ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AyazKeskin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ekim 2021 22:41
Son Ziyaret:
15 Eylül 2025 11:29
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ayaz Keskin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ayaz Keskin
SON 10 MESAJI
Yanlış Su Arıtma Sistemi
[QUOTE=murtgkky]
[B]Benimde 150 litre bitkili akvaryumum var 10 gün önce kurdum 3 gün boş çalıştırıp bakteri kültürünü ekledim ve sabahına su bulandı gün aşırı 3/1 oranında su değiştiriyorum ama hiç bir ilerleme sağlayamadım balıkların ve bitkilerin durumu iyi kötü koku vs de yok geçmiş tecrübelerim ve bu forumda okuduğum kadarıya düzenli su değişimlerine devam edip beklemem gerektiğini düşünüyorum 10 - 15 güne geçmezse filtreye bir süreliğine aktif karbon ekleyebilirim sizde biraz daha beklerseniz su oturduğunda herşey düzelecektir canlılarda bir sorun yoksa bence acele etmeyin[/B][/QUOTE]
Hocam benim şu oturmuştu zaten yaklaşık 6 aylık tank ama ne olduysa o arıtıcı yüzünden oldu bu gün hesap ettim yaklaşık 40 gün olmuş. Artık kimyasal su berraklastırıcıdan başka deneyecek birseyim kalmadı onunda siparişini veriyorum inşallah kurtulurum şu goruntuden
[QUOTE=Orhan76]Hocam bazen filtre tıkandığında faydalı bakteriler akvaryum suyunda çoğalır bulanık bir görüntü yapabilir, akvaryum filtreni bir kontrol etmende fayda olabilir. Bir de clear water tarzı berraklık sağlayan kimyasallar var belki bu tarz bir su düzenleyici görüntü problemini çözebilir.[/QUOTE]
Filtrem tertemiz ama berraklaştırıcı tavsiyeniz deneyeceğim hocam çok sağol teşekkür ederim
[QUOTE=murtgkky]
[B]Benimde 150 litre bitkili akvaryumum var 10 gün önce kurdum 3 gün boş çalıştırıp bakteri kültürünü ekledim ve sabahına su bulandı gün aşırı 3/1 oranında su değiştiriyorum ama hiç bir ilerleme sağlayamadım balıkların ve bitkilerin durumu iyi kötü koku vs de yok geçmiş tecrübelerim ve bu forumda okuduğum kadarıya düzenli su değişimlerine devam edip beklemem gerektiğini düşünüyorum 10 - 15 güne geçmezse filtreye bir süreliğine aktif karbon ekleyebilirim sizde biraz daha beklerseniz su oturduğunda herşey düzelecektir canlılarda bir sorun yoksa bence acele etmeyin[/B][/QUOTE]
Hocam benim şu oturmuştu zaten yaklaşık 6 aylık tank ama ne olduysa o arıtıcı yüzünden oldu bu gün hesap ettim yaklaşık 40 gün olmuş. Artık kimyasal su berraklastırıcıdan başka deneyecek birseyim kalmadı onunda siparişini veriyorum inşallah kurtulurum şu goruntuden
[QUOTE=Orhan76]Hocam bazen filtre tıkandığında faydalı bakteriler akvaryum suyunda çoğalır bulanık bir görüntü yapabilir, akvaryum filtreni bir kontrol etmende fayda olabilir. Bir de clear water tarzı berraklık sağlayan kimyasallar var belki bu tarz bir su düzenleyici görüntü problemini çözebilir.[/QUOTE]
Filtrem tertemiz ama berraklaştırıcı tavsiyeniz deneyeceğim hocam çok sağol teşekkür ederim
Yanlış Su Arıtma Sistemi
[QUOTE=Orhan76]Merhaba,
Eğer kötü bir koku yoksa canlıların durumu da iyiyse zehirlenme olduğunu sanmıyorum, belki bakteri aşılamasını fazla yapmış ya da bakteri besini tarzı bir ürün kullandıysanız bulutsu bir sis oluşmuş olabilir, yine de emin olmak istiyorsanız uygun fiyata internette satılan su test şeritleri var onu kullanın en azından içiniz rahat olur, sudaki bulutlanma bakteri kökenliyse zaten belli süre sonra kendiliğinden kaybolacaktır.[/QUOTE]
Kıymetli yorumun için teşekkür ederim hocam. Ilk etapta bakteri kültürü eklemeden su değişimi yaptım yine aynı hale geldi daha sonra bakteri kültürü ekleyerek denedim yine ertesi günü aynı hale geldi. Son değişimde hiç birsey denemedim yaklaşık 7 gündür su aynı halde yani yapmadığım pek birsey kalmadı
[QUOTE=Orhan76]Merhaba,
Eğer kötü bir koku yoksa canlıların durumu da iyiyse zehirlenme olduğunu sanmıyorum, belki bakteri aşılamasını fazla yapmış ya da bakteri besini tarzı bir ürün kullandıysanız bulutsu bir sis oluşmuş olabilir, yine de emin olmak istiyorsanız uygun fiyata internette satılan su test şeritleri var onu kullanın en azından içiniz rahat olur, sudaki bulutlanma bakteri kökenliyse zaten belli süre sonra kendiliğinden kaybolacaktır.[/QUOTE]
Kıymetli yorumun için teşekkür ederim hocam. Ilk etapta bakteri kültürü eklemeden su değişimi yaptım yine aynı hale geldi daha sonra bakteri kültürü ekleyerek denedim yine ertesi günü aynı hale geldi. Son değişimde hiç birsey denemedim yaklaşık 7 gündür su aynı halde yani yapmadığım pek birsey kalmadı
Yanlış Su Arıtma Sistemi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/280320241341491.jpg[/IMG]
Selamın aleyküm herkese hayırlı ramazanlar.
Bir türlü üstesinden gelemediğim bir problemim var. Isyerimde 140 lt. tankımda yaklaşık 20 adet lepistes 50 adet kadarda karidesim var. Sürekli su düzenleyici ile musluk suyu ekliyordum ancak su düzenleyici bitince fabrikanın yaklaşık 10 adet filtreli su arıtma cihazından su alıp ekledim ve 2 gün sonra akvaryumu sis kapladı. Çok önemsemedim su düzenleyici gelince su değişimi yaparım düzelir dedim ancak yaklaşık 1 aydır önce %25 değişimi yaptım düzelmedi %50 denedim düzelmedi en son %90 denedim ertesi gün tekrar bu hale geldi. Yabancı forumlarda yarım yamalak İngilizce ile bir kaç şey okudum ama anlayamadım sanırım alkali zehirlenmesi ancak bi çözüm bulamıyorum ne yapmam gerek nasıl bi yol izlemeliyim? Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim. Bu arada suda koku yok bakteri kültürü de ekledim ayrıca balık ve karideslerde herhangi bi olumsuz durumda yok ancak akvaryum çok kötü gorunuyor
Burada da arıtma sistemini gostereyim çeşme suyu önce bu üzerinde kum ve reçine yazan 3 filtreli sistemden geçip tankta depolaniyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/280320241358021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/280320241358061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/280320241358111.jpg[/IMG]
Daha sonrada tekrar aşağıdaki resimde görünen bi filtreleme sisteminden daha geçiyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/280320241359071.jpg[/IMG]
Ne yaptıysam bi çare bulamadım kıymetli tecrübelerinizi bekliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/280320241341491.jpg[/IMG]
Selamın aleyküm herkese hayırlı ramazanlar.
Bir türlü üstesinden gelemediğim bir problemim var. Isyerimde 140 lt. tankımda yaklaşık 20 adet lepistes 50 adet kadarda karidesim var. Sürekli su düzenleyici ile musluk suyu ekliyordum ancak su düzenleyici bitince fabrikanın yaklaşık 10 adet filtreli su arıtma cihazından su alıp ekledim ve 2 gün sonra akvaryumu sis kapladı. Çok önemsemedim su düzenleyici gelince su değişimi yaparım düzelir dedim ancak yaklaşık 1 aydır önce %25 değişimi yaptım düzelmedi %50 denedim düzelmedi en son %90 denedim ertesi gün tekrar bu hale geldi. Yabancı forumlarda yarım yamalak İngilizce ile bir kaç şey okudum ama anlayamadım sanırım alkali zehirlenmesi ancak bi çözüm bulamıyorum ne yapmam gerek nasıl bi yol izlemeliyim? Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim. Bu arada suda koku yok bakteri kültürü de ekledim ayrıca balık ve karideslerde herhangi bi olumsuz durumda yok ancak akvaryum çok kötü gorunuyor
Burada da arıtma sistemini gostereyim çeşme suyu önce bu üzerinde kum ve reçine yazan 3 filtreli sistemden geçip tankta depolaniyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/280320241358021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/280320241358061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/280320241358111.jpg[/IMG]
Daha sonrada tekrar aşağıdaki resimde görünen bi filtreleme sisteminden daha geçiyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/280320241359071.jpg[/IMG]
Ne yaptıysam bi çare bulamadım kıymetli tecrübelerinizi bekliyorum
Bir Akvaryum Dramı Ve Lanet Olasıca Petshoplar.
Merhabalar abilerim kardeşlerim. Ben 33 yaşındayım adım Ayaz. Az önce oğlumu bi video serisi izlerken farkettim. Malum benim hesabımdan izliyor ve çok fazla akvaryum videosu var. Bir youtuberın akvaryum serüvenini sizinle paylaşacağım. Bu video serisi her biri neredeyse yarım milyon izlenmiş. Buradan görüp heves eden kaç çocuğun hevesi kursağında kalmıştır kaç hayvan telef olmuştur hesabını siz yapın.
Ilk videoda sanırım "eminönü" petshoplarindan biri. Bu balıklar için kibrit kutusu sayılacak akvaryum ve olaylar;
https://youtu.be/ILJdAXdCVGs
İkinci videoda youtuber arkadas balıkları kaybediyor ve kendine petshop diyen bi esnaftan bilgi ve balik alıyor. Tank ayni ama bu sefer olması gerekenin 100 katı balik yükü var. Petshopun ismi ve "esnaf" arkadaşın kendisi bizzat videoda mevcut.
https://youtu.be/hRyYZYL6cYs
Evet daha fazlası var mıdır bilmiyorum midem almadi ama 3. Videoda balıklar ölüyor ve yamyamlık başlıyor. Youtuber petshopu ariyor ve yok yav olur mu öyle şey falan gibi bir cevap alıyor. Allah Allah ya nasıl ölür o balıklar olacak iş değil esnaf kardeşim. Umarım o 3 kuruş için telef ettiğin canlar bir gün sana hesabını sorar. Youtuber arkadaş da gizli katil kim falan diye başlık atmış. İçim parçalanıyor ellerim titriyor.
https://youtu.be/TGNVtqEeXAI
Yapmayın arkadaşlar. Ben zamanında bana su degisimlerinde metilen damlat diyen esnafla dahi kavga ettim ne olduğunu öğrendiğimde. Fırsat vermeyin. Bu hayvanların canı var bunun vebali var.
Merhabalar abilerim kardeşlerim. Ben 33 yaşındayım adım Ayaz. Az önce oğlumu bi video serisi izlerken farkettim. Malum benim hesabımdan izliyor ve çok fazla akvaryum videosu var. Bir youtuberın akvaryum serüvenini sizinle paylaşacağım. Bu video serisi her biri neredeyse yarım milyon izlenmiş. Buradan görüp heves eden kaç çocuğun hevesi kursağında kalmıştır kaç hayvan telef olmuştur hesabını siz yapın.
Ilk videoda sanırım "eminönü" petshoplarindan biri. Bu balıklar için kibrit kutusu sayılacak akvaryum ve olaylar;
https://youtu.be/ILJdAXdCVGs
İkinci videoda youtuber arkadas balıkları kaybediyor ve kendine petshop diyen bi esnaftan bilgi ve balik alıyor. Tank ayni ama bu sefer olması gerekenin 100 katı balik yükü var. Petshopun ismi ve "esnaf" arkadaşın kendisi bizzat videoda mevcut.
https://youtu.be/hRyYZYL6cYs
Evet daha fazlası var mıdır bilmiyorum midem almadi ama 3. Videoda balıklar ölüyor ve yamyamlık başlıyor. Youtuber petshopu ariyor ve yok yav olur mu öyle şey falan gibi bir cevap alıyor. Allah Allah ya nasıl ölür o balıklar olacak iş değil esnaf kardeşim. Umarım o 3 kuruş için telef ettiğin canlar bir gün sana hesabını sorar. Youtuber arkadaş da gizli katil kim falan diye başlık atmış. İçim parçalanıyor ellerim titriyor.
https://youtu.be/TGNVtqEeXAI
Yapmayın arkadaşlar. Ben zamanında bana su degisimlerinde metilen damlat diyen esnafla dahi kavga ettim ne olduğunu öğrendiğimde. Fırsat vermeyin. Bu hayvanların canı var bunun vebali var.
Bu Kadar Hızlı Beta Üretimi Mümkün Mü?
[QUOTE=merutay]
Senin hangi maksatta attığın değil balığın o yemleri yiyip yüzme kesesinin patlayıp patlayamayacağı önemli. Bilmem anlatabildim mi? Fazla yemleyince daha hızlı mı bakteri oluşuyor ayrı bir konu. O da doğru değil bu arada. [/QUOTE] Benim betalarda mı problem var o zaman çünkü dişi betada erkek betada yemi zemine düştükten sonra yemiyor. Yemin rengi pembe farketmemesi mümkün değil ama yemiyorlar 2 gün önceden kalan yemleri çektim dün. Fazla dediğimde günde 3 4 adet değil de 6 adet falan attım onlarında 3 adetini zemine inerken yedi diğer 3 yeme zemine temas ettikten sonra yüzüne bile bakmadı
[QUOTE=merutay]
Senin hangi maksatta attığın değil balığın o yemleri yiyip yüzme kesesinin patlayıp patlayamayacağı önemli. Bilmem anlatabildim mi? Fazla yemleyince daha hızlı mı bakteri oluşuyor ayrı bir konu. O da doğru değil bu arada. [/QUOTE] Benim betalarda mı problem var o zaman çünkü dişi betada erkek betada yemi zemine düştükten sonra yemiyor. Yemin rengi pembe farketmemesi mümkün değil ama yemiyorlar 2 gün önceden kalan yemleri çektim dün. Fazla dediğimde günde 3 4 adet değil de 6 adet falan attım onlarında 3 adetini zemine inerken yedi diğer 3 yeme zemine temas ettikten sonra yüzüne bile bakmadı
Bu Kadar Hızlı Beta Üretimi Mümkün Mü?
[QUOTE=merutay]Hiçbir zaman betta fazla beslenmez.[/QUOTE] Hocam beta fazla beslensin diye değil suda bakteri oluşsun diye fazla yemledim. Daha önce beta yetiştirmiş bi kişi yavruların beta olduğunu doğruladı ancak erken doğuma hiçbir anlam veremedi. Yok mu gerçekten beta yetiştiren kimse?[:?][:?]
[QUOTE=bettaquascape]48 değil 36 saat. En azından ben takip ettiğimde hep bu sonuca ulaştım. Bu erken çıkma olayı belki olabilirdi fakat hiç betta yavrusuna benzemiyor onlar. Yumurtadan çıksalar bile takribi 2 gün sonunda serbest yüzüşe geçerler. Lepistes yavuları olabilir mi?[/QUOTE] yok yavruların beta olduğunu teyit ettim ama aksam 7 de çıkıp sabah 9 da yavru bulmam kimseye mantıklı gelmiyor yahu oturdum kameradan saat kaçta eklediğimi kaçta yavru bulduğumu gösterdim daha önce beta üretmiş birine o dahi anlam veremedi
[QUOTE=merutay]Hiçbir zaman betta fazla beslenmez.[/QUOTE] Hocam beta fazla beslensin diye değil suda bakteri oluşsun diye fazla yemledim. Daha önce beta yetiştirmiş bi kişi yavruların beta olduğunu doğruladı ancak erken doğuma hiçbir anlam veremedi. Yok mu gerçekten beta yetiştiren kimse?[:?][:?]
[QUOTE=bettaquascape]48 değil 36 saat. En azından ben takip ettiğimde hep bu sonuca ulaştım. Bu erken çıkma olayı belki olabilirdi fakat hiç betta yavrusuna benzemiyor onlar. Yumurtadan çıksalar bile takribi 2 gün sonunda serbest yüzüşe geçerler. Lepistes yavuları olabilir mi?[/QUOTE] yok yavruların beta olduğunu teyit ettim ama aksam 7 de çıkıp sabah 9 da yavru bulmam kimseye mantıklı gelmiyor yahu oturdum kameradan saat kaçta eklediğimi kaçta yavru bulduğumu gösterdim daha önce beta üretmiş birine o dahi anlam veremedi
Bu Kadar Hızlı Beta Üretimi Mümkün Mü?
Merhabalar. Evime 250lt lepistes akvaryumu kurunca 75lt tankım boşa çıktı. Isyerime getirip beta kurulumu yaptım. 1 gün sonra 1 erkek 1 dişi balık aldım ve kurulumu bitiridim. Dişi betayı akvaryuma eklemedim ve bi kaç gün erkek betayı haddinden fazla yemleyerek bakteri oluşmasını bekledim. Dişi betayı şeffaf pleksiden bi kutu vasıtasıyla 1 gün erkeğin yanında beklettim ve ertesi günü onu da tanka ekledim. Bu bahsettiğim olay dün oluyor dişiyi ekledim ve bütün gün sabah 9 dan akşam 7 ye kadar kavga ettiler. Malum mesai bitince eve gittim ve sabah geldiğimde çifleşme anına denk geldim ancak rahatsız etmedim ve az önce gördüm ki su yüzeyinde 2 adet yavru beta var. Bu mümkün mü? Balıklar henüz dün aynı tanka girdi ve bütün gün kavga ettiler videoyu da eklemeye çalışacağım daha çifleşme devam ediyor ancak tankta 2 adet yavru var. Balık değil bi parazit olmasından suphelendim ancak kesinlikle değil. Oysa youtube dan onlarca üretim videosu izledim kuluçka süresi her yerde 2 gün diye belirtiliyor ama ben ikisinide tanka ekledikten ve hatta çifleşme devam ederken yavru aldım [:)] Ya birseyleri istemeden çok iyi yaptım yada bi yerlerde bi yanlışlık var. Aydınlatırsanız çok memnun olurum henüz labirent sistemde çok yeniyim[:?] Tank black water ve 28° sabit. Aynı zamanda bi çok beta tankı aksine dış filtre de kurdum. Bu arada black water suyu ceviz yaprağı kaynatarak yaptım ve tankı kurduktan sonra içine 1 adet catappa yaprağı attım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/161220221154491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/161220221155211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/161220221155421.jpg[/IMG]
Videoyu ekliyorum.
[VID]https://youtu.be/XT65PdZgFi4[/VID]
Merhabalar. Evime 250lt lepistes akvaryumu kurunca 75lt tankım boşa çıktı. Isyerime getirip beta kurulumu yaptım. 1 gün sonra 1 erkek 1 dişi balık aldım ve kurulumu bitiridim. Dişi betayı akvaryuma eklemedim ve bi kaç gün erkek betayı haddinden fazla yemleyerek bakteri oluşmasını bekledim. Dişi betayı şeffaf pleksiden bi kutu vasıtasıyla 1 gün erkeğin yanında beklettim ve ertesi günü onu da tanka ekledim. Bu bahsettiğim olay dün oluyor dişiyi ekledim ve bütün gün sabah 9 dan akşam 7 ye kadar kavga ettiler. Malum mesai bitince eve gittim ve sabah geldiğimde çifleşme anına denk geldim ancak rahatsız etmedim ve az önce gördüm ki su yüzeyinde 2 adet yavru beta var. Bu mümkün mü? Balıklar henüz dün aynı tanka girdi ve bütün gün kavga ettiler videoyu da eklemeye çalışacağım daha çifleşme devam ediyor ancak tankta 2 adet yavru var. Balık değil bi parazit olmasından suphelendim ancak kesinlikle değil. Oysa youtube dan onlarca üretim videosu izledim kuluçka süresi her yerde 2 gün diye belirtiliyor ama ben ikisinide tanka ekledikten ve hatta çifleşme devam ederken yavru aldım [:)] Ya birseyleri istemeden çok iyi yaptım yada bi yerlerde bi yanlışlık var. Aydınlatırsanız çok memnun olurum henüz labirent sistemde çok yeniyim[:?] Tank black water ve 28° sabit. Aynı zamanda bi çok beta tankı aksine dış filtre de kurdum. Bu arada black water suyu ceviz yaprağı kaynatarak yaptım ve tankı kurduktan sonra içine 1 adet catappa yaprağı attım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/161220221154491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/161220221155211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232686/161220221155421.jpg[/IMG]
Videoyu ekliyorum.
[VID]https://youtu.be/XT65PdZgFi4[/VID]
240 Lt Isıtıcı
Merhabalar 240lt yeni bir canlı doğuran akvaryumu kuruyorum elimde eheim 3610 300w ısıtıcı mevcut. Internette ürün açıklamalarında 500-1000lt için yazıyor. Ben bu ısıtıcıyı 240lt de kullansam sorun olur mu?[:?]
Merhabalar 240lt yeni bir canlı doğuran akvaryumu kuruyorum elimde eheim 3610 300w ısıtıcı mevcut. Internette ürün açıklamalarında 500-1000lt için yazıyor. Ben bu ısıtıcıyı 240lt de kullansam sorun olur mu?[:?]
60lt. 300w Isıtıcı
Hocam hepinize çok teşekkürler değerli bilgileriniz için.
Hocam hepinize çok teşekkürler değerli bilgileriniz için.
60lt. 300w Isıtıcı
Merhabalar arkadaşlar. Benim akvaryumum 60lt. Ancak ilerde büyüteceğim tekrar masraf olmasın diye ısıtıcısını büyük almak istiyorum eheim 300w bi ısıtıcı gözüme kestirdim sizce sorun olur mu? Dikine değil ama yanlamasina sığıyor akvaryuma. Sonuç olarak kalibre ediliyor ve su o sıcaklığa geldiğinde kapanıyor. Bi yandan da balıkları haşlamak istemiyorum termostat var akvaryumda ama gündüzleri evde değilim [:?]
Merhabalar arkadaşlar. Benim akvaryumum 60lt. Ancak ilerde büyüteceğim tekrar masraf olmasın diye ısıtıcısını büyük almak istiyorum eheim 300w bi ısıtıcı gözüme kestirdim sizce sorun olur mu? Dikine değil ama yanlamasina sığıyor akvaryuma. Sonuç olarak kalibre ediliyor ve su o sıcaklığa geldiğinde kapanıyor. Bi yandan da balıkları haşlamak istemiyorum termostat var akvaryumda ama gündüzleri evde değilim [:?]
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 108 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
zekigonlum,
sina cen,
platinium,
Laetacara,
Rafayel,
ternapi,
Ehtiyar,
aredhelrim,
waterproof,
huseyin280,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
baykanmustafa4,
kasim12,
yeekim,
portre,
Berkant,
ahmetfiratozkaya,
yusufelik,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ciways,
syerli,
bysmokin,
umutak,
emregungor,
İlksen Şahin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
hounddog,
Goldfish2000,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
VaranusSalvator,
riderfish,
fatihgurhan,
Can78,
Standart Moss,
Legionsgamer,
dimbeleth,
şansal,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
sakal34,
levent07,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
