ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
crayfish
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Eylül 2018 14:07
Son Ziyaret:
28 Mart 2019 20:58
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alper
Doğum Tarihi:
05 Nisan 1984
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
Satış Müdürü
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
...
SON 7 MESAJI
Cambarellus Diminitus (cüce Kerevit)
O zaman 1 tane isle en azindan illa onunla baslicam dersen cunku 2 kerevit icin biraz ufak bir alan o (; illaki birbirine dalarlar sen ne kadar ac birakmasan iyi beslesende. Bolgeci hayvanlar cok fazla. Saklanicak bir bolge isterler kendi alanlarinda. Bende ufak hacime 2 tane koydum 2 saat sonra aralarina bolme koymak zorunda kaldim. Sonrada hemen buyuk tanka gectim.
O zaman 1 tane isle en azindan illa onunla baslicam dersen cunku 2 kerevit icin biraz ufak bir alan o (; illaki birbirine dalarlar sen ne kadar ac birakmasan iyi beslesende. Bolgeci hayvanlar cok fazla. Saklanicak bir bolge isterler kendi alanlarinda. Bende ufak hacime 2 tane koydum 2 saat sonra aralarina bolme koymak zorunda kaldim. Sonrada hemen buyuk tanka gectim.
Cambarellus Diminitus (cüce Kerevit)
Hocam hiç almamanı tavsiye ederim 10 lt bence çok ufak.
Hocam hiç almamanı tavsiye ederim 10 lt bence çok ufak.
Kerevit Kardeşler
[QUOTE=muratkizir]Sizin tercihiniz İnşallah başarırsınız, ama o kerevitler diminutus ve meksika turuncu cüce kerevitler. bu ikisi bitkilere zarar vermiyor vede kendilerine saklanma alanı oluşturuyor. Evet doğal ortam 63 litre değil. O akvaryumda bile cüce kerevit beslemek bile risk. O sizdeki kerevitleri protein ve bitkisel ağırlıklı beslemek gerekecek. her kerevit su değişiminde kabuk değiştirir.[/QUOTE][zzz]
Tesekkurler cevaplariniz icin murat bey. Umarim bir yolunu bulup tuturmayi basaririm. Bu arada bahsettiginiz gibi ozel bir yem aldim bakalim farki goruruz yakinda. Iyi gunler dilerim
[QUOTE=caspr]Kerevitle bitki olmuyor malesef, Ya kesiyorlar, yada yerinden söküyorlar. (Cüce kerevit türlerini bilmiyorum.) [/QUOTE]
Bakalim dostum deneyip gorecegiz ama once isiiklandirmayi cozecegim. Iyi gunler dilerim.
[QUOTE=muratkizir]Sizin tercihiniz İnşallah başarırsınız, ama o kerevitler diminutus ve meksika turuncu cüce kerevitler. bu ikisi bitkilere zarar vermiyor vede kendilerine saklanma alanı oluşturuyor. Evet doğal ortam 63 litre değil. O akvaryumda bile cüce kerevit beslemek bile risk. O sizdeki kerevitleri protein ve bitkisel ağırlıklı beslemek gerekecek. her kerevit su değişiminde kabuk değiştirir.[/QUOTE][zzz]
Tesekkurler cevaplariniz icin murat bey. Umarim bir yolunu bulup tuturmayi basaririm. Bu arada bahsettiginiz gibi ozel bir yem aldim bakalim farki goruruz yakinda. Iyi gunler dilerim
[QUOTE=caspr]Kerevitle bitki olmuyor malesef, Ya kesiyorlar, yada yerinden söküyorlar. (Cüce kerevit türlerini bilmiyorum.) [/QUOTE]
Bakalim dostum deneyip gorecegiz ama once isiiklandirmayi cozecegim. Iyi gunler dilerim.
Kerevit Kardeşler
Murat Bey merhaba;
Yurtdışındaki forumlarda ve videolarda bitkili tanklarda bulunabildiklerini gördüm ve okudum. Sonuçta bu canlılar doğal ortamdada sadece herbivor olarak beslenmiyor,bir şekilde kökten koparamayacağı sağlam bitkiler ve iyi bir beslenme ile bitkilerden uzak tutabileceğimi düşünüyorum. Eğer siz bütün bitkileri ,olabilecek tüm kombinasyonlar ile ektim ve tutmadı derseniz o zaman lafım yok bende yeniden amerikayı keşfetmeye çıkmayım.
İç filtre meselesine gelecek olursak tankım az öncede dediğim gibi brüt 63 lt.Kum,kaya ,kök,filtre gibi şeyleri koyduğunuzda 55-57 arası bir litreye düşüyor sanırım. Normalde 100 lt üzeri tanklarda önerilen dış filtreyi özellikle benim tankımada önermenizin sebebi nedir acaba? Eğer tür özelinde dış filtreye geçmemi gerektirecek ciddi sebepler varsa tabiki dış filtreye geçebilirim.
Murat Bey merhaba;
Yurtdışındaki forumlarda ve videolarda bitkili tanklarda bulunabildiklerini gördüm ve okudum. Sonuçta bu canlılar doğal ortamdada sadece herbivor olarak beslenmiyor,bir şekilde kökten koparamayacağı sağlam bitkiler ve iyi bir beslenme ile bitkilerden uzak tutabileceğimi düşünüyorum. Eğer siz bütün bitkileri ,olabilecek tüm kombinasyonlar ile ektim ve tutmadı derseniz o zaman lafım yok bende yeniden amerikayı keşfetmeye çıkmayım.
İç filtre meselesine gelecek olursak tankım az öncede dediğim gibi brüt 63 lt.Kum,kaya ,kök,filtre gibi şeyleri koyduğunuzda 55-57 arası bir litreye düşüyor sanırım. Normalde 100 lt üzeri tanklarda önerilen dış filtreyi özellikle benim tankımada önermenizin sebebi nedir acaba? Eğer tür özelinde dış filtreye geçmemi gerektirecek ciddi sebepler varsa tabiki dış filtreye geçebilirim.
Kerevit Kardeşler
Neden kerevit sorusunun cevabı bence basit. zevkler ve renkler (;
Genel olarak cardinalleri akvaryumcularda izledim ve gördüğüm kadarıyla hep orta ve üst yüzeylerde suda duruyorlar dibe doğru çok hareketlerini görmedim. Olsada hızlarından ötürü yakalayabileceklerini sanmıyorum kerevitlerin o yüzden o türe yönelmilştim.
Bitki seçimi konusunda haklısınız ışık olayını tam oturmadan bitkiye geçmek biraz hızlı olacaktır. İç filtre yerine dış filtre demişsiniz ama benim tankım brüt zaten 63 lt su alıyor. 100 lt altına dış filtre biraz fazla gelmezmi?
İç filtreyi su takviyesi yapıp daha yukarıya aldım dediğiniz gibi. Dekorasyon içinde dragon taşına bakıyorum ama fiyatları biraz pahalı. istanbulda bir yer kg.'ı 30 TL dedi. birşekilde onları ilanlardan toplayıp dediğiniz gibi daha yavaş gideceğim.
bu arada kerevitler kesinlikle kalacaklar. dün gece 2'si birden kabuk değiştirdi ve şu an çok güzeller. Bitki olarak kerevitin yemeyeceği en azından yese bile tadından hoşlanmayacağı bir tür öneriniz varmıdır?
Neden kerevit sorusunun cevabı bence basit. zevkler ve renkler (;
Genel olarak cardinalleri akvaryumcularda izledim ve gördüğüm kadarıyla hep orta ve üst yüzeylerde suda duruyorlar dibe doğru çok hareketlerini görmedim. Olsada hızlarından ötürü yakalayabileceklerini sanmıyorum kerevitlerin o yüzden o türe yönelmilştim.
Bitki seçimi konusunda haklısınız ışık olayını tam oturmadan bitkiye geçmek biraz hızlı olacaktır. İç filtre yerine dış filtre demişsiniz ama benim tankım brüt zaten 63 lt su alıyor. 100 lt altına dış filtre biraz fazla gelmezmi?
İç filtreyi su takviyesi yapıp daha yukarıya aldım dediğiniz gibi. Dekorasyon içinde dragon taşına bakıyorum ama fiyatları biraz pahalı. istanbulda bir yer kg.'ı 30 TL dedi. birşekilde onları ilanlardan toplayıp dediğiniz gibi daha yavaş gideceğim.
bu arada kerevitler kesinlikle kalacaklar. dün gece 2'si birden kabuk değiştirdi ve şu an çok güzeller. Bitki olarak kerevitin yemeyeceği en azından yese bile tadından hoşlanmayacağı bir tür öneriniz varmıdır?
Kerevit Kardeşler
Kimse yardımcı olmak istemiyor sanirim ):
Kimse yardımcı olmak istemiyor sanirim ):
Kerevit Kardeşler
Herkese merhaba;
Yaklaşık 25 sene sonra babamla çocuk yaşta başladığım hobiye tekrardan başladım sayılır. O zamandan bu zamana çok şeyler değişmiş. Aşağıda fotoğrafları olan tankımı yeni kurdum sayılır. Aslında biraz hızlı bir giriş olduğu için daha tam anlamıyla bitki,ışık vb gibi dekorasyon işlemlerini bitiremeden tankı faaliyete geçirmiş oldum. Tankım 70 cm uzunluğunda ve şu an içerisinde 2 adet alırken meksika cüce kereviti sandığım fakat sonradan satın aldığım yerin onlardan değil normal kerevit demesi ile tür konusunda kafamın karıştığı iki canlım var birde vatoz çöpçüm. Procambarus clarkii olma ihtimali üzerinde durdum ama renkleri hiç öyleymiş gibi durmuyor. Net bilen olursa yardımını beklerim. Sizlere bir iki sorum olacak;
1. Arka plana ince uzun yapraklı , orta plana taşlara ve kayalara sarılacak ,ön planada zemin bitkisi düşünüyorum. Yalnız bu bitkiler için mümkünse en az ışık ve bakım ihtiyacı olanları seçmek istiyorum. Forumdaki ansiklopedi kısmından inceledim ama genel olarak o bitkileri bulamadım sayılır. Bir arkadaşım spiky moss getirecek onları orta plana düşünüyorum ama yinede arka ve ön plana bir kararım olmadı. elimde en küçük akdeniz akvaryumun yaklaşık 30 cm power led ışığı var. zaten geçici olarak üstüne koyduğum için fotoğraflardan belli olacaktır. Bununla birlikte normal şerit led dönüp ışıklandırmayı bu kadarda tutmak istiyorum. Özel floresanlar yada daha büyük bir armatüre ayıracak bütçem maalesef yok.
2. Bu kerevit kardeşler saldırmasın özellikle vatozuda biraz iri olanlardan aldım ama yinede arada gidip rahatsız etmiyorlarda değil. Acaba bu vatozu daha küçük olan 2-3 çöpçü ilemi değiştirsem emin olamadım.
3. Mevcut filtrenin su çıkışını su seviyesinden yukarıya alıp akıntıyı azaltmamda sakınca varmıdır? Bu şekilde yaparsam içine ufak bir sürü cardinal koymaya niyetim var sizce uygunmudur?
4.İstanbulda anadolu yakasında gidip güzel taşlar, yapraklar ve dallar toplayabileceğim bir alan öneriside varsa haftasonu güzel bir aktivite olabilir.
5. Genel anlamda tankım ile ilgili her türlü öneri ve yardımlarınıza sonuna kadar açığım.
Not: Şu an için su seviyesi azaldı farkındayım dinlenen suyu yarın ekleme yapıp ilk defa %30 su değişimine gidicem.
Herkese sevgiler,saygılar
Alper
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181237361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181237541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181237561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181237591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181238011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181238031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181238061.jpg[/IMG][EDIT]crayfish,2018-09-14 12:59:35[/EDIT]
Herkese merhaba;
Yaklaşık 25 sene sonra babamla çocuk yaşta başladığım hobiye tekrardan başladım sayılır. O zamandan bu zamana çok şeyler değişmiş. Aşağıda fotoğrafları olan tankımı yeni kurdum sayılır. Aslında biraz hızlı bir giriş olduğu için daha tam anlamıyla bitki,ışık vb gibi dekorasyon işlemlerini bitiremeden tankı faaliyete geçirmiş oldum. Tankım 70 cm uzunluğunda ve şu an içerisinde 2 adet alırken meksika cüce kereviti sandığım fakat sonradan satın aldığım yerin onlardan değil normal kerevit demesi ile tür konusunda kafamın karıştığı iki canlım var birde vatoz çöpçüm. Procambarus clarkii olma ihtimali üzerinde durdum ama renkleri hiç öyleymiş gibi durmuyor. Net bilen olursa yardımını beklerim. Sizlere bir iki sorum olacak;
1. Arka plana ince uzun yapraklı , orta plana taşlara ve kayalara sarılacak ,ön planada zemin bitkisi düşünüyorum. Yalnız bu bitkiler için mümkünse en az ışık ve bakım ihtiyacı olanları seçmek istiyorum. Forumdaki ansiklopedi kısmından inceledim ama genel olarak o bitkileri bulamadım sayılır. Bir arkadaşım spiky moss getirecek onları orta plana düşünüyorum ama yinede arka ve ön plana bir kararım olmadı. elimde en küçük akdeniz akvaryumun yaklaşık 30 cm power led ışığı var. zaten geçici olarak üstüne koyduğum için fotoğraflardan belli olacaktır. Bununla birlikte normal şerit led dönüp ışıklandırmayı bu kadarda tutmak istiyorum. Özel floresanlar yada daha büyük bir armatüre ayıracak bütçem maalesef yok.
2. Bu kerevit kardeşler saldırmasın özellikle vatozuda biraz iri olanlardan aldım ama yinede arada gidip rahatsız etmiyorlarda değil. Acaba bu vatozu daha küçük olan 2-3 çöpçü ilemi değiştirsem emin olamadım.
3. Mevcut filtrenin su çıkışını su seviyesinden yukarıya alıp akıntıyı azaltmamda sakınca varmıdır? Bu şekilde yaparsam içine ufak bir sürü cardinal koymaya niyetim var sizce uygunmudur?
4.İstanbulda anadolu yakasında gidip güzel taşlar, yapraklar ve dallar toplayabileceğim bir alan öneriside varsa haftasonu güzel bir aktivite olabilir.
5. Genel anlamda tankım ile ilgili her türlü öneri ve yardımlarınıza sonuna kadar açığım.
Not: Şu an için su seviyesi azaldı farkındayım dinlenen suyu yarın ekleme yapıp ilk defa %30 su değişimine gidicem.
Herkese sevgiler,saygılar
Alper
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181237361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181237541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181237561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181237591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181238011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181238031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208997/140920181238061.jpg[/IMG][EDIT]crayfish,2018-09-14 12:59:35[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
