ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Therbosstat
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
27
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Mayıs 2019 02:46
Son Ziyaret:
18 Nisan 2020 03:28
Toplam Mesaj:
74 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert
Doğum Tarihi:
17 Mayıs 1992
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert
SON 10 MESAJI
Bitkilerde Çürüme Ve Yırtılma
İyi geceler,
Bitkilerde fotograf görüldüğü gibi curumeler var ve soldaki uzun bitkimde dogru dürüst yaprak cikmiyor. Haftalik su degisimini %15 kadar yapiyorum mayali ve gubreli sistemim var. Sorun nerede acaba ? Duzenli 7 saat aydinlatma ve 24 derece sabit sicaklik var. Yardimlarinizi bekliyorum tesekkurler :)
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/200220200014531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/200220200014571.jpg[/IMG]
İyi geceler,
Bitkilerde fotograf görüldüğü gibi curumeler var ve soldaki uzun bitkimde dogru dürüst yaprak cikmiyor. Haftalik su degisimini %15 kadar yapiyorum mayali ve gubreli sistemim var. Sorun nerede acaba ? Duzenli 7 saat aydinlatma ve 24 derece sabit sicaklik var. Yardimlarinizi bekliyorum tesekkurler :)
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/200220200014531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/200220200014571.jpg[/IMG]
İlk Bitkili Deneme-miz :)
[QUOTE=ademakci]Öncelikle ilk deneme için gayet başarılı tebrik ederim.Benimde nacizane fikrim arka fonu flu gri folyo kullanırsanız daha aydınlık gözükecektir tabela ve raklam işi yapan firmalardan temin edebilirsiniz,bir de ağacın olduğu yeri biraz daha kumla yükseltip eğim verirseniz daha hoş durucaktır bunlar tabiki bir düşünce yanlış anlamayın🧿[/QUOTE]
Kesinlikle çok doğru söylüyorsunuz ama ilk denemem olduğu için kumu koyup dümdüz yaptım hata etmişim.. Ayrıca akvaryumu daha geniş yaptırabilirdim bunu da bilemedim :) Bu akvaryumu sattığım zaman mutlaka eğimli ve minimum 40 cm derinliğinde bir akvaryum kuracağım. Şimdiden o ağacın altına kum eklesem mi acaba ? Bir şey olur mu diye düşünmeden edemiyorum örneğin hagen eklenebilir mi ? Monte carlo tutunmaz diye düşünüyorum bu seferde..
Ayrıca arka planı beyaz parlak reklam kağıdı sipariş verdim o gelince göreceğim. Simsiyah karton koyduğum için akvaryumu ne hale getirmişim :)
[QUOTE=ademakci]Öncelikle ilk deneme için gayet başarılı tebrik ederim.Benimde nacizane fikrim arka fonu flu gri folyo kullanırsanız daha aydınlık gözükecektir tabela ve raklam işi yapan firmalardan temin edebilirsiniz,bir de ağacın olduğu yeri biraz daha kumla yükseltip eğim verirseniz daha hoş durucaktır bunlar tabiki bir düşünce yanlış anlamayın🧿[/QUOTE]
Kesinlikle çok doğru söylüyorsunuz ama ilk denemem olduğu için kumu koyup dümdüz yaptım hata etmişim.. Ayrıca akvaryumu daha geniş yaptırabilirdim bunu da bilemedim :) Bu akvaryumu sattığım zaman mutlaka eğimli ve minimum 40 cm derinliğinde bir akvaryum kuracağım. Şimdiden o ağacın altına kum eklesem mi acaba ? Bir şey olur mu diye düşünmeden edemiyorum örneğin hagen eklenebilir mi ? Monte carlo tutunmaz diye düşünüyorum bu seferde..
Ayrıca arka planı beyaz parlak reklam kağıdı sipariş verdim o gelince göreceğim. Simsiyah karton koyduğum için akvaryumu ne hale getirmişim :)
Benibachi Soil Kullananlar ?
Soil kullanıyorum. Bitki tutunmaları mükemmel. Karides henüz eklemedim diğer ay ekleyeceğim şu anlık sorunsuz gidiyor. Ayrıca PH dengelemesi de avantajı.
Soil kullanıyorum. Bitki tutunmaları mükemmel. Karides henüz eklemedim diğer ay ekleyeceğim şu anlık sorunsuz gidiyor. Ayrıca PH dengelemesi de avantajı.
İlk Bitkili Deneme-miz :)
[QUOTE=Quersian]
Buzluymuş gibi görünen fon deneyin isterseniz ben şuan öyle kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım.[/QUOTE]
Nereden temin ettiniz özelden yazar mısınız ?
[QUOTE=Quersian]
Buzluymuş gibi görünen fon deneyin isterseniz ben şuan öyle kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım.[/QUOTE]
Nereden temin ettiniz özelden yazar mısınız ?
İlk Bitkili Deneme-miz :)
[QUOTE=Quersian]Arka taraf gerçekten de çık karanlık gözüküyor. Siyah fon koyunca mı oldu bu kadar karanlık ?[/QUOTE]
Evet ondan önce kablolar görünüyor diye eklemiştim ama çıkartmam gerekiyor. Ne yapacağımı hala çözemedim. Folyo bile geliyor aklıma :)
[QUOTE=Quersian]Arka taraf gerçekten de çık karanlık gözüküyor. Siyah fon koyunca mı oldu bu kadar karanlık ?[/QUOTE]
Evet ondan önce kablolar görünüyor diye eklemiştim ama çıkartmam gerekiyor. Ne yapacağımı hala çözemedim. Folyo bile geliyor aklıma :)
İlk Bitkili Deneme-miz :)
Herkese hayırlı akşamlar,
Öncelikle ''denememiz'' derken buradan ve sizlerden aldığım pek çok bilgi sebebiyle bence yardım eden herkes ile birlikte birşeyler yaptığımı düşünüyorum :) Bu sebeple herkese çok teşekkür ederim.
Bundan 5 sene önce 200 LT bir akvaryuma bitkili bir dizayn deneyip yapamadıktan sonra hobiden soğumuştum. Bu iş çok uğraştırıyor ancak göze hitap etmiyor diyordum. Bazı dolandırıcılar yüzünden 200 lt akvaryuma komple hagen alıp,co2 siz İsta tablet ile co2 vermeye çalışan bir hobiciydim :) Bu yüzden gerçekten çok soğumuştum ve şimdi herşeyim eksiksiz olmalı diyerek bu hobiye en iyi şekilde kendimi hazırlamaya çalıştım. Sizin desteklerinizle şu anda verdiğim emeğin karşılığını görüyorum. İleride daha farklı bir sistem kuracağımdan hiç şüphem yok :) Değerli yorumlarınızı,tavsiyelerinizi bekliyorum. Şu anda sadece arka plandan emin değilim. Siyah kağıt koydum fakat çok kararttı. Ne yapılabilir sizce ?
Ölçüler: 45x33x30
Canlı Türleri: Sae,vatoz,katil salyangoz ( Neon tetra ve karidesler yakın zamanda gelecek )
Bitki Türleri: Monte carlo,Alternanthera Rosaefolia,Moss,Rotala Indica,Lobelia Cardinalis ve dekor ağaç üzerinde olan farklı bir bitkim ismini bilmiyorum :)
Tankın Yaşı: 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun 603b - Seachem Matrix, Işıklandırma : Mygos Actinic Pro 45 Cm 30W Royal Blue + White 20.000K
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192223251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192224371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192226561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192225491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222261.jpg[/IMG]
Herkese hayırlı akşamlar,
Öncelikle ''denememiz'' derken buradan ve sizlerden aldığım pek çok bilgi sebebiyle bence yardım eden herkes ile birlikte birşeyler yaptığımı düşünüyorum :) Bu sebeple herkese çok teşekkür ederim.
Bundan 5 sene önce 200 LT bir akvaryuma bitkili bir dizayn deneyip yapamadıktan sonra hobiden soğumuştum. Bu iş çok uğraştırıyor ancak göze hitap etmiyor diyordum. Bazı dolandırıcılar yüzünden 200 lt akvaryuma komple hagen alıp,co2 siz İsta tablet ile co2 vermeye çalışan bir hobiciydim :) Bu yüzden gerçekten çok soğumuştum ve şimdi herşeyim eksiksiz olmalı diyerek bu hobiye en iyi şekilde kendimi hazırlamaya çalıştım. Sizin desteklerinizle şu anda verdiğim emeğin karşılığını görüyorum. İleride daha farklı bir sistem kuracağımdan hiç şüphem yok :) Değerli yorumlarınızı,tavsiyelerinizi bekliyorum. Şu anda sadece arka plandan emin değilim. Siyah kağıt koydum fakat çok kararttı. Ne yapılabilir sizce ?
Ölçüler: 45x33x30
Canlı Türleri: Sae,vatoz,katil salyangoz ( Neon tetra ve karidesler yakın zamanda gelecek )
Bitki Türleri: Monte carlo,Alternanthera Rosaefolia,Moss,Rotala Indica,Lobelia Cardinalis ve dekor ağaç üzerinde olan farklı bir bitkim ismini bilmiyorum :)
Tankın Yaşı: 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun 603b - Seachem Matrix, Işıklandırma : Mygos Actinic Pro 45 Cm 30W Royal Blue + White 20.000K
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192223251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192224371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192226561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192225491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222261.jpg[/IMG]
Mygos Plant Plus, Aqualed Plant, Wolfmar Ve Dıy
[QUOTE=DRARH]Merhaba,
Bendede aynı sorun var, montecarlolar sarardı ve kahverengi bölgeler oluştu üst kısımlarında , ancak zemin bitkisi olarak elepcharis parvulusta var bende ve onlarda bu sorun yok.
Anlam veremiyorum bende çünkü dediğiniz gibi bendede diğer tüm bitkiler aşırı derecede coştular ve neredeyse haftalık budama yapıyorum.
Bu sorunu el yapımı powerled kullanan ve benden çok daha önce hobiye başlayan birine sordum, onun durumu daha iyi ancak o da çok sorun yaşıyormuş montecarlo ile.
Sanırım Türkiye’de bu bitkiyi sadece emersed üretiyorlar ve akvaryum adaptasyonu zorlaşıyor. Ben biraz bekledim sarı kahve rengi olmalarına rağmen büyüyor üzüyorlar, daha sonra dikkatli bir budama yaptım alt kısımlar yeşil çıkmaya başladı.ama tabi zemini kaplama gibi bir durum yok , şimdilik sadece ektiğim öbekleri kurtarmış oldum.[/QUOTE]
Merhaba tekrardan,
Kesinlikle sizinle aynı şeyleri düşünüyorum. Diğer tüm bitkiler coştu monteler tuhaflaşmaya başladı. Bu durumun çok sağlıklı bir durum olduğunu düşünmemekle beraber bitkileri üreten firmanın problemli olduğunu düşünüyorum. Sırf bu yüzden taban bitkisini değiştirmeyi bile düşünüyorum. Çünkü akvaryumlarımız artık sıvı gübreler ışık toprak derken low tech değil. High değilse bile low hiç değil. Benibachi,mygos,sıvı dıy gübreler,mayalı co2'de monte büyümeyecekse nerede büyüyecek ? :) İleride taban bitksiini değiştirmeyi net düşünüyorum..
[QUOTE=DRARH]Merhaba,
Bendede aynı sorun var, montecarlolar sarardı ve kahverengi bölgeler oluştu üst kısımlarında , ancak zemin bitkisi olarak elepcharis parvulusta var bende ve onlarda bu sorun yok.
Anlam veremiyorum bende çünkü dediğiniz gibi bendede diğer tüm bitkiler aşırı derecede coştular ve neredeyse haftalık budama yapıyorum.
Bu sorunu el yapımı powerled kullanan ve benden çok daha önce hobiye başlayan birine sordum, onun durumu daha iyi ancak o da çok sorun yaşıyormuş montecarlo ile.
Sanırım Türkiye’de bu bitkiyi sadece emersed üretiyorlar ve akvaryum adaptasyonu zorlaşıyor. Ben biraz bekledim sarı kahve rengi olmalarına rağmen büyüyor üzüyorlar, daha sonra dikkatli bir budama yaptım alt kısımlar yeşil çıkmaya başladı.ama tabi zemini kaplama gibi bir durum yok , şimdilik sadece ektiğim öbekleri kurtarmış oldum.[/QUOTE]
Merhaba tekrardan,
Kesinlikle sizinle aynı şeyleri düşünüyorum. Diğer tüm bitkiler coştu monteler tuhaflaşmaya başladı. Bu durumun çok sağlıklı bir durum olduğunu düşünmemekle beraber bitkileri üreten firmanın problemli olduğunu düşünüyorum. Sırf bu yüzden taban bitkisini değiştirmeyi bile düşünüyorum. Çünkü akvaryumlarımız artık sıvı gübreler ışık toprak derken low tech değil. High değilse bile low hiç değil. Benibachi,mygos,sıvı dıy gübreler,mayalı co2'de monte büyümeyecekse nerede büyüyecek ? :) İleride taban bitksiini değiştirmeyi net düşünüyorum..
Mygos Plant Plus, Aqualed Plant, Wolfmar Ve Dıy
Öncelikle hayırlı olsun yeni akvaryumunuz.
Ben de yaklaşık 1.5 hafta önce 45 lt akvaryumuma mygos aldım. En son derecede montecarlolarda şu anda sararma gözlemlemekteyim. Akvaryum derecesi 25 - 27 arası gezinmekte fakat yine de diğer tüm bitkiler coşmuşken montecarlolarda zayıflık söz konusu. Çekindiğim için 2. kademeye geri çektim. 4.5 saat ışık veriyorum ama nafile.. İsim vermeyeyim ama en meşhur petshoplardan birinden aldım ve onlar minimum 8 saat diyorlar. 8 saat tutarsam akvaryum yosundan geçilmeyecektir. 4 saat tutsam montecarlolar tuhaflaşmaya başladı. Ne yapacağımı bilemiyorum.. Siz bayaa araştırmışsınız bu mygos ledlerini düşünceleriniz nelerdir ? Sıvı gübre de kullanıyorum diğer tüm bitkiler maşallah ama carlolarda sıkıntı oluşuyor.
[QUOTE=mrah]Gunluk 10 saat aydinlatma yapiyorsunuz, fotoperiyod suresince dropchecker yesil-sari arasi. Sabah kalkiyorsunuz mavi. Bunu isikla nasil bagdastirdiginizi anlamadim, boyle bir durumu yasamaniz icin fotoperiyodun karanlik suresinde dropcheckeri 5-6 saatte yesil renge cevirip daha sonra gece 10 saat isik vereceksiniz ve CO2 keseceksiniz ki yada ekstrem sekilde bu CO2 kaybolacakta dropchecker maviye donecek. Bir kere boyle birsey olmasi bir tankta CO2 olmasi mantigina tamamen ters. Burada ne anlattiginizi tam olarak anlamak cok guc. Acik soyliyeyim bu bana hobici gorunumlu pazarlamaci izlenimi verdi. Forumda ilk mesaj, yeni bir youtube kanalinda ilk video. Urun tanitimi yada kutu acilimindan ziyade urunu pohpohlamaktan baska hic bir icerik yok. Fazlaca garip geliyor.[/QUOTE]
Ayrıca sizin yorumunuzu da şimdi fark ettim. 45 cm akvaryumum için aldığım ledten şu an bilemiyorum deneme yanılma yapıyorum ama mosslar ya da şu kırmızı yapraklı klasik gül bitkileri coştu fakat montecarlolarda aynı durum yok. 4 saat e kadar düşürdüm aydınlatmayı. Sizce de çok mu az ? yani bilemiyorum ama 350 tl para verdim bir led e patlama tahmin ediyordum aksine gerileme mevcut gibi tabanda.. Sistem evet kaliteli,evet power ledler ile uğraşmayacaksınız ve evet görüntüsü çok güzel ama fayda ? fayda konusu kafamı karıştırıyor.. Yarın ilgili petshop ile görüşeceğim.. Bir yerde bir hata yapıyorum ama nerde..
Öncelikle hayırlı olsun yeni akvaryumunuz.
Ben de yaklaşık 1.5 hafta önce 45 lt akvaryumuma mygos aldım. En son derecede montecarlolarda şu anda sararma gözlemlemekteyim. Akvaryum derecesi 25 - 27 arası gezinmekte fakat yine de diğer tüm bitkiler coşmuşken montecarlolarda zayıflık söz konusu. Çekindiğim için 2. kademeye geri çektim. 4.5 saat ışık veriyorum ama nafile.. İsim vermeyeyim ama en meşhur petshoplardan birinden aldım ve onlar minimum 8 saat diyorlar. 8 saat tutarsam akvaryum yosundan geçilmeyecektir. 4 saat tutsam montecarlolar tuhaflaşmaya başladı. Ne yapacağımı bilemiyorum.. Siz bayaa araştırmışsınız bu mygos ledlerini düşünceleriniz nelerdir ? Sıvı gübre de kullanıyorum diğer tüm bitkiler maşallah ama carlolarda sıkıntı oluşuyor.
[QUOTE=mrah]Gunluk 10 saat aydinlatma yapiyorsunuz, fotoperiyod suresince dropchecker yesil-sari arasi. Sabah kalkiyorsunuz mavi. Bunu isikla nasil bagdastirdiginizi anlamadim, boyle bir durumu yasamaniz icin fotoperiyodun karanlik suresinde dropcheckeri 5-6 saatte yesil renge cevirip daha sonra gece 10 saat isik vereceksiniz ve CO2 keseceksiniz ki yada ekstrem sekilde bu CO2 kaybolacakta dropchecker maviye donecek. Bir kere boyle birsey olmasi bir tankta CO2 olmasi mantigina tamamen ters. Burada ne anlattiginizi tam olarak anlamak cok guc. Acik soyliyeyim bu bana hobici gorunumlu pazarlamaci izlenimi verdi. Forumda ilk mesaj, yeni bir youtube kanalinda ilk video. Urun tanitimi yada kutu acilimindan ziyade urunu pohpohlamaktan baska hic bir icerik yok. Fazlaca garip geliyor.[/QUOTE]
Ayrıca sizin yorumunuzu da şimdi fark ettim. 45 cm akvaryumum için aldığım ledten şu an bilemiyorum deneme yanılma yapıyorum ama mosslar ya da şu kırmızı yapraklı klasik gül bitkileri coştu fakat montecarlolarda aynı durum yok. 4 saat e kadar düşürdüm aydınlatmayı. Sizce de çok mu az ? yani bilemiyorum ama 350 tl para verdim bir led e patlama tahmin ediyordum aksine gerileme mevcut gibi tabanda.. Sistem evet kaliteli,evet power ledler ile uğraşmayacaksınız ve evet görüntüsü çok güzel ama fayda ? fayda konusu kafamı karıştırıyor.. Yarın ilgili petshop ile görüşeceğim.. Bir yerde bir hata yapıyorum ama nerde..
Monte Carlo Erime Ve Sararma İlk Kurulum
[QUOTE=CaagriBey]Cok tşk ederim.
Şimdi akvaryuma 5 adet yavru cüce vatoz ekledim. Benim tank da yeni . Daha 1 hafta oldu. Inşaallah adaptasyondur. Kimi yer sarı kimi yer yeşil kimi yer kopmuş yaprak. Çok kötü bir görüntü. Sabır deyip devam ediyorum. [:iyi:][/QUOTE]
Aynı durum bende de vardı. Eve gider gitmez fotoğraflarını atacağım. Her gün su ekledim %15 %20 su değiştirdim. Döngüyü hızlandırdım böylece düzeldi. Ama şimdide ufak yosunlanmalar ve çok hafif yapraklarda solma yaşanıyor. Güzel filizlendiler ama enteresan ki monte carlolarda ki stabil gelişmeyi sürdüremiyorum. Amonyak mı fazla tam çözemedim ama testleri bayramdan sonra yapacağım. İyi ki sadece vatoz var çok canlıda yok rahat rahat kurcalayabiliyorum akvaryumu.
[QUOTE=CaagriBey]Cok tşk ederim.
Şimdi akvaryuma 5 adet yavru cüce vatoz ekledim. Benim tank da yeni . Daha 1 hafta oldu. Inşaallah adaptasyondur. Kimi yer sarı kimi yer yeşil kimi yer kopmuş yaprak. Çok kötü bir görüntü. Sabır deyip devam ediyorum. [:iyi:][/QUOTE]
Aynı durum bende de vardı. Eve gider gitmez fotoğraflarını atacağım. Her gün su ekledim %15 %20 su değiştirdim. Döngüyü hızlandırdım böylece düzeldi. Ama şimdide ufak yosunlanmalar ve çok hafif yapraklarda solma yaşanıyor. Güzel filizlendiler ama enteresan ki monte carlolarda ki stabil gelişmeyi sürdüremiyorum. Amonyak mı fazla tam çözemedim ama testleri bayramdan sonra yapacağım. İyi ki sadece vatoz var çok canlıda yok rahat rahat kurcalayabiliyorum akvaryumu.
Montecarlo'da Ki Bu Şeyler Kök Mü Yosun Mu?
[QUOTE=fretchord]
Rica ederim. Sorunla ilgili tekrar bu konu altında bizleri bilgilendirirseniz sevinirim. Daha sonra bu sorunu yaşayan arkadaşlarda faydalanır. İyi hobiler dilerim.[/QUOTE] filtre temizliğini yaptım sae ler kaldı. Onlarıda ekledikten sonra bakacağım duruma. Bu arada gübreyi hafta da 1 versem yeterli.
[QUOTE=fretchord]
Rica ederim. Sorunla ilgili tekrar bu konu altında bizleri bilgilendirirseniz sevinirim. Daha sonra bu sorunu yaşayan arkadaşlarda faydalanır. İyi hobiler dilerim.[/QUOTE] filtre temizliğini yaptım sae ler kaldı. Onlarıda ekledikten sonra bakacağım duruma. Bu arada gübreyi hafta da 1 versem yeterli.
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
