ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hkucuk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2021 13:48
Son Ziyaret:
17 Mart 2022 15:58
Toplam Mesaj:
37 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan KÜÇÜK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan KÜÇÜK
SON 10 MESAJI
Creaqua
Görüntü açısından iyi. Ancak sağlamlık açısından o da diğerleri gibi camdan. Çekiçle dalmayacaksanız sorun yok.
Görüntü açısından iyi. Ancak sağlamlık açısından o da diğerleri gibi camdan. Çekiçle dalmayacaksanız sorun yok.
Aulonocara Sp. Red Rubescens (güncel Fotoğraflar)
Bende bir dönem çok beslemiştim. Çok özel bir türdür. Uygun bakımında renkleri çok güzel oluyor. Sizdekilerde baya güzel olmuş.
Bende bir dönem çok beslemiştim. Çok özel bir türdür. Uygun bakımında renkleri çok güzel oluyor. Sizdekilerde baya güzel olmuş.
Tropica Sıvı Gübre Hk.
[QUOTE=jesusarrow]Merhabalar iyi günler, şuanda kullanmış olduğum diy gübreleri birisine vereceğim bende kaliteli bir sıvı gübre almak istiyorum, tropicanın sıvı gübrelerini hep gördüm araştırdım, hangisini almak mantıklı, 2'li şeklinde alıp yetiyor diyenlerde var, diy gübrelerin hiç bir etkisini göremedim ben onun için artık tropica almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim :)
Not: 7/24 1 lt co2 tüp , aydınlatma full spectrum [/QUOTE]
Yanlış bilgilendirilmeni istemem. Tropica gübresi basitçe yeşil ve kahverengi olarak iki türdedir. Akvaryumunda balık çok ise kahverengisini balık az ise yeşlini almalısın. Nedeni şu kahverengide bazı makro besinler yok nitrat, fosfor vs. Diğerinde hepsi var.
[QUOTE=jesusarrow]Merhabalar iyi günler, şuanda kullanmış olduğum diy gübreleri birisine vereceğim bende kaliteli bir sıvı gübre almak istiyorum, tropicanın sıvı gübrelerini hep gördüm araştırdım, hangisini almak mantıklı, 2'li şeklinde alıp yetiyor diyenlerde var, diy gübrelerin hiç bir etkisini göremedim ben onun için artık tropica almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim :)
Not: 7/24 1 lt co2 tüp , aydınlatma full spectrum [/QUOTE]
Yanlış bilgilendirilmeni istemem. Tropica gübresi basitçe yeşil ve kahverengi olarak iki türdedir. Akvaryumunda balık çok ise kahverengisini balık az ise yeşlini almalısın. Nedeni şu kahverengide bazı makro besinler yok nitrat, fosfor vs. Diğerinde hepsi var.
Bu Bitki Rotala Bonsai Mi ?
[QUOTE=UfukVural]Arkadaşlar Merhaba,
Bitki akvaryumu kurdum ve Rotala bonsai siparişi verdim fakat gelen bitki Rotala bonsai degil gibime geldi satıcıya sordugumda Rotala bonsai diyor o forma gelecek vs ?
Bilgisi olan varsa cevap verirse memnun olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160034/171220182154001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160034/171220182154011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160034/171220182154021.jpg[/IMG][/QUOTE]
Satıcı size emers bonsai yollamış form tutmaları ve adaptasyonu çok zor olacak.
[QUOTE=UfukVural]Arkadaşlar Merhaba,
Bitki akvaryumu kurdum ve Rotala bonsai siparişi verdim fakat gelen bitki Rotala bonsai degil gibime geldi satıcıya sordugumda Rotala bonsai diyor o forma gelecek vs ?
Bilgisi olan varsa cevap verirse memnun olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160034/171220182154001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160034/171220182154011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160034/171220182154021.jpg[/IMG][/QUOTE]
Satıcı size emers bonsai yollamış form tutmaları ve adaptasyonu çok zor olacak.
Ammania Sp. Bonsai Form Sıkıntısı
[QUOTE=WaveRider] 20 kökten 12 tanesi bu şekilde kalan 8 tanesi biraz daha sağlıklı gibi.2 kökü deneme maksatlı budadım,gelişimi takip edicem.Bana besin eksikliği gibi geliyor ama hangi besin şu an bir fikir yürütemiyorum.[/QUOTE]
Birbirlerine yakın köklenenleri söküp kökleri ayırın ve 1 cm aralıklarla dikin. Bonsai tabanı iyi kurulmuş bir akvaryumda daha iyi olur. Bonsai tabanlarına kapsül gübre koymayı atlamayın. Gövdeli bir bitki olduğundan besinleri yapraklarından çok kökden alma eyiliminde olurlar. Işığınıızn şiddeti çok veya az olabilir ayrıca potasyum oranını biraz arttırın.
[QUOTE=WaveRider] 20 kökten 12 tanesi bu şekilde kalan 8 tanesi biraz daha sağlıklı gibi.2 kökü deneme maksatlı budadım,gelişimi takip edicem.Bana besin eksikliği gibi geliyor ama hangi besin şu an bir fikir yürütemiyorum.[/QUOTE]
Birbirlerine yakın köklenenleri söküp kökleri ayırın ve 1 cm aralıklarla dikin. Bonsai tabanı iyi kurulmuş bir akvaryumda daha iyi olur. Bonsai tabanlarına kapsül gübre koymayı atlamayın. Gövdeli bir bitki olduğundan besinleri yapraklarından çok kökden alma eyiliminde olurlar. Işığınıızn şiddeti çok veya az olabilir ayrıca potasyum oranını biraz arttırın.
Lutfen Yardim! Bitkilerimde Yaprak Yırtığı Oluyor
[QUOTE=lovtek]Bu forumdaki hagen kum sevgisini anlamıyorum. En ölücü tech kurulum yapan da bu kumu koyuyor, co2li power ledli gübreli kurulum yapan da. [/QUOTE]
9 litre aktif toprak 490 lira hagen kumun kg 5 tl normal değil mi :) bu arada hagen toprak bile değil kum içerisinde hiç bir iz element yok malesef. Hobi bile yapmak memlekette deli para tutuyor afedersiniz ama kıçı kırık smd led power ledler dünya para tutuyor çin de çöpe atsalar alınmaz. Youtube da bir koreli çocuğu takip ediyorum harçlıkları ile wrb vivid 2 aydınlatma alıyor biz maaşımızla alamıyoruz :)
[QUOTE=lovtek]Bu forumdaki hagen kum sevgisini anlamıyorum. En ölücü tech kurulum yapan da bu kumu koyuyor, co2li power ledli gübreli kurulum yapan da. [/QUOTE]
9 litre aktif toprak 490 lira hagen kumun kg 5 tl normal değil mi :) bu arada hagen toprak bile değil kum içerisinde hiç bir iz element yok malesef. Hobi bile yapmak memlekette deli para tutuyor afedersiniz ama kıçı kırık smd led power ledler dünya para tutuyor çin de çöpe atsalar alınmaz. Youtube da bir koreli çocuğu takip ediyorum harçlıkları ile wrb vivid 2 aydınlatma alıyor biz maaşımızla alamıyoruz :)
Lutfen Yardim! Bitkilerimde Yaprak Yırtığı Oluyor
[QUOTE=dizdar_28]Potasyum her hafta 12 ml şeklinde veriyorum. Akvaryumum 200lt . Sudaki potasyum emilini neler azaltabilir?[/QUOTE]
Aydınlatmanız yetersiz olabilir mi 200 lt için nasıl bir aydınlatmanız var. Ayrıca tabanınız da sadece hagen kum var yani aktif bir toprak yok. O nedenle bitki köklerine ilave katı gübre de koymanızda fayda olacak. Yapraklarınızın delik olması potasyum eksikliğinden ziyade kırmızılıkta görünmediğinden demir ve mikrobesin eksikliği de olabilir. Tabi aydınlatma da yetersiz ise bu da ayrı bir sebep yoksa bitkiniz orta zorlukta bir bitki.
[QUOTE=dizdar_28]Potasyum her hafta 12 ml şeklinde veriyorum. Akvaryumum 200lt . Sudaki potasyum emilini neler azaltabilir?[/QUOTE]
Aydınlatmanız yetersiz olabilir mi 200 lt için nasıl bir aydınlatmanız var. Ayrıca tabanınız da sadece hagen kum var yani aktif bir toprak yok. O nedenle bitki köklerine ilave katı gübre de koymanızda fayda olacak. Yapraklarınızın delik olması potasyum eksikliğinden ziyade kırmızılıkta görünmediğinden demir ve mikrobesin eksikliği de olabilir. Tabi aydınlatma da yetersiz ise bu da ayrı bir sebep yoksa bitkiniz orta zorlukta bir bitki.
Co2 Macroaqua 1 Litre Co2 Tüp (üstten Açılır)
[QUOTE=YavuzEdro]Merhabalar Macroaqua 1 Litre CO2 Tüp (Üstten Açılır) almayı planlıyorum kullanan varsa bilgi alabilirmiyim. [/QUOTE]
Çok eski tarihli almayın emniyet ventililleri arızalı oluyor dolum yapılmıyor sonra
[QUOTE=YavuzEdro]Merhabalar Macroaqua 1 Litre CO2 Tüp (Üstten Açılır) almayı planlıyorum kullanan varsa bilgi alabilirmiyim. [/QUOTE]
Çok eski tarihli almayın emniyet ventililleri arızalı oluyor dolum yapılmıyor sonra
Bitkiler Bir Türlü Tutmuyor
[QUOTE=hasancn]
Bence ca mg olayına bir bakın suyunuz yumuşak olabilir.
TDS metre varsa çeşme suyunuzu bir ölçün. Kaç çıkacak.Ordan tahmin az çok yürütülebilir .[/QUOTE][QUOTE=Emre007][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/220520210930331.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba,fotoğrafta göründüğü gibi 1 metrelik akvaryumum var ve mygos plantplus aydınlatma kullanıyorum.Akvaryuma koyduğum her bitkide sıkıntı yaşıyorum,bir türlü hiç bir bitki sağlıklı gelişmiyor.Bitkiler arasından bir tek limon bitkisi ilk aldığımda çok gelişti fakat şimdi üstten yeni çıkan yaprakları kıvrılmış halde.Moss’lar dışında hiç biri doğru düzgün yaşamıyor.
Acaba sorun aydınlatmadan mı kaynaklanıyor?
Herşey doğru gibi bitkileriniz zaten lowtech bence gübrelemeyi azaltın. Gübrelerde npk ve mikro element kullanmayı unutmayın. Size tavisyen tek bir marka ile başlayın her markanın kullanım değerleri farklı ve içerikleri aynı değil. Tropica nın yeşil olanını alın ve ilave demir ile excel gübresi kullanın yeterli olacaktır. Bu arada bitkiler geldiği yere göre de eksik besinden bu durumda olabilir acele etmeyin ve adaptasyon için bir kaç ay verin siz budadıkça su değişimi ve gübrelemeyi düzene koydukça yeni yapraklarda bu sorunları görmeyeceksiniz emin olabilirsiniz. Su değerleri ile çok uğraşmayın ideal değerleri yakalamak zaten çok zor biraz deneme yanılma yöntemi ile devam ederek boş yere bütçenizi zorlamayın. Unutmayın bu hobi bizler profosyonel değiliz zevk almaya çalışın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211228251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211228311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211228371.jpg[/IMG]
Fotoğrafta görünen suya yansımasındaki gibi aydınlatmanın 3 fonksiyonu var ve ben 2. görseldeki çift sıra olanı kullanıyorum.Hangisini kullanmam gerekiyor?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211230491.jpg[/IMG]
Bu da aydınlatmayı aldığım sitedeki aydınlatmanın değerleri,sizce 65 W yetersiz mi?Oysa hiç de ucuza almadım aydınlatmayı.
Ayrıca suya dün tropica nutrition ve reeflowers(potasyum ve nitrat) alıp koydum fakat hiç bir değişiklik olmadı.
Yardımlarınızı bekliyorum adam akıllı bitki yetiştirmek istiyorum artık.[/QUOTE]
[QUOTE=hasancn]
Bence ca mg olayına bir bakın suyunuz yumuşak olabilir.
TDS metre varsa çeşme suyunuzu bir ölçün. Kaç çıkacak.Ordan tahmin az çok yürütülebilir .[/QUOTE][QUOTE=Emre007][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/220520210930331.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba,fotoğrafta göründüğü gibi 1 metrelik akvaryumum var ve mygos plantplus aydınlatma kullanıyorum.Akvaryuma koyduğum her bitkide sıkıntı yaşıyorum,bir türlü hiç bir bitki sağlıklı gelişmiyor.Bitkiler arasından bir tek limon bitkisi ilk aldığımda çok gelişti fakat şimdi üstten yeni çıkan yaprakları kıvrılmış halde.Moss’lar dışında hiç biri doğru düzgün yaşamıyor.
Acaba sorun aydınlatmadan mı kaynaklanıyor?
Herşey doğru gibi bitkileriniz zaten lowtech bence gübrelemeyi azaltın. Gübrelerde npk ve mikro element kullanmayı unutmayın. Size tavisyen tek bir marka ile başlayın her markanın kullanım değerleri farklı ve içerikleri aynı değil. Tropica nın yeşil olanını alın ve ilave demir ile excel gübresi kullanın yeterli olacaktır. Bu arada bitkiler geldiği yere göre de eksik besinden bu durumda olabilir acele etmeyin ve adaptasyon için bir kaç ay verin siz budadıkça su değişimi ve gübrelemeyi düzene koydukça yeni yapraklarda bu sorunları görmeyeceksiniz emin olabilirsiniz. Su değerleri ile çok uğraşmayın ideal değerleri yakalamak zaten çok zor biraz deneme yanılma yöntemi ile devam ederek boş yere bütçenizi zorlamayın. Unutmayın bu hobi bizler profosyonel değiliz zevk almaya çalışın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211228251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211228311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211228371.jpg[/IMG]
Fotoğrafta görünen suya yansımasındaki gibi aydınlatmanın 3 fonksiyonu var ve ben 2. görseldeki çift sıra olanı kullanıyorum.Hangisini kullanmam gerekiyor?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231196/250520211230491.jpg[/IMG]
Bu da aydınlatmayı aldığım sitedeki aydınlatmanın değerleri,sizce 65 W yetersiz mi?Oysa hiç de ucuza almadım aydınlatmayı.
Ayrıca suya dün tropica nutrition ve reeflowers(potasyum ve nitrat) alıp koydum fakat hiç bir değişiklik olmadı.
Yardımlarınızı bekliyorum adam akıllı bitki yetiştirmek istiyorum artık.[/QUOTE]
Kireç Taşı - Lime Rock ?
[QUOTE=Emrejder]
https://www.atakanpetshop.com/aneyra-rock-dogal-akvaryum-tasarim-kayasi-1kg.html?search=kaya[/QUOTE] Ben o nedenle sormadım oraya o kadar para bayılmadan kendi imkanlarımla doğada nereden bulabilirim bu veya benzer türde kayaları diye paylaştım fotoları
[QUOTE=Emrejder]
https://www.atakanpetshop.com/aneyra-rock-dogal-akvaryum-tasarim-kayasi-1kg.html?search=kaya[/QUOTE] Ben o nedenle sormadım oraya o kadar para bayılmadan kendi imkanlarımla doğada nereden bulabilirim bu veya benzer türde kayaları diye paylaştım fotoları
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
