ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
marbuk_1925
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Nisan 2009 00:21
Son Ziyaret:
20 Şubat 2012 17:53
Toplam Mesaj:
72 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
burak baydur
Doğum Tarihi:
04 Nisan 1989
Yaş:
37
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
YIL 2025 TE ADIN GEÇMESEDE ŞAMPİYONLAR LİGİNDE. HATTA KALSAN BU ISSIZ KUYTU KÖŞELERDE OĞLUMDA SENİ SEVECEK ŞANLI GÖZTEPE !
SON 10 MESAJI
500 Litrelik cama cam akvaryum nasıl parçalanır
http://www.elektromarket.web.tr/?273/Rezistans_Telleri
Rezistans tellerini deneyebilirsiniz. Onlar silikonu eritecektir. Linkte boyutları yazıyor. Elektirikçilerden perakende olarak temin edebilirsiniz.
http://www.elektromarket.web.tr/?273/Rezistans_Telleri
Rezistans tellerini deneyebilirsiniz. Onlar silikonu eritecektir. Linkte boyutları yazıyor. Elektirikçilerden perakende olarak temin edebilirsiniz.
Sump motoru olarak kullanılabilir mi?
Kemal bey aynı marka değil ama aynı üründen ben kullanıyorum. Akvaryum şartlarına fazla fazla gelir. Ses konusunda bir sıkıntı yaratmıyor benim kullandığım ürün. Ama bildiğiniz kuyu motoru. Havuzu boşaltmak için kullanıyorum ve çokta başaralı alanında. Ama dediğim gibi akvaryumlara fazla gelir.
Kemal bey aynı marka değil ama aynı üründen ben kullanıyorum. Akvaryum şartlarına fazla fazla gelir. Ses konusunda bir sıkıntı yaratmıyor benim kullandığım ürün. Ama bildiğiniz kuyu motoru. Havuzu boşaltmak için kullanıyorum ve çokta başaralı alanında. Ama dediğim gibi akvaryumlara fazla gelir.
Çocuk Havuzundan Akvaryum..
[QUOTE=vAmPiR10]Kipadan aldım 10 tl fiyatı
ayın 24ünde bimde kampanya olucak 6.5 tl ye alabilirsiniz bim inkinin hacmi yaklaşık 255 lt kipadakinin 285lt şaka gibi ama öyle :D
yarın muşamba almaya karar verdim..içim rahat etmicek böyle .
[/QUOTE]
Hangi reyondaymış bu? yarın sabahtan bende alıyım bi tane. Ayrıca hocam hiç bişey olmaz rahatça kullanabilirsiniz.
[QUOTE=vAmPiR10]Kipadan aldım 10 tl fiyatı
ayın 24ünde bimde kampanya olucak 6.5 tl ye alabilirsiniz bim inkinin hacmi yaklaşık 255 lt kipadakinin 285lt şaka gibi ama öyle :D
yarın muşamba almaya karar verdim..içim rahat etmicek böyle .
[/QUOTE]
Hangi reyondaymış bu? yarın sabahtan bende alıyım bi tane. Ayrıca hocam hiç bişey olmaz rahatça kullanabilirsiniz.
Büyük hacimde su deişimi?
Ömer Bey tercih tabikide sizin. Fakat bir örnek vererek bitirmek istiyorum yazımı. Evinizi her gün 1 saat havalandırarak mı yoksa haftada bir gün 7 saat havalandırarak mı daha sağlıklı olurdunuz? Saygılarımla kolay gelsin.
Ömer Bey tercih tabikide sizin. Fakat bir örnek vererek bitirmek istiyorum yazımı. Evinizi her gün 1 saat havalandırarak mı yoksa haftada bir gün 7 saat havalandırarak mı daha sağlıklı olurdunuz? Saygılarımla kolay gelsin.
Büyük hacimde su deişimi?
2 tane su damacanası ile halledebilirsiniz. Günlük bir damacana su değişimi haftalık 100 lt yi geçer zaten. Hem böylelikle ekleme yaptığınız suyun ısısıda mevcut suyun ısısına etkisi önemsenmiyecek dereceden olacaktır. Saygılarımla
2 tane su damacanası ile halledebilirsiniz. Günlük bir damacana su değişimi haftalık 100 lt yi geçer zaten. Hem böylelikle ekleme yaptığınız suyun ısısıda mevcut suyun ısısına etkisi önemsenmiyecek dereceden olacaktır. Saygılarımla
Boşuna mı para veriyoruz?
http://www.akvaryum.com/rotala_wallichii_bitkir_25_1728.asp#b
http://www.akvaryum.com/alternanthera_reineckii_bitkir_25_829.asp#b
Mustafa Bey ricanız üzerine kısa süreli gezintim sonucunda resminden tanıyabildiklerimin linkini attım. Bitkili akvaryumu üniversiteyi başka bir şehirde okumamdan kaynaklı bıraktım. Bırakalı 3 yıl olmak üzere. Sizde takdir edersiniz ki bundan önceki 3 yıl önce bu siteyi ve sizler gibi değerli hobicilerimizi keşfedememden kaynaklı her balığın ve her bitkinin adını tam bilmiyordum. Bildiklerim ise çok alakasız şeylermiş. Akvaryumcular ve canlının ismini ilk söyleyen kişi neyse oydu benim için. Anubiasların bile anubias olduklarını bu site, siz ve sizler gibi bu işe gönül vermiş hobici abilerimden kardeşlerimden öğrendim.
Mustafa Bey çok yüksek ışık ihtiyacı duyar demişsiniz. Evet çok yüksek ışık ihtiyacı duyuyorlar. Eğer güneş görmeyen bir yere koyarsam akvaryumumu spot ışıklar altında bile nafile. Ama ben akvaryumumu kışın günde 1 saat ile 1 saat 30 dk güneş ışığı görecek yerde tutuyordum. Tabiki yazın bu süre çok daha fazla uzuyordu.
Onur Bey bu arada akvaryum istemem bir hayır duanız yeter. Size özel mesajdan eloktronik iletişim adresimi yolluyorum. Oradan daha detaylı konuşuruz ben bildiklerimi siz bildiklerinizi bana aktarabilirseniz çok bahtiyar olurum.
Konuyuda baya dağıttık kusurumuza kalmayın lütfen..
http://www.akvaryum.com/rotala_wallichii_bitkir_25_1728.asp#b
http://www.akvaryum.com/alternanthera_reineckii_bitkir_25_829.asp#b
Mustafa Bey ricanız üzerine kısa süreli gezintim sonucunda resminden tanıyabildiklerimin linkini attım. Bitkili akvaryumu üniversiteyi başka bir şehirde okumamdan kaynaklı bıraktım. Bırakalı 3 yıl olmak üzere. Sizde takdir edersiniz ki bundan önceki 3 yıl önce bu siteyi ve sizler gibi değerli hobicilerimizi keşfedememden kaynaklı her balığın ve her bitkinin adını tam bilmiyordum. Bildiklerim ise çok alakasız şeylermiş. Akvaryumcular ve canlının ismini ilk söyleyen kişi neyse oydu benim için. Anubiasların bile anubias olduklarını bu site, siz ve sizler gibi bu işe gönül vermiş hobici abilerimden kardeşlerimden öğrendim.
Mustafa Bey çok yüksek ışık ihtiyacı duyar demişsiniz. Evet çok yüksek ışık ihtiyacı duyuyorlar. Eğer güneş görmeyen bir yere koyarsam akvaryumumu spot ışıklar altında bile nafile. Ama ben akvaryumumu kışın günde 1 saat ile 1 saat 30 dk güneş ışığı görecek yerde tutuyordum. Tabiki yazın bu süre çok daha fazla uzuyordu.
Yüksek oranda Co2 demişsiniz. Galiba yavrularıyla beraber 150 kadar lepistes 80 cm lik standart akvaryumlar için fazla Co2 üretiyordu.
İstediğiniz her türlü bitkili yardımına açığım sadece sabredebilecek kadar vaktinizin olması gerekli.
Onur Bey bir önceki mesajınızda glosso olarak sorduğunu linketki ( http://www.akvaryum.com/glossostigma_elatinoides_bitkir_25_877.asp#b ) bitki ise çok iyi form derecenizi bilmeden ukelalıkta yapmak istemeden yetiştirdiğimi ifade etmek istiyorum. Benim akvaryumumun bir köşesi daha fazla ışık alıyordu. O köşeden itibaren takriben 15 cm öteye kadar benim açımdan çok sağlıklı bir şekilde büyümüştü.
Bu arada Onur Bey anlaşabildiğimize çok sevindim. Çünkü benim bahsettiğim akvaryumumda ne dip çekimi ne su değişik ihtiyacliği nede çürüyen bitkiyi akvaryumdan çıkartma gibi bir huyum vardı. Ondan dolayı ne gübreı ne de Co2 ihtiyacı duymadım. Şunuda itiraf etmem gerekir ben 9 yaşlarında iken babam buna bitki toprağı döksek gübrede olur demişti 5-6 avuç dökmüştü. Muhtemelen onun faydasıda çoktur. Bitki yoğunluğu çok ise co2 takviyesi tabikide şart bitkilerin yaşabilmeleri için. Nasıl balık yoğunluğu fazla ise oksijen takviyesi şart olması gibi
İstediğiniz her türlü bitkili yardımına açığım sadece sabredebilecek kadar vaktinizin olması gerekli.
Onur Bey bir önceki mesajınızda glosso olarak sorduğunu linketki ( http://www.akvaryum.com/glossostigma_elatinoides_bitkir_25_877.asp#b ) bitki ise çok iyi form derecenizi bilmeden ukelalıkta yapmak istemeden yetiştirdiğimi ifade etmek istiyorum. Benim akvaryumumun bir köşesi daha fazla ışık alıyordu. O köşeden itibaren takriben 15 cm öteye kadar benim açımdan çok sağlıklı bir şekilde büyümüştü.
Bu arada Onur Bey anlaşabildiğimize çok sevindim. Çünkü benim bahsettiğim akvaryumumda ne dip çekimi ne su değişik ihtiyacliği nede çürüyen bitkiyi akvaryumdan çıkartma gibi bir huyum vardı. Ondan dolayı ne gübreı ne de Co2 ihtiyacı duymadım. Şunuda itiraf etmem gerekir ben 9 yaşlarında iken babam buna bitki toprağı döksek gübrede olur demişti 5-6 avuç dökmüştü. Muhtemelen onun faydasıda çoktur. Bitki yoğunluğu çok ise co2 takviyesi tabikide şart bitkilerin yaşabilmeleri için. Nasıl balık yoğunluğu fazla ise oksijen takviyesi şart olması gibi

Onur Bey bu arada akvaryum istemem bir hayır duanız yeter. Size özel mesajdan eloktronik iletişim adresimi yolluyorum. Oradan daha detaylı konuşuruz ben bildiklerimi siz bildiklerinizi bana aktarabilirseniz çok bahtiyar olurum.
Konuyuda baya dağıttık kusurumuza kalmayın lütfen..
Boşuna mı para veriyoruz?
[QUOTE=onuruygun]
Sanırım siz bir şeyleri tam anlayamamışsınız. CO2 her akvaryuma şart değildir ama belli hedeflere ulaşmak için şarttır.
[/QUOTE]
Bakınız forumlarda yanlış anlaşabilmenin güzel bir örneği. Muhtemelen C02 sistemi için böyle bir cümle kurdunuz fakat ben direk yazdığınız gibi anlasam olay çıkar. Kısacası fotosentez yapan her canlı için belirli miktarlarda Co2 lazım olduğuna herkes hem fikirdir.
Birde bazı bitkilerle o şartı koyup bu şartı koyup sonuna hediye koymuşsunuz teşekkür ederim. Şu anda 150 cmlik sıfır mobilyalı akvaryuma anlatamıyacağım derecede ihtiyacım vardı. Allah razı olsun
Ama bir konuda size katılıyorum sonuna kadar haklısınız. Benim 4 yılda oturtmak için uğraştığım doğal döngü sistemini 4 günde sağlayabilmek için Co2 sistemini kullanmak şart. Hatta daha fazlası.
Kalın sağlıcakla
Saygılarımla
[QUOTE=onuruygun]
Sanırım siz bir şeyleri tam anlayamamışsınız. CO2 her akvaryuma şart değildir ama belli hedeflere ulaşmak için şarttır.
[/QUOTE]
Bakınız forumlarda yanlış anlaşabilmenin güzel bir örneği. Muhtemelen C02 sistemi için böyle bir cümle kurdunuz fakat ben direk yazdığınız gibi anlasam olay çıkar. Kısacası fotosentez yapan her canlı için belirli miktarlarda Co2 lazım olduğuna herkes hem fikirdir.
Birde bazı bitkilerle o şartı koyup bu şartı koyup sonuna hediye koymuşsunuz teşekkür ederim. Şu anda 150 cmlik sıfır mobilyalı akvaryuma anlatamıyacağım derecede ihtiyacım vardı. Allah razı olsun

Ama bir konuda size katılıyorum sonuna kadar haklısınız. Benim 4 yılda oturtmak için uğraştığım doğal döngü sistemini 4 günde sağlayabilmek için Co2 sistemini kullanmak şart. Hatta daha fazlası.
Kalın sağlıcakla
Saygılarımla
Boşuna mı para veriyoruz?
Co2 sistemlerine verilen para tamamen yazıktır günahtır. Benimde bitkili akvaryumum vardı 10 yıl boyunca. Isıtıcı ve ışıktan başka hiç bir malzeme kullanmazdım. Işığıda seyir keyfime göre açardım. Ama akvaryumum günde 1 saat güneş görürdü. Nasıl bir sistem oturmuşsa içinde artık camlarda yosun bile olmazdı. Su bittikçe su eklerdim o kadar. Forumlarda görüyorumda co2 sistemine harcanan parayı içim acıyor resmen.
Az kalsın unutuyordum co2 sistemi kuranlar paranoyasını geliştirmek için bu sistemi alıyor heralde. Ha patladı ha patlayacak patlarsa sığınaklara mı yoksa sokağa mı gibi bir çok soruyla vakit harcıyolar. Birde olası gaz kaçağında ölen onca balığa yazık. Akvaryuma yem atmak dışında mümkünse 1 metre bile yaklaşmayın ve uzaktan izleyin o zaman akvaryumun gerçek hazzını almış olacaksınız.
Co2 sistemlerine verilen para tamamen yazıktır günahtır. Benimde bitkili akvaryumum vardı 10 yıl boyunca. Isıtıcı ve ışıktan başka hiç bir malzeme kullanmazdım. Işığıda seyir keyfime göre açardım. Ama akvaryumum günde 1 saat güneş görürdü. Nasıl bir sistem oturmuşsa içinde artık camlarda yosun bile olmazdı. Su bittikçe su eklerdim o kadar. Forumlarda görüyorumda co2 sistemine harcanan parayı içim acıyor resmen.
Az kalsın unutuyordum co2 sistemi kuranlar paranoyasını geliştirmek için bu sistemi alıyor heralde. Ha patladı ha patlayacak patlarsa sığınaklara mı yoksa sokağa mı gibi bir çok soruyla vakit harcıyolar. Birde olası gaz kaçağında ölen onca balığa yazık. Akvaryuma yem atmak dışında mümkünse 1 metre bile yaklaşmayın ve uzaktan izleyin o zaman akvaryumun gerçek hazzını almış olacaksınız.
Kaç Lira Harcadınız?
Yıllardır harcadığım parayı hesap etmem çok zor. Fakat ilk kez tek başıma her şeyiyle benim aldığım akvaryum tamı tamına cebimdeki 40.000.000 lira bütün paralardan daha değerliydi. 2 hafta çalışmıştım akranlarım tatil yaparken.
O zamanlar 11 yaşındaydım şimdi sorsan öyle bir akvaryumu para verseler üstüne alır mısın diye o zaman bile düşünürüm. İşin en güzel yanıda 20 litrelik akvaryum gözüme öyle büyük gelmişti ki
Şimdilerde ise 500 litrelik akvaryumlar yetmiyo. Doyumsuzluk hat safada 
Yıllardır harcadığım parayı hesap etmem çok zor. Fakat ilk kez tek başıma her şeyiyle benim aldığım akvaryum tamı tamına cebimdeki 40.000.000 lira bütün paralardan daha değerliydi. 2 hafta çalışmıştım akranlarım tatil yaparken.
O zamanlar 11 yaşındaydım şimdi sorsan öyle bir akvaryumu para verseler üstüne alır mısın diye o zaman bile düşünürüm. İşin en güzel yanıda 20 litrelik akvaryum gözüme öyle büyük gelmişti ki
Şimdilerde ise 500 litrelik akvaryumlar yetmiyo. Doyumsuzluk hat safada 
Canlı dış filtre projesi(midye filtre)
Tamer Bey uygulamak istediğiniz sistemi ben belli bir zamandır uyguluyorum.
2 tane 250 litrelik akvaryumumda üst sumplarda uygulamaktayım. Bir akvaryumumda 1 tane 4-5 cmlik bir midye var ötekisinde ise yok. 2 akvaryumum içinde kullanılan malzemeler aynı. Canlı yükü olarakta hemen hemen aynı. Kimyasal deneyler yapmadım fakat midye kullandığım akvaryumumda gözle görülür berraklık ve kokusunu hissedememe durumu var iken midye kullanmadığım akvaryumumda durumlar tam tersi.
Yapmış olacağınız sisteme en az seviyede midye tutmanız akvaryumdaki biyolojik denge açısındanda faydalı olacaktır. Tahmini olarak bir gölde kaç litre su ve kaç tane midye vardır diye düşünecek olursak eğer bir akvaryuma bir tane midyenin yetebilceği görüşündeyim.
Tamer Bey uygulamak istediğiniz sistemi ben belli bir zamandır uyguluyorum.
2 tane 250 litrelik akvaryumumda üst sumplarda uygulamaktayım. Bir akvaryumumda 1 tane 4-5 cmlik bir midye var ötekisinde ise yok. 2 akvaryumum içinde kullanılan malzemeler aynı. Canlı yükü olarakta hemen hemen aynı. Kimyasal deneyler yapmadım fakat midye kullandığım akvaryumumda gözle görülür berraklık ve kokusunu hissedememe durumu var iken midye kullanmadığım akvaryumumda durumlar tam tersi.
Yapmış olacağınız sisteme en az seviyede midye tutmanız akvaryumdaki biyolojik denge açısındanda faydalı olacaktır. Tahmini olarak bir gölde kaç litre su ve kaç tane midye vardır diye düşünecek olursak eğer bir akvaryuma bir tane midyenin yetebilceği görüşündeyim.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
