ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CihanAkgun
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Aralık 2009 15:00
Son Ziyaret:
16 Mart 2015 13:36
Toplam Mesaj:
51 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cihan Akgun
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Network Uzmani
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cihan Akgun
SON 10 MESAJI
Emko ESM-3710 Sıcaklık Kontrolü İle Soğutma
Ben 120mm lik bir fani su anda daha termostat almadigim icin dogrudan 12v ayarli adaptor ile bagladim. 12 saate 29 dereceden 25 e indirdi, sonrasinda 6v enerji vererek suyun isisini sabitledim. Simdi kontrol cihazi icin siparis verecegim, geldiginde bir sure tek fan ile idare etmeyi dusunuyorum. (bu arada fanin cfm degeri 61, yani bayagi kuvvetli ufluyor.) Eger sogutmakta sonrun olursa bir tane daha 120mm lik fan baglayacagim.
Kullandigim fan asagidaki:
http://www.vatanbilgisayar.com/So%C4%9Futma%20Sistemleri/xigmatek-xlf-f1254-xlf-serisi-120mm-beyaz-led-fan/productdetails.aspx?I_ID=42540
CihanAkgun 2012-06-11 12:07:23
Ben 120mm lik bir fani su anda daha termostat almadigim icin dogrudan 12v ayarli adaptor ile bagladim. 12 saate 29 dereceden 25 e indirdi, sonrasinda 6v enerji vererek suyun isisini sabitledim. Simdi kontrol cihazi icin siparis verecegim, geldiginde bir sure tek fan ile idare etmeyi dusunuyorum. (bu arada fanin cfm degeri 61, yani bayagi kuvvetli ufluyor.) Eger sogutmakta sonrun olursa bir tane daha 120mm lik fan baglayacagim.
Kullandigim fan asagidaki:
http://www.vatanbilgisayar.com/So%C4%9Futma%20Sistemleri/xigmatek-xlf-f1254-xlf-serisi-120mm-beyaz-led-fan/productdetails.aspx?I_ID=42540
Emko ESM-3710 Sıcaklık Kontrolü İle Soğutma
Arkadaslar konu cok eski ama sormadan edemedim, akvaryumu sogutmak icin kac cm fan kullaniyorsunuz? Birde bu cihazlara ayni girise birden fazla fan baglamamizda bir sikinti olur mu?
Arkadaslar konu cok eski ama sormadan edemedim, akvaryumu sogutmak icin kac cm fan kullaniyorsunuz? Birde bu cihazlara ayni girise birden fazla fan baglamamizda bir sikinti olur mu?
Azoo Trace Elements
Ben akvaryum dolabinda sakliyorum, cok da sicak biryer sayilmaz sanirim. Bu aksam bi tulbent ile suzeyim dediginiz gibi bakalim kullanabilir miyim. Tesekkurler
Ben akvaryum dolabinda sakliyorum, cok da sicak biryer sayilmaz sanirim. Bu aksam bi tulbent ile suzeyim dediginiz gibi bakalim kullanabilir miyim. Tesekkurler
Azoo Trace Elements
1-2 yil once aldigim azoo trace trace elements in 1 yil kadar once son kullanim tarihi gecmis. Bunu akvaryumda kullanmamda bir sakinca olur mu? Eger olmazsa seachem florish iron ile kullanirsak dozlamada hata yapma olasiligim var midir?
1-2 yil once aldigim azoo trace trace elements in 1 yil kadar once son kullanim tarihi gecmis. Bunu akvaryumda kullanmamda bir sakinca olur mu? Eger olmazsa seachem florish iron ile kullanirsak dozlamada hata yapma olasiligim var midir?
Bitki Makası
Bitkilerimi budarken ev tipi makas kullanıyorum fakat akvaryuma üstten bakarak çok da güzel budayamıyorum. Uzun bir maka almayı düşünüyorum. Sizce hangisini almalıyım Marina sağlam çıkar mı?
http://www.petburada.com/?urun-23157-Marina-Multi-Tool-Cok-Amacli-Bitki-Makasi.html
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_1389_1167&products_id=30874
Bitkilerimi budarken ev tipi makas kullanıyorum fakat akvaryuma üstten bakarak çok da güzel budayamıyorum. Uzun bir maka almayı düşünüyorum. Sizce hangisini almalıyım Marina sağlam çıkar mı?
http://www.petburada.com/?urun-23157-Marina-Multi-Tool-Cok-Amacli-Bitki-Makasi.html
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=9420_1389_1167&products_id=30874
Sebebini Çözemedim ( Staghorn Alg )
Benzer yosunlar benim akvaryumumda da sizinkinden cok daha az gecen hafta belirdi, mekanik temizlikle cogunu yok ettim. Mustafa beyin tavsiyesine uyup bende seachem purigen alip 2 gun once filtreme 15ml kadar ekledim. Benim net su hacmim 150lt kadar. Bu urunun surekli kullanimda nitrit, nitrat ve amonyak i duzenledigi soyleniyor sitesinden okudugum kadariyla fakat bu urun bu elementleri komple yok ediyor olabilir mi? sizce uzun sureli kullanimda ne gibi artilari yada eksileri vardir? Konunun yeri tam olarak burasi degil sanirim fakat tavsiye burada baslayinca bende buraya yazayim dedim.
Benzer yosunlar benim akvaryumumda da sizinkinden cok daha az gecen hafta belirdi, mekanik temizlikle cogunu yok ettim. Mustafa beyin tavsiyesine uyup bende seachem purigen alip 2 gun once filtreme 15ml kadar ekledim. Benim net su hacmim 150lt kadar. Bu urunun surekli kullanimda nitrit, nitrat ve amonyak i duzenledigi soyleniyor sitesinden okudugum kadariyla fakat bu urun bu elementleri komple yok ediyor olabilir mi? sizce uzun sureli kullanimda ne gibi artilari yada eksileri vardir? Konunun yeri tam olarak burasi degil sanirim fakat tavsiye burada baslayinca bende buraya yazayim dedim.
Yeni High-Tech de Kahverengi Alg
Bugun akvaryuma seachem ph metre ve amonyak olcer koydum. Amonyak en dusukte ph ise 7.0 civarinda seyrediyor. Akvaryumun isisini 25 e dusurdum ve 50lt su degisimi yaptim. 2 gun once ise 60 su degisimi yapmistim. Co2 yi saniyede 3 kabarciga aldim, surekli calisiyor. Aydinlatmayi dusurdum, sabah 10:00-15:00 arasi ve aksam 9:00-12:00 arasi calisacak sekilde ayarladim. 1/3 kapak seachem florish sivi gubre ekledim. Dis filtreye 150ml kadar seachem purigen ekledim. Bitkilerin uzerindeki alg leri dis fircasi ile temizledim. Su anda akvaryumda alg gozukmuyor. Umarim sik su degisimleri ile daha da azalir. Bitki gelisimleri cok hizli gibi, lotus bugun bir yaprak daha verdi (sogan degill).
Akvaryuma aksam 22 tane rasbora ve 8 tane tam olarak adini bilmedigim tetra ekledim. Ayrica bitkilerimi yemesin diye ufak tanka aldigim 1 molly 2 platy i de yosunlari yesinler diye ekledim. Balik yuku bayagi artti.
Toplamda 27 tane rasbora (22 kucuk 5 buyuk)
14 tane neon
2 copcu
2 cuce vatoz
1karides (hala var mi bilmiyorum, 2 gundur hic gormedim)
1 adet ramirezi
2 adet platy
1 adet molly
toplamda 50 kusur canli oldu fakat yemleyeyi de azalttim.
CihanAkgun 2012-01-14 17:51:17
Bugun akvaryuma seachem ph metre ve amonyak olcer koydum. Amonyak en dusukte ph ise 7.0 civarinda seyrediyor. Akvaryumun isisini 25 e dusurdum ve 50lt su degisimi yaptim. 2 gun once ise 60 su degisimi yapmistim. Co2 yi saniyede 3 kabarciga aldim, surekli calisiyor. Aydinlatmayi dusurdum, sabah 10:00-15:00 arasi ve aksam 9:00-12:00 arasi calisacak sekilde ayarladim. 1/3 kapak seachem florish sivi gubre ekledim. Dis filtreye 150ml kadar seachem purigen ekledim. Bitkilerin uzerindeki alg leri dis fircasi ile temizledim. Su anda akvaryumda alg gozukmuyor. Umarim sik su degisimleri ile daha da azalir. Bitki gelisimleri cok hizli gibi, lotus bugun bir yaprak daha verdi (sogan degill).
Akvaryuma aksam 22 tane rasbora ve 8 tane tam olarak adini bilmedigim tetra ekledim. Ayrica bitkilerimi yemesin diye ufak tanka aldigim 1 molly 2 platy i de yosunlari yesinler diye ekledim. Balik yuku bayagi artti.
Toplamda 27 tane rasbora (22 kucuk 5 buyuk)
14 tane neon
2 copcu
2 cuce vatoz
1karides (hala var mi bilmiyorum, 2 gundur hic gormedim)
1 adet ramirezi
2 adet platy
1 adet molly
toplamda 50 kusur canli oldu fakat yemleyeyi de azalttim.
Yeni High-Tech de Kahverengi Alg
Abdullah Bey,
Acikcasi o kadar element satin aldim, kafama gore koyuyordum. Uzerinde yazan 1 kapakti, simdi florishten haftada 1 kapagin 1/3 u kadar ekleyecegim. Ayni sekilde demir den de 1/3 kapak ekleyecegim. Gece hava motoru baglayabilirim suyun dalgalanmasi icin. Co2 saniyede kac kabarcik olmali. Birde Seachem Purigen tavsiye eder misiniz?
(Su degisimi nitrata göre ayarlayacak daha az yapın.) Bu konuyu biraz acar misiniz?
CihanAkgun 2012-01-13 16:25:04
Abdullah Bey,
Acikcasi o kadar element satin aldim, kafama gore koyuyordum. Uzerinde yazan 1 kapakti, simdi florishten haftada 1 kapagin 1/3 u kadar ekleyecegim. Ayni sekilde demir den de 1/3 kapak ekleyecegim. Gece hava motoru baglayabilirim suyun dalgalanmasi icin. Co2 saniyede kac kabarcik olmali. Birde Seachem Purigen tavsiye eder misiniz?
(Su degisimi nitrata göre ayarlayacak daha az yapın.) Bu konuyu biraz acar misiniz?
Yeni High-Tech de Kahverengi Alg
Arkadaslar Merhaba,
Net 160lt su hacimine sahip akvaryumumu kurali 1,5 ay kadar oldu. Gecen hafta bitkileri yeni ekledim. Fakat camlarda ve bitkilerin uzerinde kahverengi alg sorunu basladi. Yardimlariniza ihtiyacim var.
Bu akvaryumu 1 sene once askerlik sebebiyle durdurmustum. Icerisindeki kumu hic yikamadan yeni tekrar serdim. Kaldirip kurmamin sebebi evlendim ve yeni evime getirdim. Ekipman olarak eheim 2226 pro dis filtre, 200w jager isitici, 120w aydinlatma (1 adet sera daylight, 1 adet sylvania aquastar, 2 adet sylvania grolux) kullaniyorum. Flo lar ortalama 1 yillik. Co2 icin 5kg tup ve ista large reaktor kullaniyorum. Isiklandirma sabah 10:00 da baslayip 5 saat calisiyor. Sonra 4 saat kapali. Aksam 7 de calisip tekrardan 24:00 da kapaniyor. Isiklar acikken saniyede 1 kabarcik co2 veriyorum. Sivi gubre icin ilk kez gecen hafta seachem florish ten bir kapak, seachem iron dan yarim kapak eklemistim. Su degisimini haftada 30 litre yapiyorum.
Tank icerisinde 14 neon, 1 ramirezi, 2 komando copcu, 2 cuce vatoz ve 1 yavru karides var. yemleme gunde iki kez ve baliklarin 30 saniyede bitirecegi kadar veriliyor. Tetramin guranul kullaniyorum.
Alg sorunu baslamadan once baliklar yeni alindigi icin beyaz benek olmustu ve 3 gun contra kullandim. Sonra 40 litre su degisimi yaptim. Ve dun aksama kadar ortalikta kahverengi algler belirmeye basladi. Tekrar su degisimi yapmadan once suyun degerleri test ettim. Sonuclar asagidaki gibi.
Isi 26.5C
ph 6.5 (azoo ile olcum yaptim)
Kh 5 drop (red sea)
Gh 15 drop (red sea)
Fe 0 (red sea)
Amonia 0.25 (red sea)
Nitrit 0.05 (red sea)
Fosfat 1mg (sera)
Co2 testini basaramadim. bugun tekrardan deneyecegim.
Dun testten sonra algleri temizleyip 60lt su degisimi yaptim. Bundan sonra haftalik 60lt yapmayi planliyorum. Sivi gubre eklemedim ve yaklasik 6 ay boyunca kullandigim 5w jebo UV cihazini ekledim. Simdi sizce co2 fazla geliyor olabilir mi. Resimlerden gordugunuz gibi cok az bitki var. Flo degistirmek istemiyorum. Maliyet cok olacak gibi.



Arkadaslar Merhaba,
Net 160lt su hacimine sahip akvaryumumu kurali 1,5 ay kadar oldu. Gecen hafta bitkileri yeni ekledim. Fakat camlarda ve bitkilerin uzerinde kahverengi alg sorunu basladi. Yardimlariniza ihtiyacim var.
Bu akvaryumu 1 sene once askerlik sebebiyle durdurmustum. Icerisindeki kumu hic yikamadan yeni tekrar serdim. Kaldirip kurmamin sebebi evlendim ve yeni evime getirdim. Ekipman olarak eheim 2226 pro dis filtre, 200w jager isitici, 120w aydinlatma (1 adet sera daylight, 1 adet sylvania aquastar, 2 adet sylvania grolux) kullaniyorum. Flo lar ortalama 1 yillik. Co2 icin 5kg tup ve ista large reaktor kullaniyorum. Isiklandirma sabah 10:00 da baslayip 5 saat calisiyor. Sonra 4 saat kapali. Aksam 7 de calisip tekrardan 24:00 da kapaniyor. Isiklar acikken saniyede 1 kabarcik co2 veriyorum. Sivi gubre icin ilk kez gecen hafta seachem florish ten bir kapak, seachem iron dan yarim kapak eklemistim. Su degisimini haftada 30 litre yapiyorum.
Tank icerisinde 14 neon, 1 ramirezi, 2 komando copcu, 2 cuce vatoz ve 1 yavru karides var. yemleme gunde iki kez ve baliklarin 30 saniyede bitirecegi kadar veriliyor. Tetramin guranul kullaniyorum.
Alg sorunu baslamadan once baliklar yeni alindigi icin beyaz benek olmustu ve 3 gun contra kullandim. Sonra 40 litre su degisimi yaptim. Ve dun aksama kadar ortalikta kahverengi algler belirmeye basladi. Tekrar su degisimi yapmadan once suyun degerleri test ettim. Sonuclar asagidaki gibi.
Isi 26.5C
ph 6.5 (azoo ile olcum yaptim)
Kh 5 drop (red sea)
Gh 15 drop (red sea)
Fe 0 (red sea)
Amonia 0.25 (red sea)
Nitrit 0.05 (red sea)
Fosfat 1mg (sera)
Co2 testini basaramadim. bugun tekrardan deneyecegim.
Dun testten sonra algleri temizleyip 60lt su degisimi yaptim. Bundan sonra haftalik 60lt yapmayi planliyorum. Sivi gubre eklemedim ve yaklasik 6 ay boyunca kullandigim 5w jebo UV cihazini ekledim. Simdi sizce co2 fazla geliyor olabilir mi. Resimlerden gordugunuz gibi cok az bitki var. Flo degistirmek istemiyorum. Maliyet cok olacak gibi.



Co2 Regulator
Her iki urunde de ince ayar vanasi yok, sadece regulator olarak calisiyorlar. Benim selenoid valve ve ince ayar vanam zaten mevcut kullaniyorum. Sadece regulator degistirecegim. Perpa bana cok yakin, bildiginiz bir magaza var ise gidip bugun bakabilirim.
Her iki urunde de ince ayar vanasi yok, sadece regulator olarak calisiyorlar. Benim selenoid valve ve ince ayar vanam zaten mevcut kullaniyorum. Sadece regulator degistirecegim. Perpa bana cok yakin, bildiginiz bir magaza var ise gidip bugun bakabilirim.
SON MESAJLAR
- Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
