ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
repindov
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Mart 2024 19:40
Son Ziyaret:
22 Şubat 2025 18:25
Toplam Mesaj:
16 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuzhan Aydın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Oğuzhan Aydın
SON 10 MESAJI
Leopard Geckom Yem Yemiyor.
Hocam o yanıtınızı da okumuştum, yani sizin dediğiniz şekilde yapmak hem hijyen açısından hem sağlık açısından daha verimli.
Ben biraz daha doğasına uygun yapmak istiyordum açıkçası böyle yapma sebebim o, izlediğim okudum videolardakilerin bile büyük bir kısmı plastik kapta besliyorlar ben de bunu yanlış buluyorum, şu an kaliteli bir teraryum alacak bütçem yok, plastik kapta kapatmak yerine akvaryuma koydum, en azından daha havadar ve ferah olur diye, çünkü plastik kaplardan da büyük.
Torf işinden vazgeçebilirim, ama sanki sağdaki torflu kısımı sevdi diye düşünüyorum, oraya çıkıp orada yayılıp uyuyor. Daha önce besleme deneyimim olmadığı için davranışlar normal mi değil mi anlayamadığımdan tedirgin oluyorum belki çok sağlıklı bilemiyorum. Sonuçta bana geleli 11 gün falan oldu, hem taşınma stresi hem yeni ortam stresi de bunda etkili olabilir.
Sizin dediğiniz şekilde yapacam ama yine akvaryumdan başka şansım yok şu an, illa plastik kap derseniz ona da koyabilirim, ama şu an illa biraz daha sadeleşsin derseniz, torfu ve küçük taşları çıkarıp sadece kağıt havlu ve mağara yapabilirim.
Ama doğal ortam olsun istediğim için varsa fikriniz, içini daha kayalık falan yapabilirim. Canlı, saklanacak yeri çok olsun, rahat hissetsin istiyorum açıkçası, eğer dediğiniz gibi üstten etkilere karşı strese giriyor ve yemleri kaptan yiyorsa, takip ederek mağarada olduğu zamanlarda yem kabına o görmeden yemi koyarım.
Ben bide eş düşünüyorum eğer sağlıklı bir şekilde bakabilirsem bir süre, çift canlı veya birden fazla canlı için önerdiğiniz teraryum stili falan varsa sevinirim.
[QUOTE=scorpion26]2 sene besledim ürettim bie kere bile elimden yem vermedim. Koyarım kabına acıktığında yer. Aldıktan 7-8 gün sonra kaybettiğim biri haricinde de canlı kaybetmedim. Biz akvaryumda değil saklama kaplarında bakıyorduk. Bu şekilde etrafı sürekli görebiliyor olması stres yaratabilir.[/QUOTE]
Plastik kapta mümkünse beslemek istemiyorum, akvaryum etrafını fon kağıdı ile vs. Kapatmak mantıklı olur mu
Hocam o yanıtınızı da okumuştum, yani sizin dediğiniz şekilde yapmak hem hijyen açısından hem sağlık açısından daha verimli.
Ben biraz daha doğasına uygun yapmak istiyordum açıkçası böyle yapma sebebim o, izlediğim okudum videolardakilerin bile büyük bir kısmı plastik kapta besliyorlar ben de bunu yanlış buluyorum, şu an kaliteli bir teraryum alacak bütçem yok, plastik kapta kapatmak yerine akvaryuma koydum, en azından daha havadar ve ferah olur diye, çünkü plastik kaplardan da büyük.
Torf işinden vazgeçebilirim, ama sanki sağdaki torflu kısımı sevdi diye düşünüyorum, oraya çıkıp orada yayılıp uyuyor. Daha önce besleme deneyimim olmadığı için davranışlar normal mi değil mi anlayamadığımdan tedirgin oluyorum belki çok sağlıklı bilemiyorum. Sonuçta bana geleli 11 gün falan oldu, hem taşınma stresi hem yeni ortam stresi de bunda etkili olabilir.
Sizin dediğiniz şekilde yapacam ama yine akvaryumdan başka şansım yok şu an, illa plastik kap derseniz ona da koyabilirim, ama şu an illa biraz daha sadeleşsin derseniz, torfu ve küçük taşları çıkarıp sadece kağıt havlu ve mağara yapabilirim.
Ama doğal ortam olsun istediğim için varsa fikriniz, içini daha kayalık falan yapabilirim. Canlı, saklanacak yeri çok olsun, rahat hissetsin istiyorum açıkçası, eğer dediğiniz gibi üstten etkilere karşı strese giriyor ve yemleri kaptan yiyorsa, takip ederek mağarada olduğu zamanlarda yem kabına o görmeden yemi koyarım.
Ben bide eş düşünüyorum eğer sağlıklı bir şekilde bakabilirsem bir süre, çift canlı veya birden fazla canlı için önerdiğiniz teraryum stili falan varsa sevinirim.
[QUOTE=scorpion26]2 sene besledim ürettim bie kere bile elimden yem vermedim. Koyarım kabına acıktığında yer. Aldıktan 7-8 gün sonra kaybettiğim biri haricinde de canlı kaybetmedim. Biz akvaryumda değil saklama kaplarında bakıyorduk. Bu şekilde etrafı sürekli görebiliyor olması stres yaratabilir.[/QUOTE]
Plastik kapta mümkünse beslemek istemiyorum, akvaryum etrafını fon kağıdı ile vs. Kapatmak mantıklı olur mu
Leopard Geckom Yem Yemiyor.
Bu hanımefendi 7 şubattan beri benimle, daha önce konu açmıştım. İlk önce sadece peçete ile duruyordu akvaryumda, geldikten 3 gün sonra falan 1 adet un kurdu yedi daha sonra hiç bişey yemedi, sürekli deniyorum ancak olmuyor. Son beş gündür falan da biraz taş ve hindistan cevizizi torfu ile şekil verdim içerisine, sıcak alana mağara koydum, soğuk alana bir mağara ve bir çömlek koydum, sularda orta alanda, normalde sadece peçeteler varken, gömleği dik koyduğumda uyuyordu içine girip, şimdi hiç girmiyor, çömleğin içine de torf koydum şu an nem odası olarak kullanacaktım ama hiç girmiyor. Mağaraların altı direkt cam, bişey koymamıştım. Bunları genel bilgilerim ile yaptım, benim için önceliğim hayvanın sağlığı ama bişey yememesi can sıkıyor. Rengi de biraz soldu gibi ilk geldiğine göre, acaba deri falan mı atıyor diye düşündüm. Ama hala emin değilim, elimde canlıyı alırken sahibinden aldığım un kurtları, böcek halleri ve Mario kurtları var. Üçünü de denedim yemiyor, sadece bir kez un kurdu yedi. Isıtıcı pedi 30 a falan ayarladım ama sanki daha çok ısıtıyor gibi hissediyorum, tüm önerilere fikirlere açığım.
Yeme verdiği tepki aşağıdaki videoda.
[VID]https://youtu.be/62xpi6rvgfM?si=waMsZ6gy9hty39kp[/VID]
[IMG]https://i.ibb.co/5xzTjf4p/IMG-20250215-142220.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/070220252110121.jpg[/IMG]
[EDIT]repindov,2025-02-18 08:46:36[/EDIT]
Bu hanımefendi 7 şubattan beri benimle, daha önce konu açmıştım. İlk önce sadece peçete ile duruyordu akvaryumda, geldikten 3 gün sonra falan 1 adet un kurdu yedi daha sonra hiç bişey yemedi, sürekli deniyorum ancak olmuyor. Son beş gündür falan da biraz taş ve hindistan cevizizi torfu ile şekil verdim içerisine, sıcak alana mağara koydum, soğuk alana bir mağara ve bir çömlek koydum, sularda orta alanda, normalde sadece peçeteler varken, gömleği dik koyduğumda uyuyordu içine girip, şimdi hiç girmiyor, çömleğin içine de torf koydum şu an nem odası olarak kullanacaktım ama hiç girmiyor. Mağaraların altı direkt cam, bişey koymamıştım. Bunları genel bilgilerim ile yaptım, benim için önceliğim hayvanın sağlığı ama bişey yememesi can sıkıyor. Rengi de biraz soldu gibi ilk geldiğine göre, acaba deri falan mı atıyor diye düşündüm. Ama hala emin değilim, elimde canlıyı alırken sahibinden aldığım un kurtları, böcek halleri ve Mario kurtları var. Üçünü de denedim yemiyor, sadece bir kez un kurdu yedi. Isıtıcı pedi 30 a falan ayarladım ama sanki daha çok ısıtıyor gibi hissediyorum, tüm önerilere fikirlere açığım.
Yeme verdiği tepki aşağıdaki videoda.
[VID]https://youtu.be/62xpi6rvgfM?si=waMsZ6gy9hty39kp[/VID]
[IMG]https://i.ibb.co/5xzTjf4p/IMG-20250215-142220.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/070220252110121.jpg[/IMG]
[EDIT]repindov,2025-02-18 08:46:36[/EDIT]
Leopard Gecko, Yaşam Alanı, Taban Malzemesi
Merhabalar, sürüngen hobisine yeni başladım ve fotodaki hanımefendi benim hobimin ilk adımı, 65x30x40 gibi bir akvaryumum var, canlıyı aldığım kişiden ve internetten edindiğim bilgiler ışığında tabana kağıt havlu serip şimdilik bu şekilde başladım. Ama benim burayı canlı bir habitata çevirmek gibi bir isteğim var mümkünse. Bu konuda bilgisi olanlardan yardım istiyorum
Öncelikle düşüncem tabana torf koyup, birkaç ağaç dalı, yan taraf bir bölüme küçük 5-10 cm lik birkaç kaktüsü torfun içine koyup oraya canlı için nemli bir hamam yapmaktı, ancak çoğu kişi torf kullanma diyor, en sağlıklı peçete olarak görünüyor genel kanı ancak ben asla böyle gözükmesini istemiyorum daha doğal bir hale getirip içine birkaç canlı böcek türü de eklemek istiyordum, hem temizliği için hem geckoların bazen tadımlık yemesi için.
Ek olarak şu an sadece bu kızımız var ancak aklımda erkek te edinip çift olarak besleyip yavru almak istiyorum, beraber yaşarlar mı, çift besleme konusunda internet üzerinde verimli bir araştırma yapamadım bilgiler çok farklı geldi.
Gerekirse teraryumu daha büyük hale getirebilirim yeter ki doğal bir görünüm ve canlılar için yapay da olsa doğal yaşam alanlarına yakın bir hale getireyim.[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/070220252109571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/070220252110001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/070220252110021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/070220252110121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/070220252111301.jpg[/IMG][EDIT]repindov,2025-02-07 21:11:34[/EDIT]
Merhabalar, sürüngen hobisine yeni başladım ve fotodaki hanımefendi benim hobimin ilk adımı, 65x30x40 gibi bir akvaryumum var, canlıyı aldığım kişiden ve internetten edindiğim bilgiler ışığında tabana kağıt havlu serip şimdilik bu şekilde başladım. Ama benim burayı canlı bir habitata çevirmek gibi bir isteğim var mümkünse. Bu konuda bilgisi olanlardan yardım istiyorum
Öncelikle düşüncem tabana torf koyup, birkaç ağaç dalı, yan taraf bir bölüme küçük 5-10 cm lik birkaç kaktüsü torfun içine koyup oraya canlı için nemli bir hamam yapmaktı, ancak çoğu kişi torf kullanma diyor, en sağlıklı peçete olarak görünüyor genel kanı ancak ben asla böyle gözükmesini istemiyorum daha doğal bir hale getirip içine birkaç canlı böcek türü de eklemek istiyordum, hem temizliği için hem geckoların bazen tadımlık yemesi için.
Ek olarak şu an sadece bu kızımız var ancak aklımda erkek te edinip çift olarak besleyip yavru almak istiyorum, beraber yaşarlar mı, çift besleme konusunda internet üzerinde verimli bir araştırma yapamadım bilgiler çok farklı geldi.
Gerekirse teraryumu daha büyük hale getirebilirim yeter ki doğal bir görünüm ve canlılar için yapay da olsa doğal yaşam alanlarına yakın bir hale getireyim.[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/070220252109571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/070220252110001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/070220252110021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/070220252110121.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/070220252111301.jpg[/IMG][EDIT]repindov,2025-02-07 21:11:34[/EDIT]
Beta Akvaryumu, Ve Başka Canlılar
Merhabalar, 90 Litre kadar bir akvaryumum var. Ben bu akvaryumda birden fazla beta, ve karides gibi betaların yiyebileceği canlılar beslemek istiyorum kendi içlerinde bir döngü olsun diye, ışığı, otu, sıcaklık v.b iyi bir akvaryum için nelere ihtiyacım var bununla ilgili konu varsa link alabilir miyim.
Merhabalar, 90 Litre kadar bir akvaryumum var. Ben bu akvaryumda birden fazla beta, ve karides gibi betaların yiyebileceği canlılar beslemek istiyorum kendi içlerinde bir döngü olsun diye, ışığı, otu, sıcaklık v.b iyi bir akvaryum için nelere ihtiyacım var bununla ilgili konu varsa link alabilir miyim.
Elma Salyangozu Yıpranma
Elma salyangozlarımın kabuklarında yıpranma var, yumuera kabuğu koydum başka ne yapabilirim,
İki aydır bendeler üremeleri gerekiyor muydu
Akvaryum 85 litre civarı içerisinde 7-8 adet zebra 2 melek 5 Moli 3 plati 7 tane kuhli var küçük balıklar genelde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/250520242050481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/250520242050221.jpg[/IMG]
Elma salyangozlarımın kabuklarında yıpranma var, yumuera kabuğu koydum başka ne yapabilirim,
İki aydır bendeler üremeleri gerekiyor muydu
Akvaryum 85 litre civarı içerisinde 7-8 adet zebra 2 melek 5 Moli 3 plati 7 tane kuhli var küçük balıklar genelde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/250520242050481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/250520242050221.jpg[/IMG]
Kuhli İçin Yem
Akvaryumumda kuhli var 3 adet, bunlar için hangi yemi kullanmamı önerirsiniz ?
+ Olarak 9 zebra + 4 Karides + 4 Elma salyangozu var akvaryumumda.
Zebralar için granül ve pul yem kullanıyorum, karidesler için dip yem, ama kuhlilerin iyi beslenmesini istiyorum yabancı forumlarda gördüğüm kadarıyla baya kalın oluyorlar, çöpçü muamelesi yapmak istemiyorum, etçil bir dip yem kullanmak istiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/230320241618431.jpg[/IMG]
Akvaryumumda kuhli var 3 adet, bunlar için hangi yemi kullanmamı önerirsiniz ?
+ Olarak 9 zebra + 4 Karides + 4 Elma salyangozu var akvaryumumda.
Zebralar için granül ve pul yem kullanıyorum, karidesler için dip yem, ama kuhlilerin iyi beslenmesini istiyorum yabancı forumlarda gördüğüm kadarıyla baya kalın oluyorlar, çöpçü muamelesi yapmak istemiyorum, etçil bir dip yem kullanmak istiyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/230320241618431.jpg[/IMG]
Adi Salyangoz Mu
Arkadaşlar bunlar adi salyangoz mu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/060420241617331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/060420241617531.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bunlar adi salyangoz mu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/060420241617331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/060420241617531.jpg[/IMG]
Zebra - Salyangoz - Karides - Kuhli Yanına
[QUOTE=zoey]Neon tetralarla karidesleri aynı cümlede görünce şok oldum. karideslerinizin yavrularına acımazlar. karideslerle en uyumlu balık cardinal tetradır. [/QUOTE]
Karideslerin yavrularını görmeden öldüler zaten de neon değil transgenetik tetralardı çok farkı bar mı bilmiyorum
[QUOTE=zoey]Neon tetralarla karidesleri aynı cümlede görünce şok oldum. karideslerinizin yavrularına acımazlar. karideslerle en uyumlu balık cardinal tetradır. [/QUOTE]
Karideslerin yavrularını görmeden öldüler zaten de neon değil transgenetik tetralardı çok farkı bar mı bilmiyorum
Zebra - Salyangoz - Karides - Kuhli Yanına
[B]65-35-30 cm ölçülerinde bir akvaryumum var, içerisinde birkaç canlı ot, ve iç filtre var.
8 Adet tetramın hepsi öldü, 3 adet kuhli 9 adet zebra 4 adet elma salyangozu ve 4-5 adet karides var.
Beyaz benek hastalığı oluştu tetralarda sonrasında ilacı yetiştiremeden zamanla hepsi öldü.
Şimdi karides ve kuhliler zaten çok gözükmediği için, zebraların yanında başka bir balık türü eklemek istiyorum bu konuda önerilerinizi bekliyorum.[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/220320241943391.jpg[/IMG]
[B]65-35-30 cm ölçülerinde bir akvaryumum var, içerisinde birkaç canlı ot, ve iç filtre var.
8 Adet tetramın hepsi öldü, 3 adet kuhli 9 adet zebra 4 adet elma salyangozu ve 4-5 adet karides var.
Beyaz benek hastalığı oluştu tetralarda sonrasında ilacı yetiştiremeden zamanla hepsi öldü.
Şimdi karides ve kuhliler zaten çok gözükmediği için, zebraların yanında başka bir balık türü eklemek istiyorum bu konuda önerilerinizi bekliyorum.[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243643/220320241943391.jpg[/IMG]
Bunlar Mantar Mı
Teşekkür ederim hocam
Teşekkür ederim hocam
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
