ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DarkDoodad
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
44
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Haziran 2024 08:31
Son Ziyaret:
03 Nisan 2026 22:19
Toplam Mesaj:
56 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur EKŞİ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Onur EKŞİ
SON 10 MESAJI
Sajika Çiftim Ve Yavruları
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=/Ubq_PdmDGSE[/VID]
Selamlar,
Bizim sıpalara ilk defa cama yapışan sarımsaklı yem verdik. Anne babanın didişmesi ve kopan tanelerin peşinden koşan yavrular [:3] Çok emek verdik bu zamanları görebilmek için izlerken de mest olduk. Sizler ile paylaşmak istedim.
İyi Seyirler Akşamlar Dilerim[EDIT]DarkDoodad,2026-04-02 20:38:11[/EDIT]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=/Ubq_PdmDGSE[/VID]
Selamlar,
Bizim sıpalara ilk defa cama yapışan sarımsaklı yem verdik. Anne babanın didişmesi ve kopan tanelerin peşinden koşan yavrular [:3] Çok emek verdik bu zamanları görebilmek için izlerken de mest olduk. Sizler ile paylaşmak istedim.
İyi Seyirler Akşamlar Dilerim[EDIT]DarkDoodad,2026-04-02 20:38:11[/EDIT]
Dip Kumu İle İlgili Öneri
Selamlar tekrar,
Yılbaşında iş yoğun olmayınca izinler bağlandı dört günde hallettim işleri. Yerim ve zamanım olmadığı için kumları akvaryumda yıkamak zorunda kaldım. Tankı yarıya kadar doldurdum ve mavi etilen ile bir gün boyunca karıştırarak yıkadım bu süre içerisinde iç filtre çalıştı. Sonra tam boşaltıp çeyrek doldurdum karıştırıp boşalttım ''durulama'' için. Ardından tam doldurma ve dış filtreyi açtım tank 25 dereceyi geçince mutfaktaki japon akvaryumundan filtre süngerleri ile aşılama yaptım. Balıkların kondisyonu çok iyiydi o yüzden beşinci gün balıkları da ekledim ve sonunda bitti [:lol:] [:nazar:] Sıfır kayıp..
Kum için yorumlarım şöyle;
Öncelikle işlemesi, yerleştirmesi, hareket ettirmesi, oynaması hem zevkli hem inanılmaz kolay. Kullanışlılık için 10 üzerinden 10 [:iyi:]
10 Litre 800-900Tl. 20Llt daha ekleyeceğim Yaklaşık 4500Tl. Bedel 10 üzerinden 6 diyeyim ancak şunu ekleyeyim. Bu kadar rahat bir kum olduğunu bilsem ilk bunu alırdım. Silis, bazalt tankın dibine oturduğu gibi kalıyor hocam yani o akvaryum tamire gideceğinde adamlar silisi boşaltmak için cebelleştiler resmen
Görünüş benim çok hoşuma gitti. Tank daha ciddi durdu kesinlikle ''bunu açıklamak biraz zor ancak tank'ın geleceğini kafamda daha belirgin oldu'' Silis'te aklıma hiçbir şey gelmiyordu kafam rahatladı diyeyim [:)))] 10'da 10.
Bonus olarak dişilerin sırt yüzgeçlerindeki sarı çizgiler belirginleşti.
Öneri sahibi @MCY4 arkadaşıma teşekkür ederim [:iyi:]
Herkese kazasız belasız hobiler..[:nazar:] Bu hafta fotoğraf makinesini çıkaramadım güzel fotolar atacağım haftaya inşallah.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/060120262138411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/060120262138141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/060120262146371.jpg[/IMG][EDIT]DarkDoodad,2026-01-06 22:29:23[/EDIT]
Selamlar tekrar,
Yılbaşında iş yoğun olmayınca izinler bağlandı dört günde hallettim işleri. Yerim ve zamanım olmadığı için kumları akvaryumda yıkamak zorunda kaldım. Tankı yarıya kadar doldurdum ve mavi etilen ile bir gün boyunca karıştırarak yıkadım bu süre içerisinde iç filtre çalıştı. Sonra tam boşaltıp çeyrek doldurdum karıştırıp boşalttım ''durulama'' için. Ardından tam doldurma ve dış filtreyi açtım tank 25 dereceyi geçince mutfaktaki japon akvaryumundan filtre süngerleri ile aşılama yaptım. Balıkların kondisyonu çok iyiydi o yüzden beşinci gün balıkları da ekledim ve sonunda bitti [:lol:] [:nazar:] Sıfır kayıp..
Kum için yorumlarım şöyle;
Öncelikle işlemesi, yerleştirmesi, hareket ettirmesi, oynaması hem zevkli hem inanılmaz kolay. Kullanışlılık için 10 üzerinden 10 [:iyi:]
10 Litre 800-900Tl. 20Llt daha ekleyeceğim Yaklaşık 4500Tl. Bedel 10 üzerinden 6 diyeyim ancak şunu ekleyeyim. Bu kadar rahat bir kum olduğunu bilsem ilk bunu alırdım. Silis, bazalt tankın dibine oturduğu gibi kalıyor hocam yani o akvaryum tamire gideceğinde adamlar silisi boşaltmak için cebelleştiler resmen
Görünüş benim çok hoşuma gitti. Tank daha ciddi durdu kesinlikle ''bunu açıklamak biraz zor ancak tank'ın geleceğini kafamda daha belirgin oldu'' Silis'te aklıma hiçbir şey gelmiyordu kafam rahatladı diyeyim [:)))] 10'da 10.
Bonus olarak dişilerin sırt yüzgeçlerindeki sarı çizgiler belirginleşti.
Öneri sahibi @MCY4 arkadaşıma teşekkür ederim [:iyi:]
Herkese kazasız belasız hobiler..[:nazar:] Bu hafta fotoğraf makinesini çıkaramadım güzel fotolar atacağım haftaya inşallah.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/060120262138411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/060120262138141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/060120262146371.jpg[/IMG][EDIT]DarkDoodad,2026-01-06 22:29:23[/EDIT]
Dip Kumu İle İlgili Öneri
Selamlar gelişmelerden haber vereyim
30Kg giriş için yeterli diye düşünüp siparişi geçtim 2 günde geldi hafta sonunu bekliyordum yıkama için. Akşam akvaryumun altından su aktığını gördük halıyı çektik havlular ile vs önlemleri alıp kaçağı bulmaya çalıştım ancak mümkün olmadı. Üstten ya da yandan bi kaçak olmadığına eminim her yere baktım ancak alt taraf 4cm derinde olduğu için tespit edemedim. Akvaryumun suyunu boşaltmaya başladım yarısına gelince su kesildi. İkinci gün firma geldi alıp götürdüler akvaryumu. Valla yorulduk üzüldük tabi ancak kul yapısı işte elden bir şey gelmiyor. Neyse ki firma düzgün Ergün abi de hiç sıkıntı yapma daha iyi olacak dedi. İki gün önce geri getirdiler kayıt kuşakları 10mm'e yükseltmiş sağ olsun üst çerçeveyi de metale çevirmiş. 500lt için abartı oldu ama 100'de bir yaşanıyor bir daha olmasın diye elinden geleni yaptı.
Sonuç olarak kumu zamanla değiştirme işleri felan yalan oldu tabi tank boş bugün yarın dolduracağım. Balıklarda gördüğünüz kutuda o zamandan beri neyse ki bir kayıp yaşamadık ancak yedek tank işini daha fazla ertelememe kararı aldım. Daha suyun oturması felan gözümde büyümüyor aslında yine zevkle kuracağım sistemi ama bi tadım kaçmadı değil açıkçası, geçer herhalde oturmuş halini görünce..
Herkese kazasız belasız hobiler dilerim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/251220251547331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/251220251611231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/251220251547341.jpg[/IMG]
Selamlar gelişmelerden haber vereyim
30Kg giriş için yeterli diye düşünüp siparişi geçtim 2 günde geldi hafta sonunu bekliyordum yıkama için. Akşam akvaryumun altından su aktığını gördük halıyı çektik havlular ile vs önlemleri alıp kaçağı bulmaya çalıştım ancak mümkün olmadı. Üstten ya da yandan bi kaçak olmadığına eminim her yere baktım ancak alt taraf 4cm derinde olduğu için tespit edemedim. Akvaryumun suyunu boşaltmaya başladım yarısına gelince su kesildi. İkinci gün firma geldi alıp götürdüler akvaryumu. Valla yorulduk üzüldük tabi ancak kul yapısı işte elden bir şey gelmiyor. Neyse ki firma düzgün Ergün abi de hiç sıkıntı yapma daha iyi olacak dedi. İki gün önce geri getirdiler kayıt kuşakları 10mm'e yükseltmiş sağ olsun üst çerçeveyi de metale çevirmiş. 500lt için abartı oldu ama 100'de bir yaşanıyor bir daha olmasın diye elinden geleni yaptı.
Sonuç olarak kumu zamanla değiştirme işleri felan yalan oldu tabi tank boş bugün yarın dolduracağım. Balıklarda gördüğünüz kutuda o zamandan beri neyse ki bir kayıp yaşamadık ancak yedek tank işini daha fazla ertelememe kararı aldım. Daha suyun oturması felan gözümde büyümüyor aslında yine zevkle kuracağım sistemi ama bi tadım kaçmadı değil açıkçası, geçer herhalde oturmuş halini görünce..
Herkese kazasız belasız hobiler dilerim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/251220251547331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/251220251611231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/251220251547341.jpg[/IMG]
Eski Filtre Ve Su İle Yeni Kurulum
[QUOTE=Veronicax]40x40x40 akvaryumumun tasarımını değiştirmek amacıyla balıklarımı farklı bir tanka alıp sıfırdan kurulum yaptım. Daha sonrasında 20litre kadar eski akvaryum suyuyla kalanını crystal pronun aqua conditionerini(1gün dinlenmiş)kullanarak tamamladım. Kullandığım eski şelale filtreyi hiç yıkamadan aynı şekilde 3 gündür çalıştırıyorum. Dün sadece 2 adet nerite ekledim herhangi bir sıkıntıları yok gibi duruyor. Suda herhangi bir bulanıklık koku olmadı. 1 beta 8kırmızı burun 15civarı karides 1 tanede l144 vatozum var. Balıkları bugün eklemelimiyim ve ya ne kadar daha beklemeliyim. [/QUOTE]
Selamlar
Bence çok sakin mantıklı ilerlemişsin. Bu yüzden ''bence'' 3 az 7 çok gibi [:)] bugün ve yarın tankların litresine göre sen daha iyi tahlil edersin, 5-10 litre aşılama ile 5. gün uygun olur gibi. Hem hafta sonuna gelir keyifle yaparsın
Kolay gelsin
[QUOTE=Veronicax]40x40x40 akvaryumumun tasarımını değiştirmek amacıyla balıklarımı farklı bir tanka alıp sıfırdan kurulum yaptım. Daha sonrasında 20litre kadar eski akvaryum suyuyla kalanını crystal pronun aqua conditionerini(1gün dinlenmiş)kullanarak tamamladım. Kullandığım eski şelale filtreyi hiç yıkamadan aynı şekilde 3 gündür çalıştırıyorum. Dün sadece 2 adet nerite ekledim herhangi bir sıkıntıları yok gibi duruyor. Suda herhangi bir bulanıklık koku olmadı. 1 beta 8kırmızı burun 15civarı karides 1 tanede l144 vatozum var. Balıkları bugün eklemelimiyim ve ya ne kadar daha beklemeliyim. [/QUOTE]
Selamlar
Bence çok sakin mantıklı ilerlemişsin. Bu yüzden ''bence'' 3 az 7 çok gibi [:)] bugün ve yarın tankların litresine göre sen daha iyi tahlil edersin, 5-10 litre aşılama ile 5. gün uygun olur gibi. Hem hafta sonuna gelir keyifle yaparsın
Kolay gelsin
Dip Kumu İle İlgili Öneri
[QUOTE=MCY4]İlk etapta hali hazırda bulunan kumun üzerine aquaclay ekleyeceksiniz sonra sifonla altta kalan silis kumunu çekeceksiniz doğru mu anladım?
Doğru anladıysam şöyle yorumlayım; aquaclay silise göre daha ağır. Eğer 2-3 cm ve üzeri bir taban yaparsanız altta kalan silisin üzerini tamamen kapayacağı için silisi çekemeyebilirsiniz.
İlk etapta ince bir tabaka yeni kumu ekleyin, aradan silisleri çekin. Ama bence bunu 3-4 haftaya yayın döngü daha az zarar görür. Silisler bittikten sonra yeni kumu istediğiniz kadar eklersiniz. Bu etapta bakteri kültürü kullanabilirsiniz. Sisteme katkı sağlar, oluşabilecek bulanıklığı azaltır. Bu süreçte filtre temizliği ve fazla su değişikliği yapmasanız iyi olur diye düşünüyorum.
Bu arada yazdığım adımların hiç birini tecrübe etmedim, kurulu akvaryumda kum değişikliği yapmadım hiç. Tamamen aklıma yatan şekilde yazıyorum. Tecrübe eden arkadaşlar varsa yorum yapar umarım.
Ekleyeceğiniz kumu yıkamayı unutmayın, şöyle bir sudan geçirseniz yeter, tozu kiri gitsin.
[/QUOTE]
Evet kesinlikle doğru anladınız!
Tamamdır aslında yine deneme yanılma gibi başlamış olacak çok mantıklı 10kg bir paketi hemen alıp seriyorum özellikle kumların savrulduğu sağ tarafa.
Bu arada işi 3-4 haftaya yaymak kesinlikle beni daha rahat ettirir. Sağ taraf zaten çıplak cam gördünüz, devamında orta bölümün temizliği,serimi devamında sola doğru temizlik ve yeni eklenecek kumların yıkanıp serilmesi o kadar.
Eklenen bu 10gk için bir hafta beklersem bence hiç kültür eklemeye gerek yok su değişikliğinden keserim o da çok mantıklı 7 günde tutar kültürü zaten o kadar zahmet onun için tutsun yani [:iyi:]
Devamında da keyfimize göre 10-20 kğ siparişimizi verir yine temizleyip yeni kumumuzu sereriz. Renk itibari ile de biraz daha ciddiyet getirir tanka bence çünkü en büyük balığın bile daha etleri butları az da olsa saydam daha çok yavru sıpalar. Dipten böyle kahve bi ton vurursa bence seyri gerçekten değiştirebilir bende merak ettim görmek istiyorum.
Ben siparişimi geçeyim o zaman 10kğ gelişmelerden haberdar ederim buradan. Ters giden bir durum olur çözemezsem zaten durumu haber verir danışırım her şey iyi giderse güzel de fotoğrafları beraber değerlendiririz.
Teşekkürler[EDIT]DarkDoodad,2025-11-20 00:20:55[/EDIT]
[QUOTE=MCY4]İlk etapta hali hazırda bulunan kumun üzerine aquaclay ekleyeceksiniz sonra sifonla altta kalan silis kumunu çekeceksiniz doğru mu anladım?
Doğru anladıysam şöyle yorumlayım; aquaclay silise göre daha ağır. Eğer 2-3 cm ve üzeri bir taban yaparsanız altta kalan silisin üzerini tamamen kapayacağı için silisi çekemeyebilirsiniz.
İlk etapta ince bir tabaka yeni kumu ekleyin, aradan silisleri çekin. Ama bence bunu 3-4 haftaya yayın döngü daha az zarar görür. Silisler bittikten sonra yeni kumu istediğiniz kadar eklersiniz. Bu etapta bakteri kültürü kullanabilirsiniz. Sisteme katkı sağlar, oluşabilecek bulanıklığı azaltır. Bu süreçte filtre temizliği ve fazla su değişikliği yapmasanız iyi olur diye düşünüyorum.
Bu arada yazdığım adımların hiç birini tecrübe etmedim, kurulu akvaryumda kum değişikliği yapmadım hiç. Tamamen aklıma yatan şekilde yazıyorum. Tecrübe eden arkadaşlar varsa yorum yapar umarım.
Ekleyeceğiniz kumu yıkamayı unutmayın, şöyle bir sudan geçirseniz yeter, tozu kiri gitsin.
[/QUOTE]
Evet kesinlikle doğru anladınız!
Tamamdır aslında yine deneme yanılma gibi başlamış olacak çok mantıklı 10kg bir paketi hemen alıp seriyorum özellikle kumların savrulduğu sağ tarafa.
Bu arada işi 3-4 haftaya yaymak kesinlikle beni daha rahat ettirir. Sağ taraf zaten çıplak cam gördünüz, devamında orta bölümün temizliği,serimi devamında sola doğru temizlik ve yeni eklenecek kumların yıkanıp serilmesi o kadar.
Eklenen bu 10gk için bir hafta beklersem bence hiç kültür eklemeye gerek yok su değişikliğinden keserim o da çok mantıklı 7 günde tutar kültürü zaten o kadar zahmet onun için tutsun yani [:iyi:]
Devamında da keyfimize göre 10-20 kğ siparişimizi verir yine temizleyip yeni kumumuzu sereriz. Renk itibari ile de biraz daha ciddiyet getirir tanka bence çünkü en büyük balığın bile daha etleri butları az da olsa saydam daha çok yavru sıpalar. Dipten böyle kahve bi ton vurursa bence seyri gerçekten değiştirebilir bende merak ettim görmek istiyorum.
Ben siparişimi geçeyim o zaman 10kğ gelişmelerden haberdar ederim buradan. Ters giden bir durum olur çözemezsem zaten durumu haber verir danışırım her şey iyi giderse güzel de fotoğrafları beraber değerlendiririz.
Teşekkürler[EDIT]DarkDoodad,2025-11-20 00:20:55[/EDIT]
Dip Kumu İle İlgili Öneri
[QUOTE=MCY4]Renk tercihiniz var mı?
Koyu hahve tonları yakışır bence tankınıza.
Aquaclay önerebilirim. Renki ve tane boyutu çok hoşuma gidiyor benim. Faydalı bakteriler için barınma alanı da olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/191120252144301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/191120252144341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aynen hocam siz zaten az çok biliyorsunuz kurulumu ben size daha net sorayım.
Planım şöyle zaten kumum biraz az geldi sonra tamamlarım demiştim iyi ki tekrar almamışım. Yeni alacağım kum dip çekimi aparatının ucuna rahat girsin orta karar havalansın aradan silisleri çekeyim. Bu sayede hem yorulmam bir haftada tamamlamış olurum, hem de bu faydalı bakteri oranını bi anda dibe çekmemiş olurum rahat bir geçiş olur dedim hem bunu danışayım size..
Pratikte çok sorun yaşayınca ben renk konusunu düşünmedim açıkçası ama sizin önerdiğiniz kumun rengi fiyatı gayet güzel uygun. Sizin kumda peki üstte yazdığım plan işler mi sizce aradan silisleri çekebilir miyim? Çekim sırasında 3 cm havalansa benim işimi görür çünkü silis çok ince duman gibi dağılıyor
[QUOTE=MCY4]Renk tercihiniz var mı?
Koyu hahve tonları yakışır bence tankınıza.
Aquaclay önerebilirim. Renki ve tane boyutu çok hoşuma gidiyor benim. Faydalı bakteriler için barınma alanı da olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/191120252144301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/191120252144341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aynen hocam siz zaten az çok biliyorsunuz kurulumu ben size daha net sorayım.
Planım şöyle zaten kumum biraz az geldi sonra tamamlarım demiştim iyi ki tekrar almamışım. Yeni alacağım kum dip çekimi aparatının ucuna rahat girsin orta karar havalansın aradan silisleri çekeyim. Bu sayede hem yorulmam bir haftada tamamlamış olurum, hem de bu faydalı bakteri oranını bi anda dibe çekmemiş olurum rahat bir geçiş olur dedim hem bunu danışayım size..
Pratikte çok sorun yaşayınca ben renk konusunu düşünmedim açıkçası ama sizin önerdiğiniz kumun rengi fiyatı gayet güzel uygun. Sizin kumda peki üstte yazdığım plan işler mi sizce aradan silisleri çekebilir miyim? Çekim sırasında 3 cm havalansa benim işimi görür çünkü silis çok ince duman gibi dağılıyor
Dip Kumu İle İlgili Öneri
Selamlar,
İlk akvaryumum 5 ay önce kurdum tecrübem bu kadar yavaş yavaş tankı keyifli bir hale getirmeye çalışıyorum. Dip kumları hakkında araştırma yapmadan tavsiye üzerine silis kum aldım ancak bir hatam olmuş çok ince almışım. Dip çekimlerinde sürekli kum çekmek zorunda kalıyorum, dalga motoru çalışınca kumlar uçuşuyor rezillik çekiyorum ayrıca kumun rengi değişiyor hocam sağı ayrı solu ayrı rezalet bir durum yani toplamda hiç memnun değilim.
Kullandığınız görüntüsü, çekimi, faydası, rengi ile kullanmaktan memnun olduğunuz kum varsa önerinizi rica ederim. Bitki istemiyorum akvaryumdakiler benim için yeterli.
İyi Akşamlar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/191120252130541.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/191120252132331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/191120252132341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/191120252132351.jpg[/IMG]
Selamlar,
İlk akvaryumum 5 ay önce kurdum tecrübem bu kadar yavaş yavaş tankı keyifli bir hale getirmeye çalışıyorum. Dip kumları hakkında araştırma yapmadan tavsiye üzerine silis kum aldım ancak bir hatam olmuş çok ince almışım. Dip çekimlerinde sürekli kum çekmek zorunda kalıyorum, dalga motoru çalışınca kumlar uçuşuyor rezillik çekiyorum ayrıca kumun rengi değişiyor hocam sağı ayrı solu ayrı rezalet bir durum yani toplamda hiç memnun değilim.
Kullandığınız görüntüsü, çekimi, faydası, rengi ile kullanmaktan memnun olduğunuz kum varsa önerinizi rica ederim. Bitki istemiyorum akvaryumdakiler benim için yeterli.
İyi Akşamlar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/191120252130541.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/191120252132331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/191120252132341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/191120252132351.jpg[/IMG]
Akvaryumda Sade Tasarım
Herkese tekrar selamlar,
Yeni evimizin baş köşesinin gelişmelerini eklemek istedim[:)]
Balıklarımızı aldık geldik üstüne birkaç ay geçti. Bekledim açıkçası çünkü benimde temel konularda çok öğrenmem gereken şey olduğu için biraz yavaş ilerliyorum risk almıyorum. Yavruların biraz etlenip butlanmasını ayrıca renklenmesini bekledim[:)] Açıkçası ben ve eşim gelişmelerden çok memnunuz. Çok şükür kayıpsız sorunsuz ilerliyoruz. Tank'ın daha çok alacak yolu var farkındayım. Geçici bitki ve dekorlar koydum çünkü ev yeni olunca aileler gelmek görmek istiyor salonda kötü görünen bir tank'a müsade aladım[:lol:] Küçük bir mağaraya sarılı anubias ve iki kök saz aldım. Sazlardan biri kısır çıktı ölüyor ancak diğeri bir sürü yeni yaprak verdi tüm ilgimi ona verdim. Anubias da kökleri kuma uzattı keyfi yerinde. 2 adet yosunları yemesi için cae attım bir tane nerite var ancak her yere yumurtluyor o gidecek. 20 sajika 2 cae ve bir nerite anlık nüfusumuz.
Ekipmanlarım şöyle;
Fluval fx4, sobo dalga motoru, 300w ısıtıcı, sobo iç filtre,
Kurulumdan bahsedeceğim biraz tavsiyeniz var ise onları almak istiyorum.
Karşıdan bakışta sol altta emiş,sağ altta basım ucu var dış filtrenin. Dalga motoru sol üstte yukarı bakıyor akıllı prize bağlı sabah çalışıyor gece kapanıyor. İç filtreyi filtre için değil akıntıyı desteklesin diye kullanıyorum pislikler bu sayede tabanda bir noktada toplanıyor rahatlıkla dip çekimi yapıyorum. İhtiyaç halinde yağlanma vs gibi yüzey temizlik cihazı kullanıyorum işi bitince kaldırıyorum.
Haftada bir defa %40 su değişimi,dip çekimi,cam sıyırma yapıyorum aksatmıyorum. Beta reklendirici yemi, sera discus, un durdu, dondurulmuş bir yem ve haftada bir defa rendelenmiş karides ile besliyorum.
Balıkların kendi aralarındaki etkileşimleri başladı bu yüzden yakın zamanda elemeye gideceğim. Kurlaşan ve renkleri en güzel 4 balık bu tankta kalacak kalanını isteyen olur ise hediye edebilirim. Amacım akvaryumun sağına ve soluna iki yuva yapıp iki çift ile yoluma devam etmek. En çok yardıma ihtiyacım olan konu zaten bu ama biraz daha zamanım var o yüzden telaş etmiyorum.
Sizin için tozlu raflardan fotoğraf makinemi çıkardım [:)))] Yorumlarınızı bekliyorum hatam olmuştur iyi yaptığım olmuştur çekinmeyin lütfen sorun yaşamadan düzeltmek en iyisidir çok şükür kayıpsız gitmek bizi çok mutlu ediyor.
İyi hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252224521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252224551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252224581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225221.jpg[/IMG]
Herkese tekrar selamlar,
Yeni evimizin baş köşesinin gelişmelerini eklemek istedim[:)]
Balıklarımızı aldık geldik üstüne birkaç ay geçti. Bekledim açıkçası çünkü benimde temel konularda çok öğrenmem gereken şey olduğu için biraz yavaş ilerliyorum risk almıyorum. Yavruların biraz etlenip butlanmasını ayrıca renklenmesini bekledim[:)] Açıkçası ben ve eşim gelişmelerden çok memnunuz. Çok şükür kayıpsız sorunsuz ilerliyoruz. Tank'ın daha çok alacak yolu var farkındayım. Geçici bitki ve dekorlar koydum çünkü ev yeni olunca aileler gelmek görmek istiyor salonda kötü görünen bir tank'a müsade aladım[:lol:] Küçük bir mağaraya sarılı anubias ve iki kök saz aldım. Sazlardan biri kısır çıktı ölüyor ancak diğeri bir sürü yeni yaprak verdi tüm ilgimi ona verdim. Anubias da kökleri kuma uzattı keyfi yerinde. 2 adet yosunları yemesi için cae attım bir tane nerite var ancak her yere yumurtluyor o gidecek. 20 sajika 2 cae ve bir nerite anlık nüfusumuz.
Ekipmanlarım şöyle;
Fluval fx4, sobo dalga motoru, 300w ısıtıcı, sobo iç filtre,
Kurulumdan bahsedeceğim biraz tavsiyeniz var ise onları almak istiyorum.
Karşıdan bakışta sol altta emiş,sağ altta basım ucu var dış filtrenin. Dalga motoru sol üstte yukarı bakıyor akıllı prize bağlı sabah çalışıyor gece kapanıyor. İç filtreyi filtre için değil akıntıyı desteklesin diye kullanıyorum pislikler bu sayede tabanda bir noktada toplanıyor rahatlıkla dip çekimi yapıyorum. İhtiyaç halinde yağlanma vs gibi yüzey temizlik cihazı kullanıyorum işi bitince kaldırıyorum.
Haftada bir defa %40 su değişimi,dip çekimi,cam sıyırma yapıyorum aksatmıyorum. Beta reklendirici yemi, sera discus, un durdu, dondurulmuş bir yem ve haftada bir defa rendelenmiş karides ile besliyorum.
Balıkların kendi aralarındaki etkileşimleri başladı bu yüzden yakın zamanda elemeye gideceğim. Kurlaşan ve renkleri en güzel 4 balık bu tankta kalacak kalanını isteyen olur ise hediye edebilirim. Amacım akvaryumun sağına ve soluna iki yuva yapıp iki çift ile yoluma devam etmek. En çok yardıma ihtiyacım olan konu zaten bu ama biraz daha zamanım var o yüzden telaş etmiyorum.
Sizin için tozlu raflardan fotoğraf makinemi çıkardım [:)))] Yorumlarınızı bekliyorum hatam olmuştur iyi yaptığım olmuştur çekinmeyin lütfen sorun yaşamadan düzeltmek en iyisidir çok şükür kayıpsız gitmek bizi çok mutlu ediyor.
İyi hobiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252224521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252224551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252224581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/181120252225221.jpg[/IMG]
Akvaryumda Sade Tasarım
Selamlar
Akvaryumcudan balıkları aldım arkadaşlar. İlk iki gün siyahtılar sonra yavaş yavaş açıldı renkleri. Tabi yaşları gereği o hafif saydamlık hala var büyüdükçe etleri butları yerine gelir zevkle izleriz inşallah
Geçen gün işten dönerken bitki bakınıyorum tabi petshop gördükçe,Kızılay/ANK bu açıdan iyi oluyor. Uzun olan bitkiden vardı emin değilim ama Amazon dedi sanırım adam. Akvaryumda uzun iyi oldu bir tane ondan aldım İki alsam iyiydi kum da lazım yarın yine uğrarım.
Bir de 3 kök Anubias sarılı küçük yuvadan aldım. Diğerine 300 dedi buna 500 dedi fiyat nasıl bilmiyorum açıkçası. Uzun olan zamanla yeni yapraklar verecek dişi bu, arkayı yavaş yavaş kapatırsın dedi umarım doğrudur [:)))]zaten çok bilmeyince akvaryumun hacmi litresi fark etmiyor hocam adamlar anlıyor yenisin.[^_^] Adam dediğim de 50 yaşındaysa 30 yıldır orda zaten görseniz tanırsınız. Beyaz saçlı değil ama onu zorlayınca indirim yapıyor [:)))]
6 kilo silis yetmedi bu arada tabanda bir parmak gelmeyen yerler var kökler komple dışarıda kaldı. 10 kilo daha ekleyip bir bakacağım duruma.
E bir iki obje girince balıkların da keyfi yerine geldi filtrenin borusunun arkasına saklanıyorlardı şimdi yaprakların arasında takılıyorlar, bit kadar yuva için kavga ediyorlar :D İşler iyi gider de becerebilirsem bunlardan adam olur [:geek:]
Bugün ele falan gelmeye başladılar haliyle bu sefer bizim de keyifler yerine geldi 2-3 haftadan durumlarımız budur. İyi akşamlar
Video kalitesini sonrakilerde düzeltirim.
https://www.youtube.com/watch?v=uBrRsrd4cJE&list=PLnTnB96WcLITbG6HZtc48NYBOjuqUwHce
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/250620250000191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/250620250000201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/250620250000211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/250620250000221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/250620250000231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/250620250000241.jpg[/IMG]
https://www.youtube.com/watch?v=eHLnVTHiBZs&list=PLnTnB96WcLITbG6HZtc48NYBOjuqUwHce&index=2[EDIT]DarkDoodad,2025-06-25 01:06:06[/EDIT]
Selamlar
Akvaryumcudan balıkları aldım arkadaşlar. İlk iki gün siyahtılar sonra yavaş yavaş açıldı renkleri. Tabi yaşları gereği o hafif saydamlık hala var büyüdükçe etleri butları yerine gelir zevkle izleriz inşallah
Geçen gün işten dönerken bitki bakınıyorum tabi petshop gördükçe,Kızılay/ANK bu açıdan iyi oluyor. Uzun olan bitkiden vardı emin değilim ama Amazon dedi sanırım adam. Akvaryumda uzun iyi oldu bir tane ondan aldım İki alsam iyiydi kum da lazım yarın yine uğrarım.
Bir de 3 kök Anubias sarılı küçük yuvadan aldım. Diğerine 300 dedi buna 500 dedi fiyat nasıl bilmiyorum açıkçası. Uzun olan zamanla yeni yapraklar verecek dişi bu, arkayı yavaş yavaş kapatırsın dedi umarım doğrudur [:)))]zaten çok bilmeyince akvaryumun hacmi litresi fark etmiyor hocam adamlar anlıyor yenisin.[^_^] Adam dediğim de 50 yaşındaysa 30 yıldır orda zaten görseniz tanırsınız. Beyaz saçlı değil ama onu zorlayınca indirim yapıyor [:)))]
6 kilo silis yetmedi bu arada tabanda bir parmak gelmeyen yerler var kökler komple dışarıda kaldı. 10 kilo daha ekleyip bir bakacağım duruma.
E bir iki obje girince balıkların da keyfi yerine geldi filtrenin borusunun arkasına saklanıyorlardı şimdi yaprakların arasında takılıyorlar, bit kadar yuva için kavga ediyorlar :D İşler iyi gider de becerebilirsem bunlardan adam olur [:geek:]
Bugün ele falan gelmeye başladılar haliyle bu sefer bizim de keyifler yerine geldi 2-3 haftadan durumlarımız budur. İyi akşamlar
Video kalitesini sonrakilerde düzeltirim.
https://www.youtube.com/watch?v=uBrRsrd4cJE&list=PLnTnB96WcLITbG6HZtc48NYBOjuqUwHce
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/250620250000191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/250620250000201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/250620250000211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/250620250000221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/250620250000231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/250620250000241.jpg[/IMG]
https://www.youtube.com/watch?v=eHLnVTHiBZs&list=PLnTnB96WcLITbG6HZtc48NYBOjuqUwHce&index=2[EDIT]DarkDoodad,2025-06-25 01:06:06[/EDIT]
Akvaryumda Sade Tasarım
Selamlar Dostlar,
Hiç aksiliklerden bahsedip kafa yormayacağım. Bugün eşimle hadi bi petshop gezelim belki kum alırız diyerek çıktığımız yolda çok enteresan bir gelişme oldu. Nudo konsept'e daha önce sormuş olmama ve abi ''mümkün değil'' cevabını almış olmama rağmen bi baktık ellerinde 100-150 adet sajika var :D. Yani bu tür eşim ile tek ortak noktamız diyebilirim hobide. O yüzden 20 tane ayırttık zaten daha çok genç yavrular keşke fotolarını alsaydım bakın şimdi aklıma geldi :S. E hal böyle olunca aldı bizi bir telaş. Akvaryuma hemen suyu bastık küçük tanktan su sünger desteği,tuz,su düzenleyici,biraz bakteri kültürü. Cumartesi yavruları almaya gideceğiz. O zamana kadar iki defa %50 su değişimi yapcağım. Elimde olan bir nerite vardı onu saldım. Su buz gibi girdi tabi kumu da sonradan ekledik aceleden anlık olarak akvaryumda göz gözü görmüyor. Ellerinde bir tek tetra 300w vardı mecburen onu aldım ancak bu yedek kalacak ilk fırsatta 400w eheim alacağım. 3 saat oldu ısıtamadı hala çünkü. Filitreyi çalıştırdım hemen debisi vs gayet yerinde.
Aradığımız tür'ü yakınımızda bulunca keyifler çok yerine geldi. 2 gün kadar müdehale etmeyeceğim. Önerileriniz varsa zevkle değerlendiririm.
Herkese iyi hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/160620250013011.jpg[/IMG]
Selamlar Dostlar,
Hiç aksiliklerden bahsedip kafa yormayacağım. Bugün eşimle hadi bi petshop gezelim belki kum alırız diyerek çıktığımız yolda çok enteresan bir gelişme oldu. Nudo konsept'e daha önce sormuş olmama ve abi ''mümkün değil'' cevabını almış olmama rağmen bi baktık ellerinde 100-150 adet sajika var :D. Yani bu tür eşim ile tek ortak noktamız diyebilirim hobide. O yüzden 20 tane ayırttık zaten daha çok genç yavrular keşke fotolarını alsaydım bakın şimdi aklıma geldi :S. E hal böyle olunca aldı bizi bir telaş. Akvaryuma hemen suyu bastık küçük tanktan su sünger desteği,tuz,su düzenleyici,biraz bakteri kültürü. Cumartesi yavruları almaya gideceğiz. O zamana kadar iki defa %50 su değişimi yapcağım. Elimde olan bir nerite vardı onu saldım. Su buz gibi girdi tabi kumu da sonradan ekledik aceleden anlık olarak akvaryumda göz gözü görmüyor. Ellerinde bir tek tetra 300w vardı mecburen onu aldım ancak bu yedek kalacak ilk fırsatta 400w eheim alacağım. 3 saat oldu ısıtamadı hala çünkü. Filitreyi çalıştırdım hemen debisi vs gayet yerinde.
Aradığımız tür'ü yakınımızda bulunca keyifler çok yerine geldi. 2 gün kadar müdehale etmeyeceğim. Önerileriniz varsa zevkle değerlendiririm.
Herkese iyi hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246981/160620250013011.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
