ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gun Expert
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ocak 2010 16:20
Son Ziyaret:
06 Ocak 2017 23:57
Toplam Mesaj:
159 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ismail Çakmak
Doğum Tarihi:
18 Şubat 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İsmail Çakmak
SON 10 MESAJI
Işıklandırma Sorunu
[QUOTE=Geologist]Eğer maddi durumunuz yeterli ise bahsettiğiniz ölçülerdeki akvayumu alıp güzel bir powerled li armatür alabilirsiniz. Zaten onun ön tarafına güzelce plexi yada camdan bir koruma yapıyorlar. Sen onu düşünme parayı düşün :) nano tankdaki armatürler 5 para etmez. 3 5 tne led takıp gönderiyolar vede çirkin bence çalışma masası lambası gibi oluyor. daha ayrıntı istiyosan yardımcı oluruz forumda powerled yapan da var çünkü.[/QUOTE]
Görünen o ki hazır sistem tank almayacağım :) Powerled yapan arkadaşlar arkadaşlar kimler bu konuda bilgilendirebilir misiniz?
Yardımlarınız için teşekkürler.
[QUOTE=eferotti]Merhaba 30x30x30 nano bitkilim var su düzenini ve dengesini oturtmak için zorlandım diyebilirim çok şükür her şey yolunda fakat şu an alsam 40x40x40 ebatlarını tercih ederdim..
Işıklandırmam özel yapım armatür 6x8 watt 30 cm t5 sylvania floresan 4 adeti 6500 k beyaz, 2 adeti grolüx.
Kübalar ve monte carlo lar yetişiyor her bitki güzel yetişiyor fakat akvaryum çok küçük olduğu için tasarım yapmakta da zorlanabilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172537/241120161101201.jpg[/IMG][/QUOTE]
Selam. Armatürü nerden temin ettiniz bilgi verebilir misiniz varsa kendisine ait bir kaç resim paylaşabilirseniz çok sevinirim. 30 CM floresan bulmak zor oluyor diye bir şey okumuştum fakat hiç araştırmadım. Çok fazla ışık ve Co2 gerektirmeyen bitkileri araştırıyorum. Işıklandırma işine bir çözüm bulabilirsem bayağı güzel bir dekor yapacağım :)
[QUOTE=Blena]
Bende 8x8 watt kullanıyorum şu anda gayet memnunum şunun gibi düşünün bitkinin çok ışık almaması ve ışıksız da kalmaması gerekiyor 8x8 wattlık bir florasanla gün içinde 6-7 saat ışık sağlamanız yeterli olacaktır. Ya da Geologist arkadaşımızın dediği gibi bir ışıklandırma yapabilirsiniz para sorun olmaz derseniz forumda bu sistemi kuran arkadaşlar var onlardan destek alabilirsiniz. [/QUOTE]
Sizin armatürünüz de özel yapım sanırım. Powerled yada 30-40 litre arası gerekli wattı sağlayabilicek hazır bir floresanlı armatür bulursam tankın kurulumuna geçeceğim. Teşekkürler mesajınız için.
[QUOTE=Geologist]Eğer maddi durumunuz yeterli ise bahsettiğiniz ölçülerdeki akvayumu alıp güzel bir powerled li armatür alabilirsiniz. Zaten onun ön tarafına güzelce plexi yada camdan bir koruma yapıyorlar. Sen onu düşünme parayı düşün :) nano tankdaki armatürler 5 para etmez. 3 5 tne led takıp gönderiyolar vede çirkin bence çalışma masası lambası gibi oluyor. daha ayrıntı istiyosan yardımcı oluruz forumda powerled yapan da var çünkü.[/QUOTE]
Görünen o ki hazır sistem tank almayacağım :) Powerled yapan arkadaşlar arkadaşlar kimler bu konuda bilgilendirebilir misiniz?
Yardımlarınız için teşekkürler.
[QUOTE=eferotti]Merhaba 30x30x30 nano bitkilim var su düzenini ve dengesini oturtmak için zorlandım diyebilirim çok şükür her şey yolunda fakat şu an alsam 40x40x40 ebatlarını tercih ederdim..
Işıklandırmam özel yapım armatür 6x8 watt 30 cm t5 sylvania floresan 4 adeti 6500 k beyaz, 2 adeti grolüx.
Kübalar ve monte carlo lar yetişiyor her bitki güzel yetişiyor fakat akvaryum çok küçük olduğu için tasarım yapmakta da zorlanabilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172537/241120161101201.jpg[/IMG][/QUOTE]
Selam. Armatürü nerden temin ettiniz bilgi verebilir misiniz varsa kendisine ait bir kaç resim paylaşabilirseniz çok sevinirim. 30 CM floresan bulmak zor oluyor diye bir şey okumuştum fakat hiç araştırmadım. Çok fazla ışık ve Co2 gerektirmeyen bitkileri araştırıyorum. Işıklandırma işine bir çözüm bulabilirsem bayağı güzel bir dekor yapacağım :)
[QUOTE=Blena]
Bende 8x8 watt kullanıyorum şu anda gayet memnunum şunun gibi düşünün bitkinin çok ışık almaması ve ışıksız da kalmaması gerekiyor 8x8 wattlık bir florasanla gün içinde 6-7 saat ışık sağlamanız yeterli olacaktır. Ya da Geologist arkadaşımızın dediği gibi bir ışıklandırma yapabilirsiniz para sorun olmaz derseniz forumda bu sistemi kuran arkadaşlar var onlardan destek alabilirsiniz. [/QUOTE]
Sizin armatürünüz de özel yapım sanırım. Powerled yada 30-40 litre arası gerekli wattı sağlayabilicek hazır bir floresanlı armatür bulursam tankın kurulumuna geçeceğim. Teşekkürler mesajınız için.
Işıklandırma Sorunu
[QUOTE=Blena]Merhaba,
Kapaklı bir akvaryum kullanmayacaksanız mutlaka buhar camı ile muhafaza etmeniz lazım ki hem su seviyeniz sabit kalsın hemde ısı konusunda elektrik konusunda tasarruf etmiş olursunuz ya da duvar yakınında bir akvaryumunuz varsa ışığı akvaryumun altına yada üstüne tutturabilirsin bir çok kişinin kapağa japon yapıştırıcısıyla yapıştırdığını gördüm (ben sağlıklı bulmuyorum) nemlenmesi sorun olur çünkü elektronik alet allah korusun sorun çıkartabilir. Ya da olayın daha basitine kaçıp all in one akvaryumlardan da alabilirsiniz. Bu akvaryumların içinde ısıtıcı, iç filtre ve florasanıyla birlikte olan modelleri de mevcut.
iyi geceler[/QUOTE]
Selamlar,
Açıkcası 35x35x35 lik cama cam bir akvaryum üstüne hazır satılan armatürlerden almayı düşünüyordum. Aşağı yukarı 200 Tl gibi bir rakama denk geliyor. Baktığım armatürler 8-8w florasanlar mevcut. Bildiğim kadarıyla 35 cm florasan bulmak bayağı zor herhangi bir değişim durumunda bayağı sıkıntı çekeceğim. Bitkilerde de cuba, moss, bonsai, eledoa, çınar düşünüyorum. Çok fazla ışık ve co2 gerektirmeyen bitkileri tercih edeceğim. Ne derece yeterli olur 16 w armatür o konuda hiç bir bilgim yok. Hazır sistemli ihtal akvaryumlarda da led beyaz armatürlü satıyolar. Armatürleri bayağı zayıf gibi geliyor bana 10-15 cmlik led armatür bu bitkiler için yeterli olur mu sizce? Bu hazır sistemlerde 150-300 tl arasında değişiyor fakat buhar camları yok. Bitkili akvaryum işi benim bayağı bir kafamı karıştırdı.[EDIT]Gun Expert,2016-11-24 05:37:29[/EDIT]
[QUOTE=Blena]Merhaba,
Kapaklı bir akvaryum kullanmayacaksanız mutlaka buhar camı ile muhafaza etmeniz lazım ki hem su seviyeniz sabit kalsın hemde ısı konusunda elektrik konusunda tasarruf etmiş olursunuz ya da duvar yakınında bir akvaryumunuz varsa ışığı akvaryumun altına yada üstüne tutturabilirsin bir çok kişinin kapağa japon yapıştırıcısıyla yapıştırdığını gördüm (ben sağlıklı bulmuyorum) nemlenmesi sorun olur çünkü elektronik alet allah korusun sorun çıkartabilir. Ya da olayın daha basitine kaçıp all in one akvaryumlardan da alabilirsiniz. Bu akvaryumların içinde ısıtıcı, iç filtre ve florasanıyla birlikte olan modelleri de mevcut.
iyi geceler[/QUOTE]
Selamlar,
Açıkcası 35x35x35 lik cama cam bir akvaryum üstüne hazır satılan armatürlerden almayı düşünüyordum. Aşağı yukarı 200 Tl gibi bir rakama denk geliyor. Baktığım armatürler 8-8w florasanlar mevcut. Bildiğim kadarıyla 35 cm florasan bulmak bayağı zor herhangi bir değişim durumunda bayağı sıkıntı çekeceğim. Bitkilerde de cuba, moss, bonsai, eledoa, çınar düşünüyorum. Çok fazla ışık ve co2 gerektirmeyen bitkileri tercih edeceğim. Ne derece yeterli olur 16 w armatür o konuda hiç bir bilgim yok. Hazır sistemli ihtal akvaryumlarda da led beyaz armatürlü satıyolar. Armatürleri bayağı zayıf gibi geliyor bana 10-15 cmlik led armatür bu bitkiler için yeterli olur mu sizce? Bu hazır sistemlerde 150-300 tl arasında değişiyor fakat buhar camları yok. Bitkili akvaryum işi benim bayağı bir kafamı karıştırdı.[EDIT]Gun Expert,2016-11-24 05:37:29[/EDIT]
Işıklandırma Sorunu
Selamlar,
İlk defa bitkili bir akvaryum kuracağım. Tabanı moss ile kaplayıp bir tane kök ve bir kaç az ışık gerektiren bitki ile nano tankım olsun istiyorum. Forumda bir çok kez 35x35x25 ölçülerinde veya 40x40x40 ölçülerinde akvaryumlar buldum fakat almakta tereddüt yaşadım. Çünkü araştırdığım kadarıyla su buharlaşarak lede veya florasana zarar veriyormuş. Kimisi buharlı camın olmasından yana kimisi farklı bir öneride bulunuyor. Ne yapacağımı şaşırdım açıkcası. Sırf aydınlatma muhabbetinden dolayı akvaryumu alamadım. Nasıl bir armatür almalıyım arkadaşlar yardımcı olur musunuz?
Selamlar,
İlk defa bitkili bir akvaryum kuracağım. Tabanı moss ile kaplayıp bir tane kök ve bir kaç az ışık gerektiren bitki ile nano tankım olsun istiyorum. Forumda bir çok kez 35x35x25 ölçülerinde veya 40x40x40 ölçülerinde akvaryumlar buldum fakat almakta tereddüt yaşadım. Çünkü araştırdığım kadarıyla su buharlaşarak lede veya florasana zarar veriyormuş. Kimisi buharlı camın olmasından yana kimisi farklı bir öneride bulunuyor. Ne yapacağımı şaşırdım açıkcası. Sırf aydınlatma muhabbetinden dolayı akvaryumu alamadım. Nasıl bir armatür almalıyım arkadaşlar yardımcı olur musunuz?
Bir Nano Macerası
Şu armatürleri tavsiye eder misiniz?
Veya 50 cm'e kadar küp akvaryum için hangi armatürü almalıyım?
http://www.hepsiburada.com/rs-f45-ledli-akvaryum-armaturu-5w-41-5-cm-p-PTM750-RSF45?magaza=Hepsiburada
Şu armatürleri tavsiye eder misiniz?
Veya 50 cm'e kadar küp akvaryum için hangi armatürü almalıyım?
http://www.hepsiburada.com/rs-f45-ledli-akvaryum-armaturu-5w-41-5-cm-p-PTM750-RSF45?magaza=Hepsiburada
Bir Nano Macerası
Akvaryum seçiminde kararsız kaldım. Bunlardan birini mi tercih etsem yoksa kendim mi yaptırsam. Kendim yaptırırsam ışık tertibatından hiç anlamayacağım daha doğrusu neye mâl olur onu da bilmiyorum. Hazır sistemler daha cazip geliyor nedense. Sadece filtresini değiştiririm gibi.
http://www.hepsiburada.com/rs480ab-siyah-kapakli-led-isikli-komple-akvaryum-50-lt-p-PTM750-RS480AS
http://www.hepsiburada.com/rs-380ab-siyah-kapakli-led-isikli-komple-akvaryum-30-lt-p-PTM750-RS380AS
http://www.hepsiburada.com/hailea-a30-komple-akvaryum-gumus-p-PTANA310A30S
http://www.akvaryem.com.tr/Hailea-C40-Nano-Akvaryum-40Lt-Beyaz,PR-2920.html
Akvaryum seçiminde kararsız kaldım. Bunlardan birini mi tercih etsem yoksa kendim mi yaptırsam. Kendim yaptırırsam ışık tertibatından hiç anlamayacağım daha doğrusu neye mâl olur onu da bilmiyorum. Hazır sistemler daha cazip geliyor nedense. Sadece filtresini değiştiririm gibi.
http://www.hepsiburada.com/rs480ab-siyah-kapakli-led-isikli-komple-akvaryum-50-lt-p-PTM750-RS480AS
http://www.hepsiburada.com/rs-380ab-siyah-kapakli-led-isikli-komple-akvaryum-30-lt-p-PTM750-RS380AS
http://www.hepsiburada.com/hailea-a30-komple-akvaryum-gumus-p-PTANA310A30S
http://www.akvaryem.com.tr/Hailea-C40-Nano-Akvaryum-40Lt-Beyaz,PR-2920.html
Bir Nano Macerası
[QUOTE=Kromatit]Özel bir tabana ihtiyacınız yok. Siyah kuvars, beyaz kuvars, dere kumu, lav kırığı olabilir.
Gübre ve CO2 de mecburi değiller. Tabiki olması ile olmaması da bir değil.
Bitkili ile bitkisiz arasında ekipman olarak en büyük fark lambadır. 25-30 watt civarı tasarruflu ampul yetecektir.
Filtre olarak hw 603 de yeterli olacaktır.
Bitkilerden anubias, elodea, tilki kuyruğu, java fern, gül, limon, saz, çınar, moss türleri uygundur.
Ekimle ilgili konuları forumdan bulabilirsiniz.[/QUOTE]
Peki hagen kum nasıldır? Dediğim gibi ekipman konusunda kısıtlama yapmayacağım. Fakat Co2 sistem bayağı maliyetli olduğunu duydum o yüzden o kadar parayı düşük hacimli bir akvaryuma bağlamayı istemiyorum. Gübre temin edebilirim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=eyuphan]Merhabalar
Bulabilirseniz anubias nana petite ipe şöyle bi tasarim çok hoş olur
https://youtu.be/dQ3yX3sPnJI[/QUOTE]
Evet gerçekten güzel olmuş. Öneriniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Kromatit]Özel bir tabana ihtiyacınız yok. Siyah kuvars, beyaz kuvars, dere kumu, lav kırığı olabilir.
Gübre ve CO2 de mecburi değiller. Tabiki olması ile olmaması da bir değil.
Bitkili ile bitkisiz arasında ekipman olarak en büyük fark lambadır. 25-30 watt civarı tasarruflu ampul yetecektir.
Filtre olarak hw 603 de yeterli olacaktır.
Bitkilerden anubias, elodea, tilki kuyruğu, java fern, gül, limon, saz, çınar, moss türleri uygundur.
Ekimle ilgili konuları forumdan bulabilirsiniz.[/QUOTE]
Peki hagen kum nasıldır? Dediğim gibi ekipman konusunda kısıtlama yapmayacağım. Fakat Co2 sistem bayağı maliyetli olduğunu duydum o yüzden o kadar parayı düşük hacimli bir akvaryuma bağlamayı istemiyorum. Gübre temin edebilirim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=eyuphan]Merhabalar
Bulabilirseniz anubias nana petite ipe şöyle bi tasarim çok hoş olur
https://youtu.be/dQ3yX3sPnJI[/QUOTE]
Evet gerçekten güzel olmuş. Öneriniz için teşekkür ederim.
Bir Nano Macerası
Herkese selam.
Uzun zamandır hobinin içindeyim daha önce hiç bitkili bir akvaryuma sahip olmadım kısa bir ara vermiştim fakat tekrar başladım. 10 litrelik bir akvaryumda betta beslemekteyim. Kendisine güzel bir tank yapmak istiyorum ama şöyle sorunum var siz tecrübeli arkadaşların yardımıyla gerekli ekipmanı sağlayacak ve kuruluma başlayacağım.
1. Co2 için bütçe ayıramam gibi gözüküyor. Co2 şart olmayan bitki türü önerinizi bekliyorum.
2. Tankım 40x40x40 olacak gibi gözüküyor ekipman konusunda titizim eheim gibi markalar tercih edebilirim fakat bilgili akvaryumda nasıl bir ekipmana ihtiyacım var bilgim yok. Ayrıca taban için gerekli olan kum, toprak, gübre v.b ne almam gerekiyor bu konularda da bilgiye ihtiyacım var.
Tecrübeli arkadaşlar yol gösterirse çok sevinirim. Herkese sağlıklı balıklar.
Herkese selam.
Uzun zamandır hobinin içindeyim daha önce hiç bitkili bir akvaryuma sahip olmadım kısa bir ara vermiştim fakat tekrar başladım. 10 litrelik bir akvaryumda betta beslemekteyim. Kendisine güzel bir tank yapmak istiyorum ama şöyle sorunum var siz tecrübeli arkadaşların yardımıyla gerekli ekipmanı sağlayacak ve kuruluma başlayacağım.
1. Co2 için bütçe ayıramam gibi gözüküyor. Co2 şart olmayan bitki türü önerinizi bekliyorum.
2. Tankım 40x40x40 olacak gibi gözüküyor ekipman konusunda titizim eheim gibi markalar tercih edebilirim fakat bilgili akvaryumda nasıl bir ekipmana ihtiyacım var bilgim yok. Ayrıca taban için gerekli olan kum, toprak, gübre v.b ne almam gerekiyor bu konularda da bilgiye ihtiyacım var.
Tecrübeli arkadaşlar yol gösterirse çok sevinirim. Herkese sağlıklı balıklar.
Permasol 450lt ana tak
Neden permasolü tankınıza koyuyorsunuz? Balıklarda hastalık varsa bence kovada falan banyo yaptırın.
Neden permasolü tankınıza koyuyorsunuz? Balıklarda hastalık varsa bence kovada falan banyo yaptırın.
Tetra Tec EX700 Kullananlar İçeri
Bende ex700 kullanıyorum. Suyu geri akvaryuma çok tazyikli bir şekilde veriyor sizde de öyle mi?
Bende ex700 kullanıyorum. Suyu geri akvaryuma çok tazyikli bir şekilde veriyor sizde de öyle mi?
80x50x30 akvaryum hakkında destek
Hemen hemen aynı akvaryuma sahibiz 80x50x35 benimki 8mm camdan yapılmış.
Hemen hemen aynı akvaryuma sahibiz 80x50x35 benimki 8mm camdan yapılmış.
SON MESAJLAR
- Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
