ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Afacan45
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mayıs 2010 20:12
Son Ziyaret:
05 Haziran 2023 15:29
Toplam Mesaj:
69 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Boduroğlu
Doğum Tarihi:
10 Mayıs 1974
Yaş:
52
İl:
Manisa
Meslek:
Kalite oprt.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
Herkese iyi bayramlar.
Akvaryumum olayını bitirsekte kalbimiz sizinle.
Yeni yepyeni bir tank ile inşallah yine birlikte olmak dileklerimle.
Sevgi ve selamlarımla.
Herkese iyi bayramlar.
Akvaryumum olayını bitirsekte kalbimiz sizinle.
Yeni yepyeni bir tank ile inşallah yine birlikte olmak dileklerimle.
Sevgi ve selamlarımla.
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
İlgi ve alakanız için hepinize teşekkür ederim.
Yeni bir video ekledim, kalitesini düşürmek zorunda kaldım ama idare edin artık :)
Krizalarımın yemlenme zamanı.
İyi seyirler.
[VID]http://www.dailymotion.com/video/xp7zbn_sp-black-kriza-tankym_animals[/VID]
İlgi ve alakanız için hepinize teşekkür ederim.
Yeni bir video ekledim, kalitesini düşürmek zorunda kaldım ama idare edin artık :)
Krizalarımın yemlenme zamanı.
İyi seyirler.
[VID]http://www.dailymotion.com/video/xp7zbn_sp-black-kriza-tankym_animals[/VID]
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
Herkese iyi dilekleri için teşekkürler.
Balıklara ne kadar bakarsak onlarda o kadar iyi oluyorlar malum.
Ben elimden geldiğince kendilerinin rahatı için uğraşıyorum, onlarda benim gayretlerimi boşa çıkarmıyorlar :)
Anlaşıp gidiyoruz Allah nazardan sakınsın.
Geçen yıl ilk yavrularımı almıştım 27 ad.
19 tanesini bir arkadaşımın ısrarı üzerine kıramadım ve verdim kendisine ama 1 hafta demedi hepsini öldürmüş, geçen yıldan 8 adet kaldı elimde onlarda maşallah damızlıklar kadar oldular.
Bu yıl ise 70-80 arası yavru aldım şimdiye kadar, hepsi doğal yollarla doğdular.
2-3-4-5 cm karışık şekilde kardeşimin arkaryumunda büyümeye bıraktım.
Tek sıkıntım kendilerine gelene kadar erkeklerin bölgelerinde olanları erkekler sıkıp bırakıyor ve öldürüyorlar ama onada bir nevi çözüm buldum sayılır.
3 bölgeyede birçok irili ufaklı delikleri olan midye tarzında birşeyler koydum, saklanabilmeleri için ve işede yaradı sayılır.
İlginize tekrar çok teşekkürler.
[QUOTE=ibrahim35]Kardeşim en sonunda konunu güncelledin.
Balıklara söylenecek söz yok maşallah hepsi birbirinden güzel.
Yalnız bu seferki resimler daha öncekilerden dahada güzel çıkmışlar.
Bir ara gelde benim balıklarında resmini çek.
[/QUOTE]
İstemen yeterli İbrahim kardeşim.
İlk fırsatta nasipse.
Herkese iyi dilekleri için teşekkürler.
Balıklara ne kadar bakarsak onlarda o kadar iyi oluyorlar malum.
Ben elimden geldiğince kendilerinin rahatı için uğraşıyorum, onlarda benim gayretlerimi boşa çıkarmıyorlar :)
Anlaşıp gidiyoruz Allah nazardan sakınsın.
Geçen yıl ilk yavrularımı almıştım 27 ad.
19 tanesini bir arkadaşımın ısrarı üzerine kıramadım ve verdim kendisine ama 1 hafta demedi hepsini öldürmüş, geçen yıldan 8 adet kaldı elimde onlarda maşallah damızlıklar kadar oldular.
Bu yıl ise 70-80 arası yavru aldım şimdiye kadar, hepsi doğal yollarla doğdular.
2-3-4-5 cm karışık şekilde kardeşimin arkaryumunda büyümeye bıraktım.
Tek sıkıntım kendilerine gelene kadar erkeklerin bölgelerinde olanları erkekler sıkıp bırakıyor ve öldürüyorlar ama onada bir nevi çözüm buldum sayılır.
3 bölgeyede birçok irili ufaklı delikleri olan midye tarzında birşeyler koydum, saklanabilmeleri için ve işede yaradı sayılır.
İlginize tekrar çok teşekkürler.
[QUOTE=ibrahim35]Kardeşim en sonunda konunu güncelledin.
Balıklara söylenecek söz yok maşallah hepsi birbirinden güzel.
Yalnız bu seferki resimler daha öncekilerden dahada güzel çıkmışlar.
Bir ara gelde benim balıklarında resmini çek.
[/QUOTE]
İstemen yeterli İbrahim kardeşim.
İlk fırsatta nasipse.
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
[QUOTE=sortac00]Sanırım yeni resim ve videoların zamanı geldi.[/QUOTE]
Hay hay :)















[QUOTE=sortac00]Sanırım yeni resim ve videoların zamanı geldi.[/QUOTE]
Hay hay :)















Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
[QUOTE=MISTIK]Maşallah Mehmet bey çok güzel balıklar güle güle besleyin ilk başta 25 yavruyla başlamışsınız gal,ba şuan anaçlarda oran ne acaba? [/QUOTE]
Teşekkürler ilginiz için, 20 minik yavruyla başlamıştım serüvene, ilk hastalığımızda 5 yavru kaybettik ve daha sonra ilave olarak 10 dişi ekledim akvaryuma ve şuan için oran 19 dişi 6 erkek
[QUOTE=MISTIK]Maşallah Mehmet bey çok güzel balıklar güle güle besleyin ilk başta 25 yavruyla başlamışsınız gal,ba şuan anaçlarda oran ne acaba? [/QUOTE]
Teşekkürler ilginiz için, 20 minik yavruyla başlamıştım serüvene, ilk hastalığımızda 5 yavru kaybettik ve daha sonra ilave olarak 10 dişi ekledim akvaryuma ve şuan için oran 19 dişi 6 erkek
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
Herkese ilgisi için teşekkür ederim.
Akvaryum sıcaklıgı sonunda 26 dereceye düştü ve bugün gördüğüm kadarıyla bir dişim ağzını doldurmuş bile.
Anlaşılacağı üzere akvaryum su sıcaklığı önemli üreme için.
Elbetteki yem ve bakımda önemli ama suyun sıcaklığı da önemli bir faktör.
Bunlarda yeni fotoları balıklarımın.






Herkese ilgisi için teşekkür ederim.
Akvaryum sıcaklıgı sonunda 26 dereceye düştü ve bugün gördüğüm kadarıyla bir dişim ağzını doldurmuş bile.
Anlaşılacağı üzere akvaryum su sıcaklığı önemli üreme için.
Elbetteki yem ve bakımda önemli ama suyun sıcaklığı da önemli bir faktör.
Bunlarda yeni fotoları balıklarımın.






Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
Radyatörün üzerindeki fan sistemini bayadır kafamızda yatırıyorduk kardeşimle, 2 gün üst üste toplam 5 yavru ölünce acil olarak devreye almamız gerektiğini düşündük ve gidip toparladık hemen sistemi ve çalıştırdık, tek soru işareti vardı kafamızda.
Acaba aluminyum boruların içinden geçen su değerlerini kaybedecekmiydi?
Balıklara sıkıntı yaratacakmıydı ?
Ama sıcakla gelen ölümler başlayınca deneyip görmekten başka çaremiz kalmamıştı.
Denedik ve 2-3 derece düşüş gördük sıcaklıkta.
O an için bize yetti ve yaklaşık 1 aydan fazladırda çalışıyor, şimdilik herhangi bir sıkıntı yok suda ve balıklarda, inşallahda olmaz.
Çok fazla düşüş olmadıgı için paylaşmak istememiştim ama sende yazınca fan sistemi yap diye :)
Araştırdığım kadarıyla 400 litrelik bir akvaryuma kapağa takılan tek bir fan bile 2-3 derece düşüş sağlıyormuş.
O yüzden sistemi kapağa almak daha faydalı olacak kanaatini benimsedik ama şimdilik idere etsin böyle, ilk müsait oldugumuz bir zamanda onuda deneyeceğiz.
Radyatörün üzerindeki fan sistemini bayadır kafamızda yatırıyorduk kardeşimle, 2 gün üst üste toplam 5 yavru ölünce acil olarak devreye almamız gerektiğini düşündük ve gidip toparladık hemen sistemi ve çalıştırdık, tek soru işareti vardı kafamızda.
Acaba aluminyum boruların içinden geçen su değerlerini kaybedecekmiydi?
Balıklara sıkıntı yaratacakmıydı ?
Ama sıcakla gelen ölümler başlayınca deneyip görmekten başka çaremiz kalmamıştı.
Denedik ve 2-3 derece düşüş gördük sıcaklıkta.
O an için bize yetti ve yaklaşık 1 aydan fazladırda çalışıyor, şimdilik herhangi bir sıkıntı yok suda ve balıklarda, inşallahda olmaz.
Çok fazla düşüş olmadıgı için paylaşmak istememiştim ama sende yazınca fan sistemi yap diye :)
Araştırdığım kadarıyla 400 litrelik bir akvaryuma kapağa takılan tek bir fan bile 2-3 derece düşüş sağlıyormuş.
O yüzden sistemi kapağa almak daha faydalı olacak kanaatini benimsedik ama şimdilik idere etsin böyle, ilk müsait oldugumuz bir zamanda onuda deneyeceğiz.
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
[QUOTE=bhdrbl]Bu balıklar harika sağlıklı yavrular verirler işallah. Bugün bende akvaryumcuları dolaşırken 28 tane kriza yavrusu gördüm aynı akvaryumda tane 20tl dedi ( ve toplu alımda bunu daha uygun fiyata yapacağını söyledi) ama anaçlarını görmediğim için emin olamdım kriza olduklarına sonuçta akvaryumcu her nekadar ben anaçlarını gördüm desede ticaret cilvesi yapabilir gibi geldi.Kriza besleyen olarak siz bu fiyatların normal olduğunu düşünüyormusunuz [/QUOTE]
Fiyat konusu çok değişiklik gösteriyor anladığım kadarıyla.
( Elbette balık boyutlarıda önemli, 2-3 cm balık ile 4-5 cm balık arasında mutlaka fiyat farkı olur diye düşünüyorum)
Bizim (Manisa) buralarda troplar pahalı, birkaç yerde var ve onlarda yavruların tanesine (3-4 cm) 30-40 lira diyorlar, bemba, bluepoint ve kriza değerindeki balıklar bunlar.
Sonuçta ticaret için dükkan açmışlar tabiki, isterlerde.
Alan satan memnun olduğu sürece problem yok.
Ama İzmir tarafına uzanırsanız fiyatlar daha makul çıkıyor karşınıza, yine ayni türlerin yavruları 20-30 lira civarında ki hobici birisini bulursanız dahada uygun fiyatlara alınabilir.
28 adet için toplu indirim ile fiyat bana cazip geldi bulundugum yere göre.
Yinede hobici birinden almanızı öneririm, daha içinize sinerek ve uygun fiyata alabilirsiniz.
[QUOTE=BURHANERCAN]Mehmet bey bu sıcak havalarda biraz olsun yumurcaklarınızı rahatlatmak için fan sistemini düşünmenizi öneririm. Seneye kadar beklemektense elinizin altında olması gereken bence çok ucuz ve verimli bir sistem olacağına emin olabilirsiniz. Çünkü gündüzleri 30 derece olduğunu ifade ediyorsunuz sıkıntı sancılı günlerin olmasını istemem.
Onu denedim bu sene bende :) Ama biraz daha masraflı olanına kafamız bastı, gidip bir motor radyatörü aldık ve üzerine 2 ad. işlemci fanı bağladık, dış filtrenin giriş çıkışlarını içinden geçirdik, 32-33 derece civarından 30 a indirdik ve sabitleyebildik o sıcaklarda, ama direk kapağa takarsak dahada iyi olacagını söyleyenler oldu, önümüzdeki yaz ya klima yada kapağa monte fan yapacağım nasipse.
İlgin ve alakan için bende teşekkür ederim, kal sağlıcakla ...
Buda sistemin bir resmi :)

[QUOTE=bhdrbl]Bu balıklar harika sağlıklı yavrular verirler işallah. Bugün bende akvaryumcuları dolaşırken 28 tane kriza yavrusu gördüm aynı akvaryumda tane 20tl dedi ( ve toplu alımda bunu daha uygun fiyata yapacağını söyledi) ama anaçlarını görmediğim için emin olamdım kriza olduklarına sonuçta akvaryumcu her nekadar ben anaçlarını gördüm desede ticaret cilvesi yapabilir gibi geldi.Kriza besleyen olarak siz bu fiyatların normal olduğunu düşünüyormusunuz [/QUOTE]
Fiyat konusu çok değişiklik gösteriyor anladığım kadarıyla.
( Elbette balık boyutlarıda önemli, 2-3 cm balık ile 4-5 cm balık arasında mutlaka fiyat farkı olur diye düşünüyorum)
Bizim (Manisa) buralarda troplar pahalı, birkaç yerde var ve onlarda yavruların tanesine (3-4 cm) 30-40 lira diyorlar, bemba, bluepoint ve kriza değerindeki balıklar bunlar.
Sonuçta ticaret için dükkan açmışlar tabiki, isterlerde.
Alan satan memnun olduğu sürece problem yok.
Ama İzmir tarafına uzanırsanız fiyatlar daha makul çıkıyor karşınıza, yine ayni türlerin yavruları 20-30 lira civarında ki hobici birisini bulursanız dahada uygun fiyatlara alınabilir.
28 adet için toplu indirim ile fiyat bana cazip geldi bulundugum yere göre.
Yinede hobici birinden almanızı öneririm, daha içinize sinerek ve uygun fiyata alabilirsiniz.
[QUOTE=BURHANERCAN]Mehmet bey bu sıcak havalarda biraz olsun yumurcaklarınızı rahatlatmak için fan sistemini düşünmenizi öneririm. Seneye kadar beklemektense elinizin altında olması gereken bence çok ucuz ve verimli bir sistem olacağına emin olabilirsiniz. Çünkü gündüzleri 30 derece olduğunu ifade ediyorsunuz sıkıntı sancılı günlerin olmasını istemem.
Her hangi bir bilgisayarcıdan yada elektronik marketlerden alacağının bir bilgisayar fanı :5,00 - 7,00 TL olduğunu düşünürsek adaptör de 8 TL olduğunu söyleyebilirim toplam maliyet 15,00 TL olacağından balıklarınızı daha fazla sıkıntıya düşürmemenizi önemle rica ederim.
Tekrar Maaşallah.
[/QUOTE]Onu denedim bu sene bende :) Ama biraz daha masraflı olanına kafamız bastı, gidip bir motor radyatörü aldık ve üzerine 2 ad. işlemci fanı bağladık, dış filtrenin giriş çıkışlarını içinden geçirdik, 32-33 derece civarından 30 a indirdik ve sabitleyebildik o sıcaklarda, ama direk kapağa takarsak dahada iyi olacagını söyleyenler oldu, önümüzdeki yaz ya klima yada kapağa monte fan yapacağım nasipse.
İlgin ve alakan için bende teşekkür ederim, kal sağlıcakla ...
Buda sistemin bir resmi :)

Bayan Hobiciden Tropheus İlangi ( Yeni resimler sayfa 15)
Güle güle besleyin, sağlıkla ...
Güle güle besleyin, sağlıkla ...
Tropheus Sp Black Kriza tankım. (Yeni resimler syf 9)
Havalar az biraz daha serinlesede söyle 26-27 dereceleri görsek akvaryumda, balıklar rahatlasa biraz daha, halen ısının etkisiyle tam renklerinde değilller balıklar.
Akvaryum sıcaklıgı geceleri 28-29 gündüzleri 30 halen.
Bu yazıda böyle atlattık sayılır, nasipse seneye odaya bir klima eklesek fena olmayacak.
Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler, elimden geldiğince, gücüm yettiğince iyi bakmaya çalışıyorum balıklarıma, bakarsan bağ bakmazsan dağ olur misali :)
Havalar az biraz daha serinlesede söyle 26-27 dereceleri görsek akvaryumda, balıklar rahatlasa biraz daha, halen ısının etkisiyle tam renklerinde değilller balıklar.
Akvaryum sıcaklıgı geceleri 28-29 gündüzleri 30 halen.
Bu yazıda böyle atlattık sayılır, nasipse seneye odaya bir klima eklesek fena olmayacak.
Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler, elimden geldiğince, gücüm yettiğince iyi bakmaya çalışıyorum balıklarıma, bakarsan bağ bakmazsan dağ olur misali :)
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
