ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sadece soru
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Ekim 2024 21:18
Son Ziyaret:
21 Aralık 2024 16:28
Toplam Mesaj:
40 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hazal yilmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
H.Yilmaz
SON 10 MESAJI
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Eminator]
Merhabalar bir süredir takip ediyorum konuyu öncelikle 0 dan bir kurulum yapmanız çok daha iyi olur sizin açınızdan ben balığı farklı bir kaba alıp dekorları falanda çıkarmanızı önerirdim illa dere kumu olmak zorunda değil ama lav kırığı midye kırığı gibi kumlar kullanmasanız daha iyi olur kuyrukları takılıyor çünkü ben Hagen kum öneririm dekorada uyar bitki olarak bulduğunuz zaman elidoas şu mercimeği alabilirsiniz ve taşlarıda çıkartın salınım yapması an meselesi eğer dereden aldıysanız şu değişimini aksatmayın ısıtıcı şart ve şelale filtre kullanın filtreniz bozulmuş sanırım az akıntı yapması daha iyi balık zaten rahatsız akıntı ilede yorulmamış olur[/QUOTE]
tavsiye için tesekkurlerr
yok taslari dereden almadim sahilden aldım ve pislik falan varsa diye 1 hafta eski akvaryum suyunda beklettim deniz kabuklari da dahil.dedigim gibi dere kumunu bile bulamadim. Annem az once isitici misitici yok dedi hiç destek olmuyorlar ama balik uyudugu zaman ne bicim uyuyo bu manyak diyo🫠
[QUOTE=Eminator]
Merhabalar bir süredir takip ediyorum konuyu öncelikle 0 dan bir kurulum yapmanız çok daha iyi olur sizin açınızdan ben balığı farklı bir kaba alıp dekorları falanda çıkarmanızı önerirdim illa dere kumu olmak zorunda değil ama lav kırığı midye kırığı gibi kumlar kullanmasanız daha iyi olur kuyrukları takılıyor çünkü ben Hagen kum öneririm dekorada uyar bitki olarak bulduğunuz zaman elidoas şu mercimeği alabilirsiniz ve taşlarıda çıkartın salınım yapması an meselesi eğer dereden aldıysanız şu değişimini aksatmayın ısıtıcı şart ve şelale filtre kullanın filtreniz bozulmuş sanırım az akıntı yapması daha iyi balık zaten rahatsız akıntı ilede yorulmamış olur[/QUOTE]
tavsiye için tesekkurlerr
yok taslari dereden almadim sahilden aldım ve pislik falan varsa diye 1 hafta eski akvaryum suyunda beklettim deniz kabuklari da dahil.dedigim gibi dere kumunu bile bulamadim. Annem az once isitici misitici yok dedi hiç destek olmuyorlar ama balik uyudugu zaman ne bicim uyuyo bu manyak diyo🫠
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Bettamtailung]
Merhaba öncelikle geçmiş olsun kuyruk erimesi kötü su şartlarından olur akvaryumun su şartlarını iyileştirmek için ph ı 7 den daha düşük bir hazır su kullanın suya cattappa yaprağı atın kuyruk erimsi çok ilerlemeden ayrı bir akvaryumda hemen tedaviye başlayın bence sera baktopur iler 3-4 güne iyileşir akvaryuma low tech bitkiler eklersiniz bettanızın çok hoşuna gider yem olarak kaliteli yemler alırsanız bettanız daha sağlıklı olur ben Tropical softline betta, artkua betta, reeflowers betta, Tropical pro defence size s, Tropical softline American size s kullanıyorum iç filtre akvaryumda çok akıntı yapıyordur iç filtre yerine pipo filtre kullanın ama masraf yapmak istiyorsanız bence düzenli su değişimi yaptığınız sürece bir sıkıntı olcağını düşünmüyorum eğer tropical santial aloavera alırsanız betanızın hasta olma ihtimali azalır
lav kırığı,silis kum , dere kumu, orjinal hagen veya bazalt kum kullanabilirsiniz
kullandığınız dal ve yapraklar hangi ağacın belirtirseniz[/QUOTE]
oncelikle tesekkurler bilgiler icin.Dere kumu nerde aradiysam bulamadim reşit olmadigim icin pek biyer gezemiyorum ailemde pek sicak bakmiyor bu duruma.
discus hamsi unlu yem kullaniyorum.
şelale filtre olarak kullaniyorum ve bozdum sanirim kablonun cikan yerine su gitti bi ara az akıtıyo.haftada 1 kere temizliyorum akvaryumu.bitkilerden pek anlamiyorum bulursam yada evde olan çiceklerden suda yaşayanini anlayabilir ve dere kumunu bulursam bakarim. Aloevera varda tropical santial ne bilmiyorum cahilim. yapraklar biri ceviz ikisi karadut,
dal ise sanirim incir
he bide yapraklari kaynattim akvaryum suyunada ekliyorum suyunu %50 degistirdigim zamanlarda[EDIT]sadece soru,2024-11-11 14:27:32[/EDIT]
[QUOTE=Bettamtailung]
Merhaba öncelikle geçmiş olsun kuyruk erimesi kötü su şartlarından olur akvaryumun su şartlarını iyileştirmek için ph ı 7 den daha düşük bir hazır su kullanın suya cattappa yaprağı atın kuyruk erimsi çok ilerlemeden ayrı bir akvaryumda hemen tedaviye başlayın bence sera baktopur iler 3-4 güne iyileşir akvaryuma low tech bitkiler eklersiniz bettanızın çok hoşuna gider yem olarak kaliteli yemler alırsanız bettanız daha sağlıklı olur ben Tropical softline betta, artkua betta, reeflowers betta, Tropical pro defence size s, Tropical softline American size s kullanıyorum iç filtre akvaryumda çok akıntı yapıyordur iç filtre yerine pipo filtre kullanın ama masraf yapmak istiyorsanız bence düzenli su değişimi yaptığınız sürece bir sıkıntı olcağını düşünmüyorum eğer tropical santial aloavera alırsanız betanızın hasta olma ihtimali azalır
lav kırığı,silis kum , dere kumu, orjinal hagen veya bazalt kum kullanabilirsiniz
kullandığınız dal ve yapraklar hangi ağacın belirtirseniz[/QUOTE]
oncelikle tesekkurler bilgiler icin.Dere kumu nerde aradiysam bulamadim reşit olmadigim icin pek biyer gezemiyorum ailemde pek sicak bakmiyor bu duruma.
discus hamsi unlu yem kullaniyorum.
şelale filtre olarak kullaniyorum ve bozdum sanirim kablonun cikan yerine su gitti bi ara az akıtıyo.haftada 1 kere temizliyorum akvaryumu.bitkilerden pek anlamiyorum bulursam yada evde olan çiceklerden suda yaşayanini anlayabilir ve dere kumunu bulursam bakarim. Aloevera varda tropical santial ne bilmiyorum cahilim. yapraklar biri ceviz ikisi karadut,
dal ise sanirim incir
he bide yapraklari kaynattim akvaryum suyunada ekliyorum suyunu %50 degistirdigim zamanlarda[EDIT]sadece soru,2024-11-11 14:27:32[/EDIT]
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Taha Yanık]
Suyun içinde oluyor illa cama filan yapışabiliyorlar
Bide ısıtıcı yoksa siz yinede günlük dinlenmiş veya içilebilir su ile değiştirin suyu[/QUOTE]
%20 sini bosaltip yeni su ekliom aritmadan da bi halt fark etmio
[QUOTE=Emirrztrk]Betta akvaryumunda iç filtre kullanılmaz. Filtrenin olulturduğu debi yoracaktır canlıyı. Filtreyi aç kapat yapma gibi bir şansımız da olmadığından askı filtre veya pipo kullanmalısınız. Su ısısının sabit olduğuna ve bakteri döngüsünün oturduğuna emin olun.[/QUOTE]
ic filtre ve selale filtre kafasi var selaleyi kullaniyorum çok akitmiyor bozdum çunku tamamen suya dustu.kalorifer acik odada isi pek degismiyor
[QUOTE=Taha Yanık]
Suyun içinde oluyor illa cama filan yapışabiliyorlar
Bide ısıtıcı yoksa siz yinede günlük dinlenmiş veya içilebilir su ile değiştirin suyu[/QUOTE]
%20 sini bosaltip yeni su ekliom aritmadan da bi halt fark etmio
[QUOTE=Emirrztrk]Betta akvaryumunda iç filtre kullanılmaz. Filtrenin olulturduğu debi yoracaktır canlıyı. Filtreyi aç kapat yapma gibi bir şansımız da olmadığından askı filtre veya pipo kullanmalısınız. Su ısısının sabit olduğuna ve bakteri döngüsünün oturduğuna emin olun.[/QUOTE]
ic filtre ve selale filtre kafasi var selaleyi kullaniyorum çok akitmiyor bozdum çunku tamamen suya dustu.kalorifer acik odada isi pek degismiyor
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Taha Yanık]Sirkeli suda temizle ama yosundan zor kurtulursun akvaryumda[/QUOTE]
içinde bişi yokki kum fln odun yosunlanio sdc
[QUOTE=Taha Yanık]Sirkeli suda temizle ama yosundan zor kurtulursun akvaryumda[/QUOTE]
içinde bişi yokki kum fln odun yosunlanio sdc
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Taha Yanık]
Herhangi bir termostatlı (akvaryumu büyütceksen 50 watt al istersen) ısıtıcı al çok fark etceğini sanmam benim şuan smart gibi bişeydi galiba görevini yerine getiriyor. [/QUOTE]
Bisi dicem, akvaryumdaki dal varya o yosunlanmış biraz.Temizlemem gerekir mi
[QUOTE=Taha Yanık]
Herhangi bir termostatlı (akvaryumu büyütceksen 50 watt al istersen) ısıtıcı al çok fark etceğini sanmam benim şuan smart gibi bişeydi galiba görevini yerine getiriyor. [/QUOTE]
Bisi dicem, akvaryumdaki dal varya o yosunlanmış biraz.Temizlemem gerekir mi
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Taha Yanık]
Herhangi bir termostatlı (akvaryumu büyütceksen 50 watt al istersen) ısıtıcı al çok fark etceğini sanmam benim şuan smart gibi bişeydi galiba görevini yerine getiriyor. [/QUOTE]
tamam twsekkurler
[QUOTE=BabySoul]
Ben net olarak yiyor demedim, ama HM'ler bu tür durumlara yatkınlar. O anı yakalaman da zor, sürekli kuyruğumu yiyeyim diye bir olayı da olmaz. Bir kere ısırır ve bütün gün normal yaşamına devam eder. O kuyruk yeme olayı var ise zaten hiç bir zaman eskisi gibi uzun bir yapıda kuyruğu olmaz. İlaçla geçecek bir durum değil bu kuyruk yeme alışkanlığı.. Erime ile arasındaki fark kendi ısırdığı zaman öyle beyaz bir durum olmaz, süre geçtikçe mukozalar ile beyazlanma olur, erime de ise direk beyazlanma yani şeffalaşma oluşur. Bu yeme olayı HM veya CT türlerinde olur. Çünkü diğerleri kuyruklarına yetişip ısıramazlar. [/QUOTE]
tamamdir sagolun
[QUOTE=Taha Yanık]
Herhangi bir termostatlı (akvaryumu büyütceksen 50 watt al istersen) ısıtıcı al çok fark etceğini sanmam benim şuan smart gibi bişeydi galiba görevini yerine getiriyor. [/QUOTE]
tamam twsekkurler
[QUOTE=BabySoul]
Ben net olarak yiyor demedim, ama HM'ler bu tür durumlara yatkınlar. O anı yakalaman da zor, sürekli kuyruğumu yiyeyim diye bir olayı da olmaz. Bir kere ısırır ve bütün gün normal yaşamına devam eder. O kuyruk yeme olayı var ise zaten hiç bir zaman eskisi gibi uzun bir yapıda kuyruğu olmaz. İlaçla geçecek bir durum değil bu kuyruk yeme alışkanlığı.. Erime ile arasındaki fark kendi ısırdığı zaman öyle beyaz bir durum olmaz, süre geçtikçe mukozalar ile beyazlanma olur, erime de ise direk beyazlanma yani şeffalaşma oluşur. Bu yeme olayı HM veya CT türlerinde olur. Çünkü diğerleri kuyruklarına yetişip ısıramazlar. [/QUOTE]
tamamdir sagolun
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[QUOTE=Taha Yanık]
Bakteriyel olsa çoktan erirdi. Galiba öncedende açıldı konu[/QUOTE][QUOTE=Taha Yanık]
Isıtıcı aldınızmı[:?][/QUOTE]
babami ikna ettim ama ne zaman alcagini bilmiyorum, hergun soruyorum ama çıt yok yarin tekrar soracagim pet shopa gelmismi dye🥲
[QUOTE=BabySoul]
Taha'nın dediği gibi akvaryumda ısıtıcı yok.
Balık halfmoon ve kendi kuyruğunu tırtıklamıs ve ilerlemiş olabilir, halfmoonlar buna eğilimlidir. Sabit bir ısıda, kendiliğinden düzelmesi balığın kendi tırtıklamasına bağlıdır. Bakteriyel bir durum ise, kuyruk erimesi için piyasada çeşitli ilaçlar var(baktopur, kanaplex)[/QUOTE]
Yok kendi kuyrugunu yemiyor,saatlerce izledim ama hic oyle yapmadi.genelde uyuyor ya da bana dogru yuzuyor hareketleri anormal degil halsiz degil
[QUOTE=Taha Yanık]
Bakteriyel olsa çoktan erirdi. Galiba öncedende açıldı konu[/QUOTE][QUOTE=Taha Yanık]
Isıtıcı aldınızmı[:?][/QUOTE]
babami ikna ettim ama ne zaman alcagini bilmiyorum, hergun soruyorum ama çıt yok yarin tekrar soracagim pet shopa gelmismi dye🥲
[QUOTE=BabySoul]
Taha'nın dediği gibi akvaryumda ısıtıcı yok.
Balık halfmoon ve kendi kuyruğunu tırtıklamıs ve ilerlemiş olabilir, halfmoonlar buna eğilimlidir. Sabit bir ısıda, kendiliğinden düzelmesi balığın kendi tırtıklamasına bağlıdır. Bakteriyel bir durum ise, kuyruk erimesi için piyasada çeşitli ilaçlar var(baktopur, kanaplex)[/QUOTE]
Yok kendi kuyrugunu yemiyor,saatlerce izledim ama hic oyle yapmadi.genelde uyuyor ya da bana dogru yuzuyor hareketleri anormal degil halsiz degil
Betanin Kuyruk Erimesi Daha Fazla Artiyo
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251845/281020240007421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251845/071120241834541.jpg[/IMG]
bundan buna donustu(yaprak suyu falan ve yaprak var)
musluk suyu degil icme suyu kullaniyroum
yemegi hic eksik degil
Ama hicbir gelisme yok yine eriyor kuyrugu[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251845/281020240007421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251845/071120241834541.jpg[/IMG]
bundan buna donustu(yaprak suyu falan ve yaprak var)
musluk suyu degil icme suyu kullaniyroum
yemegi hic eksik degil
Ama hicbir gelisme yok yine eriyor kuyrugu[:'(]
Beta Baligi İcin Bu Filtre Uygunmu?
[QUOTE=BeyzPl]Filtrenin debisi 200 L/h. Uygun olan, hacmin 3-4 katı kadar büyüklüğünde olması. Normalde bu hacim için tercih edilmemesi gereken bir filtre.
Şelale aparatı genelde suyun akış hızını kırar. O yokken de benzer bir akıntı oluyor olsa gerek. Şelale aparatını taksan, su çıkışını cama doğru çevirsen aynı akıntı oluyor mu?
Bu arada iç filtre tamamen suyun içinde olsun ve suyu tamamen doldur. [/QUOTE]
şelaleyi direkt suya dogru az bir mesafe birakarak takiyordum ve cok dalga yapmiyordu cama dogru verince daha cok akinti yapiyor.iç filtreyi kullanmam gerekmiyorsa şelaleyi geri takabilirim.
suyu bu akşam fullerimm. Tesekkurler❤️
[QUOTE=BeyzPl]Filtrenin debisi 200 L/h. Uygun olan, hacmin 3-4 katı kadar büyüklüğünde olması. Normalde bu hacim için tercih edilmemesi gereken bir filtre.
Şelale aparatı genelde suyun akış hızını kırar. O yokken de benzer bir akıntı oluyor olsa gerek. Şelale aparatını taksan, su çıkışını cama doğru çevirsen aynı akıntı oluyor mu?
Bu arada iç filtre tamamen suyun içinde olsun ve suyu tamamen doldur. [/QUOTE]
şelaleyi direkt suya dogru az bir mesafe birakarak takiyordum ve cok dalga yapmiyordu cama dogru verince daha cok akinti yapiyor.iç filtreyi kullanmam gerekmiyorsa şelaleyi geri takabilirim.
suyu bu akşam fullerimm. Tesekkurler❤️
Beta Baligi İcin Bu Filtre Uygunmu?
[QUOTE=Taha Yanık]8 litre için bence çok yanlış başlamışsınız birinci renkli taşlar, ikinci filtre(o litrede asla olamaz beta için) filtre yerine ısıtıcı alsaydınız daha iyi olurdu. 3.yapay süs. [/QUOTE]
tahmini 12-15 litre (cok onceden alinmis 7-8 yil once falan)
renkli taslari en kisa surede cikarip kum koyucam.
isiticiyi da alicam,arastirdigimda gormedim o yuzden eksik
süsü surekli olarak yıkıyorum
[QUOTE=KaanE]Vermiş ya yukarıda arkadaş. O akvaryum kaç Lt? 3-5Lt ise filtre olmaz. En küçük pipo filtre bile. 10Lt kadar varsa ve beta bakılacaksa o elindeki filtrenin debisi bir şekilde (sünger filtre haznesine elyaf vs. koyup) düşürülüp, ucuna o yağmur gibi yapan aparat takılıp, onunda uçları suyu cama vurduracak şekilde çevrilirse belki olabilir. Düğüm attım dediğin boruyuda tamamen kapa hiç hava girmesin. Hem genel olarak gerek yok hem de zaten balık beta.[/QUOTE]
12-15 lt(eskiden ben kucukken almislardi.4-5 yasindaydim)
şelesini bugun cikardim geri takarim zaten bi ara suya dusurdum motoru az akıtıyo zırt diye akıtmıyor.
tamam cikaririm
[QUOTE=KaanE]Vermiş ya yukarıda arkadaş. O akvaryum kaç Lt? 3-5Lt ise filtre olmaz. En küçük pipo filtre bile. 10Lt kadar varsa ve beta bakılacaksa o elindeki filtrenin debisi bir şekilde (sünger filtre haznesine elyaf vs. koyup) düşürülüp, ucuna o yağmur gibi yapan aparat takılıp, onunda uçları suyu cama vurduracak şekilde çevrilirse belki olabilir. Düğüm attım dediğin boruyuda tamamen kapa hiç hava girmesin. Hem genel olarak gerek yok hem de zaten balık beta.[/QUOTE]
12-15 lt(eskiden ben kucukken almislardi.4-5 yasindaydim)
şelesini bugun cikardim geri takarim zaten bi ara suya dusurdum motoru az akıtıyo zırt diye akıtmıyor.
tamam cikaririm
[QUOTE=Taha Yanık]8 litre için bence çok yanlış başlamışsınız birinci renkli taşlar, ikinci filtre(o litrede asla olamaz beta için) filtre yerine ısıtıcı alsaydınız daha iyi olurdu. 3.yapay süs. [/QUOTE]
tahmini 12-15 litre (cok onceden alinmis 7-8 yil once falan)
renkli taslari en kisa surede cikarip kum koyucam.
isiticiyi da alicam,arastirdigimda gormedim o yuzden eksik
süsü surekli olarak yıkıyorum
[QUOTE=KaanE]Vermiş ya yukarıda arkadaş. O akvaryum kaç Lt? 3-5Lt ise filtre olmaz. En küçük pipo filtre bile. 10Lt kadar varsa ve beta bakılacaksa o elindeki filtrenin debisi bir şekilde (sünger filtre haznesine elyaf vs. koyup) düşürülüp, ucuna o yağmur gibi yapan aparat takılıp, onunda uçları suyu cama vurduracak şekilde çevrilirse belki olabilir. Düğüm attım dediğin boruyuda tamamen kapa hiç hava girmesin. Hem genel olarak gerek yok hem de zaten balık beta.[/QUOTE]
12-15 lt(eskiden ben kucukken almislardi.4-5 yasindaydim)
şelesini bugun cikardim geri takarim zaten bi ara suya dusurdum motoru az akıtıyo zırt diye akıtmıyor.
tamam cikaririm
[QUOTE=KaanE]Vermiş ya yukarıda arkadaş. O akvaryum kaç Lt? 3-5Lt ise filtre olmaz. En küçük pipo filtre bile. 10Lt kadar varsa ve beta bakılacaksa o elindeki filtrenin debisi bir şekilde (sünger filtre haznesine elyaf vs. koyup) düşürülüp, ucuna o yağmur gibi yapan aparat takılıp, onunda uçları suyu cama vurduracak şekilde çevrilirse belki olabilir. Düğüm attım dediğin boruyuda tamamen kapa hiç hava girmesin. Hem genel olarak gerek yok hem de zaten balık beta.[/QUOTE]
12-15 lt(eskiden ben kucukken almislardi.4-5 yasindaydim)
şelesini bugun cikardim geri takarim zaten bi ara suya dusurdum motoru az akıtıyo zırt diye akıtmıyor.
tamam cikaririm
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
