ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
algrbg
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ocak 2008 23:44
Son Ziyaret:
02 Ekim 2009 21:41
Toplam Mesaj:
27 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ali gurbag
Doğum Tarihi:
22 Temmuz 1991
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ali gürbağ
SON 10 MESAJI
dış filtre
Cevaplar için çok teşekkürler son bir soru daha sorup filtremle ilgili tüm sorunlarımı hallediğim benim akvaryum odamda yatağıma yaklaşık 2 metre uzaklıkta duruyor. Bu yüzden de filtre sesi önemli. şu an kullandığım ekol 15 her ne kadar uyutmayacak derece rahatsızlık vermesede geceleri sürekli bir filtre sesi pek hoş değil her ne kadar çok yüksek olmasa da duymamazlıktan gelebileceğim seviyede de değil acaba benim bu sorunu kendi çabamla düzeltme şansım var mı yedek parça ile içindeki pevaneyi mıknatısı değiştirerek (malum zaten ikinci el alet o yüzden eski sayılır) yoksa illa yeni ve sessiz bi filtre mi almam lazım??
Cevaplar için çok teşekkürler son bir soru daha sorup filtremle ilgili tüm sorunlarımı hallediğim benim akvaryum odamda yatağıma yaklaşık 2 metre uzaklıkta duruyor. Bu yüzden de filtre sesi önemli. şu an kullandığım ekol 15 her ne kadar uyutmayacak derece rahatsızlık vermesede geceleri sürekli bir filtre sesi pek hoş değil her ne kadar çok yüksek olmasa da duymamazlıktan gelebileceğim seviyede de değil acaba benim bu sorunu kendi çabamla düzeltme şansım var mı yedek parça ile içindeki pevaneyi mıknatısı değiştirerek (malum zaten ikinci el alet o yüzden eski sayılır) yoksa illa yeni ve sessiz bi filtre mi almam lazım??
dış filtre
Arkadaşlar yeni aldığım dış filtreyle ilgili bikaç sorum var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim bugüne kadar hiç dış filtre kullanmadım bir arkadaş kendi kullandığı eski ekol 15 ini verdi içinde sadece süngeriyle birlikte:
1- ben ekstra malzeme olarak aktif karbon, elyaf bioball ve seramik ve eski iç filtrelerimden kalma süngerler var bunları ne sırayla dizmem doğru olur?
2- aktif karbonu kullanmanın bi yöntemimi var acaba çnkü yıkarken 10 kere sudan geçirmeme rağmen yine suyu simsiyah yaptı
3- son olarak bu dış filtrenin içinde gelen sünger pembe renkli onuda suya koyunca suya pembe renk veriyo tahminen bu biolojik sünger denilen malzemeden önceden kullananlara bu sorum acaba suyun rengini değiştirme sebebi uzun süre kullanılmış olması mı yoksa süngerin kendi özelliği mi??
cevaplar için şimdiden teşekkürler
Arkadaşlar yeni aldığım dış filtreyle ilgili bikaç sorum var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim bugüne kadar hiç dış filtre kullanmadım bir arkadaş kendi kullandığı eski ekol 15 ini verdi içinde sadece süngeriyle birlikte:
1- ben ekstra malzeme olarak aktif karbon, elyaf bioball ve seramik ve eski iç filtrelerimden kalma süngerler var bunları ne sırayla dizmem doğru olur?
2- aktif karbonu kullanmanın bi yöntemimi var acaba çnkü yıkarken 10 kere sudan geçirmeme rağmen yine suyu simsiyah yaptı
3- son olarak bu dış filtrenin içinde gelen sünger pembe renkli onuda suya koyunca suya pembe renk veriyo tahminen bu biolojik sünger denilen malzemeden önceden kullananlara bu sorum acaba suyun rengini değiştirme sebebi uzun süre kullanılmış olması mı yoksa süngerin kendi özelliği mi??
cevaplar için şimdiden teşekkürler
yosun sorunu
Bilgi için teşekkürler. Bende bu sabah farkettim ki sabah 9-10 gibi akvaryumun ön kısmı güneş alıyor zaten orada daha sık. Ama zararlı değilse problem yok.
Bilgi için teşekkürler. Bende bu sabah farkettim ki sabah 9-10 gibi akvaryumun ön kısmı güneş alıyor zaten orada daha sık. Ama zararlı değilse problem yok.
yosun sorunu
Arkadaşlar, konudan da anlaşılacağı gibi yosun sorunum var, en azından ben öyle düşünüyorum. 3 aydır akvaryum sahibiyim. İlk 1.5 ay herşey normaldi ama sonra kuru bölge olarak kullandığım kaya ve akvaryumun dibindeki taşların üzerinde yeşil yeşil şeyler çıkmaya ve gittikçe artmaya başladı. Yaptığım tek değişiklik ise içme suyu yerine musluk suyu kullanmak ve bir tane şelale filtre takmaktı. Bende bunların yosun olduğundan şüphelendim. Bir bakıma doğal bi görüntü kattı ama bunların kaplumbağalara bir zararı olur mu?
Arkadaşlar, konudan da anlaşılacağı gibi yosun sorunum var, en azından ben öyle düşünüyorum. 3 aydır akvaryum sahibiyim. İlk 1.5 ay herşey normaldi ama sonra kuru bölge olarak kullandığım kaya ve akvaryumun dibindeki taşların üzerinde yeşil yeşil şeyler çıkmaya ve gittikçe artmaya başladı. Yaptığım tek değişiklik ise içme suyu yerine musluk suyu kullanmak ve bir tane şelale filtre takmaktı. Bende bunların yosun olduğundan şüphelendim. Bir bakıma doğal bi görüntü kattı ama bunların kaplumbağalara bir zararı olur mu?
kaplumbağam neden böyle yapıyor?
Selam arkadaşlar. Ben kaplumbağalarımı yaklaşık 2 aydır koşulları uygun bir akvaryumda besliyorum. Bu süre zarfında iki değişik olay farkettim size danışmak istedim.
1-Forumda fotoğraflara bakıyorumda herkesin kaplumbağaları kuru bölgelerine çıkıp uyuyor benimkilerse oda boşken bile sürekli etraflarına bakınıyorlar. Kapı odanın bir ucunda akvaryum öbür ucunda olmasına rağmen kapının önünden biri geçer geçmez suya atlıyorlar.
2-Farkettiğim ve sormak istediğim asıl gariplik ise kaplumbağlarım dışkılarını yiyorlar.
Zaten maşallah kafalarından büyük yapıyorlar, ben bunu görüyorum, daha yeni yapmış suda dağılmadan hemen süpürgeyle çekiğim diyorum, daha dip süpürgesini almama fırsat olmadan bir bakıyorum kaplumbağalardan biri mideye indirmiş bile.
Bu davranışlar normal mi? Şu ana kadar bunların hiç bir zararını görmedim tam tersi akvaryum daha uzun süre temiz kalıyor
. Ama size de bir sormak istedim doğru bilgi için.
Selam arkadaşlar. Ben kaplumbağalarımı yaklaşık 2 aydır koşulları uygun bir akvaryumda besliyorum. Bu süre zarfında iki değişik olay farkettim size danışmak istedim.
1-Forumda fotoğraflara bakıyorumda herkesin kaplumbağaları kuru bölgelerine çıkıp uyuyor benimkilerse oda boşken bile sürekli etraflarına bakınıyorlar. Kapı odanın bir ucunda akvaryum öbür ucunda olmasına rağmen kapının önünden biri geçer geçmez suya atlıyorlar.
2-Farkettiğim ve sormak istediğim asıl gariplik ise kaplumbağlarım dışkılarını yiyorlar.
Zaten maşallah kafalarından büyük yapıyorlar, ben bunu görüyorum, daha yeni yapmış suda dağılmadan hemen süpürgeyle çekiğim diyorum, daha dip süpürgesini almama fırsat olmadan bir bakıyorum kaplumbağalardan biri mideye indirmiş bile. Bu davranışlar normal mi? Şu ana kadar bunların hiç bir zararını görmedim tam tersi akvaryum daha uzun süre temiz kalıyor

. Ama size de bir sormak istedim doğru bilgi için.neden musluk suyu?
[QUOTE=AQUAGEN] Sudaki klor yok oluyor. Bildiğim kadarıyla yok oluyor denmesi, dibe çökmesi değilde sudan uçmasıyla gidiyor olması. İlaç atmaya gerek yok ama şahsi düşüncem nitrivec atabilirsiniz çünkü bende daha önce bir yazıda bunları okumuştum. Nitrivec suda oluşmamış yararlı bakterileri hızlı bir şekilde oluşturmanıza yarıyor. Komple su değişimi yapıp balıkları hızlı tanka salıcaksanız nitrivec atmalasınız ama kısmi su değişimlerinde pek gerek yok diye düşünüyorum , bu sizin tamamen balıklarınıza ve bitkilerinize verdiğiniz değerle alakalıdır. ( Sizden özür dilerim haddim olmayarak bilginiz olsundiye yazıyorum forumda konu içinde konu açılması kurallara uygun değildir. )[/QUOTE]
Asıl ben özür dilerim. Forumda musluk suyu diye aratınca aradığım bilgiyi veren tek konu bu olduğu için buraya sordum, yeni konu açarak boşuna yeni konu açmak istemedim. Bunun kurallara aykırı olduğunu bilseydim sormazdım ama verdiğiniz bilgi için teşekkürler. Ben suyu tamamen az değiştirdiğim için o ilaca ihtiyacım olmaz diye düşünüyorum. Ayrıca dediğiniz ilaç kaplumbağalara uyar mı öğrenmek lazım. Neyse ben tekrar özür diliyorum konu içinde konu açtığım için.
[QUOTE=AQUAGEN] Sudaki klor yok oluyor. Bildiğim kadarıyla yok oluyor denmesi, dibe çökmesi değilde sudan uçmasıyla gidiyor olması. İlaç atmaya gerek yok ama şahsi düşüncem nitrivec atabilirsiniz çünkü bende daha önce bir yazıda bunları okumuştum. Nitrivec suda oluşmamış yararlı bakterileri hızlı bir şekilde oluşturmanıza yarıyor. Komple su değişimi yapıp balıkları hızlı tanka salıcaksanız nitrivec atmalasınız ama kısmi su değişimlerinde pek gerek yok diye düşünüyorum , bu sizin tamamen balıklarınıza ve bitkilerinize verdiğiniz değerle alakalıdır. ( Sizden özür dilerim haddim olmayarak bilginiz olsundiye yazıyorum forumda konu içinde konu açılması kurallara uygun değildir. )[/QUOTE]
Asıl ben özür dilerim. Forumda musluk suyu diye aratınca aradığım bilgiyi veren tek konu bu olduğu için buraya sordum, yeni konu açarak boşuna yeni konu açmak istemedim. Bunun kurallara aykırı olduğunu bilseydim sormazdım ama verdiğiniz bilgi için teşekkürler. Ben suyu tamamen az değiştirdiğim için o ilaca ihtiyacım olmaz diye düşünüyorum. Ayrıca dediğiniz ilaç kaplumbağalara uyar mı öğrenmek lazım. Neyse ben tekrar özür diliyorum konu içinde konu açtığım için.
neden musluk suyu?
Arkadaşlar, herkes balıklarda musluk suyu kullanımıyla ilgili yorum yapmış. Ben kaplumbağa besliyorum. Çok fazla bir şey farkedeceğini sanmasam da musluk suyu hakkında tam emin olamadığım şeyler var. Siz uygulamışsınız bilirsiniz. Bu musluk suyunu 3-4 gün bekletince tam olarak ne oluyor?? İçindeki zararlı maddeler havaya falan mı karışıyor yoksa dibe mi çöküyor?? Musluk suyunu beklettikten sonra tamamen temizleniyor mu yoksa illa bir ilaç falan atmak gerekir mi??acemi41 2008-04-02 23:21:20
Arkadaşlar, herkes balıklarda musluk suyu kullanımıyla ilgili yorum yapmış. Ben kaplumbağa besliyorum. Çok fazla bir şey farkedeceğini sanmasam da musluk suyu hakkında tam emin olamadığım şeyler var. Siz uygulamışsınız bilirsiniz. Bu musluk suyunu 3-4 gün bekletince tam olarak ne oluyor?? İçindeki zararlı maddeler havaya falan mı karışıyor yoksa dibe mi çöküyor?? Musluk suyunu beklettikten sonra tamamen temizleniyor mu yoksa illa bir ilaç falan atmak gerekir mi??
nasıl su kullanmalıyım
[QUOTE=Yunus Emre]Eğer Akvaryumun İçin Sadece En İyisini İstiyorsan, Herşeyi Kullanma!
[QUOTE=Yunus Emre]Eğer Akvaryumun İçin Sadece En İyisini İstiyorsan, Herşeyi Kullanma!
diyorum ben,karar sizin tabiki.
Saygılar...
[/QUOTE]
tabikide en iyisini istiyorum
zaten bende pek o suyun içine birşeyler atıp düzenleme taraftarı değilim ama bekletilince musluk suyunun tam anlamıyla kullanılabilir olur mu ondan emin olamıyorum bir türlü. Bu arada yanlış anlamadım umarım herşeyi kullanma derken bu su düzenleyicilerini kullanma dediniz değil mi? Neyse eğer musluk suyunu bekletip kullananlar varsa ve zarar vermiyorsa en iyi ve en kolayı öyle olacak...
nasıl su kullanmalıyım
Peki suyu bekletmeyi mi tavsiye edersiniz yoksa su düzenleyici kullanmayı mı? Suyu bekletince tüm klor ve yabancı maddeler 100de 100 yok olur mu yoksa dibe falan mı çöker?
Peki suyu bekletmeyi mi tavsiye edersiniz yoksa su düzenleyici kullanmayı mı? Suyu bekletince tüm klor ve yabancı maddeler 100de 100 yok olur mu yoksa dibe falan mı çöker?
nasıl su kullanmalıyım
Arkadaşlar, yeni bir akvaryum sahibi olaraktan kaplumbağalarıma musluk değil içme suyu koyuyordum. Tabi her seferinde damacanalarla su dökmek pek ucuz olmadığı için sürekli su değişimini en aza indirmeye çalışıyordum ama artık bunun zararlı olduğunu anladım ve musluk suyu kullanmak istiyorum. Ben musluk suyunu kaplumbağalarla kullanabilir miyim?? Daha doğrusu direk dökmeden önce ne yapmalıyım?? Direk döksem sorun olur mu?? (forumda hep balık akvaryumları için haplar olduğunu, suya atınca kullanılır hale geldiğini okudum ama suyun içine öyle şeyler atmayada güvenemiyorum :s).algrbg 2008-03-30 02:08:01
Arkadaşlar, yeni bir akvaryum sahibi olaraktan kaplumbağalarıma musluk değil içme suyu koyuyordum. Tabi her seferinde damacanalarla su dökmek pek ucuz olmadığı için sürekli su değişimini en aza indirmeye çalışıyordum ama artık bunun zararlı olduğunu anladım ve musluk suyu kullanmak istiyorum. Ben musluk suyunu kaplumbağalarla kullanabilir miyim?? Daha doğrusu direk dökmeden önce ne yapmalıyım?? Direk döksem sorun olur mu?? (forumda hep balık akvaryumları için haplar olduğunu, suya atınca kullanılır hale geldiğini okudum ama suyun içine öyle şeyler atmayada güvenemiyorum :s).
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
tukabu,
nazemert,
darkaura,
Ancalagon,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
OKIRATLI,
forthehordex,
berkayakkann,
knnynr,
Hoppala,
0rnn,
rdm23,
TheDS,
Kuduoglu,
oguzozt,
Urar,
florasan,
DigitalPen,
JujuSeri,
osmandbnl,
Ahmet Said,
yeekim,
osmangunay,
Manguday,
odiox,
şansal,
nniiaa,
erdo_bg,
ThanatoZek,
TOLGA1453,
zafer3885,
ternapi,
harun reşit,
HarunYILDIRIM,
CevdetSERBEST,
Rafayel,
Standart Moss,
EKAR,
Ehtiyar,
Tortuga7,
Malawi34,
Cyber_Scout,
murat efe,
denizim20,
İnci Kefali,
LeafyAqua,
EmiirKaan,
IgorVladimir,
Gökdeniz Kale,
altuntasseref,
Hidro Dinamik,
Kaya Özyurt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
