ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DeRT DöRTs
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
66
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Mart 2020 13:52
Son Ziyaret:
30 Nisan 2021 01:46
Toplam Mesaj:
43 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Deniz Salbaş
Doğum Tarihi:
09 Nisan 2005
Yaş:
21
İl:
Ordu
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
•DeRT DöRT's•
Salyangoz Dünyası
SON 10 MESAJI
Elma Salyangozu Yumurta Diziyor... Net Çekim
[QUOTE=gorkemerden]Merhaba,
Uzun süredir takip ettiğim elma salyangozlarımın yumurta dizmesini nihayet kayda alabildim. Daha önce de birkaç kez dizmişti ancak yakalayamamıştım. Elma salyangozunun nasıl yumurta dizdiğini merak edenler için detaylar videoda.
[VID]https://youtu.be/pNJVv1ExLjk[/VID]
Bunlar da daha önce yakalayamadığım yumurta diziliminden çıkan bebek elmalar [:)] Arada adi salyangozlar da var ama olsun elmalar çoğunlukta [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188659/130320211754121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188659/130320211754481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188659/130320211755091.jpg[/IMG]
[:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Maşallah Hocam Umarım sağlıklı bir şekilde çıkarlar yumurtadan. [:)))]
[QUOTE=gorkemerden]Merhaba,
Uzun süredir takip ettiğim elma salyangozlarımın yumurta dizmesini nihayet kayda alabildim. Daha önce de birkaç kez dizmişti ancak yakalayamamıştım. Elma salyangozunun nasıl yumurta dizdiğini merak edenler için detaylar videoda.
[VID]https://youtu.be/pNJVv1ExLjk[/VID]
Bunlar da daha önce yakalayamadığım yumurta diziliminden çıkan bebek elmalar [:)] Arada adi salyangozlar da var ama olsun elmalar çoğunlukta [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188659/130320211754121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188659/130320211754481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188659/130320211755091.jpg[/IMG]
[:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Maşallah Hocam Umarım sağlıklı bir şekilde çıkarlar yumurtadan. [:)))]
Elma Salyangozu
[QUOTE=berotti21]Merhabalar, elma salyangozu almak istiyorum fakat pek bir bilgim yok canlı hakkında. Aklıma takılan soruları cevaplarsanız sevinirim.
-Beta akvaryumunda bakılır mı (20 lt)
-Ne yer, ne içer
-Tabanda lav kırığı sorun olur mu
-Tek bakmanın sakıncası var mıdır ya da birkaç tane ile birlikte mi bakılmalı
-Akvaryuma faydaları nelerdir
-Herhangi bir zararı olur mu akvaryum için
Tüm soruları teker teker cevaplayacak yok mu [:)][/QUOTE]
Selam Hobidaşım benim Elma Salyangozları hakkında bir bilgi yazım var sana çok yardımcı olacağını düşünüyorum buraya bırakıyorum
https://www.akvaryum.com/Forum/elma_salyangozu_sss_pomacea_bridgesii_k970190.asp
[QUOTE=berotti21]Merhabalar, elma salyangozu almak istiyorum fakat pek bir bilgim yok canlı hakkında. Aklıma takılan soruları cevaplarsanız sevinirim.
-Beta akvaryumunda bakılır mı (20 lt)
-Ne yer, ne içer
-Tabanda lav kırığı sorun olur mu
-Tek bakmanın sakıncası var mıdır ya da birkaç tane ile birlikte mi bakılmalı
-Akvaryuma faydaları nelerdir
-Herhangi bir zararı olur mu akvaryum için
Tüm soruları teker teker cevaplayacak yok mu [:)][/QUOTE]
Selam Hobidaşım benim Elma Salyangozları hakkında bir bilgi yazım var sana çok yardımcı olacağını düşünüyorum buraya bırakıyorum
https://www.akvaryum.com/Forum/elma_salyangozu_sss_pomacea_bridgesii_k970190.asp
Balığımı Nasıl Taşıyacağım
[QUOTE=YouAreMagical:)]Ben yakında araba ile Ankara'dan Hakkariye gideceğim. Emanet edebileceğim kimse olmadığı için beta balığımı da götürmek zorundayım. Nerden baksan 20saatlik yol. Balığımı nasıl taşımalıyım ve bir zarar gelir mi?[/QUOTE]
Betta balığında O²'siz kalma durumu olmaz zaten labirentli bir balık maceraya girip boşa paranızı harcayarak filtre almanıza falanda gerek yok siz onu kavanoza koyun su seviyesi yarıdan az daha yukarda olacak şekilde olsun. Duracağınız duraklar olur diye düşünüyorum o sırada açın ağzını yol boyu daha hiçbir şey olmaz inanın bana. Vardığınız zaman elinizde canlı yem var ise onunla besleme yapın Artemia daha iyi olur. Balığınız daha zinde ve dinç olur hastalığa yakalanma durumunu en az düşürmüş olursunuz [:iyi:]
[QUOTE=YouAreMagical:)]Ben yakında araba ile Ankara'dan Hakkariye gideceğim. Emanet edebileceğim kimse olmadığı için beta balığımı da götürmek zorundayım. Nerden baksan 20saatlik yol. Balığımı nasıl taşımalıyım ve bir zarar gelir mi?[/QUOTE]
Betta balığında O²'siz kalma durumu olmaz zaten labirentli bir balık maceraya girip boşa paranızı harcayarak filtre almanıza falanda gerek yok siz onu kavanoza koyun su seviyesi yarıdan az daha yukarda olacak şekilde olsun. Duracağınız duraklar olur diye düşünüyorum o sırada açın ağzını yol boyu daha hiçbir şey olmaz inanın bana. Vardığınız zaman elinizde canlı yem var ise onunla besleme yapın Artemia daha iyi olur. Balığınız daha zinde ve dinç olur hastalığa yakalanma durumunu en az düşürmüş olursunuz [:iyi:]
Nemo Galaxy Halfmoon Oğlum
Çok güzel bir tank kurmuşsunuz. Nemo varyete Betta da renkleriyle uyum sağlamış hoş durmuş. Pulları kadar ömrü olsun maşallah 🧿👏
Çok güzel bir tank kurmuşsunuz. Nemo varyete Betta da renkleriyle uyum sağlamış hoş durmuş. Pulları kadar ömrü olsun maşallah 🧿👏
Betabalıgım Dipde Duruyo
[QUOTE=Belgl]Suyunu azalttim belki cok oldugu icin rahat edememistir diye su marullarim vardi hep kaciyodu birazda curumeye basladilar hasta olur diye aldım küm koymak istemedim petshopa sordugumda gerek olmadigini soylemisti. Balık yatagı almayı düşünüyorum en kısa zamanda alayım ozaman.
Balıgım 3 aya yakın benimle kabuğu sevdigini düşündüğüm icin çıkarmadım.
Akvaryumum aynalı değil cam dıştan cekince aynalı gibi gözükmüş [/QUOTE]
Arkadaşlar canlı almadan önce lütfen araştırma yapınız petshoplar satabilmek için bazen hiç olmayacak şeyleri de söylüyorlar. Betta lar ısıtıcısız yaşamaz, yaşayamaz. Betta bakacaksanız kesinlikle ısıtıcı olmalı genelde bettalarda karbon ısıtıcı tercih edilmeli o salyangoz kabuğunu çıkarmanızı tavsiye ederim çünkü bu tür kabuklar taşlar kaynatılmadan kullanılmamalı kötü niyetli parazit,bakteri vb. canlılar bulundurabilir balığınız hastalığa yakalanabilir. Ayrıca yere bir silis kum birde black water kullanırsanız balığınız çok daha sağlıklı olur. Black water yapmak için genelde betta da catappa kullanılıyor ya da kızıl ağaç kozalağı, muz yaprağı birkaç yaprak türünü kaynatıp suyunu kullanın yapraklarını da kullanın akvaryumda kullanabilecek dallar var üzüm dalı, dut dalı, kızıl ağaç dalı vb. her dal ve yaprak kullanılmaz haberiniz olsun. Canlı Artemia, su piresi, mikro kurt, sivri sinek larvası gibi canlı yemler var bunlardan alabildiğinizi alın sonra bakın balığınız ne kadar sağlıklı bir yaşam sürüyor ne kadar mutlu oluyor eğer bu canlıya bakacaksanız bunları yerine getirmelisiniz.
[QUOTE=Belgl]Suyunu azalttim belki cok oldugu icin rahat edememistir diye su marullarim vardi hep kaciyodu birazda curumeye basladilar hasta olur diye aldım küm koymak istemedim petshopa sordugumda gerek olmadigini soylemisti. Balık yatagı almayı düşünüyorum en kısa zamanda alayım ozaman.
Balıgım 3 aya yakın benimle kabuğu sevdigini düşündüğüm icin çıkarmadım.
Akvaryumum aynalı değil cam dıştan cekince aynalı gibi gözükmüş [/QUOTE]
Arkadaşlar canlı almadan önce lütfen araştırma yapınız petshoplar satabilmek için bazen hiç olmayacak şeyleri de söylüyorlar. Betta lar ısıtıcısız yaşamaz, yaşayamaz. Betta bakacaksanız kesinlikle ısıtıcı olmalı genelde bettalarda karbon ısıtıcı tercih edilmeli o salyangoz kabuğunu çıkarmanızı tavsiye ederim çünkü bu tür kabuklar taşlar kaynatılmadan kullanılmamalı kötü niyetli parazit,bakteri vb. canlılar bulundurabilir balığınız hastalığa yakalanabilir. Ayrıca yere bir silis kum birde black water kullanırsanız balığınız çok daha sağlıklı olur. Black water yapmak için genelde betta da catappa kullanılıyor ya da kızıl ağaç kozalağı, muz yaprağı birkaç yaprak türünü kaynatıp suyunu kullanın yapraklarını da kullanın akvaryumda kullanabilecek dallar var üzüm dalı, dut dalı, kızıl ağaç dalı vb. her dal ve yaprak kullanılmaz haberiniz olsun. Canlı Artemia, su piresi, mikro kurt, sivri sinek larvası gibi canlı yemler var bunlardan alabildiğinizi alın sonra bakın balığınız ne kadar sağlıklı bir yaşam sürüyor ne kadar mutlu oluyor eğer bu canlıya bakacaksanız bunları yerine getirmelisiniz.
Adi Salyangoz Fayda ve Zararları
[QUOTE=ternapi]
Tam tersine, asıl yeni başlayan arkadaşlar için çok daha faydalı.
Şöyle ki:
Alarm! Salyangozlar çoğalmaya başladı!
*Kontrol et--Yemlemeyi fazla mı yapıyorum?
"Evet" ise yemlemeyi azalt, sadece balıkların birkaç dakikada tüketebileceği kadar yem verme alışkanlığını edin.
*Kontrol et--Bitkilerimde bozulma mı var?
"Evet" ise sebebini tespit et ve gereken düzenlemeyi yap, ışık-besin dengesini korumayı öğren.
*Kontrol et--Balıklarda hastalıklar ve ölümler mi oluyor?
"Evet" ise önce tedavi yöntemlerini öğrenip uygula ve sonrası için, balıkların ihtiyaçlarına uygun ortam ve su şartlarını sağlamayı öğren.
*Kontrol et--Yosun sorunu mu yaşıyorum?
"Evet" ise ışık-gübreleme dengesi ve su değerlerini düzeltmeyi, stabil tutmayı öğren.
Yeni başlayan arkadaşım, böylece ileride başarılı ve bilgili bir akvarist olabilirsin[:iyi:] [/QUOTE]
Hobidaşım sana kesinlikle katılıyorum hobide uzun süredir bulunup adi salyangoz istilasına uğrayıp kurtuldum deyip canlıların canına kıymış çoğu. Ama bu sorunu doğal bir şekilde yavaş yavaş kontrol edebiliriz. Adi salyangozların çok fazla üremesinin tek sebebi aşırı beslenme bu canlıya gereğinden fazla besin tükettirirsek içgüdüsel olarak ürüyor. Doğada da bir döngü var eğer farelerin sayısı çok olursa onunla beslenenler daha iyi beslenip üreme sayılarını arttırırlar veya farelerin sayısı az olursa onunla beslenenler in sayısı da dengede kalır ve bir süre sonra azalmaya başlar bunun gibi düşünmek gerekir. Adi salyangoz konusunda çok büyük bir ön yargı var oysa ki akvaryumunuzun küçük kahramanları eğer sayı dengede kalırsa. Benim önerim yemlemeyi salyangoza yetecek şekilde yapmak. Herkese Sağlıklı Hobiler Dilerim [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016321.jpg[/IMG]
[QUOTE=ternapi]
Tam tersine, asıl yeni başlayan arkadaşlar için çok daha faydalı.
Şöyle ki:
Alarm! Salyangozlar çoğalmaya başladı!
*Kontrol et--Yemlemeyi fazla mı yapıyorum?
"Evet" ise yemlemeyi azalt, sadece balıkların birkaç dakikada tüketebileceği kadar yem verme alışkanlığını edin.
*Kontrol et--Bitkilerimde bozulma mı var?
"Evet" ise sebebini tespit et ve gereken düzenlemeyi yap, ışık-besin dengesini korumayı öğren.
*Kontrol et--Balıklarda hastalıklar ve ölümler mi oluyor?
"Evet" ise önce tedavi yöntemlerini öğrenip uygula ve sonrası için, balıkların ihtiyaçlarına uygun ortam ve su şartlarını sağlamayı öğren.
*Kontrol et--Yosun sorunu mu yaşıyorum?
"Evet" ise ışık-gübreleme dengesi ve su değerlerini düzeltmeyi, stabil tutmayı öğren.
Yeni başlayan arkadaşım, böylece ileride başarılı ve bilgili bir akvarist olabilirsin[:iyi:] [/QUOTE]
Hobidaşım sana kesinlikle katılıyorum hobide uzun süredir bulunup adi salyangoz istilasına uğrayıp kurtuldum deyip canlıların canına kıymış çoğu. Ama bu sorunu doğal bir şekilde yavaş yavaş kontrol edebiliriz. Adi salyangozların çok fazla üremesinin tek sebebi aşırı beslenme bu canlıya gereğinden fazla besin tükettirirsek içgüdüsel olarak ürüyor. Doğada da bir döngü var eğer farelerin sayısı çok olursa onunla beslenenler daha iyi beslenip üreme sayılarını arttırırlar veya farelerin sayısı az olursa onunla beslenenler in sayısı da dengede kalır ve bir süre sonra azalmaya başlar bunun gibi düşünmek gerekir. Adi salyangoz konusunda çok büyük bir ön yargı var oysa ki akvaryumunuzun küçük kahramanları eğer sayı dengede kalırsa. Benim önerim yemlemeyi salyangoza yetecek şekilde yapmak. Herkese Sağlıklı Hobiler Dilerim [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016321.jpg[/IMG]
Su Altı Fotoğrafçılığı En Güzel Fotoğraflar Burada
DeRT DöRT's
Salyangoz Dünyası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120210013271.jpg[/IMG]
DeRT DöRT's
Salyangoz Dünyası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120212016441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221943/310120210013271.jpg[/IMG]
Japon Sindirim Problemi
[QUOTE=goldfishlove]
Eski akvaryumumdu . Aldığım balıklar 4 5 cmdi o aralar. Geçici olarak bakıyordum o akvaryumda. Şu an 100 55 45 ölçüsünde akvaryumum var. 5 oranda aldım sıkıntı yok teşekkürler...[/QUOTE]
İyi sevindim sizin adınıza kusura bakmayın biraz sertim bu konuda önemli olan canlıların daha düzgün koşullarda sağlıklı bir şekilde yaşaması [:iyi:]
[QUOTE=goldfishlove]
Eski akvaryumumdu . Aldığım balıklar 4 5 cmdi o aralar. Geçici olarak bakıyordum o akvaryumda. Şu an 100 55 45 ölçüsünde akvaryumum var. 5 oranda aldım sıkıntı yok teşekkürler...[/QUOTE]
İyi sevindim sizin adınıza kusura bakmayın biraz sertim bu konuda önemli olan canlıların daha düzgün koşullarda sağlıklı bir şekilde yaşaması [:iyi:]
Japon Sindirim Problemi
[QUOTE=goldfishlove]Selamlar, 60 litrede 3 japonum var. Cok temiz bakiyorum hicbir seyi aksatmiyorum. Bi oranda cok problemli. Beyaz benegi geciyo baska bir derdi başlıyor. Neyse..
Yemlerim hikari oranda gold, jbl goldpears, sera vipegran. Sabah akşam azar azar veriyorum. Haftada 1 2 kez bezelye ya da baska bi sebze veriyorum. Gecen havuc verdim.
Dogru düzgün normal dışkı görmüyorum son zamanlar. Incecik beyaz örümcek ağı gibi uzuyor, bi kısmı baloncuklu bi kismi dışkı. Su yuzeyinde yüzüyor sonra dışkı.
Ingiliz(epsom) tuzuyla banyo ettirdim. Bezelye verdim. Normal dışkı yapti bugun baktim yine aynı.
Hareketli neşeli formu iyi bu dışkı normal mi bilmiyorum.
Bir de ic filtrenin baloncuk püskürten borusuna karsi yüzüyor, nereseyse agzini boruya yapistiracak ne yapmaya çalışıyor anlamadim. Belasini arıyor sanırım. Lütfen rica ediyorum yardim edin[:(((]
Yok mu yardımcı olacak?[/QUOTE]
Yani burada sorun balıkta değil sizde öncelikle canlıyı alırken biraz araştırma yapsaydınız nasıl bakılacağını ve nasıl uygun ortam hazırlanacağını bilirdiniz. Japon balığı akvaryumunda hacim çok önemlidir ne olursa olsun ilk balığa 50lt sonra ki her balık için 10lt arttırarak ayarlamanız gerekir ayrıca iç filtre hiç sağlıklı değil eğer dışkısı beyaz ve şeffaf ise iç parazittir sarımsaklı yem öneririm haftada bir her canlı için kesinlikle diyetine eklenmesi gerekir bünyesinin sağlam olması için. Birde sizden ricam granül yemi azaltmanın bir sebepte bu olabilir sindirimde.[EDIT]DeRT DöRTs,2021-01-31 23:58:51[/EDIT]
[QUOTE=engin045]
Rica ederim, bu yem aşırı kullanıldığında kabızlık ve ileride dropsy gibi durumlara neden olabiliyor. Hikari yemler genelde beğenilir. Şu an ben de ismini bilmediğim(açıktan almıştım) hikari yem kullanıyorum. Hikari Oranda çok büyük bir yem ayrıca suya batmayan bir yemdir. Sanki büyük balıklar için üretilmiş gibi. [/QUOTE]
O yemler genelde alabalık yemi olarak geçiyor havuzlarda falan kullanılıyor japona biraz daha ağır gelmiş olabilir.
[QUOTE=goldfishlove]Selamlar, 60 litrede 3 japonum var. Cok temiz bakiyorum hicbir seyi aksatmiyorum. Bi oranda cok problemli. Beyaz benegi geciyo baska bir derdi başlıyor. Neyse..
Yemlerim hikari oranda gold, jbl goldpears, sera vipegran. Sabah akşam azar azar veriyorum. Haftada 1 2 kez bezelye ya da baska bi sebze veriyorum. Gecen havuc verdim.
Dogru düzgün normal dışkı görmüyorum son zamanlar. Incecik beyaz örümcek ağı gibi uzuyor, bi kısmı baloncuklu bi kismi dışkı. Su yuzeyinde yüzüyor sonra dışkı.
Ingiliz(epsom) tuzuyla banyo ettirdim. Bezelye verdim. Normal dışkı yapti bugun baktim yine aynı.
Hareketli neşeli formu iyi bu dışkı normal mi bilmiyorum.
Bir de ic filtrenin baloncuk püskürten borusuna karsi yüzüyor, nereseyse agzini boruya yapistiracak ne yapmaya çalışıyor anlamadim. Belasini arıyor sanırım. Lütfen rica ediyorum yardim edin[:(((]
Yok mu yardımcı olacak?[/QUOTE]
Yani burada sorun balıkta değil sizde öncelikle canlıyı alırken biraz araştırma yapsaydınız nasıl bakılacağını ve nasıl uygun ortam hazırlanacağını bilirdiniz. Japon balığı akvaryumunda hacim çok önemlidir ne olursa olsun ilk balığa 50lt sonra ki her balık için 10lt arttırarak ayarlamanız gerekir ayrıca iç filtre hiç sağlıklı değil eğer dışkısı beyaz ve şeffaf ise iç parazittir sarımsaklı yem öneririm haftada bir her canlı için kesinlikle diyetine eklenmesi gerekir bünyesinin sağlam olması için. Birde sizden ricam granül yemi azaltmanın bir sebepte bu olabilir sindirimde.[EDIT]DeRT DöRTs,2021-01-31 23:58:51[/EDIT]
[QUOTE=engin045]
Rica ederim, bu yem aşırı kullanıldığında kabızlık ve ileride dropsy gibi durumlara neden olabiliyor. Hikari yemler genelde beğenilir. Şu an ben de ismini bilmediğim(açıktan almıştım) hikari yem kullanıyorum. Hikari Oranda çok büyük bir yem ayrıca suya batmayan bir yemdir. Sanki büyük balıklar için üretilmiş gibi. [/QUOTE]
O yemler genelde alabalık yemi olarak geçiyor havuzlarda falan kullanılıyor japona biraz daha ağır gelmiş olabilir.
Timsah Balığım Ölmek Üzere Acılll
[QUOTE=mustafa_ata48]Öncelikle merhaba 2 hafta kadar önce yeni bir tank kurdum içinde pacu,tinfoil,Senegal bişiri ve timsah balığı var bütün balıklarımın aşırı sağlıklı olmasına rağmen timsah balığım hiç yem yemedi azına bile tuttum ama yemiyor ve artık yüzmüyor dipte duruyor tankın boyutları şuanlık uygun büyüyünce 1200Lt tankıma koyacağım ama yaşarsa .filtreleme olarak bir pipo filtre birde akıntı yapmayacak bir iç filtre var ısıtıcı var 24 derece herhangi bir ilaç kullanmadım yem olarak canlı un kurdu, dondurulmuş kan kurdu , normal yem, ölü balık ve normal yem denedim ama bir tek o yemedi [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220558/310120212014181.jpg[/IMG][/QUOTE]
Eğer aldığınızdan beri hiç birşey yemiyorsa ya alıştırırken bir sorun olmuş tam hayvanın istediği gibi olmamış ya da gelirken strese girmiş olabilir birde ısıdan dolayı olabilir belki ısıyı biraz daha arttırabilirsiniz ben aynı sorunu Oscar da yaşadım ısı sorunundan dolayı ısıtıcım kırıldı 2 haftaya yakın ısıtıcısız durdular alamadım sonra bir halsizlik çöktü üstlerine
yan yatıp hareketlerini azalttılar hareket bile etmiyorlardı dedim aha öldü aha ölecek yeme tepki azaldı hatta hiç yemediler 1 hafta boyunca sonra ısıtıcı alıp kademeli olarak yükselttim ve kurtardım sonra yemde yemeye başladılar bu benim kendi tecrübem belki yardımcı olur [:iyi:][EDIT]DeRT DöRTs,2021-01-31 23:49:27[/EDIT]
[QUOTE=mustafa_ata48]Öncelikle merhaba 2 hafta kadar önce yeni bir tank kurdum içinde pacu,tinfoil,Senegal bişiri ve timsah balığı var bütün balıklarımın aşırı sağlıklı olmasına rağmen timsah balığım hiç yem yemedi azına bile tuttum ama yemiyor ve artık yüzmüyor dipte duruyor tankın boyutları şuanlık uygun büyüyünce 1200Lt tankıma koyacağım ama yaşarsa .filtreleme olarak bir pipo filtre birde akıntı yapmayacak bir iç filtre var ısıtıcı var 24 derece herhangi bir ilaç kullanmadım yem olarak canlı un kurdu, dondurulmuş kan kurdu , normal yem, ölü balık ve normal yem denedim ama bir tek o yemedi [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220558/310120212014181.jpg[/IMG][/QUOTE]
Eğer aldığınızdan beri hiç birşey yemiyorsa ya alıştırırken bir sorun olmuş tam hayvanın istediği gibi olmamış ya da gelirken strese girmiş olabilir birde ısıdan dolayı olabilir belki ısıyı biraz daha arttırabilirsiniz ben aynı sorunu Oscar da yaşadım ısı sorunundan dolayı ısıtıcım kırıldı 2 haftaya yakın ısıtıcısız durdular alamadım sonra bir halsizlik çöktü üstlerine
yan yatıp hareketlerini azalttılar hareket bile etmiyorlardı dedim aha öldü aha ölecek yeme tepki azaldı hatta hiç yemediler 1 hafta boyunca sonra ısıtıcı alıp kademeli olarak yükselttim ve kurtardım sonra yemde yemeye başladılar bu benim kendi tecrübem belki yardımcı olur [:iyi:][EDIT]DeRT DöRTs,2021-01-31 23:49:27[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
