniz. Fito veya Terramicyn krem bu konuda çok etkilidir. Balığı tutamam diyorsanız bir diğer tedavi yolu da Mikofish kullanmaktır.[/QUOTE]
Şimdi dip çekimi yaptım 2-3 seferdir suda bu tarz şeyler görüyorum şeffaf. Babamla konuştum omunda büyük akvaryumu var. Balıkların suya bıraktığı bakterilerin olabileceğini söyledi ve sürekli sularını değiştirmemem gerektiğini söyledi. Ama benim bildiğim akvaryumun hacmi küçük olduğu için 3-4 günde bir dip çekimi yapmam gerektiği. Suyu da arıtılmış suyu ağzı açık dinlenmiş şekilde kullanıyorum. Kafam iyice karışmaya başladı. Birileri net bir şekilde yardımcı olabilir mi?[:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/230420170026381.jpg[/IMG][EDIT]edacomert,2017-04-23 18:29:53[/EDIT]
[QUOTE=MaviYesil]Geçmiş olsun.
Pulların da ezilmiş olduğundan bir sıkışma veya sürtme sonucu yaralanmış gibi görünüyor. Mantar henüz yok, ama her an başlayabilir.
Japonların bağışıklık sistemleri çok güçlüdür. Öncelikle bence kendisinin iyileşmesini denemelisiniz. Günlük su değişimleri ile iyileşmeye destek olabilirsiniz.
Ancak bu dönemde balığı çok iyi gözlemlemelisiniz. Yara üzerinde ve çevresinde beyazlaşma enfeksiyon ve mantar başlangıcını gösterir. Bu durumda yapabileceğiniz bir kaç tedavi var. Hemen etki gösterecek bir şey istiyorsanız sabah, akşam yaranın üzerini kurulayarak krem uygulayabilirsiniz. Fito veya Terramicyn krem bu konuda çok etkilidir. Balığı tutamam diyorsanız bir diğer tedavi yolu da Mikofish kullanmaktır.[/QUOTE]
Şimdi dip çekimi yaptım 2-3 seferdir suda bu tarz şeyler görüyorum şeffaf. Babamla konuştum omunda büyük akvaryumu var. Balıkların suya bıraktığı bakterilerin olabileceğini söyledi ve sürekli sularını değiştirmemem gerektiğini söyledi. Ama benim bildiğim akvaryumun hacmi küçük olduğu için 3-4 günde bir dip çekimi yapmam gerektiği. Suyu da arıtılmış suyu ağzı açık dinlenmiş şekilde kullanıyorum. Kafam iyice karışmaya başladı. Birileri net bir şekilde yardımcı olabilir mi?[:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/230420170026381.jpg[/IMG][EDIT]edacomert,2017-04-23 18:29:53[/EDIT]
Japon Balığı Yarası
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Gövdesindeki yaralar
Akvaryum Kapasitesi (litre): 20
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Japon ve cüce anubias
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece
Filitrasyon: iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 19 nisan %50 su değişimi
Merhabalar. Sizce bu mantar mıdır? Yoksa anubiasın bağlı olduğu kayadan kaynaklı olabilir mi? Kendiliğinden iyileşir mi? Yapmam gereken bir şey var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.[:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/220420172218041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/220420172213441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/220420172211071.jpg[/IMG]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Gövdesindeki yaralar
Akvaryum Kapasitesi (litre): 20
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Japon ve cüce anubias
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece
Filitrasyon: iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 19 nisan %50 su değişimi
Merhabalar. Sizce bu mantar mıdır? Yoksa anubiasın bağlı olduğu kayadan kaynaklı olabilir mi? Kendiliğinden iyileşir mi? Yapmam gereken bir şey var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.[:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/220420172218041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/220420172213441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195812/220420172211071.jpg[/IMG]
Japon Balığı Kuyruk Yırtılması
Teşekkür ederim her şey için [:)] en kısa zamanda bitkimi alacağım [:)][EDIT]edacomert,2017-04-05 21:20:04[/EDIT]
Teşekkür ederim her şey için [:)] en kısa zamanda bitkimi alacağım [:)][EDIT]edacomert,2017-04-05 21:20:04[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Panda Garra Tavsiye! Serpent, 20:09
Akvaryum Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
