ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
serhanuygur
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Ağustos 2008 22:15
Son Ziyaret:
15 Mart 2012 07:03
Toplam Mesaj:
55 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serhan UYGUR
Doğum Tarihi:
07 Kasım 1981
Yaş:
44
İl:
Yurtdisi
Meslek:
iç mimar
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serhan...Kontrolsüz güç güç değildir.
75*35*55 120 Lt bitkili
65*32*45 90 Lt bitkili
75*35*55 120 Lt bitkili
65*32*45 90 Lt bitkili
SON 10 MESAJI
Tetra 1200 ümün yeri mi yanlış? Su Taşıyor?
Vahdet bey,
Bende boruların çıkışından değil de,
Su pompasının dibinden kaçırıyor, bir de üst kapak ile alt kovayı birleştiren küçük değil, büyük mandalın sıkıştırdığı yerden kaçırıyor.
Serdar bey, Türkmenistan'dayım ve burada o contaların satıldığını sanmıyorum.
İki gündür hiç su kaçırmıyor su basarken. ama kapattığımda borunun üzerindeki mandalları kapamazsam o zaman su kaçırmaya başlıyor su pompası dibinden. Çalışırken su çıkarmıyor ama hava alıyor biyerden , akvaryuma giden boruda görünüyor hava kabarcıkları ve çok ses yapıyor alet. başım şişiyor. otururken ofiste kapatıyorum filitreyi ve mandallarını .
Vahdet bey,
Bende boruların çıkışından değil de,
Su pompasının dibinden kaçırıyor, bir de üst kapak ile alt kovayı birleştiren küçük değil, büyük mandalın sıkıştırdığı yerden kaçırıyor.
Serdar bey, Türkmenistan'dayım ve burada o contaların satıldığını sanmıyorum.
İki gündür hiç su kaçırmıyor su basarken. ama kapattığımda borunun üzerindeki mandalları kapamazsam o zaman su kaçırmaya başlıyor su pompası dibinden. Çalışırken su çıkarmıyor ama hava alıyor biyerden , akvaryuma giden boruda görünüyor hava kabarcıkları ve çok ses yapıyor alet. başım şişiyor. otururken ofiste kapatıyorum filitreyi ve mandallarını .
Tetra 1200 ümün yeri mi yanlış? Su Taşıyor?
Cevaplar için çok teşekkür ederim
Emirhan bey, demek istediğim filitre çok büyük gelir mi tanka. gereğinden büyük bir filitre sorun teşkil eder mi şeklindeydi. Ben bu filitreyi 300 Lt lik akvaryumum için almıştım zamanında ve çok iyi iş yaptı. 500 e kadar da kullanılıyormuş zaten.
Serdar bey,
Tam da öyle oldu. değişim süresince 4 gün boş durdu temizletip koymuştum bi kenara.. Kesinlikle ondan oldu o zaman.
Lastiği değiştirme olaslığı var mı? yoksa filitreyi mi değiştirmek lazım kökten peki?
Bahsettiğiniz sıcak suya koyma ve kremleme tadilatını deneyeceğim.
Cevaplar için çok teşekkür ederim
Emirhan bey, demek istediğim filitre çok büyük gelir mi tanka. gereğinden büyük bir filitre sorun teşkil eder mi şeklindeydi. Ben bu filitreyi 300 Lt lik akvaryumum için almıştım zamanında ve çok iyi iş yaptı. 500 e kadar da kullanılıyormuş zaten.
Serdar bey,
Tam da öyle oldu. değişim süresince 4 gün boş durdu temizletip koymuştum bi kenara.. Kesinlikle ondan oldu o zaman.
Lastiği değiştirme olaslığı var mı? yoksa filitreyi mi değiştirmek lazım kökten peki?
Bahsettiğiniz sıcak suya koyma ve kremleme tadilatını deneyeceğim.
Tetra 1200 ümün yeri mi yanlış? Su Taşıyor?
Herkese iyi günler dilerim,
serhanuygur 2012-03-07 16:19:13
Herkese iyi günler dilerim,
Ofisimdeki akvaryumumu, ofis mobilyalarını değiştirdiğim için boşaltıp yeniden doldurmak zorunda kaldım ve yeni mobilyasının üstünde tekrar kurdum. yanlız TetraTec 1200 filitremi koyacak yer olmadığı için, yere koymak zorunda kaldım.
Şu anda filitre motoru ile , akvaryumun üst noktası(boruların giriş noktası) arasında 140 cm yükseklik farkı var. Bu bana biraz fazla gibi geldi. zira filitreyi çalıştırdığım zaman da pompa kısmından su atmaya başladı dışarı az az. belki hava yapmıştır bir süre sonra düzelir dedim ama yine de güvenlik önlemi olarak bi kovanın içine koydum filitreyi. iyiki öyle yapmışım
sabah geldiğimde kovanın içi dolmuştu. su pompasından ve motorun kenarından su atmış dışarı.
Bunun sebebi kendinden 1 metre yukarıda duran 120 litre suyun yarattıgı basınç mıdır?
Yoksa filitremin contaları mı ölmüş sizce?
Bugün ya kendime yeni bi dış filitre alacağım ya da filitreyi yukarı alacak bir düzenek oluşturup öyle kullanacağım.
Bu arada 3 sene önce 300 litrelk akvaryumum için almıştım bu filitreyi. 120 lt için problem yaratır mı sizce? suda fazla akım yaptırmayacak şekilde suyun geliş yolunu ayarladım.
Katil Salyangoz Besleme hakkında bazı sorular?
Çok teşekkürler uyarı için evet dalgınlık olmuş.
Çok teşekkürler uyarı için evet dalgınlık olmuş.
Katil Salyangoz Besleme hakkında bazı sorular?
Satışı yaygın değil herhalde? bazı akvaryumculara sorduğumda adını bile bilmiyorlar bana elma salyangozlarını gösteriyorlardı.. işi ile ilgisiz bilgisiz insanlarla karşılaştığım zaman üzülüyorum..
İstanbulda beşiktaş taksim civarlarında veya çevresindeki semtlerde nerede bulunabilir acaba bu güzel şey?
Satışı yaygın değil herhalde? bazı akvaryumculara sorduğumda adını bile bilmiyorlar bana elma salyangozlarını gösteriyorlardı.. işi ile ilgisiz bilgisiz insanlarla karşılaştığım zaman üzülüyorum..
İstanbulda beşiktaş taksim civarlarında veya çevresindeki semtlerde nerede bulunabilir acaba bu güzel şey?
Katil Salyangoz Besleme hakkında bazı sorular?
İyi günler herkese,
Katil salyangozlarla ilgili makaleleri bir süredir takip ediyorum, hatta geçenlerde istanbul a gittiğimde (Türkmenistan da yaşıyorum) alıp getirmek için de birkaç girişimde bulundum ama beşiktaş çevresinde Katil salyangoz satan kimseyi bulamadım...
Kafama takılan birkaç soruyu sormak istiyorum,
3 Adet tankım var ve birisi ciddi manada istila edilmiş durumda adi salyangozlar tarafından. Artık canıma tak etti ve Katil salyangoz konusunu iyice kafaya koydum.
* Bu kadar çok salyangoz olması, atmam gereken katil salyangoz sayısının da çok olması demek yanlış anlamadıysam, peki akvaryumda adi salyangoz yerine bu sefer de öbek öbek katil salyangoz olur mu? o kadar çok salyangoz olmasını istemiyorum.
* Vatozlarım sürekli yumurtluyorlar, o yumurtaları yer mi bunlar? (muhtemelen affetmezler)
* Bir arkadaş vatoz yavrularını yediğinden falan bahsetmiş doğrumudur?
Ve son olarak
NEREDEN ALABİLİRİM? uçakla 2 günlük yolculuğa çıkacak şekilde sağlam paketlenip (elyaf içine falan belki) gönderebilecek güvenilir bildiğiniz neresi var acaba?
Adi salyangozlarımdan kurtulmak için gün sayıyorum.
Makaranta aldım bana mısın demediler. hiçbir işe yaramadı hatta diyebilirim. umarım katil işi çözecek
serhanuygur 2011-12-03 15:07:53
İyi günler herkese,
Katil salyangozlarla ilgili makaleleri bir süredir takip ediyorum, hatta geçenlerde istanbul a gittiğimde (Türkmenistan da yaşıyorum) alıp getirmek için de birkaç girişimde bulundum ama beşiktaş çevresinde Katil salyangoz satan kimseyi bulamadım...
Kafama takılan birkaç soruyu sormak istiyorum,
3 Adet tankım var ve birisi ciddi manada istila edilmiş durumda adi salyangozlar tarafından. Artık canıma tak etti ve Katil salyangoz konusunu iyice kafaya koydum.
* Bu kadar çok salyangoz olması, atmam gereken katil salyangoz sayısının da çok olması demek yanlış anlamadıysam, peki akvaryumda adi salyangoz yerine bu sefer de öbek öbek katil salyangoz olur mu? o kadar çok salyangoz olmasını istemiyorum.
* Vatozlarım sürekli yumurtluyorlar, o yumurtaları yer mi bunlar? (muhtemelen affetmezler)
* Bir arkadaş vatoz yavrularını yediğinden falan bahsetmiş doğrumudur?
Ve son olarak
NEREDEN ALABİLİRİM? uçakla 2 günlük yolculuğa çıkacak şekilde sağlam paketlenip (elyaf içine falan belki) gönderebilecek güvenilir bildiğiniz neresi var acaba?
Adi salyangozlarımdan kurtulmak için gün sayıyorum.
Makaranta aldım bana mısın demediler. hiçbir işe yaramadı hatta diyebilirim. umarım katil işi çözecek
Bitkilerin temizlenmesi hakkinda bir soru.
Yasin bey, ilgili makaleyi bulamadim, link verebilir misiniz acaba?
Tuzlu suda kisa bir sure bekletmenin problem olmayacagi yonunde bircok yazi var forumda. Sanirim oyle yapacagim. Bitkilerin uzerindeki salyangozlari yoketmenn en mantikli yolu bu gibi gorunuyor.
Yasin bey, ilgili makaleyi bulamadim, link verebilir misiniz acaba?
Tuzlu suda kisa bir sure bekletmenin problem olmayacagi yonunde bircok yazi var forumda. Sanirim oyle yapacagim. Bitkilerin uzerindeki salyangozlari yoketmenn en mantikli yolu bu gibi gorunuyor.
Bitkilerin temizlenmesi hakkinda bir soru.
Sevgili akvaryumseverler hepinize selamlar oncelikle.
Sorum bitkilerle bulasan salyangoz sorununa karsi alinabilecek onlem veya savasla ilgili.
Malumunuz disaridan aldiginiz bitkilerle, genelde akvaryumunuzda salyangoz baskini oluyor. Ve bir sefer girdiklerinde bir daha gitmiyorlar. Ben sahsen akvaryumu temizleyip kumunu tuzlu suyla iyice yikayip tekrar kurarak bu meretten kurtuluyordum.
Yanliz su anda cok fazla degerli bitkim var ve bitkilerimi atamiyorum.
İste size sorum bu noktada..
Bitkilerimi ikinci tankima aktarmadan once, su ile iyice temizlemeye calissam nafile tamamen temizlemem imkansiz. Bitkileri 4-5 saniyeligine tuzlu su icine soksam, ve sonra cikarip hemen tatli s icerisinde birkac dakika bekletsem, bitkiye zarar verir miyim? Bu 5 saniye uzerindeki salyangoz ve yumurtalarini yok etmek icin yeterli. Ama bitki zarar gorur mu bilemiyorum.
Bu konuda zizin yorumlarinizi bekliyorum
Sevgili akvaryumseverler hepinize selamlar oncelikle.
Sorum bitkilerle bulasan salyangoz sorununa karsi alinabilecek onlem veya savasla ilgili.
Malumunuz disaridan aldiginiz bitkilerle, genelde akvaryumunuzda salyangoz baskini oluyor. Ve bir sefer girdiklerinde bir daha gitmiyorlar. Ben sahsen akvaryumu temizleyip kumunu tuzlu suyla iyice yikayip tekrar kurarak bu meretten kurtuluyordum.
Yanliz su anda cok fazla degerli bitkim var ve bitkilerimi atamiyorum.
İste size sorum bu noktada..
Bitkilerimi ikinci tankima aktarmadan once, su ile iyice temizlemeye calissam nafile tamamen temizlemem imkansiz. Bitkileri 4-5 saniyeligine tuzlu su icine soksam, ve sonra cikarip hemen tatli s icerisinde birkac dakika bekletsem, bitkiye zarar verir miyim? Bu 5 saniye uzerindeki salyangoz ve yumurtalarini yok etmek icin yeterli. Ama bitki zarar gorur mu bilemiyorum.
Bu konuda zizin yorumlarinizi bekliyorum
Cennetimden bakarken
Tebrikler Çağatay bey, çok güzel bir akvaryum olmuş. bitkiler sıklaştıkça daha da etkili bir görünüm sergileyecektir.
Size bir sorum olacaktı izin verirseniz. Tabana kot farkını vermek için kullandığınız straforların suya bir salınımı olmuyor mu? bitkilere veya balıklara zarar vermez mi? Bildiğim kadarı ile kanserojen maddeler içeriyor. Eğer akvryumda kullanımı sorun değil ise zeminde bende kullanmak isterim..
Tebrikler Çağatay bey, çok güzel bir akvaryum olmuş. bitkiler sıklaştıkça daha da etkili bir görünüm sergileyecektir.
Size bir sorum olacaktı izin verirseniz. Tabana kot farkını vermek için kullandığınız straforların suya bir salınımı olmuyor mu? bitkilere veya balıklara zarar vermez mi? Bildiğim kadarı ile kanserojen maddeler içeriyor. Eğer akvryumda kullanımı sorun değil ise zeminde bende kullanmak isterim..
100 Lt Bitkili Balikli Akvaryumum
Teşekkürler, anubiaslarım kayalara bağlı duruyor, ama büyük olan gelişimni gösterdikçe gövdesi uzama yöüne doğru kuma girdi ve geri çıktı, aynı şekilde yaprak vermeye devam etti, bende hiç çıkarmadım.. Hoş şimdi çıkardımyerinden çunku hem bitkilerimdeki bazı sağlıksız durumlardan dolayı hem de tekrardan tasarıma gitmemden dolayı yerlerini değiştiriyorum bitkilerin.
Tutkulu bir akvaryumsever olduğumdan dolayı, her türlü engeli aşıp Türkiyeden uçak kargosu ile Türkmenistan'a büyük partiler halinde bitkiler getirttim. (birçoğu, özellikle de kırmızı renkli olanların hepsi öldü. Sağlam türler ayakta kaldı) Şimdi akvaryumumda, buradaki akvaryumcuların vs elinde olmayan bitkilerim var (her ne kadar ülkemizde bunlar rahatça bulunsa da )
Burada piyasada Anubias ve birkaç tür uzun saz cinsinde bitkilerden başka bişey bulunmamakta.
Teşekkürler, anubiaslarım kayalara bağlı duruyor, ama büyük olan gelişimni gösterdikçe gövdesi uzama yöüne doğru kuma girdi ve geri çıktı, aynı şekilde yaprak vermeye devam etti, bende hiç çıkarmadım.. Hoş şimdi çıkardımyerinden çunku hem bitkilerimdeki bazı sağlıksız durumlardan dolayı hem de tekrardan tasarıma gitmemden dolayı yerlerini değiştiriyorum bitkilerin.
Tutkulu bir akvaryumsever olduğumdan dolayı, her türlü engeli aşıp Türkiyeden uçak kargosu ile Türkmenistan'a büyük partiler halinde bitkiler getirttim. (birçoğu, özellikle de kırmızı renkli olanların hepsi öldü. Sağlam türler ayakta kaldı) Şimdi akvaryumumda, buradaki akvaryumcuların vs elinde olmayan bitkilerim var (her ne kadar ülkemizde bunlar rahatça bulunsa da )
Burada piyasada Anubias ve birkaç tür uzun saz cinsinde bitkilerden başka bişey bulunmamakta.
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
