ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SleepyZiggi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Mayıs 2021 05:08
Son Ziyaret:
23 Aralık 2022 00:27
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
YILDIRIM
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bütün cevaplar için peşinen teşekkürler
SON 7 MESAJI
Beta Balığımın Sırtındaki Beyazlık
Cevaplarınız için teşekkürler. Mümkün olduğunca güzel bir yaşam sağlamaya çalışacağım o halde.
[QUOTE=BeyzPl]
Kavanoza fotoğrafını çekmek için aldınız değil mi? [/QUOTE]
Aynen.
[EDIT]SleepyZiggi,2022-08-11 02:53:11[/EDIT]
Cevaplarınız için teşekkürler. Mümkün olduğunca güzel bir yaşam sağlamaya çalışacağım o halde.
[QUOTE=BeyzPl]
Kavanoza fotoğrafını çekmek için aldınız değil mi? [/QUOTE]
Aynen.
[EDIT]SleepyZiggi,2022-08-11 02:53:11[/EDIT]
Beta Balığımın Sırtındaki Beyazlık
Herkese Merhabalar,
Aşağıdaki fotoğraflarda göreceğiniz gibi beta balığımın sırtında giderek büyüyen bir kitle var. 8 aylık olan balığımın yüzmesinde, hareketlerinde bir sıkıntı yok ama kitlenin büyümesinden dolayı endişelenmeye başladım. Tedavi edilebilir bir rahatsızlık mıdır acaba? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/090820222115401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/090820222115421.jpg[/IMG]
Herkese Merhabalar,
Aşağıdaki fotoğraflarda göreceğiniz gibi beta balığımın sırtında giderek büyüyen bir kitle var. 8 aylık olan balığımın yüzmesinde, hareketlerinde bir sıkıntı yok ama kitlenin büyümesinden dolayı endişelenmeye başladım. Tedavi edilebilir bir rahatsızlık mıdır acaba? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/090820222115401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/090820222115421.jpg[/IMG]
Betam Yem Yemiyor
Tekrar Merhabalar,
Yaklaşık 2 hafta oldu, konuyla ilgili son durum hakkında bilgilendirme yapmak ve bir kaç ekstra soru sormak istiyorum. Ama öncelikle ilgilenip de cevap yazan forum üyelerine tekrar teşekkürlerimi bildirmek istiyorum.
Geçici bir akvaryumdan bahsetmiştim. Betta'mı o akvaryuma alıp takibe başladım. Asıl planladığım (40 lt civarında olan) akvaryumu da hazırladım ama zırt pırt değişiklik yapıp strese sokmamak için şimdilik nispeten daha küçük (20lt civarı) olan akvaryumda devam ediyorum. 50W ısıtıcı ile su sıcaklığım 27 oC'de sabit. Bir süre, yaklaşık 1 hafta kadar yine az hareketli bir şekilde akvaryumun bir köşesinde birşey yemeden devam etti. Sonra hareketlilik arttı (bazen çok hareketli oluyor bununla ilgili de bir sorum olacak), ve 2-3 gün önce verdiğim yemi yemeye başladı. Sadece sabah ve akşam olmak üzere küçük bir parça yem veriyorum. Yemek için çekingen davranıyor. Önceleri hemen yemleri alırdı. Şimdi, gelip inceliyor sonra aşırı hızlı bir şekilde yemi alıp kaçıyor. Yemi yemesi açısından, mutluyum; ancak davranışı biraz endişelendirdi. 1 veya 2 kez de yemi yutamadı, çenesine takıldı kaldı sonra çıkardı. Sanki çenesinde bir sorun varmış gibi. Daha küçük parçalar vermeye çalışıyorum bu sebeple.
Yemle ilgili olarak spesifik olarak önerebileceğiniz bir yem ve hatta alabileceğim güvenilir bir site var mı? Youtube da kankurdu yiyen betta videoları gördüm, mantıklı mı? Su piresi ile ilgili olarak hâlâ bir gelişme yok. Tahmin ediyorum çok elzem değildir. Sadece balığı ilk edindiğim zamana göre pislik çok az. Elbette az yemesinin de etkisi var, ama hala kabızlık devam ediyor olabilir mi diye merak ediyorum. Öyleyse kabızlığı çözecek başka bir çözüm öneriniz olur mu?
Balığın hareketliliği ile alakalı olarak bazen çok hızlı bir şekilde yüzeyde akvaryum boyunca 1-2 tur atabiliyor. Bu normal bir davranış mıdır, yoksa bir durumun göstergesi olabilir mi?
Ankara'da ikamet ediyorum. Canlı bitki ve canlı yem edinebileceğim bir yer (online ya da yerel) öneriniz olur mu? Youtube dan izlediğim ve yukarıda okuduğum kadarı ile tilki kuyruğu bakımı düşük bir bitki ondan edinmek istiyorum. Bir de belki görsellerde gördüğüm kadarı ile hoşuma gitti, Anubias Nana da eklmek istiyorum. Yorumlarda daha önce Nursu önermişti sanırım zaten. Dere kumu edindim, 5 kg kadar. Altına bitki için ne kadar toprak eklemeliyim, ve maaliyeti çok da artırmayacak eknomik (eşim artık sorgulamaya başladı 1 balık için ne kadar para harcadığımı [:?]) hangi toprağı önerirsiniz. Siteki hesaplama araçları çalışmıyor. Dolayısı ile bu konuda da yardımcı olabilirseniz sevinirim. Geçiş yapacağım akvaryumun taban ölçüleri 46 cm x 30 cm. Yükseklik 28 cm.
Son olarak, Ankara'da bulunduğum bölgede suyumuz kuyu suyu ve kireç oranı dehşet! Zaten direk içemiyoruz. Damacana gerekçem o. Su artıma cihazından geçirdikten sonra kullanabilirsem belli oranda damacana + arıtılmış su ile sürdürülebilir bir sistem kurarım sanki.
Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkürler.
Tekrar Merhabalar,
Yaklaşık 2 hafta oldu, konuyla ilgili son durum hakkında bilgilendirme yapmak ve bir kaç ekstra soru sormak istiyorum. Ama öncelikle ilgilenip de cevap yazan forum üyelerine tekrar teşekkürlerimi bildirmek istiyorum.
Geçici bir akvaryumdan bahsetmiştim. Betta'mı o akvaryuma alıp takibe başladım. Asıl planladığım (40 lt civarında olan) akvaryumu da hazırladım ama zırt pırt değişiklik yapıp strese sokmamak için şimdilik nispeten daha küçük (20lt civarı) olan akvaryumda devam ediyorum. 50W ısıtıcı ile su sıcaklığım 27 oC'de sabit. Bir süre, yaklaşık 1 hafta kadar yine az hareketli bir şekilde akvaryumun bir köşesinde birşey yemeden devam etti. Sonra hareketlilik arttı (bazen çok hareketli oluyor bununla ilgili de bir sorum olacak), ve 2-3 gün önce verdiğim yemi yemeye başladı. Sadece sabah ve akşam olmak üzere küçük bir parça yem veriyorum. Yemek için çekingen davranıyor. Önceleri hemen yemleri alırdı. Şimdi, gelip inceliyor sonra aşırı hızlı bir şekilde yemi alıp kaçıyor. Yemi yemesi açısından, mutluyum; ancak davranışı biraz endişelendirdi. 1 veya 2 kez de yemi yutamadı, çenesine takıldı kaldı sonra çıkardı. Sanki çenesinde bir sorun varmış gibi. Daha küçük parçalar vermeye çalışıyorum bu sebeple.
Yemle ilgili olarak spesifik olarak önerebileceğiniz bir yem ve hatta alabileceğim güvenilir bir site var mı? Youtube da kankurdu yiyen betta videoları gördüm, mantıklı mı? Su piresi ile ilgili olarak hâlâ bir gelişme yok. Tahmin ediyorum çok elzem değildir. Sadece balığı ilk edindiğim zamana göre pislik çok az. Elbette az yemesinin de etkisi var, ama hala kabızlık devam ediyor olabilir mi diye merak ediyorum. Öyleyse kabızlığı çözecek başka bir çözüm öneriniz olur mu?
Balığın hareketliliği ile alakalı olarak bazen çok hızlı bir şekilde yüzeyde akvaryum boyunca 1-2 tur atabiliyor. Bu normal bir davranış mıdır, yoksa bir durumun göstergesi olabilir mi?
Ankara'da ikamet ediyorum. Canlı bitki ve canlı yem edinebileceğim bir yer (online ya da yerel) öneriniz olur mu? Youtube dan izlediğim ve yukarıda okuduğum kadarı ile tilki kuyruğu bakımı düşük bir bitki ondan edinmek istiyorum. Bir de belki görsellerde gördüğüm kadarı ile hoşuma gitti, Anubias Nana da eklmek istiyorum. Yorumlarda daha önce Nursu önermişti sanırım zaten. Dere kumu edindim, 5 kg kadar. Altına bitki için ne kadar toprak eklemeliyim, ve maaliyeti çok da artırmayacak eknomik (eşim artık sorgulamaya başladı 1 balık için ne kadar para harcadığımı [:?]) hangi toprağı önerirsiniz. Siteki hesaplama araçları çalışmıyor. Dolayısı ile bu konuda da yardımcı olabilirseniz sevinirim. Geçiş yapacağım akvaryumun taban ölçüleri 46 cm x 30 cm. Yükseklik 28 cm.
Son olarak, Ankara'da bulunduğum bölgede suyumuz kuyu suyu ve kireç oranı dehşet! Zaten direk içemiyoruz. Damacana gerekçem o. Su artıma cihazından geçirdikten sonra kullanabilirsem belli oranda damacana + arıtılmış su ile sürdürülebilir bir sistem kurarım sanki.
Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkürler.
Betam Yem Yemiyor
[QUOTE=Beta_balik]Bahsettiğiniz 20 litrelik akvaryuma alabilirsiniz balığı, bir problem olmaz.
Su 26 derecede ise iyi. Tabi muhtemelen dalgalanma oluyordur ama sabit olduğunu var sayarsak beta için ideal sıcaklık 26-27 derece.
Balığınızda ise şu anda bir hastalık gözükmüyor. Yem yememesi hastalıktan değil bakımındaki eksiklerden kaynaklı demek ki.
Bu arada petshopun gösterdiği aşağıdaki gibi birşey miydi? Öyleyse doğru şeyi göstermiş. İçindeki siyah şeyler canlı oluyor, su piresi denen canlılar onlar. Sizin alıp uygun bir yerde üretmeniz lazım ki bitmesinler, onlar üredikçe siz alıp balığınıza verirsiniz. [/QUOTE]
Akvaryumu kurduktan sonra umarım eski haline gelir. Petshop'un gösterdiği poşet içerisinde herhangi bir sıvı yoktu (poşet şeffaf değildi, sadece el ile yokladığımda kuru yem benzeri birşeyler olduğunu hissettim). Akvaryum dibine ilerisini de düşünerek bitki için toprak ve kum eklemem gerekirse ne kadar olması gerekir acaba. İç ebatlar şu şekilde: 39,2 cm en, 19,2 cm derinlik ve 30 cm yükseklik (22,5 lt).
Bu arada bulunduğum yerde çeşmeden akan su çok kireçli olduğu için şimdiye kadar hep damacanadan su alıp bekletip (ama çok uzun süre değil) değişim yaptım. Bununla ilgili de yorum ve önerileriniz olursa çok sevinirim.
Güzel bir hafta sonu diliyorum herkese[EDIT]SleepyZiggi,2021-05-29 02:45:12[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Bahsettiğiniz 20 litrelik akvaryuma alabilirsiniz balığı, bir problem olmaz.
Su 26 derecede ise iyi. Tabi muhtemelen dalgalanma oluyordur ama sabit olduğunu var sayarsak beta için ideal sıcaklık 26-27 derece.
Balığınızda ise şu anda bir hastalık gözükmüyor. Yem yememesi hastalıktan değil bakımındaki eksiklerden kaynaklı demek ki.
Bu arada petshopun gösterdiği aşağıdaki gibi birşey miydi? Öyleyse doğru şeyi göstermiş. İçindeki siyah şeyler canlı oluyor, su piresi denen canlılar onlar. Sizin alıp uygun bir yerde üretmeniz lazım ki bitmesinler, onlar üredikçe siz alıp balığınıza verirsiniz. [/QUOTE]
Akvaryumu kurduktan sonra umarım eski haline gelir. Petshop'un gösterdiği poşet içerisinde herhangi bir sıvı yoktu (poşet şeffaf değildi, sadece el ile yokladığımda kuru yem benzeri birşeyler olduğunu hissettim). Akvaryum dibine ilerisini de düşünerek bitki için toprak ve kum eklemem gerekirse ne kadar olması gerekir acaba. İç ebatlar şu şekilde: 39,2 cm en, 19,2 cm derinlik ve 30 cm yükseklik (22,5 lt).
Bu arada bulunduğum yerde çeşmeden akan su çok kireçli olduğu için şimdiye kadar hep damacanadan su alıp bekletip (ama çok uzun süre değil) değişim yaptım. Bununla ilgili de yorum ve önerileriniz olursa çok sevinirim.
Güzel bir hafta sonu diliyorum herkese[EDIT]SleepyZiggi,2021-05-29 02:45:12[/EDIT]
Betam Yem Yemiyor
Tavsiyeleriniz için teşekkürler Beyza Bala ve Mehmet Kaya. Akvaryum için cam kestirmeye gittim ama ellerinde 6 mm cam yoktu kestirip pazartesi gününe getirecekler. Dolayısı ile camları birleştirmem, silikonun kuruması ve su denemesi derken Çarşamba Perşembeyi bulabilir. Bu arada iş yerimde atıl duran 20-25 litrelik akvaryum olabilecek bir cam kabın silikonlarını yeniledim, yarına kurur sonra su sızdırıp sızdırmadığını kontrol edip içini dolduracağım. Geçici olarak ona taşımamda sakınca olur mu? Olur derseniz ilk planladığım yer olmayacak belki ama bu akvaryumda bir süre bakabilirim. Diğerini de farklı bir şekilde değerlendiririm.
Fotoğraf isteyenler olmuştu, onları aşağıya ekliyorum. İçine bugün Ankara söğütözünde bulunan petgrosstan aldığım bir termometre bıraktım sıcaklık nasıl kontrol edeyim diye. 26 derece diye okuyorum. Sayın Mehmet Kaya canlı su piresinden bahsetmiş. Yukarıda bahsettiğim petshopta sordum canlı yem bulunur mu diye. Bir poşette birşey gösterdi ve yetiştirilmesi gerekiyor gibi birşey söyledi tam anlamadığım için almadım. Canlı su piresini nerede bulurum Ankara’da acaba?
İlginiz için tekrar teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/280520212321241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/280520212321271.jpg[/IMG]
Tavsiyeleriniz için teşekkürler Beyza Bala ve Mehmet Kaya. Akvaryum için cam kestirmeye gittim ama ellerinde 6 mm cam yoktu kestirip pazartesi gününe getirecekler. Dolayısı ile camları birleştirmem, silikonun kuruması ve su denemesi derken Çarşamba Perşembeyi bulabilir. Bu arada iş yerimde atıl duran 20-25 litrelik akvaryum olabilecek bir cam kabın silikonlarını yeniledim, yarına kurur sonra su sızdırıp sızdırmadığını kontrol edip içini dolduracağım. Geçici olarak ona taşımamda sakınca olur mu? Olur derseniz ilk planladığım yer olmayacak belki ama bu akvaryumda bir süre bakabilirim. Diğerini de farklı bir şekilde değerlendiririm.
Fotoğraf isteyenler olmuştu, onları aşağıya ekliyorum. İçine bugün Ankara söğütözünde bulunan petgrosstan aldığım bir termometre bıraktım sıcaklık nasıl kontrol edeyim diye. 26 derece diye okuyorum. Sayın Mehmet Kaya canlı su piresinden bahsetmiş. Yukarıda bahsettiğim petshopta sordum canlı yem bulunur mu diye. Bir poşette birşey gösterdi ve yetiştirilmesi gerekiyor gibi birşey söyledi tam anlamadığım için almadım. Canlı su piresini nerede bulurum Ankara’da acaba?
İlginiz için tekrar teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/280520212321241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/280520212321271.jpg[/IMG]
Betam Yem Yemiyor
Cevaplarınız için çok teşekkürler. En kısa zamanda daha büyük akvaryumu planlıyorum. Evimde kitaplığımda koyabilecek bir akvaryum planlıyorum, en 45cm, derinlik 35cm ve yükseklik 27,5 cm olduğunda sığabilecek. Yaklaşık 42 lt bir akvaryum ediyor. Bu çok olmaz değil mi? Youtube'dan bir kaç video da izledim, elim de yatkındır bu tür işlere. Birazdan çıkıp camcıdan kestireceğim camları. İşaret ettiğiniz linklerdeki okumaları da yapacağım ama, özellikle dikkat etmem gereken ya da önermek istediğiniz birşey var mı? 40 lt için ısıtıcı be olmalı, filtre ne olmalı?
Tekrar teşekkür ederim
Cevaplarınız için çok teşekkürler. En kısa zamanda daha büyük akvaryumu planlıyorum. Evimde kitaplığımda koyabilecek bir akvaryum planlıyorum, en 45cm, derinlik 35cm ve yükseklik 27,5 cm olduğunda sığabilecek. Yaklaşık 42 lt bir akvaryum ediyor. Bu çok olmaz değil mi? Youtube'dan bir kaç video da izledim, elim de yatkındır bu tür işlere. Birazdan çıkıp camcıdan kestireceğim camları. İşaret ettiğiniz linklerdeki okumaları da yapacağım ama, özellikle dikkat etmem gereken ya da önermek istediğiniz birşey var mı? 40 lt için ısıtıcı be olmalı, filtre ne olmalı?
Tekrar teşekkür ederim
Betam Yem Yemiyor
Merhabalar. Eminim birçok kez sorulmuştur ve cevaplanmıştır benzer bir soru. Ama hem kayıtlara geçsin de başkaları benzer şeyleri yapmasın diye kendi davranışımı burada paylaşıyorum hem de ve aslen bir umut ilke beta balığımı kurtarmanın bir yolunu aramak için siz bilgili ve tecrübeli kişilere danışmak istiyorum.
Uykumun kaçmasına neden olan şey yaklaşık 6 aydır baktığım (ya da bakamadığım demeliyim belki) erkek betam 2 haftaya yakın bir süredir bir şey yemiyor. Son zamanlarda da hep fanusun bir kenarında hareketsiz duruyor. Az önce uykum kaçınca bakayım dedim, şimdi (sabahın körü olması sebebiyle de olabilir) dipte beyaz taşların üzerinde hareketsiz duruyor.
Bir hevesle çocuklara da sorumluluk bilinci geliştirmek maksadıyla yılbaşı hediyesi olarak aldığım Beta için satıcının verdiği betalar için uygun yemden (minik yuvarlak olan ve su yüzeyinde kalanlardan) verdim düzenli olarak sabah 3 akşam 3 adet olmak üzere. Suyunu da 7-10 gün de bir değiştirin dediği için değiştirdim komple! Her değişimde strese sokarak. Eski suyundan bir miktar (200ml civarı maksimum) yeni suyuna katmak sureti ile ve verdiği mavi damladan 4-5 damla damlatarak. En kısa zamanda büyük bir akvaryum yapmak istiyorum kendim, biraz da merak saldırmanı işe, ve balığı fanustan kurtarmak istiyorum ama ivedi olarak yapmam gereken nedir bu durumda onu merak ediyorum. Bu zamana kadar sadece tek çeşit yem verdim ama yememe durumu başlayınca farklı bir yem daha almıştım geçen hafta (kiremit rengine bezer diğerine göre kıyasla şekilsiz ve 1–2 saniye sonra dibe batıyor) ama onu da yemiyor.
Önerilerinizi merakla bekliyorum. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Merhabalar. Eminim birçok kez sorulmuştur ve cevaplanmıştır benzer bir soru. Ama hem kayıtlara geçsin de başkaları benzer şeyleri yapmasın diye kendi davranışımı burada paylaşıyorum hem de ve aslen bir umut ilke beta balığımı kurtarmanın bir yolunu aramak için siz bilgili ve tecrübeli kişilere danışmak istiyorum.
Uykumun kaçmasına neden olan şey yaklaşık 6 aydır baktığım (ya da bakamadığım demeliyim belki) erkek betam 2 haftaya yakın bir süredir bir şey yemiyor. Son zamanlarda da hep fanusun bir kenarında hareketsiz duruyor. Az önce uykum kaçınca bakayım dedim, şimdi (sabahın körü olması sebebiyle de olabilir) dipte beyaz taşların üzerinde hareketsiz duruyor.
Bir hevesle çocuklara da sorumluluk bilinci geliştirmek maksadıyla yılbaşı hediyesi olarak aldığım Beta için satıcının verdiği betalar için uygun yemden (minik yuvarlak olan ve su yüzeyinde kalanlardan) verdim düzenli olarak sabah 3 akşam 3 adet olmak üzere. Suyunu da 7-10 gün de bir değiştirin dediği için değiştirdim komple! Her değişimde strese sokarak. Eski suyundan bir miktar (200ml civarı maksimum) yeni suyuna katmak sureti ile ve verdiği mavi damladan 4-5 damla damlatarak. En kısa zamanda büyük bir akvaryum yapmak istiyorum kendim, biraz da merak saldırmanı işe, ve balığı fanustan kurtarmak istiyorum ama ivedi olarak yapmam gereken nedir bu durumda onu merak ediyorum. Bu zamana kadar sadece tek çeşit yem verdim ama yememe durumu başlayınca farklı bir yem daha almıştım geçen hafta (kiremit rengine bezer diğerine göre kıyasla şekilsiz ve 1–2 saniye sonra dibe batıyor) ama onu da yemiyor.
Önerilerinizi merakla bekliyorum. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
florasan,
ciways,
LeafyAqua,
fikret43,
BettaFishHobim,
osmandbnl,
Emerse,
Omer1881,
yeekim,
0rnn,
ezzalisi,
BadgeR,
sina cen,
sinan1166,
Hoppala,
SeaWorld,
EKAR,
wtreals,
burakinal,
Öğretmen Ali,
zen666,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Ramazanbet,
Street Parrot,
Rafayel,
Umt61,
TuranATAKAN,
İsmail YILDIRIM,
emrahdm,
abunil,
cancoma,
orcrist,
Formicasmind,
Kemalk41,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
